Ψηφιακή φωτογραφία: τεχνικές και λύσεις

D_G

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Βλέποντας όπως και η φωτογραφική μηχανή​

Η δημιουργική φωτογραφία εξαρτάται, πρώτα από όλα, από την ικανότητά μας να βλέπουμε όπως και η φωτογραφική μηχανή. Αν και η φωτογραφική μηχανή είναι βασικά μια καταγραφική συσκευή, μια φωτογραφία δεν αναπαράγει μια σκηνή όπως ακριβώς εμείς τη βλέπουμε.

Η μηχανή απομονώνει ένα μικρό μέρος μιας σκηνής, το μετατρέπει σε δυσδιάστατο, το ακινητοποιεί και το βάζει μέσα σε ένα περιθώριο. Δεν καταγράφει τη διαδοχή των γεγονότων ούτε τη δική σας συναισθηματική ανταπόκριση για τη συγκεκριμένη στιγμή.

Κάτι πιο σημαντικό είναι ότι η μηχανή δεν κάνει επιλογές - όταν κοιτάμε μια σκηνή, η δική μας επιλεκτική ματιά θα δείξει μόνο τα σημαντικά στοιχεία της, ενώ η μηχανή θα καταγράψει κάθε λεπτομέρεια. Γι' αυτό το λόγο συχνά οι φωτογραφίες είναι απογοητευτικές. Τα φόντα μπερδεύονται με αντικείμενα που δε θυμόμαστε να είδαμε' τα αντικείμενα είναι μικρότερα στο αρνητικό ή λιγότερο χτυπητά απ' ό,τι μας φαίνονταν' και όλη η σκηνή δεν έχει έμφαση και ζωντάνια.


Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΤΩΝ

Ο Κανόνας των Τρίτων βασίζεται στο γεγονός ότι το ανθρώπινο μάτι από φυσικού του προσελκύεται από τα σημεία που βρίσκονται περίπου στα δύο τρίτα της εικόνας. Για να τον εφαρμόσουμε, τραβάμε τέσσερις νοητές γραμμές (δύο οριζόντιες και δύο κάθετες) έτσι ώστε να χωρίζουμε την εικόνα σε εννιά ίσα μέρη, οριζοντίως και καθέτως. Καδράρουμε (ή κροπάρουμε κατα την επεξεργασία) τη φωτογραφία, έτσι ώστε τα κύρια αντικείμενα να βρίσκονται γύρω από τα τέσσερα σημεία τομής των γραμμών των τρίτων, παρά στο κέντρο της εικόνας.

Ο κανόνας των τρίτων έχει εφαρμογή περισσότερο στις φωτογραφίες τοπίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Ακινητοποιώντας τη σταγόνα

Οδηγίες για να τραβήξετε φωτογραφίες σας αυτές εδώ:


Για τη φωτογράφιση, θα χρειαστείτε:
Νεροχύτη, νιπτήρα, ..τρεχούμενο νερό.
Γυάλινο δοχείο (όπως π.χ. πυρέξ)
Χρωματιστή επιφάνεια (π.χ. ένα πλαστικό πιάτο).
Χρωματιστό χαρτόνι, ή μια δεύτερη χρωματιστή επιφάνεια
(Η μηχανή που χρησιμοποίησα είναι DSLR και δεν ξέρω αν μπορεί να τα καταφέρει κανείς με μια point and shoot.
Αν μπορείτε να τη ρυθμίσετε έτσι ώστε να έχει υψηλή ταχύτητα και ανοιχτό διάφραγμα, δοκιμάστε το.)

Βάζουμε τη μηχανή μας στο manual με τις παρακάτω παραμέτρους:
Ταχύτητα κλείστρου: 1/250
Διάφραγμα: f5.6
Εστιακό μήκος 55mm
ISO 100
Φλας

Καλύπτουμε το νεροχύτη με κάποια επίπεδη επιφάνεια (μπορεί να είναι ένας δίσκος σερβιρίσματος, ή ένα τετράγωνο ταψί (ή ό,τι άλλο σκεφτείτε)
Τοποθετούμε επάνω τη χρωματιστή μας επιφάνεια (χρωματιστό χαρτί, σακούλα, πετσέτα κτλ)
Φροντίστε το νερό να έχει διέξοδο να πέσει μέσα στον νεροχύτη για να μην κάνετε την κουζίνα ...τιτανικό. :P
Πάνω από την επιφάνεια αυτή τοποθετούμε το γυάλινο δοχείο, μέσα στο οποίο θα τρέχει το νερό και το γεμίζουμε μέχρι το χείλος του.
Όσο πιο φαρδύ και κοντό, τόσο καλύτερα. (Εγώ χρησιμοποίησα ένα πυρέξ).
Πρέπει να είναι οπωσδήποτε γυάλινο το δοχείο, διότι αυτό δημιουργεί τις αντανακλάσεις πάνω στις σταγόνες.
Πίσω απ' όλα αυτά, τοποθετούμε τη δεύτερη χρωματιστή μας επιφάνεια που θα αποτελέσει το φόντο της εικόνας μας.
Ανοίγουμε τη βρύση να τρέχει σταγόνες πυκνά. Αυτό είναι λίγο δύσκολο να το πετύχετε, αλλά γίνεται. Η σωστή ροή είναι όταν οι σταγόνες πέφτοντας μοιάζουν να παίζουν μουσική... (go figure...).
Στεκόμαστε παράλληλα με το χείλος του δοχείου και ξεκινάμε να τραβάμε. Δοκιμάστε κι άλλες γωνίες λήψης. Όσο πιο πυκνά τραβάτε, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να σας κάτσει μια καλή φωτογραφία. Είναι λίγο παιχνίδι με το Χάος.

Για να εστιάσουμε, κρατάμε ένα καλαμάκι (διαφορετικού χρώματος από αυτά που ήδη χρησιμοποιούμε, εκεί ακριβώς που πέφτει η σταγόνα και έπειτα φυσικά το αφαιρούμε. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε το manual mode για να εστιάσετε.


Καλή διασκέδαση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,754 μηνύματα.
πηγή



Διάβασα πρόσφατα σε κάποιο περιοδικό φωτογραφίας έναν εύκολο τρόπο για εντυπωσιακές λήψεις καπνού: σκοτεινός χώρος, μαύρο φόντο, μηχανή σε τρίποδα, και αρωματικό στικ να καίει . Το φλας ανά χείρας και κάτω από το καπνό του στικίου, έτσι ώστε να φωτίζει προς το ταβάνι. Μεγάλος χρόνος έκθεσης (1-4 sec), f γύρω στο 12-14 και ISO όσο ποιο χαμηλό γίνεται. Ανάβουμε το στικ και το αφήνουμε να καπνίσει (φροντίζουμε να αερίζεται ο χώρος γιατί θα κάνουμε κεφάλι), πυροδοτούμε τη μηχανή, σκάμε το φλας, και ιδού το αποτέλεσμα!

Από το http://www.digital-camera.gr/

Με αφορμή τις φωτό της Isiliel για να μην μας μείνει η περιέργεια!!!!!;):clapup::clapup:;) Μπράβο σου!!!!

Όταν το φως γίνεται... καπνός!


Κάντε κλικ, για να τις δείτε μεγαλύτερες.

Με τη βοήθεια ενός αρωματικού στικ κι ενός τσιγάρου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Noisette

New member

Η Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης και μας γράφει απο Νότιος Αμερική (Αμερική). Έχει γράψει 2,624 μηνύματα.
Να ρωτήσω;;; Θα ρωτήσω!

Τι είναι οι HDR φωτογραφίες; :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

New member

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 753 μηνύματα.
δεν εχω ιδεα αλλα για ριξε μια ματια εδω!

http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging

Στην επεξεργασία εικόνας, γραφικά υπολογιστών, και τη φωτογραφία, υψηλό δυναμικό εύρος απεικόνισης (HDRI ή απλά HDR) είναι ένα σύνολο τεχνικών που επιτρέπουν μεγαλύτερο δυναμικό εύρος φωτεινότητας μεταξύ των πιο φωτεινών και πιο σκοτεινές περιοχές μιας εικόνας από το τρέχον πρότυπο ψηφιακής απεικονιστικές τεχνικές ή φωτογραφικό μεθόδων. Αυτό το μεγάλο δυναμικό εύρος επιτρέπει τις εικόνες HDR να αντιπροσωπεύουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το φάσμα των επιπέδων έντασης βρέθηκαν σε πραγματικές σκηνές, που κυμαίνονται από την άμεση ηλιακή ακτινοβολία να λιποθυμήσει αστροφεγγιά [1].
Οι δύο κύριες πηγές εικόνων HDR είναι απεικονίσεις του υπολογιστή και η συγχώνευση πολλών φωτογραφιών, η τελευταία εκ των οποίων με τη σειρά τους ξεχωριστά αναφέρονται ως χαμηλής δυναμικής εμβέλειας (LDR) [2] ή κατ 'αποκοπή-δυναμικής εμβέλειας (SDR) [3] φωτογραφίες.
Τόνος-χαρτογράφηση τεχνικές, οι οποίες να μειώσει τη συνολική αντίθεση με τη διευκόλυνση της εμφάνισης των HDR εικόνες σε συσκευές με μικρότερη δυναμική περιοχή, μπορεί να εφαρμοστεί για την παραγωγή εικόνων με κονσέρβες ή υπερβολικές τοπική αντίθεση για καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D_G

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Αν και δεν έχω ασχοληθεί με το hdr, από μία πρόχειρη έρευνα βρήκα αυτό:
http://62.1.2.148/showthread.php?t=24676
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 8,690 μηνύματα.
Οι HDR φωτογραφίες υποτίθεται πως προσομοιάζουν πιο πολύ σε αυτό που βλέπει στην πραγματικότητα το ανθρώπινο μάτι. Δημιουργούνται συνήθως από την συνένωση τριών φωτογραφίων (είτε με ειδικό πρόγραμμα, είτε με photoshop) οι οποίες είναι τραβηγμένες με διαφορετική έκθεση (exposure, συνήθως -2, 0, +2). Eίναι δύσκολο να τις πετύχεις, αλλά αν πετύχουν είναι άκρως εντυπωσιακές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Noisette

New member

Η Φωτεινός Θάλαμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Συντάκτης και μας γράφει απο Νότιος Αμερική (Αμερική). Έχει γράψει 2,624 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση! :)
Οι HDR φωτογραφίες υποτίθεται πως προσομοιάζουν πιο πολύ σε αυτό που βλέπει στην πραγματικότητα το ανθρώπινο μάτι.

Βααααασικά, δεν μου μοιάζουν με αυτό που βλέπει το ανθρώπινο μάτι. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο από αυτό που κατάλαβα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Αυτό που επιτυγχάνεται με το HDR είναι στην ουσία η εξισορρόπηση -που το μάτι μας κάνει αυτόματα- των φωτεινών και των σκιερότερων περιοχών της εικόνας κάτι που δεν μπορεί να κάνει το φωτόμετρο της μηχανής όταν οι διαφορές είναι μεγάλες (π.χ. σκιασμένο κτήριο μπροστά σε φωτεινό ουρανό).
Εάν οι σκιασμένες περιοχές καταγραφούν με ακρίβεια, οι φωτεινές περιοχές θα είναι πολύ φωτεινές, σχεδόν λευκές (καμένες). Αν πάλι καταγραφούν κανονικά οι φωτεινές περιοχές, οι σκιές καταγράφονται εντελώς μαύρες. Το HDR είναι ο συνδυασμός εικόνων χαμηλής έκθεσης με εικόνες υψηλής έκθεσης. Μπορεί να είναι ο συνδυασμός 3 και πλέον εκθέσεων. Δεν υπάρχει περιορισμός (έχω δει και με 5 και με 7).
Υπάρχουν μηχανές που κάνουν αυτόματο bracketing (διαδοχική λήψη φωτογραφιών με διαφορετική έκθεση) και έπειτα χρειάζεται να συνδυάσουμε τις φωτογραφίες είτε μέσω photoshop είτε μέσω κάποιου άλλου προγράμματος όπως το Photomatix. Μπορεί όμως να γίνει και χειροκίνητα φυσικά.
Το HDR μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για πολύ ρεαλιστικά αποτελέσματα (δείτε παραδείγματα εδώ: http://www.flickr.com/groups/realhdr/pool/with/5739895104/ ) αν και συνήθως οι φωτογραφίες που μας ενθουσιάζουν είναι αυτές στις οποίες γίνεται "κατάχρηση" της τεχνικής.

Bonus: Ένα πολύ καλό άρθρο στα Ελληνικά, για το πώς τραβάμε HDR: http://tariqante.blogspot.com/p/hdr-tutorial.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

D_G

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Οι συγκεκριμένες σε αυτό το σάιτ είναι πράγματι πολύ "φυσικές", αλλά δυστυχώς γίνεται κατάχρηση από τους περισσότερους που ασχολούνται με το HDR, με αποτελέσματα τελείως αφύσικα και εξωπραγματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Ξέρω πως οι περισσότεροι όταν ακούμε για HDR, το μυαλό μας πάει σε πολύ extreme επεξεργασία, γι' αυτό θέλησα να δείξω πως υπάρχει και η άλλη πλευρά. ;)

Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί πολύ με HDR. Η παλιά μου μηχανή έκανε bracketing αυτόματα αλλά το έμαθα πολύ αργά και η νέα θέλει χειροκίνητα.
Δεν μου έχει δοθεί και κάποια καλή ευκαιρία ακόμη... :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

New member

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,737 μηνύματα.
Καταρχάς, συγγνώμη αν είμαι σε λάθος θέμα!
Έχω απορία. Πήρα μια φωτογραφική μηχανή που παίρνει μπαταρίες ΑΑ. Πόση διάρκεια έχουν;
Ήταν μαζί σαν αξεσουάρ να το πω (μαζί με λουράκι κτλ) και μου δείχνει κόκκινο σημαδάκι!
Δε τη χρησιμοποίησα πολύ. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D_G

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Πήρα μια φωτογραφική μηχανή που παίρνει μπαταρίες ΑΑ. Πόση διάρκεια έχουν;
Έχουν σίγουρα λιγότερη διάρκεια από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά δεν κινδυνεύεις να μείνεις από μπαταρίες γιατί βρίσκεις εύκολα ακόμα και από περίπτερο.
Οι πρώτες ψηφιακές έτσι έβγαιναν, και νομίζω ότι ακόμα ορισμένα μοντέλα παίρνουν ΑΑ.
Θα σου συνιστούσα να έπαιρνες έναν φορτιστή και επαναφορτιζόμενες μπαταρίες για να σου έρχεται πιο οικονομικά.
Το άλλο με το κόκκινο σημαδάκι δεν το κατάλαβα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

New member

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,737 μηνύματα.
Έχουν σίγουρα λιγότερη διάρκεια από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά δεν κινδυνεύεις να μείνεις από μπαταρίες γιατί βρίσκεις εύκολα ακόμα και από περίπτερο.
Οι πρώτες ψηφιακές έτσι έβγαιναν, και νομίζω ότι ακόμα ορισμένα μοντέλα παίρνουν ΑΑ.
Θα σου συνιστούσα να έπαιρνες έναν φορτιστή και επαναφορτιζόμενες μπαταρίες για να σου έρχεται πιο οικονομικά.
Το άλλο με το κόκκινο σημαδάκι δεν το κατάλαβα..

Κόκκινο μπαταριάκι, εννοώ στην οθόνη της μηχανής. :P
Ως ένδειξη ότι η μπαταρίες τελειώνουν.

Παίρνουν όλες οι μηχανές επαναφορτιζόμενες έτσι;:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 8,690 μηνύματα.
Ναι όλες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

New member

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,647 μηνύματα.
οι πρωτες μου φωτο χθες απο το βουνο με τη νεα μου lumix,,μονο που δεν ανεβαζει τις 12mp και εβαλα τις 5αρες..(μια 4χ 3 χιλιαδες 3,46 μβ δεν την ανεβαζει πχ..
P1000091.JPG

View attachment 42949
τα χρωματα ειναιλιγοτερα εντονα απο της νικον,,αλλα ισως πιο ρεαλιστικα



http://s807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/?action=view&current=P1000091.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Isiliel

New member

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,230 μηνύματα.
Ψάξε λίγο τις ρυθμίσεις. Ίσως μπορείς να το ρυθμίσεις αυτό με τα χρώματα αν δεν σου αρέσει. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D_G

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Όταν τραβάς με γαλάζιο ουρανό, ή γαλάζια θάλλασα, προτίμησε να ρυθμίζεις το WB (white balance) στον ήλιο και θα σου βγάζει ένα υπέροχο γαλάζιο, και όταν τραβάς ηλιοβασιλέματα ρύθμιζέ το στη "συννεφιά" και θα δεις τι όμορφο πορτοκαλί θα σου βγάζει (η συγκεκριμένη επίσης πρέπει να έχει ρύθμιση ηλιοβασιλέματος, αλλά νομίζω ότι καλύτερα είναι η ρύθμιση στο Ρ και στη συννεφιά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

New member

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,647 μηνύματα.
στο white balance να βαλω λιγοτερο ή περισσοτερο φως?
προτίμησε να ρυθμίζεις το WB (white balance) στον ήλιο
δεν καταλαβα,,

παντως εχει ρυθμισεις natual vivid ηλιοβασιλεμα,,και για τοπια,,-οπου με την τελευταια βγαζει πιο εντονα χρωματα απο οτι ειδα..

τι απο ολα αυτα λετε να επηρεαζει περισσοτερο σε τετοιες φωτο?

στο δρομο πχ το πρωι που βγηκε σκοτεινο,,να ανεβαζα το white balance?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D_G

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,618 μηνύματα.
Όταν θέλεις να ρυθμίζεις την φωτεινότητα, τότε πηγαίνεις στην αντιστάθμιση έκθεσης (EV), πρέπει να είναι ένα κουμπάκι επάνω, και το ρυθμίζεις στο "+" ή "-".
Το white balance, έχει να κάνει μόνο με τον χρωματισμό και τις αποχρώσεις.
Οπότε άλλο το ένα, και τελείως διαφορετικό το άλλο

Είχα γράψει μερικά εδώ:
http://www.e-steki.gr/showthread.php?t=73409&page=2
στην δεύτερη σελίδα, στο μήνυμα 20, αν θέλεις διάβασέ τα, και ό,τι απορίες έχεις τα λέμε, καλύτερα εκεί για να είμαστε on topic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top