Φιλοσοφικές συζητήσεις

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Καλώστηνε κιας άργησε.
Εσύ, δεν ξεκουράζεσαι το απόγευμα;

Καλώς σας βρήκα.
Εγώ αυτές τις μέρες είμαι στη δουλειά απ' τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ, άσχετα αν δε δουλεύω συνεχόμενα όλες αυτές τις ώρες. Οπότε όχι, όχι πάντα.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Παιδια εσεις το ξερατε οτι το κρασι βγαινει απ τα σταφυλια?ή το κρασι βγαινει απο τα βαρελια?
Ξέρεις πόσες κουτρουβαλιές κάνει βγαίνοντας.
Ντρίρλα είναι. Τύφλα...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ήξερες ότι μπορείς να βγάλεις λευκό κρασί από κόκκινα σταφύλια;
Ασπρη μπογιά και έληξε... επέτρεψε μου διόρθωση. Λευκή μπογιά επι το ορθόν.
Μην βλέπεις τι λέω εγώ.
Αυτοί που ξέρουν το κάνουν καλύτερα. Αυτούς να ακολουθείς. Οχι εμένα.
Αρες μάρες κουκουνάρες και στα 62 μου να λέω σαχλαμάρες.
Χαλαρωτικό είναι και αυτό.
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Αφού σας αρέσουν που σας αρέσουν οι φιλοσοφικές αναζητήσεις, μήπως να σας στείλω κανά ερώτημα από μια εργασία που έχω να με βοηθήσετε κιόλας; :laugh:
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Και είχα την διάθεση σήμερα να μιλήσουμε για τον Βάαλ, την Αστάρτη, την Καμπαλά, τον Μίθρα και όποια θρησκεία ή υποθρησκεία του κόσμου βλέπετε.
Αλλά μάλλον θα αποσυρθώ για ξεκούραση.
Διότι...με διέκοψες.
Αφού σας αρέσουν που σας αρέσουν οι φιλοσοφικές αναζητήσεις, μήπως να σας στείλω κανά ερώτημα από μια εργασία που έχω να με βοηθήσετε κιόλας; :laugh:
like what?

Η φοιτητιώσα και εργάζουσα νεολαία, περι τίνος ομιλεί; σπουδάζει;
 

yorkie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η yorkie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,468 μηνύματα.

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Ήξερες ότι μπορείς να βγάλεις λευκό κρασί από κόκκινα σταφύλια;
Its true :thumbup:
Είμαστε όλοι θνητοί
μέχρι το πρώτο φιλί
και το δεύτερο ποτήρι κρασί

Eduardo Galeano
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και είχα την διάθεση σήμερα να μιλήσουμε για τον Βάαλ, την Αστάρτη, την Καμπαλά, τον Μίθρα και όποια θρησκεία ή υποθρησκεία του κόσμου βλέπετε.
Αλλά μάλλον θα αποσυρθώ για ξεκούραση.
Διότι...με διέκοψες.

like what?

Η φοιτητιώσα νεολαία, περι τίνος ομιλεί; σπουδάζει;
φίλε, μη μας βάζεις τόσα θέματα. Είδαμε και πάθαμε να βρούμε άκρη στο ένα. Βήμα-βήμα...😂😂
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Και είχα την διάθεση σήμερα να μιλήσουμε για τον Βάαλ, την Αστάρτη, την Καμπαλά, τον Μίθρα και όποια θρησκεία ή υποθρησκεία του κόσμου βλέπετε.
Αλλά μάλλον θα αποσυρθώ για ξεκούραση.
Διότι...με διέκοψες.

like what?

Έτερον εκάτερον κύριε Μάξιμε, ευτυχώς για εσάς έχουμε τον χρόνο και την ικανότητα να συζητάμε για πολλά θέματα ταυτόχρονα. Αν και πολύ φοβάμαι πως δε διαθέτω επαρκείς γνώσεις για να μιλήσω για τις θρησκείες του κόσμου.

Η εργασία μου έχει να κάνει με τους παιδαγωγικούς λόγους του Διαφωτισμού και της Νέας Αγωγής, αλλά προσθέτοντας και δικά μας σχόλια, σκέψεις, απόψεις μέσα. Δηλαδή, επειδή είναι λίγο στείρο να αναζητάμε πληροφορίες, μπορώ να σας κάνω μια υποκειμενική ερώτηση. Παραδείγματος χάρη:

Εσείς τι εμπειρίες είχατε απ' το σχολείο και πώς νιώθατε; Τι πιστεύετε γενικά, ότι η διδασκαλία πρέπει να είναι δασκαλοκεντρική ή παιδοκεντρική; Μέχρι πού θα πρέπει να φτάνει η εξουσία του δασκάλου; (πχ τα παλιά τα χρόνια είχε ακόμη και τη δυνατότητα να ραβδίζει τα παιδιά ενώ σήμερα βλέπουμε εξαγριωμένους γονείς να ζητούν τα ρέστα που το παιδί τους πήρε κακό βαθμό κι ο δάσκαλος να απολογείται).
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Its true :thumbup:
Είμαστε όλοι θνητοί
μέχρι το πρώτο φιλί
και το δεύτερο ποτήρι κρασί

Eduardo Galeano
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


φίλε, μη μας βάζεις τόσα θέματα. Είδαμε και πάθαμε να βρούμε άκρη στο ένα. Βήμα-βήμα...😂😂
:pianist:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έτερον εκάτερον κύριε Μάξιμε, ευτυχώς για εσάς έχουμε τον χρόνο και την ικανότητα να συζητάμε για πολλά θέματα ταυτόχρονα. Αν και πολύ φοβάμαι πως δε διαθέτω επαρκείς γνώσεις για να μιλήσω για τις θρησκείες του κόσμου.

Η εργασία μου έχει να κάνει με τους παιδαγωγικούς λόγους του Διαφωτισμού και της Νέας Αγωγής, αλλά προσθέτοντας και δικά μας σχόλια, σκέψεις, απόψεις μέσα. Δηλαδή, επειδή είναι λίγο στείρο να αναζητάμε πληροφορίες, μπορώ να σας κάνω μια υποκειμενική ερώτηση. Παραδείγματος χάρη:

Εσείς τι εμπειρίες είχατε απ' το σχολείο και πώς νιώθατε; Τι πιστεύετε γενικά, ότι η διδασκαλία πρέπει να είναι δασκαλοκεντρική ή παιδοκεντρική; Μέχρι πού θα πρέπει να φτάνει η εξουσία του δασκάλου; (πχ τα παλιά τα χρόνια είχε ακόμη και τη δυνατότητα να ραβδίζει τα παιδιά ενώ σήμερα βλέπουμε εξαγριωμένους γονείς να ζητούν τα ρέστα που το παιδί τους πήρε κακό βαθμό κι ο δάσκαλος να απολογείται).
Τώρα απόλαυσε τον Παβαρότι και επανέρχομαι.
Πάμε τώρα.
Είναι αφύσικο τα παιδιά να κυριαρχούν.
Οπως είναι και αφύσικο - απαράδεκτο να φυλακίζεις την σκέψη τους, την ενεργητικότητα τους.
Κανένα παιδί δεν είναι κακό.
Αν θες να διδάξεις παιδιά, το πολυτιμότερο ίσως είναι η ελεύθερη βούληση.
Επίσης, δίδαξε στον εαυτό σου τον ασκούμενο Χριστιανισμό.
Αδόκιμος όρος ίσως. Εδώ βρίσκεσαι αντιμέτωπη με την βούληση σου. Πρέπει να θέλεις, διαφορετικά δεν μπορείς να ψάξεις. Και αν δε ψάξεις, δεν βρίσκεις.
Επίσης, μπορείς να τα διδάξεις πρώτα την αγάπη για την εργασία.
Μετά, την αγάπη για συνεργασία.
Και πριν απο όλα την ανάγνωση της Ελληνικής γλώσσας. Ξέρω τι σου λέω εδώ. Αναλφάβητη η νεολαία σήμερα.
Και να κινήσει το μυαλό της δεν γνωρίζει.
Μη το πάρω μονότερμα...
Α, μη ξεχάσω.
Ο Παβαρότι σου άρεσε;


Ολα τα ποιο πάνω, μόνο ο Δάσκαλος μπορεί να τα εφαρμόσει, επειδή αγαπάει τα παιδιά.
Τότε η διδασκαλία απαιτείται να είναι δασκαλοκεντρική.
Ανεβαίνουν σε ύψη πνευματικά, που αρκεί ίσως και μία χρονιά μόνο στο Δημοτικό, για να δώσει φτερά στα παιδιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Έτερον εκάτερον κύριε Μάξιμε, ευτυχώς για εσάς έχουμε τον χρόνο και την ικανότητα να συζητάμε για πολλά θέματα ταυτόχρονα. Αν και πολύ φοβάμαι πως δε διαθέτω επαρκείς γνώσεις για να μιλήσω για τις θρησκείες του κόσμου.

Η εργασία μου έχει να κάνει με τους παιδαγωγικούς λόγους του Διαφωτισμού και της Νέας Αγωγής, αλλά προσθέτοντας και δικά μας σχόλια, σκέψεις, απόψεις μέσα. Δηλαδή, επειδή είναι λίγο στείρο να αναζητάμε πληροφορίες, μπορώ να σας κάνω μια υποκειμενική ερώτηση. Παραδείγματος χάρη:

Εσείς τι εμπειρίες είχατε απ' το σχολείο και πώς νιώθατε; Τι πιστεύετε γενικά, ότι η διδασκαλία πρέπει να είναι δασκαλοκεντρική ή παιδοκεντρική; Μέχρι πού θα πρέπει να φτάνει η εξουσία του δασκάλου; (πχ τα παλιά τα χρόνια είχε ακόμη και τη δυνατότητα να ραβδίζει τα παιδιά ενώ σήμερα βλέπουμε εξαγριωμένους γονείς να ζητούν τα ρέστα που το παιδί τους πήρε κακό βαθμό κι ο δάσκαλος να απολογείται).
@Agaphbou
Παιδοκεντρικη κατα κυριο λογο να βοηθάει ετσι στην υγιη αναπτυξη της ψυχολογιας των παιδιων.
Ειναι η ακολουθουμενη κοινη μεθοδος πλεον.
Δασκαλοκεντρικη ηταν των γονιων μας για παραδειγμα με ολη αυτη την τιμωρια και την απειλη της τιμωριας, που οσο να ειναι καποια καταλοιπα τα αφησε.
Οριστε και ενα αρθρο σχετικα με Σουηδια
Για μένα η διδασκαλια πρεπει να αφηνει το μαθητη να αναπτυσσει την κριση του ελευθερα, διχως παπαγαλιες και απειλες τιμωριων.
Με σεβασμό στην ελεύθερη αναπτυξη της προσωπικότητας καθε παιδιου και σαφως στην διαφύλαξη του υγιους ψυχικου κόσμου του.
Η δικη μου εμπειρία δεν ηταν καλη, αν και πολυ καλη μαθητρια βιωσα διακρίσεις βιωσα μειωσεις βιωσα υποτιμηση και ολα αυτα γιατι εξαιτιας μιας αλλης καταστασης ειχα γραψει ενα 9 στα μαθηματικα.
Και ο καθηγητης με κοροιδευε μες στην ταξη με αναλογο υφακι και ηταν η αιτια που ενω μου αρεσαν τα μαθηματικα διαλεξα θεωρητική. Και άλλα πολλά.
Θελω να πω επιδρουν πολλα πραγματα στον ψυχισμο των παιδιων.
Το σχολειο πρεπει να προσφερει γνωση να διευρυνουν τους οριζοντες και τη σκεψη τους χωρις να τα επιβαρυνει ψυχικα και να αισθανονται ασχημα ή να καταπιεζονται.
Βλεπω πολλα παιδιά να μισούν το σχολειο το διαβασμα αρα αναλογιστηκαμε ποτέ τι πάει λαθος?
Η μάθηση είναι μια υπεροχη διαδικασία αρκει να γινεται ελευθερα δημοκρατικα και διχως καταναγκασμο και πιεση.
Κατι τετοιο πιστευω συνολικα.
Επισης εκει που τα παιδια εχουν δεξιότητες να προωθουνται αντιστοιχα να βελτιωνονται οι ικανότητες τους.
Περιμενω να δω τι θα πουν οι υπολοιποι😊
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
@Agaphbou
Παιδοκεντρικη κατα κυριο λογο να βοηθάει ετσι στην υγιη αναπτυξη της ψυχολογιας των παιδιων.
Ειναι η ακολουθουμενη κοινη μεθοδος πλεον.
Δασκαλοκεντρικη ηταν των γονιων μας για παραδειγμα με ολη αυτη την τιμωρια και την απειλη της τιμωριας, που οσο να ειναι καποια καταλοιπα τα αφησε.
Οριστε και ενα αρθρο σχετικα με Σουηδια
Για μένα η διδασκαλια πρεπει να αφηνει το μαθητη να αναπτυσσει την κριση του ελευθερα, διχως παπαγαλιες και απειλες τιμωριων.
Με σεβασμό στην ελεύθερη αναπτυξη της προσωπικότητας καθε παιδιου και σαφως στην διαφύλαξη του υγιους ψυχικου κόσμου του.
Η δικη μου εμπειρία δεν ηταν καλη, αν και πολυ καλη μαθητρια βιωσα διακρίσεις βιωσα μειωσεις βιωσα υποτιμηση και ολα αυτα γιατι εξαιτιας μιας αλλης καταστασης ειχα γραψει ενα 9 στα μαθηματικα.
Και ο καθηγητης με κοροιδευε μες στην ταξη με αναλογο υφακι και ηταν η αιτια που ενω μου αρεσαν τα μαθηματικα διαλεξα θεωρητική. Και άλλα πολλά.
Θελω να πω επιδρουν πολλα πραγματα στον ψυχισμο των παιδιων.
Το σχολειο πρεπει να προσφερει γνωση να διευρυνουν τους οριζοντες και τη σκεψη τους χωρις να τα επιβαρυνει ψυχικα και να αισθανονται ασχημα ή να καταπιεζονται.
Βλεπω πολλα παιδιά να μισούν το σχολειο το διαβασμα αρα αναλογιστηκαμε ποτέ τι πάει λαθος?
Η μάθηση είναι μια υπεροχη διαδικασία αρκει να γινεται ελευθερα δημοκρατικα και διχως καταναγκασμο και πιεση.
Κατι τετοιο πιστευω συνολικα.
Επισης εκει που τα παιδια εχουν δεξιότητες να προωθουνται αντιστοιχα να βελτιωνονται οι ικανότητες τους.
Περιμενω να δω τι θα πουν οι υπολοιποι😊
Δασκαλοκεντρική και με πολλή και περίσσεια αγάπη για αυτό που κάνει ο Δάσκαλος - τα παιδιά - όλοι μαζί.
Είναι μια μικροκοινωνία. Και αυτός που ξέρει είναι ο δάσκαλος. Αρα είναι και μια εν δυνάμει αποθήκη σκέψης.
Πώς μπορούν τα παιδιά να αντλήσουν απο κάτι που αγνοούν;
Δεν το παράδειγμα της Σουηδίας, που έθεσες.
Συμφωνείς σε όλα;
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Δασκαλοκεντρική και με πολλή και περίσσεια αγάπη για αυτό που κάνει ο Δάσκαλος - τα παιδιά - όλοι μαζί.
Είναι μια μικροκοινωνία. Και αυτός που ξέρει είναι ο δάσκαλος. Αρα είναι και μια εν δυνάμει αποθήκη σκέψης.
Πώς μπορούν τα παιδιά να αντλήσουν απο κάτι που αγνοούν;
Δεν το παράδειγμα της Σουηδίας, που έθεσες.
Συμφωνείς σε όλα;
Συμφωνω στην παιδοκεντρικη με ορους.
Οπως το περιέγραψα.
Και για την επιτυχημενη σου δασκαλοκεντρικη προσεγγιση βαζω αυτο
Βλεπω πολλα παιδιά να μισούν το σχολειο το διαβασμα αρα αναλογιστηκαμε ποτέ τι πάει λαθος?
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
@Agaphbou
Παιδοκεντρικη κατα κυριο λογο να βοηθάει ετσι στην υγιη αναπτυξη της ψυχολογιας των παιδιων.
Ειναι η ακολουθουμενη κοινη μεθοδος πλεον.
Δασκαλοκεντρικη ηταν των γονιων μας για παραδειγμα με ολη αυτη την τιμωρια και την απειλη της τιμωριας, που οσο να ειναι καποια καταλοιπα τα αφησε.
Οριστε και ενα αρθρο σχετικα με Σουηδια
Για μένα η διδασκαλια πρεπει να αφηνει το μαθητη να αναπτυσσει την κριση του ελευθερα, διχως παπαγαλιες και απειλες τιμωριων.
Με σεβασμό στην ελεύθερη αναπτυξη της προσωπικότητας καθε παιδιου και σαφως στην διαφύλαξη του υγιους ψυχικου κόσμου του.
Η δικη μου εμπειρία δεν ηταν καλη, αν και πολυ καλη μαθητρια βιωσα διακρίσεις βιωσα μειωσεις βιωσα υποτιμηση και ολα αυτα γιατι εξαιτιας μιας αλλης καταστασης ειχα γραψει ενα 9 στα μαθηματικα.
Και ο καθηγητης με κοροιδευε μες στην ταξη με αναλογο υφακι και ηταν η αιτια που ενω μου αρεσαν τα μαθηματικα διαλεξα θεωρητική. Και άλλα πολλά.
Θελω να πω επιδρουν πολλα πραγματα στον ψυχισμο των παιδιων.
Το σχολειο πρεπει να προσφερει γνωση να διευρυνουν τους οριζοντες και τη σκεψη τους χωρις να τα επιβαρυνει ψυχικα και να αισθανονται ασχημα ή να καταπιεζονται.
Βλεπω πολλα παιδιά να μισούν το σχολειο το διαβασμα αρα αναλογιστηκαμε ποτέ τι πάει λαθος?
Η μάθηση είναι μια υπεροχη διαδικασία αρκει να γινεται ελευθερα δημοκρατικα και διχως καταναγκασμο και πιεση.
Κατι τετοιο πιστευω συνολικα.
Επισης εκει που τα παιδια εχουν δεξιότητες να προωθουνται αντιστοιχα να βελτιωνονται οι ικανότητες τους.
Περιμενω να δω τι θα πουν οι υπολοιποι😊

Λες ότι επικρατούσα πλέον είναι η παιδοκεντρική διδασκαλία. Θεωρείς ότι αυτό βρίσκει εφαρμογή και στην Ελλάδα; Πιστεύεις ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται πραγματικά για τις απόψεις και τον χαρακτήρα του κάθε παιδιού ξεχωριστά; Γιατί εμένα η εμπειρία μου που ήταν και πολύ πρόσφατη είναι μια κατά βάση δασκαλοκεντρική μέθοδος μάθησης. Ο δάσκαλος υπαγόρευε κι εμείς μαθαίναμε ό,τι μας έλεγε. Έπρεπε να είμαστε στην τάξη όπως εκείνος ήθελε και ακόμη και στην έκθεση, το μάθημα που υποτίθεται ότι εκφράζεις ελεύθερα τις απόψεις σου, εμάς μας έδιναν σχεδιαγράμματα με τα επιχειρήματα ιεραρχημένα από τα πιο σημαντικά στα πιο ασήμαντα/συμπληρωματικά. Τα δυσλεκτικά παιδιά, δε, η μόνη βοήθεια που είχαν ήταν η προφορική εξέταση στις Πανελλήνιες, καμία άλλη εξατομίκευση. Οι μαθητές που τα πήγαιναν καλά στις γραπτές εξετάσεις τα πήγαιναν καλά και στο σχολείο γενικότερα, ενώ όσοι ήταν δυνατοί στα ερευνητικά προτζεκτ, τις παρουσιάσεις, τα πειράματα ή την κριτική σκέψη, βαθμολογούνταν εν τέλει με βάση τα γραπτά τους, που μπορεί να τους αδικούσαν.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Λες ότι επικρατούσα πλέον είναι η παιδοκεντρική διδασκαλία. Θεωρείς ότι αυτό βρίσκει εφαρμογή και στην Ελλάδα; Πιστεύεις ότι οι καθηγητές ενδιαφέρονται πραγματικά για τις απόψεις και τον χαρακτήρα του κάθε παιδιού ξεχωριστά; Γιατί εμένα η εμπειρία μου που ήταν και πολύ πρόσφατη είναι μια κατά βάση δασκαλοκεντρική μέθοδος μάθησης. Ο δάσκαλος υπαγόρευε κι εμείς μαθαίναμε ό,τι μας έλεγε. Έπρεπε να είμαστε στην τάξη όπως εκείνος ήθελε και ακόμη και στην έκθεση, το μάθημα που υποτίθεται ότι εκφράζεις ελεύθερα τις απόψεις σου, εμάς μας έδιναν σχεδιαγράμματα με τα επιχειρήματα ιεραρχημένα από τα πιο σημαντικά στα πιο ασήμαντα/συμπληρωματικά. Τα δυσλεκτικά παιδιά, δε, η μόνη βοήθεια που είχαν ήταν η προφορική εξέταση στις Πανελλήνιες, καμία άλλη εξατομίκευση. Οι μαθητές που τα πήγαιναν καλά στις γραπτές εξετάσεις τα πήγαιναν καλά και στο σχολείο γενικότερα, ενώ όσοι ήταν δυνατοί στα ερευνητικά προτζεκτ, τις παρουσιάσεις, τα πειράματα ή την κριτική σκέψη, βαθμολογούνταν εν τέλει με βάση τα γραπτά τους, που μπορεί να τους αδικούσαν.
@Agaphbou
Εχεις δικιο σε καποια σχολεια ιδιωτικα το εχω δει, την παιδοκεντρικη που εφαρμοζουν νεα προτυπα και μεθόδους διδασκαλιας.
Στο δημοσιο οχι δασκαλοκεντρικό και θα ελεγα πολυ απομακρυσμενο απο τους μαθητες.
Τα ιδια βιωσα κι εγω δεν έχουμε πολυ μεγαλη διαφορά ηλικιας.
Ομως θεωρώ την παιδοκεντρικη καλυτερη γιατι ξεκιναει απο αλλες βασεις.
Απο το ιδιο το παιδι τη δυναμικοτητα του και εκει χτιζεται και η ολη μαθηση και η διαδικασια της.
Εφαρμοζεται σε καποια ιδιωτικα, για τη δημοσια παιδεία πρεπει να αλλαξουν ακομα πολλα.
Θελω να πω γινονται βηματα, βλεπω ηδη μεμονωμένους καθηγητες να ειναι διαφορετικοι απο οσους ειχαμε εμεις, θελουμε ομως ακομα δρομο για να γινουμε Σουηδια τουλάχιστον στο ελαφρυτερο της.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δασκαλοκεντρική και με πολλή και περίσσεια αγάπη για αυτό που κάνει ο Δάσκαλος - τα παιδιά - όλοι μαζί.
Είναι μια μικροκοινωνία. Και αυτός που ξέρει είναι ο δάσκαλος. Αρα είναι και μια εν δυνάμει αποθήκη σκέψης.
Πώς μπορούν τα παιδιά να αντλήσουν απο κάτι που αγνοούν;
Δεν το παράδειγμα της Σουηδίας, που έθεσες.
Συμφωνείς σε όλα;
@Μάξιμος η δασκαλοκεντρικη πρεπει να υποσχεται σε ένα παιδί να μη γκρεμίσεις τον κόσμο του. Δεν έχει τις δικές σου άμυνες και τον δικό σου τρόπο σκέψης.
Γιαυτο καλυτερη η παιδοκεντρικη κατα τη γνωμη μου.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Δασκαλοκεντρική και με πολλή και περίσσεια αγάπη για αυτό που κάνει ο Δάσκαλος - τα παιδιά - όλοι μαζί.
Είναι μια μικροκοινωνία. Και αυτός που ξέρει είναι ο δάσκαλος. Αρα είναι και μια εν δυνάμει αποθήκη σκέψης.
Πώς μπορούν τα παιδιά να αντλήσουν απο κάτι που αγνοούν;
Δεν το παράδειγμα της Σουηδίας, που έθεσες.
Συμφωνείς σε όλα;

Επομένως, εάν ζούμε σε μια ανελεύθερη σχετικά κοινωνία (όπως και συμβαίνει), ο ρόλος του σχολείου τελικά ποιος είναι; Να πλάσει ελεύθερα σκεπτόμενους πολίτες, με ίσως ρηξικέλευθες ιδέες που θα προσαρμόσουν τη ζωή στα μέτρα τους ή κοινωνικά υπεύθυνους πολίτες που θα μπορούν να προσαρμόζονται εύκολα στην κοινωνία και να υπακούουν τις ανώτερες μορφές εξουσίας; Τι είναι πιο σημαντικό πιστεύετε;
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Συμφωνω στην παιδοκεντρικη με ορους.
Οπως το περιέγραψα.
Για να βάζουμε τα πράγματα σε μια σειρά και να μην διαφωνούμε ενώ πρακτικώς συμφωνούμε.
Η πράξη δείχνει το ποιος είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού, στην προκειμένη περίπτωση της διδασκαλίας.
Αν δώσει ένα σχοινί στα παιδιά και τους πει να παίξουν.
Απο τη μια ο-η δάσκαλ-ος, -α και απο την άλλη τα παιδιά. Οχι όλα μαζί αλλά ξεκινώντας αρχικά με δύο και σταδιακά να ανεβαίνει ο αριθμός. Ο δάσκαλος, μπορεί να ρυθμίζει πότε θα βάλει περισσότερη δύναμη και πότε όχι. Σε καμιά περίπτωση να κυριαρχίσει με την δύναμη του στα παιδιά, αλλά κάποια στιγμή να υποκριθεί οτι πέφτει κάποια στιγμή να τα φτάνει κοντά στη νίκη και τέλος πάντων ότι φανταστεί όμορφα και προκαλώντας την άμιλλα απέναντι του. Η και συμμετέχοντας στην πλευρά του παιδιά.
Ποιος είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού; Τα παιδιά; Σαφώς και είναι ο Δάσκαλος η Δασκάλα.

Ομως τα παιδιά, δεν αυτενεργούν; Δεν πασχίζουν να κερδίσουν;
Θέλουν την νίκη και εδώ είναι ένα πολύ λεπτό σημείο, που δεν μπορούν τα παιδιά να καθορίσουν.
Ο κυρίαρχος ρυθμιστής είναι ο Δάσκαλος, η Δασκάλα.
Αν έχει και λίγες λάσπες, ακόμα καλύτερα.
Το τελευταίο δεν ενδείκνυται... :bleh: αφού ξέρετε οτι μου αρέσει και λίγο να παίζω και να κοροϊδεύω έ...
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
* Σημείωση: Για την ώρα θα παριστάνω τον συνήγορο του διαβόλου, μην περιμένετε να τοποθετηθώ προσωπικά γιατί θέλω να είμαι αμερόληπτη και να σκεφτώ το θέμα λίγο σφαιρικά πριν κατασταλάξω. *
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
:pianist:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Τώρα απόλαυσε τον Παβαρότι και επανέρχομαι.
Πάμε τώρα.
Είναι αφύσικο τα παιδιά να κυριαρχούν.
Οπως είναι και αφύσικο - απαράδεκτο να φυλακίζεις την σκέψη τους, την ενεργητικότητα τους.
Κανένα παιδί δεν είναι κακό.
Αν θες να διδάξεις παιδιά, το πολυτιμότερο ίσως είναι η ελεύθερη βούληση.
Επίσης, δίδαξε στον εαυτό σου τον ασκούμενο Χριστιανισμό.
Αδόκιμος όρος ίσως. Εδώ βρίσκεσαι αντιμέτωπη με την βούληση σου. Πρέπει να θέλεις, διαφορετικά δεν μπορείς να ψάξεις. Και αν δε ψάξεις, δεν βρίσκεις.
Επίσης, μπορείς να τα διδάξεις πρώτα την αγάπη για την εργασία.
Μετά, την αγάπη για συνεργασία.
Και πριν απο όλα την ανάγνωση της Ελληνικής γλώσσας. Ξέρω τι σου λέω εδώ. Αναλφάβητη η νεολαία σήμερα.
Και να κινήσει το μυαλό της δεν γνωρίζει.
Μη το πάρω μονότερμα...
Α, μη ξεχάσω.
Ο Παβαρότι σου άρεσε;


Ολα τα ποιο πάνω, μόνο ο Δάσκαλος μπορεί να τα εφαρμόσει, επειδή αγαπάει τα παιδιά.
Τότε η διδασκαλία απαιτείται να είναι δασκαλοκεντρική.
Ανεβαίνουν σε ύψη πνευματικά, που αρκεί ίσως και μία χρονιά μόνο στο Δημοτικό, για να δώσει φτερά στα παιδιά.
@Μάξιμος Άλλο λαθος μιλας να διδαξουμε τον ασκουμενο Χριστιανισμο.
Και ρωτω γιατι να μην τα αφησουμε ελευθερα να επιλέξουν εκεινα.
Και μονο το γεγονος οτι περιοριζεις την εξευρεση της πνευματικοτητας και των οριων της σε εναν μονο τομεα το χριστιανικό, δειχνει απολυταρχια.
Συγνωμη αλλα αυτο δειχνει.
Εξαναγκασμο σε κατι που ειναι η γνωμη του δασκαλου του μεγαλου του ισχυρου.
Λαθος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επομένως, εάν ζούμε σε μια ανελεύθερη σχετικά κοινωνία (όπως και συμβαίνει), ο ρόλος του σχολείου τελικά ποιος είναι; Να πλάσει ελεύθερα σκεπτόμενους πολίτες, με ίσως ρηξικέλευθες ιδέες που θα προσαρμόσουν τη ζωή στα μέτρα τους ή κοινωνικά υπεύθυνους πολίτες που θα μπορούν να προσαρμόζονται εύκολα στην κοινωνία και να υπακούουν τις ανώτερες μορφές εξουσίας; Τι είναι πιο σημαντικό πιστεύετε;
@Agaphbou Πιο σημαντικο ειναι να πλασει ελευθερους σκεπτόμενους πολιτες που θα σκεφτονται και θα αυτενεργούν (δες το ρημα το εβαλα επιτηδες ακριβως για την υπεροχη αυτενεργεια).
Να διεκδικουν και να μη συμβιβαζονται σε ετοιμες κατασκευασμενες λυσεις.
Να αντιδρουν.
Να συμμετέχουν ενεργα στην ολη πολιτικη διαδικασια ακομα και στη μεταρρύθμιση της.
Ομως αντι αυτου που ειναι το ιδανικο εχουμε τη δημιουργια στρατιων ολόκληρων πειθαρχημενων συνειδήσεων, ανημπορων να αντιδρασουν πεισματικα σε καθε ενεργεια μονομερη της εξουσιας, στην ουσια ευνουχισμενων ακολουθων να δεχονται αμαχητι τα παντα.
Εκει στοχευει η εξουσια.
Να σε κανει ερμαιο της.
Να μην εχεις αποκλειστικότητα.
Να αγεσαι και να φερεσαι κατα πως επιθυμει η εξουσια. Γιατι?
Γιατι τα κοιμισμενα μυαλα κατευθυνονται καλυτερα, ειναι αδρανη, τα κανεις οτι θες.
Ενω τα αντιδραστικά δεν τιθασευονται.


Πριν με το παιδοκεντρικο εγραψα ποια θεωρω την ιδανικη μορφη εκπαιδευσης.
Σιγουρα η υπαρχουσα εκπαιδευση ειναι δασκαλοκεντρικη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα βαλω 2 κειμενακια που δειχνουν ολοκαθαρα αυτο που ρωτας @Agaphbou
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top