


Ποια είναι η γνώμη σας για τις αλλαγές; Πιστεύετε οτι θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων οδηγικής συμπεριφοράς στη χώρα μας; Τι θα προτείνατε ώστε να υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα;Μεγάλες αλλαγές στη συμπεριφορά των οδηγών θα φέρει ο νέος ΚΟΚ που κατατέθηκε στη Βουλή και αφορά τις παραβάσεις. Ειδικότερα, προβλέπονται τσουχτερά πρόστιμα σε όσους οδηγούς επιδεικνύουν επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά, ενώ σε μια σειρά περιπτώσεων προβλέπεται ακόμη και αφαίρεση των πινακίδων αλλά και της άδειας κυκλοφορίας.
Σύμφωνα, με τα όσα προβλέπει το νομοσχέδιο που κατέθεσε το υπουργείο Μεταφορών, οι παραβάτες θα τιμωρούνται πιο αυστηρά απ' ό,τι μέχρι σήμερα, μέχρι και στο τριπλάσιο του αρχικού ποσού με βάση εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια.
Κριτήριο για τον καθορισμό του ύψους του προστίμου θα αποτελεί η φορολογική δήλωση του οδηγού.
Οι κλίμακες και τα πρόστιμα
Με τον νέο ΚΟΚ οι παραβάσεις χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:
Τα πρόστιμα θα είναι ως 100 ευρώ για την πρώτη κατηγορία, από 101 ως 300 ευρώ για τη δεύτερη κατηγορία και ως 600 ευρώ για τις υψηλής επικινδυνότητας παραβάσεις.
- Χαμηλής επικινδυνότητας
- Μεσαίας επικινδυνότητας
- Υψηλής επικινδυνότητας
Παράλληλα οι παραβάσεις χωρίζονται σε «υψηλής συχνότητας» και «αντικοινωνικής συμπεριφοράς».
Απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας
Την άδεια οδήγησης και τις πινακίδες του οχήματος θα χάνουν για 60 ημέρες οι οδηγοί που:
Πηγή
- Χρησιμοποιούν κινητό χωρίς ακουστικά ή στην ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση
- Παρκάρουν σε θέσεις ή διαβάσεις ΑμεΑ
- Χρησιμοποιούν την ΛΕΑ
- Δεν φορούν ζώνη ή κράνος
- Δεν ασφαλίζουν τα παιδιά σε ειδικά καθίσματα ή με τη ζώνη
- Πετάνε τσιγάρο ή αντικείμενα που μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Σύμφωνα, με τα όσα προβλέπει το νομοσχέδιο που κατέθεσε το υπουργείο Μεταφορών, οι παραβάτες θα τιμωρούνται πιο αυστηρά απ' ό,τι μέχρι σήμερα, μέχρι και στο τριπλάσιο του αρχικού ποσού με βάση εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια.
Γιατι προφανως αν περασει κοκκινο ενας γιατρος των ΒΠ ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο το να περασει ενας καγκουρας στο Περιστερι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Γιατι προφανως αν περασει κοκκινο ενας γιατρος των ΒΠ ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο το να περασει ενας καγκουρας στο Περιστερι...
Δεν είναι θέμα επικινδυνότητας αλλά καθαρά θέμα τρόπου να μαζέψουν λεφτά. Δεν ανεβαίνει το πρόστιμο με βάση την επικινδυνότητα αλλά με βάση του πόσο μπορεί να πληρώσει ο καθένας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Γιατι προφανως αν περασει κοκκινο ενας γιατρος των ΒΠ ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο το να περασει ενας καγκουρας στο Περιστερι...
Δεν είναι θέμα κινδύνου. Είναι οτι αυτός που βγάζει 5000 ευρώ το μήνα χέστηκε αν θα τού γράψουν πρόστιμο 100 ευρώ για ζώνη ή για κόκκινο φανάρι, για στραγάλια τα έχει τα 100 ευρώ. Με αυτή την έννοια έχει μια λογική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Αν περάσεις με κόκκινο, αφαιρείται δίπλωμα πινακίδες για κάποιο καιρό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος


Η νοοτροπία του έλληνα είναι τέτοια, την οποία μόνο με αυτό το τρόπο θα την συμμορφώσεις, και ΑΝ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Δεν είναι θέμα κινδύνου. Είναι οτι αυτός που βγάζει 5000 ευρώ το μήνα χέστηκε αν θα τού γράψουν πρόστιμο 100 ευρώ για ζώνη ή για κόκκινο φανάρι, για στραγάλια τα έχει τα 100 ευρώ. Με αυτή την έννοια έχει μια λογική.
Φοροεισπρακτική λογική έχει. Δηλαδή εσύ τι θεωρείς, ότι θα μειωθούν τα ατυχήματα λόγω επικίνδυνης οδήγησης λόγω αύξησης του προστίμου?
Ο γιατρός ο οποίος βγάζει περισσότερα από 1.500 ευρώ το μήνα (προσγειωθείτε λίγο στα νούμερα που βάζετε), μπορεί να έχει μεγαλύτερη οικονομική άνεση να πληρώσει το πρόστιμο για επικίνδυνη οδήγηση (πιθανολογικά, μπορεί και να τρέχει να αποπληρώσει το στεγαστικό και να ζει με παξιμάδια) από τον κάγκουρα που τρέχει το σαραβαλάκι για να κάνει φιγούρα με την φτιαγμένη εξάτμιση, έχει όμως και μια οικογένεια με παιδί, στην οποία θέλει να γυρίσει. Ο κάγκουρας τι ακριβώς έγνοιες έχει να θέλει να γυρίσει σώος στο σπίτι?
Δηλαδή, αν έχουμε 1.000 γιατρούς και 1.000 κάγκουρες, από τους οποίους μόνο 10 γιατροί και 100 κάγκουρες παραβιάζουν το όριο ταχύτητας συστηματικά, 50% μείωση των παραβατών στους γιατρούς σημαίνει -5 επικίνδυνοι οδηγοί, ενώ 20% μείωση στους κάγκουρες σημαίνει -20 επικίνδυνοι οδηγοί. Ποιο σενάριο είναι πιο ασφαλές, αυτό με 50% λιγότερους επικίνδυνους γιατρούς ή αυτό με 20% λιγότερους επικίνδυνους κάγκουρες? Μήπως το μέτρο δεν κάνει τόσο ασφαλέστερους τους δρόμους, όσο θέλει να παρουσιάζει? Και μήπως, λέω τώρα, να μην επικροτούμε με τόσο ζήλο φορολυστρικά μέτρα, επειδή απλά δεν μας αγγίζουν? Γιατί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ υποσχέθηκε ότι θα πάρει από τους πλούσιους και θα τα δώσει στους φτωχούς, απλώς η μέχρι τώρα οικονομική της πολιτική δείχνει ότι πλούσιος είναι η μεσαία (και πλέον αρχίζει να πιάνει και τη χαμηλότερη τάξη) και ο φτωχός είναι ο τριπλοθεσίτης κομματικός troller.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...