Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,353 μηνύματα.
Οποιοσδήποτε σοβαρός μηχανικός ασφαλείας πιστεύω γνωρίζει πως με οποιονδήποτε άνθρωπο ως σταθμάρχη , ανεξάρτητα ηλικίας και εμπειρίας το μοιραίο κάποια στιγμή θα συνέβαινε . Ακριβώς επειδή δεν λειτουργούμε με το σκεπτικό οτι το ανθρώπινο λάθος είναι μια μικρή πιθανότητα αλλά μαθηματική βεβαιότητα οτι θα συμβεί κάποια στιγμή , χρησιμοποιούμε συστήματα αυτόματου ελέγχου , συστήματα ασφαλείας αλλά και διαδικασίες πολλών σταδίων για να μειώσουμε όσο μπορούμε την πιθανότητα ένα λάθος να εξελιχθεί σε καταστροφή με κόστος την ζωή . Οπότε ναι , άντε πες τον σταθμάρχη τον αλλάζουμε . Το πρόβλημα και αυτό που με ανησυχεί είναι οτι την νοοτροπία όλων των υπόλοιπων δεν μπορούμε να την αλλάξουμε . Χθες ήταν κάτι άλλο , σήμερα είναι αυτό , αύριο τι ακολουθεί ;

Μακάρι να μπορούσα να πω οτι ήταν ένα δυστύχημα το οποίο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί με τίποτα γιατί ήταν πάνω απο την ανθρώπινη αντίληψη και δυνατότητα . Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι . Μπορούσε να αποφευχθεί και μάλιστα πολύ εύκολα . Δείτε πόσο πυκνό δίκτυο υπάρχει στην Ευρώπη και πόσο πιο πιθανή είναι σε καθημερινό επίπεδο μια σφοδρή σύγκρουση , και όμως δεν συμβαίνει. Και ο λόγος απλούστατος , χρήση συστημάτων ασφαλείας , συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και redundant διαδικασιών . Και εδώ στην Ελλάδα το καταφέραμε με μια μόνο γραμμή .

Απο το πρωί αναρωτιέμαι πως θα αντέξει ένας γονιός να ζήσει , ο οποίος περίμενε αμέριμνος το παιδί του να γυρίσει σπίτι και απο το πουθενά θα πρέπει να βρεθεί σε ένα νεκροτομείο για να δει τον γιό του ή την κόρη του μέσα σε μια μαύρη σακούλα , διαμελισμένο και απανθρακωμένο ; Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα , και όσο για τους συγγενείς...δεν ξέρω ειλικρινά . Το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Συσσωρευμένη αμέλεια τα κατώτερα κλιμάκια, διαχρονική απαξίωση των δημόσιων υποδομών στα ανώτερα κλιμάκια. Ο σταθμάρχης με τον κλειδαρά μια δουλειά είχαν και δεν την έκαναν. Υπεύθυνοι. Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει 2 ράγες, μία ανόδου και μία καθόδου. Ο οδηγός του τρένου θα πρέπει κάποια στιγμή να κατάλαβε ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση και αδιαφόρησε. Υπεύθυνος. Από εκεί και μετά όλα τα συστήματα και πρωτόκολλα ασφαλείας που θα έπρεπε να υπάρχουν και τελικά δεν υπήρχαν είναι ευθύνη της πολιτείας. Ο Υπουργός μπορεί να παραιτήθηκε, αλλά η πράξη είναι συμβολική. Δεν μπήκε ο Καραμανλής στο Μεταφορών και διαλύθηκε ο ΟΣΕ, η απαξίωση προϋπήρχε.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα και στους συγγενείς...δεν ξέρω , το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
Άσε...

ΜΟ ηλικίας πρώτο βαγόνι (αυτό που έγινε head-on collision) 24 έτη.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,777 μηνύματα.
Έχουμε πρόβλημα δημοσιογραφίας.

H κύρια ευθύνη είναι του Σταθμάρχη. Ότι έκανε ήταν εξ αμέλειας και αυτά που λέει ο Ευαγγελάτο για ισόβια είναι σαχλαμάρες. Σκεφτείτε ότι βλέπει το σταθμό του και δεν έχει εικόνα όλη της διαδρομής.
Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σταθμισμένος. Κάθε σύστημα ασφαλείας σχεδιάζεται με redundancy. Αφού έκανε λάθος, έπρεπε να υπάρχει κάποιο σύστημα που θα το εντόπιζε. Θεωρώ σχετικό γεγονός την πτήση Germanwings 9525 - στη τελική ο σταμθάρχης θα μπορούσε να ήταν ένας σαλταρισμένος που να ήθελε να τρακάρει τα τραίνα επίτηδες. Αν είναι δυνατόν να εξαρτάται η ζωή μας ως επιβαίνοντες από το αν κάποιος θα πατήσει το κουμπί και αν αυτό το κουμπί θα δουλέψει. Την ευθύνη την έχει καθαρά η αρχή που είναι υπεύθυνη για την τήρηση των στάνταρς ασφαλείας. Δηλαδή το κράτος. Ακόμα και αν υπάρχει κάτι ήταν στην αρμοδιοτητα της ιδιωτική εταιρείας, εν τέλη πάλι στο κράτος καταλήγουμε, αφού αυτό είναι υπεύθυνο για την επιτήρηση της εταιρείας. Απ' ότι καταλαβαίνω αυτή η αρχή είναι η ΡΑΣ. Διαβάζοντας για το πόσο απαρχαιωμένο είναι το δίκτυο, πραγματικά αναρωτιέμαι αν οι υπάλληλοι εκεί έχουν αντικείμενο εργασίας, έστω για τα τυπικά του φαίνεσθαι. Ίσως εν τέλη να δούμε κάποιο αναλυτικό πόρισμα σαν του Μάτι και καταλάβουμε πιο είναι το πραγματικό βάθος της παρακμής, γιατί προς στιγμήν μου φαίνεται αδιανόητο ότι ζούμε σε αυτές τις συνθήκες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
1677692288466.png


Δεν αντεχεται τοση μαλακια στην εξουσια...στην ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ.ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,156 μηνύματα.
Ο οδηγός του τρένου θα πρέπει κάποια στιγμή να κατάλαβε ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση και αδιαφόρησε.
Δεν διαφωνώ.

Ειλικρινά τι άλλο θα μπορούσε να κάνει; Πέρα από το φρένο έκτακτης ανάγκης που ανάθεμά μου αν θα προλάβαινε να σταματήσει σε ικανοποιητικό βαθμό μια αμαξοστοιχία 5 βαγονιών που πήγαινε με 140 χλμ/ώρα.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ.

Ειλικρινά τι άλλο θα μπορούσε να κάνει; Πέρα από το φρένο έκτακτης ανάγκης που ανάθεμά μου αν θα προλάβαινε να σταματήσει σε ικανοποιητικό βαθμό μια αμαξοστοιχία 5 βαγονιών που πήγαινε με 140 χλμ/ώρα.
Δεν είναι το θέμα ότι όταν είδε το τρένο απέναντι δεν μπορούσε να σταματήσει. Η διαδρομή έχει δύο λωρίδες, ακριβώς για να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν τρένα ταυτόχρονα. Από τη στιγμή που το τρένο ήταν στη λάθος κατεύθυνση, ο οδηγός έχει ευθύνη που συνέχισε την πορεία του. Είναι το ίδιο με το να οδήγεις ανάποδα στην Εγνατία, αποτελείς κινούμενο θάνατο.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,629 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,353 μηνύματα.
Άσε...

ΜΟ ηλικίας πρώτο βαγόνι (αυτό που έγινε head-on collision) 24 έτη.
Πράγματι , στο πρώτο βαγόνι επέβαιναν πολλοί φοιτητές . Οι περισσότεροι ξεψύχυσαν στην σύγκρουση και όσοι επέζησαν απο αυτήν πιθανότατα είτε κάηκαν με τις θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν είτε πέθαναν απο ασφυξία λόγω των πυκνών καπνών . Πολλοί γονείς παιδιών που αγνοούνται δεν ξέρουν καν σε ποιο βαγόνι ήταν . Δεν ξέρω , όλο αυτό είναι εξαιρετικά βαρύ . Άκουσα το μεσημέρι έναν διασώστη να λέει οτι βρήκανε ανθρώπινο μέλος απο ένα μικρό κοριτσάκι . Τι άλλο πρέπει να γίνει σε αυτή την χώρα για να αλλάξουν ουσιαστικά τα πράγματα πια ; Δεν έχει μείνει τίποτα άλλο , πυρκαγιές , σεισμοί , πλημμύρες , συγκρούσεις τρένων...τι άλλο ;
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Οποιοσδήποτε σοβαρός μηχανικός ασφαλείας πιστεύω γνωρίζει πως με οποιονδήποτε άνθρωπο ως σταθμάρχη , ανεξάρτητα ηλικίας και εμπειρίας το μοιραίο κάποια στιγμή θα συνέβαινε . Ακριβώς επειδή δεν λειτουργούμε με το σκεπτικό οτι το ανθρώπινο λάθος είναι μια μικρή πιθανότητα αλλά μαθηματική βεβαιότητα οτι θα συμβεί κάποια στιγμή , χρησιμοποιούμε συστήματα αυτόματου ελέγχου , συστήματα ασφαλείας αλλά και διαδικασίες πολλών σταδίων για να μειώσουμε όσο μπορούμε την πιθανότητα ένα λάθος να εξελιχθεί σε καταστροφή με κόστος την ζωή . Οπότε ναι , άντε πες τον σταθμάρχη τον αλλάζουμε . Το πρόβλημα και αυτό που με ανησυχεί είναι οτι την νοοτροπία όλων των υπόλοιπων δεν μπορούμε να την αλλάξουμε . Χθες ήταν κάτι άλλο , σήμερα είναι αυτό , αύριο τι ακολουθεί ;

Μακάρι να μπορούσα να πω οτι ήταν ένα δυστύχημα το οποίο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί με τίποτα γιατί ήταν πάνω απο την ανθρώπινη αντίληψη και δυνατότητα . Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι . Μπορούσε να αποφευχθεί και μάλιστα πολύ εύκολα . Δείτε πόσο πυκνό δίκτυο υπάρχει στην Ευρώπη και πόσο πιο πιθανή είναι σε καθημερινό επίπεδο μια σφοδρή σύγκρουση , και όμως δεν συμβαίνει. Και ο λόγος απλούστατος , χρήση συστημάτων ασφαλείας , συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και redundant διαδικασιών . Και εδώ στην Ελλάδα το καταφέραμε με μια μόνο γραμμή .

Απο το πρωί αναρωτιέμαι πως θα αντέξει ένας γονιός να ζήσει , ο οποίος περίμενε αμέριμνος το παιδί του να γυρίσει σπίτι και απο το πουθενά θα πρέπει να βρεθεί σε ένα νεκροτομείο για να δει τον γιό του ή την κόρη του μέσα σε μια μαύρη σακούλα , διαμελισμένο και απανθρακωμένο ; Μεταξύ των όσων εγκλημάτων έχουν γίνει , αυτό είναι απο τα πιο ασυγχώρητα διότι δεν υπήρχε καμία δικαιολογία , καμία δύναμη της φύσης , τίποτα αστάθμητο , τίποτα μη προβλέψιμο παρά μόνο η αδιαφορία τους . Δεν είναι απλώς κρίμα πλέον το γεγονός οτι ζούμε σε μια χώρα με τόση πολιτική ανευθυνότητα , δεν είναι καν κατάντια . Είναι καταδίκη γιατί εν τέλει καταλήγουμε να θάβουμε παιδιά , φίλους , συμφοιτητές , αδελφούς , αδελφές , ξαδέλφια , γονείς , παππούδες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο . Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω πέρα απο ανάπαυση εν ειρήνη στα θύματα , και όσο για τους συγγενείς...δεν ξέρω ειλικρινά . Το κουράγιο δεν αρκεί πολύ φοβάμαι , αλλά μακάρι να το έχουν .
Επειδή εργαζομουν σε εταιρεία με τεχνικούς ασφαλείας και ιατρούς εργασίας να γνωρίζετε κάτι. Πάντα οι τεχνικοί θα βρουν και την παραμικρή τριχιά ότι δεν είναι καλή. Αυτή είναι η δουλειά τους και για αυτό πληρώνονται. Από εκεί και πέρα είναι στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη και των υπολοίπων εργαζομένων για το τι θα συμβεί. Υπάρχουν επιπλέον αναφορές από την ΤUV που είναι από τις κορυφαίες εταιρίες πιστοποιήσεων ποιότητας και έχει μέσα σε αυτό και το ISO 45001 που είναι για την ασφάλεια της εργασίας. Βγήκε το χαρτί αυτό το έχω στείλει από το πρωί και το έχουν αναρτήσει από τον Απρίλιο του 2022 ότι υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή την συγκεκριμένη καθώς και σε άλλες πχ Οινόη.

Για εμένα που έχω εργαστεί που έχω δει μικρότερης κλίμακας εργατικά ατυχήματα αυτό δεν αποτελεί ατύχημα αποτελεί αμέλεια και είναι έγκλημα. Οι προειδοποιήσεις είχανε γίνει, παραιτήσεις είχαν γίνει και πριν από 15 ημέρες είχαμε και δικαστήριο με την ΕΕ για το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Και παρόλα αυτά συνέχιζε η εταιρεία να κάνει τα δρομολόγια. Κοίταξε το να πάρει το 40αρικο από τον φοιτητή παρά να τον προφυλάξει και να κλείσει να κάνει τα απαραίτητα έργα η και τις απαραίτητες προσλήψεις εργαζόμενων.

Φοβάμαι ότι δεν θα μάθουμε από αυτό το λάθος. Ούτε και η εταιρεία.
Κάποια στιγμή θα ξεχαστεί και αυτό ήταν.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Αναμενομενο απο εσενα.
ΝΑΙ..ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕΤΡΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΑΜΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΝΑΙ....ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

Μαζευτε τον γιατι θα εγκληματισω αποψε.

Να σε χαιρονται οι δικοι σου ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,629 μηνύματα.
Αναμενομενο απο εσενα.
ΝΑΙ..ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕΤΡΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΑΜΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΝΑΙ....ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

Μαζευτε τον γιατι θα εγκληματισω αποψε.

Να σε χαιρονται οι δικοι σου ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε λάθος εταιρεία πήγαν μάνα μου. Στην ΟΣΕ έπρεπε κανονικά όπου και ανήκει το δίκτυο γραμμών και ο σταθμάρχης. Αλλά οκ πάμε να σπάσουμε όλο το κέντρο ώστε να κάνουμε το κομμάτι μας.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Σε λάθος εταιρεία πήγαν μάνα μου. Στην ΟΣΕ έπρεπε κανονικά όπου και ανήκει το δίκτυο γραμμών και ο σταθμάρχης. Αλλά οκ πάμε να σπάσουμε όλο το κέντρο ώστε να κάνουμε το κομμάτι μας.
να σε χαιρονατι οι δικοι σου αγορι μου.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,629 μηνύματα.
να σε χαιρονατι οι δικοι σου αγορι μου.

Ευχαριστώ πολύ, όλοι με χαίρονται.😉😉


Προς το παρών οι νεκροί δεν ανεβαίνουν και αυτό είναι πολύ θετικό.

 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,629 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,353 μηνύματα.
Επειδή εργαζομουν σε εταιρεία με τεχνικούς ασφαλείας και ιατρούς εργασίας να γνωρίζετε κάτι. Πάντα οι τεχνικοί θα βρουν και την παραμικρή τριχιά ότι δεν είναι καλή. Αυτή είναι η δουλειά τους και για αυτό πληρώνονται. Από εκεί και πέρα είναι στα χέρια του εκάστοτε ιδιοκτήτη και των υπολοίπων εργαζομένων για το τι θα συμβεί. Υπάρχουν επιπλέον αναφορές από την ΤUV που είναι από τις κορυφαίες εταιρίες πιστοποιήσεων ποιότητας και έχει μέσα σε αυτό και το ISO 45001 που είναι για την ασφάλεια της εργασίας. Βγήκε το χαρτί αυτό το έχω στείλει από το πρωί και το έχουν αναρτήσει από τον Απρίλιο του 2022 ότι υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή την συγκεκριμένη καθώς και σε άλλες πχ Οινόη.

Για εμένα που έχω εργαστεί που έχω δει μικρότερης κλίμακας εργατικά ατυχήματα αυτό δεν αποτελεί ατύχημα αποτελεί αμέλεια και είναι έγκλημα. Οι προειδοποιήσεις είχανε γίνει, παραιτήσεις είχαν γίνει και πριν από 15 ημέρες είχαμε και δικαστήριο με την ΕΕ για το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Και παρόλα αυτά συνέχιζε η εταιρεία να κάνει τα δρομολόγια. Κοίταξε το να πάρει το 40αρικο από τον φοιτητή παρά να τον προφυλάξει και να κλείσει να κάνει τα απαραίτητα έργα η και τις απαραίτητες προσλήψεις εργαζόμενων.

Φοβάμαι ότι δεν θα μάθουμε από αυτό το λάθος. Ούτε και η εταιρεία.
Κάποια στιγμή θα ξεχαστεί και αυτό ήταν.
Όλες οι επιχειρήσεις οφείλουν να έχουν μηχανικό και γιατρό ασφαλείας ( που ασχολούνται με τεχνικά έργα , έργα μεταφορών , βιομηχανία κτλπ. ) . Και το έργο τους είναι κυρίως να επιτηρούν , να καταγράφουν , και να προτείνουν λύσεις για την πρόληψη ατυχημάτων και καταστάσεων που μπορεί να γίνουν επικίνδυες αλλά και την λήψη μέτρων για την μείωση των εγγενών κινδύνων που ενδέχεται να έχει η κάθε εργασία . Έχει μπλοκάκι μάλιστα στο οποία τα σημειώνει επίσημα αυτά κατά τις επιθεωρήσεις του αναλυτικά με ημερομηνίες , σχόλια κτλπ . Απο εκεί και πέρα εαν ο κάθε εργάτης δεν υπακούει , λόγου χάρη δεν χρησιμοποιεί τα ΜΑΠ , ή η εταιρία δεν λαμβάνει υπόψιν της τις διορθωτικές ενέργειες που προτείνονται , τότε προφανώς δεν είναι δική του ευθύνη το τι μπορεί να συμβεί .

Για αυτό λεω οτι ο σταθμάρχης απλά θα είναι σχεδόν το "εξιλαστήριο" θύμα . Σίγουρα του αναλογεί μέρος ευθύνης . Είχε μια δουλειά να κάνει και δεν την έκανε σωστά , ανεξάρτητα των υπόλοιπων ελλείψεων σε επίπεδο ασφαλείας . Αλλά όπως είπα ήταν θέμα χρόνου ούτως η άλλως οτι θα συνέβαινε όλο αυτό . Οπότε δεν έχει τόσο τρομερά μεγάλη ευθύνη . Δεν είναι αμελητέα και σίγουρα θα τιμωρηθεί για αυτό αλλά δεν φταίει αυτός κατά κύριο λόγο γιατί ήταν αναμενόμενο οτι κάποια στιγμή θα έκανε λάθος . Όσοι παραιτήθηκαν έπραξαν το καλύτερο γιατί κατάλαβαν και πρόβλεψαν οτι θα γινόταν αυτό και σήμερα θα ήταν αντιμέτωποι με νομικές ευθύνες ενώ ταυτόχρονα δεν θα έφταιγαν γιατί φώναζαν αλλά κανείς δεν τους άκουγε .
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Αυτό το θυμάται κανείς;

Σε πολλές χώρες του κόσμου συμβαίνει. Για παράδειγμα στην Ινδία, που γίνεται κάθε τρεις και λίγο; Αυτοί οι άνθρωποι που σκοτώνονται εκεί ή μένουν τεραπληγικοί δεν έχουν ψυχή; :'( :no:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,353 μηνύματα.
Σε πολλές χώρες του κόσμου συμβαίνει. Για παράδειγμα στην Ινδία, που γίνεται κάθε τρεις και λίγο; Αυτοί οι άνθρωποι που σκοτώνονται εκεί ή μένουν τεραπληγικοί δεν έχουν ψυχή; :'( :no:
Στα υπόλοιπα ατυχήματα έχουμε κυρίως εκτροχιασμούς λόγω υπερφόρτωσης , αστοχίας υλικού κτλπ. Ενώ μπορείς να χτυπήσεις σοβαρά και σε αυτές τις περιπτώσεις , συνήθως δεν συμβαίνει γιατί το ατύχημα αυτού του είδους δεν είναι πολύ έντονο . Εδώ είχαμε μετωπική σύγκρουση μεταξύ τρένων που κατευθύνονταν σε εντελώς αντίθετες κατευθύνσεις , οπότε το αποτέλεσμα ήταν εντελώς ολέθριο . Με λίγα λόγια μόνο στην μπανανία που ζούμε το 2023 θα μπορούσε να συμβεί αυτό σε δίκτυο με μια μόνο γραμμή . Όπως ειπώθηκε απο άλλο μέλος , κυριολεκτικά είχαν μια δουλειά , και την σκάτωσαν .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top