!Δημητρα!
Νεοφερμένο μέλος


Αν μπορει καποιος να βοηθησει θα το εκτιμουσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Για το δεύτερο η απάντηση είναι 25
Για το τρίτο η απάντηση είναι 2*(ριζα)7
στο τέταρτο αν το "-" μπροστά είναι σωστό η απάντηση ειναι -5
στο πέμπτο δεν καταλαβαίνω τι γράφεις.
Θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά τις πράξεις αλλά ειναι αρκετά απλές ασκησούλες κατανόησης μιγαδικών οπότε καλύτερα να κοιτάξεις τη θεωρία του βιβλίου σου/του καθηγητή σου ή ακόμα και κάποιο από τα άπειρα λινκ θεωρίας μιγαδικών στο νετ, πχ.
αυτό

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Δημητρα!
Νεοφερμένο μέλος


Θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά τις πράξεις αλλά ειναι αρκετά απλές ασκησούλες κατανόησης μιγαδικών οπότε καλύτερα να κοιτάξεις τη θεωρία του βιβλίου σου/του καθηγητή σου ή ακόμα και κάποιο από τα άπειρα λινκ θεωρίας μιγαδικών στο νετ, πχ.
![]()
Το ξερω αλλα το προβλημα μου ειναι στις πραξεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


οι πράξεις είναι απλή εφαρμογή της θεωρίας. Δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάςΤο ξερω αλλα το προβλημα μου ειναι στις πραξεις...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


z1*z2= (3+4i)*(1-sqrt(3)i)
βασικά μαθηματικά: επιμεριστική ιδιότητα. Πολλαπλασιάζω κάθε αριθμό της πρώτης παρένθεσης με κάθε αριθμό της δεύτερης. Έτσι το αποτέλεσμα είναι:
=3*(1-sqrt(3)i)+4i*(1-sqrt(3)i)=
=3- 3*sqrt(3)i+4i-4*sqrt(3) i*i=
=3 + (4- 3*sqrt(3)*i +4*sqrt(3)=
*** υποθέτω εδώ ότι κατέχεις την επιμεριστική ιδιότητα και ότι διάβασες ότι i*i=-1, καθώς και ότι +*(-)=- , -*-=+
Άρα
z1*z2= (3+4sqrt(3)) + (4-3*sqrt(3))*i
το μέτρο προκύπτει, όπως σίγουρα είπε ο καθηγητης σου και όπως λέει και το λινκ της βικιπεδια υψώνοντας το πραγματικό μέρος και το φανταστικό μέρος στο τετραγωνο (αναπτύσσοντας εδώ δλδ 2 φορές την σχέση (α+β)^2), προσθέτεις τα αποτελέσματα και βρίσκεις την τετραγωνική ρίζα.
πχ [3+4*sqrt(3)]^2=9+2*3*4*sqrt(3)+16*3 =...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Δημητρα!
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


ΣΤΟ NET συντομογραφία του internet
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Δημητρα!
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BrokenHeart
Πολύ δραστήριο μέλος


(χ^3 - 8 ) -(x-2)=0
Ίσως να σας φαίνεται γελοία η εξίσωση. Εγώ στις εξισώσεις 1ου βαθμού που κάνουμε, είμαι αρκετά καλός. Απλώς, η συγκεκριμένη με δυσκόλεψε και μάλλον οδηγήθηκα σε λάθος. Δείτε τί έκανα:
(x^3 - 8 )- (x-2)=0 <=> x^3 -8 -x +2 = 0 <=> x^2 - 6=0 <=> x^2 = 6 <=> x = (ρίζα)6
Είναι λάθος, ε ; Μπορεί κάποιος/-α να την λύσει και να εξηγεί κάθε βήμα; Σας ευχαριστώ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Χρειάζομαι βοήθεια στην παρακάτω εξίσωση:
(χ^3 - 8 ) -(x-2)=0 [1]
Eίναι γνωστή από προηγούμενες τάξεις η σχέση: a^3-b^3= (a-b)*(a^2-a*b+b^2)
AΡΑ:
χ^3-8=x^3-2^3= (χ-2)*(χ^2-2χ+4)
η εξίσωση επομένως γίνεται:
[1]=> (χ-2)*(χ^2-2χ+4)-(χ-2)=0--> (χ-2)* (χ^2 -2χ+4-1)=0-->
χ=2 ή (χ^2 -2χ+3)=0
Η δευτεροβάθμια εξίσωση λύνεται κατά τα γνωστά από το γυμνάσιο:
Δ= (-2)^2 -4*1*3=-8=8*i^2
άρα x1= (2+2*sqrt(2)*i)/2= 1+sqrt(2)*i
και χ2= (2-2*sqrt(2)*i)/2= 1-sqrt(2)*i
Η λύση για τη δευτεροβάθμια είναι αυτή που σου δίνω ΑΝ είσαι Γ' Λυκείου.
Αν είσαι σε μικρότερη τάξη η σωστή απάντηση είναι: Δ<0 άρα η δευτεροβάθμια δεν έχει πραγματικές λύσεις. (άρα μοναδική λύση η x=2)
Αυτό που έκανες έχει προφανές λάθος ότι ουδέποτε μπορούμε να κάνουμε αφαίρεση δυνάμεων (χ^3 - χ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΔΕΠΟΤΕ χ^2!!!!!!)
φυσικά ΌΛΑ τα παραπάνω [και αυτό ισχύει για όλους τους μαθητές κατ'εμέ] μπορείτε να τα αναζητήσετε [τη μεθοδολογία και τις λύσεις] στους καθηγητές του σχολείου σας, στους καθηγητές του φροντιστηριού σας (αν πηγαίνετε), στα σχολικά βιβλία, στα βοήθηματα που κυκλοφορούν Η' στην τελική σε ένα από τα ΑΠΕΙΡΑ μαθηματικά σαιτ που ένα google search βγάζει. Θα είναι πολύ καλύτερο να παιδευτείτε λίγο από τα να ζητάτε "μασημένη" τροφή.

Φιλικά, πάντα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BrokenHeart
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


τπτΣε ευχαριστώ. Δεν ξέρεις πόσο είχα παιδευτεί. Κολλούσα στο "x^3-x". Μάλλον πρέπει να διαβάζω περισότερο αν θέλω να περάσω πληροφορικήΚαι πάλι ευχαριστώ
![]()

με καθαρά φιλική διάθεση μιλώντας και φυσικά δεν είμαι ο καθηγητής σου ούτε σε ξέρω ως μαθητή, είναι αρκετά "χοντρό" λάθος αυτό που έκανες [το αν είδες ή όχι το χ^3-2^3 είναι πολύ πολύ μικρότερης σημασίας, σε σχέση με την ...αφαίρεση που έκανες]... Αν σε ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα, καλό θα ήταν να ανατρέξεις και σε παλαιότερα βιβλία για να δεις βασικούς κανόνες. Γιατί οκ, ΑΥΤΗ την άσκηση στην εξήγησα αλλά μόνο μέσα από την τριβη με ασκήσεις σε συνδυασμό με θωρία θα μπορέσεις να τα "βάλεις μέσα σου" που λέω εγώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BrokenHeart
Πολύ δραστήριο μέλος


τπτ
με καθαρά φιλική διάθεση μιλώντας και φυσικά δεν είμαι ο καθηγητής σου ούτε σε ξέρω ως μαθητή, είναι αρκετά "χοντρό" λάθος αυτό που έκανες [το αν είδες ή όχι το χ^3-2^3 είναι πολύ πολύ μικρότερης σημασίας, σε σχέση με την ...αφαίρεση που έκανες]... Αν σε ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα, καλό θα ήταν να ανατρέξεις και σε παλαιότερα βιβλία για να δεις βασικούς κανόνες. Γιατί οκ, ΑΥΤΗ την άσκηση στην εξήγησα αλλά μόνο μέσα από την τριβη με ασκήσεις σε συνδυασμό με θωρία θα μπορέσεις να τα "βάλεις μέσα σου" που λέω εγώ...
Ναι, κατάλαβα....Όμως αυτήν την περίοδο είμαι συναισθηματικά πολύ φορτισμένος, και δεν είμαι και στα πάνω μου. Αχ, εσείς οι γυναίκες τί μας κάνετε......

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Ναι, κατάλαβα....Όμως αυτήν την περίοδο είμαι συναισθηματικά πολύ φορτισμένος, και δεν είμαι και στα πάνω μου. Αχ, εσείς οι γυναίκες τί μας κάνετε......![]()
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο plz και σε συμπάθησα μην το κάνεις αυτό... Αυτή είναι η ΜΙΑ δικαιολογία που δεν θα δεχτώ ποτέ... όταν διαβάζουμε τα απομονώνουμε όλα και συγκεντρωνόμαστε! ΑΝ θέλουμε πραγματικά να προσπαθήσουμε για τη σχολή που μας ενδιαφέρει πρέπει να πείσουμε τον εαυτό μας να το πετύχει αυτό όταν λέμε "διαβάζω" . Μην ακούω τέτοια τώρα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BrokenHeart
Πολύ δραστήριο μέλος



Και δεύτερον, δεν μπορώ να σταματήσω να την σκέφτομαι. Δεν είναι ότι δεν διάβαζω..... Απλώς, καταλαβαίνεις...αποσυντονίζομαι...Πάντως, έχεις δίκιο. Ίσως πρέπει όταν διαβάζω να ΔΙΑΒΑΖΩ. Ελπίζω, πάντως κάποτε.....να βρω μια κοπέλα να με αγαπήσει πραγματικά.
(Σύγγνωμη, Mods, για το offtopic )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder



!Δήμητρα! θα σου πρότεινα, πριν ζητήσεις βοήθεια σε μία άσκηση, να έχεις κάνει μια προσπάθεια μόνη σου, και να μας δείξεις μέχρι ποιό σημείο έφτασες. Έτσι θα βοηθηθείς περισσότερο, αν φυσικά σε ενδιαφέρει να μάθεις και όχι απλά να πας την άσκηση λυμένη στο σχολείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Καλά XRZ μην το δένεις και κόμπο οτι επειδή έκανε αυτό το χοντρό λάθος είναι άσχετος, μπορεί να ήταν απλά πολύ αφηρημένος. Εσύ δεν έχεις κάνει ποτέ χοντρή πατάτα λόγω αφηρημάδας; Εδώ εμένα μου είχε τύχει κάποτε να γράψω 2^3=6![]()
μωρέ προφανώς! Ακόμα θυμάμαι γιατί στις πιθανότητες έχασα το 10 (για την ... πασίγνωστη πράξη... 2+3=6

Απλά μου έκανε εντύπωση επειδή λέει ότι παιδεύτηκε...
Άσε που ακόμα κι έτσι να είναι νομίζω ότι δεν διαφωνεί κανείς στο ότι τα μαθηματικά απαιτούν τριβή μέσα από ασκήσεις ε?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BrokenHeart
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Φυσικά. Απλά έθεσα και αυτή την παράμετρο γιατί θυμάμαι τη μητέρα μου στη Β Γυμνασίου να με κράζει κάθε φορά που έκανα κάποιο λάθος αφηρημάδας (και κάνω μπόλικα τέτοια, και στα μαθηματικά και στον προγραμματισμό και κάθε φορά πρέπει να ελέγχω τι γράφω (στα μαθηματικά - στον προγραμματισμό ελέγχει ο compiler για μέναμωρέ προφανώς! Ακόμα θυμάμαι γιατί στις πιθανότητες έχασα το 10 (για την ... πασίγνωστη πράξη... 2+3=6...αφού δεν μου έβαλε 0 ο χριστιανός και έκοψε απλά το συγκεκριμένο πράγμα και πήρα 9... πάλι καλά!)
Απλά μου έκανε εντύπωση επειδή λέει ότι παιδεύτηκε...
Άσε που ακόμα κι έτσι να είναι νομίζω ότι δεν διαφωνεί κανείς στο ότι τα μαθηματικά απαιτούν τριβή μέσα από ασκήσεις ε?![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Off topic: εγώ μια φορά από αφηρημάδα έβαλα ένα semicolon μετά από for, ο compiler το δέχτηκε, αλλά η άσκηση $%$%^$% κι έψαχνα τι έφταιγε.στα μαθηματικά - στον προγραμματισμό ελέγχει ο compiler για μένα![]()

Να 'βρισκε και τα λογικά λάθη καλά θα 'ταν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.