Υποχρεωτική Στράτευση: Η γνώμη σας;

Περί θητείας
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 54)
  • Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική για όλους τους Έλληνες πολίτες,ανεξαρτήτως φυλής και φύλου.

  • Θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική για όλους, με "τιμωρητική" θητεία για τους μη στρατεύσιμους.

  • Θα έπρεπε να είναι εθελοντική για όλους.

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

vassilis498

Well-known member

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,237 μηνύματα.
Σκεπτικό μέσου αριστερού: Πρέπει να είμαστε όλοι παθητικοι αντιμιλιταριστες και πλήρως ανίκανοι στρατιωτικά έτσι ώστε να μην γίνονται πόλεμοι.

Δαρβινιστικα παραγόμενη τυχαία υπερμιλιταριστικη κοινωνία : Yes please do that!!!

Όσο πιο ανίκανος στρατιωτικά και παθητικός είναι ο μέσος πολίτης μιας πολιτείας τόσο πιο ανελεύθερη και δουλικη είναι η πολιτεία αυτή. Και δεν είναι καθόλου τυχαιο που αυτά υποστηριζονται από τους οπαδούς της αριστεράς.

destroyed leftists with facts n reason !!11!
 

Aura

Active member

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Ωστόσο δε γίνεται να μοιράζονται τα κεκτημένα ενός αγώνα μόνο σε αυτούς που αγωνίστηκαν. Διότι οι αγώνες για να διεκδικηθεί κάτι ποτέ δεν ήταν αποδεσμευμένοι από το πνεύμα συλλογικότητας και του κοινοΰ συμφέροντος/δικαίου. Το πραγματικό θράσος θα ήταν να βλέπαμε λ.χ τους εργάτες που αγωνίστηκαν για το 8ωρο στο Σικάγο να ζητούν τον αποκλεισμό από αυτό το δικαίωμα όσων εργατών δεν τους συμπαραστάθηκαν.

Εγώ δεν είπα να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, αλλά όχι να το απαιτούμε και να μιλάμε για δικαιοσύνη , όταν ο άλλος θα βλέπει τα ραδίκια ανάποδα, αυτό ήθελα να πω . Δεν λέω κάτι περίεργο.


Δεν είπε κανείς να πεθάνει κόσμος για να μην υπηρετήσει μία μερίδα του πληθυσμού. Αντιθέτως, το ρεζουμέ της αντιμιλιταριστικής ιδεολογίας είναι να μην γίνονται τελικά πόλεμοι. Δυστυχώς, ο μόνος τρόπος που έχουμε βρει ως τώρα για να μη συμβαίνει αυτό είναι να μη συμμετέχουμε σε καμία δράση σχετική με αυτούς. Δεν καταλαβαίνω πώς αναγνωρίζεις ως «παρτακισμό» μία τέτοια κίνηση που καλεί τελικά όλον τον κόσμο να αρνηθεί τον πόλεμο, αλλά θεωρείς υγιές το να θέσεις σε κίνδυνο τη ζωή σου συμμετέχοντας σε πολέμους που γίνονται για τα συμφέροντα τρίτων - αυτό άραγε δεν είναι μία ξεκάθαρη εκδήλωση «παρτακισμού»; να σου ζητούν να θυσιαστείς για τα συμφέροντά τους;

Θα επαναλάβω το ίδιο ακριβώς με παραπάνω: όπως ακριβώς μία μερίδα επιλέγει να αγωνιστεί για τη διεκδίκηση και τη διατήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων και των κοινωνικών ελευθεριών και όλη η κοινωνία καρπώνεται τα αποτελέσματα των αγώνων της, έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τους πολέμους, όσο ακόμα αυτοί ταλαιπωρούν τον πλανήτη μας. Κανείς δε (θα έπρεπε να) υποχρεούται να θέσει την ίδια του τη ζωή σε κίνδυνο αν δεν το επιθυμεί και αυτό είναι πάνω από κάθε συμφέρον, κάθε «πατρίδα» και κάθε τι άλλο.

Εύχομαι ειρήνη και αγάπη σε όλο τον κόσμο .
Σταρ Ελλάς 1998
 

Εχέμυθη

Well-known member

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Καταρχας αναφερομουν στην αρχη που χρησιμοποιειται. Ακομη και αν στρατος σε εκανε ραμπο σε 12 μηνες ή ακομα και προσεφερε κατι χρησιμο, προφανως δεν περιμενω την πλειοψηφια των ανθρωπων που αρνουνται τωρα να αλλαξουν γνωμη, τουλαχιστον ομως αυτοι που θα πανε, θα μπορουν να ειναι σε θεση να πολεμησουν. Δεν ξερω γιατι νομιζεις οτι θα εξοικονομηθουν χρηματα απο της εθελοντικη θητεια, αφενος δεν ειναι και το point αλλωστε (αλλα να αξιοποιουνται σωστα και αποδοτικα τα χρηματα που ηδη δινονται), αφετερου η ποιοτητα χρειαζεται να μια ποσοτητα για να αξιοποιηθει, δεν ειναι τελειως απαραιτητο να ειναι κομαντο ο καθε στρατιωτης, χρειαζεσαι και νουμερα, οποτε και κορμια με οπλα κανουν αν δυσκολεψει η κατασταση.
Το οτι δεν θεωρειται σημαντικο το να υπαρξει βελτιωση του στρατου ειναι πιο πολυ ξεφτιλα παρα κατι αλλο, ειδικα αν δει κανεις τι θεωρειται οτι εχει προτεραιοτητα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Θελω να κανω λιγο rant για το bold.
Με εκενυριζει που ξαφνικα ολοι το παιζουν φιλελε, μιλανε για επιβολες, σεβασμο στα πιστευω του αλλου κτλ. Ομως, τα ιδια ακριβως ατομα δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα να καταπατησουν αυτες τις αξιες οταν προεκειται για πραγματα που τους αρεσουν. Πως πιστευεις οτι δουλευουν οι νομοι που στηριζεις, ειδικα οταν προκειται για ο,τι εχεις βαφτισει στο μυαλο σου ως "κοινωνικο αγωνα", με διαλογο και πειθω? Οχι βεβαια, με την αρβυλα του μπατσου επιβαλλονται στους υπολοιπους. Και μη μου πιασεις τιποτα low-hanging fruit σαν τον βιασμο, αλλα πολυτελειες τυπου affirmative action. Εκει δεν υπαρχει προβλημα? Και μην πιασω τα επιδοματα. Το που γεννηθηκα ειναι τυχαιο και δεν μπορει να αποτελεσει βαση για υποχρεωσεις, αλλα προς την καθε κουραδα που ετυχε να γεννηθει στην ιδια χωρα με εμενα φυσικα και εχω υποχρεωσεις.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο το δυνατόν σαφέστερα. Λοιπόν, αρχικά δεν το παίζω ούτε φιλελε ούτε αριστερή ούτε είμαι σε κάποια φεμινιστική ομάδα ούτε τίποτα. Το έχω πει άπειρες φορές αυτό και ειλικρινά με κουράζει να πρέπει να το επαναλαμβάνω. Ίσως θα ήταν πιο εύκολο για κάποιους να με κατατάξουν σε κάποια κατηγορία, απο τη στιγμή που όμως η ίδια δεν το κάνω δεν βγάζει πολύ νόημα.
Γενικά σ'ένα κράτος ο πολίτης έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις προς αυτό. Το ίδιο το κράτος θεωρώ ότι πρέπει να σέβεται τα πιστεύω ενός πολίτη. Για εμένα πέρα από ισότητα που είναι λίγο άκυρος σαν όρος, πρέπει να υπάρχει ισονομία και γενικά να μπορούμε να βοηθαται ένα λιγότερο προνομιούχο άτομο . Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι τα επιδόματα. Ωραία, δεν γνωρίζω αν όλα τα επιδόματα που έχουν δοθεί δίνονται δίκαια πχ η Μενεγάκη αν θυμάστε έπαιρνε επίδομα τριτεκνιας που είναι άκυρο γιατί έχει ένα παραπάνω από επαρκές εισόδημα. Στόχος ενός κράτους θα έπρεπε να είναι πχ η δημιουργία θέσεων εργασίας και όχι αποκλειστικά το να δίνει επιδόματα στους ανέργους.
Απο εκεί και πέρα ακόμα και ένας πρόσφυγας μπορεί να νιώθει περισσότερο πατριώτης απ'όσο εγώ, εσύ ή ο Τάκης καί να επιθυμεί να πολεμήσει για την Ελλάδα. Το ξέρω ότι αυτή τη στιγμή ανοίγω ένα άλλο θέμα, το αν θα έπρεπε να μπορούν οι μετανάστες να υπηρετήσουν στο στρατό για την Ελλάδα, που για εμένα αν δεν γίνεται κακώς, θα έπρεπε. Αυτό που θέλω όμως δεν είναι να ανοίξω ένα άλλο θέμα αλλά να ξεκαθαρίσω τι θεωρώ εγώ υποχρέωση και δικαίωμα. Και ελπίζω σε αυτό το ποστ να το έκανα σαφές.
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,282 μηνύματα.
καί να επιθυμεί να πολεμήσει για την Ελλάδα.

Συγγνώμη, αυτοί λιποτάκτησαν από την χώρα τους και θα έρθουν να πολεμήσουν για μια ξένη χώρα; Πρόδωσαν την πατρίδα τους και θα πολεμήσουν για εμάς; WHAT?!?
 

Εχέμυθη

Well-known member

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,869 μηνύματα.
Συγγνώμη, αυτοί λιποτάκτησαν από την χώρα τους και θα έρθουν να πολεμήσουν για μια ξένη χώρα; Πρόδωσαν την πατρίδα τους και θα πολεμήσουν για εμάς; WHAT?!?
Ναι, εμένα δεν μου φαίνεται παράλογο γιατί όπως είπα και πριν κάθε πόλεμος γίνεται για διαφορετικό σκοπό και επίσης η χώρα που μπορεί να γεννήθηκε κάποιος να μήν συμπίπτει με αυτή που νιώθει πατρίδα του. Το παράδειγμα των προσφύγων είναι όντως ακραίο, γι αυτό το λόγο αναφέρθηκα σε μετανάστες. Ωστόσο όπως είπα δεν ήθελα να συζητήσω καί γι αυτό.
 

Fast

Well-known member

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,168 μηνύματα.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο το δυνατόν σαφέστερα. Λοιπόν, αρχικά δεν το παίζω ούτε φιλελε ούτε αριστερή ούτε είμαι σε κάποια φεμινιστική ομάδα ούτε τίποτα. Το έχω πει άπειρες φορές αυτό και ειλικρινά με κουράζει να πρέπει να το επαναλαμβάνω. Ίσως θα ήταν πιο εύκολο για κάποιους να με κατατάξουν σε κάποια κατηγορία, απο τη στιγμή που όμως η ίδια δεν το κάνω δεν βγάζει πολύ νόημα.
Γενικά σ'ένα κράτος ο πολίτης έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις προς αυτό. Το ίδιο το κράτος θεωρώ ότι πρέπει να σέβεται τα πιστεύω ενός πολίτη. Για εμένα πέρα από ισότητα που είναι λίγο άκυρος σαν όρος, πρέπει να υπάρχει ισονομία και γενικά να μπορούμε να βοηθαται ένα λιγότερο προνομιούχο άτομο . Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι τα επιδόματα. Ωραία, δεν γνωρίζω αν όλα τα επιδόματα που έχουν δοθεί δίνονται δίκαια πχ η Μενεγάκη αν θυμάστε έπαιρνε επίδομα τριτεκνιας που είναι άκυρο γιατί έχει ένα παραπάνω από επαρκές εισόδημα. Στόχος ενός κράτους θα έπρεπε να είναι πχ η δημιουργία θέσεων εργασίας και όχι αποκλειστικά το να δίνει επιδόματα στους ανέργους.
Απο εκεί και πέρα ακόμα και ένας πρόσφυγας μπορεί να νιώθει περισσότερο πατριώτης απ'όσο εγώ, εσύ ή ο Τάκης καί να επιθυμεί να πολεμήσει για την Ελλάδα. Το ξέρω ότι αυτή τη στιγμή ανοίγω ένα άλλο θέμα, το αν θα έπρεπε να μπορούν οι μετανάστες να υπηρετήσουν στο στρατό για την Ελλάδα, που για εμένα αν δεν γίνεται κακώς, θα έπρεπε. Αυτό που θέλω όμως δεν είναι να ανοίξω ένα άλλο θέμα αλλά να ξεκαθαρίσω τι θεωρώ εγώ υποχρέωση και δικαίωμα. Και ελπίζω σε αυτό το ποστ να το έκανα σαφές.
Το ζήτημα είναι πως είσαι υπέρ του κράτους να παίρνει τα χρήματα της σκληρής δουλειάς των πολλών, άθελα τους, για να μην τους προσφέρει τίποτα και απλά να ενισχύσει άσχετους πρόσκαιρα. Από την άλλη, είσαι κατά του κράτους να στρατολογήσει υποχρεωτικά τους πολίτες(και να τους παίρνει τα λεφτά για έξοδα του Στρατού), για κάτι που θα ωφελήσει όλους στο μέγιστο. Είναι λοιπόν απόλυτα σαφές πως δεν υπάρχει συνέπεια, αυτά που απαντάς είναι ιδεολογικά και γενικολογικά.

Τώρα όσον αφορά το γιατί οι πρόσφυγες λιποτάκτες κάνουν χείριστους στρατιώτες δεν έχει νόημα να αναλύσουμε κάτι αυτονόητο, θα πω απλά πως γιατί δε σκέφτεσαι τι λένε όλοι οι υψηλόβαθμοι στρατιωτικοί; Είναι σα να πας στην κουζίνα του Gordon Ramsay και να απαιτήσεις να μαγειρεύουν φορώντας ζουρλομανδύες και για αιτιολόγηση να πεις πως η γνώμη σου μετράει όσο του καθενούς και πως η ιδεολογία σου αυτό εικάζει.
 

Aura

Active member

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι άσχετο θεωρείτε ότι θα έπρεπε να αλλάξει ο νόμος για την υποχρεωτική θητεία έτσι και αλλιώς ή να γίνει δημοψήφισμα πχ και ότι θέλει η πλειοψηφία ;
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,282 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι άσχετο θεωρείτε ότι θα έπρεπε να αλλάξει ο νόμος για την υποχρεωτική θητεία έτσι και αλλιώς ή να γίνει δημοψήφισμα πχ και ότι θέλει η πλειοψηφία ;

Να μην αλλάξει. Δεν μπορούμε να παίζουμε σε τέτοιους καιρούς επειδή μερικοί δεν αναγνωρίζουν την λέξη πατρίδα αλλά παράλληλα δεν διαγράφουν και την υπηκοότητα τους για να μην χάσουν τα προνόμια. Οι " ιδεολόγοι ".

Απλά ας δοθεί σε ένα μικρό ποσοστό η δυνατότητα κοινωνικής υποχρεωτικής θητειας με ίδιους όρους.
 

Dreamweaver

Well-known member

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,217 μηνύματα.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο το δυνατόν σαφέστερα. Λοιπόν, αρχικά δεν το παίζω ούτε φιλελε ούτε αριστερή ούτε είμαι σε κάποια φεμινιστική ομάδα ούτε τίποτα. Το έχω πει άπειρες φορές αυτό και ειλικρινά με κουράζει να πρέπει να το επαναλαμβάνω. Ίσως θα ήταν πιο εύκολο για κάποιους να με κατατάξουν σε κάποια κατηγορία, απο τη στιγμή που όμως η ίδια δεν το κάνω δεν βγάζει πολύ νόημα.
Δεν ξερω ποιο ειναι το προβλημα σου να πεις (στον εαυτο σου πρωτα) οτι ανηκεις σε καποια ιδεολογικη ομαδα, ειδικα οταν εχει ενσωματωσει το 99,99999999% της κοσμοθεωριας της
Γενικά σ'ένα κράτος ο πολίτης έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις προς αυτό. Το ίδιο το κράτος θεωρώ ότι πρέπει να σέβεται τα πιστεύω ενός πολίτη. Για εμένα πέρα από ισότητα που είναι λίγο άκυρος σαν όρος, πρέπει να υπάρχει ισονομία και γενικά να μπορούμε να βοηθαται ένα λιγότερο προνομιούχο άτομο . Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι τα επιδόματα. Ωραία, δεν γνωρίζω αν όλα τα επιδόματα που έχουν δοθεί δίνονται δίκαια πχ η Μενεγάκη αν θυμάστε έπαιρνε επίδομα τριτεκνιας που είναι άκυρο γιατί έχει ένα παραπάνω από επαρκές εισόδημα. Στόχος ενός κράτους θα έπρεπε να είναι πχ η δημιουργία θέσεων εργασίας και όχι αποκλειστικά το να δίνει επιδόματα στους ανέργους.
Απο εκεί και πέρα ακόμα και ένας πρόσφυγας μπορεί να νιώθει περισσότερο πατριώτης απ'όσο εγώ, εσύ ή ο Τάκης καί να επιθυμεί να πολεμήσει για την Ελλάδα. Το ξέρω ότι αυτή τη στιγμή ανοίγω ένα άλλο θέμα, το αν θα έπρεπε να μπορούν οι μετανάστες να υπηρετήσουν στο στρατό για την Ελλάδα, που για εμένα αν δεν γίνεται κακώς, θα έπρεπε. Αυτό που θέλω όμως δεν είναι να ανοίξω ένα άλλο θέμα αλλά να ξεκαθαρίσω τι θεωρώ εγώ υποχρέωση και δικαίωμα. Και ελπίζω σε αυτό το ποστ να το έκανα σαφές.
To be frank μου θυμησε λιγο απαντηση σε καλλιστεια. Οκ, κανονικα θελει ολοκληρο σεντονι η απαντηση που μαλλον βαριεσαι να γραψεις, οποτε δεν εχω προβλημα. Θα επικεντρωθω στο παραδειγμα που παραθετεις για την ισονομια: πρωτον, ειναι τραγικο να λεγεται ετσι το να επιβαλλεις φορολογια σε ανθρωπους που παραγουν, χωρις την θεληση τους, για να δωσεις πορους σε αλλους. Ισοτητα του αποτελεσματος, ισως. Δευτερον, μου λες οτι το κρατος (που δεν υπαρχει ως οντοτητα, ειναι οι πολιτικοι + ΔΥ) πρεπει να σεβεται τα πιστευω του πολιτη. Ωραια, βασει των δικων μου πιστευω, η φορολογια ειναι κλοπη και επιβολη και αδιαφορω για την "ισονομια", ενω δεν μιλαμε για επιβολη απο δικη μου μερια, οποιος θελει μπορει να ανοιξει το πορτοφολι του. Θα γινει σεβαστο? Μαλλον οχι
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,798 μηνύματα.
Ξερεις γενικα πολλους ΔΥ που θα απαιτησουν ουσιαστικες μεταρρυθμησεις στον τροπο που λειτουργει η υπηρεσια τους, που στην συντριπτικη πλειοψηφια των ποεριπτωσεων σημαινει την απολυση τους? Οχι, δεν ειναι κατι που ισχυει μονο στον στρατο και αναλογο θα μπορουσε να ειπωθει και για τις συνεχεις υποσχεσεις για μεταρρυθμησεις σε αλλα θεματα δημοσιας διοικησης που μετα απο δεκαετιες δεν εχουν προσφερει τιποτα εκτος απο αλλαγη του κωλου που καθεται στην καρεκλα.
Δεν ξερω γιατι δεν υπαρχει μεγαλυτερη στηριξη για βελτιωση του θεσμου, αλλα ξαναλεω πως αυτο πιο πολυ ξεφτιλα ειναι παρα κατι αλλο

Η διαφορά με τον στρατό είναι ότι αφορά άμεσα όλους τους άρρενες Έλληνες - με όποιο κριτήριο - και όχι μόνον τους μόνιμους και ότι η θητεία έχει διακριτά χαρακτηριστικά σε σχέση με τους μόνιμους. Αλλά, δεν έχω υπ'όψιν μου κάποια μαζική κινητοποίηση από τους καθημερινούς πολίτες που μέλλουν να στρατευτούν για να αναβαθμιστεί η ποιότητα της θητείας τους - πιθανώς να έχουν γίνει τέτοιες δράσεις, αλλά να μην προβλήθηκαν αρκετά, γιατί δε γίνεται όλοι να συμφωνούμε ότι ο τρόπος είναι προβληματικός και να μην αντιδρά έστω η μερίδα που αρέσκεται στον στρατό.

Να ρωτήσω κάτι άσχετο θεωρείτε ότι θα έπρεπε να αλλάξει ο νόμος για την υποχρεωτική θητεία έτσι και αλλιώς ή να γίνει δημοψήφισμα πχ και ότι θέλει η πλειοψηφία ;

Να αλλάξει οπωσδήποτε. Άλλωστε, δεδομένου ότι η εν λόγω κυβέρνηση διατυμπανίζει ότι επιδιώκει ευρύτερες συναινέσεις - σε κάποιες περιστάσεις πράγματι επεδίωξε και πέτυχε τέτοιες συναινέσεις - είναι πρόσφορο το έδαφος για να επιδιώξει κι εδώ κάτι τέτοιο.

Δεν ξερω ποιο ειναι το προβλημα σου να πεις (στον εαυτο σου πρωτα) οτι ανηκεις σε καποια ιδεολογικη ομαδα, ειδικα οταν εχει ενσωματωσει το 99,99999999% της κοσμοθεωριας της

To be frank μου θυμησε λιγο απαντηση σε καλλιστεια. Οκ, κανονικα θελει ολοκληρο σεντονι η απαντηση που μαλλον βαριεσαι να γραψεις, οποτε δεν εχω προβλημα. Θα επικεντρωθω στο παραδειγμα που παραθετεις για την ισονομια: πρωτον, ειναι τραγικο να λεγεται ετσι το να επιβαλλεις φορολογια σε ανθρωπους που παραγουν, χωρις την θεληση τους, για να δωσεις πορους σε αλλους. Ισοτητα του αποτελεσματος, ισως. Δευτερον, μου λες οτι το κρατος (που δεν υπαρχει ως οντοτητα, ειναι οι πολιτικοι + ΔΥ) πρεπει να σεβεται τα πιστευω του πολιτη. Ωραια, βασει των δικων μου πιστευω, η φορολογια ειναι κλοπη και επιβολη και αδιαφορω για την "ισονομια", ενω δεν μιλαμε για επιβολη απο δικη μου μερια, οποιος θελει μπορει να ανοιξει το πορτοφολι του. Θα γινει σεβαστο? Μαλλον οχι

Το bold κομμάτι έχει ένα τεράστιο λάθος. Το να θεωρείς ότι δεν είναι επιβολή το εγώ δεν πληρώνω, αλλά ας πληρώνουν τα υπόλοιπα μέλη είναι πράξη επιβολής, εκτός αν θεωρείς ότι μπορείς να αποκόψεις πλήρως την οικονομική σου δραστηριότητα από μία δεδομένη οικονομία - ωφελείσαι από την ύπαρξη κράτους και τις επαγόμενης οργάνωσης έμμεσα ακόμα κι όταν θεωρείς ότι δεν απολαμβάνεις κάποιες από τις άμεσες παροχές του.
 

Fast

Well-known member

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,168 μηνύματα.
Το bold κομμάτι έχει ένα τεράστιο λάθος. Το να θεωρείς ότι δεν είναι επιβολή το εγώ δεν πληρώνω, αλλά ας πληρώνουν τα υπόλοιπα μέλη είναι πράξη επιβολής, εκτός αν θεωρείς ότι μπορείς να αποκόψεις πλήρως την οικονομική σου δραστηριότητα από μία δεδομένη οικονομία - ωφελείσαι από την ύπαρξη κράτους και τις επαγόμενης οργάνωσης έμμεσα ακόμα κι όταν θεωρείς ότι δεν απολαμβάνεις κάποιες από τις άμεσες παροχές του.
Αυτό είναι ακριβώς το υπόδειγμα σοσιαλιστικής προπαγάνδας εφαρμογής της ιδεολογίας στην οικονομική ζωή, που έχει καταρριφθεί αιώνες τώρα. Κάθε έξοδο και κάθε ενέργεια του κράτους, με τα χρήματα που παίρνει από τους φορολογούμενους, δε σημαίνει ούτε κατά διάνοια de facto πως τον ωφελεί αυτόν με οποιοδήποτε τρόπο. Υπάρχουν κυριολεκτικά άπειρα παραδείγματα που το κράτος καλύτερα θα έκανε να τα έκαιγε τα χρήματα να μείωνε τον πληθωρισμό τουλάχιστον. Τα επιδόματα είναι ένας τρόπος κλοπής χρημάτων που οδηγεί στη δυσχέρανση της ζωής του φορολογούμενου, με άλλα λόγια τον κλέβεις και του κάνεις τη ζωή πιο μίζερη και μετά ηθικολογείς για "ευθύνες προς το κράτος". Η επιβίωση τέτοιων απόψεων σήμερα δείχνει πρωτοφανή επίπεδα παρακμής.
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,798 μηνύματα.
Αυτό είναι ακριβώς το υπόδειγμα σοσιαλιστικής προπαγάνδας εφαρμογής της ιδεολογίας στην οικονομική ζωή, που έχει καταρριφθεί αιώνες τώρα. Κάθε έξοδο και κάθε ενέργεια του κράτους, με τα χρήματα που παίρνει από τους φορολογούμενους, δε σημαίνει ούτε κατά διάνοια de facto πως τον ωφελεί αυτόν με οποιοδήποτε τρόπο. Υπάρχουν κυριολεκτικά άπειρα παραδείγματα που το κράτος καλύτερα θα έκανε να τα έκαιγε τα χρήματα να μείωνε τον πληθωρισμό τουλάχιστον. Τα επιδόματα είναι ένας τρόπος κλοπής χρημάτων που οδηγεί στη δυσχέρανση της ζωής του φορολογούμενου, με άλλα λόγια τον κλέβεις και του κάνεις τη ζωή πιο μίζερη και μετά ηθικολογείς για "ευθύνες προς το κράτος". Η επιβίωση τέτοιων απόψεων σήμερα δείχνει πρωτοφανή επίπεδα παρακμής.

Αναμασάς τα ίδια. Ωστόσο, η απάντηση σε όσα λες βρίσκεται σε αυτό που παραθέτεις:

ωφελείσαι από την ύπαρξη κράτους και τις επαγόμενης οργάνωσης έμμεσα ακόμα κι όταν θεωρείς ότι δεν απολαμβάνεις κάποιες από τις άμεσες παροχές του
 

Fast

Well-known member

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,168 μηνύματα.
Αναμασάς τα ίδια. Ωστόσο, η απάντηση σε όσα λες βρίσκεται σε αυτό που παραθέτεις:
Οκ, απ' όσο φαίνεται αδυνατείς πλήρως να κατανοήσεις την μη a priori δικαιολόγηση των ενεργειών του κράτους, με άλλα λόγια το βλέπεις το ζήτημα απόλυτα θρησκευτικά. Μάντεψε τι θα έκανες στη ναζιστική Γερμανία, με τέτοιο φανατισμό.
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,798 μηνύματα.
Κάποιες προτάσεις για την αναδιάρθρωση του θεσμού γενικότερα - ωστόσο, ακόμα κι από εδώ απουσιάζουν οικονομικά δεδομένα γύρω από την όλη κατάσταση.
 

Dreamweaver

Well-known member

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,217 μηνύματα.
Το bold κομμάτι έχει ένα τεράστιο λάθος. Το να θεωρείς ότι δεν είναι επιβολή το εγώ δεν πληρώνω, αλλά ας πληρώνουν τα υπόλοιπα μέλη είναι πράξη επιβολής, εκτός αν θεωρείς ότι μπορείς να αποκόψεις πλήρως την οικονομική σου δραστηριότητα από μία δεδομένη οικονομία - ωφελείσαι από την ύπαρξη κράτους και τις επαγόμενης οργάνωσης έμμεσα ακόμα κι όταν θεωρείς ότι δεν απολαμβάνεις κάποιες από τις άμεσες παροχές του.
Καλα, εισαι σοβαρος τωρα? Κατηγορησε τον αλλον για παρτακισμο ή και παρασιτισμο, αλλα σε καμια περιπτωση δεν αποτελει επιβολη. Σε τι και πως ακριβως ασκει βια? Να μου ελεγες πως καποιος θελει εναν νομο για τους υπολοιπους να χρηματοδοτουν κατι, χωρις να υπαρχει η ιδια υποχρεωση απο ολους, ισως, αλλα...αυτο ειναι αρκετα κοντα στη μεση κοινωνικη πολιτικη, που οι πλειψηφια στηριζει και δεν θεωρει καθολου επιβολη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top