Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.
Ωραια όλα αυτά και σωστά. Πες μου όμως γιατί κανένας δεν πάει έξω από τα γραφεία του ΟΣΕ να κάνει φασαρίες που στην προκειμένη περίπτωση έχει την πλειοψηφία της ευθύνης , όμως πάνε μόνο έξω από την Hellenic train??
Δεν ξερω τι γίνεται με τις πορείες και τις κινητοποιησεις. Αποσο ξερω στην Θεσσαλονίκη έκαναν χαμό χθες και μέσα στον σιδηροδρομικο σταθμο.

Κανονικά και στην hellenic και στον οσε και στο σύνταγμα πρέπει να γίνουν πορείες και διαμαρτυρίες. Η hellenic train όμως σαφώς και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, αν μη τι αλλο που τα διεθετε και τα αφηνε να κυκλοφορούν χωρίς σύστημα ασφαλείας ETCS.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Δεν ξερω τι γίνεται με τις πορείες και τις κινητοποιησεις. Αποσο ξερω στην Θεσσαλονίκη έκαναν χαμό και μέσα στα τρένα.

Κανονικά και στην hellenic και στον οσε και στο σύνταγμα πρέπει να γίνουν πορείες και διαμαρτυρίες

Ναι εσυ τα λες σωστά. Όμως στην Αθήνα έχουμε καθημερινά πορείες στην Hellenic train και τον ΟΣΕ τον έχουμε αφήσει εκτός. Και εκτός από αυτό δημιουργούν φασαρίες και καταστροφές οι γνωστοί άγνωστοι.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,044 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,498 μηνύματα.
Αυτό δικαιολογεί το πελατειακό κράτος όμως
το θεμα δεν ηταν αν μπηκε με μεσο ή χωρις. Προφανως το μέσο θα πρεπει να καταδικαζεται, ομως δεν ειναι αυτο το σημαντικο αυτη τη στιγμη για να εστιασουμε, χανουμε την ουσια

Θα μπορουσε να ειχε μπει χωρις μεσο, κανονικα και να ηταν τζιμανι. Λαθος και παλι μπορει να γινοτανε. Ακομα και κανονικα να ειχε μπει εχοντας ολα τα φοντα ενος νεοεκπαιδευομενου, απο τη στιγμη που εχει μηδενικη ουσιαστικα εμπειρια (μονο μια βδομαδα; 4-5 μερες; ) στο σταθμο της λαρισας συγκεκριμενα με την πολυπλοκοτητα που διεπει αυτο το σταθμο, επρεπε να ηταν υπο επιτηρηση ανωτέρου στελεχους, από αλλον εμπειρο σταθμαρχη. Και οχι μονος του. Υπαρχει υποστελεχωση στα τρενα και σε αυτο φταιει και παλι το κρατος μεταξυ αλλων.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση βεβαια η αληθεια ειναι πως φαινεται μαλλον να μπηκε εκεί στη λαρισα με μεσο, και δεν ηξερε βασικα πραγματα για τα συστηματα εκει και πώς λειτουργουνε, δεν το πολυ"ειχε" που λεμε. Αν ομως ηταν υπο επιτηρηση ανωτέρου, μπορει να μην ειχε γινει τιποτα. Και πάλι ξαναλεω η πρωτη γραμμη αμυνας θα επρεπε να ηταν ενα αυτοματο τεχνολογικο συστημα ασφαλείας, όχι ενας ή δύο σταθμαρχες.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,140 μηνύματα.
Ρε παιδιά μια ερώτηση γαμώτο που κανένας δεν μού έχει απαντήσει.

Όλοι κάθεστε και μιλάτε για τον σταθμάρχη αν έφταιγε (που για εμένα εκείνος έκανε το μοιραίο λάθος δεν το συζητάμε) και από την άλλη το πάτε γενικά και αόριστα στους υπουργούς κλπ.

Ο μηχανοδηγός του επιβατηγού τρένου διαβάζω είχε 12 λεπτά αντίδρασης και το γνώριζε ότι επίκειται σύγκρουση.

Γιατί δεν ενεργοποίησε κάποιο πρωτόκολλο ώστε να μεταφερθούν οι επιβάτες των βαγονιών που αναμένεται να συγκρούονταν στα πιο πίσω βαγόνια ώστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην θρηνήσουμε;

Δεν ειρωνεύομαι, ειλικρινά περιμένω μια απάντηση για όποιον έχει διαβάσει κάτι παραπάνω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα έλεγα όλοι οι 300 απο το 2000 και μετα, όλες οι κυβερνήσεις
Αποπροσανατολίζεις την κουβέντα σε εγκληματικό βαθμό.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,455 μηνύματα.
Και ξεκιναμε.Νωρις ειναι ακομα για την εταιρια,θα ερθει και αυτηνης η ωρα της.ΕΡΧΕΤΑΙ...
ΓΙΑ ΑΡΧΗ απο μια εφημεριδα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ.ΔΕΞΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.


Βαζω καποια αποσπασματα,ολο το αρθρο στην πηγη
[...]
Το 2022, ο Πρόεδρος της Hellenic Train τόνισε «Εμείς θέλουμε να αγκαλιάσουμε τον επιβάτη από την ώρα που βγαίνει από το σπίτι του μέχρι να φτάσει στον προορισμό του». Και ο Διευθύνων Σύμβουλος ανακοίνωσε ότι «πολύ σύντομα τα τρένα αυτά θα αποκτήσουν όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες που θα κάνουν την διαδρομή πιο άνετη για τον επιβάτη»

Είμαστε όλοι σ’ αυτό το τρένο από όταν γεννηθήκαμε, ταξίδι στο άγνωστο με πολλές υποσχέσεις και όχημα την ελπίδα. Αλλά πολλές φορές αυτό το τρένο της Ελλάδας δεν φτάνει στο σταθμό που προσβλέπαμε. Και πολλές φορές χάνονται παλληκάρια με τραγικό τρόπο.

Τις πταίει; Η Ελληνική κακοδαιμονία; Η κακιά στιγμή; Ή μήπως όλοι, μα όλοι μας, και οι μηχανοδηγοί, και οι σταθμάρχες, και οι κατασκευαστές, και το κράτος, και οι πολιτικοί, και οι επιβάτες. Γιατί και οι επιβάτες; Γιατί εμείς οι επιβάτες ανεχόμαστε αυτές τις καταστάσεις για δεκαετίες. Γιατί περιμένουμε τον από μηχανής Θεό που θα μας επιλύσει τα προβλήματα και δεν παίρνουμε το τιμόνι στα χέρια.

Φταίει το άρπα κόλλα, ο δεβαριεσισμός, το βλέποντας και κάνοντας. Δυστυχώς δεν παίρνουμε την ασφάλεια σοβαρά. Είμαστε βέβαια πολύ καλύτερα από το παρελθόν, αλλά ακόμα δεν έχουμε μάθει το μάθημά μας. Τώρα μαθαίνουμε ότι δεν λειτουργεί η σηματοδότηση, η τηλεματική και η τηλεδιοίκηση. Και η όλη διαφήμιση για τα super fast τρένα πολυτελείας που πήγε; Τι γίνανε τα δισεκατομμύρια που πέσανε στις γραμμές πριν τους Ολυμπιακούς και μετά; Ποιος ελέγχει αυτές τις επενδύσεις;

[...]
Μήπως το σύστημα και η νοοτροπία έχουν αλλάξει; Μήπως έχουν εκλείψει οι κακοτεχνίες; Μήπως είπε καμία κυβέρνηση ότι πρέπει να φτιάξουμε όλους τους δρόμους, τα πεζοδρόμια και τη σήμανση; Μήπως είπε ότι η ασφάλεια είναι ο ποιος σημαντικός στόχος μας;

Με τα γρήγορα τρένα λοιπόν κερδίζεις ψήφους. Με τα ασφαλή δεν κερδίζεις. Και εξ ού και οι φανφάρες όταν ήρθαν τα υποτιθέμενα γρήγορα τρένα από την Ιταλία. Και αυτό δεν είναι θέμα κομματικής τοποθέτησης, τουναντίον, γιατί όλοι τα ίδια κάνανε όταν ήρθαν στην εξουσία.

Είναι αυτό το ρημάδι το σημείο ισορροπίας στη θεωρία παιγνίων που οι πολιτικοί μας το ξέρουν απέξω κι ανακατωτά. Σου λέει, άμα τα τρένα είναι ασφαλή και δεν υπάρχουν ατυχήματα, θα πάρω περισσότερους ψήφους; Όχι, γιατί κανείς δεν ξέρει τι κόπο έκανα για να τα κάνω ασφαλή ώστε να μην υπάρχουν ατυχήματα. Άμα τα κάνω πιο γρήγορα όμως, θα πάρω περισσότερους ψήφους; Βεβαίως. Γιατί τότε θα πούνε όλοι. Ορίστε, γίναμε Ευρώπη επιτέλους.

Ας βάλω τώρα το καπέλο του οικονομολόγου. Έχουμε λοιπόν ΟΣΕ, τη θυγατρική ΕΡΓΟΣΕ και την Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI) που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017 και την μετονόμασε το 2022 σε Hellenic Train. Οι ιστοσελίδες τους ξεκαθαρίζουν ότι ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος A.E. είναι «διαχειριστής της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής και αρμόδιος για την εκτέλεση των αναπτυξιακών έργων υποδομής». Ο ΟΣΕ ανήκει στο Ελληνικό δημόσιο. Η ΕΡΓΟΣΕ έχει «αναλάβει τη διαχείριση των έργων του Επενδυτικού Προγράμματος του Οργανισμού και ιδιαίτερα εκείνων που συγχρηματοδοτούνται από Προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης…στις αρμοδιότητες της ΕΡΓΟΣΕ περιλαμβάνεται και η παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, ανάπτυξης, υποστήριξης, διαχείρισης, μελέτης, επίβλεψης και κατασκευής πάσης φύσεως έργων σε τρίτους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό…» Τέλος «η HELLENIC TRAIN είναι ο βασικός πάροχος (μέχρι και σήμερα ο μοναδικός) σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Η Εταιρεία παρέχει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή η οποία ανήκει στον ΟΣΕ (καταβάλλοντας τα αντίστοιχα τέλη πρόσβασης δικτύου).»

Έχω λοιπόν τα ακόλουθα ερωτήματα και περιμένω απαντήσεις από τους παραπάνω οργανισμούς:


1. Γιατί ακριβώς υπεύθυνος είναι ο καθένας από τους τρεις οργανισμούς;

2. Που είναι ο αναλυτικός πίνακας επενδύσεων για όλους τους οργανισμούς από το 2000 και εντεύθεν.

3. Έχει η Hellenic Train καλύψει τις συμβατικές υποχρεώσεις (επενδύσεις) που έχει αναλάβει;

4. Ποια είναι ακριβώς η συμφωνία καταβολής τελών για πρόσβαση δικτύου;

5. Πόσα τέλη έχουν καταβληθεί από την Hellenic Train;

6. Έχει η Hellenic Train αποκλειστικό δικαίωμα χρησιμοποίησης των υποδομών του ΟΣΕ;

7. Τα τέλη που προσδοκώνται από την Hellenic Train, είναι ικανά να καλύψουν τις επενδυτικές ανάγκες του δικτύου που αναλαμβάνει ο ΟΣΕ;


8. Ο σταθμάρχης ομολόγησε το λάθος του. Ποιές ασφαλιστικές δικλίδες, τεχνικές και οργανωτικές, υπήρχαν ώστε να εξαλειφθεί η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους;

ΓΙΑ ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΑΚΟ.
Φωτακο ξερεις κατι;

ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΦΩΤΑΚΟ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Βάζω στοίχημα αν εκτροχιάζεται ένα τρένο την μέρα .Σε 1 μήνα θα μας φαίνεται πολύ νορμάλ και απλά θα προσπαθήσουμε να βρούμε νέο θέμα για σχολιασμό


Υποκρισία level.9584949
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΝΙΟΥΜΤΑΙ ΦΩΤΑΚΟ...
:lol::lol::lol:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,271 μηνύματα.
Βάζω στοίχημα αν εκτροχιάζεται ένα τρένο την μέρα .Σε 1 μήνα θα μας φαίνεται πολύ νορμάλ και απλά θα προσπαθήσουμε να βρούμε νέο θέμα για σχολιασμό


Υποκρισία level.9584949
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


:lol::lol::lol:
Όταν αγνοεί κανείς το κακό κάποια στιγμή βρίσκει και τον ίδιο . Είναι νομοτελειακό πως θα συμβεί αυτό .
Και τότε η ιστορία του θα είναι θέμα μερικών εβδομάδων μέχρι να ξεχαστεί , ακριβώς όπως βιώνει την ιστορία άλλων ανθρώπων σαν θέμα λίγων εβδομάδων που θα ξεχάσει . Η διαφορά όμως είναι οτι όταν βιώνεις εσύ μια κατάσταση , πλέον τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά . Δεν είσαι απλός παρατηρητής . Η ζωή συνεχίζεται σίγουρα , ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε . Και δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε , γιατί δεν ήταν ένα ατύχημα . Ούτε μια κακιά στιγμή . Ήταν διαρκή αμέλεια χρόνων εαν όχι και δεκαετιών .

Δυστυχώς η ενσυναίσθηση έχει χαθεί . Και αυτό είναι πολύ λυπηρό . Κάθονται και συζητάνε στα κανάλια για το πολιτικό κόστος στις εκλογές για την κυβέρνηση του Μητσοτάκη . Like ποιος ενδιαφέρεται αυτή την στιγμή για το πολιτικό κόστος του Μητσοτάκη ; Τι θα γίνει με το κόστος που πλήρωσαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι και συγγενείς και φίλοι τους ;
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,218 μηνύματα.
Ο λόγος που η κρατικοδίαιτη Ελλάδα δεν πάει πουθενά.
Γενικά η Ελλάδα δεν πάει πουθενά, γιατί το κράτος δεν μπορεί να ελέγξει.
Ούτε τον εαυτό του ούτε τους ιδιώτες.
Οι ιδιώτες που έχουν λεωφορεία και τρένα, θα τους επιτρεπόταν να κυκλοφορούν με ότι κυκλοφορούν αν υπήρχε ένα κράτος που κάνει την δουλειά του;

Για λεωφορεία παίρνουν λεωφορεία 20ετιας χρέπια που αποσύρει η Γερμανία, τα τρένα του Αθήνα-Θεσσαλονίκη που τα διαφήμισαν ως υπερσύγχρονα και γρήγορα ήταν τρένα που απέσυρε η Ελβετία ως προβληματικά λόγω συχνών βλαβών και υπό συνθήκες επικίνδυνα.
Οι περισσότεροι από τους "επενδυτές" εδώ αν λειτουργούσαν στην χώρα τους με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν εδώ θα τους είχαν κλείσει.
Ρε παιδιά μια ερώτηση γαμώτο που κανένας δεν μού έχει απαντήσει.

Όλοι κάθεστε και μιλάτε για τον σταθμάρχη αν έφταιγε (που για εμένα εκείνος έκανε το μοιραίο λάθος δεν το συζητάμε) και από την άλλη το πάτε γενικά και αόριστα στους υπουργούς κλπ.

Ο μηχανοδηγός του επιβατηγού τρένου διαβάζω είχε 12 λεπτά αντίδρασης και το γνώριζε ότι επίκειται σύγκρουση.

Γιατί δεν ενεργοποίησε κάποιο πρωτόκολλο ώστε να μεταφερθούν οι επιβάτες των βαγονιών που αναμένεται να συγκρούονταν στα πιο πίσω βαγόνια ώστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην θρηνήσουμε;

Δεν ειρωνεύομαι, ειλικρινά περιμένω μια απάντηση για όποιον έχει διαβάσει κάτι παραπάνω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αποπροσανατολίζεις την κουβέντα σε εγκληματικό βαθμό.
Δεν το γνώριζαν, δεν προκύπτει κάπου ότι το γνώριζαν.
Ο οδηγός του επιβατηγού ήταν 12 λεπτά στην ανάποδη γραμμή και λογικά το είχε καταλάβει ότι ήταν στην ανάποδη, αλλά μάλλον θεώρησε ότι ο σταθμάρχης είχε λόγο που τον έστειλε από εκεί.
Από ότι έχουν πει είναι αρκετά συνηθισμένο να αλλάζουν γραμμές για οποιονδήποτε λόγο, πχ κάποια βλάβη σε άλλο τρένο στην μια γραμμή.
Δεν είχε κάποιο λόγο να πιστεύει ότι τον έστειλαν να καρφωθεί πάνω σε άλλο τρένο.
Αν το γνώριζε έγκαιρα θα είχε προλάβει να σταματήσει ή έστω να κόψει αρκετά και να ειδοποιήσει και από τον ασύρματο αυτόν που ερχόταν να κάνει το ίδιο δεν θα τράκαραν με φουλ ταχύτητα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Και ξεκιναμε.Νωρις ειναι ακομα για την εταιρια,θα ερθει και αυτηνης η ωρα της.ΕΡΧΕΤΑΙ...
ΓΙΑ ΑΡΧΗ απο μια εφημεριδα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ.ΔΕΞΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.


Βαζω καποια αποσπασματα,ολο το αρθρο στην πηγη
[...]

ΓΙΑ ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΑΚΟ.
Φωτακο ξερεις κατι;

ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΦΩΤΑΚΟ...

Ωραίο επίπεδο έχεις .😉😉


Πάμε τώρα πάνω στην είδηση. Διάβασα αυτό στο άρθρο, αν όντως ισχύει είναι θετικό που δεν υπάρχουν άλλοι αγνοούμενοι.

 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
https://www.koutipandoras.gr/articl...dianoiti-dilosi-portosalte-gia-ta-tebi-video/

Για χειροκροτηστε τον τόπ μαλακα.

ΘΥΣΙΕΣ λέει για να γίνουμε καλύτεροι...
Πες το αυτό στη μάνα που έχασε το παιδι της.....
Εγώ λέω να βάλουμε αυτόν και όλο το συνάφι του μέσα σε ένα τρένο και κατευθείαν μετωπική με ένα άλλο στο οποίο θα βρίσκονται όλοι οι εν ενεργεία πολιτικοί. Αναγκαίες θυσίες για καλύτερη δημοσιογραφία και πολιτική.
Και τώρα μπορείτε να ενημερώσετε τον Παναθηναϊκακια ότι στοχοποιω ανθρώπους. Αι σιχτιρ πια, με τα σκουπίδια όλα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,815 μηνύματα.
Καθώς στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε για κάποια βλάβη στα τρένα που ήταν στο ατύχημα αλλά για απαρχαιωμένους εξοπλισμούς , μόνες γραμμές και έναν σταθμάρχη που ήταν άχρηστος. Όλα αυτά ανήκουν στην κρατική ΟΣΕ, δεν το λέω εγώ αλλά οι συμβάσεις που υπογράφτηκαν. Αν μιλούσαμε για βλάβη στο τρένο τότε ναι η Hellenic train θα ήταν η βασική υπεύθυνη.

Και πώς δεχθηκε να μεταφέρει κοσμο υπο τέτοιες συνθήκες ; σαν να μ λές οτι γνωρίζω πως το σπιτι μ που μου το 'εδωσε ο Δημος πχ ή το κράτος... ειναι ερειπιο και με εναν σεισμο θα πέσει παρολαυτα το αποδέχομαι και φων'αζω κοσμο. Γινεται ο σεισμος και σκοτ'ωνονται όλοι εκτος απο μενα , δεν φέρω ευθυνη ;

για αυτο σου λέω... ας αφησουμε τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,286 μηνύματα.
Και πώς δεχθηκε να μεταφέρει κοσμο υπο τέτοιες συνθήκες ; σαν να μ λές οτι γνωρίζω πως το σπιτι μ ειναι ερειπιο και με εναν σεισμο θα πέσει παρολαυτα το αποδέχομαι και φων'αζω κοσμο. Γινεται ο σεισμος και σκοτ'ωνονται όλοι εκτος απο μενα , δεν φέρω ευθυνη ;

για αυτο σου λέω... ας αφησουμε τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ.

Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Εγώ είπα ότι έχουν πέσει πάνω στη Hellenic train όσο αφορά το ατύχημα και τον ΟΣΕ που έχει την ευθύνη για την συντήρηση του δικτύου τον έχουν αφήσει απέξω.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,815 μηνύματα.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Εγώ είπα ότι έχουν πέσει πάνω στη Hellenic train όσο αφορά το ατύχημα και τον ΟΣΕ που έχει την ευθύνη για την συντήρηση του δικτύου τον έχουν αφήσει απέξω.

Γιατί θεωρουν πως φταιει περισσότερο αυτή. Εν πάση περιπτωση δημοκρατία έχουμε ο καθενας δικαιούται να έχει τη θέση και την αποψη του. Το θεμα ειναι ποιού ή ποιών η άποψη έχει ισχύ και ειναι έγκυρη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η Hellenic train αφού ήξερε ότι δεν υπάρχουν ελλειψεις ασφαλείας και μετακίνεισαι τα τρένα έχει ευθύνη. Το ίδιο και οι συδικαλιστές που βγαίνουν στα κανάλια και λένε ότι τα έλεγαν.

Η επιτροπή πρέπει να αποτελείται από ξένους. Δεν μπορεί να βάλεις τους κρατιστές να κρίνουν τους εαυτούς τους.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,815 μηνύματα.
Απο τη στιγμή που ένας συνδικαλιστής το έχει αναφέρει αλλα δεν ακούγεται και δεν μπορει να κάνει κατι δεν εχει καμια ευθυνη.

Ειναι σαν να μου λές οτι εγω σαν προισταμενος κανω αναφορά εναν επικινδυνο συναδελφο προς τους ανωτερους καθως δεν εχω εγω την δυναμη να του πω να μην ερθει ξανά στη δουλειά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΑΓΑΖΙ ΞΈΡΕΙΣ.... και μετα αυτος πάρει και πυροβολήσει κάποιον θα ευθυνομαι εγω επειδη οι άλλοι δεν θέλουν να τον μεταφέρουν ή και να τον απολύσουν. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗς ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΡΕΙΑΣ εγιναν οι δέουσες ενέργειες.

Παιδιά συνέλθετε. Τι ειναι αυτα που γράφετε ;

Σας ειπα το ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ και περίπλοκο. Ας αφησουμε λοιπον οσους ειναι σχετικοί να κάνουν τη δουλειά τους.

Ακομη και ο Κουγιας μιλάει πολύ. Σε μενα αν ερχοταν να πεί κάτι θα του έλεγα σε παρακαλώ σεβάσου την ερευνα και αφησε με να κάνω τη δουλεια μου.. Αν δεν σ αρεσει η δουλεια μπορεις να κάνεις αναφορά. Αφου τελειωσω όμως γιατι αν πετάς αιχμές απο πριν ειναι σαν να το εχεις προσχεδιασμένο για να δημιουργησεις εντυπώσεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top