chester20080
Επιφανές μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.402 μηνύματα.


Αποκάλυψη in: Απόλυτη ανατροπή στην έρευνα για την έκρηξη στα Τέμπη από νέα κατάθεση | in.gr
Η πλήρης αμφισβήτηση του πορίσματος Καρώνη, η υιοθέτηση άλλης θεωρίας για τη φονική έκρηξη, η εξέταση του μετασχηματιστή με την «αόρατη εσωτερική έκρηξη» και το νέο έγγραφο της Πυροσβεστικής
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.376 μηνύματα.

Η μόνη καταγεγραμμένη περίπτωση θανατου στη γραμμή Bullet train (Tokaido Shinkansen) της ιαπωνίας ήτανε το 1995, όταν πιάστηκε ένας 17χρονος επιβάτης στην πόρτα του βαγονιού. Δεν έγινε ουδεμία φορά θανατηφόρο ατύχημα σε τέτοιο τρένο, πόσο μάλλον στη μοναδική, πιο καταγεγραμμένη, πιο παρακολουθούμενη και παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή ης χώρας. Αυτά μόνο ελλάντα.Γίνονται, άλλα μικρά, χωρίς μέχρι τώρα κάποιο μεγάλο ατύχημα που να κοστίσει την ζωή σε επιβάτες. Όμως ποιο ήταν το point της ανάρτησης σου; Διότι αν ήταν ότι η Ιαπωνική κουλτούρα για τα τρενα και ο έλεγχος των τρένων είναι κορυφαία και αποτρέπουν τα ατυχήματα, δεν ευσταθεί, αφού έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα στα τρένα τόυς. Αν δεν ήταν αυτό, τότε τι ήθελες να πεις με την ανάρτηση; Τι πλεονέκτημα εχουν τα bullet trains ως προς τα άλλα της Ιαπωνίας που μέχρι στιγμής δεν δημιούργησαν θανατηφόρο ατύχημα; Διότι αν ήταν η Ιαπωνική κουλτούρα ασφαλείας και η εργατικότητα, θα φαινόταν τα καλά αποτελέσματα και στα άλλα τους σιδηροδρομικά δίκτυα.