Κατερίνα
Νεοφερμένο μέλος

Any help?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα
Νεοφερμένο μέλος

Subject to change
e-steki.gr Founder

Κατερίνα
Νεοφερμένο μέλος

Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω, δεν είμαι καλή σε αυτά.

απλά σκέψου αυτό...μου απαντάς μπαίνω στο θέμα να δω την απάντησή σου και γιανα εμφανιστεί πρέπει να κάνω refresh.
Να κάνω και μια ακόμη ερώτηση? μη με παρεξηγήσεις αν είναι βλακεία, είμαι άσχετη από Η/Υ όσον αφορά στα τεχνικά κομμάτια. Οι ιστοσελίδες που είναι php δεν φορτώνουν στην ουσία αυτόματα τα νέα δεδομένα? δλδ αν εγώ έχω ανοιχτή την κεντρική σελίδα του φορουμ και κάποιος στείλει ένα μνμ, η σελίδα δε θα κάνει μόνη της refresh? κάποιος (δεν θυμάμαι και ποιος για να τον ρωτήσω) μου είχε πει κάτι τέτοιο ή τελος πάντων εγώ το κατάλαβα έτσι.
Subject to change
e-steki.gr Founder

Όσον αφορά το πρόβλημα, όταν λες οτι βλέπεις μόνο την πρώτη απάντηση εννοείς οτι φορτώνει κανονικά η σελίδα σαν να έχει μια απάντηση μόνο ή οτι μετά απο το πρώτο ποστ δεν φορτώνει?
Thanasis46
Νεοφερμένο μέλος

Κατερίνα
Νεοφερμένο μέλος

Όσον αφορά το πρόβλημα, όταν λες οτι βλέπεις μόνο την πρώτη απάντηση εννοείς οτι φορτώνει κανονικά η σελίδα σαν να έχει μια απάντηση μόνο ή οτι μετά απο το πρώτο ποστ δεν φορτώνει?
Σαν να έχει μόνο μια απάντηση. δλδ τώρα που μπήκα και είχατε απαντήσει και εσύ και ο Θανάσης δεν μου έβγαζε τις απαντήσεις σας. Κατά τ'άλλα η σελίδα φορτώνει ολόκληρη.Μόλις κάνω refresh εμφανίζονται και οι δικές σας απαντήσεις!!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την έως τώρα υπομονή σου!
Όσον αφορά το άλλο θέμα με τις php σελίδες θυμήθηκα και ρώτησα αυτόν που μου το είχε πει και τελικά ήταν κάτι άλλο, που και πάλι βέβαια δεν το κατάλαβα καθότι είμαι άσχετη, αλλά είχε σχέση με τη βάση δεδομένων που υπάρχει πίσω από τη σελίδα(?).
Κατερίνα
Νεοφερμένο μέλος