Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Screenshot_2023-03-01-18-54-03-597_com.facebook.katana.jpg
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,746 μηνύματα.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έχει βυθίσει στο πένθος ολόκληρη τη χώρα. Ο Ευθύμης Λέκκας σε ανάλυσή του περιγράφει πώς για κλάσματα δευτερολέπτων αποφεύχθηκε μια ακόμη μεγαλύτερη τραγωδία και εξηγεί τι θα γινόταν αν η σύγκρουση των τρένων συνέβαινε μέσα στο τούνελ.

«Λίγα κλάσματα δευτερολέπτων έκριναν την εκδήλωση μίας μείζονος τραγωδίας στην περιοχή των Τεμπών» τονίζει ο Ευθύμης Λέκκας.


Ο καθηγητής Δυναμικής Τεκτονικής Εφαρμοσμένης Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών εξήγησε ότι εάν οι συρμοί συγκρούονταν στις παρακείμενες σιδηροδρομικές σήραγγες, η υφιστάμενη κατάσταση θα ήταν ακόμη πιο τραγική για τους εξής λόγους

  • η τεράστια κινητική ενέργεια που είχαν οι δύο αντίθετα κινούμενοι συρμοί και η οποία εν μέρει έχει απορροφηθεί από τον εκτροχιασμό μεγάλου αριθμού βαγονιών, θα είχε εκτονωθεί με μία άνευ προηγουμένου παραμόρφωση όλων των βαγονιών και των δύο συρμών σε όλο το μήκος των αμαξοστοιχιών
  • η επακολουθείσα πυρκαγιά θα καταλάμβανε όλο το μήκος σχεδόν της σήραγγας, ενώ οι υψηλές θερμοκρασίες και η αποπνικτική ατμόσφαιρα δε θα έδιναν κανένα περιθώριο για επιζώντες
  • θα υπήρχε αδυναμία διείσδυσης και επέμβασης των διασωστικών συνεργείων για τον απεγκλωβισμό τυχόν επιζώντων για πολλές ώρες
  • πιθανότατα θα υπήρχε κατάρρευση της στοάς σε μεγάλο μήκος, λόγω των τεράστιων κρουστικών δυνάμεων και των υψηλών θερμοκρασιών

«Είναι κοινά παραδεκτό ότι η διαχείριση των καταστροφών τα τελευταία χρόνια, αντί να βελτιώνεται με τη χρήση σύγχρονων συστημάτων, δυστυχώς επιδεινώνεται λόγω της πολυπλοκότητας και της τρωτότητας που υφίσταται σε όλα τα επιμέρους συστήματα» καταλήγει ο κ. Λέκκας.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
Έλυσαν το πρόβλημα παιδιά εντάξει.
298CCE09-A895-4D51-A799-739542A26E8F.png
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
Εξακριβώνεται σταδιακά η αιτία: ο χειριστής πάτησε το "κουμπί", δεν βγήκε έξω να κάνει τον προβλεπόμενο "οπτικό έλεγχο" για την επιτυχή αλλαγή της γραμμής.

 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
Εξακριβώνεται σταδιακά η αιτία: ο χειριστής πάτησε το "κουμπί", δεν βγήκε έξω να κάνει τον προβλεπόμενο "οπτικό έλεγχο" για την επιτυχή αλλαγή της γραμμής.


Μόνο στην Ελλάδα έχουμε χειροκίνητες γραμμές εν ετη 2023.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,765 μηνύματα.
Ας της πει κάποιος ότι ο ΟΣΕ είναι δημόσιος και ιδιωτική είναι η Hellenic train που έχει μόνο το τρένα. Με αλλά λόγια ράγες , προσωπικό εδάφους είναι δημόσια.

View attachment 113475
Μα αυτό είναι το πρόβλημα, τα κέρδη τα παίρνει ο ιδιώτης και τη συντήρηση την αναλαμβάνει το κράτος. Τρομερό μοντέλο. Οι οδηγοί φωνάζουν εδώ και χρόνια ότι θα γίνει ατύχημα και επαληθεύτηκαν.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
Μα αυτό είναι το πρόβλημα, τα κέρδη τα παίρνει ο ιδιώτης και τη συντήρηση την αναλαμβάνει το κράτος. Τρομερό μοντέλο. Οι οδηγοί φωνάζουν εδώ και χρόνια ότι θα γίνει ατύχημα και επαληθεύτηκαν.

Αν ο σταθμάρχης κοιμόταν που φταίει η Hellenic train εδώ;; Η HT φτάσει στο ότι χρησιμοποιεί παλαιό εξοπλισμό , αλλά στο θέμα του σταθμάρχη δεν ευθύνεται.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
Μόνο στην Ελλάδα έχουμε χειροκίνητες γραμμές εν ετη 2023.
Σύμφωνα με πιο πρόσφατο δημοσίευμα εδώ, ο σταθμάρχης έπρεπε *θεωρητικά* να πατήσει το κουμπί για να γίνει αλλαγή "κλικ" γραμμής έτσι ώστε τα τρένα να μην στουκάρουν. Το έκανε, αλλά για κάποιον λόγο (βλάβη συστήματος υποστηρίζει) το εν λόγω "κλικ" δεν έγινε.

Ωστόσο διατυπώνονται πολλές αμφιβολίες αν έγινε η προβλεπόμενη από το πρωτόκολλο "οπτική" εξέταση ώστε όλα να είναι ΟΚ.

Όπως και να έχει, δεν έχω δει πουθενά το πολυδιαφημισμένο "παράθυρο των 12 λεπτών" για να διορθωθεί το θέμα. Δεν λέω πως ΔΕΝ έγινε, απλά δεν διαβάζω κάτι από τις 25 πηγές που είδα σήμερα.

Εν πάση περιπτώσει ο σταθμάρχης παραδέχτηκε την υπαιτιότητά του και το ζήτημα έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης. Υπάρχουν πολλά όμως που εμείς σαν γενικός πληθυσμός δεν θα μάθουμε ποτέ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Έχουμε πρόβλημα δημοσιογραφίας.

H κύρια ευθύνη είναι του Σταθμάρχη. Ότι έκανε ήταν εξ αμέλειας και αυτά που λέει ο Ευαγγελάτο για ισόβια είναι σαχλαμάρες. Σκεφτείτε ότι βλέπει το σταθμό του και δεν έχει εικόνα όλη της διαδρομής.

Τα εισιτήρια είναι ανώνυμα και υπάρχουν και λαθρεπιβάτες. Δεν μπορεί να γνωρίζει η εταιρεία ποιος ήταν μέσα.

Ο προαστιακός παλιά είχε χάρτη που σου έλεγε που είναι τα τρένα. Μετά το covid δεν έχω ξαναχρησιμοποίησει προαστιακό και τώρα που ψάχνω δεν τον βρίσκω. Τα ρολόγια δεν δούλευαν.

Ο σταθμάρχης ήταν εκπαιδευμένος. Ότι λένε για ηλικία και για προηγούμενες δουλειές είναι ρατσιστικά.

Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα τρένα με τους Ρωμά. Ότι και να τα βάλεις στη γραμμή των τρένων θα τα κατακλέψουν. Από κάποιο σημείο και έπειτα δεν αντικαθιστούν τίποτα. Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να τα βάλει με τους Ρωμά γιατί είναι εκλογική δύναμη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,765 μηνύματα.
Αν ο σταθμάρχης κοιμόταν που φταίει η Hellenic train εδώ;; Η HT φτάσει στο ότι χρησιμοποιεί παλαιό εξοπλισμό , αλλά στο θέμα του σταθμάρχη δεν ευθύνεται.
.

Μάλλον δεν έχεις δει τι λένε οι οδηγοί και οι μηχανικοί. Εδώ και καιρό έλεγαν ότι θα γίνει κάτι. Στο βιντεο ο πρόεδρος μηχανοδηγών λέει ότι δε λειτουργεί τίποτα. Έχει ευθύνη η εταιρία μαζί με το κράτος. Δεν είμαστε στο 1900 για να γίνονται όλα χειροκίνητα. Φτάνει με τις δικαιολογίες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Μάλλον δεν έχεις δει τι λένε οι οδηγοί και οι μηχανικοί. Εδώ και καιρό έλεγαν ότι θα γίνει κάτι. Στο βιντεο ο πρόεδρος μηχανοδηγών λέει ότι δε λειτουργεί τίποτα. Έχει ευθύνη και η εταιρία μαζί με το κράτος. Δεν είμαστε στο 1900 για να γίνονται όλα χειροκίνητα. Φτάνει με τις δικαιολογίες.
Η εταιρεία θα μπορούσε να βάλει σύστημα gps για να τα βλέπουν οδηγοί αλλά την ευθύνη για το δίκτυο την έχει ο ΟΣΕ.

Ο ένας οδηγός κατάλαβε ότι κάτι πάει λάθος αλλά συνέχισε (πηγέ και ότι γίνει). Πρέπει να δούμε τι ενέργειες έκανε και αν προσπάθησε να ενημερώσει.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,643 μηνύματα.
.

Μάλλον δεν έχεις δει τι λένε οι οδηγοί και οι μηχανικοί. Εδώ και καιρό έλεγαν ότι θα γίνει κάτι. Στο βιντεο ο πρόεδρος μηχανοδηγών λέει ότι δε λειτουργεί τίποτα. Έχει ευθύνη η εταιρία μαζί με το κράτος. Δεν είμαστε στο 1900 για να γίνονται όλα χειροκίνητα. Φτάνει με τις δικαιολογίες.

Ρε man μπαίνεις που μπαίνεις εδώ , διάβασε λίγο τι γράφετε πάνω. Έχω γράψει ήδη 2 φορές σήμερα για το πρόβλημα με τις χειροκίνητες γραμμές.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
(πηγέ και ότι γίνει)
Αυτό, επειδή το είδα παντού, ειπώθηκε όντως; Το γνωρίζουμε;

Ο οδηγός, αν δεχθούμε ότι ελέγχει ένα τρένο σε ράγες πάνω και όχι ΤΙΣ ράγες, θα μπορούσε να πράξει αλλιώς;

(ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ειλικρινά ρωτάω)
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,911 μηνύματα.
Αυτό, επειδή το είδα παντού, ειπώθηκε όντως; Το γνωρίζουμε;
Το είπε ένας επιβάτη ότι το άκουσε πριν ο δυστύχημα.

Ο οδηγός, αν δεχθούμε ότι ελέγχει ένα τρένο σε ράγες πάνω και όχι ΤΙΣ ράγες, θα μπορούσε να πράξει αλλιώς;

(ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ειλικρινά ρωτάω)
Όχι δεν φταίει ο οδηγός αλλά μπορούσε να σώσει τη κατάσταση. Δεν μπορείς να σταματήσεις έτσι απλά ένα τρένο. Απλώς αν προσπάθησε να επικοινωνήσει και τον έγραφε ο Σταθμάρχης ή κάποιος άλλο μπορεί η κατηγορία να είναι διαφορετική.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
Το είπε ένας επιβάτη ότι το άκουσε πριν ο δυστύχημα.


Όχι δεν φταίει ο οδηγός αλλά μπορούσε να σώσει τη κατάσταση. Δεν μπορείς να σταματήσεις έτσι απλά ένα τρένο. Απλώς αν προσπάθησε να επικοινωνήσει και τον έγραφε ο Σταθμάρχης ή κάποιος άλλο μπορεί η κατηγορία να είναι διαφορετική.
Αν δεχθούμε ότι οι δυνάμεις αντίδρασης ενός οδηγού τρένου σε μια τέτοια κατάσταση εξαντλώνται στην χρήση κάποιας έκτακτης πέδης (φρένου) τι άλλο μπορεί να γίνει;

Φαντάσου να ήσουν στη θέση του, να ξέρεις ότι θα συγκρουστείς με ένα ερχόμενο τρένο και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα πέρα από το ΟΣΕ-ικό αντίστοιχο του να σήκωνες το χειρόφρενο. Να μιλάς με τον απέναντι και ούτε εκείνος να μπορεί να κάνει κάτι.

Ποιητικά τρομακτικό.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,618 μηνύματα.

η δηλωση του γενιδουνια, προεδρου μηχανοδηγων οσε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

H κύρια ευθύνη είναι του Σταθμάρχη. Ότι έκανε ήταν εξ αμέλειας και αυτά που λέει ο Ευαγγελάτο για ισόβια είναι σαχλαμάρες. Σκεφτείτε ότι βλέπει το σταθμό του και δεν έχει εικόνα όλη της διαδρομής.
προφανως και φταιει κατα κορον ο σταθμαρχης
ομως περα απο τον σταθμαρχη, εστω οτι εκανε το λαθος αυτο για τον χ,ψ λογο
αν υπηρχαν οι δικλειδες ασφαλειας, οι σηματοδοτες, ενα συστημα gps να δειχνει realtime τα τρενα και να τα βλεπουν οι οδηγοι, εαν υπηρχαν τα συγχρονα τεχνολογικα συστηματα, ακομα και ενω ειχε γινει το λαθος αυτο, θα ειχε αποτραπει η συγκρουση κατα πασα πιθανοτητα.

για το γεγονος αυτο το οτι δεν υπαρχουν ομως, ειναι υπευθυνη αποκλειστικα η κυβερνηση
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top