Χρυσή Αυγή, η πορεία της ως πολιτικό κόμμα

Συμφωνείτε με τον χαρακτηρισμό της Χρυσής Αυγής ως εγκληματική οργάνωση;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 139)
  • Ναι

    Ψήφοι: 110 79.1%
  • Όχι

    Ψήφοι: 25 18.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 4 2.9%

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,800 μηνύματα.
Εγκληματική δεν θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε πιστεύω επειδή ένας φανατισμένος οπαδός της βγήκε και δολοφόνησε τον Φύσσα . Αλλά σίγουρα η πορεία της σαν κόμμα χαρακτηρίζεται ως έτσι " The Rise and the Fall of the Golden Dawn " . Κανείς βλέπω δεν αναφέρει την πορεία της το 1980 - 2000 όπου ήταν καθαρά Εθνικοσοσιαλιστική τότε χωρίς να το αρνούνται . Αποστήθιζαν Γερμανικά στρατιωτικά εμβατήρια και για αυτό τους ασκήθηκε έντονη κριτική από την σελίδα Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές HellenicNS . Η άνοδος τους ήταν καθαρά απόρροια του συστήματος που απέτυχε να διαχειριστεί την λαθρομεταναστευτική / " προσφυγική " κρίση αλλά και την παγκόσμια οικονομική κρίση . Το θέμα είναι ότι μιλούσαν για σκληρό καπιταλισμό αλλά από πίσω χρηματοδοτούνταν από εφοπλιστές . Κρίμα που καπηλεύονταν τον Ελληνικό Εθνικισμό για ψήφους . Ίδια ράτσα με ΚΚΕ .
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι μιλούσαν για σκληρό καπιταλισμό αλλά από πίσω χρηματοδοτούνταν από εφοπλιστές . Κρίμα που καπηλεύονταν τον Ελληνικό Εθνικισμό για ψήφους . Ίδια ράτσα με ΚΚΕ .

Δεν το έχω αρνηθεί αυτό, δεν είναι δυνατό ένα κόμμα του 0.5% να πάει ξαφνικά στο 8 ο Μαρινάκης τους χρηματοδότησε. Ο στόχος ήταν να κόψει ψήφους από την ΝΔ, να αλλάξει αρχηγό και να γίνει ο δικός του όπως τελικά έγινε, από τότε το έκοψε και η Χρυσή Αυγή έπεσε, την ίδια εποχή βοήθησε πολύ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Οι Νεοδημοκράτες να τα βλέπουν αυτά για τα παιχνίδια που παίζει η ηγεσία τους από πίσω τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εγκληματική δεν θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε πιστεύω επειδή ένας φανατισμένος οπαδός της βγήκε και δολοφόνησε τον Φύσσα . Αλλά σίγουρα η πορεία της σαν κόμμα χαρακτηρίζεται ως έτσι " The Rise and the Fall of the Golden Dawn " . Κανείς βλέπω δεν αναφέρει την πορεία της το 1980 - 2000 όπου ήταν καθαρά Εθνικοσοσιαλιστική τότε χωρίς να το αρνούνται . Αποστήθιζαν Γερμανικά στρατιωτικά εμβατήρια και για αυτό τους ασκήθηκε έντονη κριτική από την σελίδα Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές HellenicNS . Η άνοδος τους ήταν καθαρά απόρροια του συστήματος που απέτυχε να διαχειριστεί την λαθρομεταναστευτική / " προσφυγική " κρίση αλλά και την παγκόσμια οικονομική κρίση . Το θέμα είναι ότι μιλούσαν για σκληρό καπιταλισμό αλλά από πίσω χρηματοδοτούνταν από εφοπλιστές . Κρίμα που καπηλεύονταν τον Ελληνικό Εθνικισμό για ψήφους . Ίδια ράτσα με ΚΚΕ .

Νομίζω ότι ο χαρακτηρισμός ως εγκληματική οργάνωση δεν προκύπτει μόνο από τη δολοφονία Φύσσα, αλλά και από μία σειρά άλλων εγκληματικών πράξεων που, τουλάχιστον στην αρχή της δίκης, φαίνονταν να υποκινούνται και να οργανώνονται από ομάδες εντός του κόμματος. Η δολοφονία Φύσσα αποτέλεσε την αφορμή ώστε να ξεκινήσει η όλη διαδικασία διερεύνησης της δράσης της Χρυσής Αυγής ως εγκληματική οργάνωση.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,800 μηνύματα.
Δεν το έχω αρνηθεί αυτό, δεν είναι δυνατό ένα κόμμα του 0.5% να πάει ξαφνικά στο 8 ο Μαρινάκης τους χρηματοδότησε. Ο στόχος ήταν να κόψει ψήφους από την ΝΔ, να αλλάξει αρχηγό και να γίνει ο δικός του όπως τελικά έγινε, από τότε το έκοψε και η Χρυσή Αυγή έπεσε, την ίδια εποχή βοήθησε πολύ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Οι Νεοδημοκράτες να τα βλέπουν αυτά για τα παιχνίδια που παίζει η ηγεσία τους από πίσω τους.

Μωρέ όλα τα κόμματα βουτηγμένα στην βρωμιά είναι . Καταβαθος όλοι από πίσω από τους ίδιους χρηματοδοτούνται. Η Χρυσή Αυγή δολοφόνησε και αλλοδαπούς ανθρώπους και τον Φύσσα και οι ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ με την ανεύθυνη πολιτική τους οδήγησαν χιλιάδες Έλληνες στην αυτοκτονία ( για ευνόητους λόγους ) όλοι εγκληματίες είναι.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μωρέ όλα τα κόμματα βουτηγμένα στην βρωμιά είναι . Καταβαθος όλοι από πίσω από τους ίδιους χρηματοδοτούνται. Η Χρυσή Αυγή δολοφόνησε και αλλοδαπούς ανθρώπους και τον Φύσσα και οι ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ με την ανεύθυνη πολιτική τους οδήγησαν χιλιάδες Έλληνες στην αυτοκτονία ( για ευνόητους λόγους ) όλοι εγκληματίες είναι.

Υπάρχει μία σημαντική διαφορά ανάμεσα στην οργανωμένη προσπάθεια και δολοφονία συγκεκριμένων ατόμων και στις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη χώρα και, ειδικά, στον αριθμό των αυτοκτονιών. Στην πρώτη περίπτωση, μιλάμε για στοχευμένη και συνειδητή δράση, στη δεύτερη όχι. Αυτό δεν αφαιρεί το βάρος από τα κόμματα που διαχειρίστηκαν την κρίση, προφανώς, αλλά τα βάζε σε άλλη θέση σε σχέση με τη Χρυσή Αυγή.

Επίσης, δεν αυτοκτονούσαν μόνο «Έλληνες» τον καιρό της κρίσης, καθώς οι πλέον φτωχές/φτωχοποιημένες ομάδες ήταν αυτές των μεταναστών και των προσφύγων, και αυτές επλήγησαν αρκετά από την οικονομική κρίση, όπως ακριβώς και ο γηγενής πληθυσμός.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Υπάρχει μία σημαντική διαφορά ανάμεσα στην οργανωμένη προσπάθεια και δολοφονία συγκεκριμένων ατόμων και στις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη χώρα και, ειδικά, στον αριθμό των αυτοκτονιών. Στην πρώτη περίπτωση, μιλάμε για στοχευμένη και συνειδητή δράση, στη δεύτερη όχι. Αυτό δεν αφαιρεί το βάρος από τα κόμματα που διαχειρίστηκαν την κρίση, προφανώς, αλλά τα βάζε σε άλλη θέση σε σχέση με τη Χρυσή Αυγή.

Επίσης, δεν αυτοκτονούσαν μόνο «Έλληνες» τον καιρό της κρίσης, καθώς οι πλέον φτωχές/φτωχοποιημένες ομάδες ήταν αυτές των μεταναστών και των προσφύγων, και αυτές επλήγησαν αρκετά από την οικονομική κρίση, όπως ακριβώς και ο γηγενής πληθυσμός.

Στοχευμένη είναι και η οικονομική κρίση από τις κλεψιές των πολιτικών, πρόσφατο παράδειγμα τα 50 εκατομμύρια στα κανάλια. Τους επόμενους μήνες αν ο άλλος δεν θα έχει να φάει και θα αυτοκτονήσει για οικονομικούς λόγους ποιον πρέπει να στοχοποιήσει πρώτα από όλα, την βία της Χρυσής Αυγής στο παρελθόν σε κάποιους παράνομους Πακιστανούς? Άν είναι η δολοφονία του Φύσσα πολιτική, η δολοφονία Τεμπονέρα που έγινε μέσα σε κομματικά επεισόδια τι είναι?
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,866 μηνύματα.
Όταν όμως όλοι τρώνε και κανουν γλέντια χωρίς να παραγουν μοιράζοντας λεφτά εδώ και κει και κανουν σπατάλες και απεριόριστες κομματικες προσλήψεις και διορισμους χωρίς να ακούν τους οικονομολόγους και τους Ευρωπαιους, κάποια μέρα έρχεται ο λογαριασμός και πρεπει να τον πληρωσουν. Οι ξένοι δεν είναι κουτοφραγκοι να σε αφήσουν να κανεις eternally πάρτυ σε βαρος τους...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Στοχευμένη είναι και η οικονομική κρίση από τις κλεψιές των πολιτικών, πρόσφατο παράδειγμα τα 50 εκατομμύρια στα κανάλια. Τους επόμενους μήνες αν ο άλλος δεν θα έχει να φάει και θα αυτοκτονήσει για οικονομικούς λόγους ποιον πρέπει να στοχοποιήσει πρώτα από όλα, την βία της Χρυσής Αυγής στο παρελθόν σε κάποιους παράνομους Πακιστανούς? Άν είναι η δολοφονία του Φύσσα πολιτική, η δολοφονία Τεμπονέρα που έγινε μέσα σε κομματικά επεισόδια τι είναι?

Υπάρχει και συλλογική ευθύνη για τη φτώχεια που τη φέρουμε όλα τα μέλη μιας κοινωνίας ανεξαιρέτως, στο ακέραιο. Επίσης, στο θέμα της «στοχευμένης» κρίσης, δε θεωρώ ότι η πολιτική νοοτροπία της μεταπολίτευσης είχε ως εφαλτήριο την καταστροφή του πληθυσμού της χώρας και τη φτωχοποίησή του. Προφανώς, ήταν συνέπεια, αλλά δε θεωρώ ότι ήταν ο στόχος.

Επίσης, κανένας άνθρωπος δεν είναι «παράνομος» αυθαίρετα και χωρίς τη σύσταση κατηγορητηρίου, απλά και μόνο επειδή υπάρχει. Όταν αυτά τα άτομα που μία μερίδα του κόσμου χαρακτηρίζει ως «παράνομα», γίνονται στο σύνολό τους αποδεκτά ως φθηνά εργατικά χέρια από την πλειονότητα των μελών της οικονομίας - που εκμεταλλεύεται την αξία που παράγεται από αυτά, καταστρατηγώντας εργατικές νομοθεσίες κ.λπ. - ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν ουσιωδώς στον πρωτογενή τομέα της παραγωγής, νομίζω ότι απλά κάποιοι εκεί έξω πουλάνε «πατριδοπαραμύθια» που κάποιοι τα αγοράζουν. Η οικονομία μας αποδέχεται και αποζητά τέτοια άτομα, εμείς στο σύνολό μας απολαμβάνουμε τους καρπούς της εργασίας τους και, παρ' όλα αυτά, μία μερίδα επιθυμεί να θεωρεί ότι αυτά τα άτομα μας βλάπτουν και είναι «παράνομα» με μία γραμμή του τύπου «πας μη Έλλην βάρβαρος».
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Υπάρχει και συλλογική ευθύνη για τη φτώχεια που τη φέρουμε όλα τα μέλη μιας κοινωνίας ανεξαιρέτως, στο ακέραιο. Επίσης, στο θέμα της «στοχευμένης» κρίσης, δε θεωρώ ότι η πολιτική νοοτροπία της μεταπολίτευσης είχε ως εφαλτήριο την καταστροφή του πληθυσμού της χώρας και τη φτωχοποίησή του. Προφανώς, ήταν συνέπεια, αλλά δε θεωρώ ότι ήταν ο στόχος.

Επίσης, κανένας άνθρωπος δεν είναι «παράνομος» αυθαίρετα και χωρίς τη σύσταση κατηγορητηρίου, απλά και μόνο επειδή υπάρχει. Όταν αυτά τα άτομα που μία μερίδα του κόσμου χαρακτηρίζει ως «παράνομα», γίνονται στο σύνολό τους αποδεκτά ως φθηνά εργατικά χέρια από την πλειονότητα των μελών της οικονομίας - που εκμεταλλεύεται την αξία που παράγεται από αυτά, καταστρατηγώντας εργατικές νομοθεσίες κ.λπ. - ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν ουσιωδώς στον πρωτογενή τομέα της παραγωγής, νομίζω ότι απλά κάποιοι εκεί έξω πουλάνε «πατριδοπαραμύθια» που κάποιοι τα αγοράζουν. Η οικονομία μας αποδέχεται και αποζητά τέτοια άτομα, εμείς στο σύνολό μας απολαμβάνουμε τους καρπούς της εργασίας τους και, παρ' όλα αυτά, μία μερίδα επιθυμεί να θεωρεί ότι αυτά τα άτομα μας βλάπτουν και είναι «παράνομα» με μία γραμμή του τύπου «πας μη Έλλην βάρβαρος».

Όταν λέμε παράνομοι εννοούμε ήρθαν σε μια ξένη χώρα χωρίς τα χαρτιά τους, όπως δεν μπορείς να πας εσύ Βουλγαρία ή Τουρκία χωρίς χαρτιά έτσι δεν μπορούν να έρθουν και αυτοί εδώ. Ο μόνος λόγος εξαίρεσης είναι ο πόλεμος, μόνο στην Συρία γίνεται πόλεμος όχι στο Πακιστάν και στο Μαρόκο, γι΄αυτό οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι έκλεισαν τα σύνορα και τους άφησαν όλους εδώ. Σε αυτό που γράφεις ότι είναι πιο φθηνοί έχεις δίκιο η ανάγκη τους έφτασε σε αυτό το σημείο, εσύ ας πούμε κλειδώθηκες 40 μέρες σπίτι λόγω της γρίπης, η ανάγκη σε έκανε να το δεχτείς υπό φυσιολογικές συνθήκες θα το δεχόσουνα? Από την άλλη αυξήθηκαν κατακόρυφα η εγκληματικότητα και οι ληστείες σε περιοχές που συγκεντρώθηκαν, οι μεμονωμένες περιπτώσεις που κάποιοι ας πούμε οπαδοί της Χρυσής Αυγής ξεπέρασαν τα όρια οδηγήθηκαν όλες στην δικαιοσύνη. Οι ξένοι εργάτες παρέχουν σίγουρα εργατικά χέρια αλλά σε βάρος του ντόπιου πληθυσμού δεν το λέω εγώ, ο Μάρξ το λέει.

marx.jpg
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδήμων επί των άπαντων κειμένων του Μαρξ (πιθανώς έχω διαβάσει περισσότερα από αρκετούς εδώ μέσα βέβαια, όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία), όμως γκούγκλαρα την παραπάνω φράση και την είδα να αναπαράγεται μόνο σε εθνικιστικά μπλογκς με design 2005, παντού φυσικά χωρίς πηγή. I smell bullshit, που λέγαν και στο χωριό μου.

Κατά τα άλλα και ας βάλουμε για ακόμη μια φορά τα πράγματα στη θέση τους, μιας και το κακό με άκυρα άρθρα, ότι να ναι citations και φρασούλες out of context έχει παραγίνει από πολλούς.

Αυτό είναι από απεύθυνση του Μαρξ στην πρώτη διεθνή
“The power of the human individual has disappeared before the power of capital, in the factory the worker is now nothing but a cog in the machine. In order to recover his individuality, the worker has had to unite together with others and create associations to defend his wages and his life. Until today these associations had remained purely local, while the power of capital, thanks to new industrial inventions, is increasing day by day; furthermore in many cases national associations have become powerless: a study of the struggle waged by the English working class reveals that, in order to oppose their workers, the employers either bring in workers from abroad or else transfer manufacture to countries where there is a cheap labour force. Given this state of affairs, if the working class wishes to continue its struggle with some chance of success, the national organisations must become international.”

Και αυτο απο γράμμα του Μαρξ σχετικά με το ιρλανδικό ζήτημα στους Βογκτ και Μαιερ όπου ο Μαρξ προτείνει την ταξική συνεργασία των Άγγλων και των μεταναστών Ιρλανδών εργατών. Μάλιστα, ζητάει απο την αγγλική εργατική τάξη να στηρίξει την ανεξαρτητοποίηση της Ιρλανδίας (δηλαδή ενάντια στο τι θεωρείτο αγγλικό εθνικό συμφέρον)
“Owing to the constantly increasing concentration of leaseholds, Ireland constantly sends her own surplus to the English labour market, and thus forces down wages and lowers the material and moral position of the English working class.
“And most important of all! Every industrial and commercial centre in England now possesses a working class divided into two hostile camps, English proletarians and Irish proletarians. The ordinary English worker hates the Irish worker as a competitor who lowers his standard of life. In relation to the Irish worker he regards himself as a member of the ruling nation and consequently he becomes a tool of the English aristocrats and capitalists against Ireland, thus strengthening their domination over himself. He cherishes religious, social, and national prejudices against the Irish worker. His attitude towards him is much the same as that of the “poor whites” to the Negroes in the former slave states of the U.S.A. The Irishman pays him back with interest in his own money. He sees in the English worker both the accomplice and the stupid tool of the English rulers in Ireland.
“This antagonism is artificially kept alive and intensified by the press, the pulpit, the comic papers, in short, by all the means at the disposal of the ruling classes. This antagonism is the secret of the impotence of the English working class, despite its organisation. It is the secret by which the capitalist class maintains its power. And the latter is quite aware of this.”
“England, the metropolis of capital, the power which has up to now ruled the world market, is at present the most important country for the workers’ revolution, and moreover the only country in which the material conditions for this revolution have reached a certain degree of maturity. It is consequently the most important object of the International Working Men’s Association to hasten the social revolution in England. The sole means of hastening it is to make Ireland independent. Hence, it is the task of the International everywhere to put the conflict between England and Ireland in the foreground, and everywhere to side openly with Ireland. It is the special task of the Central Council in London to make the English workers realise that for them the national emancipation of Ireland is not a question of abstract justice or humanitarian sentiment but the first condition of their own social emancipation.”

TLDR: O Μαρξ όντως λέει πως η εισαγωγή ξένου εργατικού δυναμικού επιβαρύνει τη κοινωνική θέση και των ντόπιων εργατών, αλλά όχι με αφετηρία κάποιο εθνικό επιχείρημα ούτε δείχνει τους μετανάστες ως ρίζα του προβλήματος. Πρόκειται για μέσο περαιτέρω εδραίωσης της κυριαρχίας του κεφαλαίου επί της εργασίας (ντόπιας και ξένης). Για αυτό και δεν προτείνει ούτε κλειστά σύνορα, ούτε ελεγχόμενη μετανάστευση ούτε οτιδήποτε άλλο θα κατεβάσει η κούτρα του κάθε νοικοκυραίου. Γαμημένη διεθνή ταξική συνεργασία και οργάνωση προτείνει, ακριβώς το αντίθετο από αυτό που κάναν οι χρυσαυγίτες όταν δέρναν αλλοδαπούς εργαζομένους.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Όταν λέμε παράνομοι εννοούμε ήρθαν σε μια ξένη χώρα χωρίς τα χαρτιά τους, όπως δεν μπορείς να πας εσύ Βουλγαρία ή Τουρκία χωρίς χαρτιά έτσι δεν μπορούν να έρθουν και αυτοί εδώ. Ο μόνος λόγος εξαίρεσης είναι ο πόλεμος, μόνο στην Συρία γίνεται πόλεμος όχι στο Πακιστάν και στο Μαρόκο, γι΄αυτό οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι έκλεισαν τα σύνορα και τους άφησαν όλους εδώ. Σε αυτό που γράφεις ότι είναι πιο φθηνοί έχεις δίκιο η ανάγκη τους έφτασε σε αυτό το σημείο, εσύ ας πούμε κλειδώθηκες 40 μέρες σπίτι λόγω της γρίπης, η ανάγκη σε έκανε να το δεχτείς υπό φυσιολογικές συνθήκες θα το δεχόσουνα? Από την άλλη αυξήθηκαν κατακόρυφα η εγκληματικότητα και οι ληστείες σε περιοχές που συγκεντρώθηκαν, οι μεμονωμένες περιπτώσεις που κάποιοι ας πούμε οπαδοί της Χρυσής Αυγής ξεπέρασαν τα όρια οδηγήθηκαν όλες στην δικαιοσύνη. Οι ξένοι εργάτες παρέχουν σίγουρα εργατικά χέρια αλλά σε βάρος του ντόπιου πληθυσμού δεν το λέω εγώ, ο Μάρξ το λέει.

View attachment 69935

Πόλεμοι, εμφύλιες συρράξεις καθώς και πολιτικές διώξεις γίνονται σε πολύ περισσότερες χώρες από τη Συρία - για να μη βάλω στο παιχνίδι το στάτους του πρόσφυγα λόγω κλιματικής αλλαγής. Επομένως, δεν είναι μόνο τα άτομα από τη Συρία που δικαιούνται ασύλου.

Για την ανάγκη, τώρα, προφανώς και όταν δεν έχεις να φας, θα κοιτάξεις να εξασφαλίσεις πρώτα την επιβίωσή σου, άρα θα δεχθείς πιο εξευτελιστικούς όρους εργασίας. Αυτό δεν έχει να κάνει με την όποια εθνική καταγωγή. Τα ίδια έκαναν και οι Έλληνες μετανάστες του 20ου αιώνα στις ΗΠΑ και τη δυτική Ευρώπη - ιδιαίτερα στις ΗΠΑ - τα ίδια θα γίνονται εφ' όσον έχεις μία φτωχή μάζα που αποζητά πρωτίστως να επιβιώσει. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο βλέπεις ότι δε φταίει η καταγωγή των ανθρώπων που αυξήθηκε η εγκληματικότητα στις περιοχές που εγκαταστάθηκαν, αλλά το πώς οι τοπικές κοινωνίες απέτυχαν να τους εντάξουν και η ελληνική κοινωνία, στο σύνολό της, τους διατήρησε στα επίπεδα φτώχειας που ήταν όταν έφτασαν στη χώρα ή τους φτωχοποίησε. Οπότε, τι θα κάνεις για να επιβιώσεις, αν εξαντληθούν τα νόμιμα μέσα; Θα στραφείς σε παραβατικές συμπεριφορές.

Δεν ξέρω πώς έχουμε την εγκληματική συμπεριφορά, π.χ. την κλοπή, στο μυαλό μας, αλλά δεν είναι ότι ο κλέφτης καλοπερνάει και εκεί που καλοπερνούσε μια μέρα είπε: «Τι να κάνω σήμερα; Θα βγω στους δρόμους να κλέβω στα μουλωχτά πορτοφόλια και να ρισκάρω να με συλλάβουν». Αναγκάστηκε από τις συγκυρίες να το κάνει. Αυτό ανεξαρτήτως καταγωγής.

Σε σχέση, τώρα, με την παράθεση του Μαρξ - που δε μου θυμίζει κάτι, αλλά ας δεχθούμε ότι είναι δικιά του -, εντάξει, εδώ γελάμε, είναι σαν να θες σώνει και καλά να βρεις να πιαστείς από κάποια «κόντρα» προσωπικότητα σε σχέση με τις ακροδεξιές ιδέες. Το παραπάνω απόσπασμα έχει τελεολογικό χαρακτήρα. Με λίγα λόγια, αναφέρεται στο σκοπό μιας ενέργειας ενός υποκειμένου. Το σημαντικό είναι ποιο είναι το υποκείμενο. Προφανώς, όχι το ίδιο το εργατικό δυναμικό, αλλά η εξουσία που το δέχεται και το «εγκαθιστά» γνωρίζοντας ότι η άφιξη φτωχότερων εργατικών χεριών θα οδηγήσει μοιραία σε έκπτωση των κοινωνικών αγώνων και διεκδικήσεων εν συνόλω.

Πιο απλά, αυτό που μας λέει είναι ότι, αν σε μία κοινωνία εισαχθεί ξένο εργατικό δυναμικό, αυτό θα οδηγήσει στην άμβλυνση των διεκδικήσεων μιας και, όπως αναλύθηκε παραπάνω, θα προσφέρονται πλέον οι ίδιες υπηρεσίες από έναν άλλο πόλο (το εισαγόμενο δυναμικό) με μικρότερο κόστος για τον εργοδότη, άρα, ανταγωνιστικά, θα οδηγήσει στην αντίστοιχη «έκπτωση» και από μεριάς του ήδη εγκατεστημένου δυναμικού. Καμία σχέση με τη ρατσιστική ερμηνεία στην οποία θεωρώ ότι αποσκοπούσες. Αντιθέτως, αν δέχεσαι το παραπάνω, δέχεσαι και ότι πρέπει μαζί με το εργατικό δυναμικό που εισάγεται σε έναν τόπο να προβούμε σε κοινούς αγώνες και διεκδικήσεις για να εξασφαλίσουμε τα εργατικά δικαιώματα και των δυο μας: Τα δικά μας και των «εισαγόμενων». Ειδάλλως, αν δεχθούμε εκπτώσεις για τους «άλλους», αυτέ, αργά ή γρήγορα, θα έρθουν και για εμάς.

Κοίτα που, τελικά, μου τη βγήκες από τα αριστερά...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για αυτό και δεν προτείνει ούτε κλειστά σύνορα, ούτε ελεγχόμενη μετανάστευση ούτε οτιδήποτε άλλο θα κατεβάσει η κούτρα του κάθε νοικοκυραίου. Γαμημένη διεθνή ταξική συνεργασία και οργάνωση προτείνει, ακριβώς το αντίθετο από αυτό που κάναν οι χρυσαυγίτες όταν δέρναν αλλοδαπούς εργαζομένους.

Το να πεις ότι η ανθρώπινη φύση και η κοινωνική τάξη είναι πράγματα που ενώνουν περισσότερους ανθρώπους - το πρώτο όλους, βασικά - από ότι π.χ. η εθνική καταγωγή είναι σχεδόν αμαρτία για κάποια άτομα, μην απορείς. :Ρ
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Μωρέ όλα τα κόμματα βουτηγμένα στην βρωμιά είναι . Καταβαθος όλοι από πίσω από τους ίδιους χρηματοδοτούνται. Η Χρυσή Αυγή δολοφόνησε και αλλοδαπούς ανθρώπους και τον Φύσσα και οι ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ με την ανεύθυνη πολιτική τους οδήγησαν χιλιάδες Έλληνες στην αυτοκτονία ( για ευνόητους λόγους ) όλοι εγκληματίες είναι.

Eίναι τόσο αφελείς ορισμένοι Έλληνες ώστε να είναι Ελληνάρες. Ψάχνονται για ιδεολογίες όταν ένα κόμμα που κατηγορεί το κεφάλαιο, τον Αμερικάνικο Ιμπεριαλισμό κλπ να παίρνει τα εύσημα από την πρεσβεία των ΗΠΑ για να είναι στη Βουλή. Τα ίδια και με τη Χ.Α. Κόμμα που υβρίζει το "σύστημα" δεν είναι σε καμία βουλή καμίας χώρας. Όμως ο κόσμος θέλει να νιώθει ότι ψηφίζει. :beach:

Βόθρος...η πολιτική.

1592176502831.png

Η Αυτού Μεγαλειότητα, ο κυβερνήτης Αρμοστής της Ελλάδας.


1592176590277.png


Ο Λαός...και το Κολωνάκι.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ξέρω πώς έχουμε την εγκληματική συμπεριφορά, π.χ. την κλοπή, στο μυαλό μας, αλλά δεν είναι ότι ο κλέφτης καλοπερνάει και εκεί που καλοπερνούσε μια μέρα είπε: «Τι να κάνω σήμερα; Θα βγω στους δρόμους να κλέβω στα μουλωχτά πορτοφόλια και να ρισκάρω να με συλλάβουν». Αναγκάστηκε από τις συγκυρίες να το κάνει. Αυτό ανεξαρτήτως καταγωγής.
Αυτό αποτελεί ακραία κομμουνιστική άποψη την οποία δεν ασπαζόμαστε όλοι. Η προσωπική υπευθυνότητα είναι θεμέλιο του δυτικού πολιτισμού και δεν θέλουμε όλοι να τον καταστρέψουμε.

Για την ανάγκη, τώρα, προφανώς και όταν δεν έχεις να φας, θα κοιτάξεις να εξασφαλίσεις πρώτα την επιβίωσή σου, άρα θα δεχθείς πιο εξευτελιστικούς όρους εργασίας. Αυτό δεν έχει να κάνει με την όποια εθνική καταγωγή. Τα ίδια έκαναν και οι Έλληνες μετανάστες του 20ου αιώνα στις ΗΠΑ και τη δυτική Ευρώπη - ιδιαίτερα στις ΗΠΑ - τα ίδια θα γίνονται εφ' όσον έχεις μία φτωχή μάζα που αποζητά πρωτίστως να επιβιώσει. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο βλέπεις ότι δε φταίει η καταγωγή των ανθρώπων που αυξήθηκε η εγκληματικότητα στις περιοχές που εγκαταστάθηκαν, αλλά το πώς οι τοπικές κοινωνίες απέτυχαν να τους εντάξουν και η ελληνική κοινωνία, στο σύνολό της, τους διατήρησε στα επίπεδα φτώχειας που ήταν όταν έφτασαν στη χώρα ή τους φτωχοποίησε. Οπότε, τι θα κάνεις για να επιβιώσεις, αν εξαντληθούν τα νόμιμα μέσα; Θα στραφείς σε παραβατικές συμπεριφορές.
Αυτό υποθέτει πως όλες οι φτωχές ομάδες ανθρώπων σε κάποια ή σε όλες τις χρονικές περιόδους έδρασαν με κατά βάσιν παρόμοιο τρόπο, δεν ενσωματώθηκαν στις χώρες που πήγαν για τους ίδιους λόγους κοκ. Επίσης, υποθέτει πως κράτη όπως αυτό της Ελλάδας δεν προσπαθεί ή δεν προσπαθεί αρκετά να εντάξει περιθωριοποιημένες ομάδες.

Δεδομένου πως και οι 2 αυτές υποθέσεις είναι ιστορικά λάθος σε τραγικοκωμικό βαθμό, γίνεται απόλυτα σαφές πως αυτό που λες είναι αβάσιμο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Eίναι τόσο αφελείς ορισμένοι Έλληνες ώστε να είναι Ελληνάρες. Ψάχνονται για ιδεολογίες όταν ένα κόμμα που κατηγορεί το κεφάλαιο, τον Αμερικάνικο Ιμπεριαλισμό κλπ να παίρνει τα εύσημα από την πρεσβεία των ΗΠΑ για να είναι στη Βουλή.
Δεδομένου πως ο αθειστικός ουμανισμός έχει αποτύχει και βλέπουμε την ασχήμια του κάθε μέρα, είναι σαφές πως ο κόσμος ψάχνει να πάρει το αξιακό του σύστημα από κάπου αλλού πλέον, μακριά απ' την Εκκλησία του Ουμανισμού δλδ(μάλλον έπρεπε να πω τζαμί - λολ). Η ελληνορθόδοξη εκκλησία σαφώς και έχει μείνει πάρα πολύ πίσω και δε μπορεί να τους αναλάβει.

Δε μπορείς να κατηγορείς τους συμπολίτες σου για το μακράν πιο φυσικό πράγματα στον κόσμο.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Πόλεμοι, εμφύλιες συρράξεις καθώς και πολιτικές διώξεις γίνονται σε πολύ περισσότερες χώρες από τη Συρία - για να μη βάλω στο παιχνίδι το στάτους του πρόσφυγα λόγω κλιματικής αλλαγής. Επομένως, δεν είναι μόνο τα άτομα από τη Συρία που δικαιούνται ασύλου.

Για την ανάγκη, τώρα, προφανώς και όταν δεν έχεις να φας, θα κοιτάξεις να εξασφαλίσεις πρώτα την επιβίωσή σου, άρα θα δεχθείς πιο εξευτελιστικούς όρους εργασίας. Αυτό δεν έχει να κάνει με την όποια εθνική καταγωγή. Τα ίδια έκαναν και οι Έλληνες μετανάστες του 20ου αιώνα στις ΗΠΑ και τη δυτική Ευρώπη - ιδιαίτερα στις ΗΠΑ - τα ίδια θα γίνονται εφ' όσον έχεις μία φτωχή μάζα που αποζητά πρωτίστως να επιβιώσει. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο βλέπεις ότι δε φταίει η καταγωγή των ανθρώπων που αυξήθηκε η εγκληματικότητα στις περιοχές που εγκαταστάθηκαν, αλλά το πώς οι τοπικές κοινωνίες απέτυχαν να τους εντάξουν και η ελληνική κοινωνία, στο σύνολό της, τους διατήρησε στα επίπεδα φτώχειας που ήταν όταν έφτασαν στη χώρα ή τους φτωχοποίησε. Οπότε, τι θα κάνεις για να επιβιώσεις, αν εξαντληθούν τα νόμιμα μέσα; Θα στραφείς σε παραβατικές συμπεριφορές.

Δεν ξέρω πώς έχουμε την εγκληματική συμπεριφορά, π.χ. την κλοπή, στο μυαλό μας, αλλά δεν είναι ότι ο κλέφτης καλοπερνάει και εκεί που καλοπερνούσε μια μέρα είπε: «Τι να κάνω σήμερα; Θα βγω στους δρόμους να κλέβω στα μουλωχτά πορτοφόλια και να ρισκάρω να με συλλάβουν». Αναγκάστηκε από τις συγκυρίες να το κάνει. Αυτό ανεξαρτήτως καταγωγής.

Σε σχέση, τώρα, με την παράθεση του Μαρξ - που δε μου θυμίζει κάτι, αλλά ας δεχθούμε ότι είναι δικιά του -, εντάξει, εδώ γελάμε, είναι σαν να θες σώνει και καλά να βρεις να πιαστείς από κάποια «κόντρα» προσωπικότητα σε σχέση με τις ακροδεξιές ιδέες. Το παραπάνω απόσπασμα έχει τελεολογικό χαρακτήρα. Με λίγα λόγια, αναφέρεται στο σκοπό μιας ενέργειας ενός υποκειμένου. Το σημαντικό είναι ποιο είναι το υποκείμενο. Προφανώς, όχι το ίδιο το εργατικό δυναμικό, αλλά η εξουσία που το δέχεται και το «εγκαθιστά» γνωρίζοντας ότι η άφιξη φτωχότερων εργατικών χεριών θα οδηγήσει μοιραία σε έκπτωση των κοινωνικών αγώνων και διεκδικήσεων εν συνόλω.

Πιο απλά, αυτό που μας λέει είναι ότι, αν σε μία κοινωνία εισαχθεί ξένο εργατικό δυναμικό, αυτό θα οδηγήσει στην άμβλυνση των διεκδικήσεων μιας και, όπως αναλύθηκε παραπάνω, θα προσφέρονται πλέον οι ίδιες υπηρεσίες από έναν άλλο πόλο (το εισαγόμενο δυναμικό) με μικρότερο κόστος για τον εργοδότη, άρα, ανταγωνιστικά, θα οδηγήσει στην αντίστοιχη «έκπτωση» και από μεριάς του ήδη εγκατεστημένου δυναμικού. Καμία σχέση με τη ρατσιστική ερμηνεία στην οποία θεωρώ ότι αποσκοπούσες. Αντιθέτως, αν δέχεσαι το παραπάνω, δέχεσαι και ότι πρέπει μαζί με το εργατικό δυναμικό που εισάγεται σε έναν τόπο να προβούμε σε κοινούς αγώνες και διεκδικήσεις για να εξασφαλίσουμε τα εργατικά δικαιώματα και των δυο μας: Τα δικά μας και των «εισαγόμενων». Ειδάλλως, αν δεχθούμε εκπτώσεις για τους «άλλους», αυτέ, αργά ή γρήγορα, θα έρθουν και για εμάς.

Κοίτα που, τελικά, μου τη βγήκες από τα αριστερά...

Βλέπω βάζεις τους ανθρώπους σε ταμπέλες ακροδεξιοί, κεντροδεξιοί, κεντρώοι, κεντροαριστεροί κοκ., την Χρυσή Αυγή την τοποθετείς πιο δεξιά από την ακροδεξιά, τα ίδια κάνουν πάρα πολλοί άλλοι.
Πρώτον το μοναδικό πρόβλημα είναι αν δεχόμαστε μετανάστες από Ασιατικές χώρες, αν τους δεχόμαστε είμαστε αριστεροί, αν όχι είμαστε δεξιοί, στα υπόλοιπα δεν υπάρχει καμιά διαφωνία τα πάντα έχουν εξομαλυνθεί.
Τι το αριστερό προσφέρουν αυτοί οι μετανάστες από τις Ασιατικές χώρες? Στην προσωπική τους ζωή και στις χώρες τους συμπεριφέρονται πολύ πιο δεξιά και από τον πιο δεξιό Έλληνα, σε θέματα ρατσισμού, σε θέματα θρησκοληψίας στα πάντα, πάρε μια γεύση από τους Ρομά πως βλέπουν τους μπαλαμός κάτι παρόμοιο κάνουν και αυτοί.
Δεύτερο πως εξηγείς το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή πήρε τα ψηλότερα ποσοστά σε περιοχές που έβγαινε παλιά πρώτο το ΚΚΕ και τα χαμηλότερα πανελλαδικά στα βόρεια προάστια της Αθήνας? Πως εξηγείς το γεγονός ότι την Χρυσή Αυγή την ψήφισαν ηλικίες κάτω των 30 ετών οι οποίοι πάντα αριστέριζαν, αντίθετα στους ηλικιωμένους που είναι συντηρητικοί πήρε 0%?
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,866 μηνύματα.
Γιατί μου μοιάζουν αυτά τα δυο άκρα σαν δυο Κατίνες που είναι ετοιμες να ξεμαλιαστουν για ενα 0,5% παραπάνω στις συστημικες εκλογες;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Αυτό αποτελεί ακραία κομμουνιστική άποψη την οποία δεν ασπαζόμαστε όλοι. Η προσωπική υπευθυνότητα είναι θεμέλιο του δυτικού πολιτισμού και δεν θέλουμε όλοι να τον καταστρέψουμε.


Αυτό υποθέτει πως όλες οι φτωχές ομάδες ανθρώπων σε κάποια ή σε όλες τις χρονικές περιόδους έδρασαν με κατά βάσιν παρόμοιο τρόπο, δεν ενσωματώθηκαν στις χώρες που πήγαν για τους ίδιους λόγους κοκ. Επίσης, υποθέτει πως κράτη όπως αυτό της Ελλάδας δεν προσπαθεί ή δεν προσπαθεί αρκετά να εντάξει περιθωριοποιημένες ομάδες.

Δεδομένου πως και οι 2 αυτές υποθέσεις είναι ιστορικά λάθος σε τραγικοκωμικό βαθμό, γίνεται απόλυτα σαφές πως αυτό που λες είναι αβάσιμο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Δεδομένου πως ο αθειστικός ουμανισμός έχει αποτύχει και βλέπουμε την ασχήμια του κάθε μέρα, είναι σαφές πως ο κόσμος ψάχνει να πάρει το αξιακό του σύστημα από κάπου αλλού πλέον, μακριά απ' την Εκκλησία του Ουμανισμού δλδ(μάλλον έπρεπε να πω τζαμί - λολ). Η ελληνορθόδοξη εκκλησία σαφώς και έχει μείνει πάρα πολύ πίσω και δε μπορεί να τους αναλάβει.

Δε μπορείς να κατηγορείς τους συμπολίτες σου για το μακράν πιο φυσικό πράγματα στον κόσμο.

Μπορείς να μην ασπάζεσαι όποιες απόψεις θες. Η προσωπική υπευθυνότητα, επίσης, δεν είναι το μόνο θεμέλιο του δυτικού πολιτισμού. Πάει παρέα με τη συλλογική ευθύνη - π.χ. την ευθύνη όλων μας απέναντι στη φτώχεια κ.λπ.. Αν εσύ επιλέγεις να βλέπεις μόνο τη μία μεριά, μην υιοθετείς τουλάχιστον τον ρόλο του «αφυπνιστή».

Για τα άλλα, τώρα, προφανώς και η ενσωμάτωση είναι μία αργή διαδικασία και, εν γένει, σε καμία κοινωνία δεν είχαμε ροές μη γηγενών πληθυσμών που να γίνονται αυτόματα αποδεκτές. Οι ντόπιοι πληθυσμοί επιδεικνύουν παραδοσιακά αντανακλαστικά υπέρ της συντήρησης της προηγούμενης κατάστασης εν συνόλω. Όσο, λοιπόν, αυτές οι ροές αποτελούνται από ανθρώπους φτωχούς και εξαθλιωμένους και εμποδίζονται να ενταχθούν στην κοινωνία και την τοπική οικονομία με ίσους όρους, θα οδηγούνται στην παραβατικότητα και στην ως άνω περιγραφόμενη άμβλυνση των συλλογικών διεκδικήσεων.

Αν θεωρείς τις υποθέσεις αυτές λάθος, στήριξε τον ισχυρισμό σου. Το να πετάς δύο χαρακτηρισμούς έτσι, δε λέει κάτι.

Για το κράτος της Ελλάδας και τα παρόμοια, προφανώς και δεν προσπαθούμε αρκετά να εντάξουμε τους πρόσφυγες όταν κρατούμε στα ίδια κέντρα «φιλοξενίας» και τα άτομα που εκκρεμεί η έγκριση/απόρριψη της αίτησής τους και αυτά που έχει ήδη εγκριθεί, απλά και μόνο γιατί αδιαφορούμε ως πολιτεία.

Βλέπω βάζεις τους ανθρώπους σε ταμπέλες ακροδεξιοί, κεντροδεξιοί, κεντρώοι, κεντροαριστεροί κοκ., την Χρυσή Αυγή την τοποθετείς πιο δεξιά από την ακροδεξιά, τα ίδια κάνουν πάρα πολλοί άλλοι.
Πρώτον το μοναδικό πρόβλημα είναι αν δεχόμαστε μετανάστες από Ασιατικές χώρες, αν τους δεχόμαστε είμαστε αριστεροί, αν όχι είμαστε δεξιοί, στα υπόλοιπα δεν υπάρχει καμιά διαφωνία τα πάντα έχουν εξομαλυνθεί.
Τι το αριστερό προσφέρουν αυτοί οι μετανάστες από τις Ασιατικές χώρες? Στην προσωπική τους ζωή και στις χώρες τους συμπεριφέρονται πολύ πιο δεξιά και από τον πιο δεξιό Έλληνα, σε θέματα ρατσισμού, σε θέματα θρησκοληψίας στα πάντα, πάρε μια γεύση από τους Ρομά πως βλέπουν τους μπαλαμός κάτι παρόμοιο κάνουν και αυτοί.
Δεύτερο πως εξηγείς το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή πήρε τα ψηλότερα ποσοστά σε περιοχές που έβγαινε παλιά πρώτο το ΚΚΕ και τα χαμηλότερα πανελλαδικά στα βόρεια προάστια της Αθήνας? Πως εξηγείς το γεγονός ότι την Χρυσή Αυγή την ψήφισαν ηλικίες κάτω των 30 ετών οι οποίοι πάντα αριστέριζαν, αντίθετα στους ηλικιωμένους που είναι συντηρητικοί πήρε 0%?

Κοίτα, όταν βλέπω μία λυσσαλέα προσπάθεια να «νομιμοποιηθεί» η μη αποδοχή ροών μη γηγενούς πληθυσμού χρησιμοποιώντας υποθετικά quotes του Μαρξ διαστρεβλώνοντας το νόημά τους και επισημαίνοντας ότι αυτός ήταν και ο πατέρας του κομμουνισμού, ρέπω προς το να δω τον συνομιλητή μου ως ακροδεξιό. Επίσης, δεν είπε κανείς ότι οι προσφυγικές/μεταναστευτικές ροές έχουν «να προσφέρουν κάτι το αριστερό» [sic] σε μία κοινωνία. Είναι άνθρωποι ισότιμοι με όλους εμάς.

Τώρα, για τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, προφανώς και αντιλαμβάνεσαι ότι η ψήφος για τα νεαρότερα άτομα είναι πιο χαλαρή, συνήθως. Επίσης, μόνος σου είχες αναφέρει ότι σε περιοχές όπου πολλοί πρόσφυγες/μετανάστες είχαν εγκατασταθεί η Χ.Α. έπαιρνε μεγάλα ποσοστά. Ίσως γιατί δε διαχειριζόταν κανείς ουσιαστικά το πρόβλημα της ένταξης και ο κόσμος απλά υπέκυπτε στην ακραία ρητορική τους - το έχουμε ξαναδεί το έργο να παίζεται και σε άλλα μέρη του κόσμου, δε νομίζω ότι μας είναι άγνωστο.
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Τώρα, για τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, προφανώς και αντιλαμβάνεσαι ότι η ψήφος για τα νεαρότερα άτομα είναι πιο χαλαρή, συνήθως. Επίσης, μόνος σου είχες αναφέρει ότι σε περιοχές όπου πολλοί πρόσφυγες/μετανάστες είχαν εγκατασταθεί η Χ.Α. έπαιρνε μεγάλα ποσοστά. Ίσως γιατί δε διαχειριζόταν κανείς ουσιαστικά το πρόβλημα της ένταξης και ο κόσμος απλά υπέκυπτε στην ακραία ρητορική τους - το έχουμε ξαναδεί το έργο να παίζεται και σε άλλα μέρη του κόσμου, δε νομίζω ότι μας είναι άγνωστο.

Να προσθέσω ότι πήρε τεράστια ποσοστά που έφτασαν μέχρι το 10% σε περιοχές με πολλούς Ρομά, αυτό δείχνει ότι ο Ελληνικός πληθυσμός είναι έντονα δυσαρεστημένος με τις συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες λόγω της συμπεριφοράς τους και βρήκε διέξοδο στο κόμμα που έχει ταχθεί ανοιχτά εναντίον τους.
Τα υπόλοιπα πατριωτικά Πρέσπες και τέτοια τα είχε κανονίσει όλα ο Κυριάκος.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Να προσθέσω ότι πήρε τεράστια ποσοστά που έφτασαν μέχρι το 10% σε περιοχές με πολλούς Ρομά, αυτό δείχνει ότι ο Ελληνικός πληθυσμός είναι έντονα δυσαρεστημένος με τις συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες λόγω της συμπεριφοράς τους και βρήκε διέξοδο στο κόμμα που έχει ταχθεί ανοιχτά εναντίον τους.
Τα υπόλοιπα πατριωτικά Πρέσπες και τέτοια τα είχε κανονίσει όλα ο Κυριάκος.
Σοφάδες πολη με αναλογία 50% στους ρομα
Χρυσή Αυγή: 1,63%
Δήμος Σοφάδων
Χρυσή Αυγή: 2,24%
Β2 Δυτικού τομέα
Αγία Βαρβάρα: 3,52%
Καματερο:1,72%
Αιγάλεω: 3,14%
Ιλιον: 3,11%
Πετρουπολη: 2,88%
Χαϊδάρι: 3%

Ανατολική Αττική
Αχαρνες 4,20%

Δυτική Αττική
Φυλής: 4,49%
Ασπρόπυργος: 5,59%
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,800 μηνύματα.
Μπορείς να μην ασπάζεσαι όποιες απόψεις θες. Η προσωπική υπευθυνότητα, επίσης, δεν είναι το μόνο θεμέλιο του δυτικού πολιτισμού. Πάει παρέα με τη συλλογική ευθύνη - π.χ. την ευθύνη όλων μας απέναντι στη φτώχεια κ.λπ.. Αν εσύ επιλέγεις να βλέπεις μόνο τη μία μεριά, μην υιοθετείς τουλάχιστον τον ρόλο του «αφυπνιστή».

Για τα άλλα, τώρα, προφανώς και η ενσωμάτωση είναι μία αργή διαδικασία και, εν γένει, σε καμία κοινωνία δεν είχαμε ροές μη γηγενών πληθυσμών που να γίνονται αυτόματα αποδεκτές. Οι ντόπιοι πληθυσμοί επιδεικνύουν παραδοσιακά αντανακλαστικά υπέρ της συντήρησης της προηγούμενης κατάστασης εν συνόλω. Όσο, λοιπόν, αυτές οι ροές αποτελούνται από ανθρώπους φτωχούς και εξαθλιωμένους και εμποδίζονται να ενταχθούν στην κοινωνία και την τοπική οικονομία με ίσους όρους, θα οδηγούνται στην παραβατικότητα και στην ως άνω περιγραφόμενη άμβλυνση των συλλογικών διεκδικήσεων.

Αν θεωρείς τις υποθέσεις αυτές λάθος, στήριξε τον ισχυρισμό σου. Το να πετάς δύο χαρακτηρισμούς έτσι, δε λέει κάτι.

Για το κράτος της Ελλάδας και τα παρόμοια, προφανώς και δεν προσπαθούμε αρκετά να εντάξουμε τους πρόσφυγες όταν κρατούμε στα ίδια κέντρα «φιλοξενίας» και τα άτομα που εκκρεμεί η έγκριση/απόρριψη της αίτησής τους και αυτά που έχει ήδη εγκριθεί, απλά και μόνο γιατί αδιαφορούμε ως πολιτεία.



Κοίτα, όταν βλέπω μία λυσσαλέα προσπάθεια να «νομιμοποιηθεί» η μη αποδοχή ροών μη γηγενούς πληθυσμού χρησιμοποιώντας υποθετικά quotes του Μαρξ διαστρεβλώνοντας το νόημά τους και επισημαίνοντας ότι αυτός ήταν και ο πατέρας του κομμουνισμού, ρέπω προς το να δω τον συνομιλητή μου ως ακροδεξιό. Επίσης, δεν είπε κανείς ότι οι προσφυγικές/μεταναστευτικές ροές έχουν «να προσφέρουν κάτι το αριστερό» [sic] σε μία κοινωνία. Είναι άνθρωποι ισότιμοι με όλους εμάς.

Τώρα, για τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, προφανώς και αντιλαμβάνεσαι ότι η ψήφος για τα νεαρότερα άτομα είναι πιο χαλαρή, συνήθως. Επίσης, μόνος σου είχες αναφέρει ότι σε περιοχές όπου πολλοί πρόσφυγες/μετανάστες είχαν εγκατασταθεί η Χ.Α. έπαιρνε μεγάλα ποσοστά. Ίσως γιατί δε διαχειριζόταν κανείς ουσιαστικά το πρόβλημα της ένταξης και ο κόσμος απλά υπέκυπτε στην ακραία ρητορική τους - το έχουμε ξαναδεί το έργο να παίζεται και σε άλλα μέρη του κόσμου, δε νομίζω ότι μας είναι άγνωστο.


Βασικά οι μη γηγενείς δεν έχουν να προσφέρουν απολύτως τίποτα εδώ . Ρε παιδιά έχετε μπερδευτεί μήπως ; Εδώ δεν είμαστε Σουηδία , είμαστε στην Ελλάδα με 30% ανεργία και 70% ανεργία στους νέους ανθρώπους . Για ποια ένταξη μου μιλάτε την στιγμή που δεν μπορούμε να βρούμε δουλειές εμείς οι γηγενείς πρώτα ; Η ένταξη που λέτε είναι κυρίως οικονομικό ζήτημα και στην Ελλάδα κάτι τέτοιο δεν γίνεται όσο είμαστε μία χώρα που εξαρτάται κατά 100% περίπου στον τριτογενή τομέα και δεν έχουμε ούτε δείγμα βιομηχανίας ενώ παράλληλα έχουμε εγκαταλείψει πλήρως τον πρωτογενή τομέα που ήταν ανέκαθεν το φόρτε μας . Η άμετρη μετανάστευση μόνο καταστροφή έχει φέρει ως τώρα σε όλη την Ευρώπη . Οι Ελληνικές θέσεις εργασίας για Έλληνες εργάτες . Όταν θα εκβιομηχανιστούμε , ίσως τρέφουμε ελπίδες για το 2070 τότε θα ξανακάνουμε την ίδια συζήτηση και θα με βρεις σύμφωνο , εφόσον το κράτος θα είναι σε θέση να παρέχει εργασία σε όλους τους Έλληνες αλλά και σε ξένους .
 

Μαυρίκιος

Διάσημο μέλος

Ο Μαυρίκιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,676 μηνύματα.
Σοφάδες πολη με αναλογία 50% στους ρομα
Χρυσή Αυγή: 1,63%
Δήμος Σοφάδων
Χρυσή Αυγή: 2,24%
Β2 Δυτικού τομέα
Αγία Βαρβάρα: 3,52%
Καματερο:1,72%
Αιγάλεω: 3,14%
Ιλιον: 3,11%
Πετρουπολη: 2,88%
Χαϊδάρι: 3%

Ανατολική Αττική
Αχαρνες 4,20%

Δυτική Αττική
Φυλής: 4,49%
Ασπρόπυργος: 5,59%

6% πήρε στον Ασπρόπυργο, 5% σε Κορωπί, Φυλή και Μέγαρα, 4% στο Μενίδι, αισθητά πιο μεγάλα από τον μέσο όρο, για επαρχία δεν το έχω ψάξει παντού έχει όχι μόνο στην Καρδίτσα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top