Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,516 μηνύματα.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,516 μηνύματα.

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,653 μηνύματα.
"Μαθήματα πένθους "
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
"Μαθήματα πένθους "

Τι κρίμα γι'αυτούς τους άθλιους να μην είναι οι συγγενείς των θυμάτων ήρωες σε τηλεοπτική σειρά, να μπορούν μέσω ενός τηλεκοντρόλ να τους βάλουν στο mute.

Φτου σας, ξεφτίλες πολιτικοί και τραγόπαπες, που τους κάνετε πλάτες.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,921 μηνύματα.
Screenshot 2024-02-26 at 21-45-15 Sign the Petition.png


 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,950 μηνύματα.
Το κήρυγμα τι το θέλουν ώρες ώρες δεν ξέρω. Αυτά τα ενός λεπτού σιωπή και τέτοια είναι χαζομάρες. Οι νεκροί αυτοί δεν θέλουν σιωπή αλλά φωνή.

Ενας χρόνος μετά και το μόνο που έγινε είναι το να μεγαλώσει σε χρονική διάρκεια το ταξίδι Αθηνα-Θεσσαλονίκη. Φοβερή επιτυχία.
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
Να υπενθυμίσουμε, βέβαια, πως Πρόεδρος και Εισαγγελέας του ΑΠ συμβούλεψαν 2 από τους γονείς των αδικοχαμένων θυμάτων να στραφούν στην Εκκλησία για παρηγοριά και βοήθεια.

Καλά πήγε αυτό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,864 μηνύματα.
Κοιτάξτε τι έγινε στο Μάτι. Πριν λίγες μέρες απαλλάχθηκαν οι ανώτατοι κρατικοί άρχοντες και δεν ακούστηκε τίποτα. Η ΝΔ δεν έχει κανένα λόγο να φωνάξει γιατί είναι στη κυβέρνηση και αντίστοιχα θέλει να γλιτώσει τους δικούς της στον ΟΣΕ. Ο απλός λαός όσο και να φωνάζει δεν ακούγεται αν δεν μεσολαβήσει κάποιο κόμμα όπως γίνεται τώρα στο Μάτι. Χωνέψτε το.

Διαφωνώ με τη συλλογή υπογραφών με το συγκεκριμένο τρόπο. Καμία επίσημη ταυτοποίηση και είναι δεδομένο ότι κάποιοι υπογράψανε 10, 20 και 30 φορές. Έπρεπε τουλάχιστον να κάνουν την δικιά τους ιστοσελίδα για το σκοπό αυτό με ανοιχτά donates και με τα έσοδα αυτά να τρέξουν τη χώρα στα διεθνή δικαστήρια χωρίς ευεργέτες. Τώρα το μόνο που γίνεται είναι να πλουτίζουν οι ιδιοκτήτες αυτή της ιστοσελίδας.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,653 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,516 μηνύματα.
Το βαλα εδώ χθες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

 
Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Όχι ότι πάει να γίνει συγκάλυψη στα Τέμπη, απλά εδώ ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, «κύριος» Αγοραστός παραδέχτηκε ότι εκτελούσε εντολές από την Κυβέρνηση για να κρύψει τον πραγματικό αριθμό των Τεμπών και δεν έχει καταθέσει στην επιτροπή.

Από το έγκλημα αυτό αύριο κλείνουμε έναν χρόνο
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,098 μηνύματα.
Πριν λίγες μέρες απαλλάχθηκαν οι ανώτατοι κρατικοί άρχοντες και δεν ακούστηκε τίποτα. Η ΝΔ δεν έχει κανένα λόγο να φωνάξει γιατί είναι στη κυβέρνηση και αντίστοιχα θέλει να γλιτώσει τους δικούς της στον ΟΣΕ. Ο απλός λαός όσο και να φωνάζει δεν ακούγεται αν δεν μεσολαβήσει κάποιο κόμμα όπως γίνεται τώρα στο Μάτι. Χωνέψτε το.
Είναι αξιοπρόσεκτο πάντως πως υποτιθέμενες ιδιωτικές επιχειρήσεις όπως ΜΜΕ, κανάλια, ειδησεογραφικά σαιτ κλπ είναι τόσο άμεσα εξαρτημένα από το κράτος και την κεντρική κυβέρνηση.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,864 μηνύματα.
Είναι αξιοπρόσεκτο πάντως πως υποτιθέμενες ιδιωτικές επιχειρήσεις όπως ΜΜΕ, κανάλια, ειδησεογραφικά σαιτ κλπ είναι τόσο άμεσα εξαρτημένα από το κράτος και την κεντρική κυβέρνηση.
Χωρίς τις κρατικές χρηματοδοτήσεις θα βάλουν όλα λουκέτο. Άρα είναι θέμα επιβίωσης.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,576 μηνύματα.

Κωνσταντίνα Χαϊνά
08:05, Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

Τέμπη: «Φωτιά» το τελικό πόρισμα των πραγματογνωμόνων των οικογενειών – Η τεράστια ανάφλεξη, το ξυλόλιο, και τα κενά ασφαλείας


Το απόγευμα της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 62 αναχωρεί, όπως ήταν προγραμματισμένο, στις 19:22 για να εκτελέσει το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με συνολικά 352 επιβαίνοντες. Για περίπου 20 χλμ. και σχεδόν 12 λεπτά, το τρένο κινείται σε κάθοδο, στην ίδια γραμμή με την εμπορευματική αμαξοστοιχία υπ’ αριθμόν 63503 με δύο άτομα προσωπικό. Στις 23:21, τα δύο τρένα, συγκρούονται μετωπικά στα Τέμπη, και τα πρώτα βαγόνια, τυλίγονται στις φλόγες.
Της Κωνσταντίνας Χαϊνά

Μόλις μία ημέρα πριν από την «μαύρη» επέτειο του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού δυστυχήματος που έχει σημειωθεί στην Ελλάδα, που κόστισε την ζωή 57 ανθρώπων, κατά κύριο λόγο, νέων, σοβαρά ερωτήματα παραμένουν ακόμη αναπάντητα. Στο τελικό πόρισμα «καταπέλτη» της επιτροπής Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών (ΕΔΑΠΟ) που θα παραδοθεί ηλεκτρονικά σήμερα (27/02) στον εφέτη-ανακριτή, καταγράφονται τα εγκληματικά κενά ασφαλείας του σιδηροδρόμου, τα ανθρώπινα λάθη και οι παραλείψεις που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών.

Μεταξύ άλλων συγκλονιστικών συμπερασμάτων, για τον τρόπο που λειτουργούσε – και συνεχίζει να λειτουργεί – ο ελληνικός σιδηρόδρομος, η ΕΔΑΠΟ σημείωσε ότιη μοιραία σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών δεν θα είχε συμβεί, στην περίπτωση που λειτουργούσε η φωτοσήμανση. Αυτό και μόνο, ήταν αρκετό. Χαρακτήρισε μάλιστα «αδιανόητο» ότι και οι τέσσερις μηχανοδηγοί θα έβλεπαν ότι το φανάρι από πράσινο γίνεται κόκκινο, θα το αγνοούσαν και θα άφηναν το τρένο να περάσει.
Τέμπη: «Φωτιά» το τελικό πόρισμα των πραγματογνωμόνων των οικογενειών – Η τεράστια ανάφλεξη, το ξυλόλιο, και τα κενά ασφαλείας

Η τεράστια ανάφλεξη και η ανεξήγητη ουσία «ξυλόλιο»​

Οι οικογένειες των 57 θυμάτων δεν έχουν προλάβει να τους τιμήσουν, καθώς ακόμη βασανίζονται για την δικαίωσή τους. Ένα από τα βασικότερα ερωτήματα, μέχρι και σήμερα, παραμένει αναπάντητο. Δεν έχει διευκρινιστεί η καύσιμη ύλη, η οποία προκάλεσε την αρχική ανάφλεξη και συνέβαλε στην εξέλιξης της φωτιάς, η οποία, όπως αποκαλύφθηκε χθες κατά την συνέντευξη Τύπου για το δυστύχημα στα Τέμπη, κόστισε την ζωή σε τουλάχιστον 5 επιβάτες.

«Το σημαντικό είναι ότι σίγουρα δεν είναι αδιάφορο το ζήτημα της φωτιάς, όπως αναφερόταν αρχικά από ορισμένους, χωρίς να υπάρχει ωστόσο μία συγκεκριμένη και σαφής θεωρία που να στηρίζεται αυτή η τοποθέτηση. Σε δεύτερο χρόνο, την πρώτη θεωρία, έκανε η Hellenic Train, μέσω ενός εγγράφου που έστειλε στον εφέτη-ανακρτική στις 28 Μαρτίου, όπου λέει την γνώμη της για την φωτιά και την τεράστια ανάφλεξη, και πιστεύει πως το έλαιο σιλικόνης στους μετασχηματιστές, ευθύνεται για την τεράστια ανάφλεξη. Αυτή την θεωρία, υιοθέτησε αργότερα και η Πυροσβεστική, καθώς και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες» ανέφερε σχετικά ο κ. Κώστας Λακαφώσης, μηχανολόγος-αεροναυπηγός μηχανικός και πραγματογνώμονας ατυχημάτων στον Real fm 97,8, στον Κωνσταντίνο Λαβίθη και στην Στεφανία Κασίμη.
Ωστόσο, όπως προσθέτει σχετικά ο κ. Λακαφώσης, το έλαιο σιλικόνης υπάρχει μέχρι και σήμερα στα τρένα που κυκλοφορούν στον ελληνικό σιδηρόδρομο. «Άρα αναρωτιόμαστε, εάν συμβεί κάτι στον δρόμο και εκτροχιαστεί το τρένο, και χτυπήσει σε μία τσιμεντένια γέφυρα, αυτά τα έλαια σιλικόνης θα δημιουργήσουν πάλι τεράστια ανάφλεξη και θα καούν οι άνθρωποι; Αυτό βέβαια, στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Σίγουρα, αυτό που προκάλεσε την ανάφλεξη δεν είναι τα λάδια σιλικόνης, καθώς ποτέ κανένα τρένο δεν έχει πάρει φωτιά από κάτι τέτοιο, άρα είναι κάτι άλλο που πρέπει να ψάξουμε».

«Δεν θα είχαμε 57 θύματα χωρίς την φωτιά»​

Με μεγάλη καθυστέρηση, 29 ημέρες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα, έγινε δειγματοληψία στον χώρο φύλαξης των βαγονιών, καθώς και στον χώρο της σύγκρουσης των μοιραίων αμαξοστοιχιών. Η διαμόρφωση του χώρου, με την απόσυρση χωμάτινων όγκων και η αντικατάσταση με νέα υλικά, από την μία πλευρά, βοήθησε στο να υπάρχει χώμα όπως ήταν την ημέρα της σύγκρουσης.
Από τα σημεία, πάρθηκαν δείγματα και εντοπίστηκε, μεταξύ άλλων, το ξυλόλιο. Ένας χημικός διαλύτης, πολύ φθηνός, αλλά με αντίστοιχες ιδιότητες αυτές της βενζίνης. «Είναι ένας από τους τρεις που χρησιμοποιείται συχνά στην νοθεία καυσίμων. Πρόκειται για μία εύφλεκτη χημική ουσία, που βρέθηκε σε 7 διαφορετικά σημεία. Συγκεκριμένα, σε 3 σημεία στο χώμα, και σε 4 σημεία των ηλεκτρομηχανών που είχαν μεταφερθεί ήδη στο Κουλούρι Λάρισας. Αυτά βέβαια, είναι εκτιμήσεις και θεωρίες, αλλά δεν μπορούν να αμφισβητηθούν ως ευρήματα. Πρέπει κάποιος, να καταφέρει να απαντήσει, γιατί εντοπίστηκαν σε αυτά τα σημεία στο έδαφος» εξηγεί, ο κ. Λακαφώσης και προσθέτει πως χημικά εγκαύματα στα ρούχα τους είχαν και κάποιοι πυροσβέστες, το οποίο αποτελεί «ένδειξη ότι υπήρξαν επικίνδυνα χημικά, τα οποία πρέπει να βρεθούν τι ακριβώς ήταν».
Στην συνέντευξη Τύπου, ο κ. Λακαφώσης τόνισε πως «το τελικό πόρισμα έχει μικρές διαφοροποιήσεις στην χαρτογράφηση των βαγονιών, δηλαδή σε ποιο σημείο της αμαξοστοιχίας βρισκόταν το κάθε θύμα, προκειμένου να καταλάβουμε απόλυτα τι συνέβη στον καθένα. Δεν έχασαν την ζωή τους όλοι, από τις ίδιες αιτίες» και αποκάλυψε πως τουλάχιστον 5 άτομα έχασαν την ζωή τους από φωτιά, κι όχι από την σύγκρουση», ενώ στον Real Fm ανέφερε πως ίσως είχαμε 50 ή 47 θύματα χωρίς την φωτιά, σύμφωνα με εκτιμήσεις

https://www.e-steki.gr/javascript:void(0);
Τέμπη: «Φωτιά» το τελικό πόρισμα των πραγματογνωμόνων των οικογενειών – Η τεράστια ανάφλεξη, το ξυλόλιο, και τα κενά ασφαλείας Τέμπη: «Φωτιά» το τελικό πόρισμα των πραγματογνωμόνων των οικογενειών – Η τεράστια ανάφλεξη, το ξυλόλιο, και τα κενά ασφαλείας

Οι διερευνήσεις

Μία ημέρα πριν από την συμπλήρωση του ενός χρόνου από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, έχουν εκδοθεί αρκετά πορίσματα, ωστόσο δεν υπάρχει κανένα από τον αρμόδιο Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες των οικογενειών.
«Στον χώρο αποφασίζει ο πρόεδρος της επιτροπής διερεύνησης. Ούτε ο περιφερειάρχης, ούτε η πρόεδρος της Δημοκρατίας» ειπώθηκε από μέλος της επιτροπής πραγματογνωμόνων οικογενειών.
Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με την ΕΔΑΠΟ:
Ο ΟΣΕ έχει ανακοινώσει πόρισμα μίας σελίδας με σφάλμα στην ακολουθία των γεγονότων.
Η Hellenic Train έχει καταλήξει σε πόρισμα 20 σελίδων, στο οποίο δεν εντοπίζεται καμία ευθύνη της εταιρίας.
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων έχει ανακοινώσει πόρισμα 23 σελίδων, στο οποίο αποδέχεται την ευθύνη του ΟΣΕ, αλλά εξετάζει μόνο το τυπικό σκέλος.
Από το υπουργείο Μεταφορών η μόνη ενέργεια ήταν ο διορισμός της τριμελούς επιτροπής εμπειρογνωμόνων.
Η τριμελής επιτροπή κατέληξε σε πόρισμα 228 σελίδων, όπου αποδέχεται ευθύνη του ΟΣΕ, αλλά βασίζεται σε ελλιπή στοιχεία, όπως είπαν οι πραγματογνώμονες των οικογενειών.
Οι εμπειρογνώμονες της Εισαγγελίας κατέληξαν σε πόρισμα 258 σελίδων, το οποίο έχει σωστή ακολουθία κατά την ΕΔΑΠΟ.

Τα κενά ασφαλείας ένα χρόνο μετά την σιδηροδρομική τραγωδία​

Φτάνοντας στο σήμερα, όπως φαίνεται, ο ελληνικός σιδηρόδρομος έχει την ίδια εικόνα, καθώς σύμφωνα με τον κ. Λακαφώση, σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει στα ζητήματα ασφαλείας. «Ο σημερινός υπουργός Μεταφορών θα έπρεπε να είναι λίγο ανήσυχος, γιατί δεν πάνε όλα καλά» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Συγκεκριμένα
  • Οι κανονισμοί ραδιοτηλεφωνίας εξακολουθούν να μην τηρούνται.
  • Δεν έχει γίνει επικαιροποίηση του απαρχαιωμένου Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας (ΓΚΚ) και των λοιπών κανονισμών.
  • Δεν υπάρχουν ελάχιστες απαιτήσεις λειτουργίας με σαφή κλιμάκωση λήψης επιπρόσθετων μέτρων, από το να τοποθετηθούν περισσότεροι σταθμάρχες έως του σημείου εφόσον απαιτηθεί να σταματήσει η κυκλοφορία του τρένου.
  • Δε λαμβάνονται μέτρα (π.χ. βραδυπορίες) σε άμεση ανίδραση σε υποβάθμιση τεχνικών προσδιαγραφών λόγω βλάβης.
  • Δεν υπάρχει καμία διαδικασία πραγματικού ελέγχου της εφαρμογής του ΓΚΚ και καμία αξιολόγηση της επίδοσης του προσωπικού σε κρίσιμες θέσεις για την ασφάλεια

Εδω δενε χουμε ενα εγκλημα.Εχουμε πολλαπλα εγκληματα..το ενα πανω στο αλλο.Μιλαμε για συληοπτες καταστασεις.Απο το ξοανο καραμανλοκαθαρμα που τον ξαναψηφισαν..μεχρι το αλλο το ξοανο που τα μπαζωσε/...σταθμαρχες..μηχανοδογος...,οσε..τραινοσε..ιταλικη εταιρια...ΚΡΑΤΟΣ...εγκληματιες πασης φυσεως.
ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΛΕΜΕ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,516 μηνύματα.
Εδω δενε χουμε ενα εγκλημα.Εχουμε πολαλλπα εγκληματα..το ενα πανω στο αλλο.Μιλαμε για συληοπτες καταστασεις.Απο το ξοανο καραμανλοκαθαρμα που τον ξαναψηφιδσαν..μχτι ρο αλλο το ξοανο που τα μπαζωσε/...σταθμαρχες..μηχανοδογος...,οσε..τραινοσε..ιταλικη εταιρια...ΚΡΑΤΟΣ...εγκληματις πασης φυσεως.
ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΛΕΜΕ.
Δυστυχώς έχω χάσει τις ελπίδες μου ότι θα αποδοθούν ευθύνες
Εδω ειναι ολοφάνερο ότι δεν είχαν κάνει το παραμικρό για να υπάρχει ασφάλεια, εγκληματικες παραλείψεις και αδιαφορία και κοροϊδία μέσα στα μούτρα μας, και δεν ιδρωνει το αυτί τους, η εξεταστική επιτροπή ένα θέατρο ολόκληρο τους έβγαλε αθώους και όλα καλά προχωράμε
Τι άλλα στοιχεία αποδείξεις πόσο πιο αδιαμφισβητητα, ειναι ήδη ατρανταχτα αυτά που έχουμε όμως την βγάλανε λάδι, ο άλλος ξαναβγηκε βουλευτης Σέρρες και είχε και υφακι από πάνω και ειρωνευοταν στην επιτροπή
Εμετός είναι όλοι τους αυτοί, σιχαματα για το πολιτικό φαινεσθαι παίζουν παιχνίδια και γελάνε στις πλάτες μας, δεν χαμπαριαζουν. Ένας vigilante τους χρειάζεται.

Πιστεύετε θα τιμωρηθούν ποτέ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Screenshot_20240227_210709_Chrome.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,813 μηνύματα.
Εδω δενε χουμε ενα εγκλημα.Εχουμε πολαλλπα εγκληματα..το ενα πανω στο αλλο.Μιλαμε για συληοπτες καταστασεις.Απο το ξοανο καραμανλοκαθαρμα που τον ξαναψηφιδσαν..μχτι ρο αλλο το ξοανο που τα μπαζωσε/...σταθμαρχες..μηχανοδογος...,οσε..τραινοσε..ιταλικη εταιρια...ΚΡΑΤΟΣ...εγκληματις πασης φυσεως.
ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΛΕΜΕ.
Αυτό εβλεπα σήμερα και εκνευρίστηκα. Ξέρεις πόσο θα κόστιζε το σύστημα τηλεδιοίκησης, αν οι άχρηστοι έκαναν ΜΙΑ φορά σωστά τη δουλειά τους; 200.000 ευρώ. Με 200.000 ευρώ δε θα μιλούσαμε ποτέ σε αυτό το θρεντ.
Και το μπάζωμα ξέρεις πόσο; 700.000. Μέσα σε δύο μέρες βρήκαν τα λεφτά, έκοψαν το τιμολόγιο και τα μπάζωσαν κιόλας. Αλλά τα 200.000 τα θεώρησαν πολλά μάλλον για τις ζωές μας.
Ε ρε ξεφτιλισμένοι.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,576 μηνύματα.
Κια το κερασακι στην τουρτα..η εξεταστικη επιτριοπη στην βουλη..αντι να πανε κατευθειαν στα δικαστηρια το καραμανιλκο καθαρμα/Κια οσους πολιτικους εχουν ευθυνη.ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,653 μηνύματα.
Ώρες ώρες σκέφτομαι τι παιχνίδια παίζει η τύχη: η μητέρα της Μαρθης λέει πως η κόρη της και η κολλητή της έχασαν το προηγούμενο τρένο, ο γιος μου θα έπαιρνε εκείνο το τρένο, αν δεν είχε πρόσκληση να μείνει ένα ακόμη βράδυ στο Βόλο.

Λες και είμαστε μαριονέτες και κάποιος κουνάει τα σχοινια.
 

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Αυτό εβλεπα σήμερα και εκνευρίστηκα. Ξέρεις πόσο θα κόστιζε το σύστημα τηλεδιοίκησης, αν οι άχρηστοι έκαναν ΜΙΑ φορά σωστά τη δουλειά τους; 200.000 ευρώ. Με 200.000 ευρώ δε θα μιλούσαμε ποτέ σε αυτό το θρεντ.
Και το μπάζωμα ξέρεις πόσο; 700.000. Μέσα σε δύο μέρες βρήκαν τα λεφτά, έκοψαν το τιμολόγιο και τα μπάζωσαν κιόλας. Αλλά τα 200.000 τα θεώρησαν πολλά μάλλον για τις ζωές μας.
Ε ρε ξεφτιλισμένοι.
Θα σου πω κάτι.. και όπως θέλεις πάρτο . φταίει το κράτος πράγματι, αλλά ακόμα και αν όλα ήταν στη θέση τους και λειτουργούσαν άψογα, το ατύχημα πάλι θα γινοταν και τα παιδιά θα πεθαιναν ούτως η άλλως. Αν σε κυνηγάει ο διάβολος , δύσκολα γλυτώνεις και μην με ρωτήσεις γιατί σε κυνηγάει...δες την σειρά των ταινιών "βλέπω το θανατο σου" και ίσως καταλάβεις..
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,653 μηνύματα.
Μου έκανε εντύπωση και η τύχη αυτού του παιδιού
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top