Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,884 μηνύματα.
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω ότι είπε, ότι είμαστε τόσο κουκουρούκου λαός που απ την αδράνειά μας παραμελούμε υποδομές, πραγματα που πρέπει να γίνουν και μόνο όταν γίνονται πολύνεκρα δυστυχήματα τότε "ξυπνάμε" ας πούμε και κάνουμε τα αυτονόητα.
Στην ακτοπλοία, υπάρχουν κάποια στάνταρτς για το πως πρέπει να είναι τα πλοία, τα απαγορευτικά απόπλου αν ο καιρός είναι κακός κλο, όλα αυτά αποφασίστηκαν μετά το ναυάγιο του "Ηράκλειπ"

Επομένως, αυτό που είπε ο Πορτοσάλτε δεν είναι πιο επαίσχυντο απ το δικό σου σχόλιο, περίπου τα ίδια είπατε.
Που είδες να λέω τα ίδια με άτομο που ομιλεί για θυσίες δεν ξέρω. Δεν υπάρχει καμμία λογική στη δήλωση του Πορτοσάλτε ο οποίος έχει αποδείξει πως μόνιμα και απροκάλυπτα απλά τάσσεται υπέρ της κυβερνήσεως.

Ο λαός φταίει εν τω μεταξύ για το ότι δεν πράττουν ορθά τη δουλειά τους κάποιοι;
 

Esperos1

Δραστήριο μέλος

Ο Esperos1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 465 μηνύματα.
Που είδες να λέω τα ίδια με άτομο που ομιλεί για θυσίες δεν ξέρω. Δεν υπάρχει καμμία λογική στη δήλωση του Πορτοσάλτε ο οποίος έχει αποδείξει πως μόνιμα και απροκάλυπτα απλά τάσσεται υπέρ της κυβερνήσεως.

Ο λαός φταίει εν τω μεταξύ για το ότι δεν πράττουν ορθά τη δουλειά τους κάποιοι;
Το ίδιο πράγμα είπατε, ο ένας , είμαστε τόσο άχρηστοι που πρέπει να γινει θυσία για να πάρουμε μπρος,
εσύ, δεν είμαστε σε πόλεμο για να σκοτώνονται τόσα νέα παιδιά για να γίνει ένα σοβαρό έργο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,884 μηνύματα.
Το ίδιο πράγμα είπατε, ο ένας , είμαστε τόσο άχρηστοι που πρέπει να γινει θυσία για να πάρουμε μπρος,
εσύ, δεν είμαστε σε πόλεμο για να σκοτώνονται τόσα νέα παιδιά για να γίνει ένα σοβαρό έργο.
εκ πρώτης όψεως έχεις δίκιο. Το θέμα όμως είναι το ύφος που το λέει κανείς. Δεν διέκρινα κάποιο ύφος αγανάκτησης στα λεγόμενα του Πορτοσάλτε όταν τα έλεγε αυτά που θα δικαιολογούσε την δική σου ερμηνεία. More like, το είπε απλά στο έτσι. Πως είναι θυσία οι νεκροί για κάτι καλλίτερο, χωρίς αστερίσκους πως είμεθα τόσο άχρηστοι...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,356 μηνύματα.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Είχαν και τηλεδοικηση ....και GPS και όλα αυτά τα ωραία που προτείνουμε και τόσο μας λείπουν στην Ελλάδα για να μην έχουμε ατυχήματα


ΥΓ: Πάλι καλά εχουν railway safety regulator για να λύσουν το πρόβλημα για μείωση μελλοντικών ατυχημάτων.Το πιο λογικό !

ΥΓ2:Ελπίζω να έχετε ακόμα αποθέματα ενσυναίσθησης γιατί αν δεν ......θυμάστε για την υποκρισία που έλεγα που μας βαράει την ανθρωπότητα ε ?
 

Esperos1

Δραστήριο μέλος

Ο Esperos1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 465 μηνύματα.
Είχαν και τηλεδοικηση ....και GPS και όλα αυτά τα ωραία που προτείνουμε και τόσο μας λείπουν στην Ελλάδα για να μην έχουμε ατυχήματα


ΥΓ: Πάλι καλά εχουν railway safety regulator για να λύσουν το πρόβλημα για μείωση μελλοντικών ατυχημάτων.Το πιο λογικό !

ΥΓ2:Ελπίζω να έχετε ακόμα αποθέματα ενσυναίσθησης γιατί αν δεν ......θυμάστε για την υποκρισία που έλεγα που μας βαράει την ανθρωπότητα ε ?
Για να μην κάνουμε συγκρίσεις ότι νά'να, ας δούμε συγκριτικά μήκος γραμμών πληθυσμό και έκταση για να έχουμε μια τάξη μεγέθους. Επιπλέον το ατύχημα στην Ολλανδία, δεν ήταν ότι για 20 λεπτα δύο τραίνα έτρεχαν με 150 στην ίδια γραμμή.
Φυσικά και ατυχήματα γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται, με τα συστήματα μειώνουμε την πιθανότητα.
Αν η νοοτροπία ΟΣΕ και ελληνικό δημόσιο, ήταν εν δράση στην Ολλανδία, κάθε μέρα θα έπρεπε να είχαν και από ένα επισόδειο κλίμακας Τεμπών.

Netherlands
Size (land area): 41,543 km²
Population (2021 estimate): 17.4 million
Railways length (total): 3,223 km

Germany
Size (land area): 357,386 km²
Population (2021 estimate): 83.8 million
Railways length (total): 46,732 km

Greece
Size (land area): 131,957 km²
Population (2021 estimate): 10.7 million
Railways length (total): 2,548 km
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Δεν μας σωσανε οι τηλεδοικησεις ....τα GPS ....οι δύο σταθμάρχες(αυτό χρειάζεται όντως) κλπ κλπ . Τώρα μας φταίνε το ποιος την έχει ποιο μεγάλη ....την γραμμή τραίνου


Πολύ μπλε και μας αξίζει κάθε τι
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Ωραίο σόου έστησε πάλι ο consigliere με το παρεάκι του. Αδίστακτοι.

Με το καλό να κόψει τα υποπολλαπλάσια εισιτήρια ενόψει πάσχα η hellenic. Άμα δεν τους τσούξει τα πράγματα δε θα κουνηθούνε.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,301 μηνύματα.
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω ότι είπε, ότι είμαστε τόσο κουκουρούκου λαός που απ την αδράνειά μας παραμελούμε υποδομές, πραγματα που πρέπει να γίνουν και μόνο όταν γίνονται πολύνεκρα δυστυχήματα τότε "ξυπνάμε" ας πούμε και κάνουμε τα αυτονόητα.
Στην ακτοπλοία, υπάρχουν κάποια στάνταρτς για το πως πρέπει να είναι τα πλοία, τα απαγορευτικά απόπλου αν ο καιρός είναι κακός κλο, όλα αυτά αποφασίστηκαν μετά το ναυάγιο του "Ηράκλειπ"

Επομένως, αυτό που είπε ο Πορτοσάλτε δεν είναι πιο επαίσχυντο απ το δικό σου σχόλιο, περίπου τα ίδια είπατε.
Αυτά που λες είναι καλά και ισχύουν όταν ένας κίνδυνος είναι άγνωστος ή προκύπτει ως απόρροια πολλών μηχανισμών που ο ανθρώπινος νους αδυνατεί να λάβει υπόψιν . Οπότε προηγείται το ατύχημα σε αυτές τις περιπτώσεις , και μετά δημιουργούνται κάποια στάνταρ ασφαλείας . Κανένα σύστημα δεν είναι ποτέ εντελώς ασφαλής . Αλλά μετά απο χρόνια εξελίξεων , μπορεί να χτιστεί ένα επίπεδο αξιοπιστίας και ασφάλειας που για όλους τους πρακτικούς σκοπούς είναι επαρκή . Λόγου χάρη εαν η πιθανότητα ο πιλότος να πάθει ανακοπή είναι μεγαλύτερη απο το να χαλάσει ο κινητήρας ενός αεροπλάνου , τότε μπορείς να είσαι σίγουρος οτι έχεις κάνει καλή δουλειά .

Στην περίπτωση των Τεμπών όμως...όχι μόνο ο κίνδυνος δεν ήταν άγνωστος , αλλά ήταν και εντελώς αυτονόητος . Δεν χρειαζόταν να έχεις καν εμπειρία για να τον αντιληφθείς . Σε μωρό παιδί να εξηγήσεις οτι εαν οι σταθμάρχες συννενοούνται μέσω ασυρμάτων , και οτι δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης για τον απομακρυσμένο έλεγχο όλης της διαδρομής και τον αυτόματο έλεγχο όλων των τρένων , ε κάποια στιγμή κάποιος θα μπερδευτεί και θα βάλει δύο τρένα κατευθυνόμενα αντίθετα .

Ο Πορτοσάλτε τώρα θεωρεί πως επειδή ο τόπος δεν θα αλλάξει , πρέπει να αποδεχτούμε αυτή την πραγματικότητα , και εφόσον τα παιδιά των άλλων δεν γυρνάνε , ας επωφεληθούμε τουλάχιστον οι υπόλοιποι κάνοντας έργα , αφού θρηνήσουμε κάθε φορά θύματα . Λες και εαν πεθάνει το παιδί σου , ο αδελφ-ός/η σου ή ο φίλ-ος/η σου ή δεν ξέρω και εγώ ποιος άλλος , έχει οποιαδήποτε αξία ένας κωλοδρόμος πια . Το αστείο δε είναι οτι κλαιγόταν πως σε κανένα σοβαρό κράτος δεν θα ξεκινούσε αγώνας εαν υπήρχαν πανό με συνθήματα υβριστικού περιεχομένου ( τα οποία προφανώς απευθύνονταν σε εκείνον ) . Άραγε όταν έλεγε τις μαλακίες που περιέγραψα , σκεφτόταν πως σε κανέναν σοβαρό κράτος δεν περιμένουμε να θρηνήσουμε νεκρούς για να λάβουμε μέτρα προστασίας για τους αυτονόητους κινδύνουνους ; Για να καταλήξω...δεν είμαι καθόλου υπέρ της βίας , αλλά όλα έχουν τα όρια τους . Εαν τον πετύχει καμιά μέρα ο γονιός ενός παιδιού που ήταν στο τρένο , και τον κάνει μαύρο στο ξύλο , θα τον καταλάβω πλήρως . Είναι δημιοσιογράφοι και όλη αυτή η συγκάλυψη που κάνουν είναι καταρχάς αντιδεοντολογική και ανήθικη για το επάγγελμα , κατά δεύτερον αποτελεί βεβήλωση της αξιοπρέπειας των νεκρών και κατά τρίτον είναι εθνική προδοσία . Τρία απο τα πιο θανάσιμα και ντροπιαστικά αμαρτήματα που μπορεί να πραγματοποιήσει κανείς σε αυτή την ζωή...

Υ.Γ. Άλλο εκτροχιασμός , άλλο μετωπική σύγκρουση τρένων . Μην τα μπερδεύετε μερικοί . Ο εκτροχιασμός μπορεί να συμβεί για πολλούς λόγους , όπως κάποια αστοχία υλικού ή εξαρτήματος . Που ακόμα και αυτή με τακτικούς ελέγχους μπορεί να αποφευχθεί ή εαν συμβεί να μην έχει θανατηφόρες συνέπειες . Ακόμα ο εκτροχιασμός μπορεί να συμβεί λόγω ανθρώπινης ανοησίας ή παραβίαση κανόνων ασφαλειάς όπως το φορτίο . Όπως είπα κανένα σύστημα ασφαλείας δεν είναι 100% ασφαλές , όπως οτιδήποτε σε αυτή την ζωή . Όλα έχουν να κάνουν όμως με το να μην παίρνεις ρίσκα για πράγματα που δεν χρειάζεται και να κάνεις οτι περνάει απο το χέρι σου για να μειώσεις τις πιθανότητες να έχεις ατύχημα .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,096 μηνύματα.
Γίνεται το δυστύχημα των Τεμπών.
Νεοδημοκράτες: Μην κάνετε μικροπολιτική με το αίμα των νεκρών.
Γίνεται το δυστύχημα στην Ολλανδία.
Οι ίδιοι Νεοδημοκράτες: Ορίστε, και αλλού γίνονται αυτά, οπότε δε φταίει η κυβέρνησή μας.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,356 μηνύματα.
Γίνεται το δυστύχημα των Τεμπών.
Νεοδημοκράτες: Μην κάνετε μικροπολιτική με το αίμα των νεκρών.
Γίνεται το δυστύχημα στην Ολλανδία.
Οι ίδιοι Νεοδημοκράτες: Ορίστε, και αλλού γίνονται αυτά, οπότε δε φταίει η κυβέρνησή μας.

Έχεις δίκιο Himela έτσι είναι. Πάλι καλά που με το ΣΥΡΙΖΑ λειτουργούσαν όλα ρολόι και δεν είχαμε κανένα πολύνεκρο γεγονός.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Γίνεται το δυστύχημα των Τεμπών.
Νεοδημοκράτες: Μην κάνετε μικροπολιτική με το αίμα των νεκρών.
Γίνεται το δυστύχημα στην Ολλανδία.
Οι ίδιοι Νεοδημοκράτες: Ορίστε, και αλλού γίνονται αυτά, οπότε δε φταίει η κυβέρνησή μας.
Εγώ προσωπικά σου έχω αναλύσει ποιος φταίει ....να με διάβασες .Και αν το σκεφτείς ,ότι έχω πει αυτό φταίει
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,509 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,067 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,501 μηνύματα.
1680957477716.png
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,509 μηνύματα.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,067 μηνύματα.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,501 μηνύματα.
Tι καλη εταιρια,τι ωραια που ειναι η ιδιωτικοποιηση.


Οκτώ νέα πρόσωπα πέρασαν την Τρίτη 11 Απριλίου, την πόρτα του εφέτη ανακριτή στη Λάρισα για την υπόθεση των Τεμπών, δίνοντας νέα στοιχεία τόσο για τις βάρδιες, όσο και για την ασφάλεια.

41 ημέρες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών η οργή ακόμα ξεχειλίζει. Κανείς δεν ξεχνά όσα συνέβησαν εκείνο το μοιραίο βράδυ. Την ίδια ώρα, αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσε έγγραφο που απέστειλε η Hellenic Train σε τραυματία των Τεμπών.

Το επίμαχο έγγραφο, αφού αναφέρει τα ποσά της προκαταβολής στη συνέχεια ξεκαθαρίζει ότι «η εν λόγω προκαταβολή δε συνιστά σε καμία περίπτωση αναγνώριση τυχόν ευθύνης της σιδηροδρομικής επιχείρησης και μπορεί να αντισταθμιστεί με οποιοδήποτε άλλο ποσό τυχόν καταβληθεί».

Τέμπη: Οκτώ νέες καταθέσεις για την τραγωδία​


Την ίδια ώρα οι δικαστικές εξελίξεις τρέχουν. Σήμερα την πόρτα του εφέτη ανακριτή στη Λάρισα πέρασαν οκτώ άτομα:

  • τρεις τεχνικοί στον ΟΣΕ
  • τρεις εν ενεργείας σταθμάρχες, ο ένας εκ των οποίων έχει αναλάβει χρέη επιθεωρητή
  • δύο συνταξιούχοι σταθμάρχες

Ρωτήθηκαν από τον εφέτη ανακριτή για θέματα που αφορούν τις βάρδιες, τον τοπικό πίνακα χειρισμού, τις αυτόματες και χειροκίνητες χαράξεις, αλλά και πώς λειτουργούσαν οι δυο προφυλακισμένοι, σταθμάρχης και επιθεωρητής.

«Ο σταθμάρχης έκανε βάρδια μόνος του, ενώ ήταν σε μαθητεία»​


Και όλα αυτά, τη στιγμή που το Star φέρνει στο «φως» νέα στοιχεία που επιβεβαιώνουν τις… λάθος επιλογές που κόστισαν ζωές.

Ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας στην καταγγελία του ισχυρίστηκε ότι συνάντησε τον προφυλακισμένο σταθμάρχη στις 2 Ιανουαρίου και έκπληκτος διαπίστωσε ότι θα έκανε βάρδια μόνος του εκείνο το βράδυ, στον σταθμό της Καλαμπάκας, χωρίς να έχει πάρει την πιστοποίηση.

Η απόφαση ήταν του Επιθεωρητή, ισχυρίζεται, όπως του είπε συνάδελφός του στην επικοινωνία που είχαν.

«Τον ρώτησα πώς είναι δυνατόν να αφήσατε μόνο του τον Β.Σ. στον σταθμό της Καλαμπάκας. Τότε ο Π.(σταθμάρχης) μου απάντησε ότι αφέθηκε μόνος του στην Καλαμπάκα, κατόπιν εντολής του Επιθεωρητή. Στις 12:05 περίπου μου τηλεφώνησε ο Επιθεωρητής από τον σταθμό της Καλαμπάκας, όπου είχε μεταβεί εσπευσμένα και μου είπε “έμαθα ότι με έψαχνες. Θα δεις τώρα τι θα πάθεις”», δήλωσε.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,858 μηνύματα.

Απίστευτα πράγματα. Οδηγός λεωφορείου παραβιάζει ΛΕΑ, σκοτώνεται άνθρωπος και τα ΚΤΕΛ δεν λένε ούτε ένα συγνώμη.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Γιατί να πουν να συγνώμη, λες και τι θα κάνει ο κόσμος. Θα πάει αλλού; Αφού είναι μονοπώλειο και η μοναδική εναλλακτική, όπου γίνεται, είναι τα τρένα. Εδώ ζώνες ασφαλείας δεν έχουν μέσα και κανείς δε νοιάστηκε ποτέ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top