Τι συμβαίνει με τη Βoeing: Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από τον κολοσσό

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Εδώ ένα απόσπασμα από την κατάθεση του CEO της Boeing στο Αμερικανικό δικαστήριο, σε αυτό το απόσπασμα βλέπουμε την ανάκριση του CEO από τον Ρεπουμπλικανό γερουσιαστή Sen Hawley.

 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Η Boeing προχωράει στην εξαγορά της Spirit AeroSystems η οποία είναι ένας από τους βασικούς προμηθευτές της. Στόχος είναι η επίλυση των προβλημάτων στην μονάδα παραγωγής της Boeing.

 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Πριν 9 χρόνια το Al Jazeera είχε κάνει ένα documentary που μίλαγε για τα τρομακτικα προβλήματα ασφαλείας στο Boeing 787 Dreamliner program. Αν δείτε ακόμα και οι ίδιοι οι υπάλληλοι λένε ότι δεν θα έμπαιναν μέσα στο 787 καθώς η ποιότητα και η ασφάλεια του συγκεκριμένου αεροσκάφους είναι εξαιρετικά χαμηλή.

Στο 42:00-47:00 είναι το κομμάτι με τους υπαλλήλους.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.106 μηνύματα.
Καλο ετσι;


Δύο εργάτες σκοτώθηκαν και ένας τρίτος τραυματίστηκε όταν εξερράγη ένας τροχός κατά την αφαίρεσή του από ένα αεροσκάφος Boeing στις εγκαταστάσεις συντήρησης και επισκευής αεροπλάνων της εταιρείας Delta Air Lines, στο διεθνές αεροδρόμιο Χάρτφιλντ-Τζάκσον, στην Ατλάντα.

Η αεροπορική εταιρεία δεν έχει ανταποκριθεί προς το παρόν σε ένα αίτημα για κάποιο σχόλιο.

Σύμφωνα με τον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό WSB-TV, ένας εργαζόμενος στη Delta και ένας συμβασιούχος σκοτώθηκαν.

Ο τραυματίας είναι επίσης υπάλληλος της Delta.

Το κανάλι FOX 5 Atlanta, επικαλούμενο τον εξειδικευμένο ιστότοπο FlightAware.com, μετέδωσε ότι το αεροσκάφος Boeing 757-200 είχε φτάσει στην Ατλάντα από το Λας Βέγκας της Νεβάδας λίγο μετά τις 9 το βράδυ της Κυριακής.

Η λειτουργία του διεθνούς αεροδρομίου Χάρτσφιλντ-Τζάκσον δεν επηρεάστηκε.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Ειναι σχεδόν 1 μήνα πριν, όμως και πάλι λέει πολλά.

 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Νέο πολύνεκρο δυστύχημα σήμερα με Boeing 737-800, αυτή την φορά στην Κορέα. Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες εξετάζεται πιθανόν πρόβλημα το οποίο δεν επέτρεψε την ομαλή απογείωση του αεροπλάνου, με αποτέλεσμα να συντριβεί στον αεροδιάδρομο.

Πάνω από 100 νεκροί μέχρι τώρα δυστυχώς.







Η στιγμή που το Boeing 737 συνετρίβη στον αεροδιάδρομο.

 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Μόνο 2 επιζώντες από τους 181 επιβάτες.


 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.900 μηνύματα.
Μόνο 2 επιζώντες από τους 181 επιβάτες.


τραγικό! Να ήταν σφάλμα του αεροσκάφους; Σιγά μην το μάθουμε!
Παίδες, εγώ ήμουν απ αυτούς που έβριζα και βρίζω τους συνένοχους του δυστυχήματος στα Τέμπη. Αλλά και τούτο δω, δεν είναι λιγότερο. Το ξέρουμε τόσο καιρό. Τι γίνεται; Αλλά ποιος θα τα βάλει με τον <<κολοσσό>>, όπως τον είπατε!
Κάθε φορά που μπαίνω σε μπόινγκ και είναι συχνά, τρέμω!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είχε πατήσει στη γη!! Πώς συνέβη; Δε φρέναρε;
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
τραγικό! Να ήταν σφάλμα του αεροσκάφους; Σιγά μην το μάθουμε!
Παίδες, εγώ ήμουν απ αυτούς που έβριζα και βρίζω τους συνένοχους του δυστυχήματος στα Τέμπη. Αλλά και τούτο δω, δεν είναι λιγότερο. Το ξέρουμε τόσο καιρό. Τι γίνεται; Αλλά ποιος θα τα βάλει με τον <<κολοσσό>>, όπως τον είπατε!
Κάθε φορά που μπαίνω σε μπόινγκ και είναι συχνά, τρέμω!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είχε πατήσει στη γη!! Πώς συνέβη; Δε φρέναρε;

Στην απογείωση συνέβη βασικά, για κάποιον λόγο το 737 δεν απογειώθηκε ποτέ. Θεωρώ ότι λογικά υπήρχε θέμα στο αεροσκάφος.

Δεν μπαίνω σε Boeing προσωπικά καθώς φοβάμαι.
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.221 μηνύματα.
Στην απογείωση συνέβη βασικά, για κάποιον λόγο το 737 δεν απογειώθηκε ποτέ. Θεωρώ ότι λογικά υπήρχε θέμα στο αεροσκάφος.

Δεν μπαίνω σε Boeing προσωπικά καθώς φοβάμαι.
Στην προσγείωση ήταν, κι όπως φαίνεται έχουν πάει πολλά πράγματα στραβά, δεν έχουν κατέβει οι μπροστινοί τροχοί, δεν ενεργοποιήθηκαν τα spoilers στα φτερά, και είχε δημιουργηθεί αρχικά βλάβη στη μία μηχανή από σύγκρουση με πουλί κατά την κάθοδο.

Πιθανά λάθη των πιλότων πάνω στον πανικό τους ή/και μηχανική βλάβη. Πολύ τραγικο δυστύχημα με τόσους νεκρούς δυστυχώς.
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.900 μηνύματα.
Δεν μπαίνω σε Boeing προσωπικά καθώς φοβάμαι.
πώς μπορείς να το μάθεις αυτό; Πχ εγώ πετώ με aegean stις 28.2 μια πτήση. ΧΧΧΧ Πώς μπορώ να μάθω τον τύπο του αεροσκάφους; Και κυρίως, πώς μπορώ να τον μάθω, πριν κλείσω το εισητήριο;
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.221 μηνύματα.
πώς μπορείς να το μάθεις αυτό; Πχ εγώ πετώ με aegean stις 28.2 μια πτήση. ΧΧΧΧ Πώς μπορώ να μάθω τον τύπο του αεροσκάφους; Και κυρίως, πώς μπορώ να τον μάθω, πριν κλείσω το εισητήριο;
Στις σελίδες των αεροπορικών συνήθως έχουν πληροφορίες για τον στόλο τους. Η Aegean πχ https://en.about.aegeanair.com/company/fleet/

Αλλιώς γκουγκλαρε την εκάστοτε εταιρία κάθε φορά για να βρεις λεπτομέρειες, ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλες εταιρίες που έχουν αεροσκάφη από διάφορες κατασκευαστικές το μοντέλο συνήθως πάει ανάλογα τη διαδρομή.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
πώς μπορείς να το μάθεις αυτό; Πχ εγώ πετώ με aegean stις 28.2 μια πτήση. ΧΧΧΧ Πώς μπορώ να μάθω τον τύπο του αεροσκάφους; Και κυρίως, πώς μπορώ να τον μάθω, πριν κλείσω το εισητήριο;

Όταν κάνεις check in σου γράφει τον τύπο του αεροπλάνου.

Με την Aegean δεν έχεις θέμα καθώς όλος ο στόλος της αποτελείται από Airbus. Η εταιρεία έχει σύνολο 70 αεροσκάφη Airbus A321neo, A320neo, A321 και A320. Δεν χρειάζεται μα αγχώνεσαι λοιπόν.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.414 μηνύματα.
Έχω πάθει σοκ με τα σημερινά νέα με την συντριβή στην Νότιο Κορέα.
Γιατί άλλο το bird strike (η αιτία που ζητήθηκε επείγουσα προσγείωση), που σαφώς και προκαλεί βλάβη στον κινητήρα, και αναγκάζεσαι να προσγειωθείς, και άλλο το να μην ανοίξουν οι Ρόδες προσγείωσης. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Για να μην ανοίξουν οι ρόδες, αυτό είναι ένδειξη μηχανικής βλάβης του αεροσκάφους.

Δεν ξαναπαταω ποτέ σε Boeing
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ερώτηση προς τους μηχανικούς του φόρουμ που έχουν γνώση περί αεροπλάνων.
Γίνεται από κρούση με πουλιά στον κινητήρα (που δεν εκραγει με την μία) να επηρεαστεί η λειτουργικότητα του εξοπλισμού προσγείωσης; 🤔

Θα έχει ενδιαφέρον η έρευνα σε αυτό το συμβάν. Κρίμα για τους ανθρώπους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

* μόλις διάβασα ότι οι ειδικοί λένε ότι είναι unlikely να προκαλεσει ένα birdstrike βλάβη στις ροδες.
Άρα πρόκειται για πρόβλημα στο αεροπλάνο μάλλον.
Για να δούμε.
Θα πούνε την αλήθεια ή θα προσπαθήσουν να το κρύψουν...
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Έχω πάθει σοκ με τα σημερινά νέα με την συντριβή στην Νότιο Κορέα.
Γιατί άλλο το bird strike (η αιτία που ζητήθηκε επείγουσα προσγείωση), που σαφώς και προκαλεί βλάβη στον κινητήρα, και αναγκάζεσαι να προσγειωθείς, και άλλο το να μην ανοίξουν οι Ρόδες προσγείωσης. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Για να μην ανοίξουν οι ρόδες, αυτό είναι ένδειξη μηχανικής βλάβης του αεροσκάφους.

Δεν ξαναπαταω ποτέ σε Boeing
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ερώτηση προς τους μηχανικούς του φόρουμ που έχουν γνώση περί αεροπλάνων.
Γίνεται από κρούση με πουλιά στον κινητήρα (που δεν εκραγει με την μία) να επηρεαστεί η λειτουργικότητα του εξοπλισμού προσγείωσης; 🤔

Θα έχει ενδιαφέρον η έρευνα σε αυτό το συμβάν. Κρίμα για τους ανθρώπους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

* μόλις διάβασα ότι οι ειδικοί λένε ότι είναι unlikely να προκαλεσει ένα birdstrike βλάβη στις ροδες.
Άρα πρόκειται για πρόβλημα στο αεροπλάνο μάλλον.
Για να δούμε.
Θα πούνε την αλήθεια ή θα προσπαθήσουν να το κρύψουν...

Δεν είμαι ειδικός σε καμία περίπτωση, όμως από όσο έχω διαβάσει οι κινητήρες των αεροπλάνων έχουν σχεδιαστεί ώστε να αντέχουν bird strike. Όμως το ότι δεν άνοιξαν οι ρόδες σίγουρα δεν έχει να κανει με αυτό, αλλά πιθανότατα με τεχνικό πρόβλημα.

Το Boeing 737 έχει καταντήσει το μεγαλύτερο meme στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας δυστυχώς.
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.221 μηνύματα.
Έχω πάθει σοκ με τα σημερινά νέα με την συντριβή στην Νότιο Κορέα.
Γιατί άλλο το bird strike (η αιτία που ζητήθηκε επείγουσα προσγείωση), που σαφώς και προκαλεί βλάβη στον κινητήρα, και αναγκάζεσαι να προσγειωθείς, και άλλο το να μην ανοίξουν οι Ρόδες προσγείωσης. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Για να μην ανοίξουν οι ρόδες, αυτό είναι ένδειξη μηχανικής βλάβης του αεροσκάφους.

Δεν ξαναπαταω ποτέ σε Boeing
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ερώτηση προς τους μηχανικούς του φόρουμ που έχουν γνώση περί αεροπλάνων.
Γίνεται από κρούση με πουλιά στον κινητήρα (που δεν εκραγει με την μία) να επηρεαστεί η λειτουργικότητα του εξοπλισμού προσγείωσης; 🤔

Θα έχει ενδιαφέρον η έρευνα σε αυτό το συμβάν. Κρίμα για τους ανθρώπους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

* μόλις διάβασα ότι οι ειδικοί λένε ότι είναι unlikely να προκαλεσει ένα birdstrike βλάβη στις ροδες.
Άρα πρόκειται για πρόβλημα στο αεροπλάνο μάλλον.
Για να δούμε.
Θα πούνε την αλήθεια ή θα προσπαθήσουν να το κρύψουν...
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ανοίξουν οι τροχοί, και κατά πάσα πιθανότητα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι λόγω ανθρώπινου λάθους επειδή πανικοβλήθηκαν οι πιλότοι (αν και ακόμα και με τους τροχούς κάτω δε θα το είχαν αποφύγει γιατί προσγειώθηκε πολύ κοντά στο τέλος του αεροδιαδρόμου).

Εάν υφίσταται μηχανική βλάβη τότε αυτό είναι λόγω κακής/έλλειψης συντήρησης του αεροσκάφους, οπως φαίνονται τα πράγματα δεν έχει καμία σχέση η Boeing με το ατύχημα. Το 737 ειδικά είναι από τα πιο διαδεδομένα αεροσκάφη στον κόσμο, δεν γίνεται κάτι τόσο βασικό να είναι κατασκευαστικό σφάλμα, ειδικά για αεροπλάνο που ήταν σε κυκλοφορία πάνω από 15 χρόνια.

ΥΓ η μηχανική βλάβη που προκλήθηκε από το πουλί μπορεί να ήταν πολύ μεγάλη και να επεκτάθηκε στα υδραυλικά συστήματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 6.414 μηνύματα.
Όμως το ότι δεν άνοιξαν οι ρόδες σίγουρα δεν έχει να κανει με αυτό, αλλά πιθανότατα με τεχνικό πρόβλημα.
Αυτό ακριβώς λένε και οι περισσότεροι ειδικοί.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εάν υφίσταται μηχανική βλάβη τότε αυτό είναι λόγω κακής/έλλειψης συντήρησης του αεροσκάφους, οπως φαίνονται τα πράγματα δεν έχει καμία σχέση η Boeing με το ατύχημα. Το 737 ειδικά είναι από τα πιο διαδεδομένα αεροσκάφη στον κόσμο, δεν γίνεται κάτι τόσο βασικό να είναι κατασκευαστικό σφάλμα, ειδικά για αεροπλάνο που ήταν σε κυκλοφορία πάνω από 15 χρόνια.
Σίγουρα, αν δεν είναι επειδή οι πιλότοι ξέχασαν να ανοίξουν τις ροδες, τότε θα ήταν αποτέλεσμα ελλιπούς συντήρησης...

Παρόλα αυτά, εγκληματικό το γεγονός ότι υπήρχε τσιμεντένιος τοίχος στο τέλος του διαδρόμου. Δεδομένου ότι πολλές προσγειώσεις έκτακτης ανάγκης μπορεί να φύγουν και λίγο εκτός διαδρόμου, τραγικό που έβαλαν τέτοιο τοίχο.

Υπάρχει λόγος που συνήθως σε άλλα αεροδρόμια υπάρχει μόνο συρματόπλεγμα και ακολουθεί χωράφι....
Ακόμη ένα περιστατικό με Boeing 737-800, αυτήν την φορά στην Νορβηγία.



Εδώ ήταν αποτέλεσμα προβλήματος των υδραυλικών, που είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα και σχεδόν πάντα λόγω έλλειψης συντήρησης.

Πρέπει να προσέχουν πολύ οι αεροπορικές.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top