γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.004 μηνύματα.

30-12-24

00:30
24 αλλά λόγο περιοχής δεν πιάνει καν 24 πιάνει γύρω στα 10 με τον ζωρη η γραμμή είναι παλιάΤι γραμμη εχεις 24 ή 100?
----------------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπον ακουν να δεις ... η Νοβα θελει να στο φτιαξει αλλα δεν μπορει δεν εχει τα υλικα πρεπει να ξηλωθεις..
Εχεις γραμμη 24 ,η οποια με το ζορι πιανει 10 και εχεις αποσυνδεσεις μεσα στην μερα..και εχεις και τηλεφωνο οχι μεσα απο το ρουτερ.
Τα πραγματα λενε οτι θελεις ρουτερ ..οχι της νοβα.... αλλον.. καλη κινεζια. Αυτα τα μπουρδελα της huawei ειναι πραγματι μπουρδελα
Θα πας να παρεις ενα tp link του 100αρικου και θα εσαι οκ ..ενα ρεσετ το εξαμηνο και θα ανεβεις και στα 14.
Οκ δεν ξερεις να τον σεταρεις ... καλεσε τον τεχνικο να δει την γραμμη και πες του να στον σεταρει αυτος... το μονο που θες ειναι να δεις το user kai to pass απο τον παλιο .
Argyrisar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.

30-12-24

00:51
Καλά και ο συνήγορος χρονοβόρος είναι μπορεί κάνει μήνες να σου απαντήσει.Τωρα όσο με αυτό που λες υπάρχει αδυναμία αλλά δεν το λένε ξεκάθαρα και προσπαθουν να σε καθυστερησουν.Εμενα οπότε τους περνώ δηλώνουν συνέχεια βλάβες και μετά από λίγο μύνημα ότι πρόβλημα επιλυθηκε (δεν έχει επιλυθεί καν).Ήρθε τεχνικός βρήκε ότι το πρόβλημα ήταν από αυτούς στο σύστημα και μου κάνει μέχρι το απόγευμα θα έχει έρθει και δεν ήρθε ποτέ.Ξανα πάλι τηλέφωνο την επόμενη μέρα και ξανά κάνε επανεκκίνηση το ένα το άλλο θα το δηλωσουμε πάλι σαν βλάβη και μετά πάλι μύνημα επιλύθηκε νομίζω καταλαβαίνεις τι γίνεται άλλος άνθρωπος στην θέση μου θα τους το είχε κάνει καλοκαιρινό το μαγαζί.Εγω δεν θα το κάνω κέντρο διερχομένων το σπίτι μου να έρχεται κάθε τρεις και λίγο τεχνικός.Ηρθε μια βρήκε υποτίθεται το πρόβλημα τέλος δεν το φτιάξατε αδυναμία.Τι παραπάνω θα κάνει αν ξαναέρθει ?Αν όντως δεν θες να ασχοληθείς με συνήγορους του καταναλωτή/εεετ ετσέτερα, ο μόνος τρόπος είναι να δηλωθεί αδυναμία επιλύσης αφού εξεταστεί/γίνει προσπάθεια να διορθωθεί οτιδήποτε από τα τρία πιθανά κομμάτια που μπορεί να φταίνε (η εσωτερική σου καλωδίωση και το ρούτερ, το κομμάτι ευθύνης της nova, και ο υπεύθυνος δικτύου της περιοχής σου).
Για να γίνει αυτό σπαμάρεις κάθε φορά που δεν έχεις υπηρεσία (και στο τσατ, και τηλεφωνικά και παντού), να δηλώνεται η βλάβη, δέχεσαι ραντεβού με τεχνικό όσες φορές σου το προτείνει η νόβα, αν δεν βγάλει άκρη ούτε και η νόβα μετά δέχεσαι συνδυαστικό ραντεβού νόβα/cosmote ή όποιον διαχειρίζεται την περιοχή σου, και ελπίζεις πια μετά από ίσως και δεύτερο συνδυαστικό να δηλωθεί αδυναμία επίλυσης.
Δυστυχώς αν (ξαναλέω) δεν έχεις καμία όρεξη να ασχοληθείς με συνηγόρους, αυτός είναι ο μόνος τρόπος να αποφύγεις πέναλτι και είναι χρονοβόρος, ειδικά όταν ο προμηθευτής σου παρέχει υπηρέσιες μέσω δικτύου άλλου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Όχι φίλε δεν είναι αυτό.Σταθερο δεν έχω.Το ρουτερ είναι ένα zyxel μια π@π@ρια άκου να δεις.Ειχα πάρει τηλ πριν μια εβδομάδα και τους λέω αυτό και αυτό μου λέει να στείλουμε ρούτερ τους λέω ναι.Ερχεται το ρούτερ το πετάω κάνω το ίδιο.Περνω τηλεφωνο τους λέω αυτό και αυτό δεν είναι το ρούτερ τελικά έρχεται τεχνικός.Το συνδέει ο τεχνικός βρίσκει και καλά το πρόβλημα λέει είναι συστημικό από εμάς μέχρι το απόγευμα θα έχει φτιάξει.Περιμενω περιμένω τίποτα τζιφος.Ξανα τηλέφωνο το πρωί λέει θα ξαναστειλουμε τεχνικό και αρπάχτηκα και τους λέω όχι τι θα κάνει άμα ξαναέρθει δεύτερη φορά.Με τα πολλά τους πετάω θέλω να διακοψω ατελώς και τώρα προσπαθώ να βρω μια άκρη με αυτό αλλά συνεχίζουν το ίδιο με τα reset24 αλλά λόγο περιοχής δεν πιάνει καν 24 πιάνει γύρω στα 10 με τον ζωρη η γραμμή είναι παλιά
----------------------------------------------------------------------------------------------
Λοιπον ακουν να δεις ... η Νοβα θελει να στο φτιαξει αλλα δεν μπορει δεν εχει τα υλικα πρεπει να ξηλωθεις..
Εχεις γραμμη 24 ,η οποια με το ζορι πιανει 10 και εχεις αποσυνδεσεις μεσα στην μερα..και εχεις και τηλεφωνο οχι μεσα απο το ρουτερ.
Τα πραγματα λενε οτι θελεις ρουτερ ..οχι της νοβα.... αλλον.. καλη κινεζια. Αυτα τα μπουρδελα της huawei ειναι πραγματι μπουρδελα
Θα πας να παρεις ενα tp link του 100αρικου και θα εσαι οκ ..ενα ρεσετ το εξαμηνο και θα ανεβεις και στα 14.
Οκ δεν ξερεις να τον σεταρεις ... καλεσε τον τεχνικο να δει την γραμμη και πες του να στον σεταρει αυτος... το μονο που θες ειναι να δεις το user kai to pass απο τον παλιο .
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.004 μηνύματα.

30-12-24

01:14
Καλα οτι πεις ..εγω ειπα τον τροπο που έλυσα το ιδιο προβλημα πριν κατι χρονια.Καλά και ο συνήγορος χρονοβόρος είναι μπορεί κάνει μήνες να σου απαντήσει.Τωρα όσο με αυτό που λες υπάρχει αδυναμία αλλά δεν το λένε ξεκάθαρα και προσπαθουν να σε καθυστερησουν.Εμενα οπότε τους περνώ δηλώνουν συνέχεια βλάβες και μετά από λίγο μύνημα ότι πρόβλημα επιλυθηκε (δεν έχει επιλυθεί καν).Ήρθε τεχνικός βρήκε ότι το πρόβλημα ήταν από αυτούς στο σύστημα και μου κάνει μέχρι το απόγευμα θα έχει έρθει και δεν ήρθε ποτέ.Ξανα πάλι τηλέφωνο την επόμενη μέρα και ξανά κάνε επανεκκίνηση το ένα το άλλο θα το δηλωσουμε πάλι σαν βλάβη και μετά πάλι μύνημα επιλύθηκε νομίζω καταλαβαίνεις τι γίνεται άλλος άνθρωπος στην θέση μου θα τους το είχε κάνει καλοκαιρινό το μαγαζί.Εγω δεν θα το κάνω κέντρο διερχομένων το σπίτι μου να έρχεται κάθε τρεις και λίγο τεχνικός.Ηρθε μια βρήκε υποτίθεται το πρόβλημα τέλος δεν το φτιάξατε αδυναμία.Τι παραπάνω θα κάνει αν ξαναέρθει ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Όχι φίλε δεν είναι αυτό.Σταθερο δεν έχω.Το ρουτερ είναι ένα zyxel μια π@π@ρια άκου να δεις.Ειχα πάρει τηλ πριν μια εβδομάδα και τους λέω αυτό και αυτό μου λέει να στείλουμε ρούτερ τους λέω ναι.Ερχεται το ρούτερ το πετάω κάνω το ίδιο.Περνω τηλεφωνο τους λέω αυτό και αυτό δεν είναι το ρούτερ τελικά έρχεται τεχνικός.Το συνδέει ο τεχνικός βρίσκει και καλά το πρόβλημα λέει είναι συστημικό από εμάς μέχρι το απόγευμα θα έχει φτιάξει.Περιμενω περιμένω τίποτα τζιφος.Ξανα τηλέφωνο το πρωί λέει θα ξαναστειλουμε τεχνικό και αρπάχτηκα και τους λέω όχι τι θα κάνει άμα ξαναέρθει δεύτερη φορά.Με τα πολλά τους πετάω θέλω να διακοψω ατελώς και τώρα προσπαθώ να βρω μια άκρη με αυτό αλλά συνεχίζουν το ίδιο με τα reset
Αυτο με το τηλεφωνο το ειπα για να δω αν το το τηλεφωνο περνα μεσα απο τον ρουτερ ..VoIp που λενε ...οπου δεν μπορεις να παρεις δικο σου ρουτερ.

30-12-24

09:04
Παλιότερα υπήρχαν ειδήσεις τέτοιες στο ίντερνετ αλλά προφανώς τις έχουν κατεβάσει.@Himela έχεις link προς συνήγορο με αποφαση που να λεει οτι δεν έχουμε υποχρεωση να πληρώσουμε penalty σπασιματος συμβολαιου; Λέτε να στείλω για να μου διαγράψουν το penalty;
Εγώ προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές να λένε άνθρωποι που πήγαν στον συνήγορο για τα πέναλτι οτι δικαιώθηκαν κι οτι είναι παράνομα και δεν υπάρχει υποχρέωση πληρωμής.
Εγώ η ίδια έβρισα τη βόνταφον όταν άλλαξα εταιρεία στη γιαγιά μου που την έπαιρναν τηλέφωνο για το πέναλτι και τους είπα οτι αν την ενοχλήσουν ξανά θα τους κάνω καταγγελία. Έχουν περάσει 4 χρόνια και δεν έχει γίνει τίποτα. Κι ούτε θα γίνει. Πριν χρόνια είχε γίνει χαμός με το θέμα των πέναλτι, είχε βγει απόφαση από το συνήγορο σε πολλές περιπτώσεις και είχε γίνει λίγο γνωστό στον κόσμο, αλλά τα κατέβασαν όλα. Εξακολουθούν και τα βάζουν γιατί υπάρχουν ανίδεοι που πάνε και τα πληρώνουν.
Argyrisar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.

30-12-24

11:00
Είναι να μην σου τύχει.Αν μπλέξω με συνήγορο θα κάνει να μου απαντήσει μήνες.Καλα έκανες και τους τα έχωσες.Τωρα είναι η τύχη του καθενός μπορεί να φύγεις και να μην σε κυνηγήσουν καν αλλά δεν το ρισκάρειςΠαλιότερα υπήρχαν ειδήσεις τέτοιες στο ίντερνετ αλλά προφανώς τις έχουν κατεβάσει.
Εγώ προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές να λένε άνθρωποι που πήγαν στον συνήγορο για τα πέναλτι οτι δικαιώθηκαν κι οτι είναι παράνομα και δεν υπάρχει υποχρέωση πληρωμής.
Εγώ η ίδια έβρισα τη βόνταφον όταν άλλαξα εταιρεία στη γιαγιά μου που την έπαιρναν τηλέφωνο για το πέναλτι και τους είπα οτι αν την ενοχλήσουν ξανά θα τους κάνω καταγγελία. Έχουν περάσει 4 χρόνια και δεν έχει γίνει τίποτα. Κι ούτε θα γίνει. Πριν χρόνια είχε γίνει χαμός με το θέμα των πέναλτι, είχε βγει απόφαση από το συνήγορο σε πολλές περιπτώσεις και είχε γίνει λίγο γνωστό στον κόσμο, αλλά τα κατέβασαν όλα. Εξακολουθούν και τα βάζουν γιατί υπάρχουν ανίδεοι που πάνε και τα πληρώνουν.

30-12-24

15:46
Στη χειρότερη θα σε παίρνουν να σε πρήζουν. Θα τους πεις οτι γνωρίζεις οτι τα πέναλτι είναι παράνομα, οτι οι συνομιλίες καταγράφονται και θα πάνε στο συνήγορο και θα δεις για πότε θα σε αφήσουν στην ησυχία σου. Κι ας μην έχεις κάνει καταγγελία. Έτσι θα λες εσύ. Και το ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΤΕ να χρειαστεί να τα πληρώσεις. Λέμε τώρα.Είναι να μην σου τύχει.Αν μπλέξω με συνήγορο θα κάνει να μου απαντήσει μήνες.Καλα έκανες και τους τα έχωσες.Τωρα είναι η τύχη του καθενός μπορεί να φύγεις και να μην σε κυνηγήσουν καν αλλά δεν το ρισκάρεις
Η αλλαγή παρόχου γίνεται σε 2 μέρες. Ούτε να τους ενημερώσεις δε χρειάζεται. Παίρνεις τον άλλο πάροχο, υπογράφεις συμβόλαια και γίνεται η αλλαγή.
Argyrisar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Argyrisar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 217 μηνύματα.

31-12-24

16:46
Το ξέρω.Μην μου έρθει κανένα χαρτί από εισπρακτική και δεν μπορώ να το αποφυγω φοβάμαι.Περιμενω να δω τώρα που θα έρθει 2η φορά ο τεχνικός αν θα το φτιάξει.Αν όχι θα τους λέω φουμαρα ότι έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο και ότι είναι παράνομα τα πέναλτι και αυτά αλλά δεν νομίζω να έχουν το θράσος να μου ζητήσουν για βλάβη που δεν μπορούν να φτιάξουν δεν τους παίρνει καν.Εγω θέλω να το πιστολιασω δηλαδή ας φυγω ας παίρνουν τηλέφωνα και απλά ας μείνει σαν χρέος σε περίπτωση που ξανά επιστρέψω πάλιΣτη χειρότερη θα σε παίρνουν να σε πρήζουν. Θα τους πεις οτι γνωρίζεις οτι τα πέναλτι είναι παράνομα, οτι οι συνομιλίες καταγράφονται και θα πάνε στο συνήγορο και θα δεις για πότε θα σε αφήσουν στην ησυχία σου. Κι ας μην έχεις κάνει καταγγελία. Έτσι θα λες εσύ. Και το ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΠΟΤΕ να χρειαστεί να τα πληρώσεις. Λέμε τώρα.
Η αλλαγή παρόχου γίνεται σε 2 μέρες. Ούτε να τους ενημερώσεις δε χρειάζεται. Παίρνεις τον άλλο πάροχο, υπογράφεις συμβόλαια και γίνεται η αλλαγή.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 38 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...