Υιοθεσία ορφανών παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια

Υιοθεσία ορφανών παιδιών απο ομόφυλα ζευγάρια. Συμφωνείτε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 162)
  • Ναι

    Ψήφοι: 98 60.5%
  • Όχι

    Ψήφοι: 54 33.3%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 10 6.2%

Guest 090132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι μόνο φυλακίζεστε σε περιττές, επιβεβλημένες κοινωνικές αντιλήψεις και αδυνατείτε να συνειδητοποιήσετε κριτικά την πραγματικότητα, είστε και ανατριχιαστικά απαθείς και αναίσθητοι. Όπως πάντα.

Οι άνθρωποι που επιθυμούν να εξορθολογήσουν τον ρατσισμό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάποια στιγμή το κατορθώνουν. Σίγουρα η προδιάθεση της επιβεβαίωσης πρέπει να το εξασφαλίζει αυτό σε κάποιο βαθμό. Αν πραγματικά ενδιαφερόσουν για την αλήθεια και τη γνώση, δε θα απέρριπτες τόσο αυθόρμητα όλοκληρα ρεύματα φιλοσοφίας. Το επισημαίνω αυτό πάλι, σε περίπτωση που δεν έχει αντιληφθεί κανείς πόσο κατάδηλα προακατειλημμένος είσαι: «Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια, αλλά ας ψάξουμε την αλήθεια, ίσως βρούμε μια αλήθεια που όλως τυχαίως θα εξηγεί γιατί πρέπει να καταπιέζουμε τις μειονότητες, αλλά εγώ δεν ξέρω καμία τέτοια αλήθεια, αλλά ναι...». Το απίστευτο θράσος σου!

Θα σου πω εγώ ποια είναι η αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι κανένας δε γεννιέται ομοφοβικός. Όλοι στην πορεία γίνονται τέτοιοι. Όσοι ομοφοβικοί ενδιαφέρεστε να μάθετε λεπτομερώς το πως και το γιατί, κάντε μια επίσκεψη σε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας. Δεν το λέω ειρωνικά, μια εξατομικευμένη προσέγγιση, όπως η ψυχανάλυση. θα σας δώσει πολλές απαντήσεις. Απο την εμπειρία πάντως, ο «εξτρεμισμός» φαίνεται να είναι το καταφύγιο της προσωπικής δυστυχίας.

«Μπορούν να προταθούν πολλά επιχειρήματα που να δείχνουν για ποιο λόγο είναι υπέρ το κοινωνικού συνόλου να καταπιέζεις μια μειονότητα»

Η ισότητα δεν έχει κατακτηθεί, είναι απλά ένας επιδιωκόμενος σκοπός. Σήμερα
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι μόνο φυλακίζεστε σε περιττές, επιβεβλημένες κοινωνικές αντιλήψεις και αδυνατείτε να συνειδητοποιήσετε κριτικά την πραγματικότητα, είστε και ανατριχιαστικά απαθείς και αναίσθητοι. Όπως πάντα.

Οι άνθρωποι που επιθυμούν να εξορθολογήσουν τον ρατσισμό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάποια στιγμή το κατορθώνουν. Σίγουρα η προδιάθεση της επιβεβαίωσης πρέπει να το εξασφαλίζει αυτό σε κάποιο βαθμό. Αν πραγματικά ενδιαφερόσουν για την αλήθεια και τη γνώση, δε θα απέρριπτες τόσο αυθόρμητα όλοκληρα ρεύματα φιλοσοφίας. Το επισημαίνω αυτό πάλι, σε περίπτωση που δεν έχει αντιληφθεί κανείς πόσο κατάδηλα προακατειλημμένος είσαι: «Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια, αλλά ας ψάξουμε την αλήθεια, ίσως βρούμε μια αλήθεια που όλως τυχαίως θα εξηγεί γιατί πρέπει να καταπιέζουμε τις μειονότητες, αλλά εγώ δεν ξέρω καμία τέτοια αλήθεια, αλλά ναι...». Το απίστευτο θράσος σου!

Θα σου πω εγώ ποια είναι η αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι κανένας δε γεννιέται ομοφοβικός. Όλοι στην πορεία γίνονται τέτοιοι. Όσοι ομοφοβικοί ενδιαφέρεστε να μάθετε λεπτομερώς το πως και το γιατί, κάντε μια επίσκεψη σε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας. Δεν το λέω ειρωνικά, μια εξατομικευμένη προσέγγιση, όπως η ψυχανάλυση. θα σας δώσει πολλές απαντήσεις. Απο την εμπειρία πάντως, ο «εξτρεμισμός» φαίνεται να είναι το καταφύγιο της προσωπικής δυστυχίας.

«Μπορούν να προταθούν πολλά επιχειρήματα που να δείχνουν για ποιο λόγο είναι υπέρ το κοινωνικού συνόλου να καταπιέζεις μια μειονότητα»

Η ισότητα δεν έχει κατακτηθεί, είναι απλά ένας επιδιωκόμενος σκοπός. Σήμερα
Έχεις δίκιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η αληθεια ειναι πως απογοητευτηκα λιγο γιατι περιμενα αμεση απαντηση.
Ειναι οντως περιεργο που μια κοινωνικα χρησιμη βιολογικη ιδιοτητα ουσιαστικα καταπιεζεται. Μια θεωρια που ειχα ειναι πως επειδη ο ομοφυλοφιλος ουσιαστικα δεν πληροι το πληρες προτυπο του ανδρα, φιλτραρεται εξω και του ανατιθεται το να προστατευει τις γυναικες οταν οι υπολοιποι λειπουν. Μαλλον βλακεια ειναι και σιγουρα προκειται για κατι που θα ηταν τρομερα ενδιαφερον να γινει σοβαρη ερευνα, αλλα στην πεφωτισμενη εποχη που ζουμε θεωρειται χαραμ
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Ε, δεν νομίζω πως είναι strawman. Στην παράγραφο σου που παρέθεσα καταλήγεις λέγοντας πως ελπίζεις ότι τα αφηγήματα του παρελθόντος θα καταρρεύσουν και οι κοινωνίες θα εκλογικευτούν. Είτε λοιπόν πιστεύεις πως αυτό που λες εσύ δεν είναι αφήγημα και είναι μια αντικειμενική αλήθεια, ή από τη στιγμή που και η δική σου μοντέρνα άποψη είναι απλά ένα αφήγημα, απλά την πλασάρεις ως λογική και την αντίθετη ως παράλογη για ενισχύσεις και τον ισχυρισμό σου. Η λογική λοιπόν δεν έχει να κάνει με την υπόθεση και η επιστήμη δεν είναι λογική, είναι εμπειρισμός.
Όσο σημαντικό είναι να εξετάσουμε τα επιστημονικά στοιχεία που έχουμε τώρα περί της ομοφυλοφιλίας, άλλο τόσο σημαντικό είναι να εξετάσουμε και γιατί η ομοφυλοφιλία ήταν για πολλούς αιώνες κάτι το κατακριτέο, καθώς οι παραδώσεις μιας κοινωνίας αποτελούν και οι ίδιες εμπειρικά στοιχεία τα οποία έχουν αντέξει στο τεστ του χρόνου και δεν γίνεται να τα κάνουμε πέρα απλά και μόνο με μια επιφανειακή εξήγηση περί "μίσους".

Γιατί, ποιος είπε πως η λογική δεν είναι επίσης αφήγημα;:P Οι ρίζες της είναι καθαρά αξιωματικές.
Τέλος πάντων δε θέλω να κουράζω το φόρουμ με επιστημολογικές αναλύσεις που δεν έχουν νόημα.
Σαφώς και είναι χρήσιμο να εξετάσουμε για ποιο λόγο η ομοφυλοφιλία δεν ήταν αποδεκτή τους προηγούμενους αιώνες, δε διαφωνούμε σ’ αυτό.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.

Διάβασα κάπου ότι μπορούμε να σκεφτούμε ότι θέλουμε εξελικτικά πχ ότι ναι μεν θέλεις το παιδί σου στρέιτ, αλλά μπορεί να προωθούσες την ομοφυλοφιλία στη κοινότητα για να μη κάνουν οι άλλοι παιδιά και τα δικά σου παιδιά να είχαν λιγότερο ανταγωνισμό , άρα να φταίει κάτι άλλο πχ πολιτισμός . Τώρα αυτό είναι μια αντίδραση για να μη βγουν ορισμένοι να πετάξουν τη σκούφια τους, ότι δεν είναι ομοφοβία είναι εξέλιξη ..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Διάβασα κάπου ότι μπορούμε να σκεφτούμε ότι θέλουμε εξελικτικά πχ ότι ναι μεν θέλεις το παιδί σου στρέιτ, αλλά μπορεί να προωθούσες την ομοφυλοφιλία στη κοινότητα για να μη κάνουν οι άλλοι παιδιά και τα δικά σου παιδιά να είχαν λιγότερο ανταγωνισμό , άρα να φταίει κάτι άλλο πχ πολιτισμός . Τώρα αυτό είναι μια αντίδραση για να μη βγουν ορισμένοι να πετάξουν τη σκούφια τους, ότι δεν είναι ομοφοβία είναι εξέλιξη ..
Σε βλέπω διαβασμένη.

Και θα σε ρωτήσω να μου πεις και συνδέσεις ενδεχομένως, την διαδικασία ευνουχισμού των ανδρών, δίχως να επεκταθώ εγώ περισσότερο.

Εχει πολλές ομοιότητες πιστεύω με αυτή την εκδοχή που εκθέτεις.

Και εξαιρετικό ενδιαφέρον μάλιστα, προκαλούν οι απαντήσεις που περιμένω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Διάβασα κάπου ότι μπορούμε να σκεφτούμε ότι θέλουμε εξελικτικά πχ ότι ναι μεν θέλεις το παιδί σου στρέιτ, αλλά μπορεί να προωθούσες την ομοφυλοφιλία στη κοινότητα για να μη κάνουν οι άλλοι παιδιά και τα δικά σου παιδιά να είχαν λιγότερο ανταγωνισμό , άρα να φταίει κάτι άλλο πχ πολιτισμός . Τώρα αυτό είναι μια αντίδραση για να μη βγουν ορισμένοι να πετάξουν τη σκούφια τους, ότι δεν είναι ομοφοβία είναι εξέλιξη ..
Δε καταλαβα ακριβώς τι θες να πεις
 

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Σε γενικές γραμμές το όλο ζήτημα έγκειται στο γεγονός αν είναι καλύτερο ένα παιδί να μεγαλώνει σε κρατικό ίδρυμα ή σε ομόφυλη οικογένεια. Δεδομένου πως τα ιδρύματα είναι de facto κατά πολύ υποδεέστερα περιβάλλοντα από την οικογένεια η ζυγαριά γέρνει προς την δεύτερη επιλογή.

Όσον αφορά το θέμα του αν μια ομόφυλη οικογένεια είναι το ίδιο με μια παραδοσιακή παραθέτω τις παρακάτω πηγές που βρήκα με μια πρόχειρη αναζήτηση. Αφορούν κυρίως τις επιπτώσεις της έλλειψης πατέρα στα παιδιά. Υπάρχουν επίσης κάποια βιβλία που μπορεί να κοιτάξει όποιος ενδιαφέρεται τα οποία αναλύουν τη σημασία της μητέρας, των διακριτών ρόλων στην οικογένεια κ.ο.κ.

Ellis, Bruce J., et al., "Does Father Absence Place Daughters at Special Risk for Early Sexual Activity and Teenage Pregnancy?" Child Development, 74:801-821.

David Popenoe, Life Without Father (Boston: Harvard University Press, 1999).

Judith Stacey and Timothy Biblarz, "(How) Does the Sexual Orientation of Parents Matter?" American Sociological Review 66: 159-183. See especially 168-171.

For Better or For Worse

Taking Sex Differences Seriously

The Two Sexes

Το ζήτημα στην πολιτική του πλευρά ποτέ δεν αφορούσε το κατά πόσο μια ομοφυλοφιλική οικογένεια μεγαλώνει παιδιά με ίδια χαρακτηριστικά σε σύγκριση με μια ετεροφυλική. Η νομοθεσία που λαμβάνει θέση υπέρ της στέρησης αυτού του δικαιώματος, στις χώρες που ακόμη συμβαίνει αυτό τουλάχιστον, βασίζεται σε ισχυρισμούς που μιλούν για ψυχολογικά προβλήματα, νοητικά προβλήματα, αναπτυξιακά προβλήματα και άλλες επιπλοκές που αφορούν τέτοιες περιπτώσεις οικογενειών, όχι την φύση και το χαρακτήρα των παιδιών γενικοτερα, αυτός είναι και ένας σημαντικός λόγος που δυστυχώς υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των ερευνών, αλλιώς θα βλέπαμε και έρευνες να εξετάζουν τη διαφορά ανάμεσα σε οικογένειες ΑΕΚτσίδων και ΠΑΟΚτσίδων πχ. Τέτοιου είδους διαπιστώσεις δεν απασχολούν ή δεν θα έπρεπε να απασχολούν τις νομοθετικές αρχές, έχουν καθαρά ακαδημαϊκό ενδιαφέρον (όπου έχουν).

Ρίχνοντας μια ματιά στα λινκ που έβαλες από κάτω θα ήθελα να σταθώ λίγο στο 3ο από αυτά το οποίο παρεμπιπτόντως είναι και το μόνο αμιγως on topic (το λινκ είναι broken, χωρίς το https θα παίξει) και προτείνω μάλιστα σε όποιον θεωρεί πως έχει λίγο χρόνο να αξιοποιήσει για να μάθει 5 πράματα παραπάνω για το θέμα να διαβάσει την έρευνα καθώς τη θεωρώ αρκετά καλογραμμένη και προσεγγίζει το ζήτημα πολύ σωστά.

Όπως αναφέρω και πιο πάνω λοιπόν, επειδή το είδα σε ένα άλλο post, δεν ισχύει πως δε γνωρίζουμε, βιβλιογραφία υπάρχει για το θέμα τουλάχιστον τις τελευταίες δεκαετίες. Και όπως λέει και μες στο κείμενο το οποίο είναι πρακτικά ένα aggregate προηγούμενων ερευνών που κάνει review τα ευρήματα με μια πιο κριτική ματιά, υπάρχουν politically biased έρευνες και από τις 2 πλευρές, αλλά η συντριπτική πλειονότητα αυτών και έχοντας κάνει filter out το όποιο bias εξάγει το συμπέρασμα πως δεν διαπιστώνεται κάποια διαφορά μεταξύ ετεροφυλικών και ομοφυλοφιλικών οικογενειών ως προς τα παιδιά και την ανάπτυξή τους. Αυτό που παρατηρείται ωστόσο είναι μια παρατεταμένη ανάγκη να γίνει ένα evaluation με γνώμονα τη λήψη μιας θετικής ή αρνητικής θέσης στο πολιτικό δίπολο good or bad το οποίο από μόνο του ενθαρρύνει μια παράλογα defensive προσέγγιση του ζητήματος, όχι χάριν ακαδημαΪκού ενδιαφέροντος, αλλά με σκοπό να βγει προς τα έξω ένα συμπέρασμα και να ικανοποιήσει κάποιες σκοπιμότητες.

Έχοντας αυτό στο νου μπορούμε να καταλάβουμε γιατί είναι απόλυτα λογικό πώς μια τέτοια οικογένεια εφόσον διατηρεί τα δικά της στοιχεία είναι πιθανό να αντανακλά κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά και στα παιδιά, όπως θα συνέβαινε και με κάθε άλλη οικογένεια που διαφέρει στο χ ή το ψ. Αναφέρεται για παράδειγμα με έμφαση πως παρατηρείται το φαινόμενο παιδιά τέτοιων οικογενειών να υπακούν λιγότερο σε νόρμες που υπαγορεύουν συνήθειες και ενδιαφέροντα σύμφωνα με το φύλο τους και να συμμετέχουν εξίσου σε αντίστοιχες δραστηριότητες, όπως κι επίσης το γεγονός πως αντίστοιχα παιδιά είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν ανοιχτά μεταξύ άλλων και σε ομοφυλοφυλικές πράξεις.

Εφόσον μπορέσουμε σαν κοινωνία να ξεπεράσουμε τέτοιου είδους φοβίες και προκαταλήψεις ο δρόμος ανοίγει ώστε να μπορέσουμε να ερμηνεύσουμε τέτοιου είδους φαινόμενα με μια πιο αμερόληπτη και επιστημονική σκοπιά που να μας βοηθήσει να καταλάβουμε σε περισσότερο βάθος
τον τρόπο με τον οποίο διαφορές στη δομή της οικογένειας μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε μια ανομοιογενή και ανεκτική κοινωνία διαμορφώνοντας διαφορετικά μοτίβα και συμπεριφορές. Όπως αναφέρεται και μέσα πολύ πιο σωστά:

In our view, these patterns reflect something more than a simple "gender effect," however, because sexual orientation is the key "exogenous variable" that brings together parents of same or different genders. Thus, sexual orientation and gender should be viewed as interacting to create new kinds of family structures and processes-such as an egalitarian division of child care-that have fascinating consequences for all of the relationships in the triad and for child devel opment (also see Dunne 1999, 2000; Patterson 1995). Some of the evidence suggests that two women co-parenting may create a synergistic pattern that brings more egalitarian, compatible, shared parenting and time spent with children, greater understanding of children, and closeness and communication between parents and children. The genesis of this pattern cannot be understood on the basis of either sexual orientation or gender alone. Such findings raise fruitful comparative questions for future research about family dynamics among two parents of the same or different gender who do or do not share similar attitudes, values, and behaviors.

Most of the differences in the findings discussed above cannot be considered deficits from any legitimate public policy perspective. They either favor the children with lesbigay parents, are secondary effects of social prejudice, or represent "just a difference" of the sort democratic societies should respect and protect. Apart from differences associated with parental gender, most of the presently observable differences in child "outcomes" should wither away under conditions of full equality and respect for sexual diversity. Indeed, it is time to recognize that the categories "lesbian mother" and "gay father" are historically transitional and con- ceptually flawed, because they erroneously imply that a parent's sexual orientation is the decisive characteristic of her or his parenting. On the contrary, we propose that homophobia and discrimination are the chief reasons why parental sexual orientation mat- ters at all. Because lesbigay parents do not enjoy the same rights, respect, and recognition as heterosexual parents, their children contend with the burdens of vicarious social stigma. Likewise, some of the particular strengths and sensitivities such children appear to display, such as a greater capacity to express feelings or more empathy for social diversity (Mitchell 1998; O'Connell 1994), are probably artifacts of marginality and may be destined for the historical dustbin of a democratic, sexually pluralist society.

One can readily turn the tables on a logic that seeks to protect children from the harmful effects of heterosexist stigma directed against their parents. Granting legal rights and respect to gay parents and their children should lessen the stigma that they now suffer and might reduce the high rates of depression and suicide reported among closeted gay youth living with heterosexual parents. Thus, while we disagree with those who claim that there are no differences between the children of heterosexual parents and children of lesbigay parents, we unequivocally endorse their conclusion that social science research provides no grounds for taking sexual orientation into account in the political distribution of family rights and responsibilities. It is quite a different thing, however, to consider this issue a legitimate matter for social science research. Planned lesbigay parenthood offers a veritable "social laboratory" of family diversity in which scholars could fruitfully examine not only the acquisition of sexual and gender identity, but the relative effects on children of the gender and number of their parents as well as of the implications of diverse biosocial routes to parenthood. Such studies could give us purchase on some of the most vexing and intriguing topics in our field, including divorce, adoption, step-parenthood, and domestic violence, to name a few. To exploit this opportunity, however, researchers must overcome the hetero-normative presumption that interprets sexual differences as deficits, thereby inflicting some of the very disadvantages it claims to discover. Paradoxically, if the sexual orientation of parents were to matter less for political rights, it could mat- ter more for social theory.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,263 μηνύματα.
Εγω πραγματικά απορώ γενικότερα : Τι σε νοιάζει ρε φίλε αν ο άλλος θέλει να υιοθετήσει παιδιά ως ομόφυλο ζευγάρι, πραγματικά τι πρόβλημα μπορεί να έχεις, γιατι σου κάθεται τόσο στον λαιμό; Το ίδιο και για την ευρύτερη ζωή ομόφυλων ζευγαριών και χωρίς παιδί.
Τι ζόρι μπορεί να τραβάς που να βγάζεις τόση χωλή και να ενοχλείσαι απο την ζωή του άλλου.
Πραγματικά δεν έχω πετύχει τον εαυτό μου να ενοχλείται ποτέ απο κάποιον που δεν είναι μισάνθρωπος ή φασίστας ή θέλει να κάνει κακό σε κάποιον σκόπιμα λεκτικά ή μη.

Δεν μπορώ να το διανοηθώ γιατι να σε ενοχλεί κάτι τέτοιο.

(αν και κάτι μου λέει θα ανοίξει πάλι ο ασκός του αιόλου )
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,594 μηνύματα.
Εγω πραγματικά απορώ γενικότερα : Τι σε νοιάζει ρε φίλε αν ο άλλος θέλει να υιοθετήσει παιδιά ως ομόφυλο ζευγάρι, πραγματικά τι πρόβλημα μπορεί να έχεις, γιατι σου κάθεται τόσο στον λαιμό; Το ίδιο και για την ευρύτερη ζωή ομόφυλων ζευγαριών και χωρίς παιδί.
Τι ζόρι μπορεί να τραβάς που να βγάζεις τόση χωλή και να ενοχλείσαι απο την ζωή του άλλου.
Πραγματικά δεν έχω πετύχει τον εαυτό μου να ενοχλείται ποτέ απο κάποιον που δεν είναι μισάνθρωπος ή φασίστας ή θέλει να κάνει κακό σε κάποιον σκόπιμα λεκτικά ή μη.

Δεν μπορώ να το διανοηθώ γιατι να σε ενοχλεί κάτι τέτοιο.

(αν και κάτι μου λέει θα ανοίξει πάλι ο ασκός του αιόλου )
Τι ρωτάς και εσυ ;γιατί στο μυαλό του μέσου Έλληνα μόνο η παραδοσιακή πυρηνική οικογένεια υπάρχει.
Η ομόφυλη εκ προοιμίου θεωρείται πυρήνας ανηθικότητας , διαφθορεας παιδιών .
Είμαι σίγουρη πως κάποιοι θα προτιμούσαν να στειρωθουν τα εν λόγω άτομα για να μην έχουν δυνατότητα διαιώνισης. Διαβάζω διάφορα σχόλια χρηστών σε αντίστοιχα θέματα που εμφανίζονται πχ στο fb .. Οχετός ρητορικής μίσους.
Στο μεταξύ πολλοί από όσους εναντιώνονται είναι τέρμα σκάρτοι γονείς που μετά βίας συμβιώνουν με το έτερον ήμισυ εξ αναγκασμου
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγω πραγματικά απορώ γενικότερα : Τι σε νοιάζει ρε φίλε αν ο άλλος θέλει να υιοθετήσει παιδιά ως ομόφυλο ζευγάρι, πραγματικά τι πρόβλημα μπορεί να έχεις, γιατι σου κάθεται τόσο στον λαιμό; Το ίδιο και για την ευρύτερη ζωή ομόφυλων ζευγαριών και χωρίς παιδί.
Τι ζόρι μπορεί να τραβάς που να βγάζεις τόση χωλή και να ενοχλείσαι απο την ζωή του άλλου.
Πραγματικά δεν έχω πετύχει τον εαυτό μου να ενοχλείται ποτέ απο κάποιον που δεν είναι μισάνθρωπος ή φασίστας ή θέλει να κάνει κακό σε κάποιον σκόπιμα λεκτικά ή μη.

Δεν μπορώ να το διανοηθώ γιατι να σε ενοχλεί κάτι τέτοιο.

(αν και κάτι μου λέει θα ανοίξει πάλι ο ασκός του αιόλου )
Να δούμε μια αλλη οπτικη ;

Μήπως γιατί εν έτη 2023 για να υιοθετήσει μια οικογένεια ένα παιδάκι πρεπει να περάσει από 40 κυμματα και πολλές φορές δεν τα καταφέρνει;

Μήπως θα πρέπει πρώτα να υπάρξει μια αναδιοργανωση στο γενικό πλαίσιο της υιοθεσίας στην Ελλάδα και μετά να δούμε και αυτό;

Σε μια κοινωνία που υπάρχει ένα πολύ καλό νομοθετικό πλαίσιο σαφέστατα να ενταχθεί και αυτό.
Σε ένα πλαίσιο που ήδη νοσεί και στερεί σε εκατοντάδες ζευγάρια την χαρά της υιοθεσίας ας σκεφτούμε λίγο τι γινετε και τι " θυμος " μπορεί να υπάρξει..

Βγάζω τελείως το κομμάτι του σεξουαλικοτητας !
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,263 μηνύματα.
Να δούμε μια αλλη οπτικη ;

Μήπως γιατί εν έτη 2023 για να υιοθετήσει μια οικογένεια ένα παιδάκι πρεπει να περάσει από 40 κυμματα και πολλές φορές δεν τα καταφέρνει;

Μήπως θα πρέπει πρώτα να υπάρξει μια αναδιοργανωση στο γενικό πλαίσιο της υιοθεσίας στην Ελλάδα και μετά να δούμε και αυτό;

Σε μια κοινωνία που υπάρχει ένα πολύ καλό νομοθετικό πλαίσιο σαφέστατα να ενταχθεί και αυτό.
Σε ένα πλαίσιο που ήδη νοσεί και στερεί σε εκατοντάδες ζευγάρια την χαρά της υιοθεσίας ας σκεφτούμε λίγο τι γινετε και τι " θυμος " μπορεί να υπάρξει..

Βγάζω τελείως το κομμάτι του σεξουαλικοτητας !
Να γίνουν παράλληλα.
Δεν γίνεται να μην ονοματίσουμε το πρόβλημα με αυτά τα διακριτά χαρακτηριστικά. (δεν λεω οτι το είπες εσύ, γενικά αναφέρομαι). Γιατι δεν νομίζω πως αν αλλάξει το πλαίσιο στην νομοθεσία περι υιοθεσίας γενικά θα είναι αποδεκτή η υιοθεσία απο ομόφυλα ζευγάρια σύντομα.
Καθώς η ρίζα του κακού είναι η ομοφοβία και οχι (μόνο) το άθλιο νομοθετικό πλαίσιο περι υιοθεσίας γενικότερα.

Όσο κι αν στρώσεις τον δρόμο προς την πόρτα αν αυτή μείνει κλειστή είναι δώρο άδωρο.
 

Zukov

Διάσημο μέλος

Ο Zukov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,017 μηνύματα.
Εγω πραγματικά απορώ γενικότερα : Τι σε νοιάζει ρε φίλε αν ο άλλος θέλει να υιοθετήσει παιδιά ως ομόφυλο ζευγάρι, πραγματικά τι πρόβλημα μπορεί να έχεις, γιατι σου κάθεται τόσο στον λαιμό; Το ίδιο και για την ευρύτερη ζωή ομόφυλων ζευγαριών και χωρίς παιδί.
Τι ζόρι μπορεί να τραβάς που να βγάζεις τόση χωλή και να ενοχλείσαι απο την ζωή του άλλου.
Πραγματικά δεν έχω πετύχει τον εαυτό μου να ενοχλείται ποτέ απο κάποιον που δεν είναι μισάνθρωπος ή φασίστας ή θέλει να κάνει κακό σε κάποιον σκόπιμα λεκτικά ή μη.

Δεν μπορώ να το διανοηθώ γιατι να σε ενοχλεί κάτι τέτοιο.

(αν και κάτι μου λέει θα ανοίξει πάλι ο ασκός του αιόλου )
Ο κοσμος ανεκαθεν ενδιαφεροταν για τετοια θεματα. Η προωθηση πχ του γαμου και της τεκνοθεσιας ερχεται σε ευθεια αντιθεση με τη κοσμοθεωρια αρκετων συντηρητικων οποτε ως ανθρωπινα οντα ακολουθωντας τις ανθρωπινες ενορμησεις τους αντιδρουν με σκοπο να επικρατησει η δικη τους κοσμοθεωρια, διοτι στη τελικη ολοι αυτο θελουν την επικρατηση.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,594 μηνύματα.
Τώρα αρκετοί θα πουν " Μα το παιδί χρειάζεται το αντρικό και γυναικείο πρότυπο" Για να αναπτυχθεί αρμονικά

Ασχέτως με το αν το αντίστοιχο πρότυπο που έτυχε στο παιδί
σε ετεροφυλοφιλη οικογένεια είναι αντιπρότυπο που επιδρά αρνητικά στην ψυχοσύνθεση του παιδιού κατά την παιδική / εφηβική ηλικία.

Τελικά τι μας ξενίζει / ξινίζει τόσο; οι σεξουαλικές προτιμήσεις των μελλοντικών γονέων; η θεώρηση πως κάτι τέτοια άτομα συνάπτουν επιφανειακές και αμφιβόλου ηθικής σχέσεις ;η υποψία ότι εναλλάσσουν συντρόφους γεγονός πως τους κάνει ακατάλληλους για γονείς; η τέκνο ποίηση με μεθόδους που δεν φαντάζουν ορθόδοξες;
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,263 μηνύματα.
Ο κοσμος ανεκαθεν ενδιαφεροταν για τετοια θεματα. Η προωθηση πχ του γαμου και της τεκνοθεσιας ερχεται σε ευθεια αντιθεση με τη κοσμοθεωρια αρκετων συντηρητικων οποτε ως ανθρωπινα οντα ακολουθωντας τις ανθρωπινες ενορμησεις τους αντιδρουν με σκοπο να επικρατησει η δικη τους κοσμοθεωρια, διοτι στη τελικη ολοι αυτο θελουν την επικρατηση.
Ψάχνω φράση να σχολιάσω αυτό που είπες και καταλήγω στο «ισοπεδωτικά πρωτόγονο» :P
Πέρα απο τις ακραίες περιπτώσεις που είναι πασιφανές, πιστεύω ο συντηρητισμός σε αυτό χτυπάει υποσυνείδητα ορισμένους και παρόλο που αντικειμενικά δεν θα περίμενες τέτοια αντιμετώπιση, έχουν αυτές τις πεποιθήσεις που καλύπτουν με τον μανδύα της μέριμνας για το παιδί.

Ίσως νάναι τόσο raw όσο ανέφερες εν τέλει
 

Zukov

Διάσημο μέλος

Ο Zukov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,017 μηνύματα.
Ψάχνω φράση να σχολιάσω αυτό που είπες και καταλήγω στο «ισοπεδωτικά πρωτόγονο» :P
Πέρα απο τις ακραίες περιπτώσεις που είναι πασιφανές, πιστεύω ο συντηρητισμός σε αυτό χτυπάει υποσυνείδητα ορισμένους και παρόλο που αντικειμενικά δεν θα περίμενες τέτοια αντιμετώπιση, έχουν αυτές τις πεποιθήσεις που καλύπτουν με τον μανδύα της μέριμνας για το παιδί.

Ίσως νάναι τόσο raw όσο ανέφερες εν τέλει
Καποιοι οντως εγειρουν ανησυχιες για τα παιδια αλλα οι περισσοτεροι απλα δε γουσταρουν τους γκει.
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να γίνουν παράλληλα.
Δεν γίνεται να μην ονοματίσουμε το πρόβλημα με αυτά τα διακριτά χαρακτηριστικά. (δεν λεω οτι το είπες εσύ, γενικά αναφέρομαι). Γιατι δεν νομίζω πως αν αλλάξει το πλαίσιο στην νομοθεσία περι υιοθεσίας γενικά θα είναι αποδεκτή η υιοθεσία απο ομόφυλα ζευγάρια σύντομα.
Καθώς η ρίζα του κακού είναι η ομοφοβία και οχι (μόνο) το άθλιο νομοθετικό πλαίσιο περι υιοθεσίας γενικότερα.

Όσο κι αν στρώσεις τον δρόμο προς την πόρτα αν αυτή μείνει κλειστή είναι δώρο άδωρο.
Όσο προσεγγίσεις ένα κοινωνικό θέμα αποκλείοντας ολο και μεγαλύτερο βαθμό αντίδρασεων τόσο ομαλότερη προσέγγιση κάνεις στο ζητούμενο σου .

Τα βήματα στο ζητούμενο σου γίνονται ένα ένα..
Δεν μπορείς από το 1 να πας στο στο 10 ..

Σε αυτή την κοινωνία ζούμε δυστηχως ..οπότε σιγά σιγά θα γίνουν όλα..
Εμείς ξαφνικά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα θέλουμε να κάνουμε άλματα όταν δεν μπορούμε να κάνουμε απλά και σταθερά βήματα γιατί μονίμως έχουμε πισωγύρισμα ...
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,740 μηνύματα.
Έχοντας μεγαλώσει σε μια οικογένεια χριστιανική και συντηρητική (γιαγιαδες, μαμαδες κλπ), μπορώ να πω οτι θα προτιμούσα πολύ περισσότερο να είχα μεγαλώσει από δύο αδελφές που κάνουν κάθε μια εβδομάδα παρτούζες παρά από την κλασσική ελληνική οικογένεια.
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχοντας μεγαλώσει σε μια οικογένεια χριστιανική και συντηρητική (γιαγιαδες, μαμαδες κλπ), μπορώ να πω οτι θα προτιμούσα πολύ περισσότερο να είχα μεγαλώσει από δύο αδελφές που κάνουν κάθε μια εβδομάδα παρτούζες παρά από την κλασσική ελληνική οικογένεια.
Άλλο ένα παιδί κλασικής ελληνικής οικογένειας με απωθημένα, καημένο μου :P
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top