Aγορά Αυτοκινήτου

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
καλησπερα ,μια απορια για αμαξια, θελω να αγορασω καινουργιο ή μεταχειρισμενο (δεν με απασχολει τωρα αυτο ) ,αυτο που ενδιαφερει να εχει ροπη δηλαδη στις χαημλες στροφες να φευγει να επιταχυνει και δεν το λεω απο πλευρας ταχυτητας για κοντρες κτλ . δεν ειμαι κανενα κοντρακιας ,αυτο που ενδιαφερει ειναι να μην ''κολλάει'' πολυ στις ανηφορες ή όταν ειναι φορτωμενο με μπαγαζια... να φευγει Δεν ξερω εαν γινομαι κατανοητος, μηπως ξερετε μια καλη αναλογια βαρους / ιπποδυναμη ,εχω ακουσει οτι μια αναλογια ειναι 1200 ΚΙΛΑ / 100 HP ισχύει? και οσο πιο κατω τοσο το καλυτερο
πρεπει να δεις την ροπη του αυτοκινητου στις χαμηλες στροφες οχι τους ιππους.
υγ
παρτε αυτοματο να ξεμπερδευτε
 

vas 78

Νεοφερμένο μέλος

Ο vas 78 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
οκ , μια μέση καλη αναλογια βαρους / ροπης κινητηρα? τωρα εχω toyota auris 1.33 dual vvt-i με
9.6 κιλά/Nm, 104.5 Nm/τόνος καθολου ευχαριστημενος σε σχεση με την ροπη
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
οκ , μια μέση καλη αναλογια βαρους / ροπης κινητηρα? τωρα εχω toyota auris 1.33 dual vvt-i με
9.6 κιλά/Nm, 104.5 Nm/τόνος καθολου ευχαριστημενος σε σχεση με την ροπη
δες την ροπη στις στροφες του κινητηρα.Μετα ερχονται τα κιλα.Δωσε μου παραδειγματα να σου πω
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.995 μηνύματα.
καλησπερα ,μια απορια για αμαξια, θελω να αγορασω καινουργιο ή μεταχειρισμενο (δεν με απασχολει τωρα αυτο ) ,αυτο που ενδιαφερει να εχει ροπη δηλαδη στις χαημλες στροφες να φευγει να επιταχυνει και δεν το λεω απο πλευρας ταχυτητας για κοντρες κτλ . δεν ειμαι κανενα κοντρακιας ,αυτο που ενδιαφερει ειναι να μην ''κολλάει'' πολυ στις ανηφορες ή όταν ειναι φορτωμενο με μπαγαζια... να φευγει Δεν ξερω εαν γινομαι κατανοητος, μηπως ξερετε μια καλη αναλογια βαρους / ιπποδυναμη ,εχω ακουσει οτι μια αναλογια ειναι 1200 ΚΙΛΑ / 100 HP ισχύει? και οσο πιο κατω τοσο το καλυτερο
Φίλε υπάρχει το chatgpt, έκανα τη δουλειά για σένα :

Ορίστε μερικά παραδείγματα αυτοκινήτων (κυρίως diesel ή turbo βενζίνη) που είναι γνωστά για δυνατή ροπή σε χαμηλές στροφές, άρα ιδανικά για ανηφόρες με φορτίο:


---

🔹 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi (130 hp)

Ροπή: 300 Nm

Ιπποδύναμη: 130 hp

Αναλογία: ≈ 2.3 Nm/hp

✅ Ιδανικό για φορτωμένες διαδρομές και οικονομικό σε κατανάλωση.



---

🔹 Volkswagen Tiguan 2.0 TDI (150 hp)

Ροπή: 360 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.4 Nm/hp

✅ Πολύ δυνατός diesel κινητήρας, κατάλληλος για ορεινές διαδρομές.



---

🔹 Skoda Octavia 2.0 TDI (150 hp)

Ροπή: 360 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.4 Nm/hp

✅ Ισχυρό και οικονομικό, με καλό χώρο φόρτωσης.



---

🔹 Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D (150 hp)

Ροπή: 380 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.5 Nm/hp

✅ Ήσυχος κινητήρας, πολύ ροπάτος.



---

🔹 BMW X1 sDrive18d (150 hp)

Ροπή: 350 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.3 Nm/hp

✅ Premium επιλογή με άριστη οδική συμπεριφορά και μεγάλη ροπή.



---

🔹 Ford Kuga 2.0 EcoBlue (150 hp)

Ροπή: 370 Nm

Ιπποδύναμη: 150 hp

Αναλογία: ≈ 2.47 Nm/hp

✅ Άνετο και δυνατό, ιδανικό για ταξίδια και φορτία.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.504 μηνύματα.
οκ , μια μέση καλη αναλογια βαρους / ροπης κινητηρα? τωρα εχω toyota auris 1.33 dual vvt-i με
9.6 κιλά/Nm, 104.5 Nm/τόνος καθολου ευχαριστημενος σε σχεση με την ροπη
Η ροπη της τουοτα ειναι για χαστουκια... δεν τους ενδιαφερει... στο φαναρι στο ισωμα να φευγει καλα εκει στοχευουν. Περιφερειακος του Καρεα και ζητα 1η το yiarris 1.3 στα δυσκολα να την ανεβει.
Οποτε οχι αυτοκινητα πολης
Οπως ειπε και το κοριτσι μονο ευρωπαικα και ντηζελ ...και γιατι τα ντηζελ στοχευουν στην ροπη γιατι δεν μπορουν να κανουν και διαφορετικα.
Και κυριως τα τζιποειδη
Τα τουρμπο δεν ειναι λυση γιατι τα περισσοτερα αν οχι ολα δεν ανοιγουν απο χαμηλες στροφες.
Οκ το πεζω μου 308 GT(150ΗP) με 2000 στροφες με τουρμπο την ανεβαινει με 3η αλλα δεν ξερω αν λειτουργει το τουρμπο του.
Για τα σκοντα ρωτα κανενα ταριφα..ωχ οχι αυτοι ειναι ντηζελ
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.389 μηνύματα.

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 26.218 μηνύματα.
Έπεσε η αγορά νέων αυτοκινήτων από περυσι περιπου 4000 πωλησεις μείον.

Λογικευτηκε ο κόσμος. Αντιλήφθηκε ότι το να αγοράσεις ένα καινουργιο αμάξι είναι πλεον μια κακή από επενδυτικής άποψης κίνηση και έδωσε και ένα μάθημα στους απατεώνες με τα κοστούμια των αντιπροσωπειών.

Ειδικά οι έμποροι αυτοκινήτων για μένα είναι η χειρότερη φάρα εργαζόμενου. Λέει ψέμματα με το κιλο και προσπαθει να σου πουλησει οποιαδήποτε μαλακια με ρόδες έχουν κατασκευάσει οι εταιρείες που εκπροσωπεί. Απλά αυτό.

Τους λένε φορέστε κοστούμια κάθε μέρα και πουληστε. Αυτος είναι ο στόχος. Τους δινον εκεί κανα σταθερό 1200 και ότι μπόνους βγάζουν απο τις πωλησεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top