Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,500 μηνύματα.

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
Screenshot_2024-03-30-23-34-47-831-edit_com.instagram.android.jpg
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,857 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν αληθεύει απλά το βάζω γιατί το είδα στο facebook
1000055233.jpg
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,500 μηνύματα.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 914 μηνύματα.
Η σύμβαση αναβάθμισης δεν έχει σαν σκοπό την ασφάλεια, αλλά την ηλεκτρονικοποίηση της γραμμης που ενδεχομένως έμμεσα να υπονοείται και η μεγαλύτερη ασφάλεια. Θα είχε ως σκοπό την ασφάλεια μόνο αν το έλεγε ρητά.
Λοιπόν, όλα τα μεταφορικά μέσα, ελέγχονται τακτικά για την ασφάλεια. Ξέρεις γιατί περνούν τα αυτοκινητα ΚΤΕΟ; Για να κυκλοφορούν και να μην είναι επικινδυνα στους δημόσιους δρόμους, όχι για να διευκολύνεται ο οδηγός. Εντάξει συνηθως πάνε μαζί αυτά, αλλά τελικά κάνεις λάθος. Ο ρητός σκοπός δεν είναι η ευκολία, αλλά η ασφάλεια. Τα αεροπλάνα ελέγχονται (δες ιστορίες μπόινγκ). Τα καράβια ελέγχονται.
Αν ένα αυτοκίνητο δεν πληρεί τις προυποθεσεις κτεο, δε θα κυκλοφορούσε, γιατί θα ήταν επικίνδυνο. Το ίδιο ισχύει με τα τρένα.
Μόλις έμαθα, πως η φίλη του μικρού μου, κάνει πρακτική στο ΕΤCS, θα σου πω για το φρενάρισμα. Θυμάμαι όμως που έλεγαν, όταν είχε γίνει το μεγάλο δυστυχημα των Τεμπών, πως κανονικά, αν δυο τρενα κινούνται στην ίδια γραμμή σε αντιθετες κατευθυνσεις, φρενάρουν αυτόματα, ακόμα και αν ο οδηγός αποκοιμηθεί. Λοιπόν, τον ρωτησα να τη ρωτησει λεπτομέρειες, αν τη φερει από δω, θα την πιάσω. Απλά δε νομίζω να την φέρει:ermm:
Τέλος δεν ξέρουμε αν η Hellenicrailways έβαζε τρένα τέτοιου επιπέδου υπολογισμού η θα τα θεωρούσε ακριβά για την μικρή αγορά της Ελλάδας
όταν της το πουλήσαμε, έπρεπε να γραφτούν στο πωλητηριο οι όροι ασφαλείας. Αν θεωρούσε την αγορά μας μικρή και ανάξια καλών τρένων, ας μην την αγόραζε

Από την στιγμή που η ΡΑΣ υπέγραφε ότι τα τρένα είναι ασφαλή ο Καραμανλής νομικά δεν θα έχει νομικό πρόβλημα επειδή είπε είναι ασφαλές.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο προϊστάμενος έχει πάντα την ευθυνη. (Η διευθυντριά μου μου έλεγε πάντα, θα μας πάνε παρέα "μέσα", αν κάνω λάθη). Τεσπα, θα γίνει δίκη και αν πάει ο υπουργός έγγραφη διαβεβαιωση βεβαιωσης της ΡΑΣ για την ασφαλεια, πιστεύω θα αθωωνόταν. Άλλωστε και το ΚΤΕΟ αυτή το νόημα έχει. Πρακτικά δεν μπορεί ο υπουργός να ελέγξει όλα τα αυτοκινητα.

Ατυχήματα πάντα θα γίνονται. Αν όμως είναι όλα ελεγμένα, λειτουργούν σωστά, οι πιθανότητες ελαχιστοποιούνται. Αν όμως τα αφήνεις στο έλεος του θεού, τότε φταις! Τοτε δεν είναι ατυχημα, αλλά έγκλημα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο προϊστάμενος έχει πάντα την ευθυνη. (Η διευθυντριά μου μου έλεγε πάντα, θα μας πάνε παρέα "μέσα", αν κάνω λάθη). Τεσπα, θα γίνει δίκη και αν πάει ο υπουργός έγγραφη διαβεβαιωση βεβαιωσης της ΡΑΣ για την ασφαλεια, πιστεύω θα αθωωνόταν. Άλλωστε και το ΚΤΕΟ αυτή το νόημα έχει. Πρακτικά δεν μπορεί ο υπουργός να ελέγξει όλα τα αυτοκινητα.

Ατυχήματα πάντα θα γίνονται. Αν όμως είναι όλα ελεγμένα, λειτουργούν σωστά, οι πιθανότητες ελαχιστοποιούνται. Αν όμως τα αφήνεις στο έλεος του θεού, τότε φταις! Τοτε δεν είναι ατυχημα, αλλά έγκλημα.
Η ΡΑΣ έχει μεγαλοστελέχη όλων των κομμάτων. Δεν τους αγγίζει κανένας και το παίζουν και δικαστές ενώ έχουν την πραγματική ευθύνη.
Πρόσεξε το σημείο "ανάκληση του πιστοποιητικού ασφαλείας του ΟΣΕ". Για να λέει ανάκληση σημαίνει ότι ήταν σε ισχύ.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Λοιπόν, όλα τα μεταφορικά μέσα, ελέγχονται τακτικά για την ασφάλεια. Ξέρεις γιατί περνούν τα αυτοκινητα ΚΤΕΟ; Για να κυκλοφορούν και να μην είναι επικινδυνα στους δημόσιους δρόμους, όχι για να διευκολύνεται ο οδηγός. Εντάξει συνηθως πάνε μαζί αυτά, αλλά τελικά κάνεις λάθος. Ο ρητός σκοπός δεν είναι η ευκολία, αλλά η ασφάλεια. Τα αεροπλάνα ελέγχονται (δες ιστορίες μπόινγκ). Τα καράβια ελέγχονται.
Αν ένα αυτοκίνητο δεν πληρεί τις προυποθεσεις κτεο, δε θα κυκλοφορούσε, γιατί θα ήταν επικίνδυνο. Το ίδιο ισχύει με τα τρένα.

Δεν γίνεται να βγάλεις πόρισμα με το τι θα γινόταν αν και εφόσον ηλεκτρονικοποιούνταν το σύστημα διότι είναι ένα υποθετικό σενάριο, η ηλεκτρονικοποίηση του συστήματος δεν συνεπάγεται και άμεση αποτροπή δυστυχήματος, ποιος κριτής θα έβγαζε ορθή κρίση γι' αυτό? Αν περάσεις το κόκκινο φανάρι μιας διασταύρωσης πεζών και σκοτώσεις κάποιον θα δικαστείς διότι είναι εύκολο για τον δικαστή να αποφανθεί τι θα γινόταν ο άνθρωπος που σκοτώθηκε στο υποθετικό εναλλακτικό σενάριο που δεν θα πέρναγες το φανάρι, θα παρέμενε φυσικά ζωντανός. Εδώ δεν είναι έτσι εύκολα τα πράγματα, υπάρχουν τρένα που έχουν αυτόματο σύστημα πέδησης αλλά ενεργοποιείται μόνο αν πχ ο οδηγός πάθει κάτι κλπ συνήθως είναι υποβοηθούμενο, επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που δεν έχουν προβλέψει να παραμετροποιήσουν στο αυτόματο σύστημα πέδησης και έχει τυφλά σημεία (το απρόβλεπτο των ατυχημάτων), πολλές φορές προσθέτουν βαγόνια και αλλάζει το μήκος του τρένου χωρίς να μπορεί να το "διαβάσει" ένα πιο απλό σύστημα, επίσης δεν ξέρεις τι τρένα έχουμε και αν είναι συμβατά με ένα ΑΤΟ (αυτοματοποιημένο σύστημα πέδησης που σταματά το τρένο) κλπ, δεν ξέρεις αν αφού υλοποιούνταν η συμβαση 717 αν θα κόλλαγε κάπου το πράγμα και δεν φέρνανε και τα ανάλογα τρένα με αυτόματο σύστημα πέδησης, επίσης κάτι που ίσως δεν ξέρεις είναι ότι το 2019 αλλάξανε τελείως τις προδιαγραφές του συστήματος και ήταν έτοιμοι να βάλουν ένα σύστημα ΣΑΝ ETCS εν μέρει δικής τους εμπνεύσεως που δεν θα τηρούσε τις προδιαγραφές αλλά αυτοί θα σου έλεγαν "εμείς την υλοποιήσαμε" και μπορεί να είχες μεγαλύτερο ατύχημα κλπ το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η 717 μιλά για ενοποίηση των ευρωπαικών σιδηροδρόμων (πρέπει να έιναι ίδιο το επίπεδο των συστημάτων στα κράτη μέλη), ότι θα έχει επικοινωνία του τρένου με το περιβάλλον του και θα τηρεί τα όρια ταχύτητας που οι οδηγοί παραβιάζουν (πως θα το τηρεί; θα στέλνει σήμα στον οδηγό να κόβει ταχύτητα; θα κόβει το τρένο μόνο του; Αν κόβει το τρένο μόνο του, έχουμε τέτοιου είδους τρένο με τέτοιο λειτουργικό; κλπ). Δηλαδή από την υλοποίηση της σύμβασης 717 μέχρι κάποιο ατύχημα με νεκρούς, υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι παράγοντες που δεν χτίζουν άμεση αιτιακή σχέση για να κατηγορηθεί ανοιχτά η μη υλοποίηση της σύμβασης.

Εδώ θα βρεις την περίπτωση του τρένου που εκτροχιάστηκε στο Οχαιο πέρσι. Αυτόματα συστήματα πέδησης είχε αλλά τα διαχειριζόταν ο οδηγός και δεν παραμετροποίησαν στο λογισμικό την απειλή που το εκτροχίασε (αυτός είναι και εν μέρει ο λόγος που αφήνουν στον οδηγό και την πλήρη πρωτοβουλία φρεναρίσματος, δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι αιτίες)

Railroad safety has been a key concern nationwide this year ever since a Norfolk Southern train carrying hazardous materials derailed in eastern Ohio and caught fire. The crash was likely caused by an overheating bearing and isn’t one the automatic braking system is designed to prevent.

Chair Jennifer Homendy said Positive Train Control is clearly helping improve rail safety but that “we haven’t achieved zero deaths on our railroads, which means there’s more we can and must do to strengthen safety.”

The system also has a hard time preventing rear-end collisions, partly because it isn’t set up to track how long a train is and doesn’t know where the back of a train is. The board recommended that the Federal Railroad Administration and railroads keep looking for a solution to this using a GPS sensor at the end of a train.

The braking system also doesn’t have the ability to stop a train if there is an object like a car or person on the tracks, so the safety board also recommended developing a set of sensors that could help with that.


Επομένως ναι, αν υλοποιούνταν η 717 δεν θα γινόταν το συγκεκριμένο ατύχημα αλλά όχι γιατί έχει μια κάποια άμεση αιτιώδη σχέση αλλά γιατί θα είχε δημιουργήσει άλλο πιθανολογικό σύμπαν γεγονότων στο οποίο ενδεχομένως να μην είχαμε ή και μπορεί να είχαμε άλλου είδους πολύνεκρο ατύχημα. Στην περίπτωση του παραδείγματος με το φανάρι, δεν μπορεί να κατηγορηθεί η μάνα σου και ο πατέρας σου που δεν χώρισαν (όταν μπορούσε να γίνει αυτό) πριν σε γεννήσουν και τώρα σκότωσες έναν άνθρωπο, παρόλο που αν χώριζαν ο διαβάτης θα ήταν ζωντανός και το γεγονός του παρασυρμού του από εσένα στη διάβαση δεν θα είχε γίνει.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 914 μηνύματα.
Η ΡΑΣ έχει μεγαλοστελέχη όλων των κομμάτων. Δεν τους αγγίζει κανένας και το παίζουν και δικαστές ενώ έχουν την πραγματική ευθύνη.
Πρόσεξε το σημείο "ανάκληση του πιστοποιητικού ασφαλείας του ΟΣΕ". Για να λέει ανάκληση σημαίνει ότι ήταν σε ισχύ.
Κάκιστα! Δε μας πείθουν. Φυσικά και αλληλοκαλύφθηκαν,(win win), αλλά δε σημαίνει πως έτσι έπρεπε να γίνει.

Πότε ανακλήθηκε; Μετά το δυστύχημα; Δηλ μετά τράβηξαν την ουρίτσα τους; Τοτε αποδείχτηκε η ενοχή τους. Αυτά όμως θα τα αποφασίσει κανονικό δικαστήριο, όχι εμείς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν γίνεται να βγάλεις πόρισμα με το τι θα γινόταν αν και εφόσον ηλεκτρονικοποιούνταν το σύστημα διότι είναι ένα υποθετικό σενάριο, η ηλεκτρονικοποίηση του συστήματος δεν συνεπάγεται και άμεση αποτροπή δυστυχήματος, ποιος κριτής θα έβγαζε ορθή κρίση γι' αυτό? Αν περάσεις το κόκκινο φανάρι μιας διασταύρωσης πεζών και σκοτώσεις κάποιον θα δικαστείς διότι είναι εύκολο για τον δικαστή να αποφανθεί τι θα γινόταν ο άνθρωπος που σκοτώθηκε στο υποθετικό εναλλακτικό σενάριο που δεν θα πέρναγες το φανάρι, θα παρέμενε φυσικά ζωντανός. Εδώ δεν είναι έτσι εύκολα τα πράγματα, υπάρχουν τρένα που έχουν αυτόματο σύστημα πέδησης αλλά ενεργοποιείται μόνο αν πχ ο οδηγός πάθει κάτι κλπ συνήθως είναι υποβοηθούμενο, επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που δεν έχουν προβλέψει να παραμετροποιήσουν στο αυτόματο σύστημα πέδησης και έχει τυφλά σημεία (το απρόβλεπτο των ατυχημάτων), πολλές φορές προσθέτουν βαγόνια και αλλάζει το μήκος του τρένου χωρίς να μπορεί να το "διαβάσει" ένα πιο απλό σύστημα, επίσης δεν ξέρεις τι τρένα έχουμε και αν είναι συμβατά με ένα ΑΤΟ (αυτοματοποιημένο σύστημα πέδησης που σταματά το τρένο) κλπ, δεν ξέρεις αν αφού υλοποιούνταν η συμβαση 717 αν θα κόλλαγε κάπου το πράγμα και δεν φέρνανε και τα ανάλογα τρένα με αυτόματο σύστημα πέδησης, επίσης κάτι που ίσως δεν ξέρεις είναι ότι το 2019 αλλάξανε τελείως τις προδιαγραφές του συστήματος και ήταν έτοιμοι να βάλουν ένα σύστημα ΣΑΝ ETCS εν μέρει δικής τους εμπνεύσεως που δεν θα τηρούσε τις προδιαγραφές αλλά αυτοί θα σου έλεγαν "εμείς την υλοποιήσαμε" και μπορεί να είχες μεγαλύτερο ατύχημα κλπ το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η 717 μιλά για ενοποίηση των ευρωπαικών σιδηροδρόμων (πρέπει να έιναι ίδιο το επίπεδο των συστημάτων στα κράτη μέλη), ότι θα έχει επικοινωνία του τρένου με το περιβάλλον του και θα τηρεί τα όρια ταχύτητας που οι οδηγοί παραβιάζουν (πως θα το τηρεί; θα στέλνει σήμα στον οδηγό να κόβει ταχύτητα; θα κόβει το τρένο μόνο του; Αν κόβει το τρένο μόνο του, έχουμε τέτοιου είδους τρένο με τέτοιο λειτουργικό; κλπ). Δηλαδή από την υλοποίηση της σύμβασης 717 μέχρι κάποιο ατύχημα με νεκρούς, υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι παράγοντες που δεν χτίζουν άμεση αιτιακή σχέση για να κατηγορηθεί ανοιχτά η μη υλοποίηση της σύμβασης.

Εδώ θα βρεις την περίπτωση του τρένου που εκτροχιάστηκε στο Οχαιο πέρσι. Αυτόματα συστήματα πέδησης είχε αλλά τα διαχειριζόταν ο οδηγός και δεν παραμετροποίησαν στο λογισμικό την απειλή που το εκτροχίασε (αυτός είναι και εν μέρει ο λόγος που αφήνουν στον οδηγό και την πλήρη πρωτοβουλία φρεναρίσματος, δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι αιτίες)

Railroad safety has been a key concern nationwide this year ever since a Norfolk Southern train carrying hazardous materials derailed in eastern Ohio and caught fire. The crash was likely caused by an overheating bearing and isn’t one the automatic braking system is designed to prevent.

Chair Jennifer Homendy said Positive Train Control is clearly helping improve rail safety but that “we haven’t achieved zero deaths on our railroads, which means there’s more we can and must do to strengthen safety.”

The system also has a hard time preventing rear-end collisions, partly because it isn’t set up to track how long a train is and doesn’t know where the back of a train is. The board recommended that the Federal Railroad Administration and railroads keep looking for a solution to this using a GPS sensor at the end of a train.

The braking system also doesn’t have the ability to stop a train if there is an object like a car or person on the tracks, so the safety board also recommended developing a set of sensors that could help with that.


Επομένως ναι, αν υλοποιούνταν η 717 δεν θα γινόταν το συγκεκριμένο ατύχημα αλλά όχι γιατί έχει μια κάποια άμεση αιτιώδη σχέση αλλά γιατί θα είχε δημιουργήσει άλλο πιθανολογικό σύμπαν γεγονότων στο οποίο ενδεχομένως να μην είχαμε ή και μπορεί να είχαμε άλλου είδους πολύνεκρο ατύχημα. Στην περίπτωση του παραδείγματος με το φανάρι, δεν μπορεί να κατηγορηθεί η μάνα σου και ο πατέρας σου που δεν χώρισαν (όταν μπορούσε να γίνει αυτό) πριν σε γεννήσουν και τώρα σκότωσες έναν άνθρωπο, παρόλο που αν χώριζαν ο διαβάτης θα ήταν ζωντανός και το γεγονός του παρασυρμού του από εσένα στη διάβαση δεν θα είχε γίνει.
Μιλάμε το σκεπτικό σου είναι φοβερό!
Κοίτα, νομικός δεν είμαι, αλλά η απλή λογική και η εμπειρία μου με διάφορες δίκες γνωστών κλπ, έχουν δείξει, πως το σκεπτικό της απόδοσης δικαιοσύνης δεν είναι τιι θα γινόταν αν δεν είχες κάνει το κακό, ή αν οι γονείς σου είχαν βάλει προφυλακτικό την ωρα που σε συνέλαβαν, επομένως δε θα είχες γεννηθεί, επομένως η κυρία που πέρασε με πράσινο θα ζούσε.
Έκανες αδίκημα, δικάζεσαι, απλά. Αν τελικά κατέληξε σε ανθρωποκτονία, τότε ατύχησες, θα δικαστείς πιο αυστηρά. Μπορείς να παραβιάσεις κόκκινο και να μη σκοτωθεί άνθρωπος. Πάλι θα τιμωρηθείς, αλλά λιγότερο.
Λοιπόν, αν είχαν κάνει αυτό που επιβαλόταν εκείνη την εποχή, είχαν ελεχθεί αυτά που έπρεπε να ελεγχθούν, λειτουργούσε το συστημα, ίσχυε η 717 στο δίκτυο, όπως προέβλεψαν οι ειδικοί μηχανικοί, που επέβλεπαν το συστημα τηλεδιοίκησης, ήταν οι προϊστάμενοι, υπουργοί κλπ καλημμένοι.
Σου ξαναλέω, ατυχήματα συμβαίνουν παντού, αλλά μικραίνουν οι πιθανότητες μεγάλου δυστυχήματος
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,462 μηνύματα.
Καλο ετσι;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κάκιστα! Δε μας πείθουν. Φυσικά και αλληλοκαλύφθηκαν,(win win), αλλά δε σημαίνει πως έτσι έπρεπε να γίνει.

Πότε ανακλήθηκε; Μετά το δυστύχημα; Δηλ μετά τράβηξαν την ουρίτσα τους; Τοτε αποδείχτηκε η ενοχή τους. Αυτά όμως θα τα αποφασίσει κανονικό δικαστήριο, όχι εμείς
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Μιλάμε το σκεπτικό σου είναι φοβερό!
Κοίτα, νομικός δεν είμαι, αλλά η απλή λογική και η εμπειρία μου με διάφορες δίκες γνωστών κλπ, έχουν δείξει, πως το σκεπτικό της απόδοσης δικαιοσύνης δεν είναι τιι θα γινόταν αν δεν είχες κάνει το κακό, ή αν οι γονείς σου είχαν βάλει προφυλακτικό την ωρα που σε συνέλαβαν, επομένως δε θα είχες γεννηθεί, επομένως η κυρία που πέρασε με πράσινο θα ζούσε.
Έκανες αδίκημα, δικάζεσαι, απλά. Αν τελικά κατέληξε σε ανθρωποκτονία, τότε ατύχησες, θα δικαστείς πιο αυστηρά. Μπορείς να παραβιάσεις κόκκινο και να μη σκοτωθεί άνθρωπος. Πάλι θα τιμωρηθείς, αλλά λιγότερο.
Λοιπόν, αν είχαν κάνει αυτό που επιβαλόταν εκείνη την εποχή, είχαν ελεχθεί αυτά που έπρεπε να ελεγχθούν, λειτουργούσε το συστημα, ίσχυε η 717 στο δίκτυο, όπως προέβλεψαν οι ειδικοί μηχανικοί, που επέβλεπαν το συστημα τηλεδιοίκησης, ήταν οι προϊστάμενοι, υπουργοί κλπ καλημμένοι.
Σου ξαναλέω, ατυχήματα συμβαίνουν παντού, αλλά μικραίνουν οι πιθανότητες μεγάλου δυστυχήματος
Αστον.Δεν εχιε νοημα η συζητηση μαζι του.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Μιλάμε το σκεπτικό σου είναι φοβερό!
Κοίτα, νομικός δεν είμαι, αλλά η απλή λογική και η εμπειρία μου με διάφορες δίκες γνωστών κλπ, έχουν δείξει, πως το σκεπτικό της απόδοσης δικαιοσύνης δεν είναι τιι θα γινόταν αν δεν είχες κάνει το κακό, ή αν οι γονείς σου είχαν βάλει προφυλακτικό την ωρα που σε συνέλαβαν, επομένως δε θα είχες γεννηθεί, επομένως η κυρία που πέρασε με πράσινο θα ζούσε.
Έκανες αδίκημα, δικάζεσαι

Αυτό λέω και εγώ, η μη ολοκλήρωση της σύμβασης σε σχέση με το ατύχημα είναι στο ίδιο επίπεδο με τους γονείς που δεν έβαλαν προφυλακτικό. Μόνο που το αδίκημα της μη εκτέλεσης της 717 είναι οικονομικό έγκλημα και οι ιθύνοντες δικάζονται για οικονομικές ατασθαλίες, αυτή είναι η άμεση παράβαση της μη ολοκλήρωσης της σύμβασης 717 και όχι το ατυχημα των Τεμπών. Η Ευρωπαϊκή εισαγγελία ήδη 23 άτομα κατηγόρησε για κατασπατάληση Ευρωπαϊκών πόρων της σύμβασης 717 με έρευνα που είχε αρχίσει από το 2022. Στην Ελλάδα εκκινηθηκε και η έρευνα για ποινικές ευθύνες, θα δούμε τι πόρισμα θα βγει.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 914 μηνύματα.
Αυτό λέω και εγώ, η μη ολοκλήρωση της σύμβασης σε σχέση με το ατύχημα είναι στο ίδιο επίπεδο με τους γονείς που δεν έβαλαν προφυλακτικό. Μόνο που το αδίκημα της μη εκτέλεσης της 717 είναι οικονομικό έγκλημα και οι ιθύνοντες δικάζονται για οικονομικές ατασθαλίες, αυτή είναι η άμεση παράβαση της μη ολοκλήρωσης της σύμβασης 717 και όχι το ατυχημα των Τεμπών. Η Ευρωπαϊκή εισαγγελία ήδη 23 άτομα κατηγόρησε για κατασπατάληση Ευρωπαϊκών πόρων της σύμβασης 717 με έρευνα που είχε αρχίσει από το 2022. Στην Ελλάδα εκκινηθηκε και η έρευνα για ποινικές ευθύνες, θα δούμε τι πόρισμα θα βγει.
Και τα δυο είναι εγκλήματα. Και το οικονομικό πρέπει να λυθεί, αλλά και το ότι δεν έγινε η εφαρμογή της σύμβασης για την ασφάλεια των επιβατών και μάλιστα το 2ο είναι πιο σημαντικό, γιατί η ζωή μετράει παραπάνω απ το χρήμα. Επομενως πρέπει να δικαστούν για οικονομικές ατασθαλίες και για ανθρωποκτονία.
Τι κάνει η ευρωπαϊκή εισαγγελία δεν ξέρω, εγώ σου λέω, τι πρέπει να γίνει, με βάση την κοινή λογική.

Και για να στο πω πιο απλά: οδηγείς αυτοκίνητο. Ο πατερας σου σου δίνει χρήματα για ΚΤΕΟ, γιατί δεν έχεις. Εσύ τα τρως σουβλάκια και δεν το περνάς ΚΤΕΟ. Βγαίνεις στο δρόμο, ξεκολά ένα φτερό πέφτει στο δρόμο, προκαλείς ατύχημα. Λες να κατηγορηθείς, για το ότι έφαγες σουβλάκια τα λεφτά του πατέρα σου; Ναι μεν αυτός θα σε μαλώσει, αλλά περισσότερο θα σε μαλώσει, που δεν πέρασες τ αμάξι ΚΤΕΟ και έγινε το ατύχημα.
(σου λέω ένα απλό παράδειγμα, για την αναγκαιότητα της ασφάλειας)
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Και για να στο πω πιο απλά: οδηγείς αυτοκίνητο. Ο πατερας σου σου δίνει χρήματα για ΚΤΕΟ, γιατί δεν έχεις. Εσύ τα τρως σουβλάκια και δεν το περνάς ΚΤΕΟ. Βγαίνεις στο δρόμο, ξεκολά ένα φτερό πέφτει στο δρόμο, προκαλείς ατύχημα. Λες να κατηγορηθείς, για το ότι έφαγες σουβλάκια τα λεφτά του πατέρα σου; Ναι μεν αυτός θα σε μαλώσει, αλλά περισσότερο θα σε μαλώσει, που δεν πέρασες τ αμάξι ΚΤΕΟ και έγινε το ατύχημα.

Εδώ όμως εσύ μιλάς απευθείας για συντήρηση με σκοπό την ασφάλεια (ο λόγος ύπαρξης του ΚΤΕΟ), η 717 δεν φαίνεται να ήταν για συντήρηση με σκοπό την ασφαλεια αλλά για αναβάθμιση δικτύου για τους πολιτικούς λόγους της ΕΕ, αν δεν ήμασταν ΕΕ και ήμασταν πχ η Σερβία η αυτονομοι, ενδεχομένως δεν θα έβλεπες ποτέ τέτοια σύμβαση. Καταλαβαίνεις ότι δεν ήταν άμεση; Ωστόσο μπορώ να δεχθώ αν η αιτία του ατυχήματος ήταν ένα φανάρι που δεν λειτουργούσε και αυτό ήταν να φτιαχτεί μέσα στους σκοπούς της σύμβασης. Εδώ έχουμε άμεση σύνδεση με θέμα την συντήρηση.Επισης το ΚΤΕΟ είναι η ελάχιστη υποχρεωτική συντήρηση, αν δεν γινόταν στον ΟΣΕ η ελάχιστη υποχρεωτική συντήρηση που πάντα πρέπει να γινεται, θα πρέπει να κατηγορηθούν γι'αυτό και μόνο οι αρμόδιοι υπάλληλοι που την ανέλκυσαν και όποιος άλλος εμπλέκεται, δεν θα κολλούσε πουθενά η 717 και το ETCS σε αυτό.
Είναι σαν να μου λες πως αν είχα αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο θα απέφευγα το ατύχημα. Δεν είναι ξεκάθαρη αυτή η σχέση.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 914 μηνύματα.
η 717 δεν φαίνεται να ήταν για συντήρηση με σκοπό την ασφαλεια αλλά για αναβάθμιση δικτύου για τους πολιτικούς λόγους της ΕΕ,
Κάνεις λάθος, στο ξανάπα. Σκοπός του ETCS είναι η ασφάλεια. Σου παραθέτω από το Wikipedia Το σκοπό
https://de.wikipedia.org/wiki/ETCS-Bremskurven, το οποίο βρηκα ψάχνοντας για το συστημα φρεναρίσματος
"Die Hauptaufgabe von ETCS besteht darin, sicherzustellen, dass ein Zug die zulässige Geschwindigkeit nicht überschreitet und jederzeit vor einem möglichen Gefahrpunkt zum Halt gebracht werden kann."

Οι πολιτικές σκοπιμότητες είναι δευτερεύουσες σε σχέση με την ασφάλεια.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Κάνεις λάθος, στο ξανάπα. Σκοπός του ETCS είναι η ασφάλεια. Σου παραθέτω από το Wikipedia Το σκοπό
https://de.wikipedia.org/wiki/ETCS-Bremskurven, το οποίο βρηκα ψάχνοντας για το συστημα φρεναρίσματος
"Die Hauptaufgabe von ETCS besteht darin, sicherzustellen, dass ein Zug die zulässige Geschwindigkeit nicht überschreitet und jederzeit vor einem möglichen Gefahrpunkt zum Halt gebracht werden kann."

Οι πολιτικές σκοπιμότητες είναι δευτερεύουσες σε σχέση με την ασφάλεια.

Στο παράδειγμα με τα αυτοκίνητα που έδωσες, το τροχαίο με το προφυλακτήρα που έπεσε από το παλιό μου αμάξι θα είχε αποφευχθεί αν είχα αποφασίσει να αγοράσω πρωτύτερα καινούργιο, μα είναι δυνατόν ένας δικαστής να με δικάσει γιατί δεν πήρα καινούργιο και προκάλεσα το ατύχημα που προκάλεσα επειδή το καινούργιο θα ήταν σίγουρα πιο ασφαλές; Αντιλαμβάνεσαι την λογική αυτού που μου λες; Αν είχα αγοράσει καινούργιο θα είχε αποφευχθεί το συγκεκριμένο ατύχημα, αλλά θεωρείς σωστό να δικαστώ επειδή δεν το αγόρασα;

Η ασφάλεια εννοείται οπότε εισαγετε ένα σύστημα, είναι δυνατόν ποτέ να αλλάξει ένα σύστημα και να μην την εμπεριέχει; Αλλά η ασφάλεια δεν είναι ο μοναδικός σκοπός του ETCS το ETCS ξαναλέω είναι για ενιαία, ολοκληρωμένη, αειφορική, ασφαλής, άνετη κλπ κλπ μεταφορά, είναι κυρίως ένα πρωτόκολλο για να διευκολύνει επιπλέον και τα τελείως αυτόματα-ρομποτικα τρένα του μελλοντος που θέλει η ΕΕ να εισαγει. Δεν θα υλοποιούνταν ως εξεπιτουτου της ασφάλειας γινόμενης αλλά λόγω αλλαγής πολιτικής σε επίπεδο ΕΕ που θέλει να κινούνται σε ενιαίο δίκτυο και απρόσκοπτα τα τρένα της. Ο,τι έγινε με τα δίκτυα ενέργειας, τους αγωγούς κλπ. Μέσω του coupling αναβαθμίστηκαν κάποια δίκτυα ενέργειας για να ενοποιηθούν με την ΕΕ, ίσως είναι και πιο ασφαλή μέσα σε όλα τα άλλα.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 914 μηνύματα.
Στο παράδειγμα με τα αυτοκίνητα που έδωσες, το τροχαίο με το προφυλακτήρα που έπεσε από το παλιό μου αμάξι θα είχε αποφευχθεί αν είχα αποφασίσει να αγοράσω πρωτύτερα καινούργιο, μα είναι δυνατόν ένας δικαστής να με δικάσει γιατί δεν πήρα καινούργιο και προκάλεσα το ατύχημα που προκάλεσα επειδή το καινούργιο θα ήταν σίγουρα πιο ασφαλές; Αντιλαμβάνεσαι την λογική αυτού που μου λες; Αν είχα αγοράσει καινούργιο θα είχε αποφευχθεί το συγκεκριμένο ατύχημα, αλλά θεωρείς σωστό να δικαστώ επειδή δεν το αγόρασα;
δε δικάζεσαι, επειδή δεν πήρες αυτοκίνητο, αλλά επειδή δεν έκανες έλεγχο στο παλιό και κυκλοφορείς το σαράβαλο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επαναλαμβάνω, πως κύριος σκοπός είναι η ασφάλεια και συνεπάγονται όλα τα άλλα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λοιπόν, είτε αρέσει σε μερικούς, είτε όχι ΔΕ ζούμε σε χώρα <ξέφραγο αμπέλι>. Υπάρχουν νόμοι. Έχω εργαστεί χρόνια στο ελληνικό και γερμανικό δημόσιο και υπάρχει παντού μια λογική. Πάντα υπάρχει πιθανότητα ατυχήματος. Ο προϊστάμενος όμως είναι υποχρεωμένος να τηρεί τους όρους προστασίας, για να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες ατυχήματος. Αν συμβεί ατυχημα, θα ψάξουν τη λογική σειρά πρόκλησης ατυχήματος. Το ατυχημα μπρορεί να είναι μια συνάρτηση f(x,y,z,a,b.....), πολλών παραγόντων. Όσοι παράγοντες μπορούσαν να προβλεφτούν και να αποφευχθούν και δεν έγινε, τότε φταίει ο προϊστάμενος. Η αγορά νέου αυτοκινήτου, δεν είναι παράγοντας κινδύνου, διότι ένα ελεγμένο αυτοκινητο είναι εξίσου ασφαλές.

Αυτά ισχύουν σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο ΚΑΙ στην Ελλάδα, είτε αυτό συμφωνεί με τις πολιτικές σας πεποιθήσεις, είτε όχι. Πάντα ίσχυε και με όλες τις κυβερνήσεις.

Λοιπόν, πάμε στο ETCS. Η Ευρώπη μας βοήθησε οικονομικά και επέβαλε αυτό το σύστημα, όχι για πολιτικούς λόγους, αλλά επειδή τα γρήγορα τρένα έχουν περισσότερους κινδύνους και πρέπει να προστατέψουμε τους πολίτες. Είναι αφελές να πιστεύουμε πως μας το πουλάνε, <<για να διευκολύνει επιπλέον και τα τελείως αυτόματα-ρομποτικα τρένα του μελλοντος που θέλει η ΕΕ να εισαγει. Δεν θα υλοποιούνταν ως εξεπιτουτου της ασφάλειας γινόμενης αλλά λόγω αλλαγής πολιτικής σε επίπεδο ΕΕ που θέλει να κινούνται σε ενιαίο δίκτυο και απρόσκοπτα τα τρένα της.>>

Το παίξαμε χαζοί, δηλ και είπαμε : α, ωραία παιδιά, μας δίνετε και αυτό το σύστημα επειδή έτσι θέλετε. Όχι βρε φίλε. Ούτε εμείς, ούτε αυτοί είναι τόσο χαζοί. Όλα έχουν κάποια σκοπιμότητα. Δηλ οι δικοί μας, το θεώρησαν στην ουσία όχι πρακτικό και το άφησαν; Σφάλμα τραγικό! Πίσω από κάθε γράμμα νόμου, υπάρχει και ένα πνεύμα και αυτό σε όλες τις χώρες, ΚΑΙ στην Ελλάδα.

Τώρα στο πρακτικό μέρος: Όπως τα λες, ίσως το δικαστήριο, να τους αθωώσει στην περίπτωση της ανθρωποκτονίας, διότι όπως λες, δε γραφόταν πουθενά πως αν δεν εγκατασταθεί κινδυνεύουν άνθρωποι και οι καημένοι δεν ήξεραν. Ναι, ίσως, δεν είναι δική μας δουλειά, είναι δουλειά της δικαιοσύνης. Εμείς απλά ξέρουμε, τι παίχτηκε και αν : 1. πράγματι δεν το ήξεραν=> ήταν χαζοί 2.το ήξεραν => ήταν απατεώνες και δολοφόνοι.
Επομένως, ας αρθεί η ασυλία και ας γίνει κανονική δίκη. Καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,462 μηνύματα.
Πλεον για εμενα ειναι ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ...και θα τονισω την λεξη ΠΛΕΟΝ...οσοι επιλεγουν το τραινο για τα ταξιδια τους μετα απο ολα αυτα.ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.Μονο αν κοπει τα παραδακι κατι θα αλλαξει .
ΕΤΣΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.
Συνυπευθυνοι λοιπον οι ταξιδευοντες με τραινο.
ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΕΜΕ/
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Θέλω να την δει γιατρός...
🤣🤣🤣🤣 έτσι είπε ;;
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Οοοοτι να'ναι
Βγαίνουν κ στα κανάλια κ τα λενςδηλαδη εντάξει έχει γίνει ο κόσμος ότι να'ναι
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,273 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top