MissKit
Επιφανές μέλος




QsLv, ωραία η ιδέα με τις αντιπροσωπείες. Σίγουρα δε θα βγω στο δρόμο πρώτη φορά Δεκέμβριο με πάγο, μη σου πω ότι όταν πιάσει αν δε νιώθω οκ με τον εαυτό μου θα προτιμήσω να πάω ασφαλής κι ας είναι με το λεωφορείο. Το αμάξι που ήθελα και με γείωσαν όλοι ήταν το toyota aygo. Μέχρι στιγμής έχω οδηγήσει μια Mercedes C180, ένα audi A4 κι ένα Alto(το παλιό), το οποίο το παίρνω όποτε θέλω, γιατί είναι αρκετά μικρό και βολεύει αν και στην οδήγηση δε μπορώ να πω πως μου αρέσει ιδιαίτερα.
Θα συμφωνήσω και για τα τιμόνια με το Γιώργο. Κι εμένα μου φαίνονται διαφορετικά. Κι ας έχω οδηγήσει μόλις 3 διαφορετικά αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι. Το Micra αν και συμπαθητικό, δε θα το προτιμούσα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moonlight
Διάσημο μέλος


Mercedes C180, ένα audi A4


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Δεν λέω ότι τα αυτοκινητα μικρών ίππων είναι επικίνδυνα αλλά στην εθνική θα έχεις δυσκολίες καθώς θα είσαι αναγκασμένη να είσαι πισω από νταλίκες και αργοκίνητους οδηγούς και θα κάνεις αρκετή ώρα για να τους προσεράσεις εξαιτίας της μικρής επιτάγχυνσης.
edit: To aygo ξέχασε το
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


teeest driiiiveeeeee




δεν παιρνεις ενα dacia sandεro λεω γω..καινουριο ..που ειναι και γαλλικο..και γερο και φτηνο..

scoda fabia?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος


παντως υπαρχει προπαγανδα αδικη κατα των γαλλικων αυτοκινητων ..ειναι γνωστο αυτο..και οχι μονο στην Ελλαδα..ενω η βιομηχανια με τεραστιο μαρκετινγκ της γερμανιας και ιαπωνιας δεν εχει προηγουμενο..
Έχεις δίκιο.. Αλλά μήπως αυτό συμβαίνει μόνο στα αυτοκίνητα; Παντού τα ίδια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


α..και απο αμορτισερ..μετα απο τοσα χρονια σε πεζο..οταν μπηκα σε ενα πασατ ,νομιζα οτι δεν υπηρχαν καθολου αμορτισερ..

πηγαινε και κανε τεστ drive σε αντιπροσωπιες ολων των χωρων

μην πιστευεις τι σου λεει ο καθενας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valder
Τιμώμενο Μέλος



Κοίτα και το 500αράκι λοιπόν!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος


και ενας λογος που οι μηχανικοι τα συκοφαντουν τοσο..και ακομα περισσοτερο τα πεζο.ειναι γιατι ειναι πιο δυσκολο να τους βαλεις χερι,πιο πολυπλοκα,,γιαυτο ομως εχουν αξιοπιστια σε μερικα πραγματα που αλλα δεν εχουν..
α..και απο αμορτισερ..μετα απο τοσα χρονια σε πεζο..οταν μπηκα σε ενα πασατ ,νομιζα οτι δεν υπηρχαν καθολου αμορτισερ..
πηγαινε και κανε τεστ drive σε αντιπροσωπιες ολων των χωρων
μην πιστευεις τι σου λεει ο καθενας...
Αμφιβάλλω αν μου δώσουν αμάξι για test drive με δίπλωμα τριών μηνών αλλά οκ

Εγώ ψηνόμουν για πρώτο αμάξι, το Audi A1 της υπογραφής μου αλλά βγαίνει αλμυρό στα λεφτά οπότε μπορεί να βολευτώ με κανα Fiat 500!(αλλά που να χωρέσω εκεί μέσα 1.85 γομάρι)
Κοίτα και το 500αράκι λοιπόν!![]()
Εγώ χωράω σίγουρα πάντως.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


εχεις ρωτησει? ρωτα πρωτα και δες τι ρολο παιζει το νεο διπλωμα..Αμφιβάλλω αν μου δώσουν αμάξι για test drive με δίπλωμα τριών μηνών αλλά οκ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Α ναι τον είχα ξεχάσει αυτό το δρόμο.... Έχω πάει μια δυο φορές. Την μια φορά κόντεψα να κοιμηθώ στο τιμόνι καθώς είχε πόσα χιλιόμετρα ευθεία (ούτε στροφές, ούτε τίποτα) η απόλυτη ευθεία.... Αργότερα όταν ξεψαρώσεις θα έχεις πρόβλημα με την τελική. Το fiesta με το μικρό κινητήρα εχει τελική 168 km/h... Λογικά σε μια ταχύτητα 120 km/h -140 km/h το αυτοκίνητο πρέπει να ζορίζεται αρκετά. Όταν πας στην αντιπροσωπεία ζήτα τους να σου κάνουν και μια βόλτα-επίδειξη στην εθνική οδό για να δεις πως συμπεριφέρετε το αυτοκίνητο στις μεγάλες στροφές. Αν το βλέπεις καλό τότε πάρε το.Δεν ξέρω αν έχεις ανέβει ποτέ βόρεια, γιατί βλέπω ότι είσαι από Αθήνα, αλλά αν θέλεις να προσπεράσεις και μισή ώρα να θες για να το κάνεις έχεις το χρόνο. Εγνατία λέγεται και μας κάνει καλό![]()
Εμείς οι νότιοι είμαστε τίγκα στη κίνηση

test drive είναι προτιμότερο να το κάνει κάποιος συγγενείς σου που οδηγεί χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος


Είπαμε οκεχεις ρωτησει? ρωτα πρωτα και δες τι ρολο παιζει το νεο διπλωμα..![]()

Α ναι τον είχα ξεχάσει αυτό το δρόμο.... Έχω πάει μια δυο φορές. Την μια φορά κόντεψα να κοιμηθώ στο τιμόνι καθώς είχε πόσα χιλιόμετρα ευθεία (ούτε στροφές, ούτε τίποτα) η απόλυτη ευθεία.... Αργότερα όταν ξεψαρώσεις θα έχεις πρόβλημα με την τελική. Το fiesta με το μικρό κινητήρα εχει τελική 168 km/h... Λογικά σε μια ταχύτητα 120 km/h -140 km/h το αυτοκίνητο πρέπει να ζορίζεται αρκετά. Όταν πας στην αντιπροσωπεία ζήτα τους να σου κάνουν και μια βόλτα-επίδειξη στην εθνική οδό για να δεις πως συμπεριφέρετε το αυτοκίνητο στις μεγάλες στροφές. Αν το βλέπεις καλό τότε πάρε το.
Εμείς οι νότιοι είμαστε τίγκα στη κίνηση.
Είναι βαρετός αυτός ο δρόμος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Δεν διαφωνώ σε αυτά το είπες, μερικά από τα οποία τα επισήμανα και εγώ....
Για το Fiat grante punto (πούντο πουντο το πειρατικό)... θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. Σίγουρα το golf δεν είναι απο τα πιο αξιοπιστα αμάξια αλλά σίγορα είναι πιο αξιόπιστο από τα Fiat (αν και οφείλω να πω ότι κάνει προόδος σε σύγκριση με το ένοχο παρελθόν της).... Πάντως η αλήθεια είναι ότι η Fiat εχει ανταλακτικά σε πολύ καλές τιμές αλλά και εγώ που έχω golf έχω σταματήσει από καιρό να πηγαίνω στην αντιπροσωπία και ότι θέλω το βρίσκω σε πολύ καλέ τιμές.
Ως προς την οδήγηση του punto θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. Πολύ χαλαρή ανάρτηση (σε τέτοιο βαθμό που κατά τη γνώμη είναι επικίνδυνο. Ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους με πολλές λακούβες νιώθεις σαν να μην έχεις πλήρη έλεγχο. Με λίγα λόγια το θεωρώ μεγαλύτερη βάρκα από το Αuris. To τιμόνι του είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει (χωρίς καμια αίσθηση). Τέλος η ποιότητα κατασκευής του είναι μετρια (κυρίως τα πλαστικά σημεία)
edit: Έχω την εντύπωση ότι η mazda έχει καλές τιμές στη συντήρηση απλώς μερικά ανταλλακτικά της είναι τσιμπημένα.
Τα τιμόνια είναι όλα ιδραυλικα αλλά όχι τα ίδια.... Είναι ελαφρύ σε σχέση με το golf.... Το καλύτερο τιμόνι σε αίσθηση το έχει η bmw.
Koίτα, θα ήθελα πολύ να συμφωνήσω μαζί σου,
αλλά δε θέλω

ωστόσο θα μπορούσαμε με τις ώρες να μιλάμε για αυτοκίνητα
και εσύ θα υποστήριζες Γερμανία
και εγώ Ιταλία, ένα μεγάλο ποσοστό αγοραστών αυτοκινήτων -λέει- προτιμά πάντα τη φίρμα του πρώτου του
αυτοκινήτου, τεσπά όμως ξεκινάω από αλλού και καταλήγω αλλού,
ο θεματοθέτης μιλάει για 10-11 χιλιάρικα και σε αυτή τη τιμή θα προτείνω το Panda, έχει λίγα μεν άλογα αλλα είναι ότι πιο αξιόπιστο στη κατηγορία, επίσης άξια μνείας είναι και η προσφορά της αποσύρσης
που κάνει ακόμη η Σπικάρ και σου δίνει το panda με 7100 (προσοχή αφορά τιμή πριν τον υπολογισμό του χρηματοδοτικού, υπολόγισε μετα την αποπληρωμή 9100 για τη φθηνότερη εκδοχή).
Αυτά από εμένα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_daemon_
Πολύ δραστήριο μέλος


ωστόσο θα μπορούσαμε με τις ώρες να μιλάμε για αυτοκίνητα
Λοιπόν φίλε Γιάννη, θα....ανατοποθετηθώ και τούτη τη φορά επί του topic αυστηρά, διότι από κει και κάτω... έχει αρχίσει ο χορός του Ζαλόγγου, μια και με εξαίρεση ελάχιστες τοποθετήσεις, τα υπόλοιπα που διάβασα με στείλανε...αδιάβαστο!

Μη μου ζητήσετε επεξηγήσεις όμως, δεν θα ήθελα να πικράνω αφ ενός προσωπικά κανένα, μου είστε όλοι τόσο συμπαθείς, αλλά και δεν θα το έκανα τσάμπα (να εξηγώ λεπτομερώς και ειδικά) με την καμία!

Έτσι λοιπόν, συνοπτικά και επί της ουσίας, για πρώτο αυτοκίνητο βασικά επιλέγουμε καινούριο και κουβά, παρά μεταχειρισμένο και...ταλαιπωρημένο βαρέλι, για δυο σημαντικούς λόγους!
Πρώτον, ο νέος οδηγός λογικά είναι και άπειρος, άρα τα προβληματάκια του μεταχειρισμένου θα τον ταλαιπωρήσουν περισσότερο αφ ενός, και αφ ετέρου θα του δημιουργήσουν αρνητική διάθεση για το αντικείμενο!
Δεύτερον, οι αντιδράσεις του καινούριου στις εντολές του οδηγού, είναι αυτές που προβλέπονται από τον κατασκευαστή, δίχως την ....παρέμβαση των όποιων παραγόντων που τις έχουν διαμορφώσει αναλόγως, πχ ανταλλακτικά, επισκευές, περιοδικά services, και φυσικά η προσωπική σφραγίδα του (πρώην) τιμονιέρη - πηδαλιούχου!
Αυτό λοιπόν σημαίνει πολύ απλά, ότι θα ξεκινήσει σωστά η διαδραστική αλληλεπίδραση του οδηγού με το όχημα, και ως γνωστόν, η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, μεταφορικά, κυριολεκτικά, και από όλες τις οπτικές γωνίες!

Το ποιό αυτοκίνητο θα είναι αυτό, εξαρτάται από πολλούς και καθοριστικούς παράγοντες, που αρχίζουν από...ευσεβείς πόθους και τελειώνουν στην τραπεζική επιταγή, αλλά ΚΑΙ στο αν αξίζει ο χειριστής για το συγκεκριμένο τετράτροχο, διότι τα άτιμα, έχουν την τάση να γυρίζουν να δαγκώνουν το χέρι που τα ταΐζει (με βενζίνη) διότι απαιτούν σεβασμό και δεν συγχωρούν τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ!

Σε αντίθεση με ένα laptop βέβαια, όπου μπορείς να γράφεις ότι θέλεις και σου κατέβει, χωρίς να κινδυνεύεις να μείνεις ανάπηρος ή και να βλέπεις μόνιμα τα ραδίκια ανάποδα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Έτσι λοιπόν, συνοπτικά και επί της ουσίας, για πρώτο αυτοκίνητο βασικά επιλέγουμε καινούριο και κουβά, παρά μεταχειρισμένο και...ταλαιπωρημένο βαρέλι, για δυο σημαντικούς λόγους!
καλη η αποψη σου..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος



αυτο δεν εννοεις συνονοματε?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.