

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


πηγη: autotritiΟδηγούμε το Honda Insight
![]()
Σε σχέση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς, όσο και με την υβριδική έκδοση του Civic, έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις στο υβριδικό σύστημα. Αυτό αποτελείται από έναν 1.300άρη βενζινοκινητήρα 88 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 14 ίππων, ενώ η συστοιχία των μπαταριών βρίσκεται πλέον κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, το οποίο παρόλα αυτά έχει χωρητικότητα 400 λίτρων.
Το κεντρικό σύστημα ελέγχου φροντίζει για την κατά περίπτωση διαχείριση της ενέργειας, την παροχή και την ανάκτηση, απεικονίζοντας την διαδικασία στην κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων. Μάλιστα το σύστημα μέσω διαφόρων συμβόλων και τρόπων απεικόνισης, φροντίζει να επιβραβεύει τον οδηγό που κινείται οικονομικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις και με αρκετή προσπάθεια το Insight μπορεί να κινηθεί σχεδόν για 35 χλμ. με ταχύτητα μέχρι και 80 χλμ./ώρα, με την χρήση μόνον του ηλεκτροκινητήρα.
Η οδήγηση του Insight δεν διαφέρει από αυτή ενός τυπικού μικρομεσαίου. Το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση, κάτι που ισχύει και για το επίπεδο άνεσης, ενώ το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων φροντίζει να διευκολύνει στην καθημερινή χρήση.
Πρωταρχικός στόχος της Honda είναι η διάδοση της υβριδικής τεχνολογίας σε ένα ευρύτερο κοινό. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει κάτι τέτοιο είναι ένα λογικό κόστος, τηρουμένων και των αναλογιών. Έτσι λοιπόν με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού, από το οποίο ουσιαστικά απουσιάζει μόνο το ηχοσύστημα, το Insight ξεκινάει από τα 19.900 ευρώ. Οι πλουσιότερες εκδόσεις Comfort και Elegance κοστίζουν 20.800 και 21.900 ευρώ, αντίστοιχα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


αυτη η πορνη η αρχη διατηρησης της ενεργειας ρε γαμωτο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Πως το εννοείς;ναι...το οικολογικο κοστος ενος prius ειναι βεβαια πολυ μεγαλυτερο απο ενος ντιζελ αυτοκινητου αλλα λεμε τωρα...
αυτη η πορνη η αρχη διατηρησης της ενεργειας ρε γαμωτο...
Με μπέρδεψες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moonlight
Διάσημο μέλος


αυτα που ειπα και γω τα ακουσα απο αλλου, δεν ξερω κατα ποσον ισχυουν..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lugar
Πολύ δραστήριο μέλος


ναι...το οικολογικο κοστος ενος prius ειναι βεβαια πολυ μεγαλυτερο απο ενος ντιζελ αυτοκινητου αλλα λεμε τωρα...
αυτη η πορνη η αρχη διατηρησης της ενεργειας ρε γαμωτο...
Με τα τζιπ που βλέπω να κυκλοφορούν στην Αθήνα μάλλον η μη επιλογή υβριδικών δεν γίνεται λόγω κόστους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_daemon_
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Apro
Διάσημο μέλος


είναι σα να λέμε οτί το σημαντικότερο πράγμα στον άνθρωπο είναι η υγεία.... αναμφίβολα
έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη η αγορά υβριδικών παγκοσμίως.... αλλά βλέπετε αυτό δε συμφέρει τον καπιταλισμό....
όταν καταστραφεί σε σημαντικό βαθμό το περιβάλλον.... τότε μπορούμε να πούμε οτί θα ξυπνήσουμε από τον ύπνο του δικαίου....
και εκεί ένα μπράβο στους φίλους μου τους Ιάπωνες, που ήταν οι πρώτοι που πραγματοποίησαν την ιδέα σε πραγματικό υβριδικό αυτοκίνητο....
τα συγχαρητήρια μόλις αναγκαστεί ο κόσμος να αγοράσει ένα υβριδικό.... για την προστασία του περιβάλλοντος.... αν δεν ενδιαφέρει εσάς, σκεφτείτε και τις συνθήκες που θα είναι αναγκασμένοι να ζουν οι απογόνοι μας...
μη ξεχνάμε οτί η ρύπανση του περιβάλλοντος από τα αυτοκίνητα κατέχει ένα σημαντικό ποσοστό στην παγκόσμια κατανομή....κάπου στο 25%
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Achilles
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν υποθέσουμε ότι θέλατε να αγοράσετε αυτοκίνητο θα δίνατε παραπάνω λέφτα για την τεχνολογία hybrid;
Αμέ!
Αν μου τα έδινε κάποιος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Apro
Διάσημο μέλος


και εμείς οι Ευρωπαίοι κuκλοφοράμε με φριτέζες.... απίστευτο και όμως πραγματικότητα
είναι έτη φωτός οι 3αμημένοι μπροστά.... πόσο θα ήθελα να σπούδαζα εκεί αν υπήρχε η δυνατότητα....
είναι κορυφή οι άνθρωποι.... αν σκεφτείς πόσο γρήγορα εξελίχθηκαν μέσα σε μισό αιώνα.... πραγματικά αδιανόητο!!!!



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


αλλα θα προτιμουσα εντελως ηλεκτροκινητο..σε κανα χρονο βγαινουν μερικα πολης στην παραγωγη..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefan87
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αναμφισβητατα το μελλον ειναι <<λαμπρο>> για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ομως ειδα αυτη τη δημοσιευση απο ομαδα μηχανικων του Cambridge που κατασκευασε ενα ηλιακο οχημα ,στο οποιο ειναι τοποθετημενο ενα φωτοβολταικο πανελ ,το οποιο μετατρεπει την ακτινοβολια του ηλιου σε ηλεκτρικο ρευμα μεσω τασης που δημιουργειται μεταξυ των στρωματων απο στοιχεια πυριτιου ,ουσιαστικα πολλα απο τα ατομα του ανω στρωματος εχουν περισσευμα ενος ηλεκτρονιου στην εξωτερικη τους στοιβαδα ενω του κατω πολλα που τους λειπει ενα στην εξωτερικη με αποτελεσμα την μετακινηση ηλεκ/ων απο την πανω στην κατω δημιουργωντας στο ανω ενα θετικο ηλεκτρικο φορτιο.Δηλαδη οταν τ στοιχειο εκτεθει σε ακτινοβολια πολλα απο το κατω στρωμα ελκονται απο το θετικο ηλ.φορτιο και ετσι δημιουργουν ηλεκτρικο ρευμα.
Μια ομάδα 60 φοιτητών μηχανολογίας του πανεπιστημίου του Cambridge ελπίζει να γίνει το πρώτο Βρετανικό γκρουπ που θα πάρει το βραβείο στον διαγωνισμό «World Solar Challenge» με ένα πρωτότυπο όχημα ηλιακής ενέργειας που το ονομάζει «Resolution». Με το συγκεκριμένο όχημα, η ομάδα θα επιχειρήσει να καλύψει μια απόσταση περίπου 3.000 χλμ. στην Αυστραλιανή ενδοχώρα, ξεκινώντας από το Ντάργουιν και καταλήγοντας στην Αδελαΐδα.
Ο θεσμός «World Solar Challenge», που διενεργείται κάθε χρόνο με τις συμμετοχές διάφορων πανεπιστημίων, ανεξάρτητων φορέων αλλά και μεγάλων εταιρειών που χρηματοδοτούν τις προσπάθειες των αγωνιζόμενων, έχει να επιδείξει πολλές φορές ένα πλαίσιο και προδιαγραφές που αλλάζουν αρκετά συχνά. Πέρυσι για παράδειγμα, οι συμμετέχοντες θα έπρεπε να παρουσιάσουν οχήματα με πιο συμβατικά σχήματα – οικεία με αυτά των αυτοκινήτων παραγωγής.
Εν τούτοις, παραμένει δύσκολη υπόθεση εργασίας το να παντρέψεις την αεροδυναμική με την απόδοση της ενέργειας από τον ήλιο. Για παράδειγμα, δεν θα μπορούσε ποτέ να παρουσιαστεί ένα ηλιακό όχημα με με την μορφή ενός SUV και με την όποια αεροδυναμική θα μπορούσε να προσφέρει αυτό το σχήμα. Τα οχήματα του διαγωνισμού πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά, με αμαξώματα χαμηλής αντίστασης στον άνεμο έτσι ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ενέργεια που διαχειρίζονται από τον ήλιο.
Η κατασκευή των φοιτητών του Cambridge διαθέτει όλα τα παραπάνω στοιχεία αλλά και μια μοναδική τεχνολογική καινοτομία. Για πρώτη φορά σε όχημα αυτής της κλάσης έχουν τοποθετηθεί κινούμενα φωτοβολταϊκά πάνελ που ανά πάσα στιγμή προσαρμόζουν την κλίση τους προς τον ήλιο. Έτσι το πρωτότυπο ηλιακό όχημα «Resolution» δεν ξεμένει ποτέ από ενέργεια εξασφαλίζοντας περισσότερη δύναμη και αυτονομία (περίπου κατά 20%) σε σχέση με αντίστοιχα οχήματα σταθερών ενεργειακών κυψελών του παρελθόντος.
Κατά τα λοιπά, το πρωτότυπο όχημα είναι απαλλαγμένο από κιβώτια, διαφορικά και αλυσίδα καθώς ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ακριβώς πάνω στον άξονα των πίσω κινητήριων τροχών. Με αυτή την τεχνική, το «Resolution» ζυγίζει μόλις 120 κιλά έχοντας ένα αμάξωμα τύπου κάψουλας μήκους 5 μ., πλάτους 800 χιλ. και ύψους 1,1 μ. Ο μοναδικός περιορισμός αφορά στο ανάστημα του χρήστη που θα πρέπει να είναι μικρόσωμος έτσι ώστε να χωρέσει σε μια μάλλον στενάχωρη θέση οδήγησης. Όταν όμως το όχημα αρχίσει να κυλά αθόρυβα πάνω στους λεπτούς τροχούς του τότε το ταχύμετρο μπορεί να δείξει τελική ταχύτητα έως 140 χλμ/ώρα, καταναλώνοντας ηλεκτρική ενέργεια ισάξια με αυτή ενός στεγνωτήρα μαλλιών!
Και το θεμα ειναι το εξης,αν και τα ηλιακα αυτοκινητα εχουν πολλα πλεονεκτηματα οπως
- Δεν παράγουν κανενός είδους ρύπους εξάτμισης.
- Προκαλούν την ελάχιστη δυνατή ρύπανση σε μακροχρόνια βάση, υπό τον όρο ότι
χρησιμοποιουν την ηλιακη ενεργεια απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας.Ετσι μετριαζουν την παγκοσμια υπερθερμανση και την χρηση του πετρελαιου. - Είναι πιο αθόρυβα από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης
- Επιτυγχάνουν σχεδόν σταθερή ροπή από την ακινησία έως το μέγιστο όριο στροφών
λειτουργίας. - Έχουν ευχέρεια να λειτουργούν σε πιο υψηλές στροφές από τους βενζινοκινητήρες,
συχνά ακόμα και ως τις 14.000 στροφές / λεπτό - Έχουν χαμηλότερο κόστος σε βάθος χρόνου, καθώς δεν επηρεάζονται από την κάθε
τόσο αύξηση της τιμής της βενζινης αλλα και λογω του χαμηλου κοστους συντηρησης και σερβις
To ερωτημα ειναι αραγε αξιζει?Δεδομενου του οτι σε μεγιστη ηλιοφανεια μπορει να αποδοσει ως 1KW(1,3 ιππους) ενω ενα συνηθησμενο βενζινοκινητο πανω απο 100 ιππους, μαλλον δεν ειναι πολυ πρακτικα ,δεν ξερω αν συμφωνειτε?Και μαλλον δε θα ναι και ποτε πρακτικη λυση !

Πηγή: carzine
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.