Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας

Μαυρίκιος

Active member

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 529 μηνύματα.
Α δηλαδή θα τα γαμήσουν όλα, καλά θα πάει αυτό.

Πέρα από την πλάκα, αν θέλει κανείς να διαβάσει μια θέση στο έργο που με καλύπτει (ως προς το γενικό πνεύμα) ας δει το λινκ που είχα βάλει πριν μερικές μέρες.
106392210_3676905672325798_6626958519368339132_o.jpg
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίθεση με καφέδες στον Κώστα Μπακογιάννη.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,008 μηνύματα.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,754 μηνύματα.
Πάντως, δεν είναι τόσα πολλά τα περιστατικά που όντως ένα δρομολόγιο καθυστερεί με υπαιτιότητα του επαγγελματία. Από τα δρομολόγια που χρησιμοποιώ σταθερά και καθημερινά ή έχω χρησιμοποιήσει για πάνω από 2-3 χρόνια - π.χ. 11, 212, 224, 732 (πρώην, νυν 214), 140, 15, 10 και άλλα πολλά - θυμάμαι ελάχιστες φορές που να καθυστέρησαν σε ένα δρομολόγιο. Επίσης, σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι όταν αυτό συμβαίνει, έχεις τη δυνατότητα να καταθέσεις αναλυτικά τη διαμαρτυρία σου στη σελίδα του ΟΑΣΑ - όπου, βέβαια, δεν ξέρω τι αντίκρυσμα έχει.
Εξαρτάται από την τοποθεσία. Σε ορισμένες περιοχές που δεν βρίσκονται πολύ κοντά στο κέντρο η καθυστέρηση είναι το σύνηθες και όχι η εξαίρεση, ενώ δεν υπάρχουν ούτε ηλεκτρονικές πινακίδες ή απλά δεν λειτουργούν. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.
Προσωπικά, αν είναι να με κλέψουν στην Ομόνοια, μάλλον δε θα με σκοτίσει ιδιαίτερα η υπηκοότητα του κλέφτη...

Επίσης, αν πράγματι σε απασχολούσε η εγκληματικότητα στο κέντρο, δε θα αναφερόσουν μόνο σε αυτήν που προκύπτει από αλλοδαπούς. Υπάρχει και ντόπια εγκληματικότητα.
Δεν μπορείς να τιμωρήσεις κάποιον "προληπτικά", πριν διαπράξει οποιοδήποτε παράνομη πράξη. Υπάρχουν άτομα ελληνικής καταγωγής που διαμένουν παράνομα στην Αθήνα;
Γενικά, με την όλη ιστορία με τον κορωνοϊό - εν μέρει ορθά, κατ' εμέ - έχουν διευκολυνθεί διαδικασίες που με κάποιον τρόπο ευνοούν την αντιμετώπισή του/τον περιορισμό του. Ωστόσο, ο δήμος Αθηναίων επέλεξε να αξιοποιήσει όλη αυτή την «παράκαμψη» για να... φέρει κι άλλο κόσμο στο κέντρο ενώ, αν θυμόμαστε καλά, εν μέσω καραντίνας παρακαλούσαμε τον κόσμο να χρησιμοποιεί τα αυτοκίνητά του για να μη συνωστίζεται...
Πώς ένα ανολοκλήρωτο, ούτε καν στη μέση έργο, φέρνει περισσότερο κόσμο στην Αθήνα;
Εχμ, ο στόχος δεν είναι να αυξηθεί μόνο η χρήση του ποδηλάτου για αναψυχή, αλλά να γίνει ένα χρηστικό μέσο μετακίνησης στην Αθήνα, όπως σε τόσες άλλες πόλεις. Αλλιώς, υπήρχε και το Ζάππειο για βόλτες με το ποδήλατο. Επίσης, προφανώς δε γίνεται να βάλουμε σε κάθε στενό ποδηλατόδρομο, αλλά αυτό δεν καθιστά αδύνατη την αναγκαιότητα επέκτασης. Πάρε τη Μιχαήλ Βόδα και κοίτα όλες τις κάθετες σε αυτήν. Σε πολλές από αυτές χωράνε ποδηλατόδρομοι. Αν, δε, όπως είναι και ο @Valder πάρουμε και τα χρέπια του κέντρου και τα κάνουμε parking, μια χαρά θα αδειάσει χώρος και αλλού - διότι, κάτι 8όροφα κτίρια, π.χ. στην Ιπποκράτους που είναι αναξιοποίητα και μισοκαμένα 2-3 δεκαετίες τώρα δεν ξέρω τι ρόλο βαράνε.
Δηλαδή εσύ εάν ήσουν δήμαρχος Αθηναίων θα ξεκινούσες το έργο από τη Μιχαήλ Βόδα και όχι από το ιστορικό κέντρο. Εν τω μεταξύ ποτέ δεν έκρυψε ο δήμος ότι ένας από τους στόχους του έργου είναι η ενοποίηση του ιστορικού κέντρου. Ρίχνεις τα βέλη σου λες και σου υποσχέθηκε ότι θα βρεις ποδηλατόδρομο έξω από το σπίτι σου. Στο να επεκταθεί το εργό εγώ είμαι μαζί σου, αλλά αυτό δεν αναιρεί τη σημασία του.
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,008 μηνύματα.
Εξαρτάται από την τοποθεσία. Σε ορισμένες περιοχές που δεν βρίσκονται πολύ κοντά στο κέντρο η καθυστέρηση είναι το σύνηθες και όχι η εξαίρεση, ενώ δεν υπάρχουν ούτε ηλεκτρονικές πινακίδες ή απλά δεν λειτουργούν. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.
Πιθανότατα σε άλλα μέρη να είναι πιο έντονο το φαινόμενο αυτό. Σε σχέση τώρα με τις πινακίδες, πέρα από επέκταση, χρειάζεται και περισσότερη και ποιοτικότερη συντήρηση.

Δεν μπορείς να τιμωρήσεις κάποιον "προληπτικά", πριν διαπράξει οποιοδήποτε παράνομη πράξη. Υπάρχουν άτομα ελληνικής καταγωγής που διαμένουν παράνομα στην Αθήνα;
Τι εννοείς «διαμένουν παράνομα»;


Πώς ένα ανολοκλήρωτο, ούτε καν στη μέση έργο, φέρνει περισσότερο κόσμο στην Αθήνα;
Εντάξει, τώρα με δουλεύεις για να γεμίσουμε σελίδες στο thread. :P Αφού, ο στόχος του έργου είναι να έρθει ο κόσμος στο κέντρο - με ποδήλατα ή με πόδια, σίγουρα πάντως όχι με Ι.Χ..

Δηλαδή εσύ εάν ήσουν δήμαρχος Αθηναίων θα ξεκινούσες το έργο από τη Μιχαήλ Βόδα και όχι από το ιστορικό κέντρο. Εν τω μεταξύ ποτέ δεν έκρυψε ο δήμος ότι ένας από τους στόχους του έργου είναι η ενοποίηση του ιστορικού κέντρου. Ρίχνεις τα βέλη σου λες και σου υποσχέθηκε ότι θα βρεις ποδηλατόδρομο έξω από το σπίτι σου. Στο να επεκταθεί το εργό εγώ είμαι μαζί σου, αλλά αυτό δεν αναιρεί τη σημασία του.
Αρχικά, αν ήμουν δήμαρχος Αθηναίων θα φρόντιζα να είχα κατέβει με το ΠΑΣΟΚ. :Ρ

Προφανώς, επίσης, αν μας απασχολεί η διευκόλυνση των πολιτών ξεκινάμε από εκεί που κατοικούν οι πολίτες και όχι από εκεί που κάνουν βόλτες οι τουρίστες. Οπότε, ναι, από περιοχές σαν την Αττική και τα Σεπόλια ξεκινάμε.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 7,435 μηνύματα.
106196910_1783664758441100_1349144592963972904_n.jpg
 

Μαυρίκιος

Active member

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 529 μηνύματα.
Μα, δεν είναι λυπηρό που δεν περιορίστηκε απλώς σε αποδοκιμασίες η όλη κατάσταση; Έπρεπε να πετάξουν και καφέδες;
Μην ανησυχείς για την υγεία του, δεν παθαίνει τίποτα αυτός το αντίθετο πολλοί άλλοι έχουν πάθει για χάρη του.
 

juste un instant

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 5,059 μηνύματα.
Μονο η μεταφορά μιας ψευδοπιπεριας, λογω μεγεθους θα επρεπε να κοστιζει καμια 300αρα. Αρα τις πηρε σε τιμη κοστους...
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,218 μηνύματα.
Δεν είμαι εγώ δημότης Αθηναίων, εσείς που είστε και τον ψηφίσατε πληρώστε τον.
Γιατί αυτοί θα τον πληρώσουν; Ο Μπακογιάννης ήταν η καλύτερη επιλογή για τον Δήμο καθώς λόγω ονόματος μπορεί να βρει χρηματοδοτήσεις που άλλοι Δήμοι δεν μπορούν να βρουν. Προετοιμάζεται για επόμενος πρωθυπουργός και πρέπει να αφήσει καλή σφραγίδα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας που μπορείς να ανταγωνιστεί.

Στο δήμο μου έχουν κλείσει τη κεντρική πλατεία που είναι 1 τετράγωνο εδώ και 4 χρόνια. Άλλαξε και δήμαρχος στο μεσοδιάστημα. Στην αρχή λέγανε ότι θα το φτιάξουν σε 6 μήνες.

Κακά τα ψέματα οι εποχές ΠΑΣΟΚ που οι δήμοι έφτιαχαν πεζόδρομους και έργα τελείωσαν. Τώρα όλοι οι δήμοι χρωστάνε και τα λεφτά δεν φτάνουν ούτε στο να συντηρηθεί το κομματικό σύστημα (που έχει προτεραιότητα).
 

Μαυρίκιος

Active member

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 529 μηνύματα.
Γιατί αυτοί θα τον πληρώσουν; Ο Μπακογιάννης ήταν η καλύτερη επιλογή για τον Δήμο καθώς λόγω ονόματος μπορεί να βρει χρηματοδοτήσεις που άλλοι Δήμοι δεν μπορούν να βρουν. Προετοιμάζεται για επόμενος πρωθυπουργός και πρέπει να αφήσει καλή σφραγίδα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας που μπορείς να ανταγωνιστεί.
Ποιος θα χρηματοδοτήσει δηλαδή, τις 900.000 ΠΟΙΟΣ θα τις πληρώσει?
Το ο επόμενος πρωθυπουργός άστο καλύτερα, έχει γίνει πιο αντιπαθητικός ακόμα και από τον θείο του, η οικογένεια έχει τελειώσει.
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,218 μηνύματα.
Ποιος θα χρηματοδοτήσει δηλαδή, τις 900.000 ΠΟΙΟΣ θα τις πληρώσει?
Το ο επόμενος πρωθυπουργός άστο καλύτερα, έχει γίνει πιο αντιπαθητικός ακόμα και από τον θείο του, η οικογένεια έχει τελειώσει.
Σιγά τα λεφτά. Για δήμο μιλάμε όχι το μπακάλικο της γειτονιάς.
Το κόστος τω 2 εκατομμυρίων, της πρώτης φάσης του μεγάλου περιπάτου, θα καλυφθεί από τους πόρους του δήμου Αθηναίων. Το συνολικό κόστος όμως θα υλοποιηθεί από τους πόρους δημοσίων επενδύσεων, ΕΣΠΑ, δωτηρές και άλλες πηγές.

Ο Μπακογιάννης με εκνευρίζει και μένα αλλά ποιος άλλος να τον αντιμετωπίσει; Στην ηλικία του δεν υπάρχει κάποιος τόσο δημοφιλή ώστε να τον αντιμετωπίσει.
 

Μαυρίκιος

Active member

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 529 μηνύματα.
Σιγά τα λεφτά. Για δήμο μιλάμε όχι το μπακάλικο της γειτονιάς.


Ο Μπακογιάννης με εκνευρίζει και μένα αλλά ποιος άλλος να τον αντιμετωπίσει; Στην ηλικία του δεν υπάρχει κάποιος τόσο δημοφιλή ώστε να τον αντιμετωπίσει.
Το πρώτο στάδιο δηλαδή τα 900.000 που έγραψα παραπάνω πόροι του Δήμου Αθηναίων, που θα τους βρει αφού λες ότι είναι καταχρεωμένος?
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,218 μηνύματα.
Το πρώτο στάδιο δηλαδή τα 900.000 που έγραψα παραπάνω πόροι του Δήμου Αθηναίων, που θα τους βρει αφού λες ότι είναι καταχρεωμένος?
O Δήμος Αθηναιων είχε πλεόνασμα μέσω Καμμίνη 27 εκατομμύρια νομίζω, αλλά η πλειοψηφία των δήμων ειναι χρεομένοι. Απλώς δες τη μεγάλη εικόνα. Τόσο μεγάλο έργο και ο δήμος θα την βγάλει με 2 εκατομμύρια. 2 εκατομμύρια ειναι το κόστος μιας πολυκατοικίας. Αμελητέο ποσό για το μέγεθος ενός τόσου μεγάλου δήμου δηλαδή.

 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,008 μηνύματα.
Εντάξει, δεν έσπασαν, πάντως. :Ρ Απλώς ξεπάρκαραν μία και το κάνανε θέμα. Να φανταστώ, πάντως, τα χρώματα τον σπρέυ θα κάνουν κανένα δίμηνο να βγουν από εκεί, ενώ τα χρώματα στους δρόμους - που χρυσοπληρώθηκαν ως «κατάλληλα» - χρειάστηκαν με το ζόρι δύο εβδομάδες...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top