Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,916 μηνύματα.
Ναι...αλλα η εκκλησια τον αφηνει.Τυπικα ειναι ανθρωπος του θεου.Ουστικα ειναι ανθρωπος το σατανα,ηλιθιος και πολλα ακομα,οπως και οι περισσοτεροι θρησκοι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στο μεταξυ κατηγορεις το καναλι που τον κραζει...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ,.εσυ δεν ειπες τιποτα για το σιχαμα που ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.ΕΥΓΕ ΣΟΥ.Και ενδεικτικο σου.
Δεν είπα τίποτα; Όπως είπα ξανά. Μάθε να διαβάζεις και να κατανοείς.

Και ως εδώ δεν απαντάω ξανά σε άκυρα μηνύματα. Το ότι έχετε ανάγκη από προσοχή σας οδηγεί μέχρι και σε πιο αδίστακτες πράξεις όπως το να κάνετε χαμό σε ένα τέτοιο θρεντ με τέτοια σημασία. Ντροπή μόνο αυτό θα πω εγώ.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,525 μηνύματα.
Δεν είπα τίποτα; Όπως είπα ξανά. Μάθε να διαβάζεις και να κατανοείς.

Και ως εδώ δεν απαντάω ξανά σε άκυρα μηνύματα. Το ότι έχετε ανάγκη από προσοχή σας οδηγεί μέχρι και σε πιο αδίστακτες πράξεις όπως το να κάνετε χαμό σε ένα τέτοιο θρεντ με τέτοια σημασία. Ντροπή μόνο αυτό θα πω εγώ.
Μα εσυ στεκεσε ΣΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΚΑΙ.Και τον κατηγορεις για αθεια.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΚΑΙ ΝΑΙ..ΝΤΡΟΠΗ!
ΜΑΙ πρεπει να τον κραξει ο σκαι,ο αντεννα ,ο αλφα και ολοι μας.ΤΕΛΕΙΑ.,Οτιδηποτε αλλο ειναι ΑΛΛΑ.Το γνωστο ΑΛΛΑ!
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,402 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,525 μηνύματα.
Έχω την εντύπωση οτι σαν να μπήκε δάκτυλος από ψηλά και τα κανάλια προσπαθούν να επιστρέψουν στην πρότερη κανονικότητα. Έχετε κι εσείς τέτοια εντύπωση;
Δεν νομιζω.Στο ΟΠΕΝ παντως μια χαρα τα λενε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πες μου ότι θα ψηφίσεις ξανά νδ χωρίς να μου πεις ότι θα ψηφίσεις ξανά νδ
Καλα..ερωτησεις ειναι αυτες που κανεις καιε συ στον συγκεκριμενο;
Μα ειναι αυτονοητο τι θα ψηφισει.
Ειναι αυτο που του ταιριαζει και του αρμοζει!
1678381950929.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Ε καλά, άμα είναι να πάνε μετά από πάσχα ας γίνει καμιά ρυθμισούλα να γίνουν Οκτώβρη οι εκλογές.
Τι θέτε ρε ανθέλληνες, να χάσουμε τα έσοδα του τουρισμού επειδή θα έχουμε πολιτική αστάθεια;

Τώρα για Άδωνη, Αμβρόσιο και τους υποστηρικτές τους, ευχούλες.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,402 μηνύματα.
Ε καλά, άμα είναι να πάνε μετά από πάσχα ας γίνει καμιά ρυθμισούλα να γίνουν Οκτώβρη οι εκλογές.
Τι θέτε ρε ανθέλληνες, να χάσουμε τα έσοδα του τουρισμού επειδή θα έχουμε πολιτική αστάθεια;

Τώρα για Άδωνη, Αμβρόσιο και τους υποστηρικτές τους, ευχούλες.

Αν τις έκανε τώρα θα φωνάζατε οι αριστεροί ότι δεν σέβεται τα θύματα. Με αλλά λόγια ότι και να κάνει θα λέτε το αντίθετο.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,525 μηνύματα.
Ε καλά, άμα είναι να πάνε μετά από πάσχα ας γίνει καμιά ρυθμισούλα να γίνουν Οκτώβρη οι εκλογές.
Τι θέτε ρε ανθέλληνες, να χάσουμε τα έσοδα του τουρισμού επειδή θα έχουμε πολιτική αστάθεια;

Τώρα για Άδωνη, Αμβρόσιο και τους υποστηρικτές τους, ευχούλες.
Οχι ρε δεν συμφερει Οκτωβρη.
Τον Μαιο και ιδιαιτερα Ιουνιου /Ιουλιο κλπ ειμαστε τιγκα στην τουριστικη σεζον.

ΟΛΑ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.
ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ; Ποιος θα τους δωσει αδεια;

Γελαει και το παρδαλο κατσικι.

Απλα...ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ!

ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
Ξερουμε οτι οι νεοι ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΔ (εκτος απο τους νεους, γεννημενους γεροντες) και τους ψηφιζουν τα χουφταλα!

1678384879162.png


ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΕΤΕΥΧΘΗ!

1678384980833.png
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,752 μηνύματα.
Αν τις έκανε τώρα θα φωνάζατε οι αριστεροί ότι δεν σέβεται τα θύματα. Με αλλά λόγια ότι και να κάνει θα λέτε το αντίθετο.
Τα θύματα δεν τα σέβεται έτσι και αλλιώς όταν 1) βάζει τους ένστολους να χτυπάνε όσους κατεβαίνουν σε πορείες 2) μέσα στο πένθος περνάνε νομοσχέδια και γενικά ανοίγει συζήτηση για την ιδιωτικοποίηση του νερού.
3) Απαράδεκτες δηλώσεις του Γεωργιάδη, ''αν ο Καρανλής έλεγε οτι τα τρενα δεν ειναι ασφαλή, κανένας δε θα τα χρησιμοποιούσε''

Όλα αυτά φτάνουν για να πεις ότι δε σέβεται τους νεκρούς.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Στις εκλογές ψηφίζεις πρόσωπα όχι κόμματα. Μπορείς να ψηφίσεις ένα από τα μεγάλα κόμματα απλά όχι τους συνηθισμένους έτσι ώστε να φέρεις πραγματική αλλαγή και να δώσεις βήμα σε νεα πρόσωπα.
Ότι πρόσωπο και να είναι(και ο Κούλης που λέει ο λόγος) ΝΔ ψήφισε .....δες τα χρηματιστήρια πως πάνε μπάλα ,δες τις επενδύσεις (που ανοίγουν δουλειές ).Με δημοκρατικά κόμματα βρέχει χρήμα γιατί αυτό θέλει η ΕΕ ....με μη δημοκρατικά κόμματα θα έχουμε λιτότητες
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,402 μηνύματα.
Τα θύματα δεν τα σέβεται έτσι και αλλιώς όταν 1) βάζει τους ένστολους να χτυπάνε όσους κατεβαίνουν σε πορείες 2) μέσα στο πένθος περνάνε νομοσχέδια και γενικά ανοίγει συζήτηση για την ιδιωτικοποίηση του νερού.
3) Απαράδεκτες δηλώσεις του Γεωργιάδη, ''αν ο Καρανλής έλεγε οτι τα τρενα δεν ειναι ασφαλή, κανένας δε θα τα χρησιμοποιούσε''

Όλα αυτά φτάνουν για να πεις ότι δε σέβεται τους νεκρούς.

Ενώ όταν σπάμε το μνημείο της Marfin σεβόμαστε τους νεκρούς σωστά;;👻👻
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ότι πρόσωπο και να είναι(και ο Κούλης που λέει ο λόγος) ΝΔ ψήφισε .....δες τα χρηματιστήρια πως πάνε μπάλα ,δες τις επενδύσεις (που ανοίγουν δουλειές ).Με δημοκρατικά κόμματα βρέχει χρήμα γιατί αυτό θέλει η ΕΕ ....με μη δημοκρατικά κόμματα θα έχουμε λιτότητες

Μίλησες τώρα για χρηματιστήριο και εσυ εδώ μέσα. Αυτά είναι πράγματα το διάβολου είπαμε 🤣🤣
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,525 μηνύματα.
Τα θύματα δεν τα σέβεται έτσι και αλλιώς όταν 1) βάζει τους ένστολους να χτυπάνε όσους κατεβαίνουν σε πορείες 2) μέσα στο πένθος περνάνε νομοσχέδια και γενικά ανοίγει συζήτηση για την ιδιωτικοποίηση του νερού.
3) Απαράδεκτες δηλώσεις του Γεωργιάδη, ''αν ο Καρανλής έλεγε οτι τα τρενα δεν ειναι ασφαλή, κανένας δε θα τα χρησιμοποιούσε''

Όλα αυτά φτάνουν για να πεις ότι δε σέβεται τους νεκρούς.


1678387456292.png
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,525 μηνύματα.
Δαιν οιπαρχι αφτωσ ο εξοιχρωνηζμοζ κε αφτι η εκσοιγυανσει του ΟΣΕ λαιμε.


Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ο 59χρονος κατηγορούμενος σταθμάρχης που έχει ήδη προφυλακιστεί, φέρεται να κατέθεσε ότι μετά το τραγικό συμβάν, η ώρα της παράδοσης – παραλαβής που καταγράφεται στο αντίστοιχο βιβλίο σβήστηκε με διορθωτικό.


Αυτό προκύπτει από ρεπορτάζ της εκπομπής TLive, που επικαλείται την κατάθεση του 59χρονου σταθμάρχη. Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα σχετικά με τις ευθύνες των άλλων σταθμαρχών, που θα έπρεπε να βρίσκονται μαζί με τον 59χρονο άπειρο σταθμάρχη μέχρι τις 23:00 το βράδυ της περασμένης Τρίτης.

«Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου. Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», κατέθεσε ο 59χρονος, σύμφωνα με την εκπομπή.


«Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδιά του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση – παραλαβή εντυπώνεται εγγράφως στο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης – παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη», ανέφερε ο 59χρονος.

«Δεν θυμάμαι ποια ήταν η ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του παλιού σταθμάρχη είναι γύρω στις 22:20 και του νέου γύρω στις 22:10», κατέθεσε μεταξύ άλλων ο 59χρονος.


«Από τις 22:25 περίπου μένω μοναδικός σταθμάρχης στον σταθμό της Λάρισας, περιμένοντας την άφιξη της αμαξοστοιχίας 2597 προαστιακός από Θεσσαλονίκη για Λάρισα, η οποία θα ερχόταν στις 22:35 περίπου στον σταθμό, όπως και ήρθε», συμπλήρωσε ο κατηγορούμενος σταθμάρχης.
Από την πλευρά του, ο προϊστάμενος του σταθμάρχη και επιθεωρητής έχει δώσει τρεις καταθέσεις στις Αρχές και έχει περιγράψει όλα όσα συνέβησαν τη νύχτα της τραγωδίας στα Τέμπη.

Σύμφωνα με την κατάθεσή του, όταν κάλεσε τον 59χρονο για να μάθει τι έγινε (στις 23:44), ο κατηγορούμενος σταθμάρχης φέρεται να παραδέχθηκε το λάθος του και του είπε ότι έχει μείνει μόνος του από τις 22:15. «Ο σταθμάρχης μου απαντούσε με εμφανή σύγχυση και πανικόβλητος μου είπε επ’ ακριβώς ‘δεν μπορώ να προσδιορίσω σε ποια γραμμή έχω διώξει την επιβατική αμαξοστοιχία», κατέθεσε μεταξύ άλλων.


Ο προϊστάμενος τονίζει στην κατάθεσή του ότι είχε δώσει εντολή στους άλλους σταθμάρχες να μείνουν μέχρι τις 23:00 για να είναι σίγουροι για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας, ενώ επιρρίπτει ευθύνες και στον μηχανοδηγό.


«Τον ρώτησα αν είχε επιδώσει υπόδειγμα 1001 δελτίου ειδοποίησης που αναφέρει ότι η αμαξοστοιχία 62 κινείται αντίθετα σε μονή γραμμή καθόδου μεταξύ Λάρισας και Νέων Πόρων. Αυτός απάντησε: “Δεν έδωσα 1001 όπως θα έπρεπε να αναζητήσουν οι μηχανοδηγοί ης αμαξοστοιχίας, γιατί κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση μεταξύ Λάρισας και Νέων Πόρων. Δεν μου ζήτησαν υπόδειγμα 1001 και με αριθμό τηλεγραφήματος 47 ανέφερα στους 2 μηχανοδηγούς ότι έχουν γραμμή ελεύθερη μέχρι τους Νέους Πόρους, χωρίς να προσδιορίσω σε ποια γραμμή θα κινηθούν…”», κατέθεσε μεταξύ άλλων ο προϊστάμενος.


«Αν ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας κατά την αναχώρηση από τη Λάρισα, έκανε εκφώνηση μέσω ραδιοτηλεφώνου, ότι κινείται μεταξύ Λάρισας και Νέων Πόρων σε γραμμή καθόδου, αντίθετα, όπως και όφειλε να εκφωνήσει, ίσως να μπορούσε να αποφευχθεί το δυστύχημα», κατέθεσε ο προϊστάμενος, σύμφωνα με τις πληροφορίες της εκπομπής.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,858 μηνύματα.
Στο κέντρο ελέγχου φαίνονται κανονικά τα τρένα μέσω gps απλώς δεν μπορούν να καταλάβουν σε ποια γραμμή βρίσκονται. Το έδειξε ο ΣΚΑΙ. Τελείως αναξιόπιστοι οι Έλληνες δημοσιογράφοι που κράζουν χωρίς να κάνουν την παραμικρή έρευνα.

Ο δεύτερος σταθμάρχης έφυγε πιο νωρίς αλλά και στην ώρα του να έφευγε πάλι θα ήταν μόνος του ο άλλος αφού το δυστύχημα έγινε ματά.

Έχουμε τεράστιες διοικητικές ευθύνες. Το κράτος δεν έδινε στους σταθμάρχης ρεπό και δεν είχε επαρκή προσωπικό. Αν τα πρωτόκολλα εφαρμοζόντουσαν σωστά δεν θα υπήρχε ατύχημα.

Οι συνδικαλιστές το πιθανότερο είναι να κόψουν την απεργία, κάτι που θα τους κάνει συνυπεύθυνους.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.
Στο κέντρο ελέγχου φαίνονται κανονικά τα τρένα μέσω gps απλώς δεν μπορούν να καταλάβουν σε ποια γραμμή βρίσκονται. Το έδειξε ο ΣΚΑΙ. Τελείως αναξιόπιστοι οι Έλληνες δημοσιογράφοι που κράζουν χωρίς να κάνουν την παραμικρή έρευνα.
ναι κι εγω σου εχω εξηγησει οτι η κουκκιδα του στιγματος θεσης του GPS δε σημαινει κατι για την ασφαλεια απο μονη της μεν ναι, ομως αν την συνδυασεις με τη χρονοσειρά των κουκκίδων και εξαγεις το διανυσμα της κατευθυνσης του τρενου, σε συνδυασμο με την κατασταση των κλειδιων στα ταμπλο εκεινη την ωρα, ως σταθμαρχης μπορεις να εξαγεις πληροφορια για το σε ποια ραγα κινειται, κι ας μην εχει ακριβεια το gps.

Το προβλημα δεν ηταν αν υπηρχε gps ή οχι, ηταν στο οτι δεν υπηρχε ενα αυτοματο συστημα που να αξιοποιει αυτη την πληροφορια, να την επεξεργαζεται απο μονο του και να τη μετατρεπει σε κατι χρησιμο, οπως πχ σημα κινδυνου στους μηχανοδηγους ή σειρηνα στον σταθμαρχη, αυτοματα φρενα στα τρενα που πλησιαζουν, κατι. Αυτο σε πρωτο επιπεδο.

Σε δευτερο επιπεδο, αν ο σταθμαρχης εκανε σωστα τη δουλειά του θα ειχε συνειδητοποιησει οτι ειχε λαθος τα κλειδιά ετσι κι αλλιως, ασχετως του gps. Εδω εκεινος νομιζε οτι το εμπορικο ειχε περασει 20' νωριτερα, δεν το ειχε καν στο μυαλο του.

Σε καθε περιπτωση, για εμενα, το ολο συστημα θα επρεπε να ηταν στο ταμπλο του εκαστοτε τρενου, οχι μονο σε ενα κεντρο ελεγχου στον σταθμαρχη. Ετσι εχεις ολη την εποπτεια traffic και στον καθε μηχανοδηγο επιπροσθετα του κεντρου ελεγχου στον σταθμαρχη, πραγμα που ειναι και πιο ασφαλές καθως ο οδηγος ετσι ξερει ανα πασα στιγμη τα γειτονικα τρενα. Και βλεποντας σε ποια ραγα κινειται, ξερει αν κινειται λαθος ή οχι, εχοντας και τα στιγματα θεσης των άλλων τρενων στην περιοχη που κινειται. Ας πάρουμε το παραδειγμα αυτό στα Τεμπη αν ειχε εφαρμοστει ενα τετοιο συστημα gps σαν αυτο που λεω:

Ο μηχανοδηγός της επιβατικης αμαξοστοιχιας (ας την πουμε Α) κινειται στην ανοδο κανονικα μετα τη λαρισα και βλεπει για πρωτη φορα το στιγμα της εμπορικης (ας την πουμε Β), το οποιο σημα gps περιεχει τις συντεταγμενες στο χαρτη και βασικες πληροφοριες για την ταυτοτητα του τρενου και το από πού ξεκινησε και το πού παει. Την πρωτη φορα βλεπει απλα το στιγμα, δεν εχει αρκετα δεδομενα για να καταλαβει προς τα πού κινειται το Β. Κατα την ανανεωση των δεδομενων, ας πουμε ανα 1 λεπτο, βλεπει για 2η φορα το στιγμα θεσης του Β το οποιο εχει μετακινηθει στον κατακορυφο αξονα προς τα κατω σε σχεση με το 1ο στιγμα απο 1 λεπτο πριν. Συνεχιζει και βλεπει την τριτη κουκκιδα, να εχει συντεταγμενες πιο κατω σε σχεση με τα 2 προηγουμενα, επομενως ο οδηγος του Α μπορει να συμπερανει οτι το Β κινειται προς τα κατω, στην καθοδο οπως ειναι και το φυσιολογικο για το δρομολογιο που εκτελει. Και κινειται στην καθοδο επειδη αν για οποιονδηποτε λογο βλαβης τμηματος της καθοδου, αν ειχε χρειαστει το Β να αλλαξει και να παει στην ανοδο προσωρινα, δηλαδη στην ραγα που κινειται και το ιδιο το Α, το Α θα ειχε ενημερωθει προ πολλου ειτε να οπισθοχωρησει μεχρι καποιο σημειο διακλαδωσης ειτε να μην αναχωρησει καν απο Λαρισα μεχρι να περασει το Β ή θα εβλεπε το Β να αυξανει συντεταγμενες κατακορυφα και να πηγαινει οπισθεν προς ενα αντιστοιχο σημειο διακλαδωσης ραγων ωστε να αφησει το Α να περασει ωστε να χρησιμοποιησει την ανοδο για να κατεβει αναποδα εφοσον θα ειχε περασει το Α. Ομως κατι τετοιο δε συμβαινει. Επομενως υποθετει (σωστα) οτι το Β κινειται κανονικα στην καθοδο ενω το ιδιο το Α κινειται κανονικα στην ανοδο. Ολα καλα μεχρι στιγμης. Μεχρι που ο οδηγος του Α ξαφνικα βλεπει οτι το ιδιο το Α αλλαζει ραγα και παει στην κάθοδο (το διαπιστωνει με τα μάτια του ο οδηγος κατά το σημειο διακλαδωσης). Τότε αρχιζει να υποψιαζεται οτι κατι δεν παει καλα. Επικοινωνει ας πουμε με τον σταθμαρχη να επιβεβαιωσει την αλλαγη ραγας και εκεινος του λεει ολα καλα συνεχισε. Σκεφτεται "ενταξει μαλλον θα εχει καποιο προβλημα το μπροστινο τμημα ραγας στην ανοδο και με παει απο την καθοδο προσωρινα". Ομως για μισο λεπτο, εγω ξερω οτι υπαρχει και ενα Β τρενο που ερχεται επισης απο την καθοδο την ιδια ωρα. Κοιταζει ξανα τα νεα στιγματα του Β και βλεπει πως συνεχιζουν να μειωνονται κατακορυφα αρα το Β συνεχιζει να ερχεται προς τα κατω. Ομως απο ποιά ραγα κατεβαινει το Β; Για να σκεφτουμε. Λόγω βλάβης σε τμήμα της καθόδου, θα μπορουσε ο σταθμαρχης του Β να ειχε εκτρεψει προσωρινα το Β απο την καθοδο προς την ανοδο και να κατεβαινει αναποδα το Β, αλλά αυτο δεν μπορει να ισχυει επειδη με αλλαξαν εμενα το Α απο την ανοδο λογω βλαβης στην ανοδο στο μπροστινο τμημα της ραγας ανόδου και αν είχε βλάβη η κάθοδος, δε θα με έστελναν εμένα το Α από την κάθοδο να ανέβω ανάποδα. Αρα? Κατι παει παρα πολυ στραβα και κατα πασα πιθανοτητα το Β ερχεται και αυτο απο την καθοδο και μαλιστα προς τα πανω μου! Αρα θα κανω κατι, ειτε οπισθεν, ειτε θα μιλησω απευθειας με τον οδηγο του Β ειτε με τον σταθμαρχη μου ειτε με τον σταθμαρχη του Β, ειτε με καποιο κεντρο επιτηρησης κυκλοφοριας τρενων, κατι, θα σημανω συναγερμο. Εδω εχουμε επιτυχη αναγνωριση του κινδυνου και κινητοποιηση, χαρη στο απλο gps συστημα λοιπον.

Αυτη τη διαπιστωση για το οτι κατι παει λαθος μπορει να κανει σε αυτη την περιπτωση μονον ο οδηγος της αμαξοστοιχιας που παει στη λαθος ραγα. Αντιστοιχη διαπιστωση ΔΕΝ θα μπορουσε να κανει ο οδηγος της εμπορικης Β διότι δεν ειχε την πληροφορια αλλαγης ραγας του Α. Αυτο το γνωριζε μονο ο οδηγος της Α επειδη το ειδε με τα μάτια του.

Προφανως ολα αυτα μπορει να τα κανει πανευκολα και αυτοματοποιημενα ενα ψηφιακο συστημα ασφαλειας σε ειδικο προγραμμα αναλυσης και οπτικοποιησης σε υπολογιστη, οπως το ETCS.

Αυτο το συστημα με το gps (συν gsm προφανως για ασυρματη μεταδοση των στιγματων και της πληροφοριας) που περιγραφω ειναι ενα απλό υποτυπωδες συστημα ασφαλείας το οποιο μπορει να λειτουργησει, δεν ξερω γιατι δεν το εχουν σκεφτει. Πέραν του εξελιγμενου ETCS προφανως που το περιλαμβανει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.
γι'αυτό που λεγαμε χθες ποσοι μπορει να ειναι οι νεκροι, βρηκα αυτο απο πριν μια βδομαδα:


Τελευταια στιγμη απο λαρισα λογω κλειστου ταμειου, ειναι πολυ πιθανον να μπηκαν και πολλοι χωρις εισιτηριο αλλά και πολλοι αλλοδαποι. Δεν ξερω κατα ποσο συγγενεις των αλλοδαπων θα κανουν αυτες τις διαδικασιες ταυτοποιησης στα νοσοκομεια, δηλωσεις στα καναλια και αγωγες με δικηγορους, δεν ξερω κατα ποσο εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να το κανουν, αν ειχαν συγγενεις κιολας, αν ηξεραν οτι πηραν γνωστοι/συγγενεις τους το τρενο καν. Επισης αρκετοι ενδεχομενως να μην βρεθουν ποτέ αν ηταν στο πρωτο βαγονι και εξαϋλωθηκαν. Για να μην κανουμε εικασιες ομως ας μεινουμε προς το παρον στις ανακοινωσεις της πολιτικης προστασιας και της πυροσβεστικης.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.

SmartSelect_20230310_040921_Instagram.jpg
SmartSelect_20230310_040931_Instagram.jpg
SmartSelect_20230310_040944_Instagram.jpg
SmartSelect_20230310_040955_Instagram.jpg
SmartSelect_20230310_041054_Instagram.jpg
SmartSelect_20230310_041107_Instagram.jpg
SmartSelect_20230310_041300_Instagram.jpg

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ας πάρουν μαθήματα από την Κυβερνησάρα μας για το πώς πενθεί πραγματικά κάποιος.

SmartSelect_20230310_041325_Instagram.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,818 μηνύματα.
Για αλλη μια φορα καποιοι ανθρωποι του ''θεου'' αποδεικνυουν οτι ο θεος τους ειναι ο Σατανας.Αναμενομενο απο τις κλανιες του Σατανα.

Το καλύτερο σχόλιο που διάβασα:

Giannis
Ντροπή που τέτοια άτομα πληρώνονταν από το κράτος για να ντύνεται στα χρυσά κ να παριστάνει το μάγο της φυλής.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,402 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,402 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top