@nn@
Νεοφερμένο μέλος


else
{
if(MaxProductSum(Array,Dim,sum,product)==1)
return 1
else
return -1
}
μπόρεις να το εξηγήσεις λίγο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πληροφορικάριος
Δραστήριο μέλος


Τώρα δουλεύει αλλά δεν κατάλαβα ακριβώς πως λειτουργεί αυτό
else
{
if(MaxProductSum(Array,Dim,sum,product)==1)
return 1
else
return -1
}
μπόρεις να το εξηγήσεις λίγο;
Οταν το dim γίνει 0 θα επιστρεψει 1 ή -1 στην προηγούμενη συνάρτηση που το dim ήταν 1.Αν επεστρεψε 1 τότε και αυτή θα επιστρέψει 1 στην συνάρτηση που το dim ήταν 2 αλλιώς -1. . . μέχρι να φτάσει στην πρώτη συνάρτηση και να το επιστρέψει στην main.
Το προηγούμενο ήταν λάθος γιατι δεν επεστρεφε τίποτα στην main το μόνο return γινότανε στην τελευταία συνάρτηση με dim 0.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@nn@
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος


χτες το βράδυ ξεκίνησα να μαθαίνω c++ και επείδη γνωρίζω τα βασικά απο python
σκέφτηκα να φτιάξω ενα πρόγραμμα που να λύνει β' βαθμου εξίσώσεις..
κολλάω όμως στην διακρινουσα που την βγάζει λάθος..
τι κανω λαθος?
{
int a;
int b;
int c;
int D;
cout<<"dwse suntelesti x st tetragwno :";
cin>> a;
cout<<"dwse sintelesti x :";
cin>> b;
cout<<"dwse stathero oro :";
cin>> c;
D = (b^2)-(4*(a*c));
cout << "D= " <<D ;
}
εδώ ειναι ο κώδικας μου...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zed
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
g1wrg0s
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος


Anyway, δε λύνεται έτσι η 2βάθμια εξίσωση.
Δες wikipedia
Χρειάζεσαι ελέγχους(π.χ. αν α==0 && β!=0 τότε έχεις να λύσεις τη 1βάθμια κλπ.)
Δες το ξανά και αν θες κι άλλη βοήθεια let us know
Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα περισσότερο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
g1wrg0s
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος


έμμα..το ξέρω οτι χρειάζεται περιπτώσεις κλπ..
Μέχρι στιγμής όμως την διακρινούσα θα έπρεπε να την βγάζει...
αυτό ειναι το θέμα μου....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος


αλλά με άλλο τρόπο που δεν έχει νόημα να σου δείξω αφού είσαι σε C++.
(έχω κάποιον πρόχειρο κώδικα σε C οπότε αν σε βοηθήσει πες μου να τον παραθέσω)
Δε ξέρω, για δείτε το εσείς που ξέρετε C++ μήπως φταίει αυτό.
PS. Βρε μήπως να μάθαινες C? Huhuhu!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος


επίσης, υπολογισμός δυνάμεων α^ν στη C δεν υπολογίζεται με το ^
αλλά με άλλο τρόπο που δεν έχει νόημα να σου δείξω αφού είσαι σε C++.
(έχω κάποιον πρόχειρο κώδικα σε C οπότε αν σε βοηθήσει πες μου να τον παραθέσω)
Δε ξέρω, για δείτε το εσείς που ξέρετε C++ μήπως φταίει αυτό.
PS. Βρε μήπως να μάθαινες C? Huhuhu!![]()
emma δεν ξέρω..να μάθω c? ειναι πιο έυκολη?
απο python εχω ξεκινήσει...
δεν ξέρω αν θα βοηθήσει...μιας που χτες ξεκίνησα την C++
αλλα δεν νομίζω να είμαι σε θέση να διαβάζω κώδικα

ευχαριστώ πάντως...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 986132
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Αν ο κώδικας είναι γάμησέ τα ή χωρίς σχόλια, κανείς δεν μπορεί. Ούτε καν εγώ.αλλα δεν νομίζω να είμαι σε θέση να διαβάζω κώδικα![]()
Κατ' αρχάς άλλαξε τις μεταβλητές σε πραγματικές. Επίσης ρε παιδιά τι παλεύετε να βρείτε με ποια συνάρτηση υπολογίζεται η δύναμη;


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
g1wrg0s
Επιφανές μέλος


Χαλαρα θα προτεινα κι εγω πρωτα C.
Για δες αυτο και προσππαθησε να καταλαβεις τι γινεται.
#include<iostream>
using namespace std;
int mysquare(int x)
{
return x*x;
}
int main()
{
int a,b,c,D;
cout<<" Eishgage syntelesth toy x^2 : " ;
cin>>a;
cout<<" Eishgage syntelesth toy x: ";
cin>>b;
cout<<" Eishgage enan aithmo : ";
cin>>c;
D=mysquare(b)-4*a*c;
cout<<" H diakrinousa D tpu triwnymou einai : "<<D<<endl;
return 0;
}

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος


εκανα αυτο που ειπε ο γιώργος D= (b*b)-4*(a*c).
και βγαίνει σωστά...
@g1wrg0s νομίζω οτι ττον καταλαβαίνω τον κώδικα που μου παρέθεσες...

αυτό που δεν καταλαβα ...(και απο τα τουτοριαλς που βλεπω δεν κατάλαβα ειναι..γιατι η "main()"
μπαίνει εκει..
επίσης παιζει ρόλο αν θα την καταχωρησω ως main() ή int main?
να ρωτήσω γιατι να ξεκίνησω με C?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πληροφορικάριος
Δραστήριο μέλος


Το int μπροστά απο την main δηλώνει πως η main() θα επιστρέψει στο σύστημα έαν ακέραιο αριθμό(integer) π.χ. ο Γιώργης Χατζηπαυλομαραγκάκης 0 3ος επιστρέφει 0 που σημαίνει πως όλα πήγαν καλά.(μην σε απασχολουν τώρα αυτά θα μάθεις μετά για τις συναρτήσεις.)
να ρωτήσω γιατι να ξεκίνησω με C?![]()
Αν έχεις πάει σε ικανοποιητικό επίπεδο την python δεν υπάρχει λόγος να δεις πρώτα C διαφορετικά δες πρώτα C γιατι είναι πιο εύκολη και αν την μάθεις καλά θα μάθεις και C++ ευκολότερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος


Επίσης ρε παιδιά τι παλεύετε να βρείτε με ποια συνάρτηση υπολογίζεται η δύναμη;Think simple, αντικατέστησε το b^2 με b*b .....
![]()
σιγά ρε Τζορτζ, μας την είπες τώρα και μας μαστιγώνεις κιόλας λες και δε το ξέραμε


εγώ είπα να μάθει γενικά το τρόπο γιατί προφανώς θα του χρειαστεί στη συνέχεια
και δεν είναι κάτι δύσκολο, μάλιστα θα έλεγα πως είναι και καλό practice

καλή συνέχεια στην εκμάθηση kiriazispao4ever
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Αν χρησιμοποιείς μόνο ακεραίους, πράγματι δεν χρειάζεσαι πραγματικές, εφόσον δεν τραβάς διαιρέσεις ή ρίζες. Ωστόσο, καλό είναι να τα κάνεις, για λόγους πληρότητας - μιας και οι συντελεστές μπορούν να είναι εν γένει και πραγματικοί.βασικά..χωρίς να κάνω πραγματικές τις μεταβλητές..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος


H main() είναι η κεντρική συνάρτηση του προγράμματος σου και οι αγκύλες απο κάτω της οριοθετούν το σώμα της.Με λίγα λόγια η main είναι η πρώτη συνάρτηση που θα ‘ψάξει‘ ο compiler για να μεταφράσει της εντολές που βρίσκοντε στο σώμα της.Κάθε πρόγραμμα C/C++ έχει την main και όλα αρχίζουν απο αυτήν.
Το int μπροστά απο την main δηλώνει πως η main() θα επιστρέψει στο σύστημα έαν ακέραιο αριθμό(integer) π.χ. ο Γιώργης Χατζηπαυλομαραγκάκης 0 3ος επιστρέφει 0 που σημαίνει πως όλα πήγαν καλά.(μην σε απασχολουν τώρα αυτά θα μάθεις μετά για τις συναρτήσεις.)
Αν έχεις πάει σε ικανοποιητικό επίπεδο την python δεν υπάρχει λόγος να δεις πρώτα C διαφορετικά δες πρώτα C γιατι είναι πιο εύκολη και αν την μάθεις καλά θα μάθεις και C++ ευκολότερα.
ευχαριστώ πολύ.. δεν νομίζω να έχω φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο..


ευχαριστώ πάντως..θα δείξει..τώρα που ξεκίνησα με C++ και βρήκα και ενα βιβλίο ..δύσκολα θα την αλλάξω

σε ευχαριστώ...σιγά ρε Τζορτζ, μας την είπες τώρα και μας μαστιγώνεις κιόλας λες και δε το ξέραμε(
)
εγώ είπα να μάθει γενικά το τρόπο γιατί προφανώς θα του χρειαστεί στη συνέχεια
και δεν είναι κάτι δύσκολο, μάλιστα θα έλεγα πως είναι και καλό practice
καλή συνέχεια στην εκμάθηση kiriazispao4ever

Αν χρησιμοποιείς μόνο ακεραίους, πράγματι δεν χρειάζεσαι πραγματικές, εφόσον δεν τραβάς διαιρέσεις ή ρίζες. Ωστόσο, καλό είναι να τα κάνεις, για λόγους πληρότητας - μιας και οι συντελεστές μπορούν να είναι εν γένει και πραγματικοί.
με "double" δεν δηλώνονται οι πραγματικοί..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Ρωτάς ή δηλώνεις;με "double" δεν δηλώνονται οι πραγματικοί..

Με float ή double, ανάλογα τι "ακρίβεια" θες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.