Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Σε πολλές χώρες του κόσμου συμβαίνει. Για παράδειγμα στην Ινδία, που γίνεται κάθε τρεις και λίγο; Αυτοί οι άνθρωποι που σκοτώνονται εκεί ή μένουν τεραπληγικοί δεν έχουν ψυχή; :'( :no:
Εχουν..αλλα τωρα τα μποτακια θελουν να δειξουν οτι και σε αλλες ευρωπαικες ανεπτυγμενες χωρες γινονται τετοια δυστυχηματα οχι μονο στο ελλαντα.Μονο που ξεχνα οτι εδω μιλαμε για ΕΓΚΛΗΜΑ.
Ποσο παθετικ και για λυπηση γμτ.Τα μποτακια.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,616 μηνύματα.
Δεν είναι το θέμα ότι όταν είδε το τρένο απέναντι δεν μπορούσε να σταματήσει. Η διαδρομή έχει δύο λωρίδες, ακριβώς για να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν τρένα ταυτόχρονα. Από τη στιγμή που το τρένο ήταν στη λάθος κατεύθυνση, ο οδηγός έχει ευθύνη που συνέχισε την πορεία του. Είναι το ίδιο με το να οδήγεις ανάποδα στην Εγνατία, αποτελείς κινούμενο θάνατο.
Δεν τα έχω ξεκάθαρα τι ακριβώς παίζει κλπ αλλα θα πω τα εξης:

Ο οδηγός παρόλο που εξω είναι σκοτάδι, μπορει να δει και να καταλαβει οτι κινείται σε λάθος ραγα σε αναποδο ρεύμα;

Έπειτα, ακομα και να το καταλαβαινε, μπορει να σκεφτόταν ότι ήταν κάποια προσωρινή διαδρομή για άγνωστο λόγο, που έχει επιβαλει ο σταθμάρχης ο υπεύθυνος για την πορεία. Πχ μπορεί να είχε μια κατολισθηση στο επόμενο χιλιόμετρο και να είχε κάνει ένα switch για μερικά χιλιόμετρα και να τον έβαλε στο απέναντι ρεύμα για να αποφύγει την κατολισθηση για παράδειγμα και μετα θα τον ξαναγυρνουσε στη σωστή τη δεξιά ραγα, δεδομένου ότι ο σταθμάρχης σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να είναι σίγουρος ότι δεν έρχεται απεναντι αλλο τρένο.

Ο σταθμάρχης και καλα υποτίθεται πως εχει την εποπτεία,την πλήρη εικόνα, ο οδηγός δεν μπορει να στρίψει και να αλλαξει ράγες, απλά πάει όπου τον πανε οι ραγες

Επαφίεται στην ευθύνη του σταθμάρχη να ενωσει σωστα τα κομμάτια των ραγων για να οδηγήσει το τρένο στον προορισμό του. Ο σταθμάρχης δεν ειναι υπολογος στον οδηγό να του δώσει εξηγήσεις, και ο οδηγός απλώς κανει ο,τι του λέει ο σταθμάρχης. Υποθέτω. Δεν γνωρίζω πώς ακριβώς λειτουργούν τα τρενα, μονο 2 φορες έχω χρησιμοποιήσει όλες κι όλες

Οταν ο οδηγός κατάλαβε τι συμβαίνει ήταν παρα πολυ αργά και για να φρενάρει και για να βάλει όπισθεν. Δεν μπορούσε να κάνει τίποτα εκείνες τις υστατες στιγμές, φέρ'ειπειν τα τελευταία 10-20 δευτερόλεπτα που καταλαβε ότι επίκειται μοιραία σύγκρουση

Και αυτό ειναι ακομα πιο τραγικό. Να ξέρεις οτι θα πεθάνεις σε λιγο και να μην μπορείς να κάνεις πραγματικά τίποτα το παραμικρό για να το αλλάξεις αυτό και απλά να παρακολουθείς ανήμπορος
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Ας της πει κάποιος ότι ο ΟΣΕ είναι δημόσιος και ιδιωτική είναι η Hellenic train που έχει μόνο το τρένα. Με αλλά λόγια ράγες , προσωπικό εδάφους είναι δημόσια.

View attachment 113475

Το λέω τόση ώρα...:) Η εταιρία έχει μόνο τα βαγόνια. Το δίκτυο και η σιδηροδρομική υποδομή είναι του Ελληνικού Συνδικαλιστικού Δημοσίου Α.Ε. Η εκάστοτε πολιτική ηγεσία ως ρυθμιστής της δημόσιας διοίκησης παίζει μπάλα και με τους ρομά άλλες φορές, ενώ πολλές φορές προκαλούν προβλήματα στο δίκτυο που δημιουργούν προβλήματα στην ροή των δρομολογίων σε πολλές περιοχές της χώρας μας.

ΕΣΔ Α.Ε. (ακούει σε ΕΣΣΔ...σοβιετικά πράγματα)

Γενικά στη χώρα χθες ήμασταν όλο γέλιο και χαρά, μετά το καρναβάλι, είχαμε και ειδήσεις για τον πολάκι ...και ξαφνικά σήμερα όλα τα θυμηθήκαμε, ότι δεν υπάρχει κρατική οργάνωση. Αυτό δεν θέλει κάποια ψυχιατρική γνωμάτευση;
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,956 μηνύματα.
Φνταστείτε αν ήταν και τα δύο επιβατικά τρένα, θρίλερ...
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Δικηγοροι μολις ειπαν στην τιβι οτι ΚΑΙ Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ....και σιγουρα θα της απαγγελθουν κατηγοριες...θα το δειτε..

Και κρατος και εταιρια και σταθμαρχης.ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ .
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν τα έχω ξεκάθαρα τι ακριβώς παίζει κλπ αλλα θα πω τα εξης:

Ο οδηγός παρόλο που εξω είναι σκοτάδι, μπορει να δει και να καταλαβει οτι κινείται σε λάθος ραγα σε αναποδο ρεύμα;

Έπειτα, ακομα και να το καταλαβαινε, μπορει να σκεφτόταν ότι ήταν κάποια προσωρινή διαδρομή για άγνωστο λόγο, που έχει επιβαλει ο σταθμάρχης ο υπεύθυνος για την πορεία. Πχ μπορεί να είχε μια κατολισθηση στο επόμενο χιλιόμετρο και να είχε κάνει ένα switch για μερικά χιλιόμετρα και να τον έβαλε στο απέναντι ρεύμα για να αποφύγει την κατολισθηση για παράδειγμα και μετα θα τον ξαναγυρνουσε στη σωστή τη δεξιά ραγα, δεδομένου ότι ο σταθμάρχης σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να είναι σίγουρος ότι δεν έρχεται απεναντι αλλο τρένο.

Ο σταθμάρχης και καλα υποτίθεται πως εχει την εποπτεία,την πλήρη εικόνα, ο οδηγός δεν μπορει να στρίψει και να αλλαξει ράγες, απλά πάει όπου τον πανε οι ραγες

Επαφίεται στην ευθύνη του σταθμάρχη να ενωσει σωστα τα κομμάτια των ραγων για να οδηγήσει το τρένο στον προορισμό του. Ο σταθμάρχης δεν ειναι υπολογος στον οδηγό να του δώσει εξηγήσεις, και ο οδηγός απλώς κανει ο,τι του λέει ο σταθμάρχης. Υποθέτω. Δεν γνωρίζω πώς ακριβώς λειτουργούν τα τρενα, μονο 2 φορες έχω χρησιμοποιήσει όλες κι όλες

Οταν ο οδηγός κατάλαβε τι συμβαίνει ήταν παρα πολυ αργά και για να φρενάρει και για να βάλει όπισθεν. Δεν μπορούσε να κάνει τίποτα εκείνες τις υστατες στιγμές, φέρ'ειπειν τα τελευταία 10-20 δευτερόλεπτα που καταλαβε ότι επίκειται μοιραία σύγκρουση

Και αυτό ειναι ακομα πιο τραγικό. Να ξέρεις οτι θα πεθάνεις σε λιγο και να μην μπορείς να κάνεις πραγματικά τίποτα το παραμικρό για να το αλλάξεις αυτό και απλά να παρακολουθείς ανήμπορος
Δες το βίντεο που ανέβασες. Το προσωπικό στο τρένο ήξερε ότι υπάρχει πρόβλημα. Ο σταθμάρχης έκανε μαλακία. Ο οδηγός την κατάλαβε και αδιαφόρησε. Ναι, δεν είναι ευθύνη του οδηγού να διαλέγει σε ποια ράγα θα πάει. Αλλά έχει τις γνώσεις και την εμπειρία να ξέρει πότε κάτι είναι λάθος. Και είναι επαγγελματικό χρέος του να ενεργήσει πάνω σε αυτό. Από τη στιγμή που δεν το έκανε, έχει ευθύνη.

Θα δεις ότι τις επόμενες μέρες θα βγουν όλα τα άπλυτα στη φόρα. Από πάνω προς τα κάτω προσπαθούν ήδη να πετάξουν την ευθύνη. Ο ΠΘ αποποιήθηκε με την παραίτηση του Υπουργού. Ο Υπουργός στη δικογραφία θα τα ρίξει σε κάποιον Γραμματέα, αυτός στον CEO της εταιρείας, κοκ. Το σκατό θα φτάσει στους υπαλλήλους που ενεπλάκησαν και αυτοί θα τιμωρηθούν. Ενδεικτικά δες τι έγινε με τη δίκη στο Μάτι και θα καταλάβεις ότι τα άτομα που έκαναν λάθος της δουλειά τους επί χρόνια, επειδή έτσι τους είπαν και έτσι έμαθαν, όταν γίνεται η στραβή πληρώνουν το λογαριασμό. Όχι όλοι όσοι έκαναν λάθος όμως. Μόνο αυτοί που δεν μπορούν να σπρώξουν την ευθύνη παρακάτω.

Έτσι θα γίνει και καλώς έτσι θα γίνει. Εάν λυπάσαι τον οδηγό που εν γνώση του συνέχισε σε λάθος ράγες, αύριο μπορεί να είσαι εσύ στο εξαϋλωμένο βαγόνι. Σε τέτοιες μαλακίες βάζεις το μαχαίρι στο κόκκαλο και το βάζεις βαθιά. Για να μην ξαναγίνει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Δικηγοροι μολις ειπαν στην τιβι οτι ΚΑΙ Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ....και σιγουρα θα της απαγγελθουν κατηγοριες...θα το δειτε..

Και κρατος και εταιρια και σταθμαρχης.ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ .

Όταν λέει το κράτος; Το γκράτος; Το γκράντος; Αόριστο...πιάσε το αυγό και κούρευτο. :bye2:
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Φνταστείτε αν ήταν και τα δύο επιβατικά τρένα, θρίλερ...

Τουλάχιστον φανταζόμαστε ότι για 2 αιώνες, η ΟΣΕ ήταν μια προβληματική εταιρία. Ήδη τα βαγόνια του προαστιακού έχουν βρεγμένα καθίσματα με κάτι καφέ κηλίδες στάμπα (δεν ξέρω τι είναι). Σε κάποια παράθυρα έχει μπει το νερό εσωτερικά και κουνιέται μαζί με την κίνηση κάνοντας φαινόμενο μη γραμμικής κυματικής διάδοσης. Οι εσωτερικές τουαλέτες του βαγονιού είναι βρώμικες και σε κάποιες περιπτώσεις χωρίς χαρτί υγείας. Σε κάποιες στιγμές της κίνησης ακούγονται και κάτι παράξενοι θόρυβοι σαν να διαστέλλεται κάτι υπό μεγάλη πίεση.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,616 μηνύματα.
Δες το βίντεο που ανέβασες. Το προσωπικό στο τρένο ήξερε ότι υπάρχει πρόβλημα. Ο σταθμάρχης έκανε μαλακία. Ο οδηγός την κατάλαβε και αδιαφόρησε. Ναι, δεν είναι ευθύνη του οδηγού να διαλέγει σε ποια ράγα θα πάει. Αλλά έχει τις γνώσεις και την εμπειρία να ξέρει πότε κάτι είναι λάθος. Και είναι επαγγελματικό χρέος του να ενεργήσει πάνω σε αυτό. Από τη στιγμή που δεν το έκανε, έχει ευθύνη.

Θα δεις ότι τις επόμενες μέρες θα βγουν όλα τα άπλυτα στη φόρα. Από πάνω προς τα κάτω προσπαθούν ήδη να πετάξουν την ευθύνη. Ο ΠΘ αποποιήθηκε με την παραίτηση του Υπουργού. Ο Υπουργός στη δικογραφία θα τα ρίξει σε κάποιον Γραμματέα, αυτός στον CEO της εταιρείας, κοκ. Το σκατό θα φτάσει στους υπαλλήλους που ενεπλάκησαν και αυτοί θα τιμωρηθούν. Ενδεικτικά δες τι έγινε με τη δίκη στο Μάτι και θα καταλάβεις ότι τα άτομα που έκαναν λάθος της δουλειά τους επί χρόνια, επειδή έτσι τους είπαν και έτσι έμαθαν, όταν γίνεται η στραβή πληρώνουν το λογαριασμό. Όχι όλοι όσοι έκαναν λάθος όμως. Μόνο αυτοί που δεν μπορούν να σπρώξουν την ευθύνη παρακάτω.

Έτσι θα γίνει και καλώς έτσι θα γίνει. Εάν λυπάσαι τον οδηγό που εν γνώση του συνέχισε σε λάθος ράγες, αύριο μπορεί να είσαι εσύ στο εξαϋλωμένο βαγόνι. Σε τέτοιες μαλακίες βάζεις το μαχαίρι στο κόκκαλο και το βάζεις βαθιά. Για να μην ξαναγίνει.
ο οδηγος ειναι πατερας 3 παιδιων, λες να ηθελε να πεθανει; λες να καταλαβε οτι κατι παει λαθος και οτι επικειται κινδυνος και αδιαφορησε;

το οτι κινουνταν σε λαθος ραγα δεν σημαινει απαραιτητα οτι ηταν επικινδυνη κατασταση και αμελεια. Δεν ειχε καποιο χρεος να ενεργησει επειδη θα μπορουσε οπως σου εξηγησα να ειναι σχεδιο του σταθμαρχη για υπερανω λογους πχ να υπηρχε καποια εκτροχιασμενη αμαξοστοιχια στη δεξια ραγα στα επομενα χιλιομετρα ή να ειχε υπαρξει κατολισθηση. Δεν σημαινει οτι ντε και καλα ηταν ανησυχητικο. Ηταν απλα περιεργο εκεινη την ωρα, αλλά εμπιστευτηκαν τον ανωτερο τους, τον σταθμαρχη πως ηξερε τι εκανε. Αλλωστε η ραγα δεν βγηκε απο τη θεση της απο μονη της, για καποιον λογο ο σταθμαρχης της αλλαξε κατευθυνση, θα σκεφτηκαν. Πολυ λανθασμενα εκ των υστερων, αλλά εκεινη την ωρα δεν γνωριζαν τιποτε απο αυτα που ξερουμε εμεις εκ του ασφαλους τωρα.

Ειναι ευθυνη του σταθμαρχη απο τον εναν σταθμο να συνεννοηθει με τον σταθμαρχη του αλλου σταθμου για την ενδιαμεση κυκλοφορια με τα τρενα τι παιζει κλπ. Ομως δεν ηταν θεμα συνεννοησης σταθμαρχων. Ηταν θεμα αμελειας ή αγνοιας του σταθμαρχη λαρισας πως ειχε ξεχασει την ενδιαμεση ενωτικη ραγα αλλαγης απο την ανοδο προς την καθοδο λανθασμενα. Αυτο μονο ο ιδιος θα μπορουσε να συνειδητοποιησει εκεινη την ωρα πως ειχε συμβει, κανεις αλλος δεν ηταν σε θεση να ξερει οτι εκείνος ειχε αλλαξει τη θεση στη ραγα κατά λαθος και την ξεχασε εκει στη λαθος θεση.
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,128 μηνύματα.
Είναι λίγο ανώφελο να επιρρίπτουμε ευθύνες στον ΟΣΕ ή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Hellenic Train ή στους υπαλλήλους ενώ άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, όλοι έχουν μερίδιο.

Παρόλο που δεν έχω γνώση για το ρυθμιστικό πλαίσιο, θα υποθέσω ότι λίγο-πολύ μοιάζει με αυτό που ισχύει για το ρεύμα.
Έχουμε τον διαχειριστή του δικτύου (ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΔΗΕ / ΟΣΕ), έχουμε τον πάροχο της υπηρεσίας (ΔΕΗ-elpedison / Hellenic Train), και έχουμε και την αντίστοιχη ρυθμιστική αρχή (ΡΑΕ / ΡΑΣ) που πρέπει να επιβλέπει ότι κάθε κομματί (ειδικά τα δίκτυα που είναι μονοπώλιο) λειτουργεί οκ και δεν κάνει ο καθένας ότι θέλει.

Ο ιδιοκτήτης του δικτύου προφανώς και πρέπει να φροντίζει για την καλή κατάσταση και την εύρυθμη λειτουργία της ιδιοκτησίας του, και οι χρήστες των δικτύων-πάροχοι προφανώς και πρέπει να σκούζουν όταν κάτι πηγαίνει στραβά και να παίρνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για να μην πάει κάτι. Στην τελική τα κέρδη και η επιβίωση των παρόχων βασίζονται σε αυτό.

Είναι λογικό ότι όταν έχουμε δύο μονοπώλια (ΟΣΕ / Hellenic Train), και μάλιστα διαφορετικών συμφερόντων, τις στιγμές που κάτι πηγαίνει στραβά, ο ένας θα πετάει το μπαλάκι στον άλλονα. Είναι επίσης λογικό, όταν εργαζόμενοι των δύο κομματιών προέρχονται από την ίδια μαμά εταιρεία (κάποιοι στην hellenic train θα βρίσκονται ακόμα εντός από την ενιαία εποχή, τι στο καλό) να κάνουν λίγο πολύ τα στραβά μάτια όσο δε γίνεται μαλακία, ακόμα κι αν κάτι φαίνεται να μην πηγαίνει σωστά.
Ούτως ή άλλως κανείς από τους δύο δεν φοβάται τον ανταγωνισμό άρα why bother ρε παιδί μου.

Οπότε από τη μία έχουμε ένα κρατικό μονοπώλιο στο οποίο υπάρχει μία κάκιστη διαχειρίση, προφανώς με πολιτική βούληση και επί τούτω, προκειμένου να πέσει στα μάτια της κοινωνίας και η μελλοντική του πώληση (σε εξευτελιστική τιμή όπως συνέβη και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) να μην προκαλέσει και καμιά τρομερή αντίδραση.
Απο την άλλη έχουμε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο που προφανώς σκοπό έχει το κέρδος και που η έλλειψη ανταγωνισμού δε του δίνει και κανένα κίνητρο να εξελιχθεί.

Και στη βάση αυτών έχουμε εργαζόμενους που τα παραπόνα που μπορούν να κάνουν για το μαγάζι και τις συνθήκες εργασίες τους, θα τα κάνουν απ' ότι φαίνεται στον εργοδότη τους. Και που στην τελική είναι άνθρωποι και νομοτελειακά θα κάνουν κάποτε λάθος. Από αμέλεια, από κούραση, από οτιδήποτε.
Όταν τα ανώτερα κλιμάκια δε δίνουν σημασία στους κατώτερους και τους βαφτίζουν εγκάθετους/συνδικαλιστές/whatever, γιατί αυτή είναι η γραμμή του εργοδότη, τα προβλήματα θα παραμένουν.

Νομίζω είναι προφανής ο φαύλος κύκλος του πράγματος. Όσο υπάρχει κακή διαχείριση στο δίκτυο και τις υποδομές, κανένας άλλος ιδιώτης δε θα ψηθεί να τα χρησιμοποιήσει, οπότε ο υπάρχων θα ακολουθεί το "μικρότερο κόστος/μεγαλύτερο κέρδος" μοτίβο.
Κι ενώ όλα αυτά θα έπρεπε να τα μυρίζεται η (έστω ανεξάρτητη) ρυθμιστική αρχή και να τα κόβει από τη ρίζα, αυτή (ως συνήθως) πρακτικά θα κάνει την πάπια εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της μιας ή της άλλης (ή και όλων) των πλευρών.

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι ότι ο ΟΣΕ είναι κρατικός ή ότι η Hellenic Train είναι ιδιωτική. Το πρόβλημα είναι ότι και οι δύο παίζουν μπάλα μόνοι τους σε μονοπώλια με μηδαμινή επιτήρηση.
Αν και τα δύο κομμάτια ήταν κρατικά θα εξαρτόνταν πλήρως από την εκάστοτε κυβέρνηση και ενδεχομένως θα κατέληγαν εξαθλιωμένα.
Αν από την άλλη ήταν και τα δύο ιδιωτικά το κόστος για τον πολίτη θα πήγαινε στο θεό με πιθανότατα ελάχιστες επενδύσεις. Οι σιδηρόδρομοι (υποθέτω, δεν είμαστε μηχανικοί) είναι βαριά εργά, πόσο μάλιστα στην challenging μορφολογία της ελλάδας.


Και μετά από όλη αυτή την ψύχραιμη/σχεδόν αναίσθητη τοποθέτηση, θα πω πόσο μαλάκας νιώθω και πόσο φρικάρω που πριν κάνα μήνα μου έλεγε η αδερφή "να κλείσουμε στα πίσω βαγόνια που είναι πιο ασφαλή" (για το Θεσσαλόνικη-Αθήνα με την ανηψιά) κι εγώ της έλεγα "ντάξει, τώρα είσαι υπερβολική".

Η αλληλεγγύη είναι για ακόμα μια φορά συγκινητική, η έκφραση οργής προς όλες τις μπάντες είναι απολύτως αναμενόμενη και η θλίψη της κοινωνίας μεγάλη. Το εθνικό πένθος και οι παραιτήσεις είναι το λιγότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,744 μηνύματα.
Και μετά από όλη αυτή την ψύχραιμη/σχεδόν αναίσθητη τοποθέτηση, θα πω πόσο μαλάκας νιώθω και πόσο φρικάρω που πριν κάνα μήνα μου έλεγε η αδερφή "να κλείσουμε στα πίσω βαγόνια που είναι πιο ασφαλή" (για
Εχμ...οταν τα λεω εγω με λένε υπερβολικη..και ελα μωρε σιγα μην γινει..οταν βλεπουν τι γινεται μου λενε εχω δικιο.
ΠΑΝΤΑ θα φροντιζετε να ειστε ασφαλεις σκεπτομενοι το χειροτερο σεναριο.Δεν θα γινεται εμμονη ιδεα,ουτε φοβος ..απλα ψυχραιμοι πραττουμε αυτα που πρεπει και παιρνουμε ολα τα μετρα.ΠΑΝΤΑ.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,919 μηνύματα.
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτή η μπουρδελοχώρα δεν θ'αλλάξει ποτέ. Προφανώς και δεν είναι θέμα για απλή κομματική εκμετάλλευση, αλλά βλέποντας τον μαλάκα τον Κούλη αφενός να τον σκηνοθετούν ("κάτω το κεφάλι" - για να δείξει πιο πολύ συναίσθημα) αφετέρου να βγαίνει στο διάγγελμα και να οριοθετεί προκλητικά την επερχόμενη δικαστική έρευνα ("οφείλεται κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος") μου ανάβουν τα λαμπάκια. Όχι, δεν οφείλεται κυρίως σε αυτό. Στη διαχρονικά προκλητική κι εγκληματική αδιαφορία όλων των Κυβερνήσεων οφείλεται η σημερινή τραγωδία. Όλοι στο σκαμνί (και μετά ξύπνησα). Δεν μας αρκεί η παραίτηση του μαλάκα του Καραμανλή.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,631 μηνύματα.

art_of_poetry

Νεοφερμένος

Ο art_of_poetry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Δυστυχώς, χωρίς να θέλω να ασκήσω πολιτική εις βάρος του τραγικού γεγονότος, αλλά καμία κυβέρνηση να μην κατηγορεί την άλλη για τον αριθμό των θυμάτων. Γιατί και αύριο, τα μαντάτα θα είναι ακόμα πιο θλιβερά γιατί θα μιλάμε για πάνω από 60 νεκρούς. Καλό είναι αντί να στρουθουκαμηλιζουμε, να δράσουμε. Θεωρώ αδύνατο πάσας κυβερνήσεως, την αδυναμία του κράτους να λειτουργεί έστω και στο 50% στην κάθε πτυχή του.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,065 μηνύματα.
Αυτά τα τριήμερα εθνικού πένθους και τα ψεύτικα δάκρυα δεν τα μπορώ καθόλου. Πράξεις θέλουμε όχι δάκρυα. Να μη χρειαστεί να ξαναθρηνησουμε θύματα. Αλλά τι λέω και εγώ...

Σε μια βδομάδα το όλο ζήτημα θα έχει ξεχαστεί και όλα θα συνεχίσουν όπως και πριν. Μέχρι και το επόμενο δυστύχημα...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Αυτά τα τριήμερα εθνικού πένθους και τα ψεύτικα δάκρυα δεν τα μπορώ καθόλου. Πράξεις θέλουμε όχι δάκρυα. Να μη χρειαστεί να ξαναθρηνησουμε θύματα. Αλλά τι λέω και εγώ...

Σε μια βδομάδα το όλο ζήτημα θα έχει ξεχαστεί και όλα θα συνεχίσουν όπως και πριν. Μέχρι και το επόμενο δυστύχημα...

Όπως και την είδηση με το παιδάκι που σκοτώθηκε πριν 1-2 μήνες από την έκρηξη του καυστήρα. Περνάει ο χρόνος φίλε μου. Το θέμα ξεχάστηκε και δεν ξέρουμε τι έγινε μετά. :'(

Έχουμε πολλούς κουκουλόπουλους.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,065 μηνύματα.
Όπως και την είδηση με το παιδάκι που σκοτώθηκε πριν 1-2 μήνες από την έκρηξη του καυστήρα. Περνάει ο χρόνος φίλε μου. Το θέμα ξεχάστηκε και δεν ξέρουμε τι έγινε μετά. :'(

Έχουμε πολλούς κουκουλόπουλους.
Μωρέ τίποτα δεν θα μείνει. Δεν θα το συζητάμε καν σε λίγες μέρες.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Πολιτικός μηχανικός. Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Οταν ο σταθμαρχης και ο καθε "σταθμαρχης" πρεπει να ακολουθει πρωτοκολλο που εφαρμοζεται για τρενα τεχνολογιας του 93 το 2023, ε ναι ειναι λογικο καποια στιγμη να γινει καποιο λαθος.

Σε εναν παραλληλισμο, το ιδιο και οταν ο "γιατρος" εχει να αντιμετωπισει πολυτραυματια με οπλα ενα πιεσομετρο κι εναν ορο, χωρις αναισθησιολογο και αξονικο.

Το συστημα ειναι ετσι σχεδιασμενο ωστε η ευθυνη να σκορπιζεται, ποτε να μην φταιει αυτος που φταιει, αλλα παντα να την πληρωνει ο τελευταιος τροχος.

Αρκει να εχουμε να διαφημιζουμε λευκα βελη, λευκες ποδιες στους ιθαγενεις.

Οποιος σεβεται τον εαυτο του, την αξιοπρεπεια και τη ζωη του οπως αποδεικνυεται, μακρια απο αυτο τον καμμενο τοπο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top