Πατριαρχία vs Μητριαρχία

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Διαβάζοντας την παρακάτω εργασία περί της σεξουαλικης φύσης του ανθρώπου μου γεννήθηκαν οι παρακάτω σκέψεις για το μέλλον της ανθρωπότητας.

Hominid Sexual Nature

Σύμφωνα με την εργασία οι άνθρωποι έχουν ένα core σύστημα σεξουαλικης αναπαραγωγής. Ως core όρισανε το σύστημα που βρίσκεται στην "φυση" του ανθρώπου και δεν επηρεάζεται από την το κοινωνικό σύστημα.

Η φύση των γυναικών καταλήξανε πως ειναι η πολυανδρια, δηλαδή μια γυναίκα όταν ακολουθεί την βέλτιστη δυνατή αναπαραγωγικη στρατηγική επιδιώκει να κάνει σεξ με ένα μικρό μόνο κομμάτι του ανδρικού πληθυσμού, τους ποιο σεξουαλικα ελκυστικούς. Ιδανικα επιδιώκει να κανει σεξ με πολλούς από αυτούς ταυτόχρονα, διότι η συνεύρεση με πολλούς άντρες την ίδια στιγμή δυναμώνει το σπέρμα τους και έτσι η γυναίκα αποκτά τα καλύτερα δυνατά γονίδια.

Για τους άντρες η βέλτιστη αναπαραγωγικη στρατηγική είναι η πολυγαμια. Δηλαδή ο άντρας επιδιώκει να γονιμοποίησει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό γυναικών μπορεί.

Ένα τέτοιο σύστημα όπου τα δύο φύλλα ακολουθούν την βέλτιστη αναπαραγωγικη τακτική τους οδηγεί στην μητριαρχια και έχει υπάρξει στο παρελθόν σε πολλές κοινωνίες. Σε ένα μητριαρχικο σύστημα δεν υπάρχει η έννοια του γάμου. Το κέντρο είναι η γυναίκα η οποία επιλέγει τους άντρες που θέλει να συνεβρεθει εθελοντικά και μεγαλώνει μόνη της τα παιδιά της. Οι πόροι συνήθως για το μεγάλωμα των παιδιών παρέχονται από το σόι της γυναικός ή την κοινότητα και οι άντρες υπάρχουν απλά για να γονιμοποιουν τις γυναίκες.

Το πρόβλημα φυσικά με αυτο το σύστημα είναι πως δημιουργεί μια μεγάλη πληθώρα ανδρών οι οποίοι μένουν εκτός αναπαραγωγικης διαδικασίας αφού οι γυναίκες επιλέγουν μόνο τους κορυφαίους γενετικά αντρες. Ας πούμε τυχαία πως επιλεγεται μόνο το 20% των ελκυστικοτερων αντρών. Το υπόλοιπο 80% των αντρών φυσικά δεν μένει με σταυρωμένα χέρια και οργανώνεται σε στρατιωτικές ιεραρχίες οι οποίες αποκτούν δια της βίας πρόσβαση στις γυναίκες και αυτό εν τέλει δημιουργεί τα πατριαρχίκα συστήματα του σήμερα, τα οποία είναι βασισμένα στον γάμο και την μονογαμια. Στον γάμο τόσο ο άντρας αλλά και η γυναίκα θυσιάζουν την βέλτιστη αναπαραγωγικη τακτική τους αφού είναι περιορισμένοι μόνο σε ένα σύντροφο.

Κάθε μητριαρχικη κοινωνία που έρχεται σε σύγκρουση με μια πατριαρχική κοινωνια βασισμένη σε μια στρατιωτική ιεραρχία ανδρών κατάστρέφεται ή υποδουλωνεται, διότι οι πατριαρχίες είναι κατά πολύ ανώτερες στον πόλεμο.


Η σημερινή τεχνολογική εξέλιξη βέβαια και η κατάσταση της ανθρωπότητας δίνει κάποιες ενδιαφέρουσες εναλλακτικές.

Το βασικό πρόβλημα των γυναικών ήταν πάντα το πως θα εξασφαλίσουν αρκετή σίτιση για αυτές και τα παιδιά τους και το πως θα εξασφαλίσουν προστασία από αρπακτικους άνδρες. Αυτες τις ανάγκες τις κάλυπταν τα πατριαρχίκα συστήματα μέσα από το θεσμο του γάμου. Σήμερα όμως βρισκόμαστε αρκετά κοντά στην ρομποτική επανάσταση μέσα από την οποία θα μπορούμε να έχουμε μια τάξη μηχανών όμοιες με τους δούλους του παρελθόντος οι οποίες θα μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σίτισης και άλλων εργασιών της ανθρωπότητας χωρίς να χρειαστεί να δουλευουμε στις βαριές και επικυνδινες αυτές εργασίες. Επιπλέον οι εργασίες του μέλλοντος θα είναι κατά το πλείστον εγκεφαλικές και high IQ με αποτέλεσμα οι γυναίκες να είναι εξίσου ικανές να τις εκτελέσουν με τους άντρες.

Λύνοντας το πρόβλημα της σίτισης και των άλλων δύσκολων εργασιών το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που απομένει για την λειτουργία ενός μητριαρχικου συστήματος είναι το 80% του ανδρικού πληθυσμού. Αυτό λύνεται με ένα σύστημα "Καιάδα" όπου αυτοί οι άντρες θανατωνονται ή ευνουχιζονται χημικά σε βαθμό που να μην έχουν πλέον καμία ανδρική ορμη για αναπαραγωγή και συνεπώς καμία ορμη για βία, ανταγωνισμό και καταστροφή. Μάλλον η θανατωση είναι καλύτερη και οικονομικότερη λύση.

Η εργασία επίσης λέει πως η σεξουαλική ζήλια των ανδρών είναι αντίστροφως ανάλογη των διαθέσιμων σεξουαλικων επιλογών τους. Όσο περισσότερες επιλογές έχει δηλαδή τόσο λιγότερη ζήλια επιδεικνύει. Σε μια κοινωνία λοιπόν που οι μόνοι άντρες που απομένουν είναι σε αναλογία 1 προς 5 με τις γυναίκες και έχουν ελεύθερη σεξουαλική πρόσβαση χωρίς δεσμεύσεις σε αυτές αφού είναι όλοι ελκυστικοι δεν υφίσταται ζήλια, ούτε και ανταγωνισμός μεταξύ τους άρα και άλλες καταστρεπτικες συμπεριφορές.

Η γυναικεία ζήλια σύμφωνα με την εργασία πυροδοτειται όταν η γυναίκα ανταγωνιζεται τις άλλες για να κερδίσει τον άντρα που θα τις προσφέρει πόρους, γονίδια και ασφάλεια. Με όλα αυτά καλυμμένα από το κοινωνικο μητριαρχικο πλαίσιο οι γυναίκες δεν έχουν επίσης κανένα λόγο επίδειξης ζήλιας, ανταγωνισμού και καταστροφικων συμπεριφορών.

Συνεπώς οδηγούμαστε σε μια κοινωνία χωρίς εμπόλεμες συγκρούσεις, βιασμούς, ξυλοδαρμούς και γενικά εγκληματικοτητα και καταστροφικά συμπεριφορές. Μια κοινωνία δηλαδή ανάλογη αυτής των μπονομπο.

Τον τελευταίο αιώνα με το φεμινιστικο κίνημα και την ανάπτυξη της τεχνολογίας η ανθρωπότητα ήδη έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση και τα μόνα ουσιαστικά προβλήματα που απομένουν είναι η ρομποτική επανάσταση και ο μεγάλος πληθυσμός των αντρών που αναπόφευκτα δημιουργεί πατριαρχικες κοινωνίες.

Το κύριο αντεπιχειρημα που μπορώ να σκεφτώ είναι πως ο ανταγωνισμός των αρσενικών και ο πόλεμος ανάμεσα στις πατριαρχικες κοινωνίες εξαναγκασε την ανθρωπότητα να δημιουργήσει τον πολιτισμό και την επιστήμη μέσα από την συνεχη προσπάθεια των κατωτερων ανδρών να κερδίσουν μια γυναίκα. Όλο αυτό το κίνητρο σε ένα μητριαρχικο σύστημα θα εξέλειπε και πιθανώς η ανθρωπότητα να μην είχε βιολογικικα κίνητρα να προσχωρήσει περισσότερο χωρίς αυτούς τους άντρες, αφού όλοι θα βρισκότανε πλέον σε μια κατάσταση υλικης και αναπαραγωγής ευμάρειας και δεν θα υπήρχε καμία πίεση για κάτι καλύτερο. Φυσικά κάποιος θα μορουσε να πει πως δεν θα είχε καν νόημα κάτι καλύτερο, αφού θα είχαμε ήδη μια ιδέατη κοινωνία δίχως πολέμους, υποσιτισμό, εγκλημστικοτητα κτλ.

Ποιες ειναι οι σκέψεις πας πάνω σε όλα αυτά που είπα;
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Το default σύστημα για το είδος μας είναι η πατριαρχία.
Δούλεψε έφερε αποτέλεσμα και μας έφερε πληθυσμιακά και πολιτισμικά εδώ που είμαστε.
και 100 ανθρώπους σε έναν νέο πλανήτη να ρίξουμε πάλι πατριαρχικά θα οργανωθούν

για το μέλλον νομίζω ότι το σεξ θα απαξιωθεί, επομένως ούτε πατριαρχία ούτε μητριαρχία θα έχουμε αλλά asexual εργάτες που θα προτιμούν την εύκολη οδό του αυνανισμού μπροστά από το pc
η οικογένεια θα είναι ασύμφορη απο κάθε άποψη, και οι επιπτώσεις του αληθινού σεξ ασύμφορες σωματικά και ψυχολογικά.

το παρακάτω πείραμα ίσως έχει έναν αντικατοπτρισμό στο παρόν και μέλλον
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Μα κάτσε στην πατριαρχία είναι που μένουν τα αδύναμα αρσενικά έξω από την αναπαραγωγή , για αυτό υπάρχει ζήλια, ανάγκη θηλυκών για προστασία και βιασμοί. Το ποιντ των μπονόμπο είναι ότι όλοι ζευγαρώνουν

Και ο άνθρωπος δεν εξελίχτηκε από την πατριαρχία , για άλλους λόγους εξελίχτηκε, είναι και η εξέλιξη για λόγους επιβίωσης μεταξύ των ειδών , όχι μόνο την σεξουαλική επιλογή, αλλά δεν ξέρω και πόσο πίσω το πας χρονικά . Για να λες επιστήμη δεν το πας πολύ πίσω, ήδη η ανθρωπότητα θα ήταν μίλια μακρυά μπροστά στα άλλα ζώα .
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα κάτσε στην πατριαρχία είναι που μένουν τα αδύναμα αρσενικά έξω από την αναπαραγωγή , για αυτό υπάρχει ζήλια, ανάγκη θηλυκών για προστασία και βιασμοί. Το ποιντ των μπονόμπο είναι ότι όλοι ζευγαρώνουν

Οχι ακριβώς. Τα κατώτερα αρσενικά μενουν εκτός αναπαραγωγής λόγο της επιλεκτικοτητας των θηλυκών τα οποία επιλέγουν εθελοντικά μόνο μια μικρή μερίδα του αρσενικού πληθυσμού.
Αυτη είναι η φύση της γυναίκας που δεν αλλάζει.

Απλα τα αρσενικά έχουν την δύναμη να βιάσουν τις γυναίκες και συνεπώς οι γυναίκες θα αναζητήσουν προστασία στα ανώτερα αρσενικά. Τα ανώτερα αρσενικά όμως δεν μπορούν να τα βάλουν με τα κατώτερα εάν αυτά συνασπιστουν καθαρά λόγο αριθμών οπότε καταληγουν να κάνουν παραχωρήσεις σε αυτά. Μια από αυτές τις παραχωρήσεις είναι ο γάμος που είναι η βάση της πατριαρχικής κοινωνίας.


Και ο άνθρωπος δεν εξελίχτηκε από την πατριαρχία , για άλλους λόγους εξελίχτηκε, είναι και η εξέλιξη για λόγους επιβίωσης μεταξύ των ειδών , όχι μόνο την σεξουαλική επιλογή, αλλά δεν ξέρω και πόσο πίσω το πας χρονικά . Για να λες επιστήμη δεν το πας πολύ πίσω, ήδη η ανθρωπότητα θα ήταν μίλια μακρυά μπροστά στα άλλα ζώα .
Η πατριαρχία γενικώς είναι πάρα πολύ παλιός θεσμός καθώς μία πατριαρχία γενικώς έχει το πλέονεκτημα να είναι ένα σταθερό εσωτερικά σύστημα αφού σχεδόν όλα τα αρσενικά έχουν πρόσβαση σε γυναίκες και επίσης ευνοεί και την μεγάλη ανάπτυξη πληθυσμού πράγμα που δίνει στρατιωτικό πλεο εκτημα σε αυτές τις κοινωνίες.

Στα μέχρι τώρα μητριαρχικα καθεστωτα οι γυναίκες δεν συναπτάνε σχέσεις γάμου με κάποιον αντρα και ως εκ τούτου οι άντρες δεν αντσγωνιζονταν μεταξύ τους και δνε δημιουργούσαν ιεραρχίες. Οι άντρες πυυ δημιουργούσαν ιεραρχίες είχαν πάντα στρατιωτικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων και πάντα τους αφανιζανε. Γι αυτό και δεν έχει μείνει κανένα ουσιαστικό μητριαρχικο σύστημα σήμερα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το default σύστημα για το είδος μας είναι η πατριαρχία.
Δούλεψε έφερε αποτέλεσμα και μας έφερε πληθυσμιακά και πολιτισμικά εδώ που είμαστε.
και 100 ανθρώπους σε έναν νέο πλανήτη να ρίξουμε πάλι πατριαρχικά θα οργανωθούν

Αν με τον όρο default θεωρείς το επικρατεστερο τότε συμφωνώ.

Και ναι δούλεψε αφού είμαστε εδώ.

Για τον νέο πλανήτη δεν είμαι σίγουρος. Πλέον έχουμε αρκετή επιστημονική γνώση που θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε ένα σύστημα και όχι να το αφησουμε να αναδειχθεί μέσο της φυσικής επιλογής.

για το μέλλον νομίζω ότι το σεξ θα απαξιωθεί, επομένως ούτε πατριαρχία ούτε μητριαρχία θα έχουμε αλλά asexual εργάτες που θα προτιμούν την εύκολη οδό του αυνανισμού μπροστά από το pc
η οικογένεια θα είναι ασύμφορη απο κάθε άποψη, και οι επιπτώσεις του αληθινού σεξ ασύμφορες σωματικά και ψυχολογικά.

το παρακάτω πείραμα ίσως έχει έναν αντικατοπτρισμό στο παρόν και μέλλον

Καλό το πείραμα με τα ποντίκια, αλλά έχει δύο προβλήματα. Πρώτον αφορά ποντίκια τα οποία δεν γνωρίζω αν έχουν τις ίδιες αναρσγωγικες στρατηγικές με τα ανθρωποειδή και δεύτερον τα αρσενικά ποντίκια δεν μειονοτανε με κάποιο τρόπο στο πείραμα. Στο αρχικό μου ποστ είπα πως πρέπει να υπάρχει τεχνητή μείωση μεγάλου μερου των αρσενικών αλλιώς η μητριαρχια θα γινει αναπόφευκτα πατριαρχία.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jocaste

Νεοφερμένος

Η Jocaste αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Δε μου λες, όλα αυτά που έγραψες τα διάβασες από κάπου, έχεις δλδ βιβλιογραφία; Ή τα έβγαλες από το κεφάλι σου;
Εγώ νομίζω είναι ένα θέμα που απλά ευλογεί τα γένια του κάθε μισογυνη .
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Δε μου λες, όλα αυτά που έγραψες τα διάβασες από κάπου, έχεις δλδ βιβλιογραφία; Ή τα έβγαλες από το κεφάλι σου;
Εγώ νομίζω είναι ένα θέμα που απλά ευλογεί τα γένια του κάθε μισογυνη .
Θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Κέδρος....:whatever:
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,616 μηνύματα.

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,030 μηνύματα.
Ο νόμος του 80/20 επικρατεί στα περισσότερα πράγματα γυρω μας έτσι κι αλλιώς είτε είναι σε πατριάρχια, μητριαρχία, φεουδαρχία κι ότι άλλο μας έρθει να βαφτίσουμε άυριο. Ένα 20% είναι που θα έχει την επιτυχία με τις γυναίκες και σε ποιότητα και σε ποσότητα, θα αποκτήσει τα πολλά χρήματα και γενικά θα πετύχει και θα κάνει τη διαφορά στη ζωή.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Για τον νέο πλανήτη δεν είμαι σίγουρος. Πλέον έχουμε αρκετή επιστημονική γνώση που θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε ένα σύστημα και όχι να το αφήσουμε να αναδειχθεί μέσο της φυσικής επιλογής.
Η σκοπιμότητα της διαγραφής μεγάλου μέρους πληροφοριών που κατέθεσες ποιο πάνω, είναι το οτι θεωρώ χρησιμότερο στην συζήτηση είναι η αναδρομή στην ιστορία του ανθρώπου και όχι των ποντικών ή άλλων ζώων. Αν δεις τα άλλα ζώα, θα δεις οτι υπάρχει το κυρίαρχο αρσενικό και όταν βιολογικά υφίσταται την φθορά του χρόνου, αντικαθίσταται απο ένα άλλο νεαρότερο και ισχυρότερο. Αρα η διαιώνιση γίνεται με επιλεγμένα νεαρά και υγιεί άτομα.
Χρήσιμο είναι για εμάς και η διδασκαλία της καμπαλά. Αλλά και ο νόμος που θεσπίστηκε κάπου 2000 χρόνια π.χ. στην Βαβυλώνα, που καταργούσε την πολυανδρία των γυναικών, ο οποία είχε προκύψει απο τους εξοντωτικούς πολέμους που συμμετείχε το ανδρικό στοιχείο και ως συνέπεια είχε την δραστική μείωση του, αφενός, αφετέρου δε οι γυναίκες δραστηριοποιούνταν σε οικονομικό επίπεδο και έχοντας το πορτοφόλι, επέλεγαν άνδρες για τις εργασίες και όχι μόνο και σταδιακά επήλθε το σύστημα των (τεκνατζούδων ):bye2:, όπως θα λέγαμε με αρκετά πειραχτική δόση σήμερα. Το χαρέμι στην γυναικεία έκδοση...Πόσα αγνοούμε γι αυτά που μας συμβαίνουν τελικά. Πόσο πολλά!!!
Αλλά, εκείνο που βλέπω σήμερα να καταργείται είναι η στιβαρή παρουσία ενός πατέρα και μιας μητέρας στην οικογένεια. Τί να πω για το ζευγάρι σήμερα. Για τις ανασφάλειες του; Για την άγνοια και τις πλάνες του;
Για τον αυνανισμό τους, που απέχει όσο η ημέρα με την νύχτα, απο μια ασύλληπτη ερωτική συνεύρεση τους; και εδώ τι μπορούμε να κάνουμε; μήπως κανένα εντατικό φροντιστήριο, συμπεριφορών τις οποίες και αγνοούν; παρά τον επιφανειακό προοδευτισμό τους.
Μήπως να αναφερθώ, στον μισογυνισμό του άνδρα, αλλά και την γυναικεία παρέκκλιση στην έλξη απο το υγειές αρσενικό, που προβάλλεται κατα κόρον;
Οσο για τον <<σχεδιασμό ενός συστήματος>>, αυτό δεν το σχολιάζω καθόλου. Απλά το απορρίπτω.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,666 μηνύματα.
Οι Ρομά ακούγεται ότι είναι παραδοσιακά μητριαρχική κοινωνία, ήταν βέβαια παλιά τώρα που έχουν γίνει πιο ζωηροί το έχουν γυρίσει.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε μου λες, όλα αυτά που έγραψες τα διάβασες από κάπου, έχεις δλδ βιβλιογραφία; Ή τα έβγαλες από το κεφάλι σου;
Εγώ νομίζω είναι ένα θέμα που απλά ευλογεί τα γένια του κάθε μισογυνη .
Τι θες να πεις; Έχω παραθέσει το paper στην αρχή του ποστ. Ο μισογυνισμος που κολλάει πάλι...
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η κοινωνία μας είναι πλέον κυρίως μητριαρχική. Οι άνδρες έχουν μεν τη φυσική δύναμη αλλά το ποιος κάνει κουμαντο στην κοινωνία μας πλεόν δεν το αποφασίζει η ωμή δύναμη όπως στην εποχή των σπηλαίων. Η αστική δημοκρατία έχει θωρακίσει τα δικαιώματα των γυναικών με αποτέλεσμα αυτές να έχουν μεγαλύτερα εργαλεία για χειραγώγιση και τον έλεγχο των πραγμάτων. Σε μια μητριαρχική κοινωνία όμως η εξέλιξη και η ισότητα στους αδύναμους θα γίνεται με γρηγορότερο ρυθμό, ίσως να είναι και πιο αποδοτική. Θα καταλήξουμε πιο γρήγορα στο equity.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,666 μηνύματα.
Οι γυναίκες έχουν σήμερα από την μια την θέση κλειδί που είναι οι δικαστές, από την άλλη υπουργοί, βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι ακόμα και δημοτικοί σύμβουλοι είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία ακόμα άντρες.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η κοινωνία μας είναι πλέον κυρίως μητριαρχική. Οι άνδρες έχουν μεν τη φυσική δύναμη αλλά το ποιος κάνει κουμαντο στην κοινωνία μας πλεόν δεν το αποφασίζει η ωμή δύναμη όπως στην εποχή των σπηλαίων. Η αστική δημοκρατία έχει θωρακίσει τα δικαιώματα των γυναικών με αποτέλεσμα αυτές να έχουν μεγαλύτερα εργαλεία για χειραγώγιση και τον έλεγχο των πραγμάτων. Σε μια μητριαρχική κοινωνία όμως η εξέλιξη και η ισότητα στους αδύναμους θα γίνεται με γρηγορότερο ρυθμό, ίσως να είναι και πιο αποδοτική. Θα καταλήξουμε πιο γρήγορα στο equity.

Οι κοινωνία μας δεν είναι μητριαρχικη. Η κοινωνία μας είναι πατριαρχική, όπως αποδεικνύει ο θεσμός του γάμου και της μονογαμιας που είναι ακόμη ο κυρίαρχος τρόπος αναπαραγωγής.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Οι κοινωνία μας δεν είναι μητριαρχικη. Η κοινωνία μας είναι πατριαρχική, όπως αποδεικνύει ο θεσμός του γάμου και της μονογαμιας που είναι ακόμη ο κυρίαρχος τρόπος αναπαραγωγής.
Στον γάμο δεν αποφασίζει η γυναίκα με ποιον θα παντρευτεί; Επίσης ο γάμος όσο περνάνε τα χρόνια χάνει την σημασία του, επιβεβαιώνοντας ακριβώς αυτό που λέω.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν δεις τα άλλα ζώα, θα δεις οτι υπάρχει το κυρίαρχο αρσενικό και όταν βιολογικά υφίσταται την φθορά του χρόνου, αντικαθίσταται απο ένα άλλο νεαρότερο και ισχυρότερο.

Η έρευνα που παρέθεσα εξετάζει τα ανθρωποειδή και βγάζει συμπεράσματα για την φυση της σεξουαλικότητας κάθε φύλου. Δεν υπάρχει παντού το κυρίαρχο αρσενικό. Στους γορίλες για παράδειγμα υπάρχει και λειτουργούν με σύστημα χαρεμιού. Οι χιμπατζιδες λειτουργούν πατριαρχίκα, ενώ οι μπονομπο μητριαρχικα, ζευγαρώνουν όλοι χωρίς να υπάρχει κυρίαρχο αρσενικό.

Αρα η διαιώνιση γίνεται με επιλεγμένα νεαρά και υγιεί άτομα.
Χρήσιμο είναι για εμάς και η διδασκαλία της καμπαλά. Αλλά και ο νόμος που θεσπίστηκε κάπου 2000 χρόνια π.χ. στην Βαβυλώνα, που καταργούσε την πολυανδρία των γυναικών, ο οποία είχε προκύψει απο τους εξοντωτικούς πολέμους που συμμετείχε το ανδρικό στοιχείο και ως συνέπεια είχε την δραστική μείωση του, αφενός, αφετέρου δε οι γυναίκες δραστηριοποιούνταν σε οικονομικό επίπεδο και έχοντας το πορτοφόλι, επέλεγαν άνδρες για τις εργασίες και όχι μόνο και σταδιακά επήλθε το σύστημα των (τεκνατζούδων ):bye2:, όπως θα λέγαμε με αρκετά πειραχτική δόση σήμερα. Το χαρέμι στην γυναικεία έκδοση...Πόσα αγνοούμε γι αυτά που μας συμβαίνουν τελικά. Πόσο πολλά!!!

Ναι, αυτό που περιγράφεις είναι ένα παράδειγμα μητριαρχικής κοινωνίας που δημιουργήθηκε τότε εξ ατυχήματος. Φαίνεται ξεκάθαρα πως η γυναίκα με αυτό το σύστημα θα ακολουθήσει την βέλτιστη αναπαραγωγικη τακτική της, δηλαδή την πολυνανδρια.

Οσο για τον <<σχεδιασμό ενός συστήματος>>, αυτό δεν το σχολιάζω καθόλου. Απλά το απορρίπτω.

Για πιο λόγο;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στον γάμο δεν αποφασίζει η γυναίκα με ποιον θα παντρευτεί; Επίσης ο γάμος όσο περνάνε τα χρόνια χάνει την σημασία του, επιβεβαιώνοντας ακριβώς αυτό που λέω.
Ναι, αποφασίζει, αλλά και πάλι είναι αναγκασμένη να έχει μόνο ένα σύντροφο ο οποίος είναι ο μόνος που έχει σεξουαλικα δικαιώματα πάνω της.
Το ότι το όλο σύστημα οδεύει προς τη μητριαρχια είναι αλήθεια αλλά σε καμία περίπτωση δεν βρισκόμαστε κοντά. Σε μια μητριαρχια η γυναίκα επιλέγει εντελώς ελεύθερα τους άντρες, χωρίς να έχει ανάγκη από πόρους ή ασφάλεια, πράγματα που παρέχει το οικογενειακό της περιβάλλον (ή το κράτος πιθανώς) και συνεπώς επιλέγει μόνο τα ελυυξστικοτερα αρσενικά αφήνοντας μεγάλο μέρος των υπολοίπων εκτός αναπαραγωγής. Αυτό το σύστημα δεν γίνεται να λειτουργήσει αν δεν βρεις τρόπο να ξεφορτωθείς τα αποκλεισμένα αρσενικά.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Η έρευνα που παρέθεσα εξετάζει τα ανθρωποειδή
Και εδώ είναι η διαφορά μας.
Εσύ μιλάς για κάτι που αδιαφορώ παντελώς.
Γιατι ακόμα και αν Δαρβινίζει η κουβέντα σου, ο άνθρωπος και η εξέλιξη του, η οποία σήμερα με όλη την πληροφορία στην διάθεση του έχει ασύλληπτες δυνατότητες σε σύγκριση με τα ανθρωποειδή που λες.
Δεν καταλαβαίνω τον στόχο της σύγκρισης που κάνεις εδώ.
Η απλά αδιαφορώ.
και βγάζει συμπεράσματα για την φυση της σεξουαλικότητας κάθε φύλου. Δεν υπάρχει παντού το κυρίαρχο αρσενικό. Στους γορίλες για παράδειγμα υπάρχει και λειτουργούν με σύστημα χαρεμιού. Οι χιμπατζιδες λειτουργούν πατριαρχίκα, ενώ οι μπονομπο μητριαρχικα, ζευγαρώνουν όλοι χωρίς να υπάρχει κυρίαρχο αρσενικό.
Τα ζώα που εξετάζει η έρευνα που παρέθεσες, όταν πάω στον ζωολογικό κήπο, θα τα δω και θα τα απολαύσω στον εγκλεισμό τους, αν και θα ήθελα να ήταν ελεύθερα. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν θα κάνω το ατόπημα της σύγκρισης τους με τον άνθρωπο. Είναι ανόμοια τα πράγματα.
Ναι, αυτό που περιγράφεις είναι ένα παράδειγμα μητριαρχικής κοινωνίας που δημιουργήθηκε τότε εξ ατυχήματος. Φαίνεται ξεκάθαρα πως η γυναίκα με αυτό το σύστημα θα ακολουθήσει την βέλτιστη αναπαραγωγικη τακτική της, δηλαδή την πολυνανδρια.
Επιφανειακά κρίνεις εδώ. Γιατι δεν αναλύεις το ατύχημα.
Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την αναπαραγωγή. Παρά είναι ένα αποτέλεσμα της οργανωμένης ζωής του ανθρώπου και των δραστηριοτήτων σε αυτά τα πλαίσια.
Δηλαδή, νοιώθω να γράφω έκθεση εδώ και είμαι αρκετά επαναστατικό άτομο σε στρεβλώσεις.

Πάμε παρακάτω όμως.

Εδώ φαίνεται η διαφορά καθαρά.
Το αρσενικό που εξετάζουμε, επηρεάζεται απο επιπτώσεις που έχει η σύνθετη ζωή του ανθρώπου. Και δεν έχει σχέση με την μητριαρχία ή την πατριαρχία.
Επίσης, αρχικά, η ανεξαρτησία της γυναίκας την έφερε στην θέση να επιλέξει ερωτικά τους άνδρες και όχι για χάριν του αισθήματος της μητρότητας.

Για πιο λόγο;
Απλά γιατι ότι σχεδιάζει ο άνθρωπος, εξ ορισμού είναι ελλιπές.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ναι, αποφασίζει, αλλά και πάλι είναι αναγκασμένη να έχει μόνο ένα σύντροφο ο οποίος είναι ο μόνος που έχει σεξουαλικα δικαιώματα πάνω της.
Το ότι το όλο σύστημα οδεύει προς τη μητριαρχια είναι αλήθεια αλλά σε καμία περίπτωση δεν βρισκόμαστε κοντά. Σε μια μητριαρχια η γυναίκα επιλέγει εντελώς ελεύθερα τους άντρες, χωρίς να έχει ανάγκη από πόρους ή ασφάλεια, πράγματα που παρέχει το οικογενειακό της περιβάλλον (ή το κράτος πιθανώς) και συνεπώς επιλέγει μόνο τα ελυυξστικοτερα αρσενικά αφήνοντας μεγάλο μέρος των υπολοίπων εκτός αναπαραγωγής. Αυτό το σύστημα δεν γίνεται να λειτουργήσει αν δεν βρεις τρόπο να ξεφορτωθείς τα αποκλεισμένα αρσενικά.
Η απληστία του ανθρώπου για έλεγχο, τον ωθεί σε σχεδιασμούς απάνθρωπους.
Ασε δύο μικρά να παίζουν και θα καταλάβεις την αγάπη που ξεχειλίζει.
Ακόμα και αν σηκωθεί το χεράκι ενός και πέσει, θα είναι ασήμαντο. Η φύση δεν κάνει κάτι στραβό.
Ο άνθρωπος για τους δικούς του παράλογους λόγους, μόνο στρεβλά παραδείγματα σε τέτοια πειράματα κάνει.
Γιατι απαλλαγμένος απο τους προγραμματισμούς του, μόνο τότε μπορεί να βρει τον εαυτό του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και εδώ είναι η διαφορά μας.
Εσύ μιλάς για κάτι που αδιαφορώ παντελώς.
Γιατι ακόμα και αν Δαρβινίζει η κουβέντα σου, ο άνθρωπος και η εξέλιξη του, η οποία σήμερα με όλη την πληροφορία στην διάθεση του έχει ασύλληπτες δυνατότητες σε σύγκριση με τα ανθρωποειδή που λες.
Δεν καταλαβαίνω τον στόχο της σύγκρισης που κάνεις εδώ.

Τα ζώα που εξετάζει η έρευνα που παρέθεσες, όταν πάω στον ζωολογικό κήπο, θα τα δω και θα τα απολαύσω στον εγκλεισμό τους, αν και θα ήθελα να ήταν ελεύθερα. Σε καμία περίπτωση όμως, δεν θα κάνω το ατόπημα της σύγκρισης τους με τον άνθρωπο. α

Η έρευνα μιλάει και για τον άνθρωπο ο οποίος ανήκει και αυτός στα ανθρωποειδή. Δεν μιλά μόνο για τους γορίλες.

Ε ναι, ακριβώς επειδή ο άνθρωπος έχει ασύλληπτες δυνατότητες μπορεί να σχεδιάσει εντελώς δικά του τεχμητα συστήματα εν τέλει που δεν μπορούν να υπάρξουν στην φύση αυτούσια. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως ο άνθρωπος δεν καθορίζεται προτιστως από τα γονίδια του. Οι περισσότερες πράξεις μας εκεί ανάγονται.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Η έρευνα μιλάει και για τον άνθρωπο ο οποίος ανήκει και αυτός στα ανθρωποειδή.
Και η πράξη μας λέει οτι τον άνθρωπο ο άνθρωπος τον έχει κατατάξει σε άνθρωπο και υπάνθρωπο (εδώ κυκλοφορεί και ονομασία την οποία αποφεύγω). Υπάρχουν και τα ανθρωποειδή.
Η έρευνα σου, μπορείς να μου πεις πού αναφέρεται; στους, κατα την γνώμη τους, ανθρώπους ή τους υπανθρώπους όπου με έχουν κατατάξει εμένα, αλλά και εσένα;
Ε ναι, ακριβώς επειδή ο άνθρωπος έχει ασύλληπτες δυνατότητες μπορεί να σχεδιάσει εντελώς δικά του τεχμητα συστήματα εν τέλει που δεν μπορούν να υπάρξουν στην φύση αυτούσια.
Αρα, αφού δεν μπορούν να υπάρξουν στην φύση αυτούσια, τότε έχουν όρια. Δηλ. δεν εξελίσσονται φυσικά.
Είναι αφύσικα.
Οπότε, είναι φρόνιμο να μη γίνεται βιαστής της φύσης.
Εδώ αρχίζει ο παραλογισμός του ανθρώπου.
Και η απομάκρυνση του απο την εναρμόνιση με την φύση, με απλά λόγια.
Ποιο απλά, με τον Θεό. Αλλά αυτό εντάσσεται στα ανεξήγητα του κόσμου σήμερα και όχι στην δημιουργία του. Οπότε καλά κάνεις και το αποφεύγεις.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως ο άνθρωπος δεν καθορίζεται προτιστως από τα γονίδια του. Οι περισσότερες πράξεις μας εκεί ανάγονται.
Μπορεί ο άνθρωπος να πειράξει την νομοτέλεια του περιβάλλοντος του και να φτάσει σε μεγάλα κατορθώματα, όμως να ξέρεις πως ότι και αν κάνει θα είναι ατελές.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επιφανειακά κρίνεις εδώ. Γιατι δεν αναλύεις το ατύχημα.
Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την αναπαραγωγή. Παρά είναι ένα αποτέλεσμα της οργανωμένης ζωής του ανθρώπου και των δραστηριοτήτων σε αυτά τα πλαίσια.
Δηλαδή, νοιώθω να γράφω έκθεση εδώ και είμαι αρκετά επαναστατικό άτομο σε στρεβλώσεις.
Το σύστημα το οποίο περιέγραψες προήλθε όπως είπες από την μείωση των αρσενικών στην Βαβυλώνα λόγο των συνεχών πολέμων. Δημιουργήθηκαν δηλαδή για κάποιο χρονικό διάστημα κάποιες από τις προϋποθέσεις που ανέφερα εξ αρχής, οι οποίες οδηγούν στην εγκαθίδρυση ενός μητριαρχικου - γυναικοκεντρικου συστήματος οργάνωσης. Δηλαδή λειψανδρια και αρκετοί πόροι στα χέρια των γυναικών, ώστε να μην χρειάζεται να διαπραγματευτουν την σεξουαλική τους επιλογή για χάρη τους.

Εδώ φαίνεται η διαφορά καθαρά.
Το αρσενικό που εξετάζουμε, επηρεάζεται απο επιπτώσεις που έχει η σύνθετη ζωή του ανθρώπου. Και δεν έχει σχέση με την μητριαρχία ή την πατριαρχία.
Επίσης, αρχικά, η ανεξαρτησία της γυναίκας την έφερε στην θέση να επιλέξει ερωτικά τους άνδρες και όχι για χάριν του αισθήματος της μητρότητας.

Κάθε ον, ανθρώπινο και μη επηρεάζεται από το περιβάλλον στο οποίο ζει, τεχνητό ή φυσικό. Η επιλογή της γυναίκας γίνεται με βάση το καλό των απογόνων της και εξαρτάται φυσικά από το περιβάλλον στο οποίο η ίδια βρίσκεται.
Απλά γιατι ότι σχεδιάζει ο άνθρωπος, εξ ορισμού είναι ελλιπές.

Η απληστία του ανθρώπου για έλεγχο, τον ωθεί σε σχεδιασμούς απάνθρωπους.
Ασε δύο μικρά να παίζουν και θα καταλάβεις την αγάπη που ξεχειλίζει.
Ακόμα και αν σηκωθεί το χεράκι ενός και πέσει, θα είναι ασήμαντο. Η φύση δεν κάνει κάτι στραβό.
Ο άνθρωπος για τους δικούς του παράλογους λόγους, μόνο στρεβλά παραδείγματα σε τέτοια πειράματα κάνει.
Γιατι απαλλαγμένος απο τους προγραμματισμούς του, μόνο τότε μπορεί να βρει τον εαυτό του.

Η απληστία για έλεγχο είναι και αυτή συνάρτηση του περιβάλλοντος και κατά κύριο λόγο προϊόν της ερωτικής ζήλιας αλλά και των αναπαραγωγικων μας ενστικτων όπως έγραψα εξ αρχής

Και η πράξη μας λέει οτι τον άνθρωπο ο άνθρωπος τον έχει κατατάξει σε άνθρωπο και υπάνθρωπο (εδώ κυκλοφορεί και ονομασία την οποία αποφεύγω). Υπάρχουν και τα ανθρωποειδή.
Η έρευνα σου, μπορείς να μου πεις πού αναφέρεται; στους, κατα την γνώμη τους, ανθρώπους ή τους υπανθρώπους όπου με έχουν κατατάξει εμένα, αλλά και εσένα;

Κοιτα, δεν με ενδιαφέρει ειλικρινά που θα με καταταξει ο καθένας. Αν κάποιος φτιάχνεται με το χαρακτηρίζει άλλους σε ένα φόρουμ και να πουλάει ψεύτικη αρετή ας το κάνει. Το θρεντ αυτό εχει κυρίως επιστημονικό χαρακτήρα με στοχαστικες φιλοδοξίες, δεν με ενδιαφέρει να γίνει ούτε ιδεολογική κουβέντα, ούτε πολεμική.


Αρα, αφού δεν μπορούν να υπάρξουν στην φύση αυτούσια, τότε έχουν όρια. Δηλ. δεν εξελίσσονται φυσικά.
Είναι αφύσικα.
Οπότε, είναι φρόνιμο να μη γίνεται βιαστής της φύσης.
Εδώ αρχίζει ο παραλογισμός του ανθρώπου.
Και η απομάκρυνση του απο την εναρμόνιση με την φύση, με απλά λόγια.
Ποιο απλά, με τον Θεό. Αλλά αυτό εντάσσεται στα ανεξήγητα του κόσμου σήμερα και όχι στην δημιουργία του. Οπότε καλά κάνεις και το αποφεύγεις.

Οι κατασκευές του ανθρώπου είναι και αυτές μέρος της φύσης. Το σπίτι στο οποίο μένεις δεν είναι φυσικό κατασκεύασμα αλλά ανθρώπινο. Το γεγονός ότι σου ανήκει θα εξεταστεί θετικά από ένα θυληκο διότι είναι κάτι που έχει αξία και κατά συνέπεια οτιδήποτε τεχνητό δημιουργούν τα αρσενικά θα εξετασθεί υπό αυτό το πρίσμα. Δεν έχει λοιπόν νόημα να λέμε πως ένα τεχνιτο σύστημα δεν μπορεί να σταθεί διότι αν μπορούσε θα είχε φτιαχτεί από τη φύση. Και για να γίνω κατανοητός, αν δημιουργήσουμε έναν τρόπο να έχουμε απεριόριστη σίτιση όπως πχ με ρομπότ, τότε θα έχουμε τις συνθήκες που θα οδηγήσουν την κοινωνία σε διαφορετικά συστήματα καθώς μια μεταβλητή θα έχει βγει από την εξίσωση. Και όσο αυτή η μεταβλητή θα είναι εκτός το σύστημα θα λειτουργεί.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top