Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Απο χθές το βράδυ, ταυτοποιήθηκαν 3 σοροί αγνοούμενων, πρόκειται για:

° Βάιος Βλάχος
° Αναστασία Αδαμίδου
° Κυπριανού Παπαϊωάννου

Οι νεκροί έφτασαν πλέον τους 60
Ταυτοποιήθηκαν και άλλοι 2:

° Ελπίδας Χούπας
° Ιωάννης Βουτσινάς

Οι νεκροί είναι τουλάχιστον 62
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Ωραίο επίπεδο έχεις .😉😉
Ναι πολυ ωραιο επιπεδο,το οποιο αρμοζει στο επιπεδο των εγκληματιων που μας κυβερνουν και καμια σχεση με το επιπεδο αμοιβαδας ορισμενων και πολυ το χαιρομαι.
Ή αλλιως ωχ δεν ξερω τι σκατα να πω και λεω για το επιπεδο.ΟΚ τα ξερουμε αυτα.

Κια συνεχιζουμε το προγραμμα μας αγαπητοι ακροατες με το εξης παρακατω,απο την ακραια ΑΡΙΣΤΕΡΗ εφημεριδα και ιστοσελιδα το ΒΗΜΑ,συνιστωντας στα δεξια μποτακια να απομακρυνθουν απο τις οθονες τους για την δικια τους ασφαλεια.


Τέμπη: «Από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνω σε τρένο» λέει Πρώην Διευθυντής Ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ​

Ο πρώην διευθυντής εξήγησε στην ΕΡΤ το λόγο που αποφεύγει το τρένο ως μέσο μεταφοράς​

Σε μία σοκαριστική δήλωση προέβη ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, ο οποίος αποκάλυψε πως από τα τέλη του 2020 δεν ταξιδεύει με τρένα.
Ο κ. Ρετσινάς που είναι και πρώην μέλος της Επιτροπής Ερευνών μίλησε στην ΕΡΤ,με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, εξηγώντας το λόγο που έχει αποφασίσει τα τελευταία χρόνια να αποφεύγει το τρένο ως μέσο μεταφοράς.
Όπως δήλωσε, μέχρι το τέλος του 2020 υπήρχε ασφάλεια, καθώς στους ελληνικούς σιδηροδρόμους υπήρχε και κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, το οποίο δεν υπάρχει πλέον.

«Πλεόν πάμε στα τυφλά»​

«Μέχρι το τέλος του 2020 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο σταθμάρχης – στην οδό Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο και πλέον πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου σταθμάρχη».

Ερωτώμενος εάν ήταν στη θέση του υπουργού, αν θα επέτρεπε να ξανακινηθούν τα τρένα μετά την τραγωδία απάντησε κατηγορηματικά «όχι» και τόνισε πως «πρέπει πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν».
Κατόπιν είπε πως ένας άνθρωπος στα 60 του, με ένα μήνα εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι σταθμάρχης σε έναν μικρό σταθμό και όχι σε έναν όπως της Λάρισας.


Ο κ. Ρετσινάς άφησε αιχμές μάλιστα για τον σταθμάρχη της Λάρισας, που είναι ο μοναδικός κατηγορούμενος της υπόθεσης μέχρι τώρα, και δήλωσε πως ενδεχομένως να ήταν και υπό την επήρεια ουσιών.
«Ο σταθμάρχης αυτός μου δίνει την εντύπωση ότι ήταν, δεν ξέρω, υπό την επήρεια κάποιας ουσίας; Δεν ξέρω, οι αρμόδιοι πρέπει να το ψάξουν αυτό. Βλέπω να λέει στον μηχανοδηγό μέσω ραδιοτηλεφώνου ‘φεύγεις’. Από τον δρόμο που του λέει χωρίς να του πει την γραμμή ανόδου, που θα έπρεπε να του πει, θεωρείται πως του λέει ‘φεύγεις προς την γραμμή ανόδου’.

»Στην Αθήνα στα κεντρικά υπάρχει ένας κεντρικός πίνακας που σημειώνονται οι κινήσεις των τρένων. Εκεί ο ρυθμιστής της κυκλοφορίας έχει γράψει πως η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία πηγαίνει από τη Λάρισα στους Νέους Πόρους από την γραμμή ανόδου, κανονικά. Δηλαδή ο σταθμάρχης της Λάρισας ανέφερε πως τον έστειλε από την γραμμή ανόδου», τόνισε ο πρώην διευθυντής ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.
Ρε παιδιά μια ερώτηση γαμώτο που κανένας δεν μού έχει απαντήσει.

Όλοι κάθεστε και μιλάτε για τον σταθμάρχη αν έφταιγε (που για εμένα εκείνος έκανε το μοιραίο λάθος δεν το συζητάμε) και από την άλλη το πάτε γενικά και αόριστα στους υπουργούς κλπ.

Ο μηχανοδηγός του επιβατηγού τρένου διαβάζω είχε 12 λεπτά αντίδρασης και το γνώριζε ότι επίκειται σύγκρουση.

Γιατί δεν ενεργοποίησε κάποιο πρωτόκολλο ώστε να μεταφερθούν οι επιβάτες των βαγονιών που αναμένεται να συγκρούονταν στα πιο πίσω βαγόνια ώστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην θρηνήσουμε;

Δεν ειρωνεύομαι, ειλικρινά περιμένω μια απάντηση για όποιον έχει διαβάσει κάτι παραπάνω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αποπροσανατολίζεις την κουβέντα σε εγκληματικό βαθμό.
ρε φιλε ξερω οτι ειναι πολλες οι σελιδες που γραφουμε εδω μεσα αλλα πλιζ διαβασε ολα τα ποστ μου απο προχθες πριν τα γραψεις αυτα
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
το θεμα δεν ηταν αν μπηκε με μεσο ή χωρις. Προφανως το μέσο θα πρεπει να καταδικαζεται, ομως δεν ειναι αυτο το σημαντικο αυτη τη στιγμη για να εστιασουμε, χανουμε την ουσια
Και ομως,αυτη ειναι η ουσια,διοτι δειχνει ακριβως οτι μπαινουν ανικανα και επικινδυνα ηλιθια ατομα σε λαθος θεσεις,ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ εγκληματικα ακομα και σημερα απο τους εκσυγχρονιστες που εκραζαν τον ΣΥΡΙΖΑ ,καμια αξιοκρατια,πελατειακο κρατος απο τους ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ και το σαπιο ακριβως αυτο συστημα ειναι που οδηγει σε καταστροφες.ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.
για την ελισαβετ χατζηβασιλειου παιδιά γνωριζει κανεις τιποτα? Ειναι ακομα αγνοουμενη και μια γνωστη μου που ειναι κοντινη της φιλη ψαχνει απεγνωσμενα να μαθει κατι απο οποιονδηποτε

η τυφλη γατα της βρεθηκε νεκρη αλλά η ιδια που ηταν στο τρενο ειναι ακομα αγνοουμενη, δεν ειναι στους τραυματιες σε καμιά λιστα σε κανενα νοσοκομειο και ουτε στους ταυτοποιημενους νεκρους
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Όταν αγνοεί κανείς το κακό κάποια στιγμή βρίσκει και τον ίδιο . Είναι νομοτελειακό πως θα συμβεί αυτό .
Και τότε η ιστορία του θα είναι θέμα μερικών εβδομάδων μέχρι να ξεχαστεί , ακριβώς όπως βιώνει την ιστορία άλλων ανθρώπων σαν θέμα λίγων εβδομάδων που θα ξεχάσει . Η διαφορά όμως είναι οτι όταν βιώνεις εσύ μια κατάσταση , πλέον τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά . Δεν είσαι απλός παρατηρητής . Η ζωή συνεχίζεται σίγουρα , ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε . Και δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε , γιατί δεν ήταν ένα ατύχημα . Ούτε μια κακιά στιγμή . Ήταν διαρκή αμέλεια χρόνων εαν όχι και δεκαετιών .

Δυστυχώς η ενσυναίσθηση έχει χαθεί . Και αυτό είναι πολύ λυπηρό . Κάθονται και συζητάνε στα κανάλια για το πολιτικό κόστος στις εκλογές για την κυβέρνηση του Μητσοτάκη . Like ποιος ενδιαφέρεται αυτή την στιγμή για το πολιτικό κόστος του Μητσοτάκη ; Τι θα γίνει με το κόστος που πλήρωσαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και συγγενείς και φίλοι τους ;
Πρώτον,Το πολιτικό κόστος δεν κινδυνεύει από εμένα ή εσένα .Το πολιτικό κόστος κινδυνεύει απ' την κοινωνία ! O ελληνικός λαός δεν είναι "πελάτης" αλλά μέτοχος .Όπως στις εταιρείες ο οποίος CEO ακολουθεί τις επιθυμίες -στρατηγικές των μετοχών (επειδή φοβάται μην χάσει επενδύσεις) ,έτσι και ο πρωθυπουργός ακολουθεί τις επιθυμίες του λαού να θέλει μόνο χρήμα (χρηματιστήρια κλπ) και 0 κοινωνική ευθύνη .Έτσι και ο λαός όχι μόνο τώρα αλλά χρόνια τώρα έχει (από)δείξει τόσο με την αλογιστη επιδίωξη ανέσεων, όσο και με άλλα θέματα ,διάφορα πιο σημαντικά (π.χ τρίτες χώρες ....αμάν τι τραβάνε από εμάς ,κοβιντ ,κλιματική αλλαγή ) είναι στραμμένος προς το βραχυπρόθεσμο οικονομικό όφελος παρά το μακροπρόθεσμο σχεδιασμό αξιών ,αρχών και αειφορίας.Ετσι ο Κούλης (πρέπει να)τα ακολουθεί πιστά

Δεύτερων, η ενσυναίσθηση έχει χαθεί χρόνια τώρα ....και έκανε πιο πολύ μπαμ στον κοβιντ που τωρινά άτομα σε αυτό το φόρουμ νοιάζονται για τους 50-60 θανάτους .Αλλά στο άλλο θέμα (πανδημία)δεν τους καίγεται καρφί πόσα τρένα εκτροχιάζονται κάθε μέρα με θανάτους ακόμα και σήμερα .....που νομίζω είναι ίδιο σωστά ?

Τρίτων, αυτό που κάνει το φόρουμ (αλλά και όλη η κοινωνία)τώρα είναι συναισθηματικός παρορμητισμος.Ολοι ασχολούνται με το αποτέλεσμα,το οποίο δεν πρόκειται να αλλάξει ,πάει εκτροχιάστηκε το τρένο, πέθαναν 50-60 άτομα , το αποτέλεσμα δεν θα αλλάξει.Ασχολουνται με το ποιος φταίει και ποιο κόμμα φταίει .Αυτό που δεν έχω δει κανέναν να συζητάει είναι η αλλαγή του αιτίου .Και τώρα τι γίνεται?Τα τραίνα ακόμα στο ίδιο δίκτυο κινούνται, με την ίδια (ελλιπή) σήμανση, με τα ίδια (ανύπαρκτα) συστήματα επικοινωνίας, με τα ίδια (ανύπαρκτα) συστήματα ελέγχου, με τα ίδια χάλια, τους ίδιους κινδύνους.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Ο μηχανοδηγός του επιβατηγού τρένου διαβάζω είχε 12 λεπτά αντίδρασης και το γνώριζε ότι επίκειται σύγκρουση.
Οι μηχανοδογοι ειναι ΥΠΕΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ,και το επικινδυνο της υποθεσης ηταν οτι σχεδον στην περισσοτερη διαδρομη κινουνταν στο αντιθετο ρευμα επειδη ΤΟΤΕ οντως επρεπε,ΟΜΩΣ στην μοιραια διαδρομη ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ και επρεπε ο αλητης να το γυρισει στο κανονικο,ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ...Τον ξαναρωτησε ο συγχωρεμενος για να ειναι σιγουρος,βασιλη δηλαδη πηγαινω και η αμοιβαδα του ειπε ΝΑΙ.ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ Ν ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ,ΕΙΧΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙ...πριν πηγαιναν παλι στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ οποτε αφου τους εδωσε το ΟΚ ο σταθμαρχης να πανε ως εχει(δεν διευκρινισε η αμοιβαδα τιποτα), αυτοι δεν ψιλιαστηκαν τιποτα.
ΕΠΙΣΗς ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΙ Μ ΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ.

Πριν πεταξεις την @ σου εναντια στον νεκρο..φροντιζε πρωτα να μαθαινεις σωστα τα γεγονοτα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

για την ελισαβετ χατζηβασιλειου παιδιά γνωριζει κανεις τιποτα? Ειναι ακομα αγνοουμενη και μια γνωστη μου που ειναι κοντινη της φιλη ψαχνει απεγνωσμενα να μαθει κατι απο οποιονδηποτε

η τυφλη γατα της βρεθηκε νεκρη αλλά η ιδια που ηταν στο τρενο ειναι ακομα αγνοουμενη, δεν ειναι στους τραυματιες σε καμιά λιστα σε κανενα νοσοκομειο και ουτε στους ταυτοποιημενους νεκρους
Υπαρχει λες περιπρωση να ειναι ζωντανη; Ρε παιδια συνελθετε γμτ.Απλα ακομα δενε χει ταυτοποιηθει.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,824 μηνύματα.
Για εμένα τα κόμματα για άλλη μία φορά έδειξαν την μικρότητά τους και το πόσο ανάξιοι είναι όλοι να αναλάβουν την ηγεσία αυτής της χώρας. Ούτε ένας της Βουλής δεν κράτησε μία υπεύθυνη συμπεριφορά προς αυτό το συμβάν και όλοι φρόντισαν να αναλωθούν σε μικροπολιτικές κόντρες προσπαθώντας να εργαλειοποιήσουν ένα τέτοιο φρικτό γεγονός.

Ποιον να πρωτοπιάσεις; Ο Πρωθυπουργός αυτής της χώρας σε διάγγελμα του ξεκίνησε να ομιλεί ρίχνοντας με τη μία όλο το βάρος σε έναν σταθμάρχη προσπαθώντας να αποφύγει τις ευθύνες που του αναλογούν με τέτοιο χυδαίο και ανήθικο τρόπο. Η μείζονος αντιπολίτευσις, που εκφράζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ, αναλώθηκε σε τραγικότατες συγκρίσεις με το Μάτι βλέποντας όλο αυτό το θανατικό ως μία ευκαιρία για ρεβάνς έναντι της ΝΔ δείχνοντας πως πίσω από τα κροκοδείλια δάκρυα έχουν χαρεί με αυτή τη βόμβα που έσκασε στην ΝΔ λίγο πριν τις εκλογές. Το ΠΑΣΟΚ στη σταθερή του σύγκλιση με την κυβέρνηση αποφεύγει τις πολλές δηλώσεις και αρκείται και αυτό στο να κατηγορεί τον σταθμάρχη. Το ΚΚΕ κλασσικά παραμένει το ίδιο γραφικό με αερολογίες και αοριστολογίες περί πάλης και ξεσηκωμού κατά του κεφαλαίου. Η Ελληνική Λύση κάνει λόγο για άμεση παραίτηση της κυβερνήσεως και πως μόνον αυτοί μπορούν να δώσουν λύση ( σύμφωνα με το διάγγελμα του Κυριάκου Βελόπουλου που παρακολούθησα ) δείχνοντας μία ξεκάθαρα ανεύθυνη στάση. Το ΜέΡΑ25 πετάει τα δικά του αντικαπιταλιστικά τσιτάτα περί ιδιωτικοποιήσεως μπας και συγκινήσει το κοινό του που προφανώς δεν θα έχει καθίσει να ψάξει πως και ο ΟΣΕ είναι κρατικός και η ιταλική εταιρεία που έχει εξαγοράσει την HellenicTrain αν και είναι δηλωμένη ΑΕ στη πραγματικότητα ελέγχεται από το Ιταλικό κράτος, να έχουμε όμως να πούμε και τίποτα για τα ψηφαλάκια.

Η ντροπή είναι μικρή λέξη για αυτούς.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχών του ΟΣΕ στις 24 Μαΐου 2022, σύμφωνα με την οποία δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή και παραλίγο να συγκρουστούν στον σταθμό Σερρών.

Σχεδόν έναν χρόνο πριν από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, η Π.Ε.Σ.ΟΣΕ ζητούσε την άμεση παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών και της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων προτού «θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές».

Στην καταγγελία αναφέρεται ότι τη Δευτέρα 23 Μαΐου 2022, μια αμαξοστοιχία δήλωσε ακινησία στον σταθμό Σερρών, ο οποίος δεν λειτουργούσε καθώς δεν είχε σταθμάρχη. Η Πανελλήνια Ένωση Σταθμαρχών υποστηρίζει πως αντί να ζητηθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποσύρει την αμαξοστοιχία, με μηχανή εφεδρείας, «δόθηκε εντολή σε εμπορευματική αμαξοστοιχία από την Αλεξανδρούπολη να κατευθυνθεί από την Δράμα στον σταθμό Σερρών που δεν λειτουργούσε και άρα δεν ήταν εφικτό να διευθετηθούν οι αλλαγές (κλειδιά) σε παρακαμπτήριο, για να μην υπάρξει σύγκρουση των 2 τρένων (κινούνταν και τα 2 επί μονής γραμμής)».

«Μόλις διαπιστώθηκε η εγκληματική αμέλεια, δόθηκε εντολή από την Διοίκηση του ΟΣΕ σε εργάτη γραμμής να μεταβεί στον σταθμό Σερρών με κλειδούχο και χωρίς την παρουσία σταθμάρχη να διευθετήσει τις αλλαγές και την κυκλοφορία των τρένων, κατά παράβαση δηλαδή κάθε Κανονιστικής διαδικασίας», σημειώνεται στην καταγγελία. Όμως η ιστορία δεν σταματά εδώ.

Σύμφωνα με την Ένωση Σταθμαρχών, όταν ο εργάτης γραμμής και ο κλειδούχος έφτασαν στον σταθμό, διαπίστωσαν ότι δεν είχαν τα κλειδιά του κτιρίου για να μπουν στο κτίριο και να πάρουν τα απαραίτητα εργαλεία. Τότε, σήμανε συναγερμός. «Πανικόβλητος ο υπηρεσιακός μηχανισμός του ΟΣΕ και μπροστά σε ένα ενδεχόμενο δυστύχημα που θα στοίχιζε ανθρώπινες ζωές, κάλεσε συνταξιούχο σταθμάρχη της περιοχής που είχε (πως άραγε βρέθηκαν στην κατοχή του) κλειδιά του σταθμού Σερρών και του ζήτησε να ανοίξει άμεσα το κτίριο, όπως και έκανε».

Ακολουθεί αναλυτικά η καταγγελία της Π.Ε.Σ.ΟΣΕ

Συνταξιούχοι ανοίγουν σταθμούς στις Σέρρες και δίνουν εντολές σε τρένα. Σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Η Π.Ε.Σ.ΟΣΕ καταγγέλλει τα όσα συνέβησαν χτες στον σιδηροδρομικό σταθμό Σερρών και ζητά την άμεση παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών και της Ρ.Α.Σ. πριν θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές.

Τα όσα συνέβησαν αποδεικνύουν την διάλυση που επικρατεί στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας και της Διοίκησης του ΟΣΕ.

Συγκεκριμένα, χτες Δευτέρα 23 Μαίου η αμαξοστοιχία 3634 δήλωσε ακινησία στον σταθμό Σερρών (που δεν λειτουργεί – δεν έχει σταθμάρχη). Αντί να ζητηθεί από την ιδιωτικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποσύρει την αμαξοστοιχία της με μηχανή εφεδρείας και με διαδικασίες που προβλέπει ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης και Κυκλοφορίας, δόθηκε εντολή σε εμπορευματική αμαξοστοιχία από την Αλεξανδρούπολη να κατευθυνθεί από την Δράμα στον σταθμό Σερρών που δεν λειτουργούσε και άρα δεν ήταν εφικτό να διευθετηθούν οι αλλαγές (κλειδιά) σε παρακαμπτήριο, για να μην υπάρξει σύγκρουση των 2 τρένων (κινούνταν και τα 2 επί μονής γραμμής).

Μόλις διαπιστώθηκε η εγκληματική αμέλεια, δόθηκε εντολή από την Διοίκηση του ΟΣΕ σε εργάτη γραμμής να μεταβεί στον σταθμό Σερρών με κλειδούχο και χωρίς την παρουσία σταθμάρχη να διευθετήσει τις αλλαγές και την κυκλοφορία των τρένων, κατά παράβαση δηλαδή κάθε Κανονιστικής διαδικασίας !

Η διάλυση όμως που επικρατεί στον ΟΣΕ δεν έχει τέλος. Ο συνάδελφος εργάτης γραμμής και ο συνάδελφος κλειδούχος που κατέφθασαν στον σταθμό Σερρών διαπίστωσαν ότι δεν είχαν τα κλειδιά του σταθμού Σερρών για να εισέλθουν στο κτίριο και να πάρουν τα απαραίτητα εργαλεία για τις απαιτούμενες ενέργειες.

Πανικόβλητος ο υπηρεσιακός μηχανισμός του ΟΣΕ και μπροστά σε ένα ενδεχόμενο δυστύχημα που θα στοίχιζε ανθρώπινες ζωές, κάλεσε συνταξιούχο σταθμάρχη της περιοχής που είχε (πως άραγε βρέθηκαν στην κατοχή του) κλειδιά του σταθμού Σερρών και του ζήτησε να ανοίξει άμεσα το κτίριο, όπως και έκανε.

Ακολούθως και χωρίς την παρουσία σταθμάρχη έγιναν ελιγμοί και παλινδρομήσεις τρένων επί της κυρίας και των παρακαμπτηρίων γραμμών και ακολούθησε προσπάθεια συγκάλυψης και απόκρυψης του συμβάντος.

Σε κάθε περίπτωση τα όσα περιγράφονται είναι ακριβή και θυμίζουν όχι δομές επιτελικού Κράτους, αλλά μηχανισμούς παρακράτους.

Προειδοποιούμε ότι, αν συνεχιστούν οι εγκληματικές αυτές παραλείψεις και ενέργειες θα κοστίσουν ανθρώπινες ζωές
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το ίδιο και οι συδικαλιστές που βγαίνουν στα κανάλια και λένε ότι τα έλεγαν.
Παγκοσμια πρωτοτυπια εννοειται απο τον ΑΚΙΚΟ.
Δε κατηγορουμε πλεον συνδικαλιστες ή εργαζομενους που ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ./...ΑΛΛΑ ΤΟΥς ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ;;;;;;;;; ΚΑΙ; ΤΙ; ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΙΚΕ;Δηλαδη να μεινει ανεργος ο εργαζομενος οχι επειδη φταιει ,αλλα επειδη κανει το σωστο και κανει καταγγελιες αλλα ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ;

Η υπομονη εχει και τα ορια της ακικε.Δεν αξιζει να φαω μπαν για τις @ που λες,αλλα επιτελους στανατα να τα εκτοξευεις αυτα,ΑΡΚΕΤΑ.

Ειναι ισως η πιο τρανταχτη περιπτωση ΑΠΕΙΡΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ,που τις εκαναν και δημοσια και με απεργιες και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΙ Ο ΑΚΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΙΖΕ ΩΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΔΙΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Απο τη στιγμή που ένας συνδικαλιστής το έχει αναφέρει αλλα δεν ακούγεται και δεν μπορει να κάνει κατι δεν εχει καμια ευθυνη.

Ειναι σαν να μου λές οτι εγω σαν προισταμενος κανω αναφορά εναν επικινδυνο συναδελφο προς τους ανωτερους καθως δεν εχω εγω την δυναμη να του πω να μην ερθει ξανά στη δουλειά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΑΓΑΖΙ ΞΈΡΕΙΣ.... και μετα αυτος πάρει και πυροβολήσει κάποιον θα ευθυνομαι εγω επειδη οι άλλοι δεν θέλουν να τον μεταφέρουν ή και να τον απολύσουν. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗς ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΡΕΙΑΣ εγιναν οι δέουσες ενέργειες.

Παιδιά συνέλθετε. Τι ειναι αυτα που γράφετε ;

Σας ειπα το ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ και περίπλοκο. Ας αφησουμε λοιπον οσους ειναι σχετικοί να κάνουν τη δουλειά τους.

Ακομη και ο Κουγιας μιλάει πολύ. Σε μενα αν ερχοταν να πεί κάτι θα του έλεγα σε παρακαλώ σεβάσου την ερευνα και αφησε με να κάνω τη δουλεια μου.. Αν δεν σ αρεσει η δουλεια μπορεις να κάνεις αναφορά. Αφου τελειωσω όμως γιατι αν πετάς αιχμές απο πριν ειναι σαν να το εχεις προσχεδιασμένο για να δημιουργησεις εντυπώσεις.
Από τη στιγμή που ξέρεις και συνεχίζεις να δουλεύεις έχεις ευθύνη. Με τη λογική σου δεν έχει ευθύνη ούτε η hellenic train γιατί ήταν στα μαχαιρια με τον ΟΣΕ για τη κατάσταση του δικτύου.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Από τη στιγμή που ξέρεις και συνεχίζεις να δουλεύεις έχεις ευθύνη. Με τη λογική σου δεν έχει ευθύνη ούτε η hellenic train γιατί ήταν στα μαχαιρια με τον ΟΣΕ για τη κατάσταση του δικτύου.
:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:

Η χελενικ δεν ειναι εργαζομενος, ειναι Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ,ΠΟΥ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.
ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ και μαλλον παρατα το το αθλημα.


1677865110971.png
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,924 μηνύματα.
για την ελισαβετ χατζηβασιλειου παιδιά γνωριζει κανεις τιποτα? Ειναι ακομα αγνοουμενη και μια γνωστη μου που ειναι κοντινη της φιλη ψαχνει απεγνωσμενα να μαθει κατι απο οποιονδηποτε

η τυφλη γατα της βρεθηκε νεκρη αλλά η ιδια που ηταν στο τρενο ειναι ακομα αγνοουμενη, δεν ειναι στους τραυματιες σε καμιά λιστα σε κανενα νοσοκομειο και ουτε στους ταυτοποιημενους νεκρους
Δυστυχώς δεν νομίζω η κοπέλα να είναι εν ζωή....και η οικογένειά της νομίζω το ανακοίνωσε αλλά μπορεί να την έχω μπερδέψει με άλλη κοπέλα.
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω θλίψη, οι 56 αγνοούμενοι δυστυχώς δεν είναι αγνοούμενοι. Είναι στους νεκρους😢
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Και ενας ερμος χωρις συγγενεις.Μοναχουλης..εξου και 57 οι σωροι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Παγκοσμια πρωτοτυπια εννοειται απο τον ΑΚΙΚΟ.
Δε κατηγορουμε πλεον συνδικαλιστες ή εργαζομενους που ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ./...ΑΛΛΑ ΤΟΥς ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ;;;;;;;;; ΚΑΙ; ΤΙ; ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΙΚΕ;Δηλαδη να μεινει ανεργος ο εργαζομενος οχι επειδη φταιει ,αλλα επειδη κανει το σωστο και κανει καταγγελιες αλλα ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ;

Η υπομονη εχει και τα ορια της ακικε.Δεν αξιζει να φαω μπαν για τις @ που λες,αλλα επιτελους στανατα να τα εκτοξευεις αυτα,ΑΡΚΕΤΑ.

Ειναι ισως η πιο τρανταχτη περιπτωση ΑΠΕΙΡΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ,που τις εκαναν και δημοσια και με απεργιες και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΙ Ο ΑΚΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΙΖΕ ΩΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΔΙΑ.
Προφανώς φταίνε και οι συνδικαλιστές. Όπου υπογράφεις έχεις ευθύνη. Ας κάνουν απεργία διαρκείας με κάθε κόστος. Ας δώσουν ενημερωτικά σε κάθε επιβάτη που μπαίνει στο τρένο.

Το να κανείς απεργία 1, 2 μέρες είναι ανούσιο και απλά ταλαιπωρείς το κόσμο.

Όποιος βλέπει το δάσος και όχι το δέντρο καταλαβαίνει πόσο ζημιά κάνει ο κρατισμός στο πολίτη. Εξαιτίας της μονιμότητας έχουμε εργαζόμενους σε κρίσιμες θέσεις στον ΟΣΕ λίγο πριν τη σύνταξη.

Με τη λογική σου και του Devil ούτε η hellenic train δεν εχει ευθύνη καθώς έκαναν επίσης καταγγελίες.

Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει τώρα το κράτος τώρα είναι να αποζημιώσει τους συγγενείς και τους τραυματίες καθώς και την hellenic train για όσο διάστημα το δίκτυο είναι κλειστό.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Ωχ το μωρε..τι καλα που ειμαστε με τα Ιταλα..τι καλα..φτιαχτηκε το τρενο ,φτιαχτηκε..:clapclap:

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πραγματικα αξιζει να δειτε το βιντειο για να καταλαβετε τι εστι χελενικ τρενα της @τσας.

 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Τα τρένα της Κίνας, τα οποία είναι τα καλύτερα του πλανήτη μαζί με της Ιαπωνίας.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,452 μηνύματα.
Ελα Αλεκο;

1677867575906.png


Ελα...ΝΑΙ...ΝΑΙ...ευτυχως που ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΡΙΖΑ να βαζουν τους δικους τους και εχουμε τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΣ.Ναι..ναι...ναι..εχουν τελειωσει αυτα βρε τα πελατειακα,που ζεις; Δεν εχουμε ρουσφετια πχια,ολοι ειναι αξιοκρατικα και τέλεια και μια χαρα ολα και φαινεται αυτο ναι;Ελα σε κλεινω τωρα,εχω να κανονισω ενα ρουσφετακι...

Μιλώντας στο OPEN ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας Ι. Κολλάτος, αναφέρθηκε στην επαγγελματική πορεία του κατηγορουμένου και σημείωσε πως «μεσολάβησε το κόμμα και τον κάνανε σταθμάρχη».

«Μεσολάβησε το κόμμα»

«Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον γνωρίζω και κάποια στιγμή τον είχα και βοηθό στο γραφείο αποσκευών. Ήταν υπάλληλος των αποσκευών. Μετέφερε βαλίτσες των επιβατών και παραλάμβανε τους επιβάτες. Κάποια στιγμή ο υπάλληλος αυτός αποσπάστηκε στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Στα 59 του χρόνια, μεσολάβησε το κόμμα και τον κάνανε σταθμάρχη. Στα τέλη Ιανουαρίου τον όρκισαν σταθμάρχη. Τον στείλανε περίπου 10 μέρες στην Καλαμπάκα, σε σταθμό απομονωμένο με 2 τρένα την ημέρα. Θέλω να πιστεύω πως παρακολούθησε την εκπαίδευση», είπε χαρακτηριστικά.

«Παρενέβη συγκεκριμένος πολιτικός»


Σημειώνεται πως σε αντίστοιχη καταγγελία είχε προχωρήσει χθες μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο Αλέξης Κούγιας. Επικαλούμενος πληροφορίες του, ο δικηγόρος υπογράμμισε ότι «παρενέβη συγκεκριμένος πολιτικός» για να τοποθετηθεί εκεί ο σταθμάρχης.

Στα 42 έτη το όριο για την πρόσληψη σταθμαρχών​

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με σημερινό ρεπορτάζ της Καθημερινής, στην τελευταία προκήρυξη για την πρόσληψη σταθμαρχών που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Νοέμβριο υπήρχε ηλικιακό όριο στα 42 έτη.
Για τη Λάρισα άνοιγαν δύο θέσεις: Μία για έναν έμπειρο στο πόστο του σταθμάρχη και μία για άπειρο χωρίς προηγούμενη προϋπηρεσία. «Παραμένει αδιευκρίνιστο πώς ο 59χρονος τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο πόστο, καθώς υπερέβαινε κατά πολύ το όριο ηλικίας των 42 ετών» αναφέρεται στο ρεπορτάζ της Καθημερινής.

Μπίζιου: Αθλιότητα η επιχείρηση σύνδεσης του ονόματός μου με τον σταθμάρχη​


Πάντως, η βουλευτής της Λάρισας Στέλλα Μπίζιου αρνήθηκε κατηγορηματικά οποιαδήποτε εμπλοκή στον διορισμό του σταθμάρχη. Μάλιστα, η ίδια μιλά για αθλιότητα και προαναγγέλλει ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.

«Την ώρα που όλοι πενθούμε τον χαμό δεκάδων ανθρώπων στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, κάποιοι άθλιοι προβοκάτορες με ονοματεπώνυμο επιχειρούν να συνδέσουν ευθέως το όνομά μου με την υπόθεση του σταθμάρχη της Λάρισας, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να ισχυρίζονται πως η κόρη του δουλεύει στο πολιτικό μου γραφείο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κλείνοντας επεσήμανε ότι θα προσφύγει άμεσα στη Δικαιοσύνη, «ζητώντας την πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας».

«Και φυσικά θα κινηθώ νομικά εναντίον οποιουδήποτε άλλου τολμήσει να χρησιμοποιήσει το όνομα μου σε αυτή την τραγική υπόθεση», τόνισε.


Απο την αριστερη ιστοσελιδα του ΕΝΙΚΟΥ.

Παντως δεν ξερω τι λετε εσεις,εμενα αυτη η Μπιζιου πολυ με πειθει οτι ΔΕΝ ειναι αυτη που εκανε το ρουσφετι σοτν αλητη.

1677867856385.png
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top