

Για να μήν πούμε ότι κανονίζει να επιστρέψουμε στην εποχή των σπηλαίων, αφού, αν περάσει το δικό τους (πετρέλαιο-πόλεμοι-τρομοκρατία) καο οχι το δικό μας (ανανεώσιμη ενέργεια, ενεργειακή απελευθέρωση) τότε εκεί θα καταλήξουμε, στα σπήλαια πάλι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lugar
Πολύ δραστήριο μέλος


Το ίδιο ισχύει και με το υδρογόνο.
Αν ο ηλεκτρισμός ή το υδρογόνο δεν προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές στο σύνολο μάλλον βγαίνουν αρνητικά περιβαλλοντικά. Ίσως βοηθάνε όμως στο υπάρχον "μικροκλίμα" στην πόλη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Πάντως τα ηλεκτροκίνητα μπορεί να είναι φιλικά ως προς τη χρήση στο περιβάλλον αλλά όχι σε "κύκλο ζωής" γιατί μπορεί ο οδηγός να μην καίει κάρβουνο αλλά καίει κάρβουνο η ηλεκτροπαραγωγική μονάδα με απόδοση 30% και όντας μια από τις πιό ρυπογόνες βιομηχανίες.
Το ίδιο ισχύει και με το υδρογόνο.
Αν ο ηλεκτρισμός ή το υδρογόνο δεν προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές στο σύνολο μάλλον βγαίνουν αρνητικά περιβαλλοντικά. Ίσως βοηθάνε όμως στο υπάρχον "μικροκλίμα" στην πόλη.
Aν στην Ελλάδα ήμασταν λίγο περισσότερο προοδευτικοί θα μπορούσαμε να είχαμε επάρκεια ρεύματος.

Σκέψου τα νησιά των Κυκλάδων και του Ιονίου γεμάτα με αιολικά, και σκέψου παντού να είχαμε ηλιακούς συλλέκτες, και δωρεάν ρεύμα θα είχαμε και χωρίς απολύτως καμία επιβάρυνση στο περιβάλλον.

Με λίγα λόγια: ρεύμα βρίσκεται, και μάλιστα ρεύμα οικολογικής προέλευσης, αλλά τι κάνουμε για αυτό;
Στη Μύκονο οι ντόπιοι πέρυσι (νομίζω) κατέστρεψαν 10-12 αιολικά διότι θεώρησαν ότι τους χάλαγαν την αισθητική του νησιού.
υγ: υπάρχουν και άλλοι τρόποι κατασκευής ρεύματος αλλά οι δύο που ανέφερα είναι οι ιδανικότεροι για τη χώρα μας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ακριβώς. Κι αυτό το καθαρό ρεύμα θα μπόρούσε να ηλεκτροδοτεί τα καθαρά αυτοκίνητα. Τα οποία μάλιστα - γιατί όχι- θα μπορούσαν να είνα Ελληνικά . Η τεχνολογία ηλεκτρικών μοτέρ δεν είναι δεσμευμένη, αν ήταν έτσι κανένα μοτέρ δεν θα φτιαχνόταν στην Ελλάδα. Μάλιστα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στα 5-6000 ευρώ διθέσιο, θα κάνει οποιονδήπότε το κατασκευάσει ζάμπλουτο.Aν στην Ελλάδα ήμασταν λίγο περισσότερο προοδευτικοί θα μπορούσαμε να είχαμε επάρκεια ρεύματος.Σκέψου τα νησιά των Κυκλάδων και του Ιονίου γεμάτα με αιολικά, και σκέψου παντού να είχαμε ηλιακούς συλλέκτες, και δωρεάν ρεύμα θα είχαμε και χωρίς απολύτως καμία επιβάρυνση στο περιβάλλον.
Με λίγα λόγια: ρεύμα βρίσκεται, και μάλιστα ρεύμα οικολογικής προέλευσης, αλλά τι κάνουμε για αυτό;
Γιατί δεν το κάνουμε λοιπόν εμείς οι Έλληνες, μια χώρα ίσως η πιο πλούσια (ανάλογα με την έκτασή της) σε πηγές ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας; Η απάντηση ίσως βρίσκεται στο επόμενο κουοτ του προλαλήσαντα συμπαθέστατου μπόρατ
Οι "ντόπιοι" της Μυκόνου, καθώς και οι παραθερίζοντες εκεί, στην πλειοψηφία τους, είναι άνθρωποι προσκείμενοι στην λεγόμενη υπερελίτ. Αυτοί δηλαδή που καταστρέφουν.Στη Μύκονο οι ντόπιοι πέρυσι (νομίζω) κατέστρεψαν 10-12 αιολικά διότι θεώρησαν ότι τους χάλαγαν την αισθητική του νησιού.
Η αισθητική του νησιού τους φυσικά αντανακλα την νοοτροπία τους η οποία εκφράζεται ίσως με τον καλύτερο τρόπο απο ...την υπογραφή μου;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lugar
Πολύ δραστήριο μέλος


Αρά μπορούμε να μιλάμε για καλύτερη ποιότητα ζωής στην πόλη αλλά όχι απαραίτητα για περιβαλλοντική βελτίωση.
Και παρεπιπτόντως δεν είναι μόνο οι ελίτ που αντιδρά στα ανανεώσιμα. Οποιαδήποτε μονάδα παραγωγής προσκρούει γενικότερα στην τοπική κοινότητα. Ακόμα και "οικολόγοι" αντιδρούν. Αυτό γιατί δεν μας νοιάζει τι κάνουν οι άνθρωποι στην Μεγαλόπολη και στην Πτολεμαϊδα, εμείς να έχουμε ρεύμα και να μην χαλάσει η δική μας περιοχή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Phalanx
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lugar
Πολύ δραστήριο μέλος


-δεν αφήνει τις συσκευές στο standby
-δεν αφήνει φώτα αναμμένα
-αγοράζει συσκευές Α κλάσης
-βάλει λάμπες οικονομίας στους χώρους που ενδείκνυται
-ανακυκλώνει ότι μπορεί
-βάλει ηλιακό θερμοσίφωνο και αγοράσει συσκευές που έχουν ξεχωριστή παροχή θερμού νερού
αλλά και να δεχτεί έναν ΧΥΤΑ στην περιοχή του, ή μια ανεμογεννήτρια, ή να βάλει φωτοβολταϊκά, σόμπα βιομάζας, πράσινες στέγες, κομποστοποιητές ............έχω άλλα 40 να σου πω.
Πίεση στην πολιτεία πάντως δεν είναι ούτε αυτά ούτε το υβριδικό αυτοκίνητο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ο καθένας μας μπορεί να κάνει την διαφορά αν:
-δεν αφήνει τις συσκευές στο standby
-δεν αφήνει φώτα αναμμένα
-αγοράζει συσκευές Α κλάσης
-βάλει λάμπες οικονομίας στους χώρους που ενδείκνυται
-ανακυκλώνει ότι μπορεί
-βάλει ηλιακό θερμοσίφωνο και αγοράσει συσκευές που έχουν ξεχωριστή παροχή θερμού νερού
αλλά και να δεχτεί έναν ΧΥΤΑ στην περιοχή του, ή μια ανεμογεννήτρια, ή να βάλει φωτοβολταϊκά, σόμπα βιομάζας, πράσινες στέγες, κομποστοποιητές ............έχω άλλα 40 να σου πω.
......και όλα αυτά όταν οι υπεύθυνοι για τις επιλογες τρόπων παραγωγής ενέργειας επιλέγουν πάντα τους πιο ρυπογόνους και ακριβούς τρόπους (με το αζημίωτο πάντα)...
Αντί να κλεισεις τη βρύση μπορείς φυσικά να σφουγγαρίζεις συνέχεια το σπίτι ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης



Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε παγκοσμίως η είδηση που μετέδωσε το πρακτορείο Reuters και αφορούσε στην παρουσίαση ενός αυτοκινήτου πόλης που κινείτε με…νερό! Πολλοί ωστόσο είναι αυτοί που αμφισβητούν την εγκυρότητα της είδησης και την αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό.
Στο βίντεο που προβλήθηκε στην τηλεόραση, εμφανίζεται ένα διθέσιο αυτοκίνητο πόλης (στο μέγεθος ενός Smart), το οποίο έχει εγκατεστημένο στο πίσω μέρος μια συσκευή που διασπά το νερό και απομονώνει το υδρογόνο. Το υδρογόνο στην συνέχεια τροφοδοτεί μία κυψέλη καυσίμων και παράγεται η απαιτούμενη για την κίνηση του αυτοκινήτου ενέργεια. Ένα λίτρο νερού αρκεί για να κινήσει το αυτοκίνητο με ταχύτητα 80χ.α.ω. για μία ώρα , ενώ σύμφωνα με το ρεπορτάζ το αυτοκίνητο είναι ικανό να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο βρόχινο ή θαλασσινό νερό, ακόμα και τσάι(!) Παρ΄ όλο που μέχρι στιγμής ο διαχωρισμός αλλά και η αποθήκευση του υδρογόνου απαιτούσε μεγάλα ποσά ενέργειας και ειδικές εγκαταστάσεις, στην περίπτωση του αυτοκινήτου της Genepax, η διαδικασία αυτή γίνεται με απλό τρόπο χρησιμοποιώντας αυτό που η κατασκευάστρια εταιρεία ονομάζει ΜΕΑ (membrane electrode assembly).



mototriti.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Θα σε κάνω report.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ωραια. Αν αλλαξουν και το αποτροπαιο σχεδιο, θα πουλησει τρελά.
Εμένα μου αρέσει.
Θα σε κάνω report.![]()
Όντως το σχέδιο του είναι επιεικώς απαράδεκτο.Αν βελτιωθεί θα έχει επιτυχία.
Ρε αυτός στο κάθισμα είναι ο Jason;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Idril
Πολύ δραστήριο μέλος


Εγω ντρεπομαι και μονο που το βλεπω ! Μα κοιτα πως ειναι ; Γιατι, δλδ στην πολη ειναι ωραιο να κυκλοφορεις με αμαξι που προκαλει ναυτια ; Ισα ισα, στην πολη που εχει πολυ κοσμο πρεπει τουλαχιστον να βλεπεται το καρο !![]()
Γί'αυτό κι εσύ πήρες εκείνο το καρο(το) που κάνει να τσούζουν τα ματια οποιου δύστυχου το βλέπει???

Καλά,μια πλακίτσα έκανα μη βαράτε. Και για να είμαι ontopic βεβαίαως και θα έπαιρνα υβριδικό, ειδικά χθες που πήγαμε με το father να χαζέψουμε στην αντιπροσωπεία της Honda κοιτούσα το Civic Hybrid και έλιωνα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Εγώ πάντως προτιμώ παπάκι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fandago
Διακεκριμένο μέλος



Μετά το αυτοκίνητο που κινείται με νερό, έρχεται το αυτοκίνητο που κινείται με τον αέρα. Όχι δεν το φυσάς γεμίζεις το ντεπόζιτο με συμπιεσμένο αέρα. Λέγεται ότι θα έχει αυτάρκεια 800 μίλια το γέμισμα, τελική έως 96mph, θα γεμίζει σε 3 λεπτά και σε ταχύτητες άνω των 35 μιλίων την ώρα θα έχει την μισή εκπομπή CO2 από το υβριδικό Toyota Prius. Το καλύτερο όμως είναι ότι θα ξεκινήσει να είναι διαθέσιμο στην Αμερική μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου.

Πως λειτουργεί μπορείτε να το βρείτε στο αρχικό άρθρο, αλλά πάρτε μία ιδέα:

Δείτε και το video:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.