Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
19-11-22
18:19
Πρόκειται για ένα ζήτημα το οποίο δεν συζητιέται σοβαρά, ωστόσο κατά τη γνώμη μου πλέον είναι επίκαιρο τόσο λόγου του Μετρό όσο και των νέων επενδύσεων που λαμβάνουν χώρα εκεί.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,717 μηνύματα.
19-11-22
18:37
Οι νέοι πλέον φεύγουν μέχρι και από τις ελληνικές πόλεις. Με τι να γίνει η Θεσσαλονίκη μείζον αστικό κέντρο; Με τους ξένους της Ξηροκρήνης ή με τους τσιγγάνους του Δενδροποτάμου που μοιάζουν οι μόνοι σταθεροί κάτοικοι αυτή τη στιγμή;
Resaldis
Δραστήριο μέλος
Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
19-11-22
18:41
Υπό στενό επενδυτικό κλοιό η Θεσσαλονίκη
Ο ούριος επενδυτικός άνεμος, με την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στο επίκεντρο, που φυσά στη Θεσσαλονίκη εδώ και περίπου δύο χρόνια αναμφίβολα ενισχύει την εξωστρέφεια της πόλης ανοίγοντας πεδίο δόξης λαμπρό για το τοπικό επιχειρείν, μετατρέποντάς τη ταυτόχρονα σε πόλο έλξης για όλο και ...
www.makthes.gr
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
19-11-22
19:07
Σίγουρα η Θεσσαλονίκη θα αποτελέσει πόλος έλξης σημαντικών επενδύσεων τα επόμενα χρόνια, αρκεί να ολοκληρωθούν τα έργα του υπουργείου μεταφορών.Πρόκειται για ένα ζήτημα το οποίο δεν συζητιέται σοβαρά, ωστόσο κατά τη γνώμη μου πλέον είναι επίκαιρο τόσο λόγου του Μετρό όσο και των νέων επενδύσεων που λαμβάνουν χώρα εκεί.
Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα αποσυμφορήσει σημαντικά το κέντρο και θα δώσει την ευκαιρία σε πολυεθνικές να μεταφέρουν τα γραφεία τους εκεί (γιατί πλέον η Αθήνα είναι εντελώς ασύμφορη οικονομικά). Ακόμη, σύσσωμη η Βόρεια Ελλάδα περιμένουμε διακαώς τη σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα Βαλκάνια και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Αυτό το δεύτερο, αν το εκμεταλλευτούν σωστά οι τοπικοί άρχοντες και υπάρξει πολιτική βούληση από την πλευρά της κυβέρνησης (χλωμό...), τότε η Θεσσαλονίκη θα γίνει το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ελλάδας και ενδεχομένως της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Έχει όλα τα εχέγγυα (λιμάνι, αχρησιμοποίητο real estate, περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης και εγγύτητα με όλες τις γείτονες χώρες). Με το που γίνει ο σιδηρόδρομος, όποιο εμπορικό πλοίο έχει προορισμό την Ευρώπη, θα μπορεί να προσαράξει στη Θεσσαλονίκη και έπειτα να μεταφερθεί το εμπόρευμα με το τραίνο.
Η ελληνική διπλωματία έχει ήδη κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση τα τελευταία χρόνια, κυρίως με την συμφωνία με την ΠΓΔΜ, που αν και ως κάτοικος της Μακεδονίας δεν θεωρώ ιδανική, εντούτοις αναγνωρίζω την εμπορική σημασία της για την απρόσκοπτη σύνδεση της Ελλάδας με την Σερβία και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...