Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Metalhead_4_life

Νεοφερμένος

Ο Metalhead_4_life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Αθλητής. Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Το οτι δεν φταιει μονο ο ενας ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΑΛΆΚΑ ΞΕΡΟΛΑ,ΩΧ ΑΔΕΛΦΕ ΣΙΓΑ......ΑΠΕΧΕΙ ΑΙΩΝΕΣ.Συνελθε.
Αυτο δεν ειναι ενα λαθακι.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΑΛΆΚΑ
Όχι αυτό δεν είναι λαθάκι γιατί κόστισε ζωές ανθρώπων. Και πουθενά δεν είπα ότι είναι λαθάκι. Ο Ελληνάρας μ@λ@κ@ς που λές είσαι και εσύ, και εγώ και ο καθένας μας, όταν σε δρόμο με όριο ταχύτητας 30 πάμε με 50. Και τότε δεν θα είναι λαθάκι αν πεταχτεί το οτιδήποτε και το πατήσουμε. Στο να κράζουμε πρώτοι είμαστε. Στο να δούμε τον κώλο μας, οι τελευταίοι.

Αυτούς τους αιώνες που λες ότι απέχει το να αγαπήσουμε, και να τιμωρήσουμε αυτούς που πρέπει, τους διατηρεί αιώνες η νοοτροπία σου. Γι' αυτό δεν αλλάζει κάτι, για το Ωχ αδελφέ σιγά... Το να σκέφτεται κάποιος πολύ συναισθηματικά, σε τέτοιες καταστάσεις δεν βοηθάει καθόλου. Ψυχραιμία και λογική σκέψη.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,961 μηνύματα.
Βρε, έβαλαν για δικηγόρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον γιο του εισαγγελέα που έχει αναλάβει την υπόθεση, νταξει, πιο ξεφτίλες δεν γίνεται
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Εγώ αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν αυτό το δυστύχημα δε συνέβαινε στο τρένο αλλά στο.....μετρό; Δε ξέρω τι παίζει με τα συστήματα εκεί, αλλά υπάρχουν ορισμένοι συρμοί που είναι παμπάλαιοι. Επίσης ορισμένα λεωφορεία και τρόλει είναι στα πρόθυρα να πάρουν φωτιά οι μηχανές τους, εξαιτίας παλαιότητας. Ας μην μιλήσουμε για το οτι οι οδηγοί πολλές φορές μιλάνε στο τηλέφωνο! Το πρόβλημα είναι γενικό δυστυχώς!! Πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να παρθούν σοβαρά μέτρα, και το υπουργείο μεταφορών να μάθει να μη τρώει τα λεφτά, αλλά να τα αξιοποιεί στην αναβάθμιση των ΜΜΜ, των οδοστρωμάτων κτλ.
Πρώτον πρέπει ο ΟΣΕ να κλείσει οριστικά ΜΕΧΡΙ να αλλάξουν οι σιδηροδρομικές γραμμές, να αλλαχτούν οι καλωδιώσεις και να μπουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα συστήματα GPS και τηλε-διοίκησης που είχαν φέρει από το 2000 (!) και δε τα έβαλαν ποτέ.
Δεύτερον λεωφορεία και τρόλει που είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης να σταματήσουν να είναι στη κυκλοφορία πριν γίνει καμία έκρηξη μηχανής και θρηνήσουμε και εκεί θύματα (Ειδικά σε κάτι λεωφορεία σαν το Α2 που κουβαλάει τόοοσους ανθρώπους καθημερινά!!).
Τρίτον απόσυρση των παλαιών συρμών του μετρό και στους νέους συρμούς να υπάρχει καθημερινός έλεγχος για πυροσβεστήρες και σφυριά ασφαλείας σε περίπτωση ανάγκης!
Τέταρτον παλιά λεωφορεία ΚΤΕΛ να ελέγχονται ανελλιπώς ώστε να μη χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις βλαβών που θα μπορούσαν να στοιχίσουν ζωές!
Και ΠΕΜΠΤΟΝ και σημαντικότερο: Πρόσληψη πεπειραμένων ΟΔΗΓΩΝ και προσωπικού! Έλεος πλέον με τα βύσματα και τα μέσα. Όταν μιλάμε για ζωές, δε βάζουμε όποιον να ναι και μετά μιλάμε για ανθρώπινα λάθη. Τι να πει και αυτός ο άνθρωπος; Έκανε ένα χρόνο εκπαίδευση και ήταν στο πόστο του 1 μήνα! Το ότι θα γινόταν λάθος με τέτοια απειρία ήταν μαθηματικά ακριβές! Αυτός όμως δεν φταίει τόσο.. Φταίνε τα βύσματα που τον έχωσαν μέσα χωρίς να είναι σίγουροι ότι μπορεί να διαφυλάξει την ασφάλεια εκατοντάδων ανθρώπων και κυρίως μικρών παιδιών, φοιτητών, γονέων!
Αλλά τι τους νοιάζει αυτούς, ζούμε-πεθάνουμε, αυτοί τα λεφτάκια τους θα τα παίρνουν και θα μας πατάνε μια ζωή.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,632 μηνύματα.
Παιδιά μην μπερδευεστε με την Hellenic Train
Αυτήν η ιταλική εταιρεία ήταν υπεύθυνη για την ιδιοκτησία των συρμων, οχι τη λειτουργία τους

Τους σταθμούς, τους σταθμάρχες, την επικοινωνία, τις υποδομες, τα συστήματα ασφαλείας και την εφαρμογή τεχνολογίας είναι υπεύθυνος ο ΟΣΕ αποκλειστικά, που είναι δημόσιο.

Επομένως υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση που τόσα χρόνια ολόκληρα δεν έκανε τίποτα
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,139 μηνύματα.
Παιδιά μην μπερδευεστε με την Hellenic Train
Αυτήν η ιταλική εταιρεία ήταν υπεύθυνη για την ιδιοκτησία των συρμων, οχι τη λειτουργία τους

Τους σταθμούς, τους σταθμάρχες, την επικοινωνία, τις υποδομες, τα συστήματα ασφαλείας και την εφαρμογή τεχνολογίας είναι υπεύθυνος ο ΟΣΕ αποκλειστικά, που είναι δημόσιο.

Επομένως υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση που τόσα χρόνια ολόκληρα δεν έκανε τίποτα
Δύο κρατισμοί, ένας Ιταλικός και ένας Ελληνικός, άφησαν τα πάντα στη μοίρα τους και έγινε το χάος.

Epic fail.
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,674 μηνύματα.
Δεν εχω τι να πω ή απο που να πρωτοαρχισω. Έχουμε σοκαριστεί όλοι. Στη Λάρισα έχουν μαζευτεί όλοι στη κεντρική πλατεία για αιμοδοσία και στεναχωριέμαι που εγώ δεν μπορώ να δωσω αιμα. Βλεπω συνεχώς στα σοσιαλ τα ονόματα των ατόμων που αγνοούνται και ανατριχιάζω. Έχουν καει, έχουν πεθάνει; Έχουν φύγει να γλυτώσουν και εμειναν στη μεση του πουθενά;

Ο ΟΣΕ ηταν απο πάντα το τραγικότερο πράγμα στον κόσμο και επειδή ταξιδεύω αρκετά συχνά με τα τρένα εχω απαίσιες εμπειριες. Κάθε φορά σταματάμε όπου να ναι «λόγω κυκλοφορίας» και περιμένουμε να περάσει το άλλο τρένο που έρχεται για να συνεχίσουμε εμείς. Βλέπεις απο το παράθυρο με τι ταχύτητα έρχεται το άλλο τρένο και τρομάζεις. Άλλες φορές κόβεται το ρεύμα και καθόμαστε τρεις ώρες κάνοντας τιποτα. Δεν ειναι καταστάσεις αυτές.

Δεν εχω τι να πω και δεν ξέρω κ ποιο το νόημα στο να τσακώνεστε κάποιοι πιο πάνω… όλοι ξέρουμε τι έχει πάει λάθος και ποσο παμπάλαια ειναι ολα τα συστήματα τους/μηχανές. Τι συζητάμε τωρα…
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,798 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,798 μηνύματα.

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,961 μηνύματα.
Παιδιά μην μπερδευεστε με την Hellenic Train
Αυτήν η ιταλική εταιρεία ήταν υπεύθυνη για την ιδιοκτησία των συρμων, οχι τη λειτουργία τους

Τους σταθμούς, τους σταθμάρχες, την επικοινωνία, τις υποδομες, τα συστήματα ασφαλείας και την εφαρμογή τεχνολογίας είναι υπεύθυνος ο ΟΣΕ αποκλειστικά, που είναι δημόσιο.

Επομένως υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση που τόσα χρόνια ολόκληρα δεν έκανε τίποτα
Καλά μην τους έχεις για παναγιες και αυτούς. Ο λόγος που άλλαξαν οι ράγες ήταν γιατί ένα τρένο είχε βλαβη στην μηχανή, κάθε μέρα τα τρένα χαλάνε, όλο με βλάβες στους κινητήρες, ή δεν ακούγεται το μικρόφωνο, οπότε μιλάμε για δύο εταιρείες η μια χειρότερη από την άλλη. Και οι δύο είναι για ντοματες
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,798 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,632 μηνύματα.
SmartSelect_20230302_154552_Instagram.jpg
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,798 μηνύματα.
...Σύμφωνα με δημοσίευμα της εποχής στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», τον χειρισμό της υπερταχείας είχε αναλάβει ένας μηχανοδηγός που είχε επιβιβαστεί στην Πάτρα και εκείνη την ημέρα ήταν αδειούχος. Το ίδιο δημοσίευμα είχε αποκαλύψει πως οι τέσσερις μηχανοδηγοί είχαν πιάσει κουβέντα ενώ το τρένο κινούνταν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην δουν εγκαίρως το προειδοποιητικό σήμα για την ακινητοποιημένη αμαξοστοιχία...

Χρονια τωρα τιποτα δενε χει αλλαξει στην νοοτροπια του ελληναρα/.
Απο το Σαμινα με τον μαλακα τον πλοιαρχο που εβλέπε το ματς αν θυμαμαι καλα,μεχρι τον εγκληματικο σημερινο σταθμαρχη και τους εγκληματικα ανικανους κυβερνωντες.

Αντι λοιπον να σκεφτομαστε οτι ολοι μπορει να ειμαστε στη θεση του μαλάκα και να ειμαστε επιεικεις..,φροντιζουμε να μην είμαστε μαλάκες/
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,139 μηνύματα.
Και εσείς θέλετε και αλλαγή... Ούτε ένα υπερκομματικό και άνευ ιδεολογίας συλλαλητήριο δεν μπορούμε να κάνουμε ( πέρα του ότι αυτές οι διαμαρτυρίες τώρα είναι εκ του αποτελέσματος ). Χθες οι αναρχικοί, που πέταξαν και μπογιές στον σταθμό στη Πάτρα ( όποιον πάρει ο χάρος κοινώς ), σήμερα τα σωματεία ιδιωτικών υπαλλήλων της Θεσσαλονίκης, σήμερα το απόγευμα πάλι συλλαλητήριο θα κάνουν και οι εθνικιστές έξω από το Σιδηροδρομικό.

Ο,τι να'ναι. Και θέλουμε και αλλαγές αντί να βγει σύσσωμος ο ελληνικός λαός στους δρόμους χωρίς κόμματα, σφυροδρέπανα, αλφάδια, κελτικους σταυρούς κλπ να τα αλώσει όλα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,702 μηνύματα.

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 3,961 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Επίσης θα πρέπει να αλλάξουν οι συρμοί και στο ΗΣΑΠ...
Οι συρμοί είναι από το 93'...
 

FreeNotes

Νεοφερμένος

Ο FreeNotes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Άνοιξα το θέμα πριν από μια δυο μέρες Από τότε τα μάτια μου είναι διαρκώς δακρυσμένα.


Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα .Αλλά θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω αυτό που καταλαβαίνω.





Πολλά παιδιά πήραν την τσάντα τους και τον καφέ τους και πήραν ένα μέσο μαζικής μετακίνησης από τα ποιο ασφαλή να πάνε να σπουδάσουν για να μπορέσουν ίσος να προσφέρουν στην χώρα που ζουν ότι μπορούν για να βοηθήσουν να πουν ένα ευχαριστώ που τους δέχτηκε.





Άλλοι μετά από πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς μια δουλειάς που το έργο της ερχόταν σε όλους εμάς ακόμα και στους ανθρώπους τον σιδηροδρόμων μάζεψαν μερικά λεφτά και θελαν να επισκεφτούν την βόρεια Ελλάδα.





Είναι σαν ένας άνθρωπος να καλεί κόσμο για τα γενέθλια του σε ένα καφέ και κάποια στιγμή το βράδυ να βγάζει ένα αυτόματο όπλο και να σκοτώνει όλους τους καλεσμένους.
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,129 μηνύματα.
1677769680596.png

Αυτό πχ, είναι εξοργιστικό. Και μπορεί οι σηματοδοτήσεις και τα όποια συστήματα του μετρό να μην είναι στα ίδια χάλια (μαζί με τα πακέτα siemens είχαν παρθεί κι αυτά άμα δεν κάνω λάθος) αλλα πόσες απεργίες έχει (προσπαθήσει να) κάνει το ΣΕΛΜΑ τα τελευταία χρόνια καταγγέλοντας ελλείψεις σε ανταλλακτικά που οδηγούν σε οριακή συντήρηση των συρμών; (Για να μην πούμε για τον αριθμό των συρμών γενικότερα, που ειδικά στην 3 μετά το άνοιγμα του Πειραιά παίζεται αν θα τύχει να ισχύσει για λίγη ώρα η συχνότητα 4λεπτου στην αιχμή και η σαρδέλα είναι δεδομένη.)

Όταν το επιμύθιο μετά από κάθε εξαγγελία απεργίας και κάθε καταγγελτικό δελτίο τύπου που μπορεί να βγαίνει είναι "πάλι οι μάλακες τα ίδια, πως θα πάει ο κόσμος στις δουλειές του μωρέ που απεργούν κάθε λίγο και λιγάκι οι κηφήνες" κι όλα αυτά τα ωραία, μετά είναι βαθιά υποκριτικό να χεις υφάκι "αφού είχατε προβλήματα γιατί δεν τα λέγατε βρε;".
Και ακόμα κι αυτή τη μέρα, που το σωματείο πέραν των όποιων χρόνιων προβλημάτων είναι λογικό να θέλει να απεργήσει για να δείξει τη συμπαράστασή του, προσφεύγει εκ νέου η διοίκηση ώστε να κηρυχθεί και αυτή παράνομη.

Κάνει με λίγα λόγια τόσα χρόνια το μαλάκα γι' αυτά που καταγγέλουν οι εργαζόμενοι (ανταλλακτικά, προσωπικό, συρμοί, φύλαξη αμαξοστασίων), αλλά αυτή τη γαμημένη μέρα δεν είχε την ενσυναίσθηση να τονε κάνει πάλι.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top