Πανζουρλισμός και "στήσιμο" για κάποιο προϊόν! Θα το κάνατε;

bisbirikos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο bisbirikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και επαγγέλεται Μουσικός. Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Επειδη με ενδιαφερει, θα ηθελα να σε ρωτησω που το εχεις διαβασει αυτο. Γιατι απο οτι εχω διαβασει εγω, αυτα τα επικτητα αντανακλαστικα του Παβλοφ, εχουν το χαρακτηριστικο να αναστρεφονται. Αν δλδ αφοτου τα σκυλια βγαζουν σαλια με το καμπανακι (αντι την οψη του φαγητου), αρχιζουμε να χτυπαμε το καμπανακι χωρις να δινουμε φαγητο, μετα απο καποιες επαναληψεις, θα σταματησουν ν αβγαζουν σαλια απο το καμπανακι.

Η καταθλιψη ειναι μη αναστρεψιμη.
Νομιζω οτι αυτο ειναι και το βασικο του πειραματος.
Η βασικη αρχη ειναι απολυτα σωστα δοσμενη και για τους ανθρωπους.
Απο κει και μετα, ως "συνειδητα" οντα οι ανθρωποι, αναζητουν συνεχως τον τροπο να απαλλαχτουν απο την καταθλιψη και (ως καλα σκυλακια) τον αναζητουν στο λογο που τους τη προκαλεσε (βλεπε στο να αγοραζουν συνεχως αφου την καταθλιψη τους την προκαλεσε το οτι δεν αισθανθηκαν ευτυχισμενοι/πληρεις/χαρουμενοι/ξερωγωτι με το προιον που αγορασαν)

Εννοειται οτι δεν παθαινουν ολοι καταθλιψη απο τις διαφημισεις ή την καταναλωση.
Αλλα κατι τετοιο μπορει να εξηγησει αρκετα καλα (πιστευω) το γεγονος οτι οι καταγεγραμμενες καταθλιψεις εχουν αυξηθει 50% τα τελευταια 25 χρονια και γιατι τα Προζακ κανουν θραυση σε πολλες κοινωνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Mιλαμε για αυτο :

" Το πειραμα ελεγε οτι οταν σταματησαν να τους δινουν τροφη μαζι με το καμπανακι, τα σκυλια επεσαν σε καταθλιψη.
Η σοβαροτητα της καταθλιψης ηταν τετοια που ηταν ΜΗ αναστρεψιμη οτιδηποτε κι αν εκανε ο Παβλοφ.(πχ επανεφερε το φαγητο μαζι με το καμπανακι αλλα δεν ειδε καμμια βελτιωση στα σκυλια. Τρομακτικο ε?)"

Εχουμε πηγη αυτης της πληροφοριας ; Καταθλιψη με καμπανακι σε επικτητο αντανακλαστικο και μη αναστρεψιμο με τον Παβλοφ εγω δεν το εχω ξανακουσει και μαλιστα εχω διαβασει οτι σε εκεινα τα πειραματα, ηταν αναστρεψιμο το αντανακλαστικο (και ετσι συμβαινει και στον ανθρωπο).

Το οτι ο τροπος ζωης που μας επιβαλλουν, τα ΜΜΕ κλπ, συμβαλλουν σε καταθλιψη, ειναι γεγονος. Αλλα ειναι κατι πιο πολυπαραγοντικο απο την εκλυση ενος αντανακλαστικου, και την αποδρομη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Δε θα το έκανα ποτέ.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είμαι στους πρώτους που θα αποκτήσουν ή έστω θα δούν κάτι με το οποίο κυριολεκτικά σε λίγο καιρό θα "βρωμίσει" ο κόσμος. ;)
Είναι όλα αποτελέσματα σωστού marketing.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,889 μηνύματα.
Πάντως δεν είναι «Αμερικανικό» φαινόμενο, είναι παγκόσμιο και πολύ κοντά στην Ελλάδα, αν δεν έχει γίνει ήδη (κάτι πήρε το αυτί μου για το νέο προϊόν της Apple). :hmm:

Μια τέτοια συμπεριφορά είναι για μένα τόσο ακατανόητη, τόσο αλλόκοτη που αισθάνομαι ότι δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει ίχνος επικοινωνίας με τέτοιας ιδιοσυγκρασίας ανθρώπους. Αυτό είναι το λυπηρό και φυσικά είναι πρώτα για μένα και μετά για τους άλλους.

Χάνουμε την μπάλα εντελώς....Και στον αντίποδα έρχεται ένας κ. Δήμου μας μιλάει για την ευτυχία του «καταναλίσκειν!». Μας λέει επίσης ότι έχουμε αφθονία πόρων ενώ στον αντίποδα διαβάζουμε για το Global Warming, βιώνουμε τις πυρκαγιές στην Πάρνηθα και θρηνούμε τους νεκρούς πυροσβέστες. Αν ο φιλοσοφικός του στόχος είναι ο πουριτανισμός και απολυταρχισμός τότε καλά κάνει και τα λέει. Όχι όμως, κατά τη γνώμη μου, ορμώμενος από το σύνθημα: «Κάτω η κατανάλωση».

Είχα αναφερθεί στον εν λόγω κύριο και παλιότερα, στο θέμα με τις «Οικο-Κασσάνδρες». Η υπερβολή σε συνθήματα υπάρχει όπου υπάρχει αγανάκτηση, πάθος και οργή. Και είναι ξεκάθαρος ο ρόλος των πολυεθνικών μαγαζιών, των τραπεζών, των μεγαλο-εταιριών στην επιβολή του καταναλωτισμού με γνώμονα το κέρδος. Χρειάζεται να τα «σαλατώσουμε» πάλι, γιατί; Για να διαιωνίζουμε την μεταηθική της ανεκτικότητας; Να μεταλλάξουμε τους «όμηρους» συνανθρώπους μας από σκυλάκια του Pavlof (ή ευγενικά «εξαρτημένους»), σε υγιείς σκεπτόμενους που απολαμβάνουν τα καταναλωτικά αγαθά και χαίρονται τη ζωή;

Ό,τι καταναλώνεις πέρα από τις ανάγκες σου, αργά ή γρήγορα το βαριέσαι. Και αγοράζεις καινούργιο, ξανά, ξανά…μα είναι τρόπος αυτός να λες πως φέρνει ευτυχία; Αλλά το φιλοσοφικό κόλπο είναι αλλού. Μας διδάσκουν ότι ευτυχία δεν υπάρχει. Υπάρχουν χαρούμενες στιγμές! Τρέχα να αγοράσεις, να καταναλώσεις, να ζήσεις τη στιγμή!!! :bot:

Κάποιοι συμφωνούν με αυτό, κάποιοι διαφωνούν, κάποιοι υποτάσσονται, κάποιοι το θεοποιούν και κάποιοι αντιδρούν. Ωραία μέχρι εδώ....δημοκρατία έχουμε. Τι γίνεται όμως αν σκάσει ένα παγκόσμιο κραχ; Οι τράπεζες θα χαρίσουν τα υπερχρέη των νοικοκυριών....ή θα βουλιάξουμε όλοι μαζί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Χάνουμε την μπάλα εντελώς....Και στον αντίποδα έρχεται ένας κ. Δήμου μας μιλάει για την ευτυχία του «καταναλίσκειν!». Μας λέει επίσης ότι έχουμε αφθονία πόρων ενώ στον αντίποδα διαβάζουμε για το Global Warming, βιώνουμε τις πυρκαγιές στην Πάρνηθα και θρηνούμε τους νεκρούς πυροσβέστες. Αν ο φιλοσοφικός του στόχος είναι ο πουριτανισμός και απολυταρχισμός τότε καλά κάνει και τα λέει. Όχι όμως, κατά τη γνώμη μου, ορμώμενος από το σύνθημα: «Κάτω η κατανάλωση».
Τόσα τεχνολογικά επιτεύγματα βοηθάνε το περιβάλλον και οι εταιρίες πλέον γίνονται όλο και πιο "πράσινες" (ένα από τα πολλά παραδείγματα είναι τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Hybrid). Οι φωτιά στην Πάρνηθα δεν έχει καμία σχέση με τον καταναλωτισμό.

Και είναι ξεκάθαρος ο ρόλος των πολυεθνικών μαγαζιών, των τραπεζών, των μεγαλο-εταιριών στην επιβολή του καταναλωτισμού με γνώμονα το κέρδος.
Έχεις μιλήσει έστω με έναν CEO πολυεθνικής ή έστω να διαβάσεις κάποιο βιβλίο του;


Ό,τι καταναλώνεις πέρα από τις ανάγκες σου, αργά ή γρήγορα το βαριέσαι. Και αγοράζεις καινούργιο, ξανά, ξανά…μα είναι τρόπος αυτός να λες πως φέρνει ευτυχία;
Και ποίες είναι οι ανάγκες μου; Φαντάζομαι έχω την ελευθερία από τους πολέμιους του καπιταλισμού να ορίζω εγώ τις ανάγκες μου :)

Τι γίνεται όμως αν σκάσει ένα παγκόσμιο κραχ; Οι τράπεζες θα χαρίσουν τα υπερχρέη των νοικοκυριών....ή θα βουλιάξουμε όλοι μαζί;

Και πιστεύεις ότι αν πάψουμε να αγοράζουμε εκτός από τα πραγματικά απαραίτητα για την επιβίωση μας θα γλιτώσουμε το κραχ; :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,889 μηνύματα.
Τόσα τεχνολογικά επιτεύγματα βοηθάνε το περιβάλλον και οι εταιρίες πλέον γίνονται όλο και πιο "πράσινες" (ένα από τα πολλά παραδείγματα είναι τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Hybrid). Οι φωτιά στην Πάρνηθα δεν έχει καμία σχέση με τον καταναλωτισμό.

Ποτέ δεν αρνήθηκα τη χρήσιμη πλευρά της τεχνολογίας, που στο κάτω-κάτω υπηρετώ κιόλας. Ο «πρασινισμός» των εταιριών γίνεται είτε για το «πράσινο» κέρδος που καλό είναι να υπάρχει, είτε για το «εταιρικό προφίλ» τους, ή για τη «στάχτη» στα μάτια της κοινής γνώμης. Ακόμα και για τη WWF έχει ακουστεί – τραβηγμένα, δεν λέω – ότι ανήκει στο λόμπι της Texaco και σία… Ονομάζουν μια δασική έκταση «υπο προστασία», ξεριζώνουν τους αυτόχθονες πληθυσμούς και μπαίνουν μετά ανενόχλητοι και αλωνίζουν. Όλα συμβαίνουν στο χορό της παγκοσμιοποίησης.

Το ʽGlobal Warmingʼ, η Φωτιά της Πάρνηθας και οι νεκροί πυροσβέστες κόλλαγαν ρητορικά με την ʽαφθονία πόρωνʼ του κύριου Δήμου, σε εκείνη τη φάση και όχι με τον ʽκαταναλωτισμόʼ.

Έχεις μιλήσει έστω με έναν CEO πολυεθνικής ή έστω να διαβάσεις κάποιο βιβλίο του;
Δεν έχω τέτοια ʽκάψαʼ αλήθεια. Εσύ έχεις δει το ντοκιμαντέρ ʽThe Corporationʼ;

Και ποίες είναι οι ανάγκες μου; Φαντάζομαι έχω την ελευθερία από τους πολέμιους του καπιταλισμού να ορίζω εγώ τις ανάγκες μου :)
Όχι φίλε κάνεις λάθος. Έχεις απόλυτη ελευθερία να ορίζεις τα «θέλω» και τις επιθυμίες σου. Κανένας δεν λέει όχι σε αυτό. Οι ʽανάγκεςʼ όμως έχουν συλλογική ευθύνη. Αν θες να τις ορίζεις για πάρτυ σου, τότε διαστρεβλώνεις το νόημά τους.

Και πιστεύεις ότι αν πάψουμε να αγοράζουμε εκτός από τα πραγματικά απαραίτητα για την επιβίωση μας θα γλιτώσουμε το κραχ; :confused:
Πρώτον, δεν λέω να αγοράζουμε μόνο τα απαραίτητα επιβίωσης. Φυσικά και θα βγούμε έξω, θα αγοράσουμε εισιτήριο για το cinema, το θέατρο, θα κάνουμε ταξίδια αναψυχής, θα το γλεντήσουμε όσο μπορούμε. Αλλά όταν κάθε λίγο και λιγάκι αγοράζεις καινούργιο κινητό π.χ., δεν έχεις βαρεθεί το παλιό; Δεν θα είσαι φυσικά με τα ίδια ρούχα μια ζωή, ούτε θα περιμένεις να λιώσουν για να αγοράσεις άλλα, αλλά…θα δανείζεσαι κιόλας για να τα αγοράσεις;

Δεν ξέρω αν θα γλιτώσουμε το κραχ, ξέρω όμως ότι θα πληρώνω εγώ τα χρέη των άλλων μέχρι το χρέος στις τράπεζες - ύψους 90% του ΑΕΠ – τακτοποιηθεί στα ταμεία τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Ο «πρασινισμός» των εταιριών γίνεται είτε για το «πράσινο» κέρδος που καλό είναι να υπάρχει, είτε για το «εταιρικό προφίλ» τους, ή για τη «στάχτη» στα μάτια της κοινής γνώμης.
Σε περίπτωση αμφιβολίας κερδίζει το θύμα.

Ακόμα και για τη WWF έχει ακουστεί – τραβηγμένα, δεν λέω – ότι ανήκει στο λόμπι της Texaco και σία… Ονομάζουν μια δασική έκταση «υπο προστασία», ξεριζώνουν τους αυτόχθονες πληθυσμούς και μπαίνουν μετά ανενόχλητοι και αλωνίζουν. Όλα συμβαίνουν στο χορό της παγκοσμιοποίησης.
Επίσης έχει ακουστεί ότι η κόκα κόλα θα εμπλέκονταν σε σκάνδαλο στην Αθήνα στους ολυμπιακούς αγώνες. Επίσης θυμάμαι υποτίθεται ότι το 2000 θα έρχονταν το τέλος του κόσμου. Μάλλον ο Arnold Schwarzenegger πέτυχε την αποστολή του.:P

Το ʽGlobal Warmingʼ, η Φωτιά της Πάρνηθας και οι νεκροί πυροσβέστες κόλλαγαν ρητορικά με την ʽαφθονία πόρωνʼ του κύριου Δήμου, σε εκείνη τη φάση και όχι με τον ʽκαταναλωτισμόʼ.
Στην φύση δεν μπορεί να υπάρχει κάτι σε αφθονία, αν και θα ήθελα να μας το επιβεβαιώσει κάποιος φυσικός, είμαι σίγουρος ότι ο Ν. Δήμου θέλει απλώς να δείξει ότι τσάμπα χαλάμε τόση ενέργεια για κάτι που στην ουσία δεν είναι πρόβλημα.

Εσύ έχεις δει το ντοκιμαντέρ ʽThe Corporationʼ;
Έχεις διαβάσει το icon; Την βιογραφία του CEO των starbucks; Κάλο να κοιτάμε και τις δυο πλευρές.

Δεν ξέρω αν θα γλιτώσουμε το κραχ, ξέρω όμως ότι θα πληρώνω εγώ τα χρέη των άλλων μέχρι το χρέος στις τράπεζες - ύψους 90% του ΑΕΠ – τακτοποιηθεί στα ταμεία τους!
Για πιο λόγο να έχεις λεφτά σε έναν απλό λογαριασμό με 0.5% επιτόκιο; Αν δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσεις συντόμως δωστά σε σχετικά άτομα για επενδύσεις. Το χρήμα θέλει φροντίδα, και ένα χρυσόψαρο αν το αφήσεις για 5-6 μήνες μόνο τους στην γυάλα θα ψοφήσει, ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και μετά χρήματα, αν τα "ξεχάσεις" σε κάποιο μπαούλο ή σε κάποιον λογαριασμό θα ψοφήσουν :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,889 μηνύματα.
Σε περίπτωση αμφιβολίας κερδίζει το θύμα.

Επίσης έχει ακουστεί ότι η κόκα κόλα θα εμπλέκονταν σε σκάνδαλο στην Αθήνα στους ολυμπιακούς αγώνες. Επίσης θυμάμαι υποτίθεται ότι το 2000 θα έρχονταν το τέλος του κόσμου. Μάλλον ο Arnold Schwarzenegger πέτυχε την αποστολή του.:P

Όταν γράφουμε κάτι σε ένα δημόσιο χώρο, έστω και ανώνιμα έχουμε πρώτα διαβάσει, "μεταφέρουμε" λόγια, συνθέτουμε και γράφουμε και τη δική μας "κοτσάνα" αν το θέλεις! :P

Αν τίθεται θέμα αξιοπιστίας δικής μου στα υπόλοιπα μέλη, θα παρακαλούσα πρώτα να διαβάσουν και το άρθρο του κύριου Μπάμπη Μιχάλη που δημοσιεύτηκε σήμερα στην Ελευθεροτυπία με τίτλο: "Οι καρχαρίες ανακάλυψαν την οικολογία που πουλάει" και αρχικό σχόλιο: "Στους θιασώτες του περιβάλλοντος κορυφαίες επιχειρήσεις του κόσμου, που μολύνουν τη Γη".

Μια σύντομη παράθεση:

Εχουμε και λέμε: η ΙΒΜ προχωρεί στο πρότζεκτ Big Green με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας, η Newmont Mining, η μεγαλύτερη εταιρεία εξόρυξης χρυσού στον κόσμο, επιδοκιμάζει ψήφισμα μετόχων της για την επανεξέταση των επιπτώσεων της ιδιαίτερα ρυπογόνου δραστηριότητάς της στο περιβάλλον, η Ηοme Depot (κάτι σαν την Praktiker των ΗΠΑ) εισάγει την επωνυμία Eco Options (Οικο-επιλογές) σε χιλιάδες προϊόντων που πουλά στα ράφια της, ενώ η πετρελαϊκή Conoco Phillips και η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ General Μοtors μπαίνουν στη λίστα των επιχειρηματικών κολοσσών που υποστηρίζουν υποχρεωτικά όρια στις εκπομπές αερίων ρύπων!

Ρίχνουν «πράσινες γέφυρες»

Αρκετές από τις πρωτοβουλίες αυτές εξελίσσονται μάλιστα σε άμεση συνεργασία με περιβαλλοντικές οργανώσεις. Ετσι, η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερμαρκετ του κόσμου Wal Mart συνεργάζεται στενά με την περιβαλλοντική οργάνωση Conservation International στις προσπάθειες της τελευταίας να μειωθεί η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και να στραφεί ο κόσμος σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η μεγαλύτερη αλυσίδα φαστ φουντ του κόσμου McDonald's συνασπίζεται με την Greenpeace προκειμένου να αποτραπεί η καταστροφή των τροπικών δασών από την αλόγιστη ανάπτυξη της καλλιέργειας σόγιας στη Βραζιλία. Ακόμη και οι μοδάτες εταιρείες private equity δηλώνουν οικολόγοι.
Όλο το άρθρο: https://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=67806100

Τώρα αν ο κύριος Μιχάλης είναι το ίδιο "κοτσάνας" με μένα, χαίρομαι που δεν είμαι μόνος! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Έχεις διαβάσει το icon; Την βιογραφία του CEO των starbucks; Κάλο να κοιτάμε και τις δυο πλευρές.
Δεν απαντησες στην ερωτηση αν εχεις δει το Corporation ομως....

Και σορυ κιολας, αλλα οταν ξερεις τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ, η αποψη ενος CEO πολυεθνικης, θα ειναι απλα η αποψη του, και σαφως θα δικαιολογει τι κανει και πως κλπ.

Ειναι σαν να σου λενε " Κοιτα τι εκανε ο Χιτλερ" και να λες " ε την αποψη του Χιτλερ την εχεις ακουσει ; "
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
@Lorien Συγγνώμη αλλά τι έκαναν οι εταιρίες; :worry::confused::look::ermm::stunned:

@parafernalia ο κ. Μιχάλης δεν κάνει τίποτα περισσότερο να σχολιάζει ένα γεγονός με τον δικό ύφος και με την δικιά τους λογική, δεν αναφέρει κανένα επιχείρημα. Δεν θέλω να μπω σε αυτό το παιχνιδιάρικο φαύλο κύκλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

suspiria

Διάσημο μέλος

Η ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2,065 μηνύματα.
Και ποίες είναι οι ανάγκες μου; Φαντάζομαι έχω την ελευθερία από τους πολέμιους του καπιταλισμού να ορίζω εγώ τις ανάγκες μου :)

Όχι φίλε κάνεις λάθος. Έχεις απόλυτη ελευθερία να ορίζεις τα «θέλω» και τις επιθυμίες σου. Κανένας δεν λέει όχι σε αυτό. Οι ʽανάγκεςʼ όμως έχουν συλλογική ευθύνη. Αν θες να τις ορίζεις για πάρτυ σου, τότε διαστρεβλώνεις το νόημά τους.

Συγγνώμη που πετάγομαι, αλλά εμένα η μητέρα μου πηγαίνει στο supermarket για ένα γάλα και γυρίζει με λογαριασμό 100 ευρώ κάθε φορά.

-Μπατονέτες είχαμε..
-Μα δεν είχαμε πολύχρωμες μπατονέτες!
-Και καφέ έχουμε..
-Ναι έχουμε, μα αυτός έχει δώρο μία ψάθα θαλάσσης!


Η μητέρα μου, και οοοοοοολοι αυτοί οι άνθρωποι που συμπεριφέρονται ανάλογα, οοοοοοοοολοι αυτοί που "ζουλιούνται" σε μία σειρά για να αποκτήσουν το iphone, έχουν την ικανότητα να ορίζουν ανάγκες ή επιθυμίες;

Όταν λες "εγώ θέλω γάλα και χρειάζομαι γάλα" αλλά καταλήγεις να θέλεις και μπατονέτες και καφέ, και να τα χρειάζεσαι, είσαι ελεύθερος να ορίζεις τι θέλεις;

Και αν είσαι ελεύθερος από τους πολέμιους του καπιταλισμού, είσαι ελεύθερος από τις εταιρείες και το απέραντο μάρκετινκ τους; Ελεύθερος από την κοινωνική διαστροφή που ταυτίζει ευτυχία και ανάκτηση υλικών αγαθών;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Και αν είσαι ελεύθερος από τους πολέμιους του καπιταλισμού, είσαι ελεύθερος από τις εταιρείες και το απέραντο μάρκετινκ τους; Ελεύθερος από την κοινωνική διαστροφή που ταυτίζει ευτυχία και ανάκτηση υλικών αγαθών;

To marketing στην ουσία είναι πείθω. Αν κατηγορούμε το marketing στην ουσία κατηγορούμε την πειθώ.Λοιπόν αν π.χ. εσύ είσαι ευκολόπιστος και σε πείσουν να αγοράσεις γραβάτα 5 ώρες πριν πεθαίνεις ε, δεν φταίει η πειθώ του πωλητή, αλλά εσύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
@Lorien Συγγνώμη αλλά τι έκαναν οι εταιρίες; :worry::confused::look::ermm::stunned:
Τιποτα μωρε. Αγγελικα πλασμενες οργανωσεις ειναι, που κοιτανε να βγαλουν ενα κομματι ψωμι να ζησουν , σεβομενες τον ανθρωπο και τον πλανητη, γεματες ανθρωπια. :P

Seriously...watch and read some stuff about corporations.

To marketing στην ουσία είναι πείθω. Αν κατηγορούμε το marketing στην ουσία κατηγορούμε την πειθώ.Λοιπόν αν π.χ. εσύ είσαι ευκολόπιστος και σε πείσουν να αγοράσεις γραβάτα 5 ώρες πριν πεθαίνεις ε, δεν φταίει η πειθώ του πωλητή, αλλά εσύ.
Δε βλεπεις το big picture ομως. Το μαρκετινγκ δε δουλευει μονο του. Απο διπλα φροντιζουν και να αποβλακωνεται ο κοσμος, και να τρομοκρατειται, και να του γινεται και πλυση εγκεφαλου με τα προιοντα. Και μαλιστα περισσοτερο ειναι αυτα τα τελευταια, παρα πειθω. Απλα οταν υποκειται ο κοσμος απο την αρχη (κακη παιδεια και ενημερωση) και καθολη τη διαρκεια της ζωης του (ΜΜΕ, αγχος,αποβλακωση,παραπληροφορηση,αποπροσανατολισμος) σε ολα αυτα, το να τον κανεις να νομιζει οτι το Χ προιον ειναι καλο και το χρειαζεται, δεν ειναι και καμια μεγαλη πειθω/μαγκια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top