

To καστ συμπληρώνει ο Vincent Cassel στο ρόλο του artistic director και υπεύθυνου της όλης παράστασης καθώς και η Winona Ryder. Tη σκηνοθεσία υπογράφει ο Darren Aronofsky σκηνοθέτης των The Wrestler και Requiem for a Dream. Γενικά μου άρεσε πολύ περισσότερο από ότι πίστευα ότι θα μπορούσε να μου αρέσει ποτέ μια ταινία με μπαλέτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
underwater
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Οι δύο τελευταίες ταινίες (The Whresler & Black Swan) του Darren Aronofsky αποτελούν μια ωμή σπουδή στις τραγικές θυσίες που απαιτεί ο στόχος της τελειότητας σε περιβάλλοντα φιλόδοξα και ανταγωνιστικά. Και τα δυο πορτραίτα, ναι μεν εντελώς αντιφατικά (περιθώριο και ελιτισμός), επικεντρώνονται στο ίδιο σημείο: Στις εξαντλητικές θυσίες που απαιτεί η επαγγελματική τελειότητα και πως αυτή εξάντληση θα οδηγήσει σε μια αμείλικτη ψυχολογία κατάλληλη να μετατρέψει την παράνοια σε απόλυτη καταστροφή.
Η Νίνα είναι μια μπαλαρίνα κλασσικής ομορφιάς, όντας αψεγάδιαστη, γίνεται ψυχρή και απόμακρη ως μια σπασμωδική κίνηση υποσυνείδητου, για να αντιμετωπίσει τον υποχονδριακό ευνουχισμό που της προκαλεί η μητέρα της επειδή έχει συσσωρευμένα ανεκπλήρωτα όνειρα. Η Νίνα είναι το κοριτσάκι που ψάχνει την γυναίκα μέσα του έτσι ώστε ξεφύγει από το ροζ δωμάτιο της. Η ζωής της θα μπορούσε να παρομοιαστεί ως ένα κράμα πειθαρχίας και κοριτσίστικης απειρίας. Πριν προλάβει να καθορίσει το εγώ της έχει ήδη φθάσει μπροστά στην ευκαιρία της ζωής της: επιλέγεται για τον, διπλό και αντιφατικό, πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια διασκευή της Λίμνης των Κύκνων.
Όπως και τα κοριτσάκια έτσι και η Νίνα δεν γνωρίζει πως να αποπλανεί και να αφήνεται, να μην ελέγχει την κάθε της κίνηση, για χάρη του πάθους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να υποδυθεί τον Μαύρο Κύκνο. Πως θα μπορούσε όμως άλλωστε ... γνωρίζει τόσο λίγα για την χαρά της ζωής.
Η Νίνα ζητάει ένα και μοναδικό πράγμα από την ζωή της: Να είναι τέλεια! Ο πόνος διπλός αφού εκτός ότι δεν μπορεί να ικανοποιήσει τον εαυτό της, δεν μπορεί να ικανοποιήσει ούτε αυτόν που την επέλεξε. Ωστόσο δεν γνωρίζει ότι ο μοναδικός της εχθρός είναι ο ίδιος της ο εαυτός.
9,5/10
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
-
black_swan_movie_image_natalie_portman_02.jpg198,2 KB · Εμφανίσεις: 345
-
Black-Swan-Natalie-Portman-in-Double-Trouble.jpg39,6 KB · Εμφανίσεις: 500
-
black-swan-movie-photo-01.jpg302,7 KB · Εμφανίσεις: 317
-
black-swan-1.jpg35,8 KB · Εμφανίσεις: 325
-
BlackSwan03.jpg228,8 KB · Εμφανίσεις: 459
-
black-swan.jpg203,2 KB · Εμφανίσεις: 449
Oralee
Τιμώμενο Μέλος



Πρόκειται για μια πολύ ιδιόμορφη ταινία, δεν μοιάζει με τίποτα απ' ό,τι έχει παιχτεί τα τελευταία χρόνια και παρόλο που δεν θα απέτρεπα κάποιον να την δει, δεν θα τον προέτρεπα κιόλας, ιδίως αν είναι λίγο φοβιτσιάρης. Χολιγουντιανό τέλος, πολύ τρέλα, εξαιρετική η ερμηνεία της πρωταγωνίστριας, θεωρώ πολύ πιθανό πως θα πάρει και το Όσκαρ, αλλά δεν ξέρω, όλη αυτή η ψυχοπάθεια με κούρασε λίγο.
Η δική μου βαθμολογία είναι το πολύ 7,5/10 (ξέρω ξέρω, δεν σας νοιάζει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Ναι έχει διάφορες γαμάτες σκηνές μέσα, κάθε τόσο θα τρυπάει το δέρμα του πρωταγωνιστή κάτι ... ακόμη και επειδή το στοίχημα πρέπει να είναι πουλημένο.Δεν έχω δει τον Παλαιστή, αλλά αν είναι τόσο ψυχωτικός όσο αυτή η ταινία, λυπάμαι αλλά θα προσπεράσω!![]()
Πρόκειται για μια πολύ ιδιόμορφη ταινία, δεν μοιάζει με τίποτα απ' ό,τι έχει παιχτεί τα τελευταία χρόνια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Και ο ίδιος ο Aronofsky έχει πει ότι μοιάζουν πολύ οι ταινίες από πλευράς χαρακτήρων αλλά προσωπικά το Black Swan μου άρεσε καλύτερα. Ντάξει και να μην έχετε δει τον Παλαιστή σιγά, δείτε το έργο, αξίζει. Βέβαια ο Aronofsky πάντα είχε πρόβλημα και με το budget. Tόσο το The Wrestler όσο και το Βlack Swan έχουν πολύ μικρό budget. Όπως και άλλες ταινίες του πιο παλιά (Pi (π) και Requiem for a Dream), oπότε πιθανόν απλά πήρε τις ευκαιρίες όταν του δόθηκαν.Μην δείτε την ταινία χωρίς πρώτα δείτε τον Παλαιστής (The Wrestler) ή έστω η επόμενη ταινία μετά τον Black Swan να είναι ο παλαιστής. Τα δυο σενάρια συνδέονται απόλυτα φιλοσοφικά.
Αν και το Black Swan υπήρχε σαν ιδέα για αρκετό καιρό ανέμεσα στον Aronofsky και την Portman (να κάνουν μια ταινία με μπαλέτο βασικά). Έπειτα έπεσε στα χέρια του το σενάριο που δεν είχε καμία σχέση με χορό. Όλη η ιστορία ήταν στο χώρο του θεάτρου. Το σενάριο άρεσε στον Aronofsky αλλά πρότεινε να μεταφερθεί στον κόσμο του μπαλέτου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Είναι τελείως διαφορετικές ταινίες. Προσωπικά προτιμώ το Inception από όλες αυτές που λες όχι επειδή είναι μεγάλη παραγωγή αλλά επειδή είναι το Inception.Αν και χαμηλό budget πιστεύω οι ταινίες του i) Requiem for a Dream ii)Fountain και iii)Black Swan δεν έχουν να ζηλέψουν από τις large παραγωγές ακόμη και τύπου Inception.
To ότι το budget είναι μικρό σαφώς και τιμά τον σκηνοθέτη, κάνει τη δουλειά πολύ πιο δύσκολη. Αλλά πιστεύω τώρα που ο Aronofsky έγινε τόσο διάσημος θα έχει μεγαλύτερη ευχέρεια και περισσότερα χρήματα σε επόμενες ταινίες αν χρειαστεί. Όπως έγινε και με τον Nolan ας πούμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Οκ, αλλά ο Aronofsky ώρες ώρες είναι "υπερβολικός" ως καλλιτέχνης.Αλλά πιστεύω τώρα που ο Aronofsky έγινε τόσο διάσημος θα έχει μεγαλύτερη ευχέρεια και περισσότερα χρήματα σε επόμενες ταινίες αν χρειαστεί. Όπως έγινε και με τον Nolan ας πούμε.
Για παράδειγμα κοίτα αυτό το "trivia"
Αρχική Δημοσίευση από imdb.com:In early 2002, writer/director Darren Aronofsky cast Brad Pitt and Cate Blanchett in the central leads of Tom and Izzi with a budget of $75 million. During pre-production, Pitt and Aronofsky were having major creative differences, so Pitt left to film Troy (2004) instead and the film was shut down, and the sets and props built in Australia were auctioned off. In early 2004, with a smaller budget of $35 million, Aronofsky cast Hugh Jackman as Tom and Rachel Weisz replaced Blanchett as Izzi. Warner Bros., who had invested 20 million dollars in the canceled version, agreed to finance the new, cheaper version.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Noisette
Περιβόητο μέλος


10/10
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Δεν είμαι εγώ για τέτοιες, δεν αντέχω να είμαι τόσο πολύ στην τσίτα. Άσε που χρειάστηκε να καλύψω αρκετές φορές τα μάτια μου σε σκηνές με αίματα και λοιπά αηδιαστικά.
Κοινώς, highly recommended αρκεί να έχετε γερή κράση. I don't.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δοκίμασε το 127 ώρες, θα ενθουσιαστείς.... Άσε που χρειάστηκε να καλύψω αρκετές φορές τα μάτια μου σε σκηνές με αίματα και λοιπά αηδιαστικά.
Πάντως για μένα από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς, σίγουρα στην τριάδα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Όταν κάποιος έχει συνθέσει τέτοιες εικόνες, που εμπεριέχουν μάλιστα και την ένννοια της "τέχνης", και εσύ επικεντρώνεσαι μόνο στο ... αίμα προφανώς έχεις λογοκρίνει τόσο πολύ την βία στην ζωή σου που θεωρείς ότι τα προσωπικά κριτήρια αποδοχής τέχνης πρέπει να συμβαδίζουν με αυτή την νοοτροπία.Άσε που χρειάστηκε να καλύψω αρκετές φορές τα μάτια μου σε σκηνές με αίματα και λοιπά αηδιαστικά.
Η ταινία θα ήταν μια εντελώς διαφορετική ταινία αν δεν είχε την συγκεκριμένη ποσότητα από αίμα. Καταρχάς η οπτική της κάμερας θα έπρεπε να είναι παρόμοια με αυτή του θεατή. Μόνο ο θεατής είναι λογικό να μην γνωρίζει πόσο πολύ καταπονεί μια μπαλαρίνα το σώμα της. Αν ο σκηνοθέτης αφαιρούσε το αίμα και παράλληλα συνέχιζε να επικεντρώνεται στα παρασκήνια, τότε θα είχε ένα αποστειρωμένο αποτέλεσμα, ένα ψεύτικο αποτέλεσμα. Μπορεί εσύ να απολάμβανες περισσότερο την ταινία, ωστόσο ποίος ενδιαφέρετε για αποστειρωμένη τέχνη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δεν εστίασε μόνο στο αίμα, είπε ότι η ταινία είναι αντικειμενικά πολύ καλη. Αλλά ανάλογα με την άποψη και τις ευαισθησίες του κρίνει ο καθένας. Κάθε σκηνή παίζει ρόλο βέβαια.Όταν κάποιος έχει συνθέσει τέτοιες εικόνες, που εμπεριέχουν μάλιστα και την ένννοια της "τέχνης", και εσύ επικεντρώνεσαι μόνο στο ... αίμα προφανώς έχεις λογοκρίνει τόσο πολύ την βία στην ζωή σου που θεωρείς ότι τα προσωπικά κριτήρια αποδοχής τέχνης πρέπει να συμβαδίζουν με αυτή την νοοτροπία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος



Καλοστημένοι χαρακτήρες, καλοδουλεμένο σενάριο, εξαιρετικές ερμηνείες και κυρίως food for thought! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Συνέντευξη του Αρονόφσκι στη Lifo:
Ο σκηνοθέτης του σκοτεινού ορμέμφυτου κατάφερε να κάνει το μπαλέτο αρένα τρόμου στο Black Swan και απέκτησε την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ.
•Αν μη τι άλλο, ο Μαύρος Κύκνος είναι μια προειδοποίηση για τους κινδύνους που επιφέρει το μάταιο κυνήγι της τελειότητας. Θυμόμουν έναν στίχο από το τραγούδι που έγραψε ο Μπρους Σπρίνγκστιν για τον Παλαιστή, που μίλαγε για έναν σκύλο με ένα πόδι. Έχουμε ακούσει για τρίποδο ή δίποδο σκύλο, αλλά αυτό; Τον ρώτησα τι εννοούσε αμέσως μετά τη βράβευσή του στις Χρυσές Σφαίρες και μου απάντησε: «Η Τέχνη είναι προϊόν λάθους». Έχει δίκιο. Η διαδικασία έχει σημασία. Λένε ότι ο Κιούμπρικ γύριζε τις τέλειες ταινίες. Ποιος όμως ξέρει τι πίστευε ο Κιούμπρικ για την τελειότητα; Οι ταινίες είναι συλλογικές δουλειές και αφήνω τους συνεργάτες μου να συνδράμουν με τη δική τους Τέχνη. Το χάος τα κανονίζει αυτά. Άλλωστε, ο Κιούμπρικ δεν έγραψε τη μουσική, δεν έπαιξε στις ταινίες του...
•Δεν έγραψα το σενάριο. Είναι από τα λίγα πράγματα με τα οποία δεν ασχολήθηκα προσωπικά από την αρχή. Επομένως, δεν είναι αυτοβιογραφικό έργο. Ουδέποτε υπήρξα χορευτής του μπαλέτου! Ο Βενσάν Κασέλ μού έκανε πλάκα λέγοντάς μου πως ο χορογράφος στην ταινία είμαι εγώ. Δυστυχώς, δεν είμαι τόσο χειριστικός άνθρωπος - μακάρι να ήμουν, για το καλό μου... Ανακάλυψα νωρίς, ωστόσο, πως με τους ηθοποιούς καλύτερα να είσαι ευθύς και άμεσος. Επειδή ζητάω συγκεκριμένα πράγματα και τα ανακοινώνω από την αρχή, μερικοί ηθοποιοί με έχουν εγκαταλείψει. Όχι εκείνοι που πεινάνε για έρευνα στους ρόλους. Πιστεύω στην εμπιστοσύνη.
•Ξαφνιάζεται ο κόσμος όταν μαθαίνει πως οι γονείς μου είναι ακόμη μαζί και καλά, είχα άριστη σχέση με την αδελφή μου, είμαι ήσυχος στον γάμο μου. Το να δουλεύεις με αιχμηρά θέματα δεν σημαίνει πως είσαι ψυχωτικός. Και τι σημαίνει αυτό; Πως έχω τικ; Δεν έχω κανένα. Σημασία έχει να παραμένεις υπομονετικός και παρών όταν όλα πάνε κατά διαόλου.
•Όταν κάθισα να συζητήσω με τον συνθέτη μου, τον Κλιντ Μανσέλ, του είπα πως κάνω την ταινία γι' αυτόν. Πήρε τη Λίμνη των Κύκνων, την έβγαλε ανάποδα και τη μετέτρεψε σε κινηματογραφική μουσική. Ακόμη και τώρα πολλοί πιστεύουν πως ακούνε αμιγώς Τσαϊκόφσκι. Λάθος. Η μουσική παίζει μεγάλο ρόλο σε όλες τις ταινίες μου εκτός από τον Παλαιστή, όπου έγραψε μόνο 8 λεπτά επένδυσης, γιατί η hard rock ήταν αναπόσπαστο μέρος του πρωταγωνιστή. Για το Ρέκβιεμ έγραψε περισσότερη μουσική από τον Μαύρο Κύκνο.
•Από την αρχή ήξερα πως έπρεπε να δείξω τη μεταμόρφωση της Νίνα. Αυτό συμβαίνει και στο μπαλέτο. Κατά κάποιον τρόπο είναι ένα θρίλερ σαν εκείνα με λυκανθρώπους. Ας το πούμε μια ταινία με «λυκοκύκνους».
•Η αδελφή μου έκανε μπαλέτο σοβαρά από ένα σημείο κι έπειτα. Εγώ, ως αγόρι του Κόνι Άιλαντ, έπαιζα ποδόσφαιρο. Αλλά πάντα είχα την περιέργεια. Έπλεε στο κεφάλι μου η ιδέα ενός καλού «μπαλετικού» φιλμ, κάτι που είχε να γίνει από τα Κόκκινα Παπούτσια. Κι ενώ είχα διαβάσει και λατρέψει το Double (Ο Σωσίας) του Ντοστογιέφσκι, δεν είχα δει τη Λίμνη των Κύκνων. Και τότε διαπίστωσα πως η ίδια μπαλαρίνα παίζει τον Λευκό και τον Μαύρο Κύκνο! Είδα τους σωσίες μπροστά μου. Σε συνδυασμό με ένα σενάριο που κυκλοφορούσε την ίδια εποχή, το Understudy, που μιλούσε για μια ηθοποιό που αντικαθιστά μια άλλη και τρελαίνεται.
•Δυστυχώς, ο κόσμος μαστίζεται από πόνο και βάσανα. Με το να δείξεις τον πόνο, φτάνεις στο διαμάντι που γυαλίζει. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου στο σινεμά. Έχω κάνει πέντε ταινίες και χαίρομαι που με τον Μαύρο Κύκνο μερικοί θα βγουν από την αίθουσα και θα πουν: What the fuck happened!
•Όντως ήταν δύσκολο να έχουμε πάντοτε αυτό που ζητούσαμε. Σκέφτηκα μήπως ήταν καλύτερο να προσλάβω μια πραγματική μπαλαρίνα αντί για τη Νάταλι. Θα ήταν μεγάλο λάθος. Είναι πιο σημαντική η ψυχολογική διάσταση του χαρακτήρα από τις τεχνικές δυνατότητες. Αν και η Νάταλι χορεύει, όποτε τη δείχνουμε σε πλάνο με ολόκληρο το σώμα της.
•Η Νάταλι και η Μίλα Κούνις απέδειξαν στην ερωτική σκηνή τι μπορεί να κάνουν ένα μπουκάλι τεκίλα και δυο ωραία κορίτσια. Ήταν δύσκολο γιατί είναι φίλες οι δυο τους. Ήλπιζα το γύρισμα να κρατήσει μιάμιση μέρα, όπως είχα αρχικά υπολογίσει, αλλά τελικά το βγάλαμε μόλις σε μισή.
•Θα ήθελα πολύ να δουλέψω σε μια ταινία που όλοι θα ήθελαν να γυρίσουν! Για κάποιο διάστημα ήταν να σκηνοθετήσω τον Batman. Αντ' αυτού, έκανα το Δέντρο της ζωής. Σχετικά με τον καινούργιο Τζέιμς Μποντ; Άργησαν πολύ να αποφασίσουν - άλλωστε το στούντιο δεν παράγει ταινίες, για οικονομικούς λόγους. Χαίρομαι που έκανα τον Μαύρο Κύκνο αντί να περιμένω και να χρονοτριβώ.
•Δεν είμαι θρησκευόμενος, ερευνώ την πνευματικότητα. Αν θέλετε να μάθετε τι πιστεύω βαθιά μέσα μου, δεν έχετε παρά να δείτε το Δέντρο της ζωής.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


πουλαει πολυ αυτο τελευταια,,οπως με το dark knight ..Καλή ταινία αλλά πολύ ...disturbing
α,οπως οι λεσβιες πουλανε..
τον κατεβασα τον κυκνο και ειδα τμηματα.δεν μου λεει τοσο πολλα...
ψυχρη ταινια,,ψυχρη ηθοποιος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δεν με εκπλήσει αν είδες τμήματα. Και το The Dark Knight δεν είναι disturbing.πουλαει πολυ αυτο τελευταια,,οπως με το dark knight ..
α,οπως οι λεσβιες πουλανε..
τον κατεβασα τον κυκνο και ειδα τμηματα.δεν μου λεει τοσο πολλα...
ψυχρη ταινια,,ψυχρη ηθοποιος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


πχ..στον κυκνο στην ερωτικη σκηνη που μετα δειχνει οτι ειναι ονειρο ή κατι τετοιο..χωρις να φαινεται πουθενα η αλλαγη απο ην πραματικοτητα..
ειπαμε αυτος ο εντυπωσιασμος του μπερδεματος συνεχους πραγματικοτητας και ονειρου -inception τραβαει τα πληθη..
οπως και οι -μη χρειαζουμενες καποιες φορες- πινελιες λεσβιασμου,..
ειπαμε η Bi-sexuality στις γυναικες ειναι πολυ μοδα τελευταια στο holywood.. φιλακια,χαδια και τα γνωστα..
συν καποιο αιμα βεβαιως,,ετσι δενει η σαλτσα,,και γινεται νοστιμο το πιατο και πουλαει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.