Ταινίες που πρέπει να δούμε

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ἂν καὶ δὲν εἶμαι φὰν τοῦ εἴδους, σοῦ προτείνω μιὰ ἀξιόλογη ταινία μὲ τὴ Sandra Bullock "The proposal" («Ἡ πρόταση») ποὺ βγῆκε τὸ 2009.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cr 7

Δραστήριο μέλος

Ο cr 7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Μύρινας (Λέσβος). Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Καμία κωμωδία κάποιος :D...αλλά να γελάς όχι από εκείνες που λένε κωμωδία και στο τέλος κοιμάσαι:sleep:...ή καμία οικογενειακή για τα Χριστούγεννα για όλη την οικογένεια για να στρωθούμε στην.... τηλεόραση :popcorn:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ψαραδέλλη

Διάσημο μέλος

Η Ψαραδέλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,030 μηνύματα.
Pi - "π"
Ο Μαξ Κοέν, ένας ευφυής μαθηματικός που ακροβατεί ανάμεσα στα δισδιάκριτα όρια της ευφυΐας και της τρέλας, τα τελευταία δέκα χρόνια προσπαθεί να ξεκλειδώσει τον μυστικό κώδικα που διέπει το υλικό και άυλο σύμπαν. Καθώς πλησιάζει στη λύση, το χάος κατακλύζει τον κόσμο γύρω του. Κλεισμένος στο διαμέρισμά του στη Νέα Υόρκη, αποκομμένος απ' τον έξω κόσμο δουλεύει μέρα νύχτα στον «Ευκλείδη», τον χειροποίητο υπολογιστή του, ψάχνοντας να φτάσει στη λύση του μυστηρίου που κρύβεται πίσω απ' τον αριθμό που εκφράζει το λόγο της περιφέρειας ενός κύκλου με τη διάμετρό του, τον αριθμό «π».

Ταλαντευόμενος στο χείλος του γκρεμού της ψυχικής του υγείας, πρέπει να διαλέξει μεταξύ τάξης και χάους, ιερού και βλάσφημου, γνώσης και αγνοίας και να αποφασίσει αν μπορεί να αντιμετωπίσει την επιβλητική δύναμη της ανακάλυψης του. Διαπιστώνει ότι η έρευνά του δεν έχει μείνει όσο μυστική θα ήθελε. Καταδιώκεται από μια χρηματιστηριακή εταιρεία της Wall Street και μια παραθρησκευτίκη ομάδα που αναζητεί το πραγματικό όνομα του Θεού, ένα όνομα με 216 χαρακτήρες, ακριβώς τον αριθμό που πιστεύει ότι έχει συναντήσει στη δική του έρευνα.

Καταβεβλημένος από φόβο και με την κατάστασή του να επιδεινώνεται συνεχώς, αρχίζει να χάνει το μυαλό του. Θέλοντας να φτάσει μέχρι το τέλος, συνεχίζει την έρευνά του παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλει ο μοναδικός φίλος του και πρώην μέντοράς του να τον πείσει να κάνει πίσω.

Η πρώτη κινηματογραφική απόπειρα του Ντάρεν Αρονόφσκι αποτελεί ένα ψυχολογικό θρίλερ μια εξερεύνηση πάνω στο θέμα της εμμονής. Όπως τόσες εξαιρετικές δημιουργίες του ανεξάρτητου αμερικανικού κινηματογράφου πραγματοποιήθηκε με μοναδική χρηματοδότηση δωρεές των 100 δολαρίων από φίλους και συγγενείς στους οποίους ο σκηνοθέτης υποσχέθηκε να πληρώσει στον καθένα 150 δολάρια αν η ταινία είχε κερδοφορία, διαφορετικά θα υπήρχε η ηθική ανταμοιβή της αναγραφής των ονομάτων τους στους τίτλους τέλους.

Ο προϋπολογισμός έφτασε περίπου στα 60.000 δολάρια και μετά την πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Σάντανς(Sundance) του 1998, που οδήγησε στην αποθέωση της ταινίας και στο βραβείο σκηνοθεσίας για τον Αρονόφσκι, αγοράστηκε για ένα εκατομμύριο δολάρια. Το «π» κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους λίγους μήνες αργότερα με επαινετικά σχόλια από κριτικούς και περισσότερα από τρια εκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις.

trailer https://www.youtube.com/watch?v=oQ1sZSCz47w

πηγή
via

Προσωπικο μου σχολιο: Ψιλοψυχοπλακωμα...αλλα οι λατρεις των θετικων επιστημων ισως την βρουν ενδιαφερουσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yperoxi

Δραστήριο μέλος

Η yperoxi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Κάτι ακόμα σε ψυχοπλάκωμα: ένα ζευγάρι κ πώς από τον έρωτα κ το πάθος φτάνει στο μίσος κ την εκδίκηση. Απίστευτη ταινία!!

Τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα.

Ένα ζευγάρι ζει τον απόλυτο έρωτα. Δίνουν τα πάντα ο ένας στον άλλο. Αγαπιούνται με όλη τη δύναμη του μυαλού και του σώματός τους. Το πάθος τους ωθεί σε πράξεις και σε λόγια που δεν περίμεναν ποτέ να πουν. Το sex είναι τόσο έντονο που τους αρρωσταίνει. Τους κάνει κακούς, αλύπητους. Η αφοσίωση που δείχνουν τους κάνει να ανακαλύψουν τα όριά τους. Να γνωρίσουν τους πιο ακραίουςεαυτούς τους και να τους σιχαθούν.
Στο sex είναι και οι δύο πρόθυμοι να δοκιμάσουν, να πειραματιστούν, να γευτούν νέες απολαύσεις και τιμωρίες. Όχι από περιέργια βέβαια. Αλλά μέσα στην παραφροσύνη του μοιραίου τους έρωτα. Η ζωή τους είναι πλήρως εξαρτημένη από αυτό το ολέθριο σεξουαλικό πάθος, το οποίο κατακλύζει την συμβίωση και την καθημερινότητά τους. Ο σαδισμός του δε μένει μόνο στο κρεβάτι και αυτή γίνεται ένα με την απόλυτη υποταγή της.
Ο Oscar (Peter Coyote) διηγείται την ανατριχιαστικά θλιβερή και χοντροκομένη ιστορία του με την Μimi (Emmanuelle Seigner) σε έναν ντροπαλό άγγλο, τον Nigel (Hugh Grant). Toν σοκάρει και τον αηδιάζει, λέγοντάς του λεπτομέρειες που δε λες, παρά μόνο για να απαλύνεις τον δικό σου πόνο, μεταβιβάζοντάς τον αλλού. Ο Nigel νιώθει τρόμο σε κάθε λεπτό της έντονης αυτής αφήγησης. Προσβάλλεται από την επιθετική γλώσσα του Oscar. Αλλά μαγνητίζεται. Βλέπει σε τι βάθη μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος όταν είναι αντισυμβατικός στην ζωή και στο sex του. Αλλά και τι μαύρα φεγγάρια μπορεί να περάσει ένα ζευγάρι, όταν κάνει την αγάπη του μίσος και εκδίκηση.
Γιατί όταν δεις τα όριά σου, πόσο μάλλον όταν τα περνάς, φοβάσαι τον εαυτό σου. Καταλήγεις να τον σιχαίνεσαι. Και να μισείς τον άνθρωπο που σου έδειξε αυτόν τον δρόμο. Που σε οδήγησε στην ολική καταστροφή του μυαλού και στο ρήμαγμα του κορμιού σου.
Αλλά αυτό είναι κάτι που ένας απλός, συμβατικός άνθρωπος σαν τον Nigel δεν καταλαβαίνει. Εντυπωσιάζεται από την ένταση του sex και των συναισθημάτων. Από την περιπλοκότητα του ζευγαριού που έχει απέναντί του. Ο Polanski καταφέρνει να δείξει την αντίθεση των δύο κόσμων, αντιπαραβάλλοντας τον Oscar και τη Mimi, με τον Nigel και τη γυναίκα του (Kristin Scott Thomas). Δείχνει πόσο δύσκολο είναι για τους μεν να αλλάξουν πορεία και για τους δε να μη σαγηνευτούν από αυτή. Και με την κινηματογραφική αφήγηση να πηδάει από το παρελθόν στο παρόν, δείχνει πώς οι πράξεις του χτες αφήνουν ανεξίτηλα σημάδια στο σήμερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ajusshi

Διάσημο μέλος

Ο η σκέψη μου σκέφτηκε τον εαυτό της αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,810 μηνύματα.


moon
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ajusshi

Διάσημο μέλος

Ο η σκέψη μου σκέφτηκε τον εαυτό της αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,810 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loony

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Loony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,754 μηνύματα.
The city of angels
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θησεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θησεύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 220 μηνύματα.
se7en, intouchables
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ajusshi

Διάσημο μέλος

Ο η σκέψη μου σκέφτηκε τον εαυτό της αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,810 μηνύματα.

MaroSter

Νεοφερμένος

Η Μάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Μαθητής/τρια. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
The ugly truth . Ταινιαρα με πααρα πολυ γελιο! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νεογέννητος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νεογέννητος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 848 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catlin

Δραστήριο μέλος

Η Βάσια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 427 μηνύματα.
Funeral Parade of Roses
(η πένθιμη παρέλαση των ρόδων)

Τόσιο Ματσουμότο


tumblr_l9bfu74hYs1qzzxybo1_500.png
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thalalla

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η thalalla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 221 μηνύματα.
How to Get Rid of Others
Hvordan Vi Slipper Afmed de Andre
Πως να Ξεφορτωθούμε Τους Άλλους


Σε ένα κοντινό μέλλον, η Δανέζικη κοινωνία αποφασίζει να απαλλαγεί μια και καλή από τους πολίτες εκείνους που δεν συνεισφέρουν στην παραγωγική διαδικασία. Προωθείται η ιδέα πως θα πρέπει να ξεφορτωθούμε όλους 'αυτούς', για να καθαρίσει ο κόσμος μας. Παρά τους νόμους που θεσπίστηκαν, το σύνταγμα που αναθεωρήθηκε, τους εκπροσώπους που εκλέχθηκαν δημοκρατικά παραμένει μια μερίδα ανθρώπων που είναι 'αδρανείς'. Υπό αυτές τις συνθήκες όποιος επιμένει να ζει, πρέπει να εξολοθρευτεί.

Plot Summary
The Danish government has figured out that 20% of the population receives more than 60% of the welfare programme. In order to change this, all losers, alcoholics, handicapped and unemployed are rounded up and put into concentration camps.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Plot Summary
The Danish government has figured out that 20% of the population receives more than 60% of the welfare programme. In order to change this, all losers, alcoholics, handicapped and unemployed are rounded up and put into concentration camps.

πωπω, τι φρικη...

τουλαχιστον στην ελλαδα ειμαστε πολιτισμενοι.
τους αφηνουμε να πεθάνουν στο δρόμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kliklikos

Νεοφερμένος

Ο kliklikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.


Το λιμάνι της Χάβρης (2011) - Le Havre.
Σκηνοθεσία: Ακι Καουρισμάκι

Ο Μαρσέλ Μάρξ μποέμ «αποτυχημένος» συγγραφέας στο Παρίσι,
έχει αποσυρθεί στο λιμάνι της Χάβρης στην Νορμανδία

όπου ζεί
λουστράροντας παπούτσια .
Μια μέρα ένα ακόμη φορτίο παράνομων λαθρομεταναστών θα πέσει
στα χέρια της αστυνομίας
και ένας έφηβος Αφρικάνος λαθρομετανάστης ο Ιντρισα,
θα καταφέρει να ξεφύγει.
Ο Μαρσέλ Μάρξ (τον υποδύεται ο Αντρέ Βίλμς) θα τον συναντήσει τυχαία,
θα τον περιθάλψει
και παρά την ασφυκτική αναζήτηση της αστυνομίας
θα κινητοποιήσει μια ολόκληρη μικροκοινωνία ανθρώπων με στόχο να τον προστατεύσει
και να τον βοηθήσει να ταξιδέψει
στο Λονδίνο για να συναντήσει την μητέρα του.




ένα μικρό αριστούργημα.







 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catlin

Δραστήριο μέλος

Η Βάσια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 427 μηνύματα.
Πέρυσι στο Μάριενμπαντ

Alain Resnais


6791a60e-088e-43e2-95a7-42540bc23dce.jpg

Σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην εξοχή, ένας άντρας (Χ) χρησιμοποιεί όλα τα μέσα για να πείσει μια παντρεμένη γυναίκα (Α) να φύγει μαζί του. Η γυναίκα μόλις και μετά βίας μπορεί να ανακαλέσει στη μνήμη της την ερωτική ιστορία που είχαν -ή μήπως δεν είχαν;- τον προηγούμενο χρόνο στο Μαρίενμπαντ ή ίσως κάπου αλλού. Ο σύζυγος ή συνοδός (Μ), παραμένει σταθερά και διακριτικά στο πλευρό της. Δυσοίωνοι οργανικοί ήχοι επαναλαμβάνονται καθώς το προοπτικό πεδίο της κάμερας ανιχνεύει ανάμεσα στους απέραντους διαδρόμου ενός μπαρόκ ξενοδοχείου. Σκορπισμένα πλήθη με βραδινές ενδυμασίες, εγκαταλειμμένοι μέσα σε έναν αντίλαλο. Ο άντρας προσπαθεί να ξυπνήσει τη θολή μνήμη της γυναίκας, να της θυμίσει τις υποσχέσεις της προηγούμενης χρονιάς και να την πείσει να φύγει μαζί του. Ο ‘σύζυγος’ της γυναίκας γυροφέρνει με ένα πένθιμο ύφος, ενώ παίζει ένα περίεργο παιχνίδι στο οποίο πάντα κερδίζει. Ο Χ επαναλαμβάνει συνεχώς σαν σύνθημα τη λέξη «Πέρυσι», μαζί με κάθε συνάντηση του με τη γυναίκα, που κάθε φορά λαμβάνει χώρα σε διαφορετική τοποθεσία, μέσα σε διαφορετικά κουστούμια. Ακόμα και η ιστορία του αλλάζει κάθε φορά και η απορία μένει μετέωρη…
Το άλυτο αίνιγμα της υπόθεσης δεν είναι παρά η αφορμή και η αφετηρία για μια μοναδική, ονειρική κινηματογραφική εμπειρία, ένα μαεστρικό παιχνίδι με το χώρο και το χρόνο, ένα διεισδυτικό σχόλιο για την εύπλαστη φύση της μνήμης. Μια ευφυέστατη δημιουργία που όμως απαιτεί –και πετυχαίνει- την πλήρη παράδοση των αισθήσεων.


Πηγή:www.monopoli.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,915 μηνύματα.


Το λιμάνι της Χάβρης (2011) - Le Havre.
Σκηνοθεσία: Ακι Καουρισμάκι
Πολύ ωραία ταινία, πράγματι.
Θα την έβαζα σε αυτό το θρεντ, δίπλα στο φράχτη! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diotima

Διάσημο μέλος

Ο diotima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,480 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top