Aγορά Αυτοκινήτου

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Καλημέεερες :)

Λοιπόν το θέμα μου είναι απλό. Έχω ένα αμαξάκι 5 ετών το οποίο θα αλλάξω [θα το δώσω στους γονείς για το χωριό και μέσω της απόσυρσης του αρχαίου που έχουμε τώρα στο χωριό θα πάρω καινούριο].

Το προς αλλαγή αμαξάκι είναι είναι 1300cc (getz) στο οποίο έμαθα [πρακτικά] να οδηγώ.

Έχω τις εξής σκέψεις (συνδυασμός κατηγορίας αυτοκινήτου + διαθέσιμων χρημάτων)
Περίπτωση 1
Αγοράζω ένα αμάξι περίπου ίδιας κατηγορίας (ως 1400cc) που δεν θα πληρώνω και ακριβότερο σήμα, είναι στα ... κυβικά μου, είναι μικρό (<4m) σε μέγεθος (οπότε βολεύει στο παρκάρισμα :P), δεν θα έχει μεγάλες διαφοροποιήσεις από αυτό που έχω συνηθίσει, απλώς θα είναι ... πιο νέο, και μάλλον κάποιο πιο αξιόπιστο (σκέφτομαι το yaris για να καταλάβετε).
Μπορώ να το πληρώσω (δικά μου χρήματα + κρατική επιχορήγηση + γονική επιχορήγηση) για αγορά τοις μετρητοίς [σσ. και το πρώτο μου αυτοκίνητο μετρητοίς είχε αγοραστεί και γενικώς ως άνθρωπος δεν πολυσυμπαθώ τις δόσεις].

Περίπτωση 2
Αγοράζω ένα μεγαλύτερο αμάξι (τύπου πχ golf για να σας δώσω να καταλάβετε τι έχω στο μυαλό μου από θέμα μεγέθους), περισσότερων κυβικών (1600cc) και πιο "αμάξι" (δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εξηγήσω :redface:) που θα είναι το ... αμάξι της οικογένειας (αυτής που δεν έχω αλλά δεν είναι το θέμα μας!). Στην περίπτωση αυτή [μιας και είναι πιο ακριβό αυτοκίνητο] θα πρέπει αναγκαστικά να βάλω και 1 με 2 χρόνια δόσεις.

Το πλάνο λέει ότι το αμάξι θα το κρατήσω καμιά 10ετία [όπως υπολόγιζα και για το υπάρχον αλλά με .. πρόλαβε η απόσυρση :P], ήτοι δεν πρόκειται να πάρω κανά ...σπόρ διθέσιο :P


Για βοήθήστε λιγουλάκι... Προς τα που θα "κλείνατε" όσον αφορά το μέγεθος του αυτοκινήτου/κυβικά/etc?

Kαι.. προτάσεις κάθε κατηγορίας? Υπάρχει κάποιο για το οποίο έχετε να μου πείτε καλά λόγια που να του δώσω πιο προσεκτική ματιά? Κάποιο που να αποφύγω γιατί δεν έχει ακουστεί για καλό?

any tips?

Ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrStrangelove

Περιβόητο μέλος

Ο DrStrangelove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 5,311 μηνύματα.
Εγώ θα αποφάσιζα την περίπτωση 1. πρώτον επειδή θα είχα συνηθίσει το μικρό και επειδή τα μεγάλα έτσι κι αλλιώς δεν μου αρέσουν, και δεύτερον επειδή οι δόσεις είναι αντίθετα με τις πεποιθήσεις μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Εγώ θα διάλεγα σαφώς την περίπτωση 2 (με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχεις να πληρώσεις τις δόσεις). Εφόσον θες να το κρατήσεις ένα εύλογο χρονικό διάστημα, θα σε αποζημιώσει και με το παραπάνω, θα κάνεις πιο άνετα ταξίδια, οι φίλοι σου θα έχουν περισσότερο χώρο και άνεση και ούτε θα είναι τραγικά δυσκολότερο στην οδήγηση (ίσα-ίσα που θα έχει και πιο καλό πάτημα στο δρόμο). Μόνο στο παρκάρισμα ίσως αντιμετωπίσεις στην αρχή κάποια δυσκολία αλλά π.χ. το golf δεν είναι δα και το πιο μεγάλο αμάξι του κόσμου! Θα συνηθίσεις πιστεύω γρήγορα. Από την άλλη βέβαια εσύ αποφασίζεις...

Για προτάσεις τώρα υπάρχουν τα προφανή (στη 2η κατηγορία): VW Golf, Ford Focus, Opel Astra, Toyota Auris, Honda Civic, Peugeot 307, Renault Megane κλπ Όλα είναι καλά και ποιοτικά αμάξια με επιμέρους διαφορετικά χαρακτηριστικά τα οποία εσύ θα κρίνεις ποιό σου ταιριάζει περισσότερο. Ριξε όμως και μια ματιά στο i30 της Hyundai το οποίο είναι σαφώς καλύτερο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Κοίτα και κάποια περιοδικά αυτοκινήτων με κριτικές (υπάρχουν και στο ίντερνετ πολλά π.χ.
https://www.4troxoi.gr/
https://www.topgear.gr/)
και δες τί σου αρέσει περισσότερο

Σ.σ.: Παραθέτω τους συνδέσμους από αυτά τα δύο περιοδικά καθ' ότι είναι αυτά τα οποία μου αρέσουν περισσότερο. Ο λόγος δηλαδή είναι καθαρά υποκειμενικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

moonlight

Διάσημο μέλος

Η moonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,767 μηνύματα.
λεποννννν φιλεναδα :) για μικρομεσαια τουτου εχεις αρκετες επιλογες οπως και για μικρα. θα επανελθω στις επιλογες που εχεις..
θα στα πω ετσι απλα...αν παρεις 1400 κυβ. εχεις ατου της κατανωλωσης, λιγοτερους ιππους αρα πιο πολυ για πολη κανει, οχι οτι και στο ταξιδι θα σε δυσκολεψει ιδιαιτερα αλλα λεμε τωρα..

αν παρεις 1600κ. τοτε εχεις λιγο περισσοτερη καταναλωση , περισσοτερους ιππους αρα πιο ανετο ταξιδι , τραβηγμα γενικοτερα του τουτου.

τωρα για το μεγεθος επειδη εχω ζησει αθηνα σαφως το μικρο θα σε βολεψει αλλα μη φανταστεις οτι και ενα τουτου μικρομεσαιο ειναι τραγικα πιο μεγαλο. εξαρταται και που κινεισαι γενικως. αν πηγαινεις κεντρο ας πουμε συχνα κλπ.

επειδη τυγχανει να εχω οδηγησει σχεδον οτι κινειται σε 4 τροχους θα σου πω πρακτικα τις εκτιμησεις μου τις προσωπικες παντα. ο καθεις με τα γουστα του και τις απαιτησεις του.

οταν ηθελε η αδερφη μου τουτου πριν 6 χρονια και μικρο μαλιστα της προτεινα το renault clio τοτε. πολυ καλο κρατημα στο δρομο , ιππους οσο ενος 16αριου , αρκετα βολικο και ευρυχωρο μεσα για μικρουλι , τιμη η πιο λογικη στην αγορα τοτε, προβληματα δεν της εβγαλε. αυτο στο λεω σαν παραδειγμα που εχω ιδιαν αποψη χρονων.

τωρα το golf εχει αριστο κρατημα στο δρομο, θεωρειται απο τα πολυ καλα τουτου αν και ολιγον τι τσιμπημενο. φυσικα θεωρειται σταθερη αξια. σκεψου οτι το πας πατημενο με 4 ρτη ταχυτητα και χωρις φρενο στις στροφες!! μιλαμε ειναι απο τα πιο καλα τουτου στην κατηγορια του οσον αφορα το κρατημα στο δρομο.

το toyota επισης πολυ αξιοπιστη εταιρια και αυτο ειναι βασικοτατο γιατι τα toyota βγαζουν τα λιγοτερα προβληματα σαν αυτοκινητα. εμενα φυσικα δεν με τρελλαινει το yaris αλλα ειναι ιδανικο για πολη και μονο. αν το θες για πολη απλα να κινησε τοτε ειναι μια καλη επιλογη.

δεν θα συστηνα με τιποτα τα peugeot, μα με τιποτα ομως.

το ford focus προσφερει σαν αυτοκινητο πολλα πραγματα , εξτρα , σαν τραβηγμα καλουτσικο στο ταξιδι , σαν εμφανιση εγω δεν θα το αγοραζα.
το opel astra το εχει φιλη μου 5 χρονια επισης δεν της εβγαλε προβληματα ιδιαιτερα , τελευταια της κανει κατι τρελλα αλλα και παλι το βαζω στην κατηγορια focus.

μπορω να συνεχισω με καθε εταιρια αλλα ειναι ανωφελο. κατσε σκεψου για που το θελεις πιο πολυ. εσυ να εξυπηρετησε πιο πολυ. αν εισαι τυπος που ταξιδευει συχνα ξεχνα το 14αρι.
μετα αφου διαλεξεις κατηγορια παμε στο τι προσφερει η καθε εταιρεια , ιππους , εξτρα κλπ.
μετα παμε τιμη να δουμε αν μας συμφερει.
συγκρινουμε και αποφασιζουμε.

τωρα για μενα ας πουμε παιζει ρολο εκτος απο αυτα που σου ειπα και η εμφανιση. αν δεν το γουσταρω δεν μπορω.

αυτα τα λιγα γενικα και απλα. αν θες κατι ρωτα να επανελθω με λεπτομερειες.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
δεν θα συστηνα με τιποτα τα peugeot, μα με τιποτα ομως
γιατι?ειναι τα καλυτερα γαλλικα κατα τη γνωμη μου...και με τις μηχανες 1.6 με τη bmw ειναι πια δυνατα αυτοκινητα...
και κρατημα-τιμονι καλυτερο απο ολα τα γερμανικα και πολλα γαλλικα...στο κρατημα ειναι κορυφη..

τωρα το golf εχει αριστο κρατημα στο δρομο, θεωρειται απο τα πολυ καλα τουτου αν και ολιγον τι τσιμπημενο. φυσικα θεωρειται σταθερη αξια. σκεψου οτι το πας πατημενο με 4 ρτη ταχυτητα και χωρις φρενο στις στροφες!! μιλαμε ειναι απο τα πιο καλα τουτου στην κατηγορια του οσον αφορα το κρατημα στο δρομο.
ε σε αυτο ειδικα ειναι κλασεις καλυταρα τα πεζο...σε λα τα reviews τα παζο υπερισχυουν σε κρατημα στις στροφες και σε ανεση αναρτησης..ειναι απολυτα ουδετερα στην στροφη..

οτιηποτε παρεις...κανε πρωτα τεστ ντραιβ σε οσα περισσοτερα αυτοκινητα ψαξεις...αμα δεν οδηγησεις κατι πως θα επιλεξεις?στις αντιπροσωπιες παντα εχουν αυτοκινητα για τεστ ντραιβ..

και ενα συγκριτικο 308 vs golf

https://www.tanea.gr/default.asp?pid=27&ct=17&artid=47242&enthDate=05122007
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

cibyllian

Περιβόητο μέλος

Η Μπούι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,205 μηνύματα.
γιατι?ειναι τα καλυτερα γαλλικα κατα τη γνωμη μου...και με τις μηχανες 1.6 με τη bmw ειναι πια δυνατα αυτοκινητα...
και κρατημα-τιμονι καλυτερο απο ολα τα γερμανικα και πολλα γαλλικα...στο κρατημα ειναι κορυφη..

Θα συμφωνήσω ότι τα peugeot έχουν εξαιρετικά κρατήματα, πολύ καλύτερα από τα golf. Επίσης έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια. Τα golf υπερέχουν στην παθητική. Εγώ πάντως έχω ένα 206 peugeot και δεν μου έχει βγάλει εδώ και 7 χρόνια κανένα πρόβλημα. Σε αντίθεση με το golf ενός φίλου μου, που δεν έβγαλε κάτι σοβαρό, αλλά είχε τρελή φθορά μέσα στα πλαστικά (αδικαιολόγητο για τα λεφτά του), έπεσαν τα παράθυρα και έκαιγε λάδια γρήγορα, όπως τα περισσότερα γερμανικά. Δεν θα μιλήσω για τα polo της ίδιας γενιάς που είχαν βγει πολύ προβληματικά.

Επίσης τα golf είναι βαριά αυτοκίνητα, γι' αυτό θέλουν αρκετά κυβικά για να τραβάνε. Δηλαδή στα 1400 "ζορίζεται" σε ανηφόρες και σε επιταχύνσεις.

Εξαιρετικά για μένα είναι τα Toyota σαν αυτοκίνητα. Δεν σε προδίδουν ποτέ και έχουν προσιτή τιμή και πιο φθηνά σέρβις. Κάτι που πρέπει να υπολογίζεται επίσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moonlight

Διάσημο μέλος

Η moonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,767 μηνύματα.
και κρατημα-τιμονι καλυτερο απο ολα τα γερμανικα και πολλα γαλλικα...στο κρατημα ειναι κορυφη..

αυτο προσωπικα εγω δεν το εισεπραξα οδηγοντας το:confused:

σε λα τα reviews τα παζο υπερισχυουν σε κρατημα στις στροφες και σε ανεση αναρτησης..ειναι απολυτα ουδετερα στην στροφη..

αστα ριβιους. εγω σου λεω στην πραξη. να ειμαι με peugeot και να ριχνω ταχυτητες συνεχεια για να πιασω στροφη και να παταω και φρενο, που ειδες το κρατημα?:confused:

φθηνά σέρβις

δεν ξερω για ελλαδα αλλα σιγουρα audi , golf εχουν ακριβα σερβις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άγγελος

Επιφανές μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω ότι τα peugeot έχουν εξαιρετικά κρατήματα, πολύ καλύτερα από τα golf. Επίσης έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια. Τα golf υπερέχουν στην παθητική. Εγώ πάντως έχω ένα 206 peugeot και δεν μου έχει βγάλει εδώ και 7 χρόνια κανένα πρόβλημα. Σε αντίθεση με το golf ενός φίλου μου, που δεν έβγαλε κάτι σοβαρό, αλλά είχε τρελή φθορά μέσα στα πλαστικά (αδικαιολόγητο για τα λεφτά του), έπεσαν τα παράθυρα και έκαιγε λάδια γρήγορα, όπως τα περισσότερα γερμανικά. Δεν θα μιλήσω για τα polo της ίδιας γενιάς που είχαν βγει πολύ προβληματικά.

Επίσης τα golf είναι βαριά αυτοκίνητα, γι' αυτό θέλουν αρκετά κυβικά για να τραβάνε. Δηλαδή στα 1400 "ζορίζεται" σε ανηφόρες και σε επιταχύνσεις.

Εξαιρετικά για μένα είναι τα Toyota σαν αυτοκίνητα. Δεν σε προδίδουν ποτέ και έχουν προσιτή τιμή και πιο φθηνά σέρβις. Κάτι που πρέπει να υπολογίζεται επίσης.
τα γρμανικα εχουν ονομα και οχι ποιοτητα πολλες φορες..μαρκετινγκ κοινως
στα μικρα ειναι μικροτερες οι διαφορες ,ενω στα οικογενειακα και πανω φαινονται πραγματικα τα συν και πλην των εταιριων..οποτε μην περνουμε τα 206-207 απολυτα ως μετρο..ειναι εξαρχης κατωτερης ποιοτητας απο τα οικογενειακα ..οτι πληρωνεις παιρνεις..
αλλα το πώς χαλαγαν τα πλαστικα στο γκολφ?που ειναι η γερμανικη ποιοτητα?

εγω εχω το 406 πεζο του 97 και κανει απιστευτα χιλιομετρα στις εθνικες και με 110000 χιλ δεν καιει καθολου λαδια..πως ειναι δυνατον ενα καινουριο γκολφ να καιει?τα πεζο ειναι πολυ ταξιδιαρικα και δεν σε ποναει ο τετοιος σου οταν τα οδηγας...:P

παντως ενας ταξιτζης με το 406 2.2 διζελ ειχε να πει τα καλυτερα λογια..με 180 το πηγαινε και ηξερε οτι δεν θα φυγει αριστερα και δεξια αν παταγε φρενο..το ειχε τρελανει το κρατημα ..ειχε πιο παλια νταζτουν και γιαπωνεζικα αλλα...

σε οσα γερμανικα εχω ανεβει..ειναι σαν να μην εχουν καθολου αμορτισερ και νιωθεις καθε λακουβιτσα του δρομου..σαν σκετοι αξονες..

α ,και επισης σεδον ολα τα πεζο πια παιρνουν 5 αστερια στα τεστ για παθητικη ασφαλεια..οποτε..


δειτε δω τη διαφορα γερμανικης και γαλλικης αναρτησης..:P


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

skatz

Νεοφερμένος

Ο skatz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Παιδία εγώ δεν πάω με τίποτα γενικά τα γαλλικά αυτοκίνητα τα έχω δει να βγάζουν πολλά προβλήματα το δε opel astra είναι ένα από τα ποιο άψυχα αυτοκίνητα.

Αυτά που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κάνεις γιατί την αξιοπιστία τους είναι τα Toyota.

2o καταπληκτικά αυτοκίνητα που δεν είδα πουθενά είναι το Fiat bravo και το Alfa romeo mto. Το mto θα σου το πρότεινα για τη 1η περίπτωση και το bravo για την 2η. Όσο για τα προβλήματα που θα πουν κάποιοι τα έχουν διορθώσει πάνω από 7 χρόνια τα Ιταλικά. Πλέων αποτελούν μια φήμη τοθ παρελθόντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
ε σε αυτο ειδικα ειναι κλασεις καλυταρα τα πεζο...σε λα τα reviews τα παζο υπερισχυουν σε κρατημα στις στροφες και σε ανεση αναρτησης..ειναι απολυτα ουδετερα στην στροφη..
Βασικα...η ανεση με το κρατημα ειναι αντιστροφως αναλογα...
Οτι ειναι πιο καλα σε ανεση το εχω ακουσει. Για grip και επιδοσεις δεν εχω ακουσει. Ναι οκ το 105/106 rallye, που εχει παρει πολυς κοσμος, εχει καλο κρατημα. Αλλά παιζει ρολο τι οδηγος εισαι, τι θα το κανεις το αμαξι. Η Αθηνά οπως το κοβω θα προτιμουσε περισσοτερη ανεση απο κρατημα. Δε νομιζω να παιρνει τις στροφες με 100.

Σιγουρα επιβαλεται ενα test drive. (και οδηγησε οτι μπορεις απο φιλους αν σε αφηνουν).

Κι επειδη περα απο τη χρηση και το πόσο καιρο θα το κρατησουμε, εχει σημασια και το κονδυλι που θελουμε να διαθεσουμε, θα σου κανω μερικες προτασεις, με τιμες που απότι καταλαβα θελεις να ειναι μεχρι το πολυ 25.000, που κοστιζει ενα Golf στις πιο πληρεις εκδοσεις του. Θα ξεκινησω (για να πιασω και τις 2 κατηγοριες) απο τις 12.000 που κοστιζει περιπου ενα οπως αυτο που εχεις, και θα στα βαζω οχι με σειρα προτιμισης, αλλά αλφαβητικά με τη μαρκα.Οι τιμες που σου δινω ειναι σωστες, αλλά σε range γιατι παιζει αναλογα με το τι έξτρα εξοπλισμο θα βαλεις, τι ευκαιριες θα βρεις απο αντιπροσωπο σε αντιπροσωπο κλπ. Σου βαζω και ενα σχολιακι στο τελος καθε προτασης με τα συν και πλυν.

1. Alfa Romeo MiTo 1400cc TB


Δεν ειμαι φαν της Alfa Romeo, αλλά το MiTo πρεπει να ναι καλο. 1400 κυβικα με τουρμπο η εκδοση αυτη, αλλά μην φοβασαι για την καταναλωση οταν ακους τουμπο, μυθος ειναι. ετουτο λοιπον αποδιδει 120 ιππους, με καταναλωση (τιμη εργοστασιου φυσικα, παντα ειναι λιγο πιο ψηλες) 6,1 Lt/100Km. Tιμη υπολογισε 17.000-19.000 αναλογα με τον εξοπλισμο. Υπαρχει και με κινητηρα 1300cc, 95 ιππων, 5.9Lt/100Km, με τιμη 15.000-17.000. Προσωπικα αν το επαιρνα, θα διαλεγα την συγκεκριμενη ζαντα της φωτογραφιας.
+ : οδηγικά καλο, καλυτερη ποιοτητα απο παλαιοτερα/άλλα μοντελα Αλφα.Ξεχωριζει.
- : μικροι χωροι στα πισω καθισματα και χωρο αποσκευων, ακριβουτσικο.


2. Ford Fiesta


H 6η γενιά του Φιέστα. Καινουργιο αυτοκινητο και σχεδιαστικά πολυ μοντερνο, αρα δε θα δειχνει παλιο για καμποσα χρονια. Επιλογες : 3θυρο ή 5θυρο, 1200,1400,1600 cc. Jekinaw apo 12.000 ευρω για την απλη εκδοση 1200 κυβικων, μεχρι 16.000 για την πλουσια με 1600 κυβικα. Ιπποδυναμεις απο 82, εως 120. Καταναλωσεις απο 5.7 μεχρι 5.9.
+ Σχεδιαση μεσα και εξω, καλη οδηγικη συμπεριφορα, μοντερνο,ευχαριστο.
- Περιορισμενοι χωροι πισω. Το εσωτερικο ειναι τολμηρο, ή θα σου αρεσει αρκετα, ή καθολου
Το εκανε test drive ο αδερφός μου και του αρεσε (ειχε Golf GTI του 2005).



3. Fοrd Focus


Kλασσικη σταθερη αξια με τρελές πωλησεις. Οχι αδικα φυσικα. Μη το βλεπεις μεγαλο, κατηγοριας Γκολφ ειναι, αλλά ειναι λιγο πιο στρουμπουλο. Αλλα οχι τραγικα να σε δυσκολεψει δλδ. Επιλογες για 1400 και 1600 κυβικα, 3θυρο/5θυρο (5θυρο πιο πρακτικο), 80 εως 115 ιππους, καταναλωση 6.6 για τον 1400αρη και 6.4 για τον 1600αρη (συχνα οταν ο κινητηρας ειναι μικρος για το βαρος του αμαξωματος, δυσκολευεται και καει περισσοτερο απο εναν λιγο μεγαλυτερο). Τιμες απο 15.000 εως 21.000.
+ Αξιοπιστια, χωροι, πρακτικοτητα, ευχρηστια, πολυ καλο οδηγικά, καλο εξοπλισμο.
- Σχεδιαστικά αν και αναβαθμιστηκε, δεν ειναι αντιστοιχο του Fiesta και καποιων αλλων. Θα βγει νεο ομως στο τελος του 2010.

Το εχει οδηγησει ο θειος μου που ειναι εμπειρος οδηγος και του αρεσε πολυ η ποιοτητα κυλισης και το κρατημα. Προσωπικά εχω την σπορ εκδοση του (ST) και μπορω να σου πω για το αμαξωμα τουλαχιστον, που ειναι ιδιο. Εχει πολυ καλο κρατημα, απο τους μεγαλυτερους χωρους στην κατηγορια του (και μεγαλυτερους απο μερικα μεγαλυτερα αυτοκινητα), και καλη εργονομια, με ενα ομορφο χωρο. Επισης η Ford εχει συχνα καλες προσφορες πχ δωρεαν σερβις, εκπτωσεις στην βασικη τιμη,κλπ, θελει ψαξιμο.Πχ οταν το πηρα εγω εδινε το ΦΠΑ δωρο, καποια αλλη στιγμη 5 ετη ή εφ'ορου ζωης δωρεαν σερβις κλπ.

4. Honda Jazz


1200cc με 90 ιππους ή 1400cc με 100 ιππους. Το ειδα απο κοντα σε εκθεση. Πολυ μοντερνο μεσα (εχει σχεδον ιδιο εσωτερικο με το νεο Civic) και απεξω ειναι πολυ πιο συμπαθητικο απο κοντα. Θελεις να το παρεις αγκαλιτσα. Σκεψου οτι το ειχαν σε ενα χρωμα οπως της φωτογραφιας, και σε ενα πολυ ανοιχτο απαλο ροζ...και καθομουν και το χαζευα. Εχει απιστευτους χώρους. Τεραστιους. Και το καταλαβαινεις αν πας να συγκρινεις με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας. Πολυ πρακτικο. Καταναλωση περιπου 5.4 Lt/100Km.Από 14.000 εως 17.500.
+ Χωροι, σχεδιαση, πρακτικοτητα, αξιοπιστια. Ειναι Honda = δε χαλαει ο κινητηρας :P. Ever.
- ....χμ...θα ελεγα λιγο τσιμπημενη τιμη, αλλά με αυτα που προσφερει δε μπορω να το πω..

5. Mazda 2


Eπισης παρεξηγημενη μαρκα, με πολλη αξιοπιστια και αντοχη. Προσφατα βγηκε το νεο μικρο της λοιπον, και το ειδα επισης απο κοντα. Μαρεσε. Εδω διαλεγεις 1300 ή 1500 κυβικά. Προσεξε ομως. Τα 1300 ειναι σε 2 εκδοσεις, με 75 ιππους και με 86. Το 1500 ειναι με 103. Καταναλωσεις θα εισαι στο 5.4 για το 1300 και 5.9 για το 1500. Τιμες απο 11.000 μεχρι 16.500.
+ Cute, μικρο, ευχρηστο, αξιοπιστο,καλες τιμες, καλος εξοπλισμος.
- Δεν ερχεται αυτοματο (αν σε ενδιαφερει το αυτοματο δλδ).

6. Mazda 3


Μια απ'τα ιδια για το ανανεωμενο Mazda 3. Εδω πας αν θελεις κατι λιγο μεγαλυτερο (στυλ Γκολφ,οπως ειπες). Βγαινει σε 1400,1600,2000,2200 κυβικά αλλά οι 2 μεγαλες εκδοσεις δε σε ενδιαφερουν. Οι τιμες κυμαινονται απο 14.000 μεχρι 21.000.
+ Αξιοπιστια, σχεδιο, εξοπλισμος, οδηγικα καλο.
- Η καταναλωση μαλλον ειναι λιγο αυξημενη (7-7.2Lt/100Km). Σχεδιαστικά το εμπρος ειναι πιο μοντερνο απο το πισω.

7. Οpel Corsa Gsi


Δεν ειμαι φαν των Οπελ, αλλά οι 2 σπορ εκδοσεις του Corsa μου αρεσουν. Αυτη εδω ειναι η λιγοτερο σπορ απο τις 2 σπορ (η άλλη ειναι too much για αυτο που θελεις).
Υπαρχει σε 3θυρο,5θυρο. Κινητηρες 1000,1200,1300,1400,1600 , και τιμες απο 11.500 εως 20.000
Δυστυχως για σενα εμενα θα μαρεσε το 1600 των 20.000, το Gsi της φωτογραφιας δλδ :P
+ Ωραιο σχεδιο (ισως οχι τοσο μπροστα, οσο πλαι και πισω).
- Λενε οτι δεν εχει πολυ καλη ποιοτητα κυλισης, και οτι στην καταναλωση δεν ειναι πολυ οικονομικο. (εχω οδηγησει φορτηγακι Οπελ και μαρεσε ο κινητηρας και η αναρτηση, αλλά ειναι αλλη ιστορια τελειως τα επαγγελματικα οχηματα). Γενικα εγω αν επρεπε να παρω Οπελ θα επαιρνα την σπορ εκδοση λογω ομορφιας , την OPC. Οχι για αλλο λογο...(αλλά απο την αλλη δε θα επαιρνα αμαξι μονο γιαυτο το λογο..)

8. Suzuki Swift (+ Swift Sport)

Λοιπον οσο και αν δε σας γεμιζει το ματι σε εικονες, καθε φορα που θα δω ενα στο δρομο, το χαζευω! Κατι εχει αυτο το αμαξακι ! Ενω δεν εχει σχεδιαστικά κατι φοβερο, κατι εχει στις γραμμες του και μαρεσει. Ειδικα η σπορ εκδοση. Ειναι στρουμπουλουλι και το παω πολυ! Και κατι που δε συμβαινει με τα περισσοτερα αυτοκινητα : μου αρεσει σε οποιοδηποτε χρωμα το εχω δει! Και σε ροζ. Ενα περιεργο πραγμα. Anyway....some info
1300 κυβικά οι απλες εκδοσεις, 1600 κυβικα η σπορ (yes,yes, buy that one! ). 3θυρο η 5θυρο, και μια περιεργη επιλογη..βγαινει και 4χ4 (!). Καταναλωση στα 6.1 λιτρα, με τιμες απο 12.000 εως 15.500 τα 1300cc, και περιπου 16.500 το sport των 1600cc.
+ Oδηγικά απολαυστικο, ομορφουλι, αξιοπιστια.
- Ποιοτητα εσωτερικου στα πλαστικά.

9. Toyota Auris


Eιχαμε στην οικογενεια διαφορα Τογιότα κατα καιρους και ειναι σκυλιά. Ακομα εχουμε ενα του 80. Aκομα δεν εχουν καταφερει να το κανουν ελκυστικο απεξω, αλλά τουλαχιστον απο μεσα το Auris συγκεκριμενα, ειναι ομορφο. 1300 και 1600 κυβικα, με 100 και 133 ιππους αντιστοιχα. Απο 15.000 μεχρι 21.000.
+ αξιοπιστια, ποιοτητα υλικων, σχεδιαση εσωτερικου, δυνατος κινητηρας.
- οι ιαπωνικοι κινητηρες αποδιδουν σε υψηλες στροφες την ροπη και δυναμη τους, αρα -->θορυβος και πιο αδυναμοι σε χαμηλες. Ακριβο. Σχεδιαστικα απεξω, χρειαζεται κατι. Οδηγικα αδιαφορο.

Δεν σου εβαλα το Aygo γιατι το ειδα απο κοντα και ναι μεν μηχανικα μπορει να ειναι καλο, ως Toyota, αλλά ειναι ψευτοκατασκευη στα υπολοιπα. Δλδ σου δινει αισθηση πολυ φθηνου.

10. Volkswagen Polo (το καινουργιο που μολις ερχεται)


Εχουν κανει μια μικρογραφια του νεου Golf, με πινελιές απο το Sciroco. Απο μια αποψη ειναι κριμα που δεν εχει δικο του χαρακτηρα. Απο την αλλη...παιρνεις ενα μικροτερο Golf και ζηλευει ο Golf-ακιας που εδωσε περισσοτερα απλα για λιγο μεγαλυτερους χωρους!
Eδω οι υπαρχοντες κινητηρες θα ειναι συντομα history, γιατι ειναι 1200 (75 ιπποι) και 1400 (85 ιπποι), και θα ερθει συντομα ο νεος υπερτροφοδοτουμενος 1200cc TSI με 105 ιππους και χαμηλοτερη καταναλωση. Αυτον θα παρεις, αν πας εδω. Κατα τα αλλα, επειδη ειναι μοντελο που ερχεται αυτον τον καιρο, δεν γνωριζω άλλα να σου πω.


Ελπιζω να βοηθησα.
Παντως δες εικονες, δες βιντεακια, παρουσιασεις, κανε τεστ drive, σκεψου τι και ποση χρηση θα εχει, και μετα αποφασισε. Και δες και τι προσφερει ο καθενας. Μπορει να δεις σημαντικες διαφορες, οχι μονο απο εταιρεια σε εταιρεια, αλλα και απο αντιπροσωπο σε αντιπροσωπο της ιδιας εταιρειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

self-instructive depressing

Περιβόητο μέλος

Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,397 μηνύματα.
To mito μπορεί να είναι ένα πολύ κουλ αμάξι , αλλά επειδή θέτεις έναν προβληματισμό σχετικά με το οικονομικό δεν θα στο πρότεινα - είναι ακριβό για την κατηγορία του

Αυτά που ξέρω ως μη αξιόπιστα είναι τα citroen c1,2,3 όχι ότι κάτι είναι εξαρχής λάθος αλλά ακούγεται ότι έχουνε ξεφύγει πολλά ελλατωματικά αμάξια στην παραγωγή οπότε είναι λίγο τζόγος το αν θα πέσεις σε καλό

Από ότι κατάλαβα , δεν είσαι ούτε ιδιαίτερα του ταξιδιού , ούτε της μόστρας απλά θέλεις σε μερικά χρόνια που θα κάνεις κουτσούβελα να μην στριμώχνονται . Σίγουρα και εγώ αν είχα οικογένεια θα ήθελα 1600άρι αλλά και ένα χρόνο πριν να κάνω οικογένεια θα επέμενα σε μικρότερο αμάξι απλά γιατί προσωπικά δεν βρίσκω ουσιαστικό λόγο να σκάσω παραπάνω χρήματα . Η ασφάλεια είναι βέβαια ένα θέμα , αλλά δεν ξέρω αν κινείσαι καθημερινά στην αριστερη λωρίδα της αττικής οδού πατημένη ή στην κίνηση της Κηφισίας και το Σαββατόβραδο στον Γκάζι - ε στην δεύτερη περίπτωση μάλλον τα πολλά κυβικά είναι απλώς για μούρη

Εγώ λατρεύω το πεζό 307 (μουν , να κανονίσουμε κόντρα) και την τελευταία έκδοση του κολτ αλλά από κει και πέρα είναι προσωπικά γούστα . Το σύγουρο είναι ότι μεταξύ του δεκαχίλιαρου - δεκαπενταχίλιαρου που θα δώσεις θα δεις διαφορά οπότε μην θεωρήσεις ότι όλα τα μικρομεσαία είναι ίδια , το yaris που σκέφτεσαι είναι σίγουρα από μηχανολογομπλαμπλα πλευράς σίγουρο χαρτί (για το aygo πάλι δεν έχω ακούσει καλά λόγια) αλλά δεν μου αρέσουνε τα σίγουρα χαρτιά - μου αρέσουνε οι άσσοι :pfff:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moonlight

Διάσημο μέλος

Η moonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,767 μηνύματα.
Εγώ λατρεύω το πεζό 307

οταν ελεγα μακρια απο πεζο αναφερομουνα ιδιαιτερως σ'αυτο το μοντελο:worry: μα τι στο καλο του βρισκεις βρε?:confused:
ασε που οπως προειπα οδηγικα με χαλασε εντελως...

υγ. οποτε θες η κοντρουλα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Δεν εχω ψαξει ιδιαιτερα τα Peugeot σε κρατηματα και σπορ οδηγηση, αλλά ουτε εχω ακουσει και κατι φοβερο. Και απο οψη, ειναι χαλια, μονο σε 1-2 το εσωτερικο ειναι πολυ ομορφο. Απεξω δε μαρεσει που σε ολα κανουν το ιδιο σχεδιο πανω κατω, και αλλαζει το μεγεθος μονο. Οπως λεω στους γνωστους μου, ειναι σαν ποκεμον που το πατησε η πρεσα. Τι στομα ειναι αυτο μπροστα, ελεος.
Παντως σαν ποιοτητα κατασκευης δεν εχουν φτασει τα Golf.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

self-instructive depressing

Περιβόητο μέλος

Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,397 μηνύματα.
Πρώτον , κανείς δεν αμφισβητεί την ποιότητα κατασκευής του golf . Αλλά τα μικρά πεζό έχουνε πολύ ωραία φάτσα για την κατηγορία τους . Σίγουρα τα αυτοκίνητα με μεγάλο πλαίσιο που η επιφανειά τους έχει περισσότερο χώρο να μοιραστεί δίνουνε άλλη αίσθηση από τα μικρομεσαία αυτοκίνητα - αλλά σε αυτήν την μικρομεσαία κατηγορία το 307 είναι μακράν το πιο όμορφο αμάξι και πούλησε επί χρόνια λόγω ακριβώς αυτού , χωρίς να είναι ένα αμάξι για απαιτητικούς οδηγούς ξέφευγε από την εμφάνιση - κουβάς . Απόδειξη ότι το <<στόμα>> αυτό που λες το μιμήθηκαν γρήγορα πολλές εταιρίες .
Από τότε πέρασαν χρόνια βέβαια και υπάρχουν πολλές πολύ πιο έξυπνες επιλογές σήμερα με τα ίδια χρήματα αλλά τονίζω ότι άλλες εταιρίες που ξεκίνησαν από πολύ ψηλά π.χ. γερμανικές έχουνε ρίξει σε πολλά μοντέλα την ποιότητα κατασκευής , ενώ η πεζό τον απλό ρόλο της να φτιάχνει αυτοκίνητα πόλης τον βελτιώνει συνεχώς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15,765 μηνύματα.
Mη πάρεις megane και γενικά Renault. Το έχει η μαμά μου και της έχει βγάλει διάφορα προβλήματα.
Εγώ θα προτιμούσα κάτι σε Honda ή Mazda, την μεν πρώτη εταιρεία γιατί δίνει πολύ μεγάλες χρονικά εγγυήσεις που πρακτικά δεν τις χρειάζεσαι, την δε δεύτερη διότι τα αμάξια είναι φοβερά ανθεκτικά (έχω ακούσει για ατύχημα με το Mazda3 στην Εθνική, όπου το αμάξι αναποδογύρισε και έγινε άμορφη μάζα και οι επιβάτες - ανάμεσα στους οποιούς βρισκόταν κι ένα μωρό 3 μηνών σε καρεκλάκι - δεν πάθανε ούτε γρατζουνιά!)
Αλλά και τα Opel είναι αρκετά καλά και αξιόπιστα. Το Huyndai ι30 το έχει η ξαδέρφη, καλό είναι, αλλά φαίνεται φτηνιάρικο μέσα, καλύτερα να προτιμήσεις το Kia proceed αν είναι να πας σε τέτοιες μάρκες. Τέλος για το suzuki swift, φίλος που το είχε μου είχε πει πως όταν βρέχει νομίζεις πως το αμάξι είναι σκέτη λαμαρίνα (ακούγεται χάλια η βροχή).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moonlight

Διάσημο μέλος

Η moonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,767 μηνύματα.
μια συγκριση των δυο αυτοκινητων που θελεις..
golf 1.4 5d

1.τιμη 20050 ?
2. Κυβισμός 1390
3. Ισχύς (ίπποι) 122
4. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200
5. Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.2 ( αυτο ειναι απλα ενδεικτικο)
6. Κιβώτιο Ταχυτήτων 6

yaris 1.4 5d

1. τιμη 15570 ?
2. Κυβισμός 1364
3. Ισχύς (ίπποι) 90
4. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
5. Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.1 ( ενδεικτικο)
6. Κιβώτιο Ταχυτήτων 5

* μειον του yaris η τιμη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Larry Flynt

Νεοφερμένος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
θα πάρεις το αμάξι που γουστάρεις περισσότερο. Όλα τα άλλα περι κρατημάτων, αξιοπιστίας κτλ είναι παπαρούνες. Όπως αποδεικνύεται και από τα παραπάνω μηνύματα ο ένας λέει χαλάνε τα γαλλικά ο άλλος τα γερμανικά κ.ο.κ.

Αν είναι να χαλάσει κάτι θα χαλάσει και θα το φτιάξεις, σιγά το θέμα. Τι να κάνεις ένα αμάξι που είναι σούπερ αξιόπιστο και δεν το χαίρεσαι όταν το οδηγάς ή δε σου προσφέρει μια ξέγνοιαστη βόλτα.

Τώρα για τα κρατήματα. Καλά στους αγώνες τρέχετε; :D Τι κρατήματα και αηδίες... Πλέον ακόμη και η γαλλική σχολή έχει ευνουχιστεί επιδεικνύοντας την στάνταρ ουδέτερη προς υποστροφική συμπεριφορά που έχουν όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων στις μέρες μας, και αυτό λόγο ενεργητικής ασφάλειας καθώς είναι πιο φιλικά στους τυπικούς οδηγούς. Οπότε μάλλον ας το πούμε καλύτερα η αίσθηση που αποκομίζεις όταν οδηγάς το αμάξι, καθώς πρακτικά η αίσθηση αλλάζει από αμάξι σε αμάξι και όχι πρακτικά το κράτημα.

Περί σέρβις. Πάλι υπάρχει πανικός ενώ οι διαφορές είναι πάνω κάτω μικρές. π.χ. αλλάζει το πόλο λάδια ανά 15.000 χλμ, κάνουν τα λάδια 70Ε, αλλάζει το corsa ανά 5.000 κάνουν 20Ε, και επειδή στο VW σου ρχεται το κοστούμι μαζεμένο σου κακοφαίνεται και νομίζεις πως πληρώνεις πιο πολλά.

Και τελευταίο το ζήτημα είναι αν το αμάξι είναι για πόλη ή όχι. Όσες οικογένειες έχουν 2 αμάξια, ένα μεγάλο και ένα μικρό, καταλήγουν στο όλα να τα τραβάει το μικρό, καθώς είναι πιο πρακτικό, οικονομικό και γενικότερα πιο βολικό. Οπότε αν είσαι για μικρές αποστάσεις, πόλη και παρκαρίσματα δεν προτείνω μικρομεσαίο (golf π.χ.) γιατί είναι μεγάλο.

Επίσης δεν είναι λογικό να υπάρχει στις επιλογές golf και yaris γιατί η διαφορά μεγέθους είναι τεράστια! Αν θέλεις αμάξι για οικογένεια, πάρε το μικρό τώρα και όταν κάνεις άλλαξε το.

Αυτά από μένα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Πιστεύω και εγώ πως καλλίτερα να πάρεις αυτό που γουστάρεις περισσότερο.
Πάντως για να βοηθήσω στο ίδιο ακριβώς σημείο φτάσαμε και εμείς πριν 5 μήνες, για να μη πολυλογώ εξαντλήσαμε όσα αυτοκίνητα αναφέρθηκαν νωρίτερα και καταλήξαμε στο νέο jazz.
Εξαιρετικός κινητήρας που δε καίει σχεδόν τίποτε, όμορφο, καλοφτιαγμένο σε καλή τιμή για το πακέτο του.
Το πήραμε σε λευκό και είναι μούρλια.
Προτείνω να το ψάξεις καλά το συγκεκριμένο.
Επίσης προτείνω να μη σκέφτεις το νέο polo, θα πληρώσεις το κούκο αϊδόνι και κάθε φορά που θα το πας για σέρβις θα χρειάζεσαι δάνειο.
Να σου πω επίσης πως το fiesta (κατά τη γνώμη μου) υστερεί πολύ σε ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και πως η Mito είναι περισσότερο αμάξι μούρης και όχι τόσο πρακτικό.
Το auris το έχει πάρει όλος ο κόσμος.
Το swift πάλιωσε.
Το corsa είναι καλό αλλά κουβάς.
Για τα Mazda δε μπορώ να βοηθήσω.
Το focus είναι καλό, αλλά και αυτό το πήραν όλοι.


πς: πληροφορία, κάποια χρώματα του jazz όπως το λευκό, κατασκευάζονται ακόμη στα ιαπωνικά εργοστάσια, και κάποια άλλα χρώματα στα νέα εργοστάσια της Κίνας, αν φτάσεις στο σημείο να σκεφτείς σοβαρά το Honda, προσπάθησε να βρεις κομμάτι ιαπωνικής κατασκευής.


Επίσης προτείνω το honda insight.
Ψάξε το και σκέψου σοβαρά τα προτερήματα των υβριδικών.


Αυτά και καλή αγορά.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Larry Flynt

Νεοφερμένος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Συμφωνώ αλλά όχι να πάρει και το Insight! Ούτε για 60+ άτομα δεν είναι αυτό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Ρε παιδες, το οτι θα παρει αυτο που γουσταρει περισσοτερο, εννοειται, δε χρειαζεται να αναφερθει καν.

Αλλα αυτοκινητο θα παρει, οχι φόρεμα. Πρεπει να πληρει και αλλα κριτηρια. Αρα κοιταμε ποια αυτοκινητα το κανουν αυτο, και τα συγκρινουμε γιατι μπορει να αρεσουν 4 μοντελα με μικροδιαφορες.

Επίσης προτείνω να μη σκέφτεις το νέο polo, θα πληρώσεις το κούκο αϊδόνι και κάθε φορά που θα το πας για σέρβις θα χρειάζεσαι δάνειο.
Αναλογως που θα πας για το σερβις..

Το νεο Fiesta οταν λες οτι υστερει σε ποιοτητα κατασκευης, εννοεις την καμπινα ;
Και με ποιον ανταγωνισμο ; Σε σχεση με ολους υστερει; Μηπως υπερβαλεις ;

Για τι MiTo συμφωνω οτι ειναι πιο πολυ για ομορφια και μοστρα, οχι τοσο πρακτικο.

Το Honda Insight καλο ειναι, αλλά νομιζω ξεφευγει λιγο απο το στυλ μιας νεαρης πτυχιουχου και ειναι και πιο ογκωδες απο Γκολφ κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top