fockos
Επιφανές μέλος




Ας ορίσουμε ότι παλιά αυτοκίνητα είναι από το 2005 και πριν.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος




Πολύ καλό αυτοκίνητο που το βρίσκεις μεταχειρισμένο κάτω από 2000 ευρώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Η διαφορά από ενα αυτοκίνητο του 90 με του 00 είναι πολύ μεγαλύτερα από του 00 - 10 και η διαφορά 10 - 18 σχεδόν ανύρπακτη.
toyota corolla 1990.

toyota corolla 2000

toyota corolla 2010

toyota corolla 2018

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Θεωρώ πιο σοφή επιλογή κάποιος αντί να δώσει λεφτά σε ένα καινούριο αυτοκίνητο να δώσει σε ένα παλιό και να το φτιάξει στα μέτρα του.
Έχω έχω ένα corsa c twinsport 1.4 του 2005 την τελευταία χρόνια που κυκλοφορούσε αφού λίγους μήνες μετά βγήκε το corsa d. To πήρα μεταχειρισμένο του 2010. Έτσι έχω ένα αυτοκίνητο δοκιμασμένο και αξιόπιστο οδηγοκεντρικό το οποίο θεωρώ πως θα αντέξει πολλά χρόνια ακόμα πράγμα που φαίνεται και όλα απο τα πολλά corsa c που κυκλοφορούν.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Γενικα ισχυει πως τα αυτοκινητα απο το 2007-8 και μετα δεν εχουν τρομερη εξελιξη. Ωστοσο η διαφορα απο ενα αυτοκινητο του 2000 για παραδειγμα ειναι σημαντικη. Ενα αυτοκινητο του 2000 με μια νορμαλ ετησια χρηση αυτη τη στιγμη ειναι τουλαχιστον στα 200,000χλμ. Οι ζημιες που θα βγαλει θα ειναι σημαντικες συν οτι καποια πραγματα θα πρεπει να αλλαχθουν και λογω χρησης (πχ δεν παιζει να μην αλλαξεις δισκο). Εξαιρεση ειναι τα Toyota ή μερικες ακομα φιρμες τυπου Mazda που ειναι πραγματικα αξιοπιστα. Παρε γαλλικο του 2000 και θα εχεις την express service και το συνεργειο στην ταχεια κληση.
Περα ομως απο την αξιοπιστια, εχεις το θεμα της ασφαλειας, της καταναλωσης, της δυναμης του κινητηρα και αλλα πολλα που ειναι μεγαλα μειονεκτηματα στο να κυκλοφορεις ενα παλιο. Πχ τα περισσοτερα 1,4 εβγαζαν 75-80 αλογα. Γαϊδουρι στον ανηφορο. Απαραδεκτο γκαζι και αμα βαλεις και λιγο βαρος μεσα, θες 4,000 στροφες για να πας με μια μετρια ταχυτητα στην Εθνικη.
Εγω ειμαι υπερ του να αγοραζεις αυτοκινητο 5-7 ετων μεχρι 100,000χλμ (εκτος αν ειναι μεγαλο πετρελαιο). Και αντιστοιχα σε αλλα 3-4 χρονια να το δινεις. Δεν χανεις πολλα λεφτα γιατι η μεγαλη μειωση εχει γινει και την εχει φαει καποιος αλλος. Εχεις ενα αμαξι που δεν ειναι τοσο παλιας τεχνολογιας, μερικες φορες εχει αλλαξει μονο ενα μοντελο ενω δεν ειναι και σκοτωστρα. Δειτε κατι Seicento πως γινονται μετα απο τρακαρισμα και συγκρινετε τα με ενα αμαξι του 2010. Καμια σχεση. Στο ενα βγαινεις ζωντανος μονο με θαυμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Θα δώσω ένα παράδειγμα ενός αυτοκίνητου που τυγχάνει να είναι στη κατοχή μου του (GOLF MK4 1998). Με 168.000 km τo αυτοκίνητο είναι μια χαρά και σε οδηγική αίσθηση βάζει κάτω πολλά μοντέλα από του 2005 και μετά.
Από άποψη ασφαλείας τα πάει πολύ καλά επίσης

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/vw/golf/15496
Μοναδκό πρόβλημα είναι η κατανάλωση μέσα στην πόλη. Είναι 1600αρι και κάτι τέτοιο δικαιολογείται. Βλέπω ότι στο cars.gr κάνει 2000 ευρώ και λυπάμαι να το δώσω για να πάρω μια μετριότητα όπως το corsa του fockou.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


θα ήθελα να θάψω τα νέα αυτοκίνητα ειδικά την τριπλέτα των mini toyota aygo, peugeot 107 . CITROEN C1. Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό είναι αίσχος.... δεν μπορείς να ρυθμίσεις το παράθυρο του συνοδηγού. Πλαστικά φτηνά ενώ το ντουλαπάκι του συνοδηγού δεν είναι καν ντουλαπάκι αλλά τρύπα. Eνώ η ποιότητα του βαψίματος φαίνεται από την φθορά που είχε το αυτοκίνητο στην ζεστη του Καλοκαιριού της Κυπρου, επίσης το πίσω παραθυρο δεν ανοιγει και τα ανταλλακτικά είναι ακριβά.
Γιατί να πάρεις αυτή την χαζομάρα και να μην πάρεις ένα παλιό μεταχειρισμένο με πολύ καλυτερη ποιότητα κατασκευής με την μισή τιμή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Επισης αν θες μικρο αυτοκινητο, δεν αξιζει να δωσεις 10Κ ουτε για μεταχειρισμενο. Ειναι παρα πολλα. Ακομα και ειλικρινης να ειναι αυτος που το πουλαει για χιλιομετρα και προελευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Εγω ειμαι υπερ του να αγοραζεις αυτοκινητο 5-7 ετων μεχρι 100,000χλμ (εκτος αν ειναι μεγαλο πετρελαιο). Και αντιστοιχα σε αλλα 3-4 χρονια να το δινεις. Δεν χανεις πολλα λεφτα γιατι η μεγαλη μειωση εχει γινει και την εχει φαει καποιος αλλος.
Και πολλά λες...μεταχειρισμένο 3-4 ετών το πολύ (για να είναι ακόμη μέσα στην 5ετή εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρουν σχεδόν όλοι πλέον) και μέχρι 70.000-80.000 χιλιόμετρα σε τιμή 30%-40% κάτω από την αρχική τιμή αγοράς, από ιδιοκτήτες που έχουν άμεση ανάγκη να το πουλήσουν (οικονομικό πρόβλημα, μετακόμιση στο εξωτερικό κ.λπ.) και όχι "για να πάρουν μεγαλύτερο" ή "για να ανανεωθούν"...συνήθως σ' αυτές τις ηλικίες και km οι αντιπροσωπείες και οι μαντράδες τους τα αγοράζουν στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ 45% κάτω της αρχικής τιμής αγοράς με μετρητά, οπότε α)ρωτάς το λόγο που το πουλάει και τον τσεκάρεις καλά (όχι μόνο το αυτοκίνητο) και β)έχοντας μάθει πόσο του το αγοράζουν οι έμποροι (όχι από τον ίδιο προφανώς


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Θυμαμαι χαρακτηριστικα που ερχεται τυπος με διπορτη BMW σειρα 3, καπου του 2002, δεν ξερω αν τα θυμαστε, ηταν ψιλοαποτυχια και το καταργησαν. Σαν "φθηνη" εκδοση ηταν καπως, ειχε και η Mercedes αντιστοιχο. Ερχεται ο μαν λοιπον να αγορασει αμαξι και να δωσει τη BMW που ειχε καπου 150,000χλμ. Τον ρωταμε ποσο το κοστολογει ο ιδιος. Μας απανταει €2,000-2,500. Η προσφορα τελικα ηταν €750

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τσιγάρα σέρτικα
Πολύ δραστήριο μέλος


Και πολλά λες...μεταχειρισμένο 3-4 ετών το πολύ (για να είναι ακόμη μέσα στην 5ετή εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρουν σχεδόν όλοι πλέον) και μέχρι 70.000-80.000 χιλιόμετρα σε τιμή 30%-40% κάτω από την αρχική τιμή αγοράς, από ιδιοκτήτες που έχουν άμεση ανάγκη να το πουλήσουν (οικονομικό πρόβλημα, μετακόμιση στο εξωτερικό κ.λπ.) και όχι "για να πάρουν μεγαλύτερο" ή "για να ανανεωθούν"...συνήθως σ' αυτές τις ηλικίες και km οι αντιπροσωπείες και οι μαντράδες τους τα αγοράζουν στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ 45% κάτω της αρχικής τιμής αγοράς με μετρητά, οπότε α)ρωτάς το λόγο που το πουλάει και τον τσεκάρεις καλά (όχι μόνο το αυτοκίνητο) και β)έχοντας μάθει πόσο του το αγοράζουν οι έμποροι (όχι από τον ίδιο προφανώς) του προσφέρεις λίγο παραπάνω (μετρητά εννοείται) και περιμένεις να σε πάρει τηλέφωνο!
![]()
Γι' αυτό όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο από ιδιώτη (εννοείται ότι δεν αγοράζουμε ΠΟΤΕ από έμπορο γιατί το αυτοκίνητο θα έχει κατά 99% γυρισμένα km) πρέπει να γνωρίζουμε έστω στο περίπου πόσα του προσφέρει ο έμπορος, για να ξέρουμε και πόσο μπορούμε να κατέβουμε στην προσφορά μας!
Μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός; Που τους ψαρεύουμε για παράδειγμα αυτούς που πουλάνε αμάξι 3-4 ετών; Καλύτερη φάση είναι μέσω γνωστών βέβαια, αλλά άμα δεν τυχαίνει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Στην Ελλαδα σχεδον ολα εχουν γυρισμενα χιλιομετρα. Εκτος απο καποια που εχουν οριτζιναλ βιβλιο σερβις. Αμα ειναι εισαγωγης, χαιρετα μας. Ανετα κλεβουν 50,000χλμ.
Να σε ρωτήσω μια που έχεις ασχοληθεί κι επαγγελματικά...ιστοσελίδες όπως π.χ. το autodna.com έχουν αξιόπιστες πληροφορίες για service, km κ.λπ. ή πουλάνε παπά;
Αλλα ξερεις κατι; Βρισκουν και τα κανουν. Φιλος ασχολειται με τα αυτοκινητα στην Ελλαδα και ηξερε εμπορο που πουλουσε Auris 1,6 του 2008 με 130,000χλμ και μηχανικα αψογο. Δεν ενδιαφεροταν κανενας. Το γυρισε στα 80,000 και εφυγε σε δυο μερες. Αφου γουσταρουμε την κοροϊδια, καλα να παθουμε...
Αυτό ξαναπές το...
Μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός; Που τους ψαρεύουμε για παράδειγμα αυτούς που πουλάνε αμάξι 3-4 ετών; Καλύτερη φάση είναι μέσω γνωστών βέβαια, αλλά άμα δεν τυχαίνει;
Μην το λες...κι ο γνωστός μπορεί κάλλιστα να στον πιάσει αν θέλει!

Προφανώς είναι λίγες αυτές οι περιπτώσεις, όχι μόνο γιατί λίγοι φτάνουν στο σημείο να πουλήσουν το αυτοκίνητο τους τόσο σύντομα με τόσο λίγα km αλλά και διότι συνήθως στρέφονται απευθείας στις αντιπροσωπείες για να τα πουλήσουν λόγω μετρητών και άμεσης ανάγκης (μετρητά τα οποία οι ιδιώτες συνήθως δε διαθέτουν)...κι αν θες και συγκεκριμένο μοντέλο με συγκεκριμένο εξοπλισμό είναι ακόμη πιο δύσκολο να βρεις!
Συνήθως ανεβαίνουν π.χ. στο car.gr και φεύγουν μέσα σε λίγες μέρες, οπότε πρέπει να checkάρεις καθημερινά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τσιγάρα σέρτικα
Πολύ δραστήριο μέλος


Μην το λες...κι ο γνωστός μπορεί κάλλιστα να στον πιάσει αν θέλει!
Προφανώς είναι λίγες αυτές οι περιπτώσεις κι αν θες και συγκεκριμένο μοντέλο με συγκεκριμένο εξοπλισμό είναι ακόμη πιο δύσκολο να βρεις...συνήθως ανεβαίνουν π.χ. στο car.gr και φεύγουν μέσα σε λίγες μέρες, οπότε πρέπει να checkάρεις καθημερινά!
ισχύει. Αλλά υπάρχει πρόσφατο παράδειγμα γνωστού που πουλούσε ένα Νισσάν με πραγματικά λίγα χιλιόμετρα, τσεκαρισμένο γιατί ο αδερφός μου ξέρει τις συνήθειές του, ψείρα με το αμάξι, όλα τα σέρβισ στην αντιπροσωπεία. Αλλά δεν με βόλευε, πολύ μεγάλο για τα γούστα μου, αλλιώς ήταν τεφαρίκι.
Στο Καρ λοιπόν. Κάπου αλλού; Αξίζει να κοιτάζω και σε χρυσές ευκαιρίες και τέτοια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Με λίγα λόγια ο μηχανικός youtuber μας λέει για τους παλιούς από το 2005 και πριν και τους καινούριους κινητήρες της peugeot. H συνεργασία με την bmw έφερε έναν βραβευμένο κινητήρα του 2008 που στην πραγματικά μας έφερε έναν προβληματικό κινητήρα που μόνο ζημίες έβγαζες.
Δυστυχώς έτσι λειτουργούν τα νέα αυτοκίνητα παίδια είναι φτιαγμένα να αντέχουν μια 5 ετία και αν σε αντίθεση με τα παλιά που είναι κατασκευασμένα να αντέχουν μία ζωή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RafAspa94
Περιβόητο μέλος


Πάντως αν έχεις την οικονομική δυνατότητα , είναι προτιμότερο να πάρεις ένα καινούργιο , είναι σα να οδηγείς σε όνειρο! Τώρα για το αν αντέχουν για μια 5ετία ή για 10ετία , συμβάλουν πολλοί λόγοι και κυρίως πως οδηγεί κάποιος και πόσο το προσέχει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.