infinity
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οπ...καιρο είχα να ρωτήσω
Χτες στο σχολείο κάναμε προγραμματισμό (ναι την βλακεια το αεππ...(εμενα μ'αρέσει)) και κατι λέγαμε και να μην τα πολυλογώ μου είπε η καθηγητρια οτι μπορουμε στην Logo να προγραμματισουμε ρομποτακια Lego να κουνιουνται...
απο χτες ψάχνω παντού να βρω τι σοι είναι αυτα τα 'ρομποτακια' και που μπορω να προμηθευτώ...
τα μόνα που βρήκα ειναι κατι lego mindstorms που είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
Έχετε καμια ιδέα τι σοι είναι αυτά? η που μπορω να βρω κατι αντιστοιχο φτηνά? (εννοω κατι με αισθητήρες που να συνδεεται με υπολογιστη και παιρνει προγραμμα )
ps* αν ειναι σε C++ ακομα καλύτερα...
ps*(2) συγγνωμη για τον τρόπο γραφής...το έγραψα ιδιαίτερα γρήγορα,μιας που βιάζομαι...
μαλλον για τα mindstorms ελεγε η καθηγητρια σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
επιμένει στο όχι :pμαλλον για τα mindstorms ελεγε η καθηγητρια σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
infinity
Εκκολαπτόμενο μέλος
επιμένει στο όχι :p
γιατι δεν την ρωτας τι εννοουσε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
γιατι δεν την ρωτας τι εννοουσε?
γιατι δεν ξερει...
θα παμε στο πανεπιστημιο και θα ρωτήσω απο κει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πληροφορικάριος
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος
Αρχικά έγραψα τον παρακάτω κώδικα στο Dev C++ αλλά δυστυχώς δεν λειτουργεί....μπορει να μου πει καποιος το λόγο;;
#include<stdio.h>
main()
{
int x,z;
for(x=5;x<=30;x=x+5)
{
z=x*x;
printf("The square of %d=%d\n",x,z);
}
[B][COLOR=#ed1c24]system("pause");[/COLOR][/B]
}
Είναι μία εντολή προκειμένου να "παγώσει" η διαδικασία μόλις τελειώσει η αναγνωση του κώδικα γιατι αλλιώς δεν φαίνεται αποτέλεσμα στην μαύρη οθόνη....το θέμα είναι πιο το λάθος μου παραπάνω και μήπως υπάρχει καποια αλλη εντολή για το ίδιο ακριβως αποτέλεσμα ωστε να φαινεται η εντολή;;;
Ευχαριστω για την απαντηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giogWgiog
Εκκολαπτόμενο μέλος
Λοιπόν έχω μερικές ασκήσεις για άυριο στη γλώσσα C++ οπότε έχω αρκετες απορίες...
Αρχικά έγραψα τον παρακάτω κώδικα στο Dev C++ αλλά δυστυχώς δεν λειτουργεί....μπορει να μου πει καποιος το λόγο;;
o compiler μου μαυρίζει την σειρά όπου έχω το system("pause"); και κάτω στις παρατηρήσεις μου βγάζει την εξής σημείωσηCode:#include<stdio.h> main() { int x,z; for(x=5;x<=30;x=x+5) { z=x*x; printf("The square of %d=%d\n",x,z); } [B][COLOR=#ed1c24]system("pause");[/COLOR][/B] }
Είναι μία εντολή προκειμένου να "παγώσει" η διαδικασία μόλις τελειώσει η αναγνωση του κώδικα γιατι αλλιώς δεν φαίνεται αποτέλεσμα στην μαύρη οθόνη....το θέμα είναι πιο το λάθος μου παραπάνω και μήπως υπάρχει καποια αλλη εντολή για το ίδιο ακριβως αποτέλεσμα ωστε να φαινεται η εντολή;;;
Ευχαριστω για την απαντηση!
Η include<stdio.h> που έχεις ίσως δημιουργεί το πρόβλημα. H system("pause") λογικά δεν περιέχεται στην stdio.h Επίσης είναι μεγάλη κουβέντα η χρησιμοποίησή της στην c++, οπότε καλύτερα:
Δοκίμασε πριν την main και αντί για την standard input-output να βάλεις:
#include <iostream>
using namespace std;
και χρησιμοποίησε κανονικά την εντολή system("pause");
Α επίσης κανε καλύτερα int main αντί για σκέτο main και βέβαια return 0; μετά την system("pause").
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Monte Cristo
Πολύ δραστήριο μέλος
EDIT: Χρειάζεται βέβαια να συμπεριλάβεις και την conio
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
A και μία απορία στον απο πάνω του απο πάνω γιατί και γω με αυτό το πρόγραμμα δουλεύεω...Θέλει οπωσδήποτε πριν το system("pause") την εντολή return 0; ?
Γιατί μέχρι στιγμής κατάλαβα στα προγράμματά μου πως το return 0; δεν το πιάνει οπότε έπαψα πλέον να το βάζω και πιάνει μόνο το system("pause")...Aλλά στις οδηγίες της χρήσης του προγράμματος δεν είναι τελείως ξεκάθαρο αυτό γι αυτό ρωτάω.
θενκς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
#include<cstdio>
#include<cstdlib>
όπως και να χρησιμοποιείς καλύτερα αντί των printf/scanf τα ρεύματα cin και cout:
std::cout << "the square of " << x << "=" << z << std::endl;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giogWgiog
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μήπως στο main θέλει ολόκληρο το int main(void) ?
A και μία απορία στον απο πάνω του απο πάνω γιατί και γω με αυτό το πρόγραμμα δουλεύεω...Θέλει οπωσδήποτε πριν το system("pause") την εντολή return 0; ?
Γιατί μέχρι στιγμής κατάλαβα στα προγράμματά μου πως το return 0; δεν το πιάνει οπότε έπαψα πλέον να το βάζω και πιάνει μόνο το system("pause")...Aλλά στις οδηγίες της χρήσης του προγράμματος δεν είναι τελείως ξεκάθαρο αυτό γι αυτό ρωτάω.
θενκς
Δεν γνωρίζω αρκετά το dev++, αλλά το return 0 απευθύνεται στην int main και της επιστρέφει πίσω τον ακέραιο για να ολοκληρωθεί η κεντρική συνάρτηση.Το system("pause") απλά είναι μία συνάρτηση μέσα στην κεντρική που την καλείς για να μένει το παράθυρο(η μαύρη οθόνη) ανοιχτό.Ο λόγος που δεν το πιάνει, είναι γιατί η c++ το βάζει απο μόνη της όταν φτάνεις στο τέλος του προγράμματος και όχι γιατί εσύ χρησιμοποίησες την system("pause").
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Θέλει οπωσδήποτε πριν το system("pause") την εντολή return 0; ?
Γιατί μέχρι στιγμής κατάλαβα στα προγράμματά μου πως το return 0; δεν το πιάνει οπότε έπαψα πλέον να το βάζω και πιάνει μόνο το system("pause")...Aλλά στις οδηγίες της χρήσης του προγράμματος δεν είναι τελείως ξεκάθαρο αυτό γι αυτό ρωτάω.
θενκς
Το return είναι πάντα η τελευταία εντολή στη main ( εκτός κι αν για κάποιο λόγο θες να τερματίζει πρόωρα έπειτα από συνθήκη ). Αν όμως πιο πριν έχεις βάλει μια pause τότε θεωρητικα το πρόγραμμά σου δε τερματίζει ποτέ άρα λίγο έχει να κάνει . Άσχετα από αυτό σε ορισμένες περιπτώσεις αν δε βάλεις return στη main απλά αυτό που μπορεί να γίνει είναι να τερματήσει με ένα random signal =/= 0 και να σου γράφει ότι το πρόγραμμά σου δεν τερμάτησε σωστά. Αν μιλάμε για C το καλύτερο είναι πάντα να έχεις ένα return 0, στη C++ αν δεν κάνω λάθος το βάζει by default.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν κατάλαβα αυτό το σημείο. πχ αν έχω ένα if και μετά θέλω να το κλείσω τότε βάζω system("pause") γιατί το return δεν το πιάνει. Αλλά και στο τέλος του προγράμματος βάζω το pause μετά το return..γιατί διαφορετικά δεν ανοίγει η μαύρη οθόνη.Τελικά πρέπει να το βάζω ενδιάμεσα ή όχι;Αν όμως πιο πριν έχεις βάλει μια pause τότε θεωρητικα το πρόγραμμά σου δε τερματίζει ποτέ άρα λίγο έχει να κάνει .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Δεν κατάλαβα αυτό το σημείο. πχ αν έχω ένα if και μετά θέλω να το κλείσω τότε βάζω system("pause") γιατί το return δεν το πιάνει. Αλλά και στο τέλος του προγράμματος βάζω το pause μετά το return..γιατί διαφορετικά δεν ανοίγει η μαύρη οθόνη.Τελικά πρέπει να το βάζω ενδιάμεσα ή όχι;
Ναι, δε το έθεσα καλά. Return βάζεις πάντα στο τελος. Αν θες τώρα για κάποιο λόγο να υπάρχει η περίπτωση να τερματίζει και πιο πριν επειδή ξέρω γω κάτι δε πήγε καλά ( όπου εκεί επιστρέφεις κάτι /=0 για να περαστεί και στο λειτουργικό ) τότε βάζεις κι άλλο return εκεί που νομίζεις. πχ: ( σε C )
#include<stdio.h>
int main(void)
{
int x;
scanf("%d", &x);
if ( x > 10 )
{
fprintf( stderr, "Something went wrong!\n" );
return -1;
}
return 0;
}
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος
Ένας ακέραιος αριθμός λέγεται τέλειος αριθμός όταν οι παράγοντές του συμπεριλαμβανομένης και της μονάδας (αλλά όχι και του ίδιου του αριθμού), δίνουν ως άθροισμα τον ίδιο αριθμό. Για παράδειγμα, το 6 είναι ένας τέλειος αριθμός, επειδή 6=1+2+3. Να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα ζητά να πληκτρολογηθεί μια ακέραια θετική τιμή μικρότερη του 1000 και θα εμφανίζει στην οθόνη το σχετικό μήνυμα δηλαδή, αν ο αριθμός αυτός είναι τέλειος ή όχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Monte Cristo
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
1) Έλεγχος αν ένας αριθμός είναι παράγοντας ενός άλλου αριθμού (δηλαδή αν διαιρείται τέλεια). Αυτό μπορείς να το κάνεις εύκολα με το υπόλοιπο"%". π.χ. 4 % 2 ==0. Το 2 είναι παράγοντας του 4.
2) Εφαρμογή του 1) για όλους τους πιθανούς αριθμούς που είναι υποψήφιοι παράγοντες της ακέραια εισόδου -> Εύρεση των παραγόντων της εισόδου.
3) Αποθήκευση των παραγόντων της εισόδου σε μια δομή δεδομένων (π.χ. πίνακας).
4) Έλεγχος αν το άθροισμα των παραγόντων ισούται με την είσοδο, δηλαδή αν ο αριθμός είναι τέλειος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.