Παιδεία, αύξηση ωραρίου και οι απολύσεις των καθηγητών

Παιδεία, αύξηση ωραρίου και οι απολύσεις των καθηγητών
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 37)
  • Αναβάθμιση της παιδείας

    Ψήφοι: 10 27.0%
  • Απολύσεις καθηγητών

    Ψήφοι: 27 73.0%

Engineer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Engineer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Τ
Ρε Κωνσταντίνε αν αυτά τα μέτρα ήταν για την αναβάθμιση της παιδείας πάει στο καλό. Αυτά τα μέτρα έρχονται απ'έξω και όποιον πάρει ο χάρος.
Σου λέει η τρόικα θέλω να κόψεις το λαιμό σου και να εξοικονομήσεις τόσα δις αυτό το τρίμηνο. Η κυβέρνηση ακολουθεί εντολές και βάζει ολόκληρους κλάδους στο εκτελεστικό απόσπασμα. Δηλαδή, δεν είναι μέτρα που παίρνονται κατόπιν σχεδιασμού, μελέτης κτλ. Είναι του ποδαριού λύσεις.

Φυσικά και έχει να κάνει καθαρά με την περιστολή δαπανών. Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιος που να ισχυρίζεται πως με αυτά τα μέτρα και μόνο θα αναβαθμιστεί η παιδεία. Δυστυχώς ζούμε σε μια χρεοκοπημένη χώρα και όπως έγραψα πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτες (θέλουμε δε θέλουμε). Ένα παραπάνω οι δημόσιοι υπάλληλοι. Πιστεύεις πως ο ιδιωτικός τομέας δε μάτωσε και ματώνει κάθε μέρα; Ποιος δε θέλει να έρθουν εκείνα τα ωραία χρόνια (2000 - 2008, αυτά πρόλαβα εγώ) που είχαμε δουλειά και έβρεχε λεφτά. Αλλά όπως αποδείχτηκε ήταν μια φούσκα και όχι ανάπτυξη. Τώρα ήρθε ο λογαριασμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Άμα περιμένουμε ρε φιλόσοφε πότε θα συνωμοτήσει όλο το σύμπαν και πότε θα ευθυγραμμιστεί ο Πλούτωνας με την Αφροδίτη για να κάνουμε μια απεργία...άστο καλύτερα.

Έχεις ακούσει ποτέ κάποια μάχη να μην είχε και "παράπλευρες απώλειες";
ψαραδέλλη,έξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια λέγονται...... εσύ είχες στις δικές σου πανελλήνιες κάποιο παρόμοιο περιστατικό;αν ναι σου βγάζω το καπέλο που αντί να λες:ας μη γίνει τώρα λες,οκ θα υπάρξουν και παράπλευρες απώλειες-εφόσον και εσύ άνηκες σε τέτοιες απώλειες.

είναι τελείως διαφορετικό το να γίνει κάτι τέτοιο αρχές οκτώβρη και άλλο να γίνει τώρα,που τα παιδιά δίνουν σε δύο βδομάδες.
είναι σαν να φτάνεις στην πηγή και να μην πίνεις νερό........

γενικά οι τομείς της υγείας και της εκπαίδευσης είναι οι πιο σημαντικοί τομείς για τους πολίτες,και θεωρώ ότι δεν πρέπει να παίρνουν τόσο επιπόλαιες αποφάσεις για το πότε θα κάνουν απεργία ,τινάζοντας στον αέρα τις πανελλήνιες και μια ολόκληρη σχολική χρονιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
ψαραδέλλη,έξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια λέγονται...... εσύ είχες στις δικές σου πανελλήνιες κάποιο παρόμοιο περιστατικό;αν ναι σου βγάζω το καπέλο που αντί να λες:ας μη γίνει τώρα λες,οκ θα υπάρξουν και παράπλευρες απώλειες-εφόσον και εσύ άνηκες σε τέτοιες απώλειες.
Όταν ήμουν τρίτη λύκείου (την εποχή των δεινοσαυρων) ήταν μια χρονιά που οι καθηγητές έκαναν απεργία [δεν θυμάμαι τι είχει γίνει], για 4 μήνες σχεδόν. ΤΟΤΕ θυμάμαι ότι είχαν βγει ανακοινώσεις εκεί στο πάσχα για το ότι θα χάσουμε τη χρονιά γιατί δεν καλύπτονται οι ώρες, ότι οι εξετάσεις θα γίνουν μόνο για τα σχολεία που δεν είχαν κάνει απεργίες και τα ιδιωτικά και διάφορα άλλα...
Την αμέσως προηγούμενη χρονιά είχα ακουστεί διάφορες "κορώνες" γιατί επίσης είχαμε χάσει κανα τριμήνο μάθημα λόγω καταλήψεων...
Εγώ πέρασα το άγχος κερδίζω??? :P

είναι τελείως διαφορετικό το να γίνει κάτι τέτοιο αρχές οκτώβρη και άλλο να γίνει τώρα,που τα παιδιά δίνουν σε δύο βδομάδες.
είναι σαν να φτάνεις στην πηγή και να μην πίνεις νερό........
Αλλά το αγαπητό Υπουργείο και η αγαπητή κυβέρνηση δεν της περνούσε καν από το μυαλό ότι ανακοινώνοντας αλλαγές 10 μέρες πριν τις πανελλήνιες θα είχε αναταραχές. Θα της έπεφτε η μύτη αν περίμενε μέχρι τις αρχές Ιουνίου για να τα ανακοινώσει...
Αλλά φυσικά.... μόνο η μια πλευρά του νομίσματος έχει σημασία.
Ποιός δεν ανέμενε ότι αποφάσεις αλλαγών θα έφερναν απεργίες?

Απλώς αναρωτιέμαι...
γενικά οι τομείς της υγείας και της εκπαίδευσης είναι οι πιο σημαντικοί τομείς για τους πολίτες,και θεωρώ ότι δεν πρέπει να παίρνουν τόσο επιπόλαιες αποφάσεις για το πότε θα κάνουν απεργία ,τινάζοντας στον αέρα τις πανελλήνιες και μια ολόκληρη σχολική χρονιά.
πωπω... "τινάζοντας στον αέρα"... don't take it the wrong way αλλά ... μην παπαγαλίζεις τόσο πολύ τις ατάκες της Τρέμη και του Πρετεντέρη είναι λίγο αστείο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Η βιολογία κατεύθυνσης είναι γραμμένη από το 2002 ..... καμία ουσιαστική δυσκολία και καμία σχέση με αυτά που κάνουν στις αλλες χώρες.
Η Χημεία το ίδιο....... δε βλέπω να μαθαίνουν κάτι ουσιαστικό τα παιδιά αμόρφωτα μπαίνουν στο πανεπιστήμιο.

Μπήκα από περιέργεια να διαβάσω λίγο τι λένε και στο e-steki...μεχρι εδω εφτασα, δεν πήγα παρακάτω οπότε συγνώμη προκαταβολικά που γυρνάω πίσω τη συζήτηση..απλά ήθελα να τονίσω ποσο πολύ (μα πάρα πολύ) μεγάλο λάθος κάνεις...
Σπουδάζω σε (καλό) πανεπιστήμιο του εξωτερικού,έχω τελειώσει δημόσιο λύκειο και έχω περάσει από πανελλήνιες...πίστεψέ με, όσα παιδια, από δημόσιο,ελληνικό σχολείο είναι εδώ δεν εχουν να ζηλεψουν ΤΙΠΟΤΑ από τους ντόπιους,αλλα και από τους περισσότερους φοιτητές από τρίτες χώρες και σε βάθος και σε εύρος γνώσεων. Ίσα ίσα,πολλές φορές έχω προσέξει να έχουμε και βαθύτερη κατανόηση σε καποιες εννοιες και επιστημονικες αρχες (ας τ θεσω ετσι) από παιδιά που έχουν τελειώσει ιδιωτικό σχολείο,είτε στη χωρα μας είτε αλλού. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν.... (κλείνει παρένθεση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Φυσικά και έχει να κάνει καθαρά με την περιστολή δαπανών. Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιος που να ισχυρίζεται πως με αυτά τα μέτρα και μόνο θα αναβαθμιστεί η παιδεία. Δυστυχώς ζούμε σε μια χρεοκοπημένη χώρα και όπως έγραψα πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτες (θέλουμε δε θέλουμε).
True!
Αν και τρία αντιεπιχειρήματα. Ένα ποίος είναι ο πάτος των περικοπών; Τι άλλο θα μας κόψουν; Και δεύτερον οι εκπαιδευτικοί μορφώνουν την νέα γενιά. Δεν θα ήταν μια ωραία κίνηση να επενδύσουμε σαν χώρα στην εκπαίδευση, ώστε η νέα γενιά να μπορεί να παράγει (χρήμα); Και επίσης πόσο ακόμη μπορεί να μειωθεί η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων πριν φρακάρει 100% η οικονομία; Οκ οκ σκέφτομαι ...πολύ ρομαντικά από ότι σηκώνουν οι περιστάσεις.

Ωραία λοιπόν. Πρέπει να γίνει μείωση των δαπανών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ας το κάνουν σωστά ή έστω ας βρουν ένα όμορφο περιτύλιγμα. Καλά έκαναν και μίλησαν πρώτα για αξιολόγηση, θα ήταν ακόμη καλύτερο να μην μιλούσαν καθόλου για απολύσεις πόσο μάλλον για συγκεκριμένο αριθμό.

Επίσης έπρεπε ήδη να είχαν μιλήσει τεκμηριωμένα για την διαδικασία της αξιολόγησης. Τι περιμένουν από τους καθηγητές, πως θα γίνει η αξιολόγηση, πότε και το κάθε κριτήριο τι ρόλο παίζει. Αρκεί μια καλά δομημένη κόλλα Α4. Τώρα φοβούνται οι πάντες. Λίγο πολύ όλοι κάνουμε την αυτοκριτική μας, αν ήμουν καθηγητής όμως και έχοντας όλο αυτή την στιγμή κατάσταση δεν υπήρχε περίπτωση να μην σαμποτάραγα την διαδικασία των πανελληνίων. Γιατί πολύ απλά ήξερα ότι η μπίλια μπορεί να κάτσει σε εμένα και αυτό από θέμα τύχης. Π.χ. είναι πασιφανές ότι οι καθηγητές μονοώρων μαθημάτων θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Τι σχέση έχει αυτό με αξιολόγηση; Τι σχέση αυτό με έννοιες όπως καλός-κακός και αποδοτικός-τεμπέλης; Καμία...

Τέλος, μπορεί να μην γνωστό αλλά ήδη έχουν γίνει περικοπές στους μισθούς τους. Το σχέδιο Αθήνα επίσης βοήθησε σημαντικά τον προϋπολογισμό για την παιδεία, και αν όχι κακό το κεφαλιού τους - αυτοί το σχεδίασαν. Και στην τελική πότε η δημόσια Ελληνική εκπαίδευση δεν ήταν μέσα στην χλιδή.

Εν ολίγοις ότι γίνεται και με τον τρόπο που γίνεται είναι χυδαίο, ειδικότερα αν συμπεριλάβω ότι αυτοί μιλούν για επιστράτευση πριν καν αποφασιστεί η όποια κινητοποίηση. Εκτός ότι δεν ξέρουν να χειρίζονται την απλοϊκή μέθοδο του καροτιού και του μαστιγίου, φαίνεται ότι νιώθουν ότι έκαναν και θέλουν να κάνουν θα οδηγήσει τους εκπαιδευτικούς σε κινητοποιήσεις στην διάρκεια των πανελλαδικών... κάτι που εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει συμβεί.

Πειθαρχικός έλεγχος και απομάκρυνση εκπαιδευτικών με παραβατική συμπεριφορά
Τι πάει να πει με εκπαιδευτικός με παραβατική συμπεριφορά; Χτυπάει/βιάζει μαθητές; Αυτός ο καθηγητής ...σίγουρα δεν πια δεν είναι καθηγητής και στην περίπτωση που είναι, για αυτό φταίει το ίδιο το κράτος ή έστω το σύστημα δικαιοσύνης.

Αν όμως με την παραβατική συμπεριφορά εκπαιδευτικού εννοούμε ότι έχει κλήσεις από την τροχαία ή είναι στα δικαστήρια με τον ξάδελφο του επειδή διαφωνούν πχ σε οικονομικά θέματα... τότε είναι παράλογο και αρρωστημένο όλο αυτό. Δεν νομίζω να υπάρχει έστω και ένας εργοδότης που έχει απολύσει υπάλληλο για κάτι τέτοιο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ψαραδέλλη

Διάσημο μέλος

Η Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,030 μηνύματα.
Εγώ λέω, παιδιά, να σταυρώσουμε όλοι τα χεράκια μας και να προσευχηθούμε για το μέλλον που μας περιμένει από δω και μπρος γιατί αυτά που ζούμε δεν έχουν ξαναγίνει ποτέ.

Η κυβέρνηση υπέγραψε επιστράτευση για μια απεργία.... πριν καν γίνει απεργία :eek:.
Οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα έχει αποκτηθεί μέχρι τώρα έχει γίνει συντρίμμια δήθεν στο όνομα της κοινωνικής ηρεμίας και συνοχής.

Και εκπαιδευτικός να μην είσαι, αυτό θα έπρεπε να ανησυχεί τον καθένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
https://www.teithe.gr/downloads/Ypomnima.pdf
Αν πίστευα οτι το Υπουργείο Παιδείας και όχι το (minedu όπως κληρονομήσαμε απο τον μέγα αριβίστα ΓΑΠ),
κινείται με σταθερά βήματα προς τον εκσυγχρονισμό της παιδείας, απλά δεν θα έκανα τον κόπο να ανοίξω το συγκεκριμένο θέμα.
Ολα τείνουν στο οτι καταστρέφουν συνειδητά, ότι υπάρχει.
Τώρα, αν έθεσα την αύξηση του ωραρίου, θα προσπαθήσω να τεκμηριώσω το σκεπτικό μου αυτό.

1. οι καθηγητές σήμερα βρίσκονται στο σχολείο πολύ περισσότερες ώρες απο αυτές τις οποίες διδάσκουν.
2. άρα, αρχικά δεν φαίνεται να εξυπηρετεί η συγκεκριμένη κίνηση κανέναν άλλο λόγο, πέραν απο αυτόν της απόλυσης.
3. θα έλεγα οτι τον μοναδικό άλλο λόγο που βλέπω, είναι η ομηρία μας.
Παράξενος λόγος, αλλά αν σκεφτώ το ενδεχόμενο της μή απόλυσης καθηγητών, τότε ο θόρυβος που έχει ξεσπάσει είναι σε βάρος της διαύγειας του πνεύματος μας. Και το γιατί, δεν με ενδιαφέρει. Τουλάχιστον άμεσα.

Υ.Γ. θα πω μόνο οτι σήμερα κάτω απο αυτές τις συνθήκες, δεν μπορεί κανένας να με κάνει να αισθανθώ ψυχραιμία.
Δεν μπορεί κανένας να με κάνει να νοιώσω ικανός να μη σκεφτώ πώς θα πληρώσω την δόση του στεγαστικού μου, κατα την διάρκεια της επιτήρησης που θα με επιστρατέψουν για στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Δεν μπορεί κανένας να με υποχρεώσει να μην σκέφτομαι την γυναίκα μου, με τα σοβαρότατα προβλήματα υγείας που έχει.

Δεν μπορεί κανένας να με πείσει οτι το θέμα της παιδείας, με όλη αυτή την ολέθρια αντιμετώπιση των προβλημάτων, θα λυθεί και για το γενικότερο καλό της κοινωνίας μας.

Αν, πάλι με ρωτήσετε γιατί δεν καβγαδίζω με τον φόκο ή με τον ινζενιέρ, θα σας πω οτι είναι τόσο ευτελή τα επιχειρήματα τους, ώστε να μην χρίζουν διαβάσματος. Πόσο μάλλον και απάντησης.

"Αν δεν έχεις διδάξει", αδυνατείς να εντοπίσεις τις λεπτότατες ενέργειες, μιας νουθεσίας, ενός παραδείγματος, μιας επίπληξης...
ούτε και να ακολουθήσεις έναν μεγάλο δάσκαλο στην πορεία προς την δολοφονία - σταύρωση του, όπως ήταν ο ΓΚΑΝΤΙ...

Και ως πανάξιο διδάσκαλο της "εποχής των δεινοσαύρων" θα πω, τον Σαράντο Καργάκο.

Αλήθεια πιστεύετε οτι σε 30 ως 50 χρόνια, θα είναι σε θέση τα παιδιά που θα φοιτούν στα ελληνικά σχολεία, να διαβάζουν το έργο του;
Εγώ, απλά αμφιβάλλω και ο λόγος είναι ο εκμοντερνισμός της ελληνικής παιδείας.
Δίχως διφθόγγους, δίχως τον πλούτο που αναδύεται απο τα φωνήεντα της γλώσσας μας και ποιος ξέρει πόσες άλλες καταστροφές θα υποστεί σε λίγα χρόνια, θα είναι αδύνατο να διαβάσει κάποιος.

Ε, και αν έχει απολυθεί, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Εγώ λέω, παιδιά, να σταυρώσουμε όλοι τα χεράκια μας και να προσευχηθούμε για το μέλλον που μας περιμένει από δω και μπρος γιατί αυτά που ζούμε δεν έχουν ξαναγίνει ποτέ.

Η κυβέρνηση υπέγραψε επιστράτευση για μια απεργία.... πριν καν γίνει απεργία :eek:.
Οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα έχει αποκτηθεί μέχρι τώρα έχει γίνει συντρίμμια δήθεν στο όνομα της κοινωνικής ηρεμίας και συνοχής.

Και εκπαιδευτικός να μην είσαι, αυτό θα έπρεπε να ανησυχεί τον καθένα.


Δεν θέλω να στο χαλάσω, αλλά οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα έχει αποκτηθεί μέχρι τώρα στον ιδιωτικό τομέα έχει γίνει συντρίμμια ήδη από το 2011 (και αργά λέω) και σε κανένα όνομα.

Το αν πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το σύνταγμα για επίταξη, φαντάζομαι θα το πουν τα δικαστήρια, τα οποία φαντάζομαι πολύ βολικά θα αποφανθούν αφού τελειώσει όλη η ιστορία και κατά πάσα πιθανότητα θα αποφανθούν υπέρ των κυβερνητικών θέσεων όπως και για άλλα θέματα οικονομικής φύσεως ... :whistle: (το να ορίζονται οι επικεφαλής των ανωτάτων δικαστηρίων από την κυβέρνηση έχει και τα καλά του:worry:)

Στην τελική, επειδή τώρα θα γίνει δεκτό το επιχείρημα της εθνικής ανάγκης, γιατί δεν ξεκινάνε απεργία διαρκείας τον Σεπτέμβριο? Ας μην ανοίξουν τα σχολεία. Αλλά ας προταχθούν τα αιτήματα για τη βελτίωση της παιδείας, ας δικαιωθεί ο τίτλος του "δασκάλου" και παράλληλα ας έρθουν και τα θεσμικά-μισθολογικά αιτήματα.

Θέλει αρετήν και τόλμην όμως η ελευθερία. Θέλει θυσίες.

Απόψε άκουσα σε συζήτηση την άποψη ότι επίτηδες η κυβέρνηση έφερε το θέμα σε αυτή τη συγκυρία για να έχει με το μέρος της τους γονείς, αλλά και ότι επίτηδες κήρυξαν απεργία οι καθηγητές ώστε να επιστρατευθούν, να εργαστούν αλλά και να έχουν το κεφάλι ψηλά ως αγωνιζόμενοι... γιατί δε νομίζω να θυσιάσει κάποιος τη δουλειά του και να αγνοήσει το φύλλο πορείας.
Δεν υιοθετώ άκριτα την άποψη αυτή, την καταθέτω όμως στη συζήτηση, γιατί δεν αποκλείω το γεγονός να βρισκόμαστε μια μάχη σχεδιασμών εκατέρωθεν.



Τι πάει να πει με εκπαιδευτικός με παραβατική συμπεριφορά; Χτυπάει/βιάζει μαθητές; Αυτός ο καθηγητής ...σίγουρα δεν πια δεν είναι καθηγητής και στην περίπτωση που είναι, για αυτό φταίει το ίδιο το κράτος ή έστω το σύστημα δικαιοσύνης.

Σε αυτό εδώ τουλάχιστον συμφωνούμε ως παραβατική συμπεριφορά?
Ή στα ιδιαίτερα σε μαθητές του ίδιου του σχολείου στο οποίο εργάζεται?

Όταν μιλάω για παραβατική συμπεριφορά αναφέρομαι σε ζητήματα που άπτονται της εργασίας του ή έστω για πολύ σοβαρά ποινικά αδικήματα, οι κλήσεις της τροχαίας είναι πρόβλημα ενός εκάστου που το δημιούργησε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,345 μηνύματα.
Εγώ λέω, παιδιά, να σταυρώσουμε όλοι τα χεράκια μας και να προσευχηθούμε για το μέλλον που μας περιμένει από δω και μπρος γιατί αυτά που ζούμε δεν έχουν ξαναγίνει ποτέ.

Η κυβέρνηση υπέγραψε επιστράτευση για μια απεργία.... πριν καν γίνει απεργία :eek:.
Οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα έχει αποκτηθεί μέχρι τώρα έχει γίνει συντρίμμια δήθεν στο όνομα της κοινωνικής ηρεμίας και συνοχής.


Και εκπαιδευτικός να μην είσαι, αυτό θα έπρεπε να ανησυχεί τον καθένα.
Δεν εχω δει ολα τα μηνυματα.Δεν εχω την αντοχη.Ομως καταρχην στεκομαι σε αυτο εδω της αγαπητης μας Ψαραδελλης.
Οπως ακριβως το λεει.Πριν καν γινει η απεργια,πριν καν ψηφιστει απο τις κατατοπου ΕΛΜΕ(η ΟΛΜΕπροταση εκανε στις τοπικες ΕΛΜΕ,απο εκει και περα οι, κατα τοπους, θα πρεπει να ψηφισουν και αποφασισουν),αποφασισε επιστρατευση.
Τουτεστιν,μην τολμισει κανενας να διαμαρτηρυθει,δεν υπαρχουν δικαιωματα εργαζομενων.
ΕΙΛΩΤΕΣ!
Δεν ξερω απο που να αρχισω και απο που να τελειωσω.
Καταρχην,καπου ειδα μια παραπληροφοριση.
Αγαπητε μου φιλε,εσυ που το εγραψες,ο νεοδιοριστος καθηγητης πληρωνεται καθαρα,πεντακαθαρα 639 ευρω το μηνα.Τα 1000 τοσα που βρηκες,αληθεια που τα βρηκες;Μηπως ειναι τα ακαθαριστα;
Ω ναι.639.Σκεψου μονο οτι οταν διοριστεις σε ενα μερος εκτος σπιτιου σου,δεν χρειαζεται καν να ειναι σε παραμεθοριο,το νοικι σου μονο θα ειναι τουλαχιστον 200 ευρω.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.Υπολογισε τι μενει..και μετα ελα να συζητησουμε.
Παμε παρακατω.
Ολοι σκοτωνονται και κατηγορουν τους καθηγητες οτι διαλεξαν ωρα να κανουν απεργια.Πριν τις πανελληνιες.
Ειμαστε σοβαροι;Ποιος διαλεξε την ωρα ;Οι καθηγητες;Κηρυξαν οι καθηγητες στα καλα καθουμενα μια απεργια επειδη ετσι τους καπνισε;
ΠΟΙΟΣ εξειγγειλε ολα αυτα;Οι καθηγητες;Η κυβερνηση δεν διαλεξε πριν το πασχα και πριν τις πανελληνιες να εξαγγειλει τα νομοσχεδια;Ηταν τυχαιο αραγε;:hmm:
Παμε στις περιβοητες 2 ωρες.
Οποιος νομιζει οτι οι 2 ωρες μαραναν τους καθηγητες και βαζει το κεφαλι του στον ντορβα,η ειναι εντελως ασχετος η εντελως ηλιθιος.
Καταρχην,ηδη εχουν καταστησει υποχρεωτικο να παραβρισκονται στα σχολεια οι καθηγητες και δασκαλοι απο 8.00 το πρωι μεχρι 2.00,ΑΣΧΕΤΑ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥΣ.Απλα να παρεβρισκονται.Οποτε οι 2 ωρες παραπανω τη βδομαδα μαθημα διδασκαλιας,πιστεψτε με..οχι μονο δεν ειναι κατι που δυσαρεστει τον εκ/κο..αντιθετα το προτιμαει απο το να καθεται και να βαραει μυγες στο σχολειο,χωρις να κανει κατι,αν και εχει να κανει διοικητικες εργασιες..κατι που στην ευρωπη την υπολοιπη ,που επικαλουνται οι κυβερνητικοι,δεν γινεται αυτο.Για τα διοικητικα καθηκοντα προσλαμβανουν υπαλληλους και σαφεστατα δεν τα κανουν αυτα οι καθηγητες.
Τι κανουν ομως αυτες οι 2 ωρες παραπανω,και ακομα χειροτερα σε συνδυασμο με την συγχωνευση σχολειων και την αυξηση των μαθητων ανα ταξη σε 30;(Η πληρης σαρδελοποιηση.Μας εβαλαν να μετραμε τα τετραγωνικα των αιθουσων παρακαλω,να δουνε αν χωρανε 30 μαθητες σε μια ταξη.Φαινεται απιστευτο;Ειναι περα για περα αληθινο!)
Καταρχην συμφωνα με την unesco
Σύμφωνα με πρόσφατη (2012) μελέτη της UNESCO κάθε ώρα διδακτικού έργου ενός καθηγητή αντιστοιχεί σε 4 ώρες εργασίας γραφείου!
Αυτό συμβαίνει διότι η δυσκολία μίας εργασίας καθορίζεται κατά βάση από το πλήθος και τη δυσκολία των αποφάσεων που καλείται να λάβει ο εργαζόμενος κατά τη διάρκειά της.
Και μαντέψτε ποιο είναι το επάγγελμα στο οποίο ο εργαζόμενος πρέπει να λαμβάνει συνεχώς σημαντικές αποφάσεις για την πορεία της εργασίας του.




Αυτός είναι και ο λόγος που οι εκπαιδευτικοί παθαίνουν συχνά υπερκόπωση, burnout και γενικώς στρεσάρονται πολύ περισσότερο από άλλους εργαζόμενους.
Το να ειμαι σε ενα γραφειο με το καφεδακι μου,το ιντερνετ μου,το τηλεφωνακι παραδιπλα..και το να ειμαι σε μια ταξη με 30 ΨΥΧΕΣ,30 παιδια που εγω εχω τεραστια ευθυνη για την μορφωση τους,εκπ/ση τους,σωματικη τους ακομα και ψυχικη τους υγεια,το να ειμαι σε μια ταξη που δεν καθομαι,δεν μπορω να κατσω,αλλα πρεπει να αλληλεπιδρω με αυτα και ότι συνεπαγεται αυτο,αν νομιζετε οτι ειναι το ιδιο,λυπαμαι αλλα μαλλον δεν εχετε καμια συναισθηση της πραγματικοτητας.

Αλλα ας επανελθουμε παλι σε αυτες τις 2 περιβοητες ωρες.

Ας δωσω ενα παραδειγμα.Καποια μαθηματα ειναι μονοωρα.Μια ωρα τη βδομαδα δηλαδη σε καθε τμημα.Αυτο σημαινει οτι ενα σχολειο που εχει 9 τμηματα(απειρα στην επαρχια),απασχολουν αυτον τον καθηγητη 9 ωρες τη βδομαδα.
Για να συμπληρωσει το ωραριο του,παει και σε αλλα σχολεια.Καταρχην τα τμηματα γινονται 30ρια(καταπληκτικες συνθηκες δεν βρισκετε;καντε μαθημα σε ενα τμημα 30 παιδιων,και ελατε μετα να μου πειτε ποσο ωραιο μαθημα γινεται)
Μετα,αυξανουν το ωραριο κατα 2 ωρες.Αυτο αγαπημενοι μου φιλοι σημαινει οτι πρεπει να πηγαινω σε περισσοτερα σχολεια για να συμπληρωνω το ωραριο μου.Και αυτο σημαινει οτι θα χρειαζονται λιγοτεροι καθηγητες για τα σχολεια.Και αυτο σημαινει οτι αυτοματα τιθεσαι ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.Τι κανει λοιπον η κυβερνηση με τους υπεραριθμους;
Ω ναι.Πραγματι..το υπουργειο δινει και μια ενναλακτικη.ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.Πραγματι,ειναι μια καλη και εφικτη προοπτικη.Εχεις το σπιτι σου(αν το εχεις),εχεις τα παιδια σου σε ενα σχολειο..εχεις την ζωη σου και ξαφνικα σου λεει,φιλε μου..εισαι υπεραριθμος,εχει μια θεσουλα στον Εβρο,στην κωλοπετινιτσα,οπουδηποτε τελοσπαντων..θες να πας;Καλως.Δεν θες;Απολυεσαι.
Και εσυ φιλε/φιλη μου που πολυ ευκολα κατηγορεις τους καθηγητες..μαθε λοιπον οτι αυτο που ποναει περισσοτερο,αυτο που ποναει αφανταστα..ειναι να εχω το σχολειο ΜΟΥ,τους μαθητες ΜΟΥ..τα λατρεμενα μου παιδια,και να ξερω οτι του χρονου μπορει να μην τα ξαναδω.Γιατι η συνδεση καθηγητη /μαθητη ειναι πολυ μεγαλη.Ναι..ξερω οτι οι μαθητες οταν ειναι ακομα μαθητες,πολλες φορες δεν το νιωθουν εκεινη τη στιγμη(αργοτερα το καταλαβαινουν),ο καθηγητης/δασκαλος ομως το νιωθει,το ξερει.Ειναι σαν παιδια του.
Αυτα.Δεν μπορω να πω κατι αλλο,γιατι η συναισθηματικη μου φορτιση θα με κανει να παρεκτραπω.Ευχομαι και ελπιζω του χρονου να διδασκω..
ΥΓ.Αγαπητη dreamrevenge,παραβατικη συμπεριφορα υπαρχει σε ολα τα επαγγελματα.Επισης και στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.Αυτο δεν τους κανει ολους παραβατες,και δυστυχως στον ιδιωτικο τομεα σπανια σας πιανουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ψαραδέλλη

Διάσημο μέλος

Η Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,030 μηνύματα.
Η πληρης σαρδελοποιηση.Μας εβαλαν να μετραμε τα τετραγωνικα των αιθουσων παρακαλω,να δουνε αν χωρανε 30 μαθητες σε μια ταξη.Φαινεται απιστευτο;Ειναι περα για περα αληθινο!
χα,χα,χα,χα
Ό,τι να 'ναι.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο αυτή (η οποία φυσικά δεν αποβλέπει στη σωματική ασφάλεια των παιδιών πχ για λόγους πυρασφάλειας αλλά στη συγχώνευση τμημάτων και στο σουτάρισμα των υπεράριθμων εκπαιδευτικών)... αντιστοιχεί 1,5 τμ σε κάθε μαθητή.
Οπότε κοιτάξτε να μη βάλετε κανά κιλό....για να χωράμε!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Τὸ παιχνῖδι εἶναι βρώμικο, τὰ χαρτιὰ σημαδεμένα καὶ οἱ παῖκτες ἀμφότεροι πονηροὶ καὶ διεφθαρμένοι. Ἡ μὲν κυβέρνηση προσπαθεῖ μὲ κάθε τρόπο νὰ διαλύσῃ ὅσο γίνεται τὴν παιδεία μὲ τὰ ὅσα κάνει (δὲν μπορῶ νὰ κατανοήσω πῶς γίνεται ξαφνικὰ νὰ βγάζῃς ὑπεράριθμο κάποιον ὁ ὁποῖος διδάσκει στὴ Λέρο γιατὶ κάτι τέτοια ἀπίστευτα περιλαμβάνονται στὸ συγκεκριμένο νομοσχέδιο) καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη οἱ συνδικαλ(η)στὲς παίζουν τὸ βρώμικο παραπολιτικὸ παιχνῖδι προκειμένου νὰ προσκομίσουν ὠφέλη ὄχι φυσικὰ γιὰ τὸν κλάδο, ἀλλὰ κυρίως γιὰ τὶς πολιτικὲς καριέρες ποὺ θέλουν νὰ κτίσουν στὶς πλάτες τῶν παιδιῶν ἀλλὰ καὶ τῶν ὑπολοίπων διδασκόντων...

Προσωπικὰ εἶμαι τελείως ἀρνητικὰ διακείμενος ἀπέναντι στὴν ΟΛΜΕ ἡ ὀποία ἐξεγείρεται μόνο ὅταν ὑπάρχει χρηματικὸ θέμα, ἀλλὰ πάντοτε πρωτοστατοῦσαν σὲ κάθε ἀνθελληνικὴ ἐκδήλωση καὶ ποτὲ δὲν διαμαρτυρήθηκαν γιὰ τὸν ἀφελληνισμὸ τῆς παιδείας. Δὲ νιώθω καμμία συμπάθεια καὶ ἀλληλεγγύη γιὰ αὐτὸν τὸν παλαιοκομματικὸ ἑσμὸ τῶν ἀριστεροπασόκων ποὺ λυμαίνονται τὴν παιδεία μας. Ἐπιτέλους νὰ σταματήσῃ ὁ συνδικαλισμὸς στὸ δημόσιο μήπως καὶ δοῦμε ποτὲ ἄσπρη ἡμέρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
ΥΓ.Αγαπητη dreamrevenge,παραβατικη συμπεριφορα υπαρχει σε ολα τα επαγγελματα.Επισης και στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.Αυτο δεν τους κανει ολους παραβατες,και δυστυχως στον ιδιωτικο τομεα σπανια σας πιανουν.

Σεβαστές οι απόψεις σου Πουπουλίνα και κυρίως χρήσιμες οι πληροφορίες που δίνεις, όσο περισσότερα δεδομένα έχει αυτή η συζήτηση τόσο καλύτερη θα γίνει, αν πιστεύω σε κάτι είναι στα τεκμηριωμένα δεδομένα που θα πρέπει στηρίζουν κάθε άποψη.

Καθώς όμως απευθύνεσαι σε μένα στο υστερόγραφο σου, επέτρεψε μου μια διευκρίνιση σε αυτό το κομμάτι μόνο.

Ναι, παραβατική συμπεριφορά, αστική και ποινική κάποιες φορές, υπάρχει σε όλα τα επαγγέλματα. Φυσικά και στον ιδιωτικό τομέα. Μόνο που εκεί, όταν μιλάμε για εργαζόμενους, δεν έχουμε υπηρεσιακά συμβούλια, δεν έχουμε πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια πειθαρχικά, τις περισσότερες φορές δεν έχουμε καν συνδικαλιστικό φορέα. Έχουμε κατευθείαν κυρώσεις, ή και απόλυση και όπου δει παραπομπή στη δικαιοσύνη. Άλλωστε τί συνδικαλισμό να κάνει κανείς σε μικρές επιχειρήσεις, ή και σε μεγαλύτερες όπου η εργοδοσία βρίσκει πάντα μια νομότυπη δικαιολογία για να απομακρύνει τους ενοχλητικούς πριν καν γίνουν ενοχλητικοί?

Επίσης, μπορείς σε παρακαλώ να με βοηθήσεις λίγο όταν λες ότι "σπάνια σας πιάνουν"? Τί εννοείς? :confused:

Τέλος, για να το εξηγήσω εκ νέου, αν ανοίξεις και το link που παρέθεσα, θα δεις ότι προσπαθώ να αποσαφηνίσω ακόμα μια φορά ότι
Όταν μιλάω για παραβατική συμπεριφορά αναφέρομαι σε ζητήματα που άπτονται της εργασίας του ή έστω για πολύ σοβαρά ποινικά αδικήματα
Πρόκειται για κάτι σαν αυτό εδώ
Ήταν ο αγαπημένος καθηγητής όλων των μαθητών… Το νεανικό του στυλ με την κοτσίδα, το κάζουαλ ντύσιμο και η μανία με τα social media τον έκαναν να περνάει πολλές ώρες την ημέρα με τους έφηβους μαθητές του. Όμως ο 42χρονος μαθηματικός από τη Θεσσαλονίκη έκρυβε πολύ καλά τον δεύτερο εαυτό του… Αυτόν που είχε να κάνει με την διαστροφή, την παιδοφιλία και τον αρρωστημένο πόθο για ηδονή.
Η αποκάλυψη ότι ο «χαβαλές» καθηγητής στο Αιγίνιο Πιερίας είχε παγιδεύει με 4 κάμερες την σχολική αίθουσα και κατέγραφε τα απόκρυφα σημεία των μικρών μαθητριών κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έπεσε σαν κεραυνός στα μεγάλα κεφάλια του υπουργείου Παιδείας που αν και είχε συλληφθεί το 2010 γα διακίνηση πορνογραφικού υλικού, τον έβαλαν αρχειοθέτη στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας. Και μετά τη δεύτερη .. βόμβα, χρειάστηκε η παρέμβαση του υπουργού Παιδείας κ. Ιωάννη Αρβανιτόπουλου για να τον θέσει σε διαθεσιμότητα και να τον απομακρύνει από το χώρο της εκπαίδευσης.
Στη μικρή κοινωνία της Πιερίας όσοι τον γνωρίζουν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο μανιακό με τα social media που έπαιζε το twitter και το facebook στα δάκτυλα του. Μέσα από τα προφίλ που διατηρούσε ψάρευε παιδιά και με το φιλικό και «μάγκικο» στυλ που διέθετε τα έπειθε να παίζουν μαζί του. Η σύλληψη του τον Ιανουάριο του 2010 τον ανάγκασε να διαγράψει τα προφίλ, να απομακρυνθεί διακριτικά από την περιοχή αφού τα πράγματα είχαν αρχίσει να δυσκολεύουν. Πολλοί γονείς όταν έμαθαν, εξαγριώθηκαν και τον κυνήγησαν για την πρόστυχη και βρώμικη συμπεριφορά του…

Το παρασκήνιο της …επαναφοράς
Όταν στις αρχές του 2010 ο καθηγητής, που τότε δίδασκε σε Γυμνάσιο της Πιερίας αποκαλύπτεται πως μετείχε ενεργά στο πιο άγριο κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας, όλη η Ελλάδα παγώνει. Κανείς δεν θα μπορούσε να πιστέψει ότι λίγους μήνες αργότερα, ο συγκεκριμένος άνθρωπος όχι μόνο δεν θα έμπαινε φυλακή, αλλά αντίθετα θα επέστρεφε στη δουλειά του και όταν ήταν …έτοιμος θα έμπαινε και πάλι στις σχολικές αίθουσες…
Όπως λένε καλά πληροφορημένες πηγές, στο δικαστήριο που θα γίνει σε λίγους μήνες, αν όλα πήγαιναν καλά θα επέστρεφε και πάλι στα καθήκοντα του. Όμως λογάριασε χωρίς τα «λαγωνικά» της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που για δυόμισι χρόνια ξετίναζαν τους πέντε σκληρούς δίσκους και τα 42 cd και τα 3000 αρχεία που είχε με υλικό παιδικής πορνογραφίας που κατασχέθηκαν στο σπίτι του στον Άγιο Παύλο Θεσσαλονίκης για να βρουν πειστήρια να τον τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί και να μην έχει το παραμικρό περιθώριο να τη βγάλει καθαρή. Έτσι, βρέθηκαν τα 80 βιντεάκια που είχε τραβήξει στην αίθουσα διδασκαλίας του σχολείου της Πιερίας τα εσώρουχα των μαθητριών, με ένα τετρακάμερο χάι τεκ σύστημα που είχε εγκαταστήσει κάτω από τα θρανία. Όπως λένε οι διώκτες του, ο 42χρονος καθηγητής με την κοτσίδα και τα ανώμαλα γούστα, είχε άριστες γνώσεις σε θέματα καμερών κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης και ηλεκτρονικών υπολογιστών. Όμως αυτό δεν σήμαινε τίποτα για τους αστυνομικούς καθώς όπως λένε όσοι μπλέκουν με κυκλώματα διακίνησης παιδικής πορνογραφίας γνωρίζουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τις κρυφές κάμερες.
Ο 42χρονος Θεσσαλονικιός, είχε ακόμα ένα προσόν. Κατάφερνε με πειθώ να κερδίζει όχι μόνο τη συμπάθεια και την εμπιστοσύνη των μαθητών αλλά και της Επιθεώρησης που το 2010 μετά τη σύλληψη του διενήργησε ΕΔΕ και ζητούσε εξηγήσεις για τη συμπεριφορά και τις πράξεις του. Όπως είχε πει τότε, ήταν απλώς ένα λάθος, δεν ήταν –ισχυριζόταν– κάτι σοβαρό με αποτέλεσμα να καταφέρει να τους πείσει ότι είχε μετανοήσει για την απερισκεψία του και να τον ρίξουν στα μαλακά.
Όλα αυτά τα χρόνια που δίδασκε σε γυμνάσιο στο Αιγίνιο, πλάσαρε ένα προφίλ του δήθεν πρωτοποριακού και άνετου εκπαιδευτικού. Σε αυτό τον βοηθούσε και η εμφάνιση του αφού είναι ψηλός και λεπτός με μακριά μαλλιά που συνήθως έπιανε κοτσίδα αλλά και το νεανικό του ντύσιμο. Πήγαινε εκδρομές με τους μαθητές του, τους καλούσε στο σπίτι που είχε νοικιάσει στην Πιερία δήθεν για να τους δείξει τα κόλπα του διαδικτύου ενώ παράλληλα, διακινούσε στις ιντερνετικές πιάτσες των παιδόφιλων εκατοντάδες αρχεία με σκληρό υλικό παιδικής πορνογραφίας. Φυσικά όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τα περιπτώσεις των παιδόφιλων, ο 42χρονος ήταν παντρεμένος και πατέρας ενός ανήλικου παιδιού. Η σύζυγος του, που έμενε μόνιμα με το παιδί τους στη Θεσσαλονίκη, δεν είχε καταλάβει το παραμικρό για τη διπλή ζωή του άνδρα της… Μετά την αποκάλυψη της νέας βρώμικης και παράνομης δραστηριότητας του, ο παιδόφιλος εκπαιδευτικός με την κοτσίδα, έχει γίνει κόκκινο πανί για τους κατοίκους, τους γονείς των μαθητών και τους συναδέλφους του.
Δε μίλησα και δε μιλάω για όλα τα υπόλοιπα. Δεν χαρακτήρισα τους πάντες παραβάτες, απλά αναφέρθηκα σε παραβάσεις που έχουν σχέση με την άσκηση του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού όπως και αυτό εδώ
Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτή την αίτηση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή και μετέτρεψε την πειθαρχική ποινή που είχε επιβληθεί σε εκπαιδευτικό, λόγω μακροχρόνιας αδικαιολόγητης αποχής από τα καθήκοντά του πάνω από δύο χρόνια, από 6μηνη προσωρινή παύση σε οριστική απόλυση. Παράλληλα, απέρριψε την αίτηση του εκπαιδευτικού που ζητούσε να ακυρωθεί η απόφαση του δευτεροβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου που του επέβαλε την 6μηνη προσωρινή παύση.
Ειδικότερα, ο εκπαιδευτικός παραπέμφθηκε στο πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, καθώς υπέπεσε στα πειθαρχικά παραπτώματα (σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα): 1) της αδικαιολόγητης αποχής από τα καθήκοντά του πάνω από 22 συνεχόμενες ημέρες και 2) της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας. Πράγματι το πρωτοβάθμιο συμβούλιο το έτος 2007 έκρινε ότι ο εκπαιδευτικός υπέπεσε στα αποδιδόμενα σ' αυτόν πειθαρχικά παραπτώματα: α) της αδικαιολόγητης αποχής από τα καθήκοντά του πάνω από 30 εργάσιμες ημέρες μέσα σε ένα έτος και β) της άρνησης εκτέλεσης υπηρεσίας και του επέβαλε την ποινή της οριστικής παύσης.
Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός άσκησε ένσταση στο δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, το οποίο το Νοέμβριο του 2008 την έκανε δεκτή και μετέτρεψε την πειθαρχική ποινή της οριστικής απόλυσης σε προσωρινή παύση έξι μηνών.
Ο εκπαιδευτικός προσέφυγε στη Δικαιοσύνη ζητώντας να ακυρωθεί η δευτεροβάθμια απόφαση, ενώ παράλληλα ο κ. Ρακιντζής ζήτησε από το ΣτΕ να μεταρρυθμιστεί η πειθαρχική απόφαση του επίμαχου εκπαιδευτικού και να του επιβληθεί η ποινή της οριστικής απόλυσης. Οι δυο αυτές αιτήσεις συνδικάστηκαν.
Σύμφωνα με το ιστορικό και την Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) που διενεργήθηκε ο επίμαχος εκπαιδευτικός που υπηρετούσε στην Θεσσαλονίκη, μετά την μη επανεκλογή του ως σχολικού συμβούλου (28.3.2003) και μέχρι την ημέρα που ανέλαβε υπηρεσία σε Γυμνάσιο των Αθηνών (13.6.2005), δηλαδή συνολικά δυο χρόνια, δυο μήνες και 16 ημέρες, απείχε παράνομα από τα εκπαιδευτικά του καθήκοντά του και με δική του υπαιτιότητα, ενώ αρνήθηκε να συμμορφωθεί με τις εντολές του υπουργείου Παιδείας. Να σημειωθεί ότι όλο αυτό το επίμαχο διάστημα ο εκπαιδευτικός ελάμβανε κανονικά το μισθό του.
Αναλυτικότερα, μετά την μη ανανέωση της θητείας του ως σχολικού συμβούλου ο εκπαιδευτικός προσπάθησε να τοποθετηθεί σε Μουσικό Σχολείο του Αλίμου, κάτι που δεν έγινε δεκτό. Ομως, την 1η Σεπτεμβρίου 2004 παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο Μουσικό Σχολείο Πειραιά, χωρίς να υπάρχει σχετική υπηρεσιακή απόφαση για την τοποθέτησή του. Του γνωστοποιήθηκε από το υπουργείο ότι δεν μπορεί να διδάξει στο σχολείο του Πειραιά.
Στη συνέχεια, στις 11 Οκτωβρίου 2004 υπέβαλε αίτηση για να τοποθετηθεί σε ένα από τα Μουσικά Σχολεία του Πειραιά ή του Αλίμου ή του Ιλίου, κάτι που δεν έγινε αποδεκτό. Τελικά τοποθετήθηκε σε Γυμνάσιο των Αθηνών στις 13.6.2005, ενώ στο ενδιάμεσο διάστημα (1.9. έως 10.10.2004) παρείχε υπηρεσία στην αρμόδια καλλιτεχνική επιτροπή του υπουργείου Παιδείας, χωρίς όμως να υπάρχει σχετική απόφαση τοποθέτησής του στο επίμαχο σχολείο.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας με την υπ' αριθμ. 1670/2013 απόφασή τους (Γ΄ Τμήμα) απέρριψαν ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς που προέβαλε ο επίμαχος εκπαιδευτικός και δέχτηκαν ότι υπέπεσε στα πειθαρχικά παραπτώματα που του αποδίδονται. Οι δικαστές έκριναν ότι η προσήκουσα ποινή που πρέπει να επιβληθεί στον εν λόγω εκπαιδευτικό είναι αυτή της οριστικής παύσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή: Το ΣτΕ απέλυσε εκπαιδευτικό που έλειπε -με το έτσι θέλω- δυο χρόνια από το σχολείο | iefimerida.gr https://www.iefimerida.gr/node/103235#ixzz2T1mhRkNl

Αυτά εννοώ ως παραβατική συμπεριφορά εκ μέρους εκπαιδευτικών. Ζητήματα που έχουν να κάνουν με τη δουλειά τους και με τα παιδιά. Γι αυτά προσωπικά τουλάχιστον έχω μια περισσότερη ευαισθησία και είμαι σίγουρη πως δεν είμαι μόνη μου σ' αυτό.

Υ.Γ. Δεν συμφώνησα με το μέτρο της επιστράτευσης απεργών, ούτε στους ναυτεργάτες, ούτε στους εργαζόμενους στο μετρό και δεν συμφωνώ και τώρα για τους καθηγητές, καθότι δεν πληρούνται οι απαιτήσεις του Νομοθετικού Διατάγματος αρ. 17 της 2ας Σεπτεμβρίου 1974, κατά την ταπεινή μου γνώμη τουλάχιστον.
Προτιμώ ακόμα και να ταλαιπωρούμαι προσωπικά για να δω αν έχω δίκιο στην άποψη μου για μια απεργία, για να δω εάν εν τέλει νομιμοποιείται στη συνείδηση του κόσμου, εάν αποκτά τα ερείσματα που χρειάζεται για να συνεχιστεί κι ενδεχομένως να πετύχει εν μέρει ή συνολικά το σκοπό της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Engineer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Engineer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
True!
Αν και τρία αντιεπιχειρήματα. Ένα ποίος είναι ο πάτος των περικοπών; Τι άλλο θα μας κόψουν; Και δεύτερον οι εκπαιδευτικοί μορφώνουν την νέα γενιά. Δεν θα ήταν μια ωραία κίνηση να επενδύσουμε σαν χώρα στην εκπαίδευση, ώστε η νέα γενιά να μπορεί να παράγει (χρήμα); Και επίσης πόσο ακόμη μπορεί να μειωθεί η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων πριν φρακάρει 100% η οικονομία; Οκ οκ σκέφτομαι ...πολύ ρομαντικά από ότι σηκώνουν οι περιστάσεις.
Σίγουρα δε διαφωνούμε επί της ουσίας. Πρέπει να επενδύσουμε στην παιδεία! Αν ρωτήσεις εμένα προσωπικά...... έχει να πιάσεις για αξιολόγηση, "ρύθμιση ωραρίου" και αναγκαστικές μετατάξεις - μεταθέσεις (μόνιμες και μη :whistle:) το δημόσιο πριν φτάσουμε στην παιδεία...... όρεξη να χεις! Αλλά πρέπει να επενδύσουμε με τρόπο, που θα πιάσει τόπο. Γι αυτό και θέλω αξιολόγηση.
Εκείνο που με ενοχλεί όμως πολύ, είναι να ακούω εκπαιδευτικούς να βγάζουν την ουρά τους απ έξω για το κάθε τι. Δεν γίνεται οι εκπαιδευτικοί να μην έχουν μερίδιο ευθύνης, πως θα γίνει δηλ. Από αυτούς αποτελείται το εκπαιδευτικό σύστημα. Σίγουρα δεν φταίνε όλοι. Σύμφωνοι. Αλλά υπάρχει σαπίλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Όταν ήμουν τρίτη λύκείου (την εποχή των δεινοσαυρων) ήταν μια χρονιά που οι καθηγητές έκαναν απεργία [δεν θυμάμαι τι είχει γίνει], για 4 μήνες σχεδόν. ΤΟΤΕ θυμάμαι ότι είχαν βγει ανακοινώσεις εκεί στο πάσχα για το ότι θα χάσουμε τη χρονιά γιατί δεν καλύπτονται οι ώρες, ότι οι εξετάσεις θα γίνουν μόνο για τα σχολεία που δεν είχαν κάνει απεργίες και τα ιδιωτικά και διάφορα άλλα...
Την αμέσως προηγούμενη χρονιά είχα ακουστεί διάφορες "κορώνες" γιατί επίσης είχαμε χάσει κανα τριμήνο μάθημα λόγω καταλήψεων...
Εγώ πέρασα το άγχος κερδίζω??? :P


Αλλά το αγαπητό Υπουργείο και η αγαπητή κυβέρνηση δεν της περνούσε καν από το μυαλό ότι ανακοινώνοντας αλλαγές 10 μέρες πριν τις πανελλήνιες θα είχε αναταραχές. Θα της έπεφτε η μύτη αν περίμενε μέχρι τις αρχές Ιουνίου για να τα ανακοινώσει...
Αλλά φυσικά.... μόνο η μια πλευρά του νομίσματος έχει σημασία.
Ποιός δεν ανέμενε ότι αποφάσεις αλλαγών θα έφερναν απεργίες?

Απλώς αναρωτιέμαι...

πωπω... "τινάζοντας στον αέρα"... don't take it the wrong way αλλά ... μην παπαγαλίζεις τόσο πολύ τις ατάκες της Τρέμη και του Πρετεντέρη είναι λίγο αστείο....
1ον δηλαδή παρόλο που πέρασες όλο αυτό το άγχος ακόμη συμφωνείς με την απεργία αυτή αλλά ΚΑΙ ΤΌΤΕ συμφωνούσες, τότε μέσα από την καρδιά μου μπράβο
2ον για αυτό έγινε,γιατί είναι κρίσιμη περίοδος και έχουν σκεφτεί ότι ίσως είναι καταστροφικό(τουλάχιστον για την ψυχική υγεία των παιδιών) να γίνει μια τέτοια απεργία,οπότε οι καθηγητές δεν θα την πραγματοποιήσουν
3ον έχω να δώ ειδήσεις 2 χρόνια :P
καταλαβαίνω ότι μπορεί να σας φαίνομαι υπερβολική,αλλά η κολλητή μου φίλη δίνει πανελλήνιες φέτος.θεωρώ απλά ανόητο όλοι οι κόποι και οι θυσίες της (κοιμάται 2 πμ με 7 πμ,την έχω συναντήσει 5 φορές όλη τη χρονιά,προχτές πρήστηκαν τα πόδια της επειδή κάθεται συνέχεια στο γραφείο) αλλά και τον γονιών της (όλος ο μισθός της μητέρας της πάει στα φροντιστήρια) ,ας μην ξεχνάμε και την αδερφή της η οποία παρότι είναι διαολάκι κάθεται στη θεσούλα της και δεν μιλάει :P

Αρχική Δημοσίευση από Πουπουλίνα;3786865\:
ΠΟΙΟΣ εξειγγειλε ολα αυτα;Οι καθηγητες;Η κυβερνηση δεν διαλεξε πριν το πασχα και πριν τις πανελληνιες να εξαγγειλει τα νομοσχεδια;Ηταν τυχαιο αραγε;:hmm:
Παμε στις περιβοητες 2 ωρες.
Οποιος νομιζει οτι οι 2 ωρες μαραναν τους καθηγητες και βαζει το κεφαλι του στον ντορβα,η ειναι εντελως ασχετος η εντελως ηλιθιος.
Καταρχην,ηδη εχουν καταστησει υποχρεωτικο να παραβρισκονται στα σχολεια οι καθηγητες και δασκαλοι απο 8.00 το πρωι μεχρι 2.00,ΑΣΧΕΤΑ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥΣ.Απλα να παρεβρισκονται.Οποτε οι 2 ωρες παραπανω τη βδομαδα μαθημα διδασκαλιας,πιστεψτε με..οχι μονο δεν ειναι κατι που δυσαρεστει τον εκ/κο..αντιθετα το προτιμαει απο το να καθεται και να βαραει μυγες στο σχολειο,χωρις να κανει κατι,αν και εχει να κανει διοικητικες εργασιες..κατι που στην ευρωπη την υπολοιπη ,που επικαλουνται οι κυβερνητικοι,δεν γινεται αυτο.Για τα διοικητικα καθηκοντα προσλαμβανουν υπαλληλους και σαφεστατα δεν τα κανουν αυτα οι καθηγητες.
Τι κανουν ομως αυτες οι 2 ωρες παραπανω,και ακομα χειροτερα σε συνδυασμο με την συγχωνευση σχολειων και την αυξηση των μαθητων ανα ταξη σε 30;(Η πληρης σαρδελοποιηση.Μας εβαλαν να μετραμε τα τετραγωνικα των αιθουσων παρακαλω,να δουνε αν χωρανε 30 μαθητες σε μια ταξη.Φαινεται απιστευτο;Ειναι περα για περα αληθινο!)
................
Ας δωσω ενα παραδειγμα.Καποια μαθηματα ειναι μονοωρα.Μια ωρα τη βδομαδα δηλαδη σε καθε τμημα.Αυτο σημαινει οτι ενα σχολειο που εχει 9 τμηματα(απειρα στην επαρχια),απασχολουν αυτον τον καθηγητη 9 ωρες τη βδομαδα.
Για να συμπληρωσει το ωραριο του,παει και σε αλλα σχολεια.Καταρχην τα τμηματα γινονται 30ρια(καταπληκτικες συνθηκες δεν βρισκετε;καντε μαθημα σε ενα τμημα 30 παιδιων,και ελατε μετα να μου πειτε ποσο ωραιο μαθημα γινεται)
Μετα,αυξανουν το ωραριο κατα 2 ωρες.Αυτο αγαπημενοι μου φιλοι σημαινει οτι πρεπει να πηγαινω σε περισσοτερα σχολεια για να συμπληρωνω το ωραριο μου.Και αυτο σημαινει οτι θα χρειαζονται λιγοτεροι καθηγητες για τα σχολεια.Και αυτο σημαινει οτι αυτοματα τιθεσαι ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.Τι κανει λοιπον η κυβερνηση με τους υπεραριθμους;
Ω ναι.Πραγματι..το υπουργειο δινει και μια ενναλακτικη.ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.Πραγματι,ειναι μια καλη και εφικτη προοπτικη.Εχεις το σπιτι σου(αν το εχεις),εχεις τα παιδια σου σε ενα σχολειο..εχεις την ζωη σου και ξαφνικα σου λεει,φιλε μου..εισαι υπεραριθμος,εχει μια θεσουλα στον Εβρο,στην κωλοπετινιτσα,οπουδηποτε τελοσπαντων..θες να πας;Καλως.Δεν θες;Απολυεσαι.
αυτό ακριβώς λέω και εγώ

το point είναι,ότι καθηγητές πληροφορικής,οικιακής οικονομίας,αοθ και τέτοιων θα αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα,καθώς για να συμπληρώσουν το ωράριό τους (εαν γίνει αυτό και δεν απολυθούν) θα πρέπει να τρέχουν σε σχολεία άλλων περιοχών.

το προτιμότερο θα ήταν να αυξάνονταν τα ωράρια και να γίνονταν κοινωνικά φροντιστήρια (που ελάχιστα σχολεία το κάνουν,αλλά το θέμα είναι ότι πηγαίνουν ελάχιστοι καθηγητές,και νομίζω μόνο όσοι θελήσουν)

το ότι δουλεύουν λιγότερο σε σχέση με άλλους δημοσίους υπαλλήλους είναι γεγονός (π.χ.η μητέρα μου που δουλεύει ως νοσοκόμα σε δημόσιο νοσοκομείο δουλεύει 5-6 μέρες την εβδομάδα 7.30 ώρες,και δεν έχει στάνταρ άδειες όπως πρωτομαγιά,τριών ιεραρχών,χριστούγεννα,πάσχα,2 μήνες το καλοκαίρι) αλλά αν σκεφτείς ότι συχνά έχουν δουλειά στο σπίτι (διόρθωση διαγωνισμάτων,επεξεργασία του μαθήματος της επόμενης μέρας) και έχουν το ιερό καθήκον να μορφώσουν τις νέες γενιές,τους αξίζουν αυτά τα επιπλέον προνόμια.

κάτι άλλο,λύση δεν είναι να μαχόμαστε μεταξύ μας,και να κατηγορούμε ο ένας πολίτης τον άλλο.αυτός είναι ο σκοπός κάποιων*να διχαστούμε εμείς οι έλληνες και να ξεχάσουμε όσους μας καταπιέζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
1ον δηλαδή παρόλο που πέρασες όλο αυτό το άγχος ακόμη συμφωνείς με την απεργία αυτή αλλά ΚΑΙ ΤΌΤΕ συμφωνούσες, τότε μέσα από την καρδιά μου μπράβο
Με απόλυτη ειλικρίνια θα σου πω ότι παρόλο που δεν κατηγόρησα ποτέ κάποιους συμμαθητές μου που πήραν μεταγραφή εν μέσω σχολικής χρονιάς για σχολεία που οι καθηγητές δεν έκαναν απεργίες (και καθότι ήμουνα σε νησί και απεργούσαν ΟΛΑ τα σχολεία της πόλης και μόνο 2 μικρά σε κάτι χωριά κάναν μάθημα, κάποιοι από αυτούς .. ξενιτεύτηκαν σε θειάδες και λοιπόυς συγγενείς σε άλλες πόλεις για να το κάνουν αυτό), γιατί καταλαβαίνω ότι το άγχος τους ήταν μεγάλο, όχι ποτέ δεν αμφισβήτησα το δικαίωμα στην απεργία, γιατί θεωρώ τους καθηγητές μια ιδιαίτερη ομάδα εργαζομένων που έχουν ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο έργο να επιτελέσουν. Και όχι δεν είχα τους σούπερ καθηγητές στο σχολείο, μόνο 2-3 έχω να θυμάμαι από τα 6 χρόνια Γυμνασίου-Λυκείου, οι υπόλοιποι ήταν αδιάφοροι έως κακοί. :)

Απλώς και τότε, όπως και τώρα λέω το ίδιο... Ότι ήταν να συμβεί σε όλους θα συμβεί και σε μένα...
Και το λέω με απόλυτη ειλικρίνια.
[και όχι δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος, ιδιωτικός υπάλληλος που βαράει 10ωρα κάθε μέρα και συχνότατα δουλεύει σαββατοκύριακα είμαι :P]

Βέβαια από την άλλη ούτε τότε ούτε τώρα συμμερίζομαι καταστάσεις σαν αυτές που περιγράφεις για τη φίλη σου, εννοώ ποτέ δεν έπαθα (και ευτυχώς ούτε οι γονείς μου) πανικό για το μεγάλο γεγονός, διάβασα πολλές ώρες ναι, σίγουρα βγήκα λιγότερο από ότι βγήκα τις χρονιές που ακολούθησαν, αλλά οι πανελλήνιες και τότε και τώρα είναι για μένα μια μεγάλη δοκιμασία πράγματι που όμως δεν είναι λογικό να οδηγεί σε εξόντωση των μαθητών και δεν είναι και τόσο φοβερή όσο οι "καταστροφολόγοι" της προσδίδουν, επομένως δεν υπάρχει λόγος να μας καταβάλλει το άγχος. Οργάνωση, ηρεμία και βγαίνει- ΟΠΟΤΕ έρθει η ώρα να γίνει.

Ίσως για αυτό και τότε και τώρα αυτό το άγχος που λες δεν έφτασε (για μένα) στα όρια του πανικού και αυτού που ονομάζω εγώ παραλογισμού με τις εξαγγελίες των κυβερνήσεων για αναβολή των πανελληνίων κτλ...
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ψαραδέλλη

Διάσημο μέλος

Η Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,030 μηνύματα.
Δε θέλω να οδηγηθεί το θέμα σε μελό καταστάσεις αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να θυμίσω στους παλαιότερους και να γνωρίσουν οι νεότεροι την υπόθεση Τεμπονέρα.

Έτσι με την ευκαιρία....μιας και μιλάμε για την παιδεία.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το νομοσχέδιο μπορεί να μπήκε τώρα αλλά ήταν σε διαβούλευση από το Νοέμβριο. Παρόλα αυτά αν θέλουν οι καθηγητές να απεργήσουν μπορούν να το κάνουν κάλλιστα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ας πάει μέχρι τέλους. Γιατί πρέπει να διαμαρτυρηθούν μέσα στις πανελλαδικές που στην ουσία αξιολογείται η δουλειά των συναδέλφων τους στο ιδιωτικό τομέα και κρίνεται η προσπάθεια τόσο μαθητών.

Η ΟΛΜΕ και η κάθε ΟΛΜΕ ενδιαφέρεται μόνο για τους δημόσιους υπαλλήλους και τους ιδιωτικούς/ελεύθερους επαγγελματίες τους έχει χεσμένους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Το νομοσχέδιο μπορεί να μπήκε τώρα αλλά ήταν σε διαβούλευση από το Νοέμβριο. Παρόλα αυτά αν θέλουν οι καθηγητές να απεργήσουν μπορούν να το κάνουν κάλλιστα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ας πάει μέχρι τέλους. Γιατί πρέπει να διαμαρτυρηθούν μέσα στις πανελλαδικές που στην ουσία αξιολογείται η δουλειά των συναδέλφων τους στο ιδιωτικό τομέα και κρίνεται η προσπάθεια τόσο μαθητών.
.

ορίστε,αυτό λεω κι εγώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alis

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,134 μηνύματα.
Τελικά από ότι διάβασα, τους επιστράτευσε πριν καν οριστεί απεργία.

ΦΕΚ Επιστράτευσης: View attachment fekepistrateysi.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DreamsRevenge

Περιβόητο μέλος

Η DreamsRevenge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,757 μηνύματα.
Τελικά από ότι διάβασα, τους επιστράτευσε πριν καν οριστεί απεργία.

ΦΕΚ Επιστράτευσης: View attachment 52430

...και όχι μονο αυτό.

Πέρα από το, για μένα πάντα, αστήρικτο, προσχηματικό και τραβηγμένο από τα μαλλιά της Ραπουνζέλ (τουλάχιστον), σκεπτικό της απόφασης δηλ.
Την επιτακτική ανάγκη αποτροπής των απειλούμενων δυσμενών συνεπειών από την προταθείσα, με την από 10 Μαΐου 2013 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ, εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία την 17η Μαΐου 2013, πρώτη ημέρα διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων του σχολικού έτους 2012−2013 και από κάθε άλλη προταθησόμενη ή κηρυχθησόμενη εντός της περιόδου διεξαγωγής των εξετάσεων αυτών και μέχρι την ολοκλήρωση τους, καθώς και τη σημαντική διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας και τους σοβαρούς κινδύνους που επαπειλούνται για τη δημόσια τάξη και την υγεία των υποψηφίων στις ανωτέρω εξετάσεις, αιφνιδίως, επτά ημερολογιακές ημέρες πριν από την διεξαγωγή τους,
το a la carte αποτελεσματικό Υπουργείο Εσωτερικών (Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με συγχωρείτε, αλλά ούτε το ένα έχουμε δει ούτε το άλλο...:whistle:) εξέδωσε και ειδικό ΦΕΚ με το οποίο εγκρίνεται η έκδοση ΦΕΚ τις αργίες του Σαββάτου και Κυριακής 11 και 12 Μαΐου :wall: ώστε να μπορέσει να εκδώσει νόμιμα το ΦΕΚ της πολιτικής κινητοποίησης.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top