Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Σε ότι αφορά τα θύματα έχουν ταυτοποιηθεί 54 άτομα μέχρι τώρα σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας.

 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,138 μηνύματα.
Συγκεντρωση και στην Κορινθο.
1677872790835.png

1677872826482.png



1677872950597.png


1677872973812.png


1677872993922.png


Η ΟΡΓΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,090 μηνύματα.
Το "υπερβολή να διαδηλώνουν έξω από την hellenic train ενώ ευθύνεται περισσότερο ο ΟΣΕ/σταθμάρχης" απεχεί κατά πολύ από το "δεν έχει καμία ευθύνη η hellenic train", ας είμαστε λίγο προσεχτικοί στο τι λέμε.
Οι διοικήσεις και των δύο γνωρίζουν την κατάσταση, και οι διοικήσεις και των δύο παραβλέπουν το τι λένε οι εργαζόμενοί τους.
Για την ακρίβεια δεν τα παραβλέπουν, απλώς χέστηκαν.

Η hellenic προφανώς γνωρίζει πριν από όλους μας τη μπουρδελοκατάσταση στον ΟΣΕ και παρόλα αυτά λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, παίρνοντας το όποιο ρίσκο γιατί πολύ απλά έχει κάνει μία επένδυση και δε θα φύγει εύκολα.

Όπως μαλάκας είναι κάποιος που μπορεί να οδηγάει yolo σε δρόμους με λακούβες, στροφάρες και δεν ξερω τι παρόλο που η ευθύνη συντήρησής τους είναι κάποιου άλλου, έτσι είναι και μαλακία της hellenic που πηγαίνει με 150-160 σε κακοσυντηρημένα και όπως φαίνεται απολύτως εξαρτώμενα από τον ανθρώπινο παράγοντα δίκτυα.
Η διαφορά είναι ότι η hellenic δεδομένα παίρνει και 100+ ανθρώπους στα βαγόνια της ενώ ο μαλάκας μπορεί και να τύχει να βλάψει μόνο τον εαυτό του.

Όπως κάποιοι λόγω πεποιθήσεων (άλλοι θα διαφωνούν με τη διάσπαση, άλλοι θα διαφωνούν με την ιδιωτικοποίηση των τρένων/δρομολογίων, άλλοι θα 'ναι καυλωμένοι και θα διαφωνούν με οτιδήποτε ιδιωτικό στην τελική) διαδηλώνουν έξω από τη hellenic αντί του ΟΣΕ, έτσι και κάποιοι βλέπουν ευθύνη μόνο στο σταθμάρχη ή μόνο στον ΟΣΕ ή μόνο στην τωρινή κυβέρνηση ή μόνο στην προηγούμενη λόγω πάλι πεποιθήσεων και καύλας.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Συγκεντρωση και στην Κορινθο.
View attachment 113557
View attachment 113558


View attachment 113559

View attachment 113560

View attachment 113561

Η ΟΡΓΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Και όσο αφορά το σχόλιο μου , όχι δεν βοηθάει η αναρχία ούτε οι καταστροφές ξένης περιουσίας στο θέμα. Άλλο να κανείς μια ειρηνική συγκέντρωση όπως κάνετε εσείς την Κόρινθο και όπως γίνεται σε όλες τις πόλεις με στόχο να γίνουν οι αλλαγές που απαιτούνται για την ασφάλεια των επιβατών , και άλλο μια ομάδα αναρχικων να τα καταστρέφει όλα για να κάνει το κομμάτι της. Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ ειρηνικής διαμαρτυρίας και χάους.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Εδώ βλέπουμε μια ωραία κίνηση από τους μαθητές των σχολείων σε διάφορες περιοχές της χώρας.

 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,138 μηνύματα.
Μου θελατε και ιδιωτικοποιησεις.

ΑΙΚΣΙΧΡΩΝΙΖΜΟΣ ΛΑΙΜΑΙ


Την περίπλοκη διαδικασία, που απαιτείται στην Γερμανία, για να γίνει κάποιος σταθμάρχης, περιγράφει δημoσίευμα της Deutsche Welle, στο οποίο επισημαίνεται ότι η εκπαίδευση είναι συνήθως τριετής, με θεωρητικό και πρακτικό σκέλος, ενώ βαρύνουσα σημασία έχει το ψυχολογικό τεστ. Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι έτοιμοι να αναλάβουν μεγάλη ευθύνη.
Το κείμενο αρχίζει με μια τραγωδία που εκτυλίχτηκε στην Γερμανία, το 2016. Ήταν και τότε Τρίτη. Στις 05.11 της 9ης Φεβρουαρίου. Ο σταθμάρχης Μίχαελ Π. λαμβάνει την εντολή να θέσει σε λειτουργία τον μηχανισμό σηματοδότησης. Όμως όλη η προσοχή του είναι στραμμένη αλλού.

Έχει συνδεθεί στο διαδίκτυο και παίζει με πάθος στο ιδιωτικό του κινητό το παιχνίδι “Dungeon Hunter 5”, όπου κυνηγοί κεφαλών κυνηγούν τέρατα. Προφανώς βρίσκεται στη φάση που κερδίζει και πρέπει να πληρώσει για να ανέβει σε επίπεδο δυσκολίας. Σε αυτήν την φάση ο Μίχαελ Π. τα κάνει ρόϊδο και πατά λάθος κουμπιά. Αλλά το αυτόματο σύστημα αναγνωρίζει ότι από την άλλη κατεύθυνση της επίμαχης διαδρομής, που είναι μια γραμμή, κινείται αμαξοστοιχία, στην οποία σταθμάρχης έδωσε πράσινο φως και κατευθύνεται στο Μπαντ Άιμπλινγκ της Βαυαρίας.
Αλλά τα τέρατα του βιντεοπαιχνιδιού δεν τον αφήνουν να κάνει τις σωστές κινήσεις. Πατά και πάλι χειροκίνητα το λάθος κουμπί παίζοντας εντατικά το βιντεοπαιγνίδι στην οθόνη του κινητού του. Η τραγωδία ξεκινά. Το τραίνο περνά τον κόκκινο σηματοδότη και ανοίγει ταχύτητα. Από την άλλη κατεύθυνση κινείται και το άλλο τραίνο. Και τα δύο μεταφέρουν 150 επιβάτες. Η μετωπική σύγκρουση είναι αναπόφευκτη και σφοδρή. Δώδεκα νεκροί και 89 τραυματίες, πολλοί εξ αυτών σοβαρά. Κανονικά σύμφωνα με τον κανονισμό των Γερμανικών Σιδηροδρόμων απαγορεύεται η χρήση ιδιωτικού κινητού εν ώρα υπηρεσίας. Ανθρώπινο λάθος. Ο σταθμάρχης δικάζεται και καταδικάζεται σε φυλάκιση 3,5 χρόνων για ανθρωποκτονία εξ αμελείας. Τον Ιούλιο του 2018 αφήνεται ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, όπως προβλέπει ο γερμανικός Ποινικός Κώδικας, έχοντας εκτίσει τα 2/3 της ποινής του. Ένα δυστύχημα που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί και που αναδεικνύει πόσο κρίσιμο επάγγελμα είναι αυτό του σταθμάρχη. Και πόση σημασία έχει η σωστή εκπαίδευση που πρέπει να πάρει. Ήδη από την περιγραφή των καθηκόντων όπως αναφέρονται στις γερμανικές ιστοσελίδες γίνεται σαφές.

Είναι υπεύθυνος για την ασφαλή και έγκυρη εκτέλεση των μετακινήσεων των αμαξοστοιχιών, την ασφάλειά τους και τις άλλες σχετικές εργασίες εντός μια καθορισμένης περιοχής αρμοδιότητάς του. Η θέση του είναι σε ένα σταθμαρχείο, σε ένα κέντρο τηλεχειρισμού ή σε ένα κέντρο επιχειρήσεων μιας εταιρείας σιδηροδρόμων. Ένας σταθμάρχης πρέπει να ξέρει να χειρίζεται τον εξοπλισμό και τα μηχανήματα στον τόπο εργασίας του και να ρυθμίζει τη λειτουργία τους παρά τις δικλίδες ασφαλείας που υπάρχουν στο σύστημα. Το επάγγελμα του σταθμάρχη είναι αναγνωρισμένο σύμφωνα με τον νόμο επαγγελματικής κατάρτισης BBiG και οι σπουδές διαρκούν συνήθως 3 χρόνια. Αλλά μπορεί να συντομευτούν σε 2,5 χρόνια για υποψήφιους με πιστοποιητικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Realschule και σε 2 χρόνια για υποψηφίους με απολυτήριο Abitur. Η κατάρτιση ολοκληρώνεται με μια θεωρητική και πρακτική εξέταση ενώπιον του αρμόδιου Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Τεράστια η ευθύνη για τους σταθμάρχες​


Η μεγαλύτερη εταιρεία με υποδομές εκπαίδευσης σταθμαρχών είναι η DB Netz AG. Πρόκειται για θυγατρική της Deutsche Bahn AG. Αν και η εταιρεία από το 1994 είναι οργανωμένη ως ανώνυμη εταιρεία, εν τούτοις ανήκει εξ ολοκλήρου στο γερμανικό δημόσιο και εκπροσωπείται από το γερμανικό Υπουργείο Ψηφιακών Υποθέσεων και Μεταφορών. Το ιδιαίτερο στη Deutsche Bahn AG από άλλους παρόχους είναι ότι προσφέρει επιπλέον εξάμηνη πρακτική άσκηση για την απόκτηση της άδειας άσκησης του επαγγέλματος.

Δύο μήνες σε σταθμαρχείο, 4 μήνες σε σεμινάριο στην DB Training ή σε εκπαιδευμένο προσωπικό της DB Netz. Η DB Netz, θυγατρική της DB, είναι η μεγαλύτερη διαχειρίστρια των σιδηροδρομικών υποδομών στη Γερμανία, που είναι και οι μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Όλες οι εταιρείες κατάρτισης απαιτούν επιπλέον τη συμμετοχή σε ένα ψυχολογικό τεστ ικανοτήτων πριν από την πρόσληψη.

Πέραν της ακρίβειας, της αξιοπιστίας και της ευελιξίας, οι υποψήφιοι πρέπει να είναι πρόθυμοι να αναλάβουν μεγάλη ευθύνη, καθώς είναι υπεύθυνοι για την ασφαλή εκτέλεση των δρομολογίων και των εργασιών ελιγμών και πρέπει να διατηρούν ψυχραιμία σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά από την κανονική λειτουργία, να παίρνουν τα κατάλληλα μέτρα ανάλογα με την κατάσταση με βάση πάντα τους ισχύοντες κανονισμούς και να είναι συγκεντρωμένοι στη δουλειά που κάνουν.

Κάτι που δεν ίσχυε για τον σταθμάρχη που έπαιζε με το κινητό του videogame την ώρα εργασίας. Και όπως με την τραγωδία των Τεμπών η κινητοποίηση ήταν μαζική. 180 πυροσβέστες με 79 οχήματα, 275 αστυνομικοί, 200 διασώστες με 195 οχήματα και 17 ελικόπτερα. Κορυφαίοι πολιτικοί έσπευσαν στον τόπο της τραγωδίας για να εκφράσουν την οδύνη τους. Και επειδή ήταν Καρναβάλι αμέσως ακυρώθηκαν όλες οι εκδηλώσεις της περιοχής.

Το ίδιο βράδυ της ημέρας του πολύνεκρου δυστυχήματος στους ποδοσφαιρικούς αγώνες οι ομάδες του Λεβερκούζεν και της Στουτγάρδης φορούσαν μαύρο περιβραχιόνιο. Λίγες ημέρες αργότερα, στην ενοριακή εκκλησία του Μπαντ Άιμπλινγκ έγινε θεία λειτουργία. Παραιτήσεις πολιτικών δεν υπήρξαν. Επρόκειτο σαφώς για ανθρώπινο λάθος. Μετά την αποφυλάκισή του, ο τότε σταθμάρχης άλλαξε δουλειά. Σχεδόν 7 χρόνια μετά, στην είσοδο της πόλης Μπαντ Άϊμπλινγκ υπάρχει ένα ψηλό σιδερένιο μνημείο που συμβολίζει τη δύναμη της μετωπικής σύγκρουσης των τρένων.
Αιντε απο δω χαμω ζωντοβολα....
ΑΡΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΖΑΣ
1677874137403.png
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,871 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,435 μηνύματα.
Δεν κάνει το GPS για τέτοιες περιπτώσεις. Η γραμμή είναι διπλή και έχει +- 5m μέτρα απόκλιση. Σε διπλή γραμμή δεν καταλαβαίνεις σε ποια γραμμή πρέπει να είναι το τρένο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κάλυψη internet κατά μήκος της γραμμής.

Ο προαστιακός είχε χάρτη παλιότερα που έμπαινες και έβλεπε που είναι το τρένο αλλά τώρα δεντο βρίσκω.
Αχ γιατί δεν διαβάζετε το χθεσινο μου ποστ για το ETCS?

Πρώτον δεν είναι απλό gps, είναι GSM module που συνδέεται με σταθμούς κινητής τηλεφωνίας σε συνδυασμό με gps module
Αρα έχουμε να κάνουμε και με θέση και ακρίβεια θέσης μέσω triangulation

Σκεψου πόσο χρησιμο θα ήταν αν οι δύο μηχανοδηγοι ήξεραν ότι κάπου υπάρχει και δεύτερο τρένο. Ο οδηγός της ανόδου προς θεσσ θα ήξερε ότι βρίσκεται στη λάθος λωρίδα στην κάθοδο (θα έβλεπε με τα μάτια του ότι πάει από λάθος ραγα και πως υπήρξε αλλαγή ραγας) λανθασμένα επειδή θα ήξερε ότι υπάρχει και ο άλλος που κινείται (σύμφωνα με την φορα μετατοπισης του στίγματος του αλλου) κατά πανω του στην κάθοδο προφανώς. Τώρα ήξερε ότι πάει στην άνοδο αλλά είχε επαναπαυτει πως πάει σωστά αντίθετα βασιζόμενος στα λόγια του Σταθμάρχη. Αν ήξερε ότι κατεβαίνει τρένο προφανώς θα αντιδρούσε εντελώς διαφορετικά.

Ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα στον ίδιο τον μηχανοδηγο να έχει επίγνωση της θέσης τριγυρων ξενων αμαξοστοιχιων, αν υποθέσουμε ότι έχουμε μονάχα ένα gps-gsm σύστημα, χωρίς τα επιπλέον συστήματα, έστω κι έτσι μόνο. Εγώ σας βρήκα μόλις τρόπο πλήρους αξιοποίησης του gps-gsm μονάχα και ταυτόχρονα αποτελεσματικό. Δε χρειάζεται σε αυτή την περίπτωση την πληροφορία του σε ποια ραγα είμαι, δηλαδή της επακριβους θέσης κατά ένα μέτρο, επαφυεται στον οδηγό ή στον σταθμαρχη μετα να αντιληφθεί το πρόβλημα αναλύοντας τα δεδομένα του στίγματος της ξένης αμαξοστοιχιας. Βέβαια αυτό σημαίνει πως ο κάθε οδηγός θα βλέπει τα στίγματα ξένων τρένων προφανώς. Θέλω να πω ότι σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός δεν χρειάζεται να εξαρτάται αποκλειστικά από αυτά που του λέει ο σταθμάρχης, μπορεί να είναι ανεξάρτητος εφόσον θα βλέπει τα γειτονικά στίγματα άλλων τρένων. Η επικοινωνία για τη μετάδοση των στιγματων προφανώς θα γίνεται είτε μέσω δορυφόρου ειτε μέσω gsm.

Ξαναλέω ωστόσο πως το σύστημα ETCS είναι πολύ πιο περίπλοκο (με την καλη εννοια), πιο comprehensive, με περισσότερα υποσυστήματα και πολύ πιο αποτελεσματικό. Εδώ σχολιάζω την υποθετική περίπτωση ύπαρξης μονάχα του απλου gps-gsm ως σύστημα ασφαλείας και ενημέρωσης για τις πορείες των τρένων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,138 μηνύματα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2023 ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ.

1677874588615.png
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Εγω εχω αλλη μια απορια μιας και κανενας δεν μου απανταει .....γιατι κανετε ολο αυτον τον ντορο τωρα οταν γινεται το ατυχημα και οχι απο πριν για να προλυφθει το ατυχημα ?


@Samael καμια απαντηση μιας και εισαι ο μονος που μου απαντας ? :P
Τα κυριότερα σχόλια που έχω να κάνω είναι σε πρώτη φάση οτι η συναισθηματική αντίδραση δεν είναι απαραίτητα υποκριτική και σίγουρα όχι κακή . Καταρχάς , υπάρχει πολύς κόσμος ο οποίος ταυτίζεται . Απο γονείς , εως φοιτητές , εως συμφοιτητές . Όλα τα θύματα μοιράζονταν κάποια στοιχεία μεταξύ τους , ήταν γίοι , κόρες , φοιτητές και φοιτήτριες , άνθρωποι που ήθελαν να ταξιδέψουν προς τον ίδιο τόπο κτλπ . Εν τέλει παρά τις όποιες ομοιότητες και παρά τις όποιες διαφορές τους , τους ένωσε όλους ο θάνατος . Ίδιο μέρος , ίδια στιγμή . Δεν έχεις άδικο πως ο Μητσοτάκης και ο κάθε Μητσοτάκης προσπαθεί να δώσει στον λαό αυτό που καταλαβαίνει . Για την ακρίβεια ο λόγος που οι πολιτικοί μας κοιτάνε την μάσα είναι επειδή πολλοί συμπολίτες μας επίσης κοιτάνε την πάρτη τους . Και πρόσεξε να δεις τώρα που υπάρχει το θέμα . Ακόμα και αυτοί οι συμπολίτες μας , έχουν παιδιά . Και κατανοούν οτι θα μπορούσαν να είναι σε αυτό το τρένο . Άρα όλη αυτή η αντίδραση , ο συναισθηματικός παρορμιτισμός όπως λες , είναι μια υγιής και ανθρώπινη αντίδραση της κοινωνίας που λέει πως ξέρουμε οτι τρώνε τόσα χρόνια , και κανείς δεν ασχολείται γιατί είμαστε και εμείς σαν λαός ωχαδελφιστές , κακά τα ψέματα . Αλλά τουλάχιστον τώρα ακούγεται ένα ηχηρό μήνυμα οτι ακόμα και αυτές οι αλητείες πρέπει να έχουν ένα στοπ . Πως ακόμα και η μάσα πρέπει να μην ξεπερνάει κάποια όρια . Τα όρια της ανθρώπινης ζωής και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και ελευθερίας .

Να το πω ακόμα πιο απλά . ΔΕΝ μας νοιάζει τι κόστος θα έχει όλο αυτό στην κυβέρνηση Μητσοτάκη . Απο την πρώτη στιγμή προσωπικά σκέφτηκα τι οδύνη περνάει τόσος κόσμος . Και αυτό είναι το μεγαλύτερο κόστος απο όλα . Ακόμα και εγώ είχα γνωστούς μέσα στο τρένο και παραλίγο να είχα και έναν καλό φίλο και συμφοιτητή μου . Ταξιδεύει πάντα με τρένο και πάντα βράδυ και πάντα κάθεται πρώτο βαγόνι . Απο θαύμα κάτι έγινε και ανέβαλλε το ταξίδι του . Αλλιώς αυτή την στιγμή θα ήταν μέσα στο τρένο . Και ενώ νιώθω ευγνώμων για αυτό , ταυτόχρονα δεν μπορώ να είμαι αρκετά ικανοποιημένος γιατί ξέρω οτι για όσους είχαν άγιο , άλλοι τόσοι δεν είχαν . Άρα ούτε το κόστος για την κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει αξία , αλλά ούτε και απο ποιον κινδυνεύει . Το αποτέλεσμα δυστυχώς δεν αλλάζει , άδικο δεν έχεις . Τίποτα δεν μπορεί να γίνει περί αυτού . Αλλά αυτό που μπορεί να αλλάξει είναι να μην φύγουν άδικα άλλα παιδιά απο το καθεστώς της αδιαφορίας .

Και ναι , το κομμάτι της πανδημίας είναι διαφορετικό . Εκεί έχεις να κάνεις με έναν ιο . Όσο τηρείς ορισμένα υγειονομικά μέτρα έχει καλώς . Απο εκεί και πέρα είναι αναπόφευκτο οτι κάποιοι θα κολλήσουν , κάποιοι θα νοσήσουν , άλλοι ελαφρά και άλλοι βαριά , και κάποιοι απο αυτούς θα διασωληνωθούν . Μερικοί εν τέλει θα καταλήξουν κιόλας . Οτι και να κάνεις αυτό είναι αναπόφευκτο . Αλλάζουν φυσικά , ανάλογα με το πόσο τηρούνται τα υγειονομικά μέτρα , τα νούμερα των νεκρών . Αλλά θα είναι αδύνατο να μην κολλήσει κάποιος γιατί δεν υπάρχει 100% έλεγχος σε αυτά . Και εαν κάποιος πεθάνει , προφανώς δεν θα έχει γίνει εθελημένα ούτε με πρόθεση . Εδώ όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά , δεν μιλάμε για τίποτα μη προβλέψιμο . Δεν μιλάμε για κάτι αναπόφευκτο . Μιλάμε για φυσική ροή γεγονώτων . Για αυτό λέμε και οτι πρόκειται για έγκλημα . Ατύχημα είναι κάτι που συμβαίνει κατά λάθος , χωρίς σκοπό και προκύπτει λόγω της άγνοιας μας περί των συνεπειών που έχει μια πράξη μας . Οπότε ο σταθμάρχης έκανε ένα λάθος , γιατί ήταν μια μόνο πράξη που έκανε άθελα του λόγω απειρίας . Οι αποφάσεις της διοίκησης και η διαχρονική αδιαφορία όμως ήταν σειρά ενσυνείδητων πράξεων και δεν αποτελεί ατύχημα με κανένα τρόπο . Η αδιαφορία να εγκρίνουν κάποιος άπειρος να έχει τέτοια θέση . Η αδιαφορία να εγκαταστήσουν συστήματα ασφαλείας , αυτόματου ελέγχου και να υιοθετήσουν συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας ( τυποποιημένο ) και διαδικασίες πολλών σταδίων .

Και για να απαντήσω και στο άλλο ερώτημα σου...μήπως επειδή εν τέλει έγινε ένα τόσο σοβαρό ατύχημα γίνεται όλος αυτός ο ντόρος τώρα ; Ποιος θα φωνάξει για αυτά τα πράγματα πέρα απο τους εργαζόμενους και το εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει την δουλειά ; Βγάζανε ανακοινώσεις , φωνάζανε οι άνθρωποι , δεν τους άκουγε η διοίκηση ούτε τα κανάλια ενδιαφέρθηκαν να προωθήσουν το τι λέγανε . Τι άλλο να κάνουν πια ; Δούλευαν με οτι είχαν και έκαναν οτι καλύτερο μπορούσαν . Έτσι λειτουργεί γενικά το κράτος . Ξέρεις γιατί ; Διότι εαν ο κάθε εργαζόμενος είτε σε νοσοκομεία είτε στα τρένα δεν κάνει την δουλειά του με οτι έχει , και δεν κάνει οτι μπορεί , η χώρα σήμερα κιόλας θα καταρρεύσει . Οπότε η μόνη επιλογή είναι είτε να λειτουργούμε διακινδυνεύοντας ζωές σαν κράτος είτε να τα κλείσουμε όλα και να πεθάνουμε όλοι επιτόπου . Μην τα ρίχνεις στον λαό φίλε . Δεν ήταν υποχρεωμένος κανένας πατέρας και καμία μάνα να γνωρίζουν τι παίζει με τα ΣΑΕ και τα συστήματα τηλεδιοίκησης .

Ο πελάτης δεν είναι μηχανικός , δεν είναι τεχνικός , δεν μπορεί να εκφέρει άποψη για αυτά τα θέματα . Ο πελάτης πληρώνει για ένα γρήγορο , άνετο και ασφαλές ταξίδι με καλές υπηρεσίες . Αυτά ξέρει μόνο . Το τι απαιτείται για να διασφαλιστούν αυτά όμως είναι κομμάτι της εταιρίας και του προσωπικού της . Για αυτό και πληρώνει ο πελάτης . Είναι σαν να μου λες οτι έρχεται ένας ηλεκτρολόγος στο σπίτι σου , και επειδή δεν ξέρει την σχετική νομοθεσία για οικιακές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις , αποφασίζει να μην σου εγκαταστήσει ρελέ . Εσύ πεθαίνεις λόγω αυτής της παράλλειψης σε ένα ηλεκτρικό σφάλμα , και κάποιος ρίχνει το φταίξιμο σε εσένα που δεν του ζήτησες να το τοποθετήσει . Σου φαίνεται λογικό ; Δουλειά του ηλεκτρολόγου είναι να ξέρει τι απαιτείται για μια ασφαλή οικιακή ηλεκτρική εγκατάσταση . Όχι δική σου , εσύ τον φωνάζεις και τον πληρώνεις για να κάνει όλα αυτά που εσύ δεν ξέρεις . Και αυτό που σε ενδιαφέρει στο τέλος είναι να βάλει την υπογραφή του και να πιστοποιήσει στην ουσία οτι έλεγξε την εγκατάσταση και λειτουργεί όπως πρέπει βάσει νόμου .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,797 μηνύματα.
Οι ενώσεις των μηχανοδηγών εδώ και χρόνια αναφέρουν ότι υπάρχουν τραγικές ελλείψεις, έστελναν εξώδικα και έκαναν απεργίες. Κράτος και εταιρία σφύριζαν αδιάφορα.
@Πουπουλίνα απο εδω ο φιλος μας πως ξερει τοσα πολλα σημαντικα και δεν πηγαμε να κανουμε κατι ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ πάντως που πήγα στη σημερινή πορεία, αν σάς εκφράζει αυτός ο τρόπος σάς παροτρύνω να πάτε
Αυτο να το δεχτω ....οτι κανεις κατι ρε παιδι μου και οχι απλα γραφεις μετα το συμβαν το ποιοι φταινε κλπ

Αλλα αν η πορεια εγινε απλα για τους θανατους και οχι για να γινει καποια αλλαγη στις γραμμες κλπ ....τοτε χλωμο το βλεπω το θεμα και αναμενω ξανα συγκρουση με θυματα
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,710 μηνύματα.
@Πουπουλίνα απο εδω ο φιλος μας πως ξερει τοσα πολλα σημαντικα και δεν πηγαμε να κανουμε κατι ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Πέρα από διαδηλώσεις, απεργίες, στήριξη στους μηχανοδηγούς και άσκηση πίεσης έτσι ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση, τι άλλο θες να κάνουμε ; Να χρηματοδοτήσουμε εμείς τις όποιες ελλείψεις υπάρχουν ή να πάμε με κατσαβίδια και πένσες για να βελτιώσουμε τις υποδομές ;
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
@Πουπουλίνα απο εδω ο φιλος μας πως ξερει τοσα πολλα σημαντικα και δεν πηγαμε να κανουμε κατι ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αυτο να το δεχτω ....οτι κανεις κατι ρε παιδι μου και οχι απλα γραφεις μετα το συμβαν το ποιοι φταινε κλπ

Αλλα αν η πορεια εγινε απλα για τους θανατους και οχι για να γινει καποια αλλαγη στις γραμμες κλπ ....τοτε χλωμο το βλεπω το θεμα και αναμενω ξανα συγκρουση με θυματα
Εγώ με ΟΣΕ δε ξαναταξιδευω μέχρι να γίνουν ενέργειες που να διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών.

Τώρα οι πορείες θεωρώ ότι γίνονται καί για νά αποδοθούν ευθύνες σε όσους πρέπει καί όχι σε έναν άνθρωπο αποκλειστικά που αποτελεί το εξιλαστήριο θύμα. Δε λέω ότι δε φέρει ευθύνη λέω ότι όταν δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές, εκπαίδευση, δικλείδες ασφαλείας και προσωπικό θεωρώ ότι είναι αυτός που φταίει λιγότερο. Πορείες γίνονται για να αποδοθεί δικαιοσύνη. Πορείες γίνονται γιατί ο κόσμος είναι εξαγριωμένος με την αδικία που υπάρχει. Πορείες γίνονται μήπως καί κάτι αλλάξει σε αυτό το σάπιο σύστημα.

Καί ναι έχω υπάρξει άτομο που στο παρελθόν έχει παραπονεθεί ότι κλείνουν οι δρόμο και δε μπορώ να πάω για καφέ.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,435 μηνύματα.

Θέλω να σταθω και να σχολιάσω το παρακάτω:

1677875711822.png


ακόμα και τα τρένα να αναβαθμιζονταν (ευθυνη της hellenic) και να εβαζαν τα επιμερους υποσυστηματα, εάν οι ραγες και οι γραμμες (ευθυνη ΟΣΕ και κρατους) δεν εκσυγχρονιστουν με αντιστοιχα υποσυστηματα, το συστημα ETCS και παλι δε θα λειτουργουσε. Θελει δουλειά και απο την πλευρα του τρενου και απο την πλευρα των γραμμων.

Σε καθε περιπτωση ωστοσο μενω σε αυτο που ειπα και προηγουμενως, οτι πολυ πολυ απλά η hellenic θα μπορουσε να απαγορευσει και να μη διαθεσει στον ΟΣΕ και στην Ελλαδα τα τρενα της υπο αυτες τις εγκληματικα λαθος συνθηκες λειτουργιας.

Αδιαφόρησε ξεκαθαρα, δεν την ενοιαξε ποτέ, στο βωμο του κερδους.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Εγώ με ΟΣΕ δε ξαναταξιδευω μέχρι να γίνουν ενέργειες που να διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών.

Τώρα οι πορείες θεωρώ ότι γίνονται καί για νά αποδοθούν ευθύνες σε όσους πρέπει καί όχι σε έναν άνθρωπο αποκλειστικά που αποτελεί το εξιλαστήριο θύμα. Δε λέω ότι δε φέρει ευθύνη λέω ότι όταν δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές, εκπαίδευση, δικλείδες ασφαλείας και προσωπικό θεωρώ ότι είναι αυτός που φταίει λιγότερο. Πορείες γίνονται για να αποδοθεί δικαιοσύνη. Πορείες γίνονται γιατί ο κόσμος είναι εξαγριωμένος με την αδικία που υπάρχει. Πορείες γίνονται μήπως καί κάτι αλλάξει σε αυτό το σάπιο σύστημα.

Καί ναι έχω υπάρξει άτομο που στο παρελθόν έχει παραπονεθεί ότι κλείνουν οι δρόμο και δε μπορώ να πάω για καφέ.
Και να σου πουν ότι μετά από λίγο καιρό είναι ασφαλές...θα τους πιστέψεις βρε εχεμυθη;

Εγώ δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη.

Εδώ έγιναν τα προβλεπόμενα από τους εργαζόμενους εδώ και καιρό παραιτήθηκαν άνθρωποι δικαστήρια έγιναν...και πάλι συνέχισαν αμέριμνοι.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Και να σου πουν ότι μετά από λίγο καιρό είναι ασφαλές...θα τους πιστέψεις βρε εχεμυθη;

Εγώ δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη.

Εδώ έγιναν τα προβλεπόμενα από τους εργαζόμενους εδώ και καιρό παραιτήθηκαν άνθρωποι δικαστήρια έγιναν...και πάλι συνέχισαν αμέριμνοι.
Έλα ντε αλλά ποιο μέσο να εμπιστευτείς πέρα από το αεροπλάνο; Το ΚΤΕΛ;
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Έλα ντε αλλά ποιο μέσο να εμπιστευτείς πέρα από το αεροπλάνο; Το ΚΤΕΛ;
Αναγκαστικά το ΚΤΕΛ.... όχι ότι δεν γίνονται και ατυχήματα αλλά είναι σχετικά κάπως πιο ασφαλές από το τραίνο στη παρούσα φάση.

Εγώ πάντως και να γυρίσουν να πουν το τραίνο Αθήνα Θεσσαλονίκη 5€ δεν πατάω. Όσο και αν δύσκολα είμαι οικονομικά.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,435 μηνύματα.
1677876262458.png


 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top