Παρατράγουδα με nova

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά ταλαιπωρούμαι εδώ και μια εβδομάδα με το ίντερνετ ενώ συνδεομαι κανονικά δεν υπάρχει σύνδεση.Καθημερινα επικοινωνώ με την nova και μου λένε συνέχεια το ίδιο reset και επανεκκίνηση τους λέω πως δεν αλλάζει κάτι και επιμένουν.Μου στείλανε άλλο ρούτερ πάλι το ίδιο πρόβλημα.Ηρθε τεχνικός χτες και βρήκε ότι το πρόβλημα ήταν από το σύστημα τους και μου είπε μέχρι το απόγευμα θα έχει επανέλθει και τελικά δεν επανήλθε ποτέ.Τους έχω πάρει τηλέφωνο άποιρες φορές και δεν βρίσκω καμία άκρη.Εφτσα στο σημείο να τους πω να φύγω να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω πέναλτι γιατί δεν μπορούν να το φτιάξουν η απλώς είναι αδιάφοροι και με βάζουν να περνώ τηλέφωνα από το ένα τμήμα στο άλλο και δεν βρίσκω καμία άκρη.Μου είπαν να μου ξαναστείλουν τεχνικό και τους είπα όχι διότι ήρθε τι παραπάνω θα κάνει αν ξαναέρθει και μου είπαν πως επειδή αρνηθηκα τον τεχνικό δεν μπορώ να διακοψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω πέναλτι.Εδω και τόσες μέρες πεταει το μπαλάκι ο ένας στον άλλο μου λένε ότι να ναι στα τηλέφωνα δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά και δεν θέλω να τους πληρώσω και το πέναλτι για μια βλάβη που δεν μπορούν να φτιάξουν εδώ και μια εβδομάδα και δεν το λένε ξεκάθαρα και σε κοροϊδεύουν με reset.Τι άλλο να κάνω παιδιά πραγματικά και δεν θέλω να τους αφήσω ούτε ευρώ όταν φυγω.Πηρα επίσης και καλύτερη προσφορά από cosmote αλλά πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσω τι θα κάνουμε με το συμβόλαιο μην μου έρθει κανένα ραβασάκι ότι χρωστάω και δεν θα με ξαναδούν ούτε απέξω από το μαγαζί
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
δεν μπορώ να διακοψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω πέναλτι
Δεν υπάρχει πέναλτυ, είναι κάτι παράνομο το οποίο ο κόσμος δε γνωρίζει. Μπορείς να φύγεις όποτε θες και να μην το πληρώσεις, δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Μάθετε τα δικαιώματά σας. Κάνε καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη και στείλτους ό,τι μέιλ και άλλη γραπτή επικοινωνία έχεις με νόβα και άλλαξε εταιρεία σήμερα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.004 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά ταλαιπωρούμαι εδώ και μια εβδομάδα με το ίντερνετ ενώ συνδεομαι κανονικά δεν υπάρχει σύνδεση.Καθημερινα επικοινωνώ με την nova και μου λένε συνέχεια το ίδιο reset και επανεκκίνηση τους λέω πως δεν αλλάζει κάτι και επιμένουν.Μου στείλανε άλλο ρούτερ πάλι το ίδιο πρόβλημα.Ηρθε τεχνικός χτες και βρήκε ότι το πρόβλημα ήταν από το σύστημα τους και μου είπε μέχρι το απόγευμα θα έχει επανέλθει και τελικά δεν επανήλθε ποτέ.Τους έχω πάρει τηλέφωνο άποιρες φορές και δεν βρίσκω καμία άκρη.Εφτσα στο σημείο να τους πω να φύγω να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω πέναλτι γιατί δεν μπορούν να το φτιάξουν η απλώς είναι αδιάφοροι και με βάζουν να περνώ τηλέφωνα από το ένα τμήμα στο άλλο και δεν βρίσκω καμία άκρη.Μου είπαν να μου ξαναστείλουν τεχνικό και τους είπα όχι διότι ήρθε τι παραπάνω θα κάνει αν ξαναέρθει και μου είπαν πως επειδή αρνηθηκα τον τεχνικό δεν μπορώ να διακοψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω πέναλτι.Εδω και τόσες μέρες πεταει το μπαλάκι ο ένας στον άλλο μου λένε ότι να ναι στα τηλέφωνα δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά και δεν θέλω να τους πληρώσω και το πέναλτι για μια βλάβη που δεν μπορούν να φτιάξουν εδώ και μια εβδομάδα και δεν το λένε ξεκάθαρα και σε κοροϊδεύουν με reset.Τι άλλο να κάνω παιδιά πραγματικά και δεν θέλω να τους αφήσω ούτε ευρώ όταν φυγω.Πηρα επίσης και καλύτερη προσφορά από cosmote αλλά πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσω τι θα κάνουμε με το συμβόλαιο μην μου έρθει κανένα ραβασάκι ότι χρωστάω και δεν θα με ξαναδούν ούτε απέξω από το μαγαζί
Η νοβα και η βονταφον ειναι οι καλοι της υποθεσης ο αλλος που λες ειναι πιο χαλια.
Τι γραμμη εχεις 24 ή 100?
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.059 μηνύματα.
Παιδιά εγώ είχα πέναλτι από τη nova, επειδή είχα συμβόλαιο για το κινητό.
Επειδή όμως μου ερχόταν παρά φουσκωμένο (αντικανονικά από τα συμφωνηθέντα) και επειδή μετά πέρασα σε σχολή, μετέφερα τον αριθμό στη vodafone / φοιτητικό και έφαγα πεναλτι κάπου 250 - 280 ευρώ. Κι αυτό επειδή το συμβόλαιο αυτό ήταν τηλεφωνικά και δεν είχα καταλάβει ότι ήμουν σε συμβόλαιο (ξέρω βλακεία μου, όλα αυτά συμβόλαια είναι).
Πάνε πολλά χρόνια και δεν έχω ασχοληθεί να το πληρώσω.
Τηλέφωνα αν δεν ξέρω τον αριθμό δεν σηκώνω, οπότε δεν ξέρω αν το έχουν βάλει σε εισπρακτική.

Το σταθερό μου εξακολουθώ να το έχω σε nova και ευτυχώς ο λογαριασμός κινητής είναι ξέχωρος, οπότε δεν με απειλούν με κόψιμο της σταθερής λόγω αυτού του χρέους.

Ελπίζω να μην βρεθώ μπλεγμένος και να μην χρειαστεί ποτέ να το πληρώσω. Δεν με νοιάζει αν παίρνουν τηλέφωνα, όπως είπα δεν σηκώνω και μπλοκάρω.
 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.
Δεν υπάρχει πέναλτυ, είναι κάτι παράνομο το οποίο ο κόσμος δε γνωρίζει. Μπορείς να φύγεις όποτε θες και να μην το πληρώσεις, δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Μάθετε τα δικαιώματά σας. Κάνε καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη και στείλτους ό,τι μέιλ και άλλη γραπτή επικοινωνία έχεις με νόβα και άλλαξε εταιρεία σήμερα
Άσε δεν έχω σκοπό να μπλέξω με καταγγελίες και δικαστήρια θέλω να το ξεκαθαρίσω με συνοπτικές διαδικασίες.Αυτο που περιμένω να μου πουν είναι ότι υπάρχει αδυναμία επίλυσης από μεριά του τεχνικού τμήματος διότι έχουν γίνει όλες οι ενέργειες αντικατάσταση ρούτερ τεχνικός και δήθεν απομακρυσμενες ενέργειες που κάνουν και το πρόβλημα παραμένει κάτι που δηλαδή σημαινει αδυναμία για να φύγω κύριος και να μην έχουν την απαίτηση να τους δώσω ούτε ευρώ.Ειναι ψηλά γράμματα αυτά που υπογράφεις δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό το πέναλτι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η νοβα και η βονταφον ειναι οι καλοι της υποθεσης ο αλλος που λες ειναι πιο χαλια.
Τι γραμμη εχεις 24 ή 100?
24 αλλά λόγο περιοχής δεν πιάνει καν 24 πιάνει γύρω στα 10 με τον ζωρη η γραμμή είναι παλιά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παιδιά εγώ είχα πέναλτι από τη nova, επειδή είχα συμβόλαιο για το κινητό.
Επειδή όμως μου ερχόταν παρά φουσκωμένο (αντικανονικά από τα συμφωνηθέντα) και επειδή μετά πέρασα σε σχολή, μετέφερα τον αριθμό στη vodafone / φοιτητικό και έφαγα πεναλτι κάπου 250 - 280 ευρώ. Κι αυτό επειδή το συμβόλαιο αυτό ήταν τηλεφωνικά και δεν είχα καταλάβει ότι ήμουν σε συμβόλαιο (ξέρω βλακεία μου, όλα αυτά συμβόλαια είναι).
Πάνε πολλά χρόνια και δεν έχω ασχοληθεί να το πληρώσω.
Τηλέφωνα αν δεν ξέρω τον αριθμό δεν σηκώνω, οπότε δεν ξέρω αν το έχουν βάλει σε εισπρακτική.

Το σταθερό μου εξακολουθώ να το έχω σε nova και ευτυχώς ο λογαριασμός κινητής είναι ξέχωρος, οπότε δεν με απειλούν με κόψιμο της σταθερής λόγω αυτού του χρέους.

Ελπίζω να μην βρεθώ μπλεγμένος και να μην χρειαστεί ποτέ να το πληρώσω. Δεν με νοιάζει αν παίρνουν τηλέφωνα, όπως είπα δεν σηκώνω και μπλοκάρω.
Να παρακαλάς μην σου έρθει κανένα ραβασάκι από δικηγόρο για είσπραξη.Εμενα μου είπαν κάπου στα 89€ από την nova πολύ περίεργο ενώ στην cosmote που πήρα για προσφορά και την ρώτησα πώς πάνε αυτά σε περίπτωση που φύγω πριν τι λήξη δηλαδή τι πληρώνω έκανε έναν πρόχειρο προϋπολογισμό και μου είπε πως βγαίνει 200 κάτι.Πανε να κάνουν π@υστια μου φαίνεται ...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μίλησα και με έναν προϊστάμενο πριν κάτι μέρες και μου έλεγε τα ίδια κλείστε και ξανάανοιξτε το ρούτερ μου λέει έφτιαξε ? Του λέω όχι το ίδιο.Εντωμεταξυ αυτό γίνεται από την προηγούμενη Τετάρτη οπότε παίρνω το ίδιο πράγμα όλοι κλείσε ξανάανοιξε και τους εξηγώ δεν αλλάζει κάτι το έχω κάνει πόσες φορές και επιμένουν.Μου είπαν να μου ξαναστείλουν ξανά τεχνικό δεύτερη φορά λες και θα κάνει κάτι παραπάνω και εν τέλη με γράψανε ακόμα περιμένω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Καλά καθίστε και πληρώνετε πέναλτι, τί με νοιάζει. Εδώ και χρόνια έχουν βγει αποφάσεις από τον συνήγορο του καταναλωτή ότι τα πέναλτι είναι παράνομα και δεν έχει υποχρέωση ο καταναλωτής να τα πληρώνει κι ακόμα υπάρχουν άσχετοι με τα δικαιώματά τους που τα πληρώνουν. Εγώ ενημέρωσα και αμαρτία ουκ έχω.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Εφτσα στο σημείο να τους πω να φύγω να πάω σε άλλη εταιρία χωρίς να πληρώσω πέναλτι γιατί δεν μπορούν να το φτιάξουν η απλώς είναι αδιάφοροι και με βάζουν να περνώ τηλέφωνα από το ένα τμήμα στο άλλο και δεν βρίσκω καμία άκρη.Μου είπαν να μου ξαναστείλουν τεχνικό και τους είπα όχι διότι ήρθε τι παραπάνω θα κάνει αν ξαναέρθει και μου είπαν πως επειδή αρνηθηκα τον τεχνικό δεν μπορώ να διακοψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω πέναλτι.
Έχουν τηλεφωνική κλήση μαζί σου ότι αρνήθηκες τον τεχνικό. Κακώς τον αρνήθηκες. Ξαναπάρε τηλέφωνο την εξυπηρέτηση ξανά, ξανά και ξανά μέχρι να το φτιάξουν. Το πέναλτι αν δεν είναι καταχρηστικό δεν το γλυτώνεις.
 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.
Καλά καθίστε και πληρώνετε πέναλτι, τί με νοιάζει. Εδώ και χρόνια έχουν βγει αποφάσεις από τον συνήγορο του καταναλωτή ότι τα πέναλτι είναι παράνομα και δεν έχει υποχρέωση ο καταναλωτής να τα πληρώνει κι ακόμα υπάρχουν άσχετοι με τα δικαιώματά τους που τα πληρώνουν. Εγώ ενημέρωσα και αμαρτία ουκ έχω.
Αν μου έρθει κάποιο χαρτί είσπραξης να το στείλω σε εσάς? Αυτά τα πράγματα που λέτε δεν είναι έτσι απλά.Θέλει δικηγόρους και ιστορίες
Έχουν τηλεφωνική κλήση μαζί σου ότι αρνήθηκες τον τεχνικό. Κακώς τον αρνήθηκες. Ξαναπάρε τηλέφωνο την εξυπηρέτηση ξανά, ξανά και ξανά μέχρι να το φτιάξουν. Το πέναλτι αν δεν είναι καταχρηστικό δεν το γλυτώνεις.
Κοιτα στην θέση μου πάνω στην αγανάκτηση το ιδιο θα έλεγες αφού ήρθε μια φορά τεχνικός τι παραπάνω θα κάνει ανά ξαναέρθει?.Αμα εισαι επι 1 εβδομάδα με το τηλεφωνο στο χέρι να ακούς συνέχεια κάνε reset και κάνε επαννεκινηση και να μην γίνεται τίποτα καπου υπάρχουν και όρια δεν σου δίνουν τίποτα τσάμπα.Δεν εχεις ιδέα ποσά τηλέφωνα εχω πάρει και άκρη δεν βρίσκω είναι παντελώς άσχετη όλοι τους και σε δουλεύουν οτι δήθεν η γραμμή είναι εντάξει και οτι το κοιτάνε.Μίλησα πριν κατι μέρες με έναν προϊστάμενο τους και μου είπε θα στείλουμε τεχνικό δεύτερη φορά.Από τότε έχουν εξαφανιστεί.Τι εννοείς αν δεν είναι καταχρηστικό.Από την στιγμή που έχουν γίνει όλες οι ενέργειες αντικατάσταση ρουτερ τεχνικός και τις απομακρυσμένες ρυθμίσεις που και καλά κάνουν και δεν φτιάχνεται είμαι υποχρεωμένος να τους πληρώσω και πέναλτι ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλά καθίστε και πληρώνετε πέναλτι, τί με νοιάζει. Εδώ και χρόνια έχουν βγει αποφάσεις από τον συνήγορο του καταναλωτή ότι τα πέναλτι είναι παράνομα και δεν έχει υποχρέωση ο καταναλωτής να τα πληρώνει κι ακόμα υπάρχουν άσχετοι με τα δικαιώματά τους που τα πληρώνουν. Εγώ ενημέρωσα και αμαρτία ουκ έχω.
Κοιτά αυτό που λες θέλει πολύ τρέξιμο και χρήμα το οποίο προτιμο να παω να δώσω άλλου παρά να κάθομαι και να ασχολούμαι με την nova και στην τελική κερδισμένος δεν θα βγω ούτε λεφτά θα πάρω.Είναι κομπίνα αυτή δεν μπορείς να κανείς κατι σε αυτή την περίπτωση είναι τα λεγόμενα μικρά γράμματα στο συμβόλαιο το οποίο υπογράφεις.Δεν παω να τους λεω εγω οτι είναι παράνομο δεν θα με πάρει κανένας σοβαρά.Αν μου έρθει κανένα ραβασάκι για εντολή είσπραξης να το δώσω σε εσάς ? Εγώ προσπαθώ να το γλύτωσω χωρίς δικαστήρια και ιστορίες τίμια.Απλά θα δηλώσουν μια αδυναμια επίλυσης του προβλήματος και θα φύγω κύριος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τι μπορω να κανω παιδιά για να μην τους πληρώσω ρήτρα ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Κοιτα στην θέση μου πάνω στην αγανάκτηση το ιδιο θα έλεγες αφού ήρθε μια φορά τεχνικός τι παραπάνω θα κάνει ανά ξαναέρθει?.Αμα εισαι επι 1 εβδομάδα με το τηλεφωνο στο χέρι να ακούς συνέχεια κάνε reset και κάνε επαννεκινηση και να μην γίνεται τίποτα καπου υπάρχουν και όρια δεν σου δίνουν τίποτα τσάμπα.Δεν εχεις ιδέα ποσά τηλέφωνα εχω πάρει και άκρη δεν βρίσκω είναι παντελώς άσχετη όλοι τους και σε δουλεύουν οτι δήθεν η γραμμή είναι εντάξει και οτι το κοιτάνε.Μίλησα πριν κατι μέρες με έναν προϊστάμενο τους και μου είπε θα στείλουμε τεχνικό δεύτερη φορά.Από τότε έχουν εξαφανιστεί.Τι εννοείς αν δεν είναι καταχρηστικό.Από την στιγμή που έχουν γίνει όλες οι ενέργειες αντικατάσταση ρουτερ τεχνικός και τις απομακρυσμένες ρυθμίσεις που και καλά κάνουν και δεν φτιάχνεται είμαι υποχρεωμένος να τους πληρώσω και πέναλτι ?
Η μισή Ελλάδα έχει πρόβλημα με το ίντερνετ. Και εγώ στο παρελθόν. Ασχολήθηκα σοβαρά ένα τρίμηνο και έκανα αυτά που μου έλεγαν. Ήρθε τεχνικός 5 φορές. Τηλεφώνα στην εξυπηρετήση και ζήτα διακοπή συμβολαίου. Αν μπορείς να έχεις την απάντηση τους γραπτά είναι το ιδανικό.

Αν αρνηθούν στείλε στο συνήγορο του καταναλωτή ότι δεν σου επιτρέπουν να διακόψεις το συμβόλαιο σου χωρίς πέναλτι. Είμαι σίγουρος ότι ο συνήγορος θα υπερασπιστεί την νόβα. Διαφωνώ με την τακτική δεν πληρώνω γιατί δεν ξέρεις τι σε περιμένει στο μέλλον και καλά κάνεις που δεν λύνεις το θέμα μονομερώς. Αυτά τα πέναλτι μελλοντικά πιθανόν να πάνε μέσω της εφορίας.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4.598 μηνύματα.
Θα σου πω με λίγα λόγια τι έγινε στη μάνα μου. Είχε vodafone και είχε τεράστιο θέμα, δεν ειχε μερα παρα μερα τηλεφωνο και ίντερνετ. Είχαν ερθει τεχνικοί κλπ αλλά βελτίωση καμία.
Εκανε αίτηση στην cosmote και άλλαξε εταιρία και από τη vodafone την έπαιρναν τηλέφωνο για penalty. Εν τέλει έστειλε στον συνήγορο του καταναλωτή (δωρεάν είναι η διαδικασία και αρκετά εύκολη από την ιστοσελίδα της) και συμπλήρωσε στη φόρμα ότι ενώ πλήρωνε τόσο καιρό κανονικά, δεν είχε υπηρεσίες που είχαν συμφωνήσει (Επισύναψε όλα τα δικαιολογητικά πληρωμών και τα χαρτιά που σου αφήνουν οι τεχνικοί κατά την επίσκεψη).
Ο συνήγορος έκρινε ότι το συμβόλαιο το έσπασε η vodafone και όχι η μάνα μου γιατί δεν παρείχαν τις υπηρεσίες τους σωστά, ενώ η μάνα μου τους πλήρωνε κανονικά. Σε λίγες μέρες, η vodafone της διέγραψε το penalty.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μην κάνεις αίτηση σε άλλη εταιρία κατευθείαν, αλλά να στείλεις πρώτα στον συνήγορο ώστε να αποδεσμευτείς από την nova χωρις penalty, να μεσολαβήσουν αυτοί δηλαδή. Μετά πας όπου αλλού θες.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είμαι σίγουρος ότι ο συνήγορος θα υπερασπιστεί την νόβα.

Δεν ισχύει αυτό. Ως φοιτητής δούλευα σε μεγάλη αλυσίδα retail. Συνέχεια ερχόντουσαν αιτήματα από συνήγορο και οι άνθρωποι έβρισκαν το δίκιο τους απέναντι στην εταιρία. Τις περισσότερες φορές, ο συνήγορος παίρνει το μέρος του καταναλωτή (όταν έχει δίκιο φυσικά). Δεν δουλεύει στον συνήγορο κάποιο στέλεχος πολυεθνικής αλλά απλοί άνθρωποι που και αυτοί έχει τύχει να αντιμετωπίσουν κάποια αδικία με συναλλαγή, οπότε βοηθάνε όπου μπορούν.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Δεν ισχύει αυτό. Ως φοιτητής δούλευα σε μεγάλη αλυσίδα retail. Συνέχεια ερχόντουσαν αιτήματα από συνήγορο και οι άνθρωποι έβρισκαν το δίκιο τους απέναντι στην εταιρία. Τις περισσότερες φορές, ο συνήγορος παίρνει το μέρος του καταναλωτή (όταν έχει δίκιο φυσικά). Δεν δουλεύει στον συνήγορο κάποιο στέλεχος πολυεθνικής αλλά απλοί άνθρωποι που και αυτοί έχει τύχει να αντιμετωπίσουν κάποια αδικία με συναλλαγή, οπότε βοηθάνε όπου μπορούν.
Έστειλα για την aegean γιατι καταλάθως διάξελα αλλη ημερομηνία και το κατάλαβα αμέσως και το ακύρωσα. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι αν δεν το ακύρωνα θα μου άλλαζαν αυτή την ημερομηνία και δεν θα πλήρωνα. Έστειλα όλα τα στοιχεία αναλυτικά στο συνήγορο. Πήρα τα 3.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.059 μηνύματα.
@Himela έχεις link προς συνήγορο με αποφαση που να λεει οτι δεν έχουμε υποχρεωση να πληρώσουμε penalty σπασιματος συμβολαιου; Λέτε να στείλω για να μου διαγράψουν το penalty;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Δεν ισχύει αυτό. Ως φοιτητής δούλευα σε μεγάλη αλυσίδα retail. Συνέχεια ερχόντουσαν αιτήματα από συνήγορο και οι άνθρωποι έβρισκαν το δίκιο τους απέναντι στην εταιρία. Τις περισσότερες φορές, ο συνήγορος παίρνει το μέρος του καταναλωτή (όταν έχει δίκιο φυσικά). Δεν δουλεύει στον συνήγορο κάποιο στέλεχος πολυεθνικής αλλά απλοί άνθρωποι που και αυτοί έχει τύχει να αντιμετωπίσουν κάποια αδικία με συναλλαγή, οπότε βοηθάνε όπου μπορούν.
Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Εγώ θα έστελνα στο συνήγορο και θα έπραττα ότι μου πει. Με την Aegean είχα δίκαιο γιατί δεν επέλεξα μια ημερομηνία και το μετάνιωσα αλλά έκανα λάθος και το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή και τους ενημέρωσα γραπτά και τηλεφωνικά αμέσως. Ο καραγκιοζης ο συνήγορος είδε ότι στο 5λεπτο ενημέρωσα την aegean αλλά παρόλα αυτά δεν με δικαιωσε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.
Θα σου πω με λίγα λόγια τι έγινε στη μάνα μου. Είχε vodafone και είχε τεράστιο θέμα, δεν ειχε μερα παρα μερα τηλεφωνο και ίντερνετ. Είχαν ερθει τεχνικοί κλπ αλλά βελτίωση καμία.
Εκανε αίτηση στην cosmote και άλλαξε εταιρία και από τη vodafone την έπαιρναν τηλέφωνο για penalty. Εν τέλει έστειλε στον συνήγορο του καταναλωτή (δωρεάν είναι η διαδικασία και αρκετά εύκολη από την ιστοσελίδα της) και συμπλήρωσε στη φόρμα ότι ενώ πλήρωνε τόσο καιρό κανονικά, δεν είχε υπηρεσίες που είχαν συμφωνήσει (Επισύναψε όλα τα δικαιολογητικά πληρωμών και τα χαρτιά που σου αφήνουν οι τεχνικοί κατά την επίσκεψη).
Ο συνήγορος έκρινε ότι το συμβόλαιο το έσπασε η vodafone και όχι η μάνα μου γιατί δεν παρείχαν τις υπηρεσίες τους σωστά, ενώ η μάνα μου τους πλήρωνε κανονικά. Σε λίγες μέρες, η vodafone της διέγραψε το penalty.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μην κάνεις αίτηση σε άλλη εταιρία κατευθείαν, αλλά να στείλεις πρώτα στον συνήγορο ώστε να αποδεσμευτείς από την nova χωρις penalty, να μεσολαβήσουν αυτοί δηλαδή. Μετά πας όπου αλλού θες.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Δεν ισχύει αυτό. Ως φοιτητής δούλευα σε μεγάλη αλυσίδα retail. Συνέχεια ερχόντουσαν αιτήματα από συνήγορο και οι άνθρωποι έβρισκαν το δίκιο τους απέναντι στην εταιρία. Τις περισσότερες φορές, ο συνήγορος παίρνει το μέρος του καταναλωτή (όταν έχει δίκιο φυσικά). Δεν δουλεύει στον συνήγορο κάποιο στέλεχος πολυεθνικής αλλά απλοί άνθρωποι που και αυτοί έχει τύχει να αντιμετωπίσουν κάποια αδικία με συναλλαγή, οπότε βοηθάνε όπου μπορούν.
Τι ακριβώς να του πω βάση του προβλήματος μου ? Επίσης τώρα που έριξα μια ματιά έχει πολύ κακες κριτικές και μιλάμε για αναμονή μηνών οπότε δεν έχει νόημα.Η nova σαν εταιρία αν της πεις αυτό και αυτό ότι ξέρετε κάτι έχω βλάβη έχουμε κάνει όλες τις ενέργειες χωρίς αποτέλεσμα μπορώ να φύγω χωρίς πέναλτυ το δικαιούσε να φανταστώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Τι ακριβώς να του πω βάση του προβλήματος μου ?
Πρώτα πρέπει να ζητήσεις διακοπή συμβολαίου λόγω τεχνικών προβλημάτων. Αν στο αρνηθούν πες το στο συνήγορο ότι δεν σε αφήνουν να διαγραφείς από την υπηρεσία τους. Πες τι έγινε με ημερομηνίες.
 

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.
Πρώτα πρέπει να ζητήσεις διακοπή συμβολαίου λόγω τεχνικών προβλημάτων. Αν στο αρνηθούν πες το στο συνήγορο ότι δεν σε αφήνουν να διαγραφείς από την υπηρεσία τους. Πες τι έγινε με ημερομηνίες.
Διακοπή συμβολαίου όμως ατελώς χωρίς πέναλτι δηλαδή
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Argyrisar

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.
Εμένα δεν είναι ότι δεν με αφήνουν να το κάνω απλά μου λένε όλο μ@λ@κιες κάνε reset το ένα το άλλο να ξαναστειλουμε τεχνικό και έτσι χάνω τον χρόνο μου.Δεν μου λένε ξεκάθαρα ότι ξέρεις κάτι δεν μπορούμε να το φτιάξουμε.Εγω αν φύγω θα έχουν την απαίτηση να μου ζητήσουν λεφτά για κάτι που δεν μπορούν να φτιάξου η αλλιώς επειδή δεν μου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έχω πάρει ήδη προσφορά από την άλλη εταιρία και περιμένω πρώτα να ξεκαθαρίσω για να μην έχουν καμία απαίτηση όταν φύγω και μου στείλουν κανένα χαρτί αλλά το καθυστερούν πολύ επίτηδες μάλλον
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Εμένα δεν είναι ότι δεν με αφήνουν να το κάνω απλά μου λένε όλο μ@λ@κιες κάνε reset το ένα το άλλο να ξαναστειλουμε τεχνικό και έτσι χάνω τον χρόνο μου.Δεν μου λένε ξεκάθαρα ότι ξέρεις κάτι δεν μπορούμε να το φτιάξουμε.Εγω αν φύγω θα έχουν την απαίτηση να μου ζητήσουν λεφτά για κάτι που δεν μπορούν να φτιάξου η αλλιώς επειδή δεν μου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους?
Θα κάνουν ότι είναι δυνατόν να μην σε χάσουν από πελάτη. Σιγά μην δεχθούν τη διαγραφή σου έτσι απλά. Εμένα όταν έκανα την αλλαγή από wind που είχα προβλήματα σε cosmote μου κάνανε τρελές προσφορές για να μείνω αλλά έφυγα. Βέβαια δεν είχα ενεργό συμβόλαιο που τα έκανε όλα πιο απλά. Με το που πήγα cosmote ειχα ακριβως το ίδιο πρόβλημα με τη διαφορά ότι η cosmote το έφτιαξε μέσα σε 3 μέρες.
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.352 μηνύματα.
Αν όντως δεν θες να ασχοληθείς με συνήγορους του καταναλωτή/εεετ ετσέτερα, ο μόνος τρόπος είναι να δηλωθεί αδυναμία επιλύσης αφού εξεταστεί/γίνει προσπάθεια να διορθωθεί οτιδήποτε από τα τρία πιθανά κομμάτια που μπορεί να φταίνε (η εσωτερική σου καλωδίωση και το ρούτερ, το κομμάτι ευθύνης της nova, και ο υπεύθυνος δικτύου της περιοχής σου).
Για να γίνει αυτό σπαμάρεις κάθε φορά που δεν έχεις υπηρεσία (και στο τσατ, και τηλεφωνικά και παντού), να δηλώνεται η βλάβη, δέχεσαι ραντεβού με τεχνικό όσες φορές σου το προτείνει η νόβα, αν δεν βγάλει άκρη ούτε και η νόβα μετά δέχεσαι συνδυαστικό ραντεβού νόβα/cosmote ή όποιον διαχειρίζεται την περιοχή σου, και ελπίζεις πια μετά από ίσως και δεύτερο συνδυαστικό να δηλωθεί αδυναμία επίλυσης.

Δυστυχώς αν (ξαναλέω) δεν έχεις καμία όρεξη να ασχοληθείς με συνηγόρους, αυτός είναι ο μόνος τρόπος να αποφύγεις πέναλτι και είναι χρονοβόρος, ειδικά όταν ο προμηθευτής σου παρέχει υπηρέσιες μέσω δικτύου άλλου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top