Ποιός ευθύνεται για την κατάσταση της τηλεόρασης ;

Corpse Bride

Διακεκριμένο μέλος

Η Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
Σχετικα μ'αυτο για τους πολεμικους ανταποκριτες διαφωνω καπως..
Στα προσφατα γεγονοτα νομιζω υπηρχαν καποιοι, που παρ'οτι τους βγαζω το καπελο που αφηνουν τα γραφεια τους και τρεχουν σε εμπολεμες ζωνες για να κανουν ρεπορταζ, δεν μπορω να παραδεχτω τη δημοσιογραφια τους.
Νομιζω οτι ο δημοσιογραφος, οποια κι αν ειναι η θεση του οφειλει να ειναι οσο γινεται αντικειμενικος οταν μεταφερει την ειδηση, οποια ειδηση κι αν ειναι.
Περι ψυχαγωγιας και επιμορφωτικης λειτουργιας της τιβι συμφωνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pepper-ann

Νεοφερμένος

Η Pepper-ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Δηλαδή είσαι καλός δημοσιογράφος αν πληρώνεσε και δεν είσαι αν δεν πληρώνεσε?

Δεν εννοούσα αυτό. Εννοώ πως όταν δε βρίσκεις αληθινή δουλειά (με την έννοια ότι βγάζεις χρήματα), αναγκάζεσαι να κάνεις τα πάντα. Ακόμη και να σχολιάζεις celebrities. Αυτής της γνώμης είμαι. Εγώ δούλευα σε μια εφημερίδα για ένα χρόνο και δεν είδα ευρώ. Μέσα στην εφημερίδα (πολύ γνωστού εκδότη-μόνιμου κάτοικου στα παράθυρα των δελτίων) υπήρχαν παιδιά που δεν είχαν πληρωθεί 2 χρόνια. Ακόμη και αυτοί που θεωρούνταν έμμισθοι, έκαναν μήνες να πληρωθούν. Δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι ειδικά όταν έχεις οικογένεια, οφείλεις να βρεις τρόπο να τη θρέψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης

Περιβόητο μέλος

Ο Παπαφλέσσας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών. Έχει γράψει 4,851 μηνύματα.
Δεν εννοούσα αυτό. Εννοώ πως όταν δε βρίσκεις αληθινή δουλειά (με την έννοια ότι βγάζεις χρήματα), αναγκάζεσαι να κάνεις τα πάντα. Ακόμη και να σχολιάζεις celebrities. Αυτής της γνώμης είμαι. Εγώ δούλευα σε μια εφημερίδα για ένα χρόνο και δεν είδα ευρώ. Μέσα στην εφημερίδα (πολύ γνωστού εκδότη-μόνιμου κάτοικου στα παράθυρα των δελτίων) υπήρχαν παιδιά που δεν είχαν πληρωθεί 2 χρόνια. Ακόμη και αυτοί που θεωρούνταν έμμισθοι, έκαναν μήνες να πληρωθούν. Δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι ειδικά όταν έχεις οικογένεια, οφείλεις να βρεις τρόπο να τη θρέψεις.

Αυτο ισχύει γενικά για όλες τις δουλιές, δεν νομίζω ότι όλλοι κάνουν αυτό που θέλουν, αν δεν βρίσκεις δουλειά κάνεις ότι βρεις για να θρέψεις την οικογένεια σου και όχι απαραίτητα δημοσιογραφική δουλειά.
Εσύ πιστέυεις ότι οι δημοσιογράφοι ενημερωτικής ζώνης είναι το ίδιο με ψυχαγωγικής? και ότι της ψυχαγωγικής το κ'άνουν για βιοποριστικούς λόγους μόνο ή έχουν και το ψώνιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pepper-ann

Νεοφερμένος

Η Pepper-ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Εσύ πιστέυεις ότι οι δημοσιογράφοι ενημερωτικής ζώνης είναι το ίδιο με ψυχαγωγικής? και ότι της ψυχαγωγικής το κ'άνουν για βιοποριστικούς λόγους μόνο ή έχουν και το ψώνιο?


Καλά το ψώνιο το έχουν σίγουρα μερικοί. Σίγουρα, οι παρουσιαστές π.χ. του La Sousourella, ή ξέρω εγώ η Τατιάνα, εννοείται πως δεν το κάνουν για βιοποριστικούς λόγους. Σκεφτόμουν κυρίως τους μικρούς δημοσιογράφους που βλέπουμε να κάνουν ρεπορτάζ μέσα στα χιόνια ή που στήνονται στο Κολωνάκι για να καταγράψουν ποιον διάσημο είδαν και με ποιον. Όπως δηλαδή μπορεί να είμαι κι εγώ σε μερικά χρόνια...:worry: :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Η τηλεόραση είναι το πιο εύκολο και άμεσο μέσο παθητικής ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και γιαυτό έχει απίστευτα τεράστια αποδοχή. Η τηλεόραση θα μπορούσε να έχει υπάρξει η wikipedia του 60 αλλά τελικά το παθητικό της τμήμα έπεσε θύμα εκμετάλευσης. Έτσι ανακαλύφθηκε η trashtv η οποία μεταμόρφωσε την τηλεόραση στο καλύτερο εργαλείο παραπληροφόρησης , πλύσης εγκεφάλου , καθοδήγησης μαζών αλλά και αποπροσανατολισμού από τα ουσιώδη προβλήματα ενός τόπου. Αλλά για να μεγιστοποιηθεί η απόδωση των τελευταίων χρειάζεται η μεγιστοποιήση αποδοχής των μυνημάτων άρα η ελαχιστοποιήση αντίδρασης και κρίσης του αποδέκτη. Ε αυτό επιτυγχάνεται όχι με εκπομπές που θέλουν μυαλό αλλά και κάποια σκέψη αλλά με εκπομπές όπου το μυαλό απουσίάζει. Νομίζω ότι αυτό το πετυχαίνει με τον καλύτερο τρόπο η trashtv που αρχίζει και βλέπει ανταγωνιστή το internet.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

misslittledevil

Επιφανές μέλος

Η misslittledevil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών. Έχει γράψει 8,197 μηνύματα.
Η τηλεόραση είναι το πιο εύκολο και άμεσο μέσο παθητικής ψυχαγωγίας και ενημέρωσης

Γιατι ομως? Γιατι ειναι παθητικη ψυχαγωγια?
Γιατι να "σε τρωει", να σε επηρεαζει, να σε "οδηγει"?
Το εχω ακουσει κι απο αλλους αυτο, και πραγματικα μου κανει εντυπωση!
Παρακολουθω τηλεοραση αρκετα, και απο αρκετα μικρη ηλικια, αλλα ποτε δεν καταλαβα εκεινους επηρεαζοντε απο αυτην! :confused: :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Γιατι ομως? Γιατι ειναι παθητικη ψυχαγωγια?
Γιατι να "σε τρωει", να σε επηρεαζει, να σε "οδηγει"?
Το εχω ακουσει κι απο αλλους αυτο, και πραγματικα μου κανει εντυπωση!
Παρακολουθω τηλεοραση αρκετα, και απο αρκετα μικρη ηλικια, αλλα ποτε δεν καταλαβα εκεινους επηρεαζοντε απο αυτην! :confused: :worry:
Μάλλον έχουμε παρανόηση στην λέξη παρανόηση στο σημείο που την χρησιμοποιήσα.
Για να γίνω σαφής να πω ένα παράδειγμα. Αν εγώ θέλω να διασκεδάσω πχ με ένα έργο στον κινηματογράφο πρέπει να ασχοληθώ με τον να βγω έξω, συνεπώς χάνω την αμεσότητα αλλά πρέπει να κάνω και κάποιες άλλες διαδικασίες όπως εισητήρια κτλ συνεπώς χάνω και την παθητικότητα.
Στην περίπτωση που η διασκέδαση δεν είναι ο κινηματογράφος που είναι και αυτός αρκετά παθητικός στην διάρκεια της ταινίας, ας πούμε πχ παίζω τάβλι πάλι δεν έχω παθητικότητα καθώς πρέπει να συμμετέχω για να συνεχίζεται η διασκεδάση μου.

Στην τηλεόραση έχω
1)την ευκολία της αμεσότητας καθώς είναι στο σαλόνι μου
2)την παθητικότητα καθώς ασχοληθώ δεν ασχοληθώ "η διασκέδαση" συνεχίζεται
3)Δεν έχω την επιλογή ακριβώς του περιεχομένου διασκέδασης σε κάθε χρονική στιγμή. Έχω μια ψαυδαίσθηση και αυτό την κάνει ακόμα πιο χρήσιμη σε θέματα χειραγωγίας κτλ.

Για μένα η τηλεόραση είναι οι μοναδική στιγμή της ζωής μου που το μυαλό μου συνήθως δεν κάνει κάτι. Σε αντίθεση πχ με πολλούς δεν μπορώ να αράξω χωρίς να κάνω τίποτα ή να σκέφτομαι τίποτα εκτός και αν βλέπω τηλεόραση. Στα φοιτητικά μου χρόνια με άπειρο ελεύθερο χρόνο αποτέλεσε εργαλείο "παύσης σκέψης" του εγκεφάλου αλλά και κάτι σαν υπνωτικό χάπι.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η τηλεόραση έχει αποτελέσει σύντροφό μου σε όλα τα στάδια εκπαίδευσης μου την ώρα της μελέτης μετά περίπου το γυμνάσιο αλλά ειδικά ως φοιτητής.

Παρόλη το εγκεφαλογράφημα ευθεία όμως είχε πάντα ένα αποτέλεσμα. Να βλέπω πως η πλύση εγκεφάλου είχε αποτέλεσμα καθώς 2-3 μήνες μετά από την έναρξη και καθιέρωση μια εκπομπής/ανθρώπου (και όχι μόνο) με απήχηση έβλεπες τα αποτελέσματα της στους ανθρώπους, όπου μαζοποιημένα και τελείως τυχαία(ειρωνικά το λέω) έκαναν όλοι τις ίδιες επιλογές και μάλιστα σου λέγαν ότι είχαν καταλήξει και μόνοι τους στην επιλογή αυτή.
Συνεπώς και εγώ misslittledevil δεν μπορώ να καταλάβω πως ο κόσμος τελικά "οδηγείται", αλλά εκ του αποτελέσματος παρατηρώ ότι "οδηγείται". Με τον ίδιο τρόπο δεν μπορώ να καταλάβω πως δουλεύει η διαφήμιση αλλά για ξαναδεύονται τόσα λεφτά κάπως δουλεύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pepper-ann

Νεοφερμένος

Η Pepper-ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Στην τηλεόραση έχω :
την παθητικότητα καθώς ασχοληθώ δεν ασχοληθώ "η διασκέδαση" συνεχίζεται
Για μένα η τηλεόραση είναι οι μοναδική στιγμή της ζωής μου που το μυαλό μου συνήθως δεν κάνει κάτι.
Έχουν γίνει δεκάδες μελέτες για να ερευνήσουν αν και κατά πόσο ο τηλεθεατής είναι παθητικός. Δεν υπάρχει απάντηση. Άλλοι ισχυρίζονται πως είναί, άλλοι όχι. Αυτό που λες, ότι είτε ασχοληθείς είτε όχι η «διασκέδαση» συνεχίζεται, δεν είναι δείγμα παθητικότητας, κάθε άλλο. Δε θεωρείται παθητικός ο τηλεθεατής που έχει ανοιχτή την τηλεόραση αλλά κάνει οτιδήποτε άλλο πέρα από το να την παρακολουθεί.Παθητικός είναι αυτός που δέχεται ό,τι βλέπει χωρίς καν να το επεξεργαστεί. Αν απορρίπτεις κάτι, σημαίνει ότι το έχεις επεξεργαστεί και έχεις δει ότι δε συμφωνείς. Αυτό όμως απαιτεί κάποια δραστηριότητα και όχι παθητικότητα.

Με τον ίδιο τρόπο δεν μπορώ να καταλάβω πως δουλεύει η διαφήμιση αλλά για ξαναδεύονται τόσα λεφτά κάπως δουλεύει.
Η διαφήμιση, που για μένα αυτή είναι που ευθύνεται για την κατάσταση της τηλεόρασης (σε συνδυασμό φυσικά και με άλλους παράγοντες), παίζει το σημαντικότερο ρόλο σε αυτή τη χειραγώγηση. Οι υπεύθυνοι προγράμματος ψάχνουν τα προγράμματα που θα έχουν τη μεγαλύτερη τηλεθέαση έτσι ώστε να πουλήσουν ακριβά το χρόνο που αυτά προβάλλονται στους διαφημιστές. Όμως η τηλεθέαση δε φτάνει. Πρέπει το κοινό του προγράμματος να είναι και το «ιδανικό», δηλαδή να αποτελεί πιθανό αγοραστή. Έτσι οι προγραμματιστές είναι λογικό να ψάχνουν για προγράμματα που θα εκπληρώνουν αυτό το σκοπό. Βλέπουν δηλαδή τους τηλεθεατές ως καταναλωτές και μόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης

Περιβόητο μέλος

Ο Παπαφλέσσας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών. Έχει γράψει 4,851 μηνύματα.
Η διαφήμιση, που για μένα αυτή είναι που ευθύνεται για την κατάσταση της τηλεόρασης (σε συνδυασμό φυσικά και με άλλους παράγοντες), Οι υπεύθυνοι προγράμματος ψάχνουν τα προγράμματα που θα έχουν τη μεγαλύτερη τηλεθέαση έτσι ώστε να πουλήσουν ακριβά το χρόνο που αυτά προβάλλονται στους διαφημιστές. Όμως η τηλεθέαση δε φτάνει. Πρέπει το κοινό του προγράμματος να είναι και το «ιδανικό», δηλαδή να αποτελεί πιθανό αγοραστή. Έτσι οι προγραμματιστές είναι λογικό να ψάχνουν για προγράμματα που θα εκπληρώνουν αυτό το σκοπό. Βλέπουν δηλαδή τους τηλεθεατές ως καταναλωτές και μόνο

????? Σαν τι δηλαδή θα έπρεπε να τους δούν δεν κατάλαβα? Τα τηλεοπτικά κανάλια, όπως και τα περιοδικά και οι ραδιοφωνικοί σταθμοι είναι εμπορικές επειχηρήσεις δεν είναι μη κερδοσκοπηκοί οργανισμοί.
Εσείς βλέπετε αυτοί βγάζουν! Τόσο απλό
Αν δεν σας αρέσει η τηλεόραση είπαμε μην βλέπετε!
Οι υπεύθηνοι προγράμματος (παραγωγοί προγράμματος) επιλέγουν ανα ζώνη και ηλικιακό γκρούπ την κατάλληλη σειρά με κύριο γνώμωνα τι θέλει εκείνο το κοινό να δεί και όχι ποιό προιόν θα προωθήσουν
Αυτό είναι δουλειά του εμπορικού τμήματος και της διαφημιστικής η του media shop!
Φυσικά και ο γνώμονας πάντα είναι η τηλεθέαση γιατί αυτή διαμορφώνει την τιμή/sec δηλαδή την κατηγορία του air time.!
Η ποιότητα της τηλεόρασης δεν διαμορφώνεται απο την διαφήμιση αλλα απο το τί θέλει να βλέπει ο κόσμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pepper-ann

Νεοφερμένος

Η Pepper-ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Η ποιότητα της τηλεόρασης δεν διαμορφώνεται απο την διαφήμιση αλλα απο το τί θέλει να βλέπει ο κόσμος.

Συμφωνώ με ό,τι λες, απλά αυτό δεν ισχύει πάντα. Στο παρελθόν, και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα, έχουν «κλείσει» πολλές εφημερίδες πρώτες σε κυκλοφορία επειδή το περιεχόμενο τους ήταν ριζοσπαστικό κι επειδή απευθύνονταν στην εργατική τάξη, που δεν αποτελεί κοινό-στόχο των διαφημίσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης

Περιβόητο μέλος

Ο Παπαφλέσσας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών. Έχει γράψει 4,851 μηνύματα.
Συμφωνώ με ό,τι λες, απλά αυτό δεν ισχύει πάντα. Στο παρελθόν, και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα, έχουν «κλείσει» πολλές εφημερίδες πρώτες σε κυκλοφορία επειδή το περιεχόμενο τους ήταν ριζοσπαστικό κι επειδή απευθύνονταν στην εργατική τάξη, που δεν αποτελεί κοινό-στόχο των διαφημίσεων.

Δεν έχω παρακολουθήσει τα media στο εξωτερικό οπότε δυστηχώς δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Εχει κάποιο παράδειγμα να μας πεις ? θα είχε ενδιαφέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Έχουν γίνει δεκάδες μελέτες για να ερευνήσουν αν και κατά πόσο ο τηλεθεατής είναι παθητικός. Δεν υπάρχει απάντηση. Άλλοι ισχυρίζονται πως είναί, άλλοι όχι. Αυτό που λες, ότι είτε ασχοληθείς είτε όχι η «διασκέδαση» συνεχίζεται, δεν είναι δείγμα παθητικότητας, κάθε άλλο. Δε θεωρείται παθητικός ο τηλεθεατής που έχει ανοιχτή την τηλεόραση αλλά κάνει οτιδήποτε άλλο πέρα από το να την παρακολουθεί.Παθητικός είναι αυτός που δέχεται ό,τι βλέπει χωρίς καν να το επεξεργαστεί. Αν απορρίπτεις κάτι, σημαίνει ότι το έχεις επεξεργαστεί και έχεις δει ότι δε συμφωνείς. Αυτό όμως απαιτεί κάποια δραστηριότητα και όχι παθητικότητα.
Μελέτες που έχουν γίνει είναι ότι η εγκεφαλική δραστηριότητα κατά την παρακολούθηση τηλεόρασης πέφτει πάρα πολύ. Γιαυτό και πολύ κόσμος αράζει για να χαλαρώσει στην τηλεόραση. Αυτό αυξάνει την δεκτικότητα του τηλεθεατή.
Το να απορρίψεις κάτι μπορεί να είναι και μια ενστικτώδης αντίδραση, με βάση κάποιες δικλείδες που έχουμε σαν άνθρωποι. Δεν χρειάζεται ακριβώς να ασχοληθείς ενεργά πάντα. Και όχι μόνο για την τηλεόραση.

Η διαφήμιση, που για μένα αυτή είναι που ευθύνεται για την κατάσταση της τηλεόρασης (σε συνδυασμό φυσικά και με άλλους παράγοντες), παίζει το σημαντικότερο ρόλο σε αυτή τη χειραγώγηση. Οι υπεύθυνοι προγράμματος ψάχνουν τα προγράμματα που θα έχουν τη μεγαλύτερη τηλεθέαση έτσι ώστε να πουλήσουν ακριβά το χρόνο που αυτά προβάλλονται στους διαφημιστές. Όμως η τηλεθέαση δε φτάνει. Πρέπει το κοινό του προγράμματος να είναι και το «ιδανικό», δηλαδή να αποτελεί πιθανό αγοραστή. Έτσι οι προγραμματιστές είναι λογικό να ψάχνουν για προγράμματα που θα εκπληρώνουν αυτό το σκοπό. Βλέπουν δηλαδή τους τηλεθεατές ως καταναλωτές και μόνο.
Εγώ πιστεύω ότι ήταν φάβλος κύκλος. Η διαφήμιση έψαχνε για μέσα μεγλύτερης απόδοσης. Η τηλεόρασηη ως ιδιωτική έψαχνε για κέρδη. Η συνεργασία ήταν μονόδρομος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pepper-ann

Νεοφερμένος

Η Pepper-ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Δεν έχω παρακολουθήσει τα media στο εξωτερικό οπότε δυστηχώς δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Εχει κάποιο παράδειγμα να μας πεις ? θα είχε ενδιαφέρων.

Αν θυμάμαι καλά από αυτά που έχω διαβάσει, η Daily Citizen στη Βρετανία, γύρω στο 1920, έκλεισε αν και είχε πολύ μεγάλη κυκλοφορία. Κι άλλες όμως εφημερίδες, μπορεί να μην έκλεισαν, περνούσαν όμως κρίσεις. Η διαφήμιση είναι υπεύθυνη για αυτή την κατάσταση, χωρίς να λέω όμως ότι είναι η μοναδική υπεύθυνη. Κι άλλοι παράγοντες παίξαν το ρόλο τους. Για παράδειγμα, η αύξηση του κόστους ίδρυσης μιας εφημερίδας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pepper-ann

Νεοφερμένος

Η Pepper-ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Μελέτες που έχουν γίνει είναι ότι η εγκεφαλική δραστηριότητα κατά την παρακολούθηση τηλεόρασης πέφτει πάρα πολύ. Γιαυτό και πολύ κόσμος αράζει για να χαλαρώσει στην τηλεόραση. Αυτό αυξάνει την δεκτικότητα του τηλεθεατή.
Το να απορρίψεις κάτι μπορεί να είναι και μια ενστικτώδης αντίδραση, με βάση κάποιες δικλείδες που έχουμε σαν άνθρωποι. Δεν χρειάζεται ακριβώς να ασχοληθείς ενεργά πάντα. Και όχι μόνο για την τηλεόραση.

Φυσικά η παρακολούθηση της τηλεόρασης δε συγκρίνεται π.χ. με την ανάγνωση της εφημερίδας σε σχέση με τη δραστηριότητα του εγκεφάλου. Οπότε εν μέρει συμφωνώ μαζί σου. Αλλά κατά τη γνώμη μου ο τηλεθεατής όταν παρακολουθεί τηλεόραση πραγματοποιεί κάποια κριτική επεξεργασία των όσων βλέπει. Αυτό θέλω να ελπίζω τουλάχιστον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

@nt¤wnis|~|¤e

Δραστήριο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 787 μηνύματα.
...δεν υποχρεώνει κανένας, κανέναν να δει τηλεόραση αλλα ως δια μαγείας το 80% του πληθυσμού βλέπει...
Η τηλεόραση θεωρείται, γενικότερα, το πλέον δημοφιλές μέσο στις προτιμήσεις του γενικού πληθυσμού. Θα' θελα να αναφερθώ σε ορισμένους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν σ’ αυτό:

Η τηλεόραση καταγράφει και μεταδίδει τα γεγονότα τη στιγμή που αυτά διαδραματίζονται.

Είναι οπτικοακουστικό μέσο που μπορεί να παρουσιάζει εικόνες σε κίνηση κι έτσι αναπαριστά αμεσότερα την πραγματικότητα απ’ ό, τι ο γραπτός λόγος (Τύπος). Δεν είναι τυχαίο ότι το περιεχόμενο περιοδικών και εφημερίδων μιμείται σε αρκετά σημεία εκείνο της τηλεόρασης (π.χ συναντάμε συχνά πληθώρα φωτογραφιών και εικόνων σε περιοδικά…)

Η τηλεόραση είναι κι ένα οικιακό μέσο στο οποίο ο οποιοσδήποτε μπορεί να έχει καθημερινή πρόσβαση, ενώ δεν πρέπει να υποτιμήσουμε ότι μπορεί να λειτουργήσει και ως "συντροφιά" (π.χ, για ηλικιωμένους, παιδιά και νοικοκυρές.) Η εικόνα της νοικοκυράς, που κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού, έχει ταυτόχρονα αναμμένη και την τηλεόραση, πιστεύω ότι δεν μας είναι ξένη.

Συνεπώς, ανάμεσα στην τηλεόραση και τον θεατή μπορεί να δημιουργηθεί και μια σχέση συνήθειας. Εξάλλου, δεν είναι λίγες οι φορές που η επιλογή ενός τηλεοπτικού προγράμματος είναι αποτέλεσμα μιας αδράνειας του θεατή. Για παράδειγμα, έρχεται σπίτι κουρασμένος απ’ τη δουλειά, ξαπλώνει στον καναπέ, πατάει το κουμπί και παρακολουθεί οτιδήποτε πλασάρεται μπροστά του...ενίοτε μέχρι να τον πάρει και ο ύπνος. Σε αντίθεση με το χρήστη μιας εφημερίδας, ο οποίος πρώτα την επιλέγει, την πληρώνει και μετά την διαβάζει. Σε αντίθεση με χρήστες των άλλων μέσων ενημέρωσης, πολλοί χρήστες της τηλεόρασης δεν παρακολουθούν τηλεόραση επιλεκτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας.


Επίσης ο θεατής έχει την ψευδαίσθηση ότι το τηλεοπτικό θέαμα, είναι ένα θέαμα που… του "προσφέρεται". Ναι, αλλά τα έξοδα της τηλεοπτικής διαφήμισης ενός προϊόντος περιλαμβάνονται στην τιμή του προϊόντος. Το οποίο ποιος θα αγοράσει; Ο τηλεθεατής φυσικά…
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θησεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θησεύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 220 μηνύματα.
εμεις αποκλειστικα..ποιος βλεπει τηλεοραση, ο φουφουτος :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Goseithor

Διάσημο μέλος

Ο Νότα στο Διάστημα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
οι τηλεθεατές...δείχνει ότι βλέπουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.

Goseithor

Διάσημο μέλος

Ο Νότα στο Διάστημα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Ή μήπως βλέπουμε ό,τι δείχνει; ;)
εγώ πιστευω πως αν δεν τα βλέπαμε δεν θα τ δείχνει..απλα τέτοια είναι η νοοτροπία μας τέτοια μας αρέσουν:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,825 μηνύματα.
Η τηλεόραση είναι η εικόνα του κοινού που τη βλέπει. Ο κόσμος τη διαμορφώνει. Μη ψάχνουμε για αιτίες ενώ ξέρουμε καλά ότι η Ελληνική κοινωνία αποτελεί και την τηλεόραση που θέλει να βλέπει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top