Τι συμβαίνει με τη Βoeing: Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από τον κολοσσό

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,055 μηνύματα.
Σαχλαμάρες. Τον έλεγχο των αεροπλάνων τον κρίνει ανεξάρτητη αρχή και όχι ο κατασκευαστής.
Οτι ναναι.
Οταν παραδωσεις ελαττωματικο αερτοπλανο...καποια στιγμη ότι ελεγχο και να κανεις θα σκασει η βομβα.Λεμε η μποινγκ εχει ριξει ποιοτητα..τι δεν καταλαβαινεις; Κια δεν το λεω εγω..προχτες ειχε εναν ειδικο που μιλαγε και το ελεγε και το ξερει και η κουτση Μαρια χρονια τωρα...οτι η μποινγκ σημερα δεν ειανι η ιδια με την μποινγκ ΤΟΤΕ.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
Οτι ναναι.
Οταν παραδωσεις ελαττωματικο αερτοπλανο...καποια στιγμη ότι ελεγχο και να κανεις θα σκασει η βομβα.Λεμε η μποινγκ εχει ριξει ποιοτητα..τι δεν καταλαβαινεις; Κια δεν το λεω εγω..προχτες ειχε εναν ειδικο που μιλαγε και το ελεγε και το ξερει και η κουτση Μαρια χρονια τωρα...οτι η μποινγκ σημερα δεν ειανι η ιδια με την μποινγκ ΤΟΤΕ.
Σαχλαμάρες έλεγε ο ειδικός. Τον άκουσα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,168 μηνύματα.
Δεν γίνεται τίποτα τυχαία. Βάζουν κάτω τα νούμερα και βλέπουν οτι τους συμφέρει αυτή η τακτική γιατί θα έχουν γλιτώσει τόσα χρήματα που και να πέσουν 2-3 αεροπλάνα, οι αποζημιώσεις των συγγενών θα είναι ψίχουλα σε σχέση με αυτά που θα έχουν βγάλει τόσα χρόνια. Το ίδιο ακριβώς έγινε και στα Τέμπη.
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,818 μηνύματα.
Ναι ναι προφανώς όλες οι αεροπορικές όταν κλείνεις τα εισιτήρια σου γράφουν και το aircraft type δίπλα.
Ευχαριστώ ρε Φωτάρα!
Δεν ισχύει ακριβώς. Το αεροπλάνο μπορεί να αλλάξει ακόμα και το τελευταίο λεπτό. Αν θες να είσαι σίγουρος οτι θα αποφύγεις boeing (που δεν υπάρχει λόγος), θα πρέπει να βρεις εταιρεία που έχει μόνο airbus στον στόλο της.
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Νεκρός και ο δεύτερος πληροφοριοδότης ο οποίος μίλησε.

Στη Σοβιετική ένωση σε μάζευε η KGB αν έλεγες κάτι για το καθεστώς, στον καπιταλισμό σε σκοτώνουν αν πεις κάτι αρνητικό για τις εταιρίες.

 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μηχανικός λογισμικού και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
Έπρεπε να το δω λίγο νωρίτερα αυτό το thread. Χθες έκλεισα εισιτήρια για Λονδίνο τον επόμενο μήνα, μπαίνω τώρα να δω πληροφορίες πτήσης με τη Ryanair και βλέπω Boeing. Καλά θα πάει αυτό :blink::blink:
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Έπρεπε να το δω λίγο νωρίτερα αυτό το thread. Χθες έκλεισα εισιτήρια για Λονδίνο τον επόμενο μήνα, μπαίνω τώρα να δω πληροφορίες πτήσης με τη Ryanair και βλέπω Boeing. Καλά θα πάει αυτό :blink::blink:

Μόνο Boeing 737 έχει η Ryanair 😂😂.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 31,055 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Ειπε.... ο ειδικος Ακικος.
:thankuu:

Νταξ εσυ να πηγαινεις με μποινγκ..αλλα σταματα να προσπαθεις να πεισεις και τους αλλους.

Το πιο τραγικό εδώ είναι ότι μιλάμε για αεροπλάνα όπου αν πάει κάτι πολύ στραβά πέθανες στην κυριολεξία, αρα όχι σε καμία περίπτωση δεν προτιμάω την Boeing έναντι της Airbus αυτήν την στιγμή. Εξαλου η Airbus έχει πολύ πιο άνετα αεροπλάνα έναντι της Boeing, έχω ταξιδεύσει με Airbus A321 και Boeing 737 και το Airbus ήταν πολύ πιο άνετο και less noisy than 737 variants.

Και στα long body aircrafts η Airbus πάει καλύτερα λόγω του A350 το οποίο σπάει ταμεία με πάνω από 1000 παραγγελίες.

IMG_4926.jpeg
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,882 μηνύματα.
Ειπε.... ο ειδικος Ακικος.
Η επίκληση στην αυθεντία είναι λάθος. Τις ειδήσεις της ΕΡΤ της ακούω ενώ κάνω διάδρομο και το συγκεκριμένο το άκουσα. Ο ειδικός είπες για τις ανεξάρτητες αρχές αλλά μετά τρομοκρατούσε χωρίς λόγο και στο τέλος έκλεισε ότι η boeing είναι ασφαλής και πρότρεψε το κόσμο να ταξιδεύει.

Όσο περνάνε οι δεκαετίες τα αεροπλάνα γίνονται πιο ασφαλή και οι πτήσεις πιο πολλές. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετος είναι ειδικός μόνο στα χαρτιά.

Κοιτά τα στατιστικά της AirBus πόσο έχουν αυξηθεί οι πτήσεις από το 2000 που ο ειδικός έλεγε ασφαλή τα αεροπλάνα και πόσο έχουν μειωθεί τα ατυχήματα.
Yearly number of fatal accidents 1959-2023.png

Yearly fatal accident rate per million flights.png

Στο reddit εξηγουν την παραπληροφόρηση για όποιον δεν βαριέται να διαβάσει.
https://www.reddit.com/r/boeing/comments/1bg94g4

Γιατί τόσο χαμός με την boeing;
Aπλούστατα επειδή ειναι αμερικάνικη εταιρεία και υπάρχει έντονος αντιαμερικανισμός παγκοσμίως.
 

Skiyo

Διάσημο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,228 μηνύματα.
Έπρεπε να το δω λίγο νωρίτερα αυτό το thread. Χθες έκλεισα εισιτήρια για Λονδίνο τον επόμενο μήνα, μπαίνω τώρα να δω πληροφορίες πτήσης με τη Ryanair και βλέπω Boeing. Καλά θα πάει αυτό :blink::blink:
Δεν έχω ακούσει κάποιο σοβαρό περιστατικό με τη ryanair για να φοβάσαι να πετάξεις με τα αεροσκάφη Boeing 737. Είναι δοκιμασμένα αεροσκάφη. Και εμείς κλείσαμε εισητηριο για τη γιαγιά μου με ryanair και θα πετάξει αυτή σε λίγες μέρες.

Επίσης η μάνα μου πέταξε για Μάντσεστερ με ryanair από Κρήτη πριν λίγες μέρες. Όλα καλά.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Πάντως όσοι ταξιδεύουμε με Aegean (yes I am this guy) δεν έχουμε κανένα θέμα ανησυχίας καθώς η Aegean έχει 76 αεροπλάνα τα οποία είναι τα εξής:

• Airbus A320: 28 in service
• Airbus A320 Neo: 16 in Service
• Airbus A321: 5 in Service
• Airbus A321 Neo: 13 in service
• ATR 72-600: 14 in service under Olympic Air livery

• Orders in process, will be delivered during 2024-2027 time period

• Airbus A320 Neo: 5
• Airbus A321 Neo: 13
• Airbus A321 Neo LR: 4 [Longer range version of A321 for longer distances]


Αρα δεν έχετε θέμα όσοι είστε με Aegean, επίσης τα Boeing δεν έχουν γενικά θέμα αλλά μόνο τα 737 Max τα οποία έκαναν τα πρώτα τους ταξίδια στα τέλη του 2018. Κάτι ακούγεται και για τα 787 όμως για Ευρώπη δεν θα μπείτε σε τέτοιο αεροπλάνο καθώς είναι large scale aircraft για μεγάλες αποστάσεις (όπως το A350 της Airbus) βέβαια αν θέλετε να πάτε non stop στις ΗΠΑ να ξερετε ότι η United Airlines πετάει με 787-800 για Chicago O’Hare και για Newark liberty ενώ η American επίσης χρησιμοποεί 787-800 για Philadelphia και JFK Airport. Όμως μπορείτε να το κάνετε skip το 787 καθώς η Delta airlines πετάει για JFK και Boston με A350-900 ενώ για Atlanta βάζει τα A330. Βέβαια, το αρνητικό της Delta είναι ότι δεν ανήκει στην Star alliance όπως η Aegean, United, Turkish, Lufthansa etc με αποτέλεσμα να χάνεις miles bonus.

Boeing 787-900 United Airlines
IMG_4379.jpeg


Airbus A350-900 Delta Airlines

IMG_4926.jpeg
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 7,293 μηνύματα.
Mη μιλάτε ρε παιδιά για τη μπόινγκ και νομιζουν οτι ειστε whistleblowers και σας κλαιμε
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 720 μηνύματα.
Γιατί τόσο χαμός με την boeing;
Aπλούστατα επειδή ειναι αμερικάνικη εταιρεία και υπάρχει έντονος αντιαμερικανισμός παγκοσμίως.
Δυστυχώς έχεις άδικο. Είναι αλήθεια πως η Boeing είχε παραμελήσει την ποιότητα για να κόψει κόστη εδώ και πολλά χρόνια.

Είναι αλήθεια, πως τα αεροπλάνα τα ελέγχει, ΕΚΤΟΣ από την εταιρεία παραγωγής, η αντίστοιχη εταιρεία ασφαλειας ναυσιπλοΐας. Στην Ευρώπη αυτή είναι η EASA , με κεντρικά στην κολωνια. Αυτή ελέγχει οποίο αεροπλάνο πετάει εντός εναέριου χώρου της ΕΕ, και αυτή είναι και ο λόγος που δεν έχουμε τέτοια ατυχήματα εντός ΕΕ: η ευρωπαϊκή νομοθεσία και ο έλεγχος στο συγκεκριμένο τομέα είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Σε αντιδιαστολή με τις αμερικανικες αρχές που δεν τα πάνε και πολύ καλά τα τελευταία χρόνια (μιλάω μόνο για την αεροπλοΐα όχι γενικα).
Η Αυστραλία και Ν. Ζηλανδία έχουν επίσης πολύ καλό έλεγχο των αεροπλάνων τους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πως καταστρέφεις την καλύτερη εταιρεία αεροναυπηγικής μέσα σε λίγα χρόνια, μακριά από την Boeing σε όσους ταξιδεύουν με αεροπλάνα καθώς μιλάμε για την ίδια μας την ζωή.
Που στηρίζεται ότι ήταν η καλύτερη εταιρεία αεροναυπηγικής? Εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία οπιον γνώριζα στον χώρο την Airbus θεωρούσε καλύτερη. Μιλάω από άποψη μηχανικής, όχι market share κλπ.
Δε δουλεύω στο χώρο, αν και λόγω σπουδών και χώρας διαμονής γνωρίζω πολλά άτομα που δουλεύουν στην αεροναυπηγική, και όλοι συμφωνούσαν ήδη πριν τα ατυχήματα ότι η Airbus είναι αρτιότερη. Φυσικά αυτά ήταν ίσως biased απόψεις, για αυτό ρωτάω, το έχεις δε κάπου αυτό? Γιατί μου κάνει εντύπωση...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Φίλτατε physicscrazy καλωσόρισες ξανά στο φόρουμ. Ελπίζω να έγινες physicsmad. :P

Φώτη με την τελευταία φρενίτιδα των απολύσεων, και των ασαφών "αναδιαρθρώσεων" που κάνουν οι μεγάλες εταιρίες ακόμη και στην κατασκευαστική μηχανολογία (όπως η Airbus, Boeing, Siemens,..) θα δούμε πολλά παρόμοια άρθρα καθώς η παλαιά φουρνιά των μηχανικών, μαθηματικών και φυσικών που αποτελούσαν τις βασικές ειδικότητες και παρείχαν ένα επιστημονικό κύρος στο προφίλ τους έχει υποκατασταθεί από άσπρα κολλάρα μηχανικών τεχνητής νοημοσύνης...αμφιλεγόμενων πτυχίων και σπουδών ή ακόμη και διοικητικών στελεχών (νομικής, ιστορίας της τέχνης...) που θέλουν να έχουν άποψη και σε θέματα αεροναυπηγικής και αν μη τι άλλο με το ζόρι να συνδεθεί με τεχνητή νοημοσύνη. Άσχετοι θέλουν να έχουν άποψη σε κομβικά σημεία στην κατασκευή ενός τεχνολογικού προϊόντος πόσο μάλλον όταν αυτό έχει πολύπλοκες διατάξεις όπως ένα αεροσκάφος. Δεν είναι τυχαίο που άλλες εταιρίες π.χ. η Κόντακ χρεωκόπησε, ή η Xerox με τα φωτοτυπικά μηχανήματα επίσης έχει προβλήματα αν δεν κάνω λάθος. Όταν βλέπεις στις περισσότερες αγγελίες εργασίας δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο σεξουαλικό προφίλ των υποψηφίων ή στην φυλετική μίξη (diversity) και πόσο network έχει κάποιος παρά τις δεξιότητες που έχει σε συγκεκριμένα project χωρίς να τους ενδιαφέρει πόσο καλός ήταν κάποιος ως φοιτητής ή όταν ψάχνουν "αρχάριους" επαγγελματίες με τουλάχιστον 5ετη εργασιακή προϋπηρεσία σε δεξιότητες που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο εργασίας με αποτέλεσμα να κάνουν συνεχείς δοκιμές προσωπικού με αόριστα key performance indicators όλα είναι ανεμενόμενα. Φτάνουν στο σημείο υπάλληλοι να λένε ότι με άλλους συνεργάστηκαν στην ομάδα και με άλλους έκαναν αξιολόγηση που δεν τους είχαν ξαναδεί ποτέ στην εταιρία!

Το δεύτερο μισό του αιώνα αυτού θα δει πολλές κρίσεις αξιοπιστίας στην τεχνολογία καθώς η υπερτεχνολογία δεν έχει δοκιμαστεί αλλά ούτε υπάρχει διάθεση. Πλέον οι εταιρίες λειτουργούν με όρους επενδυτών (πολιτικές και νομικίστικους κανονισμούς τραπεζικού συστήματος) με αποτέλεσμα να αφυδατώνουν κάθε διάθεση για σοβαρή επιστημονική άποψη. Όταν η τεχνητή νοημοσύνη διαφημίζεται ως η λύση σε κάθε πρόβλημα, η συζήτηση σταματάει. ;) Πρέπει να δούμε τι πάει λάθος.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Δυστυχώς έχεις άδικο. Είναι αλήθεια πως η Boeing είχε παραμελήσει την ποιότητα για να κόψει κόστη εδώ και πολλά χρόνια.

Είναι αλήθεια, πως τα αεροπλάνα τα ελέγχει, ΕΚΤΟΣ από την εταιρεία παραγωγής, η αντίστοιχη εταιρεία ασφαλειας ναυσιπλοΐας. Στην Ευρώπη αυτή είναι η EASA , με κεντρικά στην κολωνια. Αυτή ελέγχει οποίο αεροπλάνο πετάει εντός εναέριου χώρου της ΕΕ, και αυτή είναι και ο λόγος που δεν έχουμε τέτοια ατυχήματα εντός ΕΕ: η ευρωπαϊκή νομοθεσία και ο έλεγχος στο συγκεκριμένο τομέα είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Σε αντιδιαστολή με τις αμερικανικες αρχές που δεν τα πάνε και πολύ καλά τα τελευταία χρόνια (μιλάω μόνο για την αεροπλοΐα όχι γενικα).
Η Αυστραλία και Ν. Ζηλανδία έχουν επίσης πολύ καλό έλεγχο των αεροπλάνων τους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Που στηρίζεται ότι ήταν η καλύτερη εταιρεία αεροναυπηγικής? Εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία οπιον γνώριζα στον χώρο την Airbus θεωρούσε καλύτερη. Μιλάω από άποψη μηχανικής, όχι market share κλπ.
Δε δουλεύω στο χώρο, αν και λόγω σπουδών και χώρας διαμονής γνωρίζω πολλά άτομα που δουλεύουν στην αεροναυπηγική, και όλοι συμφωνούσαν ήδη πριν τα ατυχήματα ότι η Airbus είναι αρτιότερη. Φυσικά αυτά ήταν ίσως biased απόψεις, για αυτό ρωτάω, το έχεις δε κάπου αυτό? Γιατί μου κάνει εντύπωση...

Η Airbus έγινε η εταιρεία που είναι σήμερα στις αρχές της δεκαετίας του 2000 όταν και έκλεισε σημαντικές συμφωνίες με μεγάλες αεροπορικές όπως η Emirates, Delta, Lufthansa, Turkish, Qatar αλλά και την δικιά μας Aegean. Πριν το 2000 η Boeing κυριαρχούσε στα πάντα τόσο στο market share όσο και το innovation με αεροπλάνα θρύλους όπως το 747, 777,737 και το νεότερο 787 Dreamliner. Η Airbus ουσιαστικά έτρεχε να προλάβει την Boeing και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι το A380 ήρθε έως απάντηση στο 747 μετά από 36 ολόκληρα χρόνια ενώ το A350 ήρθε έως απάντηση στο 787 Dreamliner σχεδόν 7 χρόνια μετά. Η Boeing ήταν reflected με το American dream όμως τα τελευταία 20 χρόνια they have completely lost their way to produce reliable and effective jets με αποτέλεσμα η Airbus να τους περνάει άνετα πλέον σε πωλήσεις και orders. Μάλιστα η κατάσταση στην εικόνα της Boeing είναι τόσο άσχημη όπου πολλές αεροπορικές στέφονται πλήρως σε airbus για τον μελλοντικό τους στόλο, εταιρείες όπως η Turkish airlines, KLM, Aegean, Qantas αλλά και η Αμερικανική Delta Airlines η οποία έχει παραγγείλει συνολικά 63 Airbus A350 για τα ταξιδια μεγάλων αποστάσεων και κανένα Boeing 787 or 777X.



 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 720 μηνύματα.
Φίλτατε physicscrazy καλωσόρισες ξανά στο φόρουμ. Ελπίζω να έγινες physicsmad. :P
χαχαχα σε ευχαριστώ npb, πάντα mad/crazy about physics
έχει υποκατασταθεί από άσπρα κολλάρα μηχανικών τεχνητής νοημοσύνης...αμφιλεγόμενων πτυχίων και σπουδών ή ακόμη και διοικητικών στελεχών (νομικής, ιστορίας της τέχνης...) που θέλουν να έχουν άποψη και σε θέματα αεροναυπηγικής και αν μη τι άλλο με το ζόρι να συνδεθεί με τεχνητή νοημοσύνη.
......
Όταν η τεχνητή νοημοσύνη διαφημίζεται ως η λύση σε κάθε πρόβλημα, η συζήτηση σταματάει. ;) Πρέπει να δούμε τι πάει λάθος.
Oταν δω Generative AI model να φτιαχνει λογισμικό για αεροπλάνα (το οποίο παίζει να το χρησιμοποιήσουν πολύ γρήγορα για να κόψουν κοστη), ε τότε τα παρατάω όλα για να πα να γίνω μοναχός.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η Airbus έγινε η εταιρεία που είναι σήμερα στις αρχές της δεκαετίας του 2000 όταν και έκλεισε σημαντικές συμφωνίες με μεγάλες αεροπορικές όπως η Emirates, Delta, Lufthansa, Turkish, Qatar αλλά και την δικιά μας Aegean. Πριν το 2000 η Boeing κυριαρχούσε στα πάντα τόσο στο market share όσο και το innovation με αεροπλάνα θρύλους όπως το 747, 777,737 και το νεότερο 787 Dreamliner. Η Airbus ουσιαστικά έτρεχε να προλάβει την Boeing και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι το A380 ήρθε έως απάντηση στο 747 μετά από 36 ολόκληρα χρόνια ενώ το A350 ήρθε έως απάντηση στο 787 Dreamliner σχεδόν 7 χρόνια μετά. Η Boeing ήταν reflected με το American dream όμως τα τελευταία 20 χρόνια they have completely lost their way to produce reliable and effective jets με αποτέλεσμα η Airbus να τους περνάει άνετα πλέον σε πωλήσεις και orders. Μάλιστα η κατάσταση στην εικόνα της Boeing είναι τόσο άσχημη όπου πολλές αεροπορικές στέφονται πλήρως σε airbus για τον μελλοντικό τους στόλο, εταιρείες όπως η Turkish airlines, KLM, Aegean, Qantas αλλά και η Αμερικανική Delta Airlines η οποία έχει παραγγείλει συνολικά 63 Airbus A350 για τα ταξιδια μεγάλων αποστάσεων και κανένα Boeing 787 or 777X.



Α οκ μιλάς για αρκετά χρόνια πίσω
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
χαχαχα σε ευχαριστώ npb, πάντα mad/crazy about physics

Oταν δω Generative AI model να φτιαχνει λογισμικό για αεροπλάνα (το οποίο παίζει να το χρησιμοποιήσουν πολύ γρήγορα για να κόψουν κοστη), ε τότε τα παρατάω όλα για να πα να γίνω μοναχός.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Α οκ μιλάς για αρκετά χρόνια πίσω

Ναι ναι μιλάω για την περίοδο 1960-2005, δηλαδή όταν η Boeing έπαιζε χωρίς αντίπαλο σε όλες τις αγορές του πλανήτη. Πλέον δεν έχει σχέση με την Boeing του παρελθόντος και δεν θα έμπαινα σε 737 Max για κανέναν απολύτως λόγο.

Ας θυμηθούμε λίγο εποχές της παλιάς Olympic airways η οποία είχε παραγγείλει 4 Boeing 747 jumbo jets τα οποία πετούσαν στις ΗΠΑ, Αυστραλία και Καναδά. Ωραίες εποχές τόσο για την Boeing όσο και για την Ελλάδα.

IMG_5231.jpeg


IMG_5232.jpeg
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top