Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.


Έτοιμη να λάμψει η αλήθεια! <3
Ποιος φταίει άραγε;

Από την στιγμή που δεν υπάρχει αντιπολίτευση θα κάνουν ότι θέλουν και εμείς θα χορεύουμε στους ρυθμούς τους :(
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.

Τι να πεις σε αυτή τη μάνα; ειλικρινά μου έφερε δάκρυα στα μάτια. Άραγε να ένιωσαν λίγες τύψεις τα μέλη της εξεταστικής που στέκονταν απέναντί της;
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Δυστυχώς μόλις το παρακολούθησα κι εγώ. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολευόμουν να πιστέψω ότι έδωσαν και βήμα σε συγγένη των θυμάτων εξαρχής.

Είναι τραγελαφικό το να σκέφτεσαι ότι αυτή η μητέρα έχει κληθεί να μιλήσει σε μία επιτροπή, η πλειοψηφία/προεδρείο της οποίας έχει προκύψει από την κυβερνητική πλειοψηφία η οποία τυγχάνει να είναι η ίδια με εκείνη που είναι πολιτικά υπεύθυνη για το ότι έχασε το παιδί της.

Το μόνο αποτελέσμα αυτής της μαρτυρίας με λίγα λόγια είναι εμείς να θυμόμαστε πόσο χάλια νιώσαμε όταν έγινε το έγκλημα. Η εξεταστική φαίνεται να έχει το ίδιο αποτέλεσμα παρωδία (μην πω και τυμβωρυχία) με εκείνην των υποκλοπών.
Λίστες μαρτυρών και ντοκουμέντα ικανά να ρίξουν το λάθος σε "ρυπαρά δίκτυα" ή αντίστοιχα στον τυχαίο μηχανοδηγό και κομπλέ.
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,340 μηνύματα.
Έχω δει σχεδόν όλη την ομιλία απο ο,τι αποσπάσματα βρήκα online.
Πραγματικά εξοργίζομαι και δεν γνωρίζω αν αυτά τα ερωτήματα που της κάνουν πρέπει να γίνουν για να καταγραφούν (τουλάχιστον αυτό λένε συνέχεια), αλλά νιώθω πως αυτή η γυναίκα μέσα στον απέραντο πόνο ψυχής και το ασήκωτο βάρος να αντιμετωπίσει την καθημερινότητα αλλά και την κατάσταση αυτή αυτή καθαυτή, πρέπει να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας.

Δεν ξέρω πως το καταφέρνει και στέκεται ειλικρινά, είναι τόσο έκδηλα αυτά για τα οποία μάχεται που εγώ θα έβραζα στο σώμα μου απο οργή, δεν θα μπορούσα να μιλήσω, είναι τεράστια αυτή η αδικία.
Μπράβο της που βρίσκει την δύναμη να συνεχίσει να δίνει την μάχη για την κόρη της, είναι αδιανόητο αυτό που έχει να αντιμετωπίσει, και είναι μεγάλη φρίκη να ζείς σε αυτόν τον κόσμο που η ζωή σου παίζεται στα ζάρια, δεν εχει την ίδια αξία με μια άλλη ζωή και κρίνεται με βάση την ιδιότητά σου και τον ρόλο σου στην πολιτική σκηνή ή την εξουσία που έχεις.

Κι αυτό, δυστυχώς, δεν το καταλαβαίνει κανείς μέχρι να ρθει η σειρά του.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,725 μηνύματα.
41 % πηραν και θα ξαναπαρουν δεν πειραζει. Ας καθισουμε σαν λαος στον καναπε και να κραζουμε. Τα αρδακια μονο μη ξεχασουν σημερα να ρωτησουν κανα σκυλα ή ηθοποιο τη γνωμη του για το νομοσχεδιο των ομοφυλων ζευγαριων.
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.

Στοιχειωδώς άνθρωπος με λίγη τσίπα να είσαι, δεν γίνεται να μη νιώσεις το αίμα σου να βράζει με τα όσα καταγγέλλει η μάνα αυτή. Είναι απλά εξοργιστικό αυτό που έγινε και συνεχίζει να γίνεται. Κυβέρνηση, Βουλή, ΡΑΣ, Ηellenic Train ΤΡΕΝΟΣΕ, ελληνική δικαιοσύνη όλες συντεταγμένα κάνουν τα πάντα για να κουκουλωθεί το έγκλημα και οι υπεύθυνοι να μην πληρώσουν. Γαμώ την μπανανία που ζούμε.

Τα τρολάκια του κόμματος που στα σόσιαλ συνιστούν σε αυτήν την αξιοπρεπέστατη μέσα στον πόνο της γυναίκα να πάει σε ψυχίατρο ή γράφουν "δηλαδή για κάθε ιατρικό λάθος, φταίει ο Υπ. Υγείας;" ελπίζω να πνιγούν από το ίδιο τους το δηλητήριο και την αθλιότητά τους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης.

 

AN.PA

Νεοφερμένος

Ο AN.PA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
41 % πηραν και θα ξαναπαρουν δεν πειραζει. Ας καθισουμε σαν λαος στον καναπε και να κραζουμε. Τα αρδακια μονο μη ξεχασουν σημερα να ρωτησουν κανα σκυλα ή ηθοποιο τη γνωμη του για το νομοσχεδιο των ομοφυλων ζευγαριων.
Συγνώμη αλλά δεν φταίει μόνο το 41%, φταίει και το 17% της προηγούμενης κυβέρνησης, φταίει και το 11% του κόμματος που κυβέρνησε την Ελλάδα το 2009, και πάνω από όλα φταίει το 46% περίπου που δεν προσήλθε στις κάλπες. Προφανώς είτε δεν μπορούσε, είτε δεν ήξερε τι να ψηφίσει. Αν λάβουμε την δεύτερη επιλογή δεν ήξερε τι να ψηφίσει γιατί δεν ήθελε ούτε το 41%, ούτε το 17%, ούτε το 11%. Αρά αν ψήφιζε οποιοδήποτε άλλο κόμμα του 31%, αυτά τα κόμματα δεν θα είχαν τόσο υψηλά ποσοστά και δεν θα μας κουνούσαν το δάχτυλο ...
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,515 μηνύματα.

Ποινική δίωξη σε βάρος 15 στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ άσκησε σήμερα η Εισαγγελία Εφετών Λάρισας για το δυστύχημα των Τεμπών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες η ποινική δίωξη αφορά διευθύνοντες συμβούλους, προέδρους διοικητικού συμβουλίου αλλά και μέλη διοικητικού συμβουλίου του ΕΡΓΟΣΕ. Συγκεκριμένα αφορά στελέχη που εργάζονταν για τον οργανισμό από το 2016 μέχρι και την ημέρα που σημειώθηκε το δυστύχημα των Τεμπών, τον Φεβρουάριο του 2023.

Οι 15 κατηγορούμενοι είναι αντιμέτωποι με ποινές όπως κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών που τελέστηκε με πράξεις, ενέργειες και παραλείψεις για πλημμελήματα ανθρωποκτονίας, βαριάς σωματικής βλάβης και ελαφράς σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή. Η απόφαση της Εισαγγελία Εφετών Λάρισας για ποινικές διώξεις ήρθε μετά από πρόταση του εφέτη ανακριτή, που διερευνά την υπόθεση του δυστυχήματος των Τεμπών από τον Μάρτιο του 2023.

Τέλος υπενθυμίζεται ό,τι οι ποινικές διώξεις αφορούν τη σύμβαση για την αποκατάσταση του Συστήματος Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού τμήματος Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας ή αλλιώς σύμβαση 717, και την μη υλοποίηση της κατά τον χρόνο τέλεσης του αδικήματος.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,108 μηνύματα.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ε ασκήθηκε ποινική δίωξη στον Αγοραστό για το μπάζωμα
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 931 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά δεν φταίει μόνο το 41%, φταίει και το 17% της προηγούμενης κυβέρνησης, φταίει και το 11% του κόμματος που κυβέρνησε την Ελλάδα το 2009, και πάνω από όλα φταίει το 46% περίπου που δεν προσήλθε στις κάλπες. Προφανώς είτε δεν μπορούσε, είτε δεν ήξερε τι να ψηφίσει. Αν λάβουμε την δεύτερη επιλογή δεν ήξερε τι να ψηφίσει γιατί δεν ήθελε ούτε το 41%, ούτε το 17%, ούτε το 11%. Αρά αν ψήφιζε οποιοδήποτε άλλο κόμμα του 31%, αυτά τα κόμματα δεν θα είχαν τόσο υψηλά ποσοστά και δεν θα μας κουνούσαν το δάχτυλο ...
Κοίτα, είμαι κατά της αποχής σε εκλογές, σ΄αυτό θα συμφωνήσω. Αλλά σ΄αυτό το έγκλημα δε φταίει ο λαός, ούτε οι ψηφοφόροι κανενός. Επί πολλά χρόνια κυβερνητες και επιχειρηματίες μαγείρευαν, πούλαγαν, κουκούλωναν και κανείς δεν ήξερε. Φταίνε όσοι συμμετείχαν, αλλά και εκείνοι που ήξεραν και δε μιλούσαν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα σας κάνω copy μια δημοσίευση από τη σελίδα των οικολογων πράσινων. Επειδή ήταν τεράστια έκοψα κάποια κομμάτια. Άφησα όσα αναφέρονται στο ιστορικό και στις ευθύνες. Το άρθρο το βρίσκω πολύ καλό.

Οικολόγοι ΠΡΑΣΙΝΟΙ

12 Απριλίου 2023 ·
Τραγωδία στα Τέμπη: Κρατικές παρεμβάσεις, παραβάσεις και διαχρονικές ευθύνες - Αρθρο της Κατερίνας Ανδρικοπούλου-Σακοράφα , Συμπροέδρου του κόμματος «Οικολόγοι ΠΡΑΣΙΝΟΙ»
Μόλις ενάμιση μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, η επικαιρότητα, αλλά και η πολιτική σκηνή κινούνται ήδη σε προεκλογικούς ρυθμούς.
.........
Υπάρχουν βαρύτατες ευθύνες από πολλές πλευρές, μεταξύ αυτών φυσικά και πολιτικές από το 2000 και μετά από το σύνολο των κομμάτων που κυβέρνησαν, για μια σωρεία λαθών, παραλείψεων, κακοδιοίκησης και κρατικών παρεμβάσεων που ως φαίνεται αποδείχθηκαν εγκληματικές.
Από το 1998 ήδη (κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ) ο ΟΣΕ αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα που προέρχονταν από τρεις βασικούς λόγους. Υπεράριθμο προσωπικό (11.300 άτομα τότε), κακοδιαχείριση, αλλά και αυξημένος δανεισμός, ο οποίος όμως ουσιαστικά σε ένα μεγάλο μέρος οφειλόταν στο γεγονός ότι το κράτος δεν απέδιδε στην εταιρεία τις επιδοτήσεις που αφορούσαν τις άγονες και ζημιογόνες γραμμές. Αντ’ αυτού το κράτος έμπαινε ως εγγυητής για να μπορεί ο ΟΣΕ να δανείζεται συνεχώς. Μια τακτική που ακολουθήθηκε από όλες τις μετέπειτα κυβερνήσεις ως εργαλείο απόκρυψης του δημοσίου χρέους, μέχρι και την απαρχή της περιόδου των μνημονίων (2010).
Όλα αυτά τα χρόνια έως, είναι προφανές ότι ο ΟΣΕ, ο οποίος αποτελεί ένα από τα βασικά μέσα υπεραστικής μετακίνησης για πλήθος κόσμου και κυρίως την νέα γενιά όπως φοιτητές, φαντάροι κλπ, δεν αποτελούσε προτεραιότητα για τις κυβερνήσεις, σε αντίθεση με τα έργα αυτοκινητοδρόμων, όπου ο ανταγωνισμός των εργολάβων είναι μεγαλύτερος και πιο προσοδοφόρος. Τα χρόνια περνούσαν, τα χρέη διογκώνονταν, οι διοικήσεις του ΟΣΕ μαζί με τις κυβερνήσεις άλλαζαν, ενώ η κατάσταση στον ΟΣΕ έφθανε σε αδιέξοδο. Κάθε κυβέρνηση τον αντιμετώπιζε αφενός σαν πρόβλημα οικονομικό, αλλά και σαν εργαλείο για την απόκρυψη του δημοσίου χρέους αφετέρου και όχι σαν εθνικό μεταφορέα όπως θα έπρεπε, στον οποίο θα πρέπει πρωτίστως να έχει εναρμονιστεί με όλα τα μέτρα και μέσα για την ασφάλεια προσωπικού και επιβατών.
Όπως ήταν αναμενόμενο με την είσοδο της χώρας στην μνημονιακή περίοδο οι δανειστές μας ζήτησαν την εξυγίανση του. Το γεγονός ότι η εξυγίανση του ΟΣΕ έγινε συνώνυμη με την ιδιωτικοποίηση του δεν ήταν απόρροια μόνο των απαιτήσεων των δανειστών, αλλά κυρίως της εθνικής πολιτικής που ακολούθησε πλήθος κυβερνήσεων υπερχρεώνοντάς τον και οδηγώντας τον ελαφρά τη καρδία στην διάσπαση και την ιδιωτικοποίησή του, χωρίς να ασχοληθούν με την ορθή διασύνδεση ιδιωτικού τομέα και δημοσίου για την εξασφάλιση των προϋποθέσεων ασφαλείας. Η Ευρώπη έχει θεσμοθετημένες οδηγίες που αφορούν στην ασφάλεια των μεταφορών και είναι ευθύνη του κάθε κράτους να πράττει τα απαραίτητα για την εναρμόνιση με αυτές.
Ο ΟΣΕ το 2009 (κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ) σπάει σε επιμέρους εταιρείες, όπως έγινε και με την ΔΕΗ. Το 2016 (κυβέρνηση ΝΔ) προχωρά την ιδιωτικοποίηση του με στόχο την διασφάλιση των μεταφορών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Το 2016 (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) διαχωρίζει την υποδομή από το μεταφορικό έργο το οποίο το 2017 δίνεται στην ιταλική Ferrovie dello Stato (Hellenic Train), σε μια αγορά κατ’ ουσία χωρίς ανταγωνισμό, συνεπώς με εξασφαλισμένο κέρδος και μένει να αποφανθεί η δικαιοσύνη αν και σε τι βαθμό είχαν κατοχυρωθεί οι προϋποθέσεις και οι υποχρεώσεις της Ηellenic Train για την ασφάλεια.
Το 2018 το υπέρογκο χρέος πια του ΟΣΕ, έχει ήδη φορτωθεί στον Ελληνικό λαό, ενώ με την παράδοση του μεταφορικού έργου σε ιδιώτες, πλήθος υπαλλήλων μετακινούνται από τον ΟΣΕ σε άλλες θέσεις του Δημοσίου απογυμνώνοντάς τον από απαραίτητο προσωπικό, θεσμοθετώντας παράλληλα 9 συνεχόμενες μέρες εργασίες για το εναπομείναν ελλιπές προσωπικό. Το 2022 (κυβέρνηση ΝΔ) διαχωρίζει τον ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ, το κομμάτι δηλαδή εκείνο που είναι επιφορτισμένο με την διαχείριση των έργων του ΟΣΕ. Απώτερος στόχος ήταν η έγκριση από την ΕΕ για το πακέτο των χρημάτων του Ταμείο Ανάκαμψης και Σταθερότητας αξίας 3,5 δις, το οποίο μοιράστηκε κυρίως σε επιχειρηματικούς ομίλους εξασφαλίζοντας την δική τους ανάκαμψη και σταθερότητα, αλλά όχι εκείνη του συνόλου των Ελλήνων πολιτών και σίγουρα όχι του ΟΣΕ.
........
Περικοπές προσωπικού, απαξίωση του υπάρχοντος έμπειρου προσωπικού και προσλήψεις νέου με ελλιπή κριτήρια και ρουσφέτια, ελλιπείς δομές βασικής αλλά και δια βίου εκπαίδευσης, καθώς και εκπαίδευσης σε κουλτούρα ασφαλείας, 9ήμερη εργασία και κόπωση περιγράφουν την κατάσταση στην στελέχωση.
Παλαιότερα όταν η σιδηροδρομική ασφάλεια ήταν βασισμένη σε ένα πεπαλαιωμένο σύστημα που είχε ως πυρήνα του τον ανθρώπινο παράγοντα, λειτουργούσε χωρίς ατυχήματα, αλλά με τον ΟΣΕ πλήρως στελεχωμένο. Ελλείψει προσωπικού και ηλεκτρονικών εργαλείων οι πιθανότητες ατυχήματος είχαν πιάσει «κόκκινο».
Τα τρία βασικά απαραίτητα εργαλεία που ορίζονται από την ευρωπαϊκή οδηγία είναι η τηλεδιοίκηση, η φωτοσήμανση και συγκεκριμένο σύστημα επικοινωνίας. Παρά τον πακτωλό χρημάτων και επιδοτήσεων από την Ε.Ε. η ελλιπής φύλαξη του δικτύου έναντι κλοπών, η δαιδαλώδης γραφειοκρατία, τα ελλιπή ανακλαστικά, η απαξίωση των σιδηρόδρομων από τους κυβερνώντες, αλλά και διαγωνισμοί δημοσίου που τραβάνε εις μάκρος, καθώς συντάσσονται χωρίς ευρεία συνεργασία με αρμόδιους γνώστες για τα τεχνικά απαιτούμενα, τις ανάγκες, τις συνθήκες, τα πρότυπα, την σωστή διασύνδεση με τον ιδιωτικό φορέα που έχει αναλάβει το μεταφορικό έργο, αλλά και με τη νομοθεσία για τους διαγωνισμούς που δεν προβλέπει δικλείδες σε χρονοδιαγράμματα και λοιπούς όρους όταν τα ζητούμενα αφορούν την προστασία της ανθρώπινης ζωής, οδήγησαν στην έλλειψη απαραίτητων συστημάτων ή στην υπολειτουργία και απαξίωση των ήδη αγορασμένων.
Πλήθος επιστολών και εξωδίκων από σωματεία υπάλληλων του ΟΣΕ που έκρουαν τον κώδωνα για την ασφάλεια επιβατών και προσωπικού, εκθέσεις και επιστολές της ΡΑΣ (Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων) που κοινοποιούνταν και στο Υπουργείο Μεταφορών, η παραπομπή της χώρας στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για την μη τήρηση των κανόνων της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας, αλλά και πλήθος ατυχημάτων σε ισόπεδες διαβάσεις, περιστατικά εκτροχιασμών, συνεχείς κλοπές εξοπλισμού λόγω ελλιπούς φύλαξης του δικτύου, δεν ήταν μάλλον αρκετά για να κινητοποιήσουν τους ιθύνοντες.
..........
ΡΑΣ, ΟΣΕ, Hellenic Train και Υπουργείο Μεταφορών ήταν όλοι γνώστες των προβλημάτων, γιατί έπρεπε να φθάσουμε ως εδώ;
............
Πως παραδίδεται και με ποιες προϋποθέσεις και απαιτήσεις μια δημόσια δομή σε ιδιωτικό φορέα που παρέχει υπηρεσίες στο ευρύ κοινό;
..............
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.

Τουλάχιστον μάθαμε για ποιον λόγο οι μαλάκες οι Σερραίοι ψήφισαν Αχ. Καραμανλή στις προηγούμενες εκλογές. Μια ροχάλα στη μούρη τους είναι αυτό που τους αξίζει.
 

AN.PA

Νεοφερμένος

Ο AN.PA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Κοίτα, είμαι κατά της αποχής σε εκλογές, σ΄αυτό θα συμφωνήσω. Αλλά σ΄αυτό το έγκλημα δε φταίει ο λαός, ούτε οι ψηφοφόροι κανενός. Επί πολλά χρόνια κυβερνητες και επιχειρηματίες μαγείρευαν, πούλαγαν, κουκούλωναν και κανείς δεν ήξερε. Φταίνε όσοι συμμετείχαν, αλλά και εκείνοι που ήξεραν και δε μιλούσαν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα σας κάνω copy μια δημοσίευση από τη σελίδα των οικολογων πράσινων. Επειδή ήταν τεράστια έκοψα κάποια κομμάτια. Άφησα όσα αναφέρονται στο ιστορικό και στις ευθύνες. Το άρθρο το βρίσκω πολύ καλό.
Συγνώμη αλλά είχαμε εκλογές τρείς μήνες μετά τα Τέμπη, τότε που ξέραμε ότι επί χρόνια δεν είχε τοποθετηθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο είχε αγοράσει η χώρα μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Από το 2004 και μετά κυβέρνησαν όλα αυτά τα κόμματα που ανέφερα , ως ποσοστά, και ο Λαός τους ξαναστήριξε. Συνεπώς ποιος φταίει; Πάρε ένα παράδειγμα, έχουμε ένα μωρό που συνέχεια σπάει ποτήρια, εμείς το επιβραβεύουμε τι θα κάνει; Θα σταματήσει να σπάει ή θα συνεχίσει ακάθεκτο;
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 931 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά είχαμε εκλογές τρείς μήνες μετά τα Τέμπη, τότε που ξέραμε ότι επί χρόνια δεν είχε τοποθετηθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο είχε αγοράσει η χώρα μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Από το 2004 και μετά κυβέρνησαν όλα αυτά τα κόμματα που ανέφερα , ως ποσοστά, και ο Λαός τους ξαναστήριξε. Συνεπώς ποιος φταίει; Πάρε ένα παράδειγμα, έχουμε ένα μωρό που συνέχεια σπάει ποτήρια, εμείς το επιβραβεύουμε τι θα κάνει; Θα σταματήσει να σπάει ή θα συνεχίσει ακάθεκτο;
Το ήξερες εσύ; Τότε ναι, φταις, αν τους στήριξες. Εγώ δε γνώριζα τίποτα.
Τα κόλπα άρχισαν από το 2009.
Αν εννοείς για τις τελευταίες εκλογές, ωραία, θα συμφωνήσω, πως θα έπρεπε οι ψηφοφόροι, να μη στηρίζουν όλες τις κυβερνήσεις που συμμετείχαν στο έγκλημα: δηλ πασοκ, νδ, συριζα>
11,84 πασοκ+17,83 συριζα+40,56 νδ=70,23% των ελληνων ψηφοφορων συμμετείχαν. Αν προσθέσεις και τις αποχές, οι οποίοι φταίνε πάντα, γιατί η σιωπή είναι συνενοχή, πάμε:
θα κάνω το λογαριασμό σε απόλυτα νούμερα
απέχοντες 4.539.896 + 617.487 (πασοκ)+930.000 (συριζα)+2.115.300 (νδ)=
8.202.683 συνένοχοι / 9.814.000 ενηλίκων ελλήνων που ψηφίζουν
δηλαδή : το 83,58% των Ελλήνων είναι συνένοχοι. Να σου πω, δε θα είχα αντίρρηση σε έναν τέτοιο υπολογισμό, έτσι κι αλλοιώς ανήκω στο υπόλοιπο 17%, δε θίγομαι, αλλά μήπως αυτό απαλάσσει τους αληθινούς ένοχους; Αυτό θα ήταν πολύ βολικό για όλους, σαν το <μαζί τα φάγαμε>. Κάποιοι όμως φταίνε λίγο παραπάνω, γιατί ήταν σε θέσεις κλειδιά, που ΄'επαιρναν αποφάσεις.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,340 μηνύματα.
Αφήνω εδώ σε περίπτωση που δεν το έχετε δεί/υπογράψει : https://chng.it/xcRhwMdCGy


ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ,ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top