Πτήση MH370 - Malaysian Airlines

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,914 μηνύματα.
απάντησε ο συγκυβερνήτης
Πολλές φορές στην αεροπορία την επικοινωνία με τα ραντάρ την αναλαμβάνει ο co pilot, εκτός αν όντως ήταν επιβεβαιωμένο ότι ήταν εκείνος στο τιμόνι. Μάλιστα αλλάζουν πολλές φορές.
Μηχανική βλάβη και να άλλαξε έτσι απότομα κατεύθυνση, δύσκολα το βλέπω.
Εκτός αν προσπάθησαν να γυρίσουν πίσω και έκαναν στροφή αλλά τους αποσυμπιεστηκε η καμπίνα και λιποθύμησαν όλοι πριν προλάβουν.
Αλλά και σε εκείνη την περίπτωση δεν εξηγείται να μην συνδέθηκαν με τα ραντάρ της Κίνας, μιας και μιλάμε για διαδικασία δευτερόλεπτων.
Πολύ μετρημένες και κανονισμένες κινήσεις φαίνονται. Πάντως αν το προκάλεσε ένας από τους δύο, σίγουρα δεν ήταν ο συγκυβέρνητης, αλλά ο πιλοτος
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Πολλές φορές στην αεροπορία την επικοινωνία με τα ραντάρ την αναλαμβάνει ο co pilot, εκτός αν όντως ήταν επιβεβαιωμένο ότι ήταν εκείνος στο τιμόνι. Μάλιστα αλλάζουν πολλές φορές.
Μηχανική βλάβη και να άλλαξε έτσι απότομα κατεύθυνση, δύσκολα το βλέπω.
Εκτός αν προσπάθησαν να γυρίσουν πίσω και έκαναν στροφή αλλά τους αποσυμπιεστηκε η καμπίνα και λιποθύμησαν όλοι πριν προλάβουν.
Αλλά και σε εκείνη την περίπτωση δεν εξηγείται να μην συνδέθηκαν με τα ραντάρ της Κίνας, μιας και μιλάμε για διαδικασία δευτερόλεπτων.
Πολύ μετρημένες και κανονισμένες κινήσεις φαίνονται. Πάντως αν το προκάλεσε ένας από τους δύο, σίγουρα δεν ήταν ο συγκυβέρνητης, αλλά ο πιλοτος

Το σενάριο της τεχνικής βλάβης είναι αυτό που περιγράφεις εσυ, δηλαδή κάποια σοβαρή βλάβη ξέσπασε στο Boeing και οι πιλότοι έκαναν απότομη στροφή ώστε να επιστρέψουν πίσω στην Kuala Lumpur όμως δεν πρόλαβαν με αποτέλεσμα να χάσουν τις αισθήσεις τους πριν προλάβουν να ζητήσουν βοήθεια από τις αρχές. Επίσης, το γεγονός ότι τόσο η Αεροπορική όσο και η Boeing δεν έδωσαν σαφή ενημέρωση δείχνει ότι ίσως κάτι γνώριζαν όμως δεν ήθελαν να βγει στη δημοσιότητα. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το 2014, ελάχιστα χρόνια πριν αρχίσουν τα σοβαρά issues στα αεροπλάνα της Boeing. Από την άλλην αν μιλάμε για pilot suicide ποιος ο λόγος να κάνει όλη αυτήν την πορεία και απλά να μην ρίξει το αεροπλάνο την ίδια στιγμή;; Μιλάμε ότι το αεροπλάνο πετούσε για 5 ώρες μετά την εξαφάνιση του άρα κάτι άλλο πολύ τρομακτικό συνέβη εκεί μέσα.

Σε κάθε περίπτωση για εμένα ισχύει το slogan “ if it’s Boeing i am not going” καθώς με την ασφάλεια μας δεν είναι να παίζουμε, ειδικά όταν μιλάμε για αεροπορικά ταξίδια όπου είσαι στο έλεος της μηχανικής.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,914 μηνύματα.
απλά να μην ρίξει το αεροπλάνο την ίδια στιγμή;;
Η μόνη επιλογή να το ρίξει σε θάλασσα ήταν στη θάλασσα της Κίνας, αλλά και εκεί δεν θα ήταν εύκολο, θα έπρεπε να πλακωθεί με τον co pilot ή θα έπρεπε να το κάνει πολύ γρήγορα (όπως η άλλη κινεζική πτήση που το έριξε σε βουνό).
Αυτό που έχουν πει οι Μαλαισιανοι είναι ότι ενδεχομένως ανέβηκε πάνω από 12.000 μέτρα (όπου γίνεται αποσυμπίεση κατευθείαν) όταν ο co pilot θα πήγε τουαλέτα ώστε να λιποθυμησουν όλοι οι επιβάτες εκτός από αυτόν για λίγο παραπάνω (οι μπουκάλες οξυγόνου του προσωπικού έχουν μεγαλύτερη διάρκεια).
Γενικά μια πολυυυυυ περίεργη κατάσταση, λυπάμαι τους συγγενείς που βλέπουν σιγά σιγά κομμάτια του αεροσκάφους να έρχονται από τις ακτές της Αφρικής.
Τι φρίκη.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Η μόνη επιλογή να το ρίξει σε θάλασσα ήταν στη θάλασσα της Κίνας, αλλά και εκεί δεν θα ήταν εύκολο, θα έπρεπε να πλακωθεί με τον co pilot ή θα έπρεπε να το κάνει πολύ γρήγορα (όπως η άλλη κινεζική πτήση που το έριξε σε βουνό).
Αυτό που έχουν πει οι Μαλαισιανοι είναι ότι ενδεχομένως ανέβηκε πάνω από 12.000 μέτρα (όπου γίνεται αποσυμπίεση κατευθείαν) όταν ο co pilot θα πήγε τουαλέτα ώστε να λιποθυμησουν όλοι οι επιβάτες εκτός από αυτόν για λίγο παραπάνω (οι μπουκάλες οξυγόνου του προσωπικού έχουν μεγαλύτερη διάρκεια).
Γενικά μια πολυυυυυ περίεργη κατάσταση, λυπάμαι τους συγγενείς που βλέπουν σιγά σιγά κομμάτια του αεροσκάφους να έρχονται από τις ακτές της Αφρικής.
Τι φρίκη.

Καταλαβαίνω τι λες όμως και πάλι η διαδρομή που ακολούθησε δεν οδηγούσε στην θάλασσα της Κίνας, αν ήθελε να το ρίξει απλά θα πήγαινε Ανατολικά και όχι δυτικά όπως έγινε τελικά. Ξαναλέω όμως ότι αν ήθελε να δώσει τέλος στην ζωή του σίγουρα δεν θα πετούσε για 5 ώρες καθώς αυτό δεν βγάζει κανένα νόημα, ίσα ίσα θα έδινε τον χρόνο στο πλήρωμα και στους επιβάτες να αντιδράσουν με κάποιο τρόπο. Εγώ από την αρχή πίστευα στις παρακάτω 2 θεωρίες:

Α) Το αεροπλάνο έπαθε σοβαρή ζημιά με αποτέλεσμα οι πιλότοι να κάνουν στροφή ώστε να το γυρίσουν πίσω όμως έχασαν τις αισθήσεις τους με αποτέλεσμα το 777 να πετάει στον αυτόματο για τις επόμενες 5 ώρες μέχρι που ξέμεινε από καύσιμα και έπεσε. Η Boeing και η αεροπορική γνωρίζουν τι έγινε όμως δεν το λένε ώστε να μην χαλάσει η φήμη τους, βέβαια η φήμη της Boeing έχει πάει περίπατο από το 2019 και μετά όμως αυτό είναι άλλη ιστορία.

Β) Έγινε αεροπειρατεία από τους 2 Ιρανούς που είχαν ψεύτικα διαβατήρια με σκοπό να ρίξουν το αεροπλάνο πάνω σε κάποιον στόχο όμως δεν πρόλαβαν καθώς τους κατέρριψαν, μην ξεχνάμε ότι στην περιοχή βρίσκεται η μεγαλύτερη βάση των ΗΠΑ στην Ασία. Επίσης, το συμβάν έγινε το 2014 όπου το Ισλάμ άρχιζε τις σοβαρές τρομοκρατικές επιθέσεις ανα τον πλανήτη. Βέβαια την θεωρεία αυτήν δεν την δέχομαι εύκολα καθώς αν είναι τρομοκρατική ενέργεια σίγουρα κάποια οργάνωση θα είχε αναλάβει την ευθύνη όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις.

Βέβαια υπάρχει και ένα τρίτο σενάριο το οποίο αναφέρει ότι το αεροπλάνο μπήκε σε κάποια χρόνοπύλη όμως αυτό δεν βγάζει κανένα νόημα καθώς μιλάμε για ένα ασφαλές ύψος όπου πετούν εκατομμύρια αεροπλάνα ενώ η πτήση έδινε σημεία ζωής για 5 ώρες μετά την εξαφάνιση της.

 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,914 μηνύματα.
Το αεροπλάνο έπαθε σοβαρή ζημιά με αποτέλεσμα οι πιλότοι να κάνουν στροφή ώστε να το γυρίσουν πίσω όμως έχασαν τις αισθήσεις τους με αποτέλεσμα το 777 να πετάει στον αυτόματο για τις επόμενες 5 ώρες μέχρι που ξέμεινε από καύσιμα και έπεσε.
Κοίτα, σοβαρή ζημιά και να πετάει πέντε ώρες δεν πάνε μαζί. Αν ήταν τόσο μεγάλη η ζημιά θα έπεφτε πολυυυ σύντομα. Εκτός αν η ζημιά ήταν αποσυμπίεση της καμπίνας (σαν το Helios).

σίγουρα κάποια οργάνωση θα είχε αναλάβει την ευθύνη όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ακριβώς αυτό. Άρα δεν νομίζω να είναι.

έδινε σημεία ζωής για 5 ώρες μετά την εξαφάνιση της.
Μεγάλο μυστήριο αυτές οι 5 ώρες.
Απλά ελπίζω να μην ήταν ξύπνιοι οι άνθρωποι και να ήταν ακόμη μια ιστορία του helios, είτε με την πρόθεση του πιλότου ή χωρίς. Γιατί αν ήταν ξύπνιοι οι άνθρωποι θα ήταν ο,τι πιο φρικιαστικό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ακολούθησε δεν οδηγούσε στην θάλασσα της Κίνας
Στην μέση της θάλασσας αυτής ήταν όταν άλλαξε πορεία, περίεργα πράγματα γενικά σε αυτή τη πτήση.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω, όλα είναι πολλά τα μυστήρια σε αυτήν την υπόθεση. Μερικοί βάζουν στο παιχνίδι και τις ΗΠΑ καθώς κοντά εκεί βρίσκεται η μεγαλύτερη βάση των ΗΠΑ στον Ινδικό ωκεανό.

Οταν λες κοντα εννοεις φανταζομαι την αποσταση αθηνα λονδινο, γιατι το diego garcia ηταν περιπου 2300κμ μακρυα στο πιο κοντινο σημειο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στην μέση της θάλασσας αυτής ήταν όταν άλλαξε πορεία, περίεργα πράγματα γενικά σε αυτή τη πτήση.

Η πιο λογικη πιθανοτητα ηταν οτι ο κυβερνητης ηθελε να εξαφανηστει. Ο τροπος πτησης του αεροπλανου οπως αυτο φανηκε απο τα στρατιωτικα ρανταρ και απο τα δεδομενα της inmarsat σε ακολουθες (προσφατες αναλυσεις) μπορουν να προσομοιωθουν μονο με χειροκινητη πτηση. Το δοκιμασαν κατι γαλλοι πιλοτοι, υπαρχει και μια παρουσιαση τους (ειναι μιαμιση ωρα) στο youtube.

Eπισης κανενα μοντελο βλαβης που εχουν δοκιμασει απο τοτε δεν συναδει με το τροπο που παρουσιάστηκε το mh370. Το ACARS για να κλεισει πρεπει να αποτυχουν ΟΛΑ τα ηλεκτρικα συστηματα του αεροπλανου. Δεν θα μπορει να πεταξει μετα απο αυτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top