back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.805 μηνύματα.
Offtopic αλλά, παρά τα προβλήματα το να δώσεις ένα μονοπώλιο το οποίο δεν γίνεται να πάψει να είναι μονοπώλιο δεν είναι ποτέ καλή ιδέα.Θα το ξαναπώ μακαρα να δωθουν σε ιδιώτες για να φύγει ένα σημαντικό έξοδο από τα κρατικά ταμεία το οποίο δεν αφορά όλη την Ελλάδα...
Ακόμα περισσότερο επειδή ξέρουμε σε ποια χώρα είμαστε δεν θα σταμάταγε το κράτος να πληρώνει. Είτε θα επιδοτούσε τον ιδιώτη ετησίως για να είναι η τιμή του εισιτηρίου είτε θα κράταγε το κράτος την ευθύνη συντήρησης σταθμών και υποδομών είτε και τα δύο μαζί όπως περίπου γίνεται με την hellenic train που και παίρνει επιδότηση από το κράτος και υπάρχει ακόμα ο κρατικός ΟΣΕ ως διαχειριστής της υποδομής.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι η Πάτρα όπου τα αστικά λεωφορεία είναι ιδιωτικά και δεν επιδοτούνται από το κράτος.
Η μηνιαία κάρτα της ζώνης που καλύπτει όλη την πόλη(σε αυτήν είναι και η γραμμή του πανεπιστημίου) κάνει...72€ ή 37,5 το φοιτητικό ενώ το απλό εισιτήριο 1,60 ή 0,90 το φοιτητικό τα οποία δεν έχουν χρονική διάρκεια. Αν αλλάξεις λεωφορείο πρέπει να χτυπήσεις άλλο εισιτήριο
Για το πως είναι τα λεωφορεία, τα λεωφορεία Αθήνας-Θεσσαλονίκης είναι σαν να πετάς σε business class σε αεροπλάνο σε σχέση με τα σαράβαλα που έχει το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας.
Εισιτήρια - Κάρτες - Αστικές Συγκοινωνίες Πατρών
Δικτυακός τόπος του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας.
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν μιλούσα για ιδιωτικοποίηση!Η μηνιαία κάρτα της ζώνης που καλύπτει όλη την πόλη(σε αυτήν είναι και η γραμμή του πανεπιστημίου) κάνει...72€ ή 37,5 το φοιτητικό ενώ το απλό εισιτήριο 1,60 ή 0,90 το φοιτητικό τα οποία δεν έχουν χρονική διάρκεια. Αν αλλάξεις λεωφορείο πρέπει να χτυπήσεις άλλο εισιτήριο
Είναι πολλά τα 37 ευρώ για το σημερινό κόστος των καυσίμων και των ανταλλακτικών ;
Μην βλέπουμε μόνο τι πληρώνει ως νούμερο αλλά ως αποτέλεσμα εξόδων!
Το κράτος αρκεί να δοσει επιδοτήσεις σε καύσιμα και όχι στο ίδιο το οργανισμό που θα το αναλάβει και τοτε θα επωφεληθούν ολοι!
Έπειτα τα λεωφορεία που αλλάζουν μην φανταστείς τρελό κόστος...Συνήθως καλύπτεται από τα μερίσματα...
Ότι αποσύρεται από Γερμανία έρχεται στη Ελλάδα ως καινούργιο...
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.805 μηνύματα.
Το αν είναι πολλά ή λίγα είναι σχετικό...Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν μιλούσα για ιδιωτικοποίηση!
Είναι πολλά τα 37 ευρώ για το σημερινό κόστος των καυσίμων και των ανταλλακτικών ;
Μην βλέπουμε μόνο τι πληρώνει ως νούμερο αλλά ως αποτέλεσμα εξόδων!
Το κράτος αρκεί να δοσει επιδοτήσεις σε καύσιμα και όχι στο ίδιο το οργανισμό που θα το αναλάβει και τοτε θα επωφεληθούν ολοι!
Έπειτα τα λεωφορεία που αλλάζουν μην φανταστείς τρελό κόστος...Συνήθως καλύπτεται από τα μερίσματα...
Ότι αποσύρεται από Γερμανία έρχεται στη Ελλάδα ως καινούργιο...
Μιλάμε για μια πόλη όπου το κέντρο της το περπατάς σε ένα μισάωρο (και πολύ λέω) και με ένα ποδήλατο ή ηλεκτρικό πατίνι πας από την μια άκρη της ως την άλλη.
Και τα 37€ είναι για φοιτητές το κανονικό εισιτήριο προσεγγίζει το μηνιαίο κόστος βενζίνης κάποιου που κινείται με αυτοκίνητο στην συγκεκριμένη πόλη.
Σκέψου με την αντίστοιχη κοστολόγηση ποιό θα ήταν το μηνιαίο κόστος μιας κάρτας που καλύπτει όλη την Αθήνα και με όλα τα μέσα όχι μόνο λεωφορεία.
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Μικρότερο στην Αθήνα βάση πληθυσμού...Σκέψου με την αντίστοιχη κοστολόγηση ποιό θα ήταν το μηνιαίο κόστος μιας κάρτας που καλύπτει όλη την Αθήνα και με όλα τα μέσα όχι μόνο λεωφορεία.
Μιλάω πάντα αντικειμενικά γνωρίζοντας την αγορά πάρα πολύ καλά.
Το κόστος της βενζίνης πολλές φορές είναι το διπλάσιο εφόσον εξαρτάται αρκετά και από το είδος του αυτοκινήτου και την συντήρηση αυτού..
Χαχα. Απο εμενα ειναι ΟΧΙ
chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.961 μηνύματα.
η λύση αντί να χτυπάτε εισιτήριο στις μπάρες, να χτυπάτε την ίδια την χρεωστική κάρτα και επιτόπου τότε στις μπάρες εισόδου να γίνεται απευθείας η χρέωση/ταυτοποιηση/εγκριση για εισοδο πώς σας φαίνεται; υπερ-κατα;
touvlo
Διάσημο μέλος
Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.736 μηνύματα.
To κόστος για να συγχρονίσουν όλη αυτή την ιστορία, μου φαίνεται παραπάνω από ελέγχους.η λύση αντί να χτυπάτε εισιτήριο στις μπάρες, να χτυπάτε την ίδια την χρεωστική κάρτα και επιτόπου τότε στις μπάρες εισόδου να γίνεται απευθείας η χρέωση/ταυτοποιηση/εγκριση για εισοδο πώς σας φαίνεται; υπερ-κατα;
Εκτός αυτού, εγώ δε δίνω ευχάριστα τα στοιχεία της κάρτας μου. Δηλ λογαριασμοί ΔΕΚΟ κλπ, ζητώ να τα πληρώνω. Τώρα θα μου πεις, σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες, δεν τα δίνεις; χμμμ Ναι, τα δίνω
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Αυτο γίνεται ηδη στο εξωτερικο και ειδικα με τη revolout ειναι οτι καλύτερο !η λύση αντί να χτυπάτε εισιτήριο στις μπάρες, να χτυπάτε την ίδια την χρεωστική κάρτα και επιτόπου τότε στις μπάρες εισόδου να γίνεται απευθείας η χρέωση/ταυτοποιηση/εγκριση για εισοδο πώς σας φαίνεται; υπερ-κατα;
Skiyo
Διάσημο μέλος
Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.910 μηνύματα.
η λύση αντί να χτυπάτε εισιτήριο στις μπάρες, να χτυπάτε την ίδια την χρεωστική κάρτα και επιτόπου τότε στις μπάρες εισόδου να γίνεται απευθείας η χρέωση/ταυτοποιηση/εγκριση για εισοδο πώς σας φαίνεται; υπερ-κατα;
Αυτο γίνεται και στην Αθήνα εδώ και μερικούς μήνες. Το διαφήμιζαν πολύ στις αρχές, δε ξέρω αν έπιασε κάπου το μάτι σας.Αυτο γίνεται ηδη στο εξωτερικο και ειδικα με τη revolout ειναι οτι καλύτερο !
Kate1914
Διακεκριμένο μέλος
Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 7.318 μηνύματα.
Ναι, είναι.Είναι πολλά τα 37 ευρώ
Entropy24
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 398 μηνύματα.
Είναι καθώς απευθύνεσαι σε φοιτητές, οι οποίοι μια μερίδα από αυτούς είναι και από άλλη πόλη. Οπότε το budget είναι περιορισμένο.Είναι πολλά τα 37 ευρώ για το σημερινό κόστος των καυσίμων και των ανταλλακτικών ;
Μιλάμε πάντα για Β ζώνη διότι όποιος παίρνει Α του έρχεται λίγο πιο φθηνά (27,5Ε η μηνιαία ή 0,7Ε/εισητήριο).
adams33
Πολύ δραστήριο μέλος
Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 1.850 μηνύματα.
Καταλαβαίνω ότι το βλέπεται μεμονωμένα.Είναι καθώς απευθύνεσαι σε φοιτητές, οι οποίοι μια μερίδα από αυτούς είναι και από άλλη πόλη. Οπότε το budget είναι περιορισμένο.
Μιλάμε πάντα για Β ζώνη διότι όποιος παίρνει Α του έρχεται λίγο πιο φθηνά (27,5Ε η μηνιαία ή 0,7Ε/εισητήριο).
Αυτό αναφέρω και πιο πάνω. Το βλέπεις αναλογικά με τις τιμές πετρελαίων βενζίνης και γενικά της αγοράς.
Επειδή ακριβώς είναι φοιτητές είναι το μισό.
Έπειτα το budget για ένα γονέα είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει και η μετακίνηση.
Οπότε οταν το παιδί του πηγαίνει σε μια πόλη να σπουδάσει ξέρεις ότι θα έχεις και αυτό το έξοδο. Εκτός και αν είσαι τυχερός και βρεις σπίτι κοντά στο πανεπιστήμιο...
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
Αρχική Forum
Νέα Δημοσίευση
Προσωπικές Συζητήσεις
Πολυμέσα - Gallery
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
Chat and Fun
iSchool
