Πατριαρχία vs Μητριαρχία

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Αυτό που μένουν μόνο οι ελκυστικοί στην μητριαρχία πρώτη φορά το ακούω πάντως . Εγώ κάπου είχα διαβάσει , αλλά μπορεί και αλλού, ότι οι μπονόμπο χιμπατζίνες πάνε με όλους και όταν είναι σε γόνιμες είναι πιο επιλεκτικές να πάνε με τους ''καλούς '', άρα υπάρχουν και οι ''κακοί'' , απλά επειδή είναι δεκτικές με όλους δεν υπάρχουν σκοτωμοί και περιφρούρηση ή προστασία των θηλυκών από προσέγγιση άλλων αρσενικών .

Αλλά δεν ξέρω προιστορία, εκεί είχαν μητριαρχία λένε. Εσύ μάλλον για αυτή την περιόδο λες , απλά αν πάμε πιο πίσω, που εξελικτικοί λένε άλλα πράγματα για την πυρηνική οικογένεια, ότι έχει να κάνει με τον οίστρο, ότι το μικρό μέγεθος των όρχεων των αντρών επιβάλλει κτητικότητα και περιφρούρηση των θηληκών , άρα πατριαρχία( οι μπονόμπο έχουν τους μεγαλύτερους όρχεις) , ότι ο διμορφισμός των εξωτερικών χαρακτηριστών σχετίζεται κάπως με τον ανταγωνισμό των αρσενικών ή και όχι, προκύπτει ένα χάσμα γιατί καθιερώθηκε η μητριαρχία τελικά και πως άλλαξε μετά. Λέει σε ένα σχολικό βιβλίο που είδα τώρα , ότι με το άροτρο καθιερώθηκε η πατριαρχία λόγω σωματικής υπεροχής των ανδρών . Μήπως άλλαξαν οι κοινωνίες για οικονομικούς, εργασιακούς λόγους ας πούμε και όχι στρατιωτικούς αλλά δεν ξέρω έχω ένα χάσμα .
 

Guest 648211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και οι δύο όροι είναι τοξικοί.
Αν επικρατεί κυριαρχεί ο ένας από τους δύο κάποιο μέλος της οικογενείας καταπονείται.
Ισότητα σε όλους τους τομείς στην οικογένεια και καθολική συμμετοχή σε αυτούς όλων των μελών της.
Όσο και όποτε μπορεί το κάθε μέλος συμβάλλει από το μετερίζι του.
Εγώ αυτό το θεωρώ προοδευτική ιδέα .
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Και εδώ είναι η διαφορά μας.
Εσύ μιλάς για κάτι που αδιαφορώ παντελώς.
Γιατι ακόμα και αν Δαρβινίζει η κουβέντα σου, ο άνθρωπος και η εξέλιξη του, η οποία σήμερα με όλη την πληροφορία στην διάθεση του έχει ασύλληπτες δυνατότητες σε σύγκριση με τα ανθρωποειδή που λες.
Δεν καταλαβαίνω τον στόχο της σύγκρισης που κάνεις εδώ.
Η απλά αδιαφορώ.
Και πότε είναι ο άνθρωπος; βάζεις μια γραμμή στην εξέλιξη, λες από εδώ και ύστερα homo sapiens και σταματάμε την σύγκριση με τα άλλα ζώα ; δεν γίνεται και αυτό.

Και δεν έχει δυνατότητες εκτός πολιτισμού, απλά γεννιόμαστε στον πολιτισμό με έτοιμες δυνατότητες
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό που μένουν μόνο οι ελκυστικοί στην μητριαρχία πρώτη φορά το ακούω πάντως . Εγώ κάπου είχα διαβάσει , αλλά μπορεί και αλλού, ότι οι μπονόμπο χιμπατζίνες πάνε με όλους και όταν είναι σε γόνιμες είναι πιο επιλεκτικές να πάνε με τους ''καλούς '', άρα υπάρχουν και οι ''κακοί'' , απλά επειδή είναι δεκτικές με όλους δεν υπάρχουν σκοτωμοί και περιφρούρηση ή προστασία των θηλυκών από προσέγγιση άλλων αρσενικών .
Οι άνθρωποι όμως δεν έχουν το ίδιο core σύστημα με τους μπονόμπο. Μια γυναίκα δηλαδή δεν θα πάει με έναν άντρα που δεν την ελκύει για να μην νιώσει αυτός στερημενος. Μπορεί να το κάνει για να αποκομίσει χρήματα ή κάτι άλλο, αλλα αυτό δεν έχει σχέση με τον άντρα. Η γυναίκα είναι επιλεκτική.
Αλλά δεν ξέρω προιστορία, εκεί είχαν μητριαρχία λένε. Εσύ μάλλον για αυτή την περιόδο λες , απλά αν πάμε πιο πίσω, που εξελικτικοί λένε άλλα πράγματα για την πυρηνική οικογένεια, ότι έχει να κάνει με τον οίστρο, ότι το μικρό μέγεθος των όρχεων των αντρών επιβάλλει κτητικότητα και περιφρούρηση των θηληκών , άρα πατριαρχία( οι μπονόμπο έχουν τους μεγαλύτερους όρχεις) , ότι ο διμορφισμός των εξωτερικών χαρακτηριστών σχετίζεται κάπως με τον ανταγωνισμό των αρσενικών ή και όχι, προκύπτει ένα χάσμα γιατί καθιερώθηκε η μητριαρχία τελικά και πως άλλαξε μετά. Λέει σε ένα σχολικό βιβλίο που είδα τώρα , ότι με το άροτρο καθιερώθηκε η πατριαρχία λόγω σωματικής υπεροχής των ανδρών . Μήπως άλλαξαν οι κοινωνίες για οικονομικούς, εργασιακούς λόγους ας πούμε και όχι στρατιωτικούς αλλά δεν ξέρω έχω ένα χάσμα .

Από όσο γνωρίζω μέχρι στιγμής τα πατριαρχικα συστήματα στην Ευρώπη καθιερώθηκαν με την επέκταση της Ινδοευρωοαικης ύποφυλης (τους λεγόμενους Αριους) η οποία άρχισε το 4000πχ. Οι ινδοευρωπαιοι είχαν τρία σημαντικά τεχνολογικά πλεονεκτήματα, το άλογο, τον τροχό και την κατεργασία του χαλκού. Επίσης ήταν οργανωμένοι σε πατριαρχίκα συστήματα, δηλαδή ιεραρχίες πολεμιστών και ως εκ τούτου αφανισαν ή υποδουλωσαν κάθε πρώτοευρωπαικο πληθυσμό της λίθινης εποχής. Νομίζω χωρίς να είμαι σίγουρος πως οι πληθυσμοί αυτοί ζούσαν σε αγροτικές κοινότητες με μητριαρχίκα καθεστώτα. Σε αυτά τα καθεστώτα οι άντρες δεν αναπτύσσουν ιεραρχίες ικανότητας και συνεπώς δεν είχανε καμία ελπίδα απέναντι στις εισβολές των Αρίων. Οι Αριοι πιθανότατα οργανώθηκαν εξ αρχής σε πατριαρχία καθεστώτα λόγο περιβάλλοντος, προήλθαν από τις Καυκασιες στεππες όπου η τροφή είναι δύσκολο να βρεθεί, υπάρχει σκληρός χειμώνας και έτσι οι γυναίκες δέχονται μεγάλη εξελικτική πίεση να επιλέξουν αρσενικά βάση της ικανότητας, το οποίο οδηγεί στην μονογαμια και την πατριαρχία. Τα μητριαρχίκα καθεστώτα απαιτούν ευκολία ανεύρεσης τροφής.

Οι όρχεις των αρσενικών έχουν σχέση με το κοινωνικό σύστημα. Οι γορίλες για παράδειγμα που ζουν οργανωμένοι σε χαρέμια με μόνο αρσενικό έχουν μικρούς όρχεις γιατί το αρσενικό δεν ανταγωνιζεται με κανέναν και τα θυληκα δεν έχουν οργασμούς επειδή δεν υπάρχουν πολλά αρσενικά. Οι μπονόμπο έχουν μεγάλους, διότι πρέπει να παράγουν πολύ σπέρμα για να έχουν την μεγαλύτερη πιθανότητα να είναι αυτοί που θα γονιμοποιησουν το θηλυκο αφού τα θηλυκά δεν είναι επιλεκτικά.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Βιολογικά το συμφέρον το αναπαραγωγικό είναι το ίδιο για όλα τα ζώα που αναπαράγονται όπως εμάς . Απλά συμβιβάζονται στις κοινωνίες με κάποιο τρόπο αναγκαστικά . Αλλά παραμένει το κενό , ότι η πατριαρχία ή μονογαμία καθορίστηκαν από τα σωματικά χαρακτηριστικά . Ίσως ήρθαν αλλαγές στο περιβάλλον τροφή πχ και καθιερώθηκε η μητριαρχία και μετά ξαναάλλαξε για τους πολέμους πχ ή θα ξαναλλάξει στο μέλλον και ας μην υπάρχουν βιολογικές σωματικές αλλαγές .
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Θα σου φέρω ένα παράδειγμα για αντιπαράθεση.
Είναι την Ηπειρώτισσας.
Ο άνδρας έφευγε για μήνες.
Η ίδια διαφέντευε την οικογένεια.
Οταν ερχόταν ο άνδρας και πήγαινε στην δουλειά, τότε κατα την επιστροφή του το βράδυ, έσκυβε και του έπλυνε τα πόδια.
Πού είναι η μητριαρχία και πού ο διαχωρισμός της ανάμεσα στην πατριαρχία.
Μήπως η αντιμετώπιση των προβλημάτων απο κοινού, είναι η ποιο υγιής και δεν έχει να κάνει με την σύγχιση που επιφέρει το ανακάτεμα του ζωϊκού βασιλείου;
Γιατι κατα την γνώμη μου, ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με αυτή των ανθρωποειδών.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα σου φέρω ένα παράδειγμα για αντιπαράθεση.
Είναι την Ηπειρώτισσας.
Ο άνδρας έφευγε για μήνες.
Η ίδια διαφέντευε την οικογένεια.
Οταν ερχόταν ο άνδρας και πήγαινε στην δουλειά, τότε κατα την επιστροφή του το βράδυ, έσκυβε και του έπλυνε τα πόδια.
Πού είναι η μητριαρχία και πού ο διαχωρισμός της ανάμεσα στην πατριαρχία.
Μήπως η αντιμετώπιση των προβλημάτων απο κοινού, είναι η ποιο υγιής και δεν έχει να κάνει με την σύγχιση που επιφέρει το ανακάτεμα του ζωϊκού βασιλείου;
Γιατι κατα την γνώμη μου, ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με αυτή των ανθρωποειδών.
Η πατριαρχία εδώ βρίσκεται στο γεγονός πως αυτοί οι δύο είχανε κλειστή μονογαμικη σχέση.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Η πατριαρχία εδώ βρίσκεται στο γεγονός πως αυτοί οι δύο είχανε κλειστή μονογαμικη σχέση.
Η δική μου γνώμη είναι οτι και οι δύο αντιμετώπιζαν θετικά τα όποια προβλήματα και θέματα της οικογένειας τους.
Γιατι στην σκόπιμη εικόνα του σκυψίματος της γυναίκας, απέφυγα να πω οτι η γυναίκα έβλεπε τον κατακουρασμένο άνδρα και φρόντιζε τα πόδια του. Σε καμία περίπτωση δεν έκανε δουλικά αυτή την ενέργεια.
Ούτε και ο άνδρας ήταν αυτός που επέβαλε το πλύσιμο των ποδιών του. Εικόνες διαφορετικές. Εξαρτώνται απο την οπτική μας γωνία.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
Η πατριαρχία εδώ βρίσκεται στο γεγονός πως αυτοί οι δύο είχανε κλειστή μονογαμικη σχέση.
Η πατριαρχία / μητριαρχία δεν αφορά στο ποιος έχει το πάνω χέρι μέσα στην οικογένεια και μέσα στην κοινωνία; Το να θέλει ο άντρας τη γυναίκα του μονογαμική με αυτόν (αν και ο ίδιος μπορεί να πηγαίνει με άλλες), συνιστά μια συνιστώσα της πατριαρχίας, όπως και το να είναι μια γυναίκα πολυγαμική και να επιλέγει τα αρσενικά, είναι μια συνιστώσα της μητριαρχίας. Μόνο μια συνιστώσα.

Η κοινωνιολόγος στο ΟΠΑ μας είχε εξηγήσει, σχετικά με αυτό που ανέφερε ο Μάξιμος, ότι παλιά γινόταν ένας καταμερισμός των έργων: ο άντρας δούλευε για να θρέψει την οικογένεια και η γυναίκα τον φρόντιζε (μαζί και τα παιδιά), για να έχει κι αυτός τη δύναμη να ανταποκριθεί στο σκληρό περιβάλλον της τότε κοινωνίας / εργασίας. Εξού και ο θεσμός της προίκας. Συνεπώς δεν αποτελούσε υποβίβαση της γυναικείας οντότητας, γιατί τότε έτσι ήταν διαμορφωμένα τα δεδομένα αλλά μια άγραφη συμφωνία.

Λέω εγώ: Το να συμβεί αυτό στις μέρες μας θα ήταν προσβολή της γυναικείας οντότητας, καθώς τα σημερινά πρότυπα θέλουν τον άνθρωπο (άντρα ή γυναίκα), αυτόνομο. Ψυχολογικά / κοινωνικά και οικονομικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Νομίζω είναι ώρα κάποιος να παρέχει ορισμούς για την πατριαρχία και τη μητριαρχία. Η συζήτηση είναι στον αέρα.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η πατριαρχία / μητριαρχία δεν αφορά στο ποιος έχει το πάνω χέρι μέσα στην οικογένεια και μέσα στην κοινωνία; Το να θέλει ο άντρας τη γυναίκα του μονογαμική με αυτόν (αν και ο ίδιος μπορεί να πηγαίνει με άλλες), συνιστά μια συνιστώσα της πατριαρχίας, όπως και το να είναι μια γυναίκα πολυγαμική και να επιλέγει τα αρσενικά, είναι μια συνιστώσα της μητριαρχίας. Μόνο μια συνιστώσα.

Η κοινωνιολόγος στο ΟΠΑ μας είχε εξηγήσει, σχετικά με αυτό που ανέφερε ο Μάξιμος, ότι παλιά γινόταν ένας καταμερισμός των έργων: ο άντρας δούλευε για να θρέψει την οικογένεια και η γυναίκα τον φρόντιζε (μαζί και τα παιδιά), για να έχει κι αυτός τη δύναμη να ανταποκριθεί στο σκληρό περιβάλλον της τότε κοινωνίας / εργασίας. Εξού και ο θεσμός της προίκας. Συνεπώς δεν αποτελούσε υποβίβαση της γυναικείας οντότητας, γιατί τότε έτσι ήταν διαμορφωμένα τα δεδομένα αλλά μια άγραφη συμφωνία.

Λέω εγώ: Το να συμβεί αυτό στις μέρες μας θα ήταν προσβολή της γυναικείας οντότητας, καθώς τα σημερινά πρότυπα θέλουν τον άνθρωπο (άντρα ή γυναίκα), αυτόνομο. Ψυχολογικά / κοινωνικά και οικονομικά.

Η πατριαρχία είναι ένα σύστημα οργάνωσης της κοινωνίας στην οποία τα αρσενικά ανταγωνιζονται και ως εκ τούτου δημιουργούν ιεραρχίες ικανότητας. Στην συνέχεια οι πόροι που λαμβάνουν τα αρσενικά οι οποίοι σχετίζονται με την ικανότητα τους πηγαίνουν σε ένα θηλυκό στο οποίο το αρσενικό έχει αποκλειστικά σεξουαλικα δικαιώματα (γάμος).

Μητριαρχία ειναι ένα σύστημα στο οποίο το θηλυκό έχει τους πόρους που χρειάζεται (με κάποιο τρόπο) και έτσι επιλέγει τα αρσενικά όχι βάση ικανοτητας αλλά βάση ελκυστικοτητας. Δεν υπάρχει η έννοια του γάμου και το θηλυκό μεγαλώνει μόνο του τα παιδιά.
Τα αρσενικά σε ένα μητριαρχικο σύστημα δεν ανταγωνιζονται και έτσι δεν σχηματίζουν ιεραρχίες ικανοτητας.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Η πατριαρχία είναι ένα σύστημα οργάνωσης της κοινωνίας στην οποία τα αρσενικά ανταγωνιζονται και ως εκ τούτου δημιουργούν ιεραρχίες ικανότητας. Στην συνέχεια οι πόροι που λαμβάνουν τα αρσενικά οι οποίοι σχετίζονται με την ικανότητα τους πηγαίνουν σε ένα θηλυκό στο οποίο το αρσενικό έχει αποκλειστικά σεξουαλικα δικαιώματα (γάμος).

Μητριαρχία ειναι ένα σύστημα στο οποίο το θηλυκό έχει τους πόρους που χρειάζεται (με κάποιο τρόπο) και έτσι επιλέγει τα αρσενικά όχι βάση ικανοτητας αλλά βάση ελκυστικοτητας. Δεν υπάρχει η έννοια του γάμου και το θηλυκό μεγαλώνει μόνο του τα παιδιά.
Τα αρσενικά σε ένα μητριαρχικο σύστημα δεν ανταγωνιζονται και έτσι δεν σχηματίζουν ιεραρχίες ικανοτητας.
Αρχίζω να αντιλαμβάνομαι και να συνδέω τα πράγματα.
Σήμερα ένα ζευγάρι συνδεδεμένο με τα δεσμά του γάμου, ασκεί απο κοινού την διαχείριση της οικογένειας.
Δεν τίθεται θέμα πόρων και αρχηγίας. Ο κάθε ένας, έχει την θέση του. Ούτε ο άνδρας γίνεται γυναίκα, ούτε είναι δυνατό να γίνει και το αντίθετο.
Για τον α,β, λόγο, βίαια αποχωρεί ο άνδρας.
Τότε εκ των πραγμάτων η γυναίκα αναλαμβάνει όλα τα θέματα.
Ετσι έχει και όλη την ευχέρεια να επιλέξει τον ή τους συντρόφους της.
Κάποια θα το έκανε ευχαρίστως.
Ομως, κάποια άλλη θα έβλεπε τα παιδιά της και δεν θα επέτρεπε την διατάραξη της σχέσης της με τα παιδιά, για κανέναν άνδρα και για κανέναν λόγο.
Μπορούμε να πούμε οτι είναι Μητριαρχική η οικογένεια; αφού η θέση του πατέρα, είναι ακόμα εκεί.
Ολοι τον νοιώθουν, τον βλέπουν με τα μάτια της ψυχής τους.
Αυτός δηλαδή, παρά την απουσία του είναι ΠΑΡΩΝ.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αρχίζω να αντιλαμβάνομαι και να συνδέω τα πράγματα.
Σήμερα ένα ζευγάρι συνδεδεμένο με τα δεσμά του γάμου, ασκεί απο κοινού την διαχείριση της οικογένειας.
Δεν τίθεται θέμα πόρων και αρχηγίας. Ο κάθε ένας, έχει την θέση του. Ούτε ο άνδρας γίνεται γυναίκα, ούτε είναι δυνατό να γίνει και το αντίθετο.
Για τον α,β, λόγο, βίαια αποχωρεί ο άνδρας.
Τότε εκ των πραγμάτων η γυναίκα αναλαμβάνει όλα τα θέματα.
Ετσι έχει και όλη την ευχέρεια να επιλέξει τον ή τους συντρόφους της.
Κάποια θα το έκανε ευχαρίστως.
Ομως, κάποια άλλη θα έβλεπε τα παιδιά της και δεν θα επέτρεπε την διατάραξη της σχέσης της με τα παιδιά, για κανέναν άνδρα και για κανέναν λόγο.
Μπορούμε να πούμε οτι είναι Μητριαρχική η οικογένεια; αφού η θέση του πατέρα, είναι ακόμα εκεί.
Ολοι τον νοιώθουν, τον βλέπουν με τα μάτια της ψυχής τους.
Αυτός δηλαδή, παρά την απουσία του είναι ΠΑΡΩΝ.

Στην μητριαρχική οικογένεια δεν υπάρχει πατέρας. Ο πατέρας είναι ρόλος που αφορά τις πατριαρχικες κοινωνίες και τον γάμο. Στην μητριαρχικες κοινωνίες δεν υπήρχε αυτός ο ρόλος. Τα παιδιά μεγάλωνανε σαν μέρος της κοινότητας. Η γυναίκα είχε σεξουαλικες σχέσεις με αρκετούς άντρες αλλά κανείς δεν ήταν πατέρας με την έννοια που έχουμε στο μυαλό μας σήμερα.

Η χριστιανική αφετηρία από την οποία ξεκινάς δεν έχει concept για αυτό το οποίο αναφέρομαι καθώς ο χριστιανισμός όπως και οι υπόλοιπες αβρααμικες θρησκείες γεννήθηκαν στα πλαίσια πατριαρχικων κοινωνιών.

Η πατριαρχία δεν έχει να κανει με το ποιος διατάζει στο σπίτι και άλλα τέτοια χαζά. Για την ακρίβεια ο μόνος λόγος που όλοι εδω αντιλαμβάνονται αυτό το πράγμα όταν ακούνε την λέξη είναι επειδή όλη η καταγεγραμμενη ιστορία μας αφορά πατριαρχικες οικογένειες οπότε στο μυαλό μας αυτό είναι το default και η πατριαρχία αφορά τους αυταρχικους άντρες αφέντες ή οτιδήποτε άλλο connotation έχει πάρει τα τελευταία χρονια.

Η μητριαρχική κοινωνία μοιάζει περισσότερο με τα κοινοβια των χιπιδων.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Η μητριαρχική κοινωνία μοιάζει περισσότερο με τα κοινοβια των χιπιδων.
Οχι μόνο.
Υπάρχει και η προσπάθεια δήθεν απελευθέρωσης της γυναίκας, μετά την υποτιθέμενη Οκτωβριανή επανάσταση.
Και εδώ έχουμε δει γυναίκες να βρίσκονται με παιδιά και να τα μεγαλώνουν μόνες και με ελεύθερες επιλογές στους συντρόφους όσο επέτρεπε το οικονομικοκοινωνικό περιβάλλον.
Εκεί θα δούμε σε όλο το μεγαλείο τον ανθρώπινο σχεδιασμό - παρέμβαση.
Η άποψη μου είναι οτι μιας και μιλάς για Αβρααμικές θρησκείες, να δούμε σήμερα την καλύτερα αποδεκτή μορφή οικογένειας.
Εν ολίγοις, έχω δώσει εικόνες τις οποίες και αποδέχομαι.
Ως Χριστιανός Ορθόδοξος, δέχομαι οτι ούτε ο πατέρας, ούτε η μητέρα μπορούν να έχουν απόλυτα κυρίαρχο ρόλο.
Ο κάθε ένας έχει την μοναδική θέση στην οικογένεια. Και μη συγχέεις τις σεξουαλικές ορέξεις, οι οποίες σκοντάφτουν στην μοναδικότητα της σχέσης και η ποικιλία των συντρόφων, δεν είναι αποδεκτή απο πολλούς και πολλές, αδιάφορους και αδιάφορες με τις θρησκείες.
Σήμερα, ο μέσος άνθρωπος, διεκδικεί την σχέση του-της, οχι με την θρησκεία του, αλλά με την αμοιβαία αποδοχή.
Εν κατακλείδι, κάθε προσπάθεια ερμηνείας και διαχωρισμού ενός ζευγαριού και κατάταξης του σε πατριαρχικό ζευγάρι ή μητριαρχικό, δεν έχει βάση. Αυτή είναι η άποψη μου.
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Τα αρσενικά σε ένα μητριαρχικο σύστημα δεν ανταγωνιζονται και έτσι δεν σχηματίζουν ιεραρχίες ικανοτητας.
στην μητριαρχική κοινωνία δεν θα ανταγωνίζονται τα αρσενικά μεταξύ τους για το ποιος θα εντυπωσιάσει τις γυναίκες?
εφόσον οι γυναίκες θα επιλέγουν τα καλύτερα αρσενικά και ένα μεγάλος μέρος θα μένει στην απ έξω.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
στην μητριαρχική κοινωνία δεν θα ανταγωνίζονται τα αρσενικά μεταξύ τους για το ποιος θα εντυπωσιάσει τις γυναίκες?
εφόσον οι γυναίκες θα επιλέγουν τα καλύτερα αρσενικά και ένα μεγάλος μέρος θα μένει στην απ έξω.
Δεν έχω καταλάβει καλά, αν το θέμα της συζήτησης μας είναι το φλέγον σημείο του θηλυκού και η ευχαρίστηση του αρσενικού αλλά και του θηλυκού.

Στην φύση, μιας και υπάρχει κατα κόρον αναφορά ποιο πάνω, βλέπουμε και την στρατηγική των δελφινιών.
Προς αποφυγήν βέβαια.

Αλλά, θα πω και κάτι άλλο.

Δεν καταλαβαίνω γιατί να βάζω ως συγκρίσιμα παραδείγματα την συμπεριφορά των ζώων, που είναι και απορριπτέα apriori και δεν βλέπουμε σε ορισμένα ζώα, συμπεριφορά με ισχυρούς δεσμούς. Που καταργεί τον σχεδιασμό του ανθρώπου σχετικά με τον διαχωρισμό της κοινωνίας σε πατριαρχική ή μητριαρχική.
Οι ισχυροί δεσμοί σε μια οικογένεια, κατα την γνώμη μου είναι αυτό που χρειαζόμαστε στην Ελλάδα σήμερα, μιας και εδώ ζούμε.
Πράγμα που τείνει να εκλείψει στην σημερινή οικογένεια.
Ο καθένας σήμερα κάθετε σε ένα κινητό, σε ένα τάμπλετ ή στον Υπολογιστή του, όπως κάνω εγώ καταχρηστικώς εδώ και μερικές ημέρες-5,6, εβδομάδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
στην μητριαρχική κοινωνία δεν θα ανταγωνίζονται τα αρσενικά μεταξύ τους για το ποιος θα εντυπωσιάσει τις γυναίκες?
εφόσον οι γυναίκες θα επιλέγουν τα καλύτερα αρσενικά και ένα μεγάλος μέρος θα μένει στην απ έξω.

Αυτό είναι μια καλή ερώτηση. Αν τα αρσενικά είναι λίγα και οι γυναίκες πολλές τότε δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. Αν τα αρσενικά είναι όσα και οι γυναίκες τότε σίγουρα θα υπάρχει αλλά μάλλον θα είσαι σε επίπεδα του ποιος είναι το καλύτερο μοντέλο και όχι σε επίπεδα που να δημιουργούν κάποια ιεραρχία ικανότητας όπως έχουμε σήμερα. Φυσικά όσοι μένουν στην απέξω θα δημιουργούν πάσης φύσεως προβλήματα. Αναρωτιέμαι πως τους διαχειρίζονταν αυτούς οι μητριαρχίες του παρελθόντος. Ίσως με θανάτωση ή εξορία.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Εσύ @Μάξιμος έτσι γενικά ως χριστιανός τι λες για την εξέλιξη ; γιατί άλλοι λένε ας πούμε ότι η αγία γραφή είναι μια αλληγορία και η επιστήμη και η θρησκεία μπορούν να συμπορευθούν , άλλοι λένε ότι η εξέλιξη σαν έννοια επιβίωσης μέσω ανταγωνισμού αντιβαίνει ας πούμε τις αρχές του χριστιανισμού ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό είναι μια καλή ερώτηση. Αν τα αρσενικά είναι λίγα και οι γυναίκες πολλές τότε δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. Αν τα αρσενικά είναι όσα και οι γυναίκες τότε σίγουρα θα υπάρχει αλλά μάλλον θα είσαι σε επίπεδα του ποιος είναι το καλύτερο μοντέλο και όχι σε επίπεδα που να δημιουργούν κάποια ιεραρχία ικανότητας όπως έχουμε σήμερα. Φυσικά όσοι μένουν στην απέξω θα δημιουργούν πάσης φύσεως προβλήματα. Αναρωτιέμαι πως τους διαχειρίζονταν αυτούς οι μητριαρχίες του παρελθόντος. Ίσως με θανάτωση ή εξορία.
Αυτό το διάβασες κάπου ή το σκέφτηκες μόνος σου ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μοντέλο στην εξέλιξη σημαίνει πάλι ικανότητα γονιμότητα υγεία .
Τα ένστικτα του τι είναι ελκυστικό γιατί να αλλάξουν .
Απλά ας πούμε η ισότητα μπορεί να έδωσε στη γυναίκα τη δυνατότητα να επιλέξει τον ελκυστικό και όχι τον χαρτογιακά για τους οικονομικούς πόρους .Όπου ελκυστικός όχι ανώτερος στην κοινωνική ιεραρχία ντε και καλά .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Εσύ @Μάξιμος έτσι γενικά ως χριστιανός τι λες για την εξέλιξη ; γιατί άλλοι λένε ας πούμε ότι η αγία γραφή είναι μια αλληγορία και η επιστήμη και η θρησκεία μπορούν να συμπορευθούν ,
Να σου πω.
Η εξέλιξη είναι κάτι που δεν μπορεί να το δει ο καθένας. Ολοι κόπτονται για σχέδια, για προγράμματα και ότι μπορείς να φανταστείς.
Πάντα όμως συμβαίνει αυτό που ανατρέπει πολλές φορές τα πάντα.
Για την επιστήμη και την θρησκεία την Ορθοδοξία εννοώ, μπορείς να δεις όχι μόνο στην Ελληνική επικράτεια, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, καταξιωμένους επιστήμονες και σε τεχνολογίες αιχμής.
Δεν μπορεί να υπάρχουν καθηγητές Πανεπιστημίων στην Ευρώπη, στην Αμερική και σε άλλες χώρες σήμερα και στο μέλλον να αλλάξει και η Ορθοδοξία να μην έχει συμμετοχή στην επιστήμη.
Να γνωρίζεις και κάτι άλλο. Η επαλήθευση της Αποκάλυψης, σημαίνει οτι όλοι θα ασπαστούν τον Χριστιανισμό.
Κατα την δική μου γνώμη, σήμερα ο άνθρωπος έχει τεράστια άγνοια.
Αλλά και οι γραφές δεν είναι μασημένη τροφή.
Χρειάζεται να αμφιβάλεις, όπωσδήποτε. Πρώτα για τον εαυτό σου. Γιατι με ποιον τρόπο μπορείς να πεις έτσι απλά, είσαι Χριστιανός.
Επειδή είσαι βαπτισμένος;
άλλοι λένε ότι η εξέλιξη σαν έννοια επιβίωσης μέσω ανταγωνισμού αντιβαίνει ας πούμε τις αρχές του χριστιανισμού ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το τί λένε οι άλλοι, μη σε απασχολεί καθόλου.
Στο σήμερα που ζεις, αφουγκράσου την καρδούλα σου. Και βέβαια αξιολόγησε και τις δυνάμεις σου.
Οσο για τις αρχές του Χριστιανισμού, αν μπορώ να επιλέξω μια λέξη, αυτή θα είναι η <<μακροθυμία>>.
Δεν εκδικείται ο Χριστιανισμός κανέναν. Το πιθανότερο είναι να έχεις παράδειγμα, όπου να φαίνεται οτι ένας Χριστιανός διαπληκτίστηκε με κάποιον και τον τσάκισε στο ξύλο. Ηταν πολύ θυμωμένος.
Αυτό δείχνει την πτώση του και δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.
Ουδείς αλάθητος. Και μέσα απο τα λάθη μας, προχωράμε όλοι όσοι ταξιδεύουμε με τον πλανήτη Γή.
Η διόρθωση των λαθών μας, μας ανεβάζει ανάλογα στα πνευματικά.
Και το λάθος δεν καταδικάζεται τόσο απλά στην Ορθοδοξία. Στο λάθος και την επίγνωση του, ακουμπά η <<μακροθυμία>>.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό είναι μια καλή ερώτηση. Αν τα αρσενικά είναι λίγα και οι γυναίκες πολλές τότε δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. Αν τα αρσενικά είναι όσα και οι γυναίκες τότε σίγουρα θα υπάρχει αλλά μάλλον θα είσαι σε επίπεδα του ποιος είναι το καλύτερο μοντέλο και όχι σε επίπεδα που να δημιουργούν κάποια ιεραρχία ικανότητας όπως έχουμε σήμερα. Φυσικά όσοι μένουν στην απέξω θα δημιουργούν πάσης φύσεως προβλήματα. Αναρωτιέμαι πως τους διαχειρίζονταν αυτούς οι μητριαρχίες του παρελθόντος. Ίσως με θανάτωση ή εξορία.
Στη δημοσιότητα δίνει η ΕΛΑΣ, κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας, οι φωτογραφίες και η ασκηθείσα ποινική δίωξη σε βάρος αλλοδαπού,ο οποίος αποπειράθηκε να βίασει 5χρονη σε Ιππικό Όμιλο του Κορωπίου.

Αυτά είναι γραμμένα πάνω απο τις φωτογραφίες του συγκεκριμένου νεαρού αλλοδαπού.

Είναι φανερό, το τι έχει διδαχτεί και η στάση του, που εμείς χαρακτηρίζουμε ως εγκληματική και ορθά κάνουμε,
σύμφωνα με τα δεδομένα της δικής του κοινωνίας είναι αποδεκτή.
Τώρα, πατριαρχικό ή μητριαρχικό το σύστημα, έχει καμία σημασία;
Αντε να σχεδιάσουμε και κάτι. Γίνεται;
Πάντως, μου προξένησε εντύπωση η τιμωρία του εν λόγω εγκλήματος στην χώρα του η οποία είναι <<χημικός ευνουχισμός>>. Και το θέτω προς εκτίμηση της διαφοράς μας ή την δική του, δεν έχει σημασία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,615 μηνύματα.
Διαβάζοντας την παρακάτω εργασία περί της σεξουαλικης φύσης του ανθρώπου μου γεννήθηκαν οι παρακάτω σκέψεις για το μέλλον της ανθρωπότητας.

Hominid Sexual Nature

Σύμφωνα με την εργασία οι άνθρωποι έχουν ένα core σύστημα σεξουαλικης αναπαραγωγής. Ως core όρισανε το σύστημα που βρίσκεται στην "φυση" του ανθρώπου και δεν επηρεάζεται από την το κοινωνικό σύστημα.

Η φύση των γυναικών καταλήξανε πως ειναι η πολυανδρια, δηλαδή μια γυναίκα όταν ακολουθεί την βέλτιστη δυνατή αναπαραγωγικη στρατηγική επιδιώκει να κάνει σεξ με ένα μικρό μόνο κομμάτι του ανδρικού πληθυσμού, τους ποιο σεξουαλικα ελκυστικούς. Ιδανικα επιδιώκει να κανει σεξ με πολλούς από αυτούς ταυτόχρονα, διότι η συνεύρεση με πολλούς άντρες την ίδια στιγμή δυναμώνει το σπέρμα τους και έτσι η γυναίκα αποκτά τα καλύτερα δυνατά γονίδια.

Για τους άντρες η βέλτιστη αναπαραγωγικη στρατηγική είναι η πολυγαμια. Δηλαδή ο άντρας επιδιώκει να γονιμοποίησει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό γυναικών μπορεί.

Ένα τέτοιο σύστημα όπου τα δύο φύλλα ακολουθούν την βέλτιστη αναπαραγωγικη τακτική τους οδηγεί στην μητριαρχια και έχει υπάρξει στο παρελθόν σε πολλές κοινωνίες. Σε ένα μητριαρχικο σύστημα δεν υπάρχει η έννοια του γάμου. Το κέντρο είναι η γυναίκα η οποία επιλέγει τους άντρες που θέλει να συνεβρεθει εθελοντικά και μεγαλώνει μόνη της τα παιδιά της. Οι πόροι συνήθως για το μεγάλωμα των παιδιών παρέχονται από το σόι της γυναικός ή την κοινότητα και οι άντρες υπάρχουν απλά για να γονιμοποιουν τις γυναίκες.

Το πρόβλημα φυσικά με αυτο το σύστημα είναι πως δημιουργεί μια μεγάλη πληθώρα ανδρών οι οποίοι μένουν εκτός αναπαραγωγικης διαδικασίας αφού οι γυναίκες επιλέγουν μόνο τους κορυφαίους γενετικά αντρες. Ας πούμε τυχαία πως επιλεγεται μόνο το 20% των ελκυστικοτερων αντρών. Το υπόλοιπο 80% των αντρών φυσικά δεν μένει με σταυρωμένα χέρια και οργανώνεται σε στρατιωτικές ιεραρχίες οι οποίες αποκτούν δια της βίας πρόσβαση στις γυναίκες και αυτό εν τέλει δημιουργεί τα πατριαρχίκα συστήματα του σήμερα, τα οποία είναι βασισμένα στον γάμο και την μονογαμια. Στον γάμο τόσο ο άντρας αλλά και η γυναίκα θυσιάζουν την βέλτιστη αναπαραγωγικη τακτική τους αφού είναι περιορισμένοι μόνο σε ένα σύντροφο.

Κάθε μητριαρχικη κοινωνία που έρχεται σε σύγκρουση με μια πατριαρχική κοινωνια βασισμένη σε μια στρατιωτική ιεραρχία ανδρών κατάστρέφεται ή υποδουλωνεται, διότι οι πατριαρχίες είναι κατά πολύ ανώτερες στον πόλεμο.


Η σημερινή τεχνολογική εξέλιξη βέβαια και η κατάσταση της ανθρωπότητας δίνει κάποιες ενδιαφέρουσες εναλλακτικές.

Το βασικό πρόβλημα των γυναικών ήταν πάντα το πως θα εξασφαλίσουν αρκετή σίτιση για αυτές και τα παιδιά τους και το πως θα εξασφαλίσουν προστασία από αρπακτικους άνδρες. Αυτες τις ανάγκες τις κάλυπταν τα πατριαρχίκα συστήματα μέσα από το θεσμο του γάμου. Σήμερα όμως βρισκόμαστε αρκετά κοντά στην ρομποτική επανάσταση μέσα από την οποία θα μπορούμε να έχουμε μια τάξη μηχανών όμοιες με τους δούλους του παρελθόντος οι οποίες θα μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σίτισης και άλλων εργασιών της ανθρωπότητας χωρίς να χρειαστεί να δουλευουμε στις βαριές και επικυνδινες αυτές εργασίες. Επιπλέον οι εργασίες του μέλλοντος θα είναι κατά το πλείστον εγκεφαλικές και high IQ με αποτέλεσμα οι γυναίκες να είναι εξίσου ικανές να τις εκτελέσουν με τους άντρες.

Λύνοντας το πρόβλημα της σίτισης και των άλλων δύσκολων εργασιών το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που απομένει για την λειτουργία ενός μητριαρχικου συστήματος είναι το 80% του ανδρικού πληθυσμού. Αυτό λύνεται με ένα σύστημα "Καιάδα" όπου αυτοί οι άντρες θανατωνονται ή ευνουχιζονται χημικά σε βαθμό που να μην έχουν πλέον καμία ανδρική ορμη για αναπαραγωγή και συνεπώς καμία ορμη για βία, ανταγωνισμό και καταστροφή. Μάλλον η θανατωση είναι καλύτερη και οικονομικότερη λύση.

Η εργασία επίσης λέει πως η σεξουαλική ζήλια των ανδρών είναι αντίστροφως ανάλογη των διαθέσιμων σεξουαλικων επιλογών τους. Όσο περισσότερες επιλογές έχει δηλαδή τόσο λιγότερη ζήλια επιδεικνύει. Σε μια κοινωνία λοιπόν που οι μόνοι άντρες που απομένουν είναι σε αναλογία 1 προς 5 με τις γυναίκες και έχουν ελεύθερη σεξουαλική πρόσβαση χωρίς δεσμεύσεις σε αυτές αφού είναι όλοι ελκυστικοι δεν υφίσταται ζήλια, ούτε και ανταγωνισμός μεταξύ τους άρα και άλλες καταστρεπτικες συμπεριφορές.

Η γυναικεία ζήλια σύμφωνα με την εργασία πυροδοτειται όταν η γυναίκα ανταγωνιζεται τις άλλες για να κερδίσει τον άντρα που θα τις προσφέρει πόρους, γονίδια και ασφάλεια. Με όλα αυτά καλυμμένα από το κοινωνικο μητριαρχικο πλαίσιο οι γυναίκες δεν έχουν επίσης κανένα λόγο επίδειξης ζήλιας, ανταγωνισμού και καταστροφικων συμπεριφορών.

Συνεπώς οδηγούμαστε σε μια κοινωνία χωρίς εμπόλεμες συγκρούσεις, βιασμούς, ξυλοδαρμούς και γενικά εγκληματικοτητα και καταστροφικά συμπεριφορές. Μια κοινωνία δηλαδή ανάλογη αυτής των μπονομπο.

Τον τελευταίο αιώνα με το φεμινιστικο κίνημα και την ανάπτυξη της τεχνολογίας η ανθρωπότητα ήδη έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση και τα μόνα ουσιαστικά προβλήματα που απομένουν είναι η ρομποτική επανάσταση και ο μεγάλος πληθυσμός των αντρών που αναπόφευκτα δημιουργεί πατριαρχικες κοινωνίες.

Το κύριο αντεπιχειρημα που μπορώ να σκεφτώ είναι πως ο ανταγωνισμός των αρσενικών και ο πόλεμος ανάμεσα στις πατριαρχικες κοινωνίες εξαναγκασε την ανθρωπότητα να δημιουργήσει τον πολιτισμό και την επιστήμη μέσα από την συνεχη προσπάθεια των κατωτερων ανδρών να κερδίσουν μια γυναίκα. Όλο αυτό το κίνητρο σε ένα μητριαρχικο σύστημα θα εξέλειπε και πιθανώς η ανθρωπότητα να μην είχε βιολογικικα κίνητρα να προσχωρήσει περισσότερο χωρίς αυτούς τους άντρες, αφού όλοι θα βρισκότανε πλέον σε μια κατάσταση υλικης και αναπαραγωγής ευμάρειας και δεν θα υπήρχε καμία πίεση για κάτι καλύτερο. Φυσικά κάποιος θα μορουσε να πει πως δεν θα είχε καν νόημα κάτι καλύτερο, αφού θα είχαμε ήδη μια ιδέατη κοινωνία δίχως πολέμους, υποσιτισμό, εγκλημστικοτητα κτλ.

Ποιες ειναι οι σκέψεις πας πάνω σε όλα αυτά που είπα;
Θα προβληματιζόμουν όταν κάποιος, ακόμα και στην ανάγνωση μιας ερευνητικής δημοσίευσης, την διαβάζει λάθος και την παραθέτει λάθος και θεωρεί ότι αυτό που γράφει είναι σωστό.

Εντελώς φιλικά, αν θες να ξανά παραθέσεις ερευνητική δημοσίευση και να κάνεις ανάλυση πάνω σε αυτήν φρόντισε να :
  • διαβάσεις τις πηγές που επικαλείται
  • η κριτική σου και η χρησιμοποίηση συγκεκριμένων χωρίων από την εργασία για να εξάγεις το δικό σου συμπέρασμα οφείλουν να γίνονται από τις συγκεκριμένες παραγράφους της εργασίας. Ούτε από την εισαγωγή, ούτε από το συμπέρασμα που οδηγείται ο συγγραφέας δηλαδή 1η και τελευταία παράγραφος

Έχετε φτάσει στο σημείο να αναφέρετε ανυπόστατα πράγματα, και να τα παρουσιάζετε χωρίς να γνωρίζετε τα βασικά. Είναι επικίνδυνο διότι το φόρουμ είναι ανοιχτό και διαβάζουν άλλοι και (πιθανόν) να παρασυρθούν.

Επειδή το βλέπω και το ξαναβλέπω, είναι λυπηρό να δημιουργείται ολόκληρο νήμα από μια επιδερμική αποτύπωση μιας ερευνητικής εργασίας, μια αποτύπωση που έχει γίνει στα γόνατα και δεν εξυπηρετεί ούτε την σωστή μεταφορά του σκοπού της εργασίας αλλά ούτε και την δομή που θα πρέπει να έχει ένας τέτοιος σχολιασμός.

Αν λοιπόν τόσο εύκολα γινόταν ο σχολιασμός μια ερευνητικής δημοσίευσης, που από ότι βλέπω αφορά ερευνητικό περιοδικό Theory of Biosciences (εκδοτικός οίκος Springer) , στον τομέα της βιολογίας , θα έπρεπε κάθε μέρα να δημιουργείται και ένα καινούργιο paper και κάθε μέρα και ένας εκδοτικός οίκος να το δημοσιεύει.

Θα ήθελα να μάθω, από που προέρχεται αυτή η αυθεντία της κρίσης σε μια ερευνητική προσπάθεια, τουλάχιστον κάποιων μηνών, και αποτυπώνεται και λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top