charmander
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Ισχύει ότι από τότε που μπήκαν οι επιτροπές οι χώρες στέλνουν πιο πολύ μπαλάντες ? Σπάνια βλέπω τραγούδια σαν της Τουρκίας με τη Σερταμπ για παράδειγμα.
Ναι ισχύει.Η Τουρκία καλά έκανε και έφυγε.Το 2012(η τελευταία φορά της Τουρκίας) η χώρα βγήκε 4η στο κοινό και 20η στις επίτροπε και έτσι τερμάτησε 7η.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Ίσως να μη πηγαίνουν τόσο καλά τα κλασικά μπιτάκια της Eurovison μετά από κάποιες χρονιές. Καλά γαμάτο το τραγούδι της Τουρκίας τότε πολύ χάρηκα που κέρδισε.Ισχύει ότι από τότε που μπήκαν οι επιτροπές οι χώρες στέλνουν πιο πολύ μπαλάντες ? Σπάνια βλέπω τραγούδια σαν της Τουρκίας με τη Σερταμπ για παράδειγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Ίσως να μη πηγαίνουν τόσο καλά τα κλασικά μπιτάκια της Eurovison μετά από κάποιες χρονιές. Καλά γαμάτο το τραγούδι της Τουρκίας τότε πολύ χάρηκα που κέρδισε.
Η Τουρκία έσκιζε!Κριμα που έφυγε.
Εμένα μου άρεσε πολύ η νικήτρια του 1997 (Βρετανία) love shine a light.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Φώτη, με αυτά που λες αυτοαναιρείσαι συνέχεια.Ειναι ένας από τους λόγους που οι επιτροπές πρέπει να πάρουν πόδι.Δεν μπορεί 180 εκατομμύρια τηλεθεατές να ψήφισαν και εσυ(οι επιτροπές) να μου βγάζεις νικήτρια την Σουηδία που βγήκε 3η στο κοινό.Και μάλιστα την επόμενη χρόνια η Σουηδία έκανε το σύστημα ακόμα χειρότερο τύπου Melodifestivalen.
Οι 180 εκατομμύρια τηλεθεατές έχουν δηλαδή μουσική παιδεία και δεν έχει η επιτροπή; Ή δεν μας ενδιαφέρει η μουσική παιδεία καθόλου; Μήπως μας πονάει το ότι η επιτροπούλα δεν δίνει εκεί που θέλουμε; Γιατί αν έδινε, μια χαρά θα ήταν η επιτροπή και τα μέλη της σεβαστά

Ναι, άτομα με μουσική παιδεία. Δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια μόνο οι μουσικοί, αλλά και μουσικόφιλοι, άτομα που για διάφορους λόγους δεν ευκαίρησαν να ασχοληθούν ενεργητικά με την εκμάθηση κάποιου οργάνου, αλλά αγαπούν πολύ την μουσική και παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή τους. Ποιος είσαι εσύ να αξιολογήσεις την μουσική παιδεία κάποιου άλλου; Από τι θέση βολική το κάνεις αυτό; Γκρινιάζεις για την επιτροπή, που συνήθως είναι μουσικοί παραγωγοί, ραδιοφωνικοί παραγωγοί λες και το πρόβλημα της διοργάνωσης είναι αυτό και όχι ότι οι ρυθμίσεις ήχου είναι αίσχος, η μουσική δεν είναι live, και ότι κάποιοι που πάνε είναι άφωνοι, ότι έχουμε δει πρωτιές στα τραγούδια και η εκτέλεση είχε φάλτσα.Επίσης δεν σχολιάζω το σχολείο του φίλου:Άτομα με μουσική παιδεία.Ποια άτομα έχουν μουσική παιδεία;Η Συνατσακη;Η Anke στην Γερμανία (κωμικός στο επάγγελμα);Νομίζω ότι λέμε ότι θελουμε.
Εν τέλει, ένας λόγος που ο κόσμος που ξέρει δεν ασχολείται σοβαρά είναι ότι δεν είναι σοβαρός μουσικός διαγωνισμός. Λυπάμαι που το λέω αλλά κατά κανόνα είναι ένα παιχνίδι εντυπώσεων και όχι μουσικής ικανότητας και δημιουργικότητας.
Ας βγάλουμε την επιτροπή τελείως να γίνει τελείως πανηγυράκι. Να βάλουμε και playback, να μην κουράζονται τα παιδιά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Φώτη, με αυτά που λες αυτοαναιρείσαι συνέχεια.
Οι 180 εκατομμύρια τηλεθεατές έχουν δηλαδή μουσική παιδεία και δεν έχει η επιτροπή; Ή δεν μας ενδιαφέρει η μουσική παιδεία καθόλου; Μήπως μας πονάει το ότι η επιτροπούλα δεν δίνει εκεί που θέλουμε; Γιατί αν έδινε, μια χαρά θα ήταν η επιτροπή και τα μέλη της σεβαστάΚατηγορείς την επιτροπή ότι κάνει πολιτικό παιχνίδι, όταν αυτό γίνεται από τους ίδιους τους ψηφοφόρους, αφού παραδοσιακά οι Σκανδικαβικές χώρες αλληλοψηφίζονται, εμείς στα Βαλκάνια αλληλοψηφιζόμαστε και γενικά οι γειτονίες επηρεάζουν. Λες για την Τουρκία ότι αποχώρησε λόγω των επιτροπών, όταν γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι έφυγε για εσωτερικούς πολιτικούς λόγους, αφού μετά το ξεδίπλωμα στη Δύση και ενώ η ΕΕ δεν τους έκανε τα χατιράκια, άλλαξαν στάση τελείως προς την ένωση.
Ναι, άτομα με μουσική παιδεία. Δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια μόνο οι μουσικοί, αλλά και μουσικόφιλοι, άτομα που για διάφορους λόγους δεν ευκαίρησαν να ασχοληθούν ενεργητικά με την εκμάθηση κάποιου οργάνου, αλλά αγαπούν πολύ την μουσική και παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή τους. Ποιος είσαι εσύ να αξιολογήσεις την μουσική παιδεία κάποιου άλλου; Από τι θέση βολική το κάνεις αυτό; Γκρινιάζεις για την επιτροπή, που συνήθως είναι μουσικοί παραγωγοί, ραδιοφωνικοί παραγωγοί λες και το πρόβλημα της διοργάνωσης είναι αυτό και όχι ότι οι ρυθμίσεις ήχου είναι αίσχος, η μουσική δεν είναι live, και ότι κάποιοι που πάνε είναι άφωνοι, ότι έχουμε δει πρωτιές στα τραγούδια και η εκτέλεση είχε φάλτσα.
Εν τέλει, ένας λόγος που ο κόσμος που ξέρει δεν ασχολείται σοβαρά είναι ότι δεν είναι σοβαρός μουσικός διαγωνισμός. Λυπάμαι που το λέω αλλά κατά κανόνα είναι ένα παιχνίδι εντυπώσεων και όχι μουσικής ικανότητας και δημιουργικότητας.
Ας βγάλουμε την επιτροπή τελείως να γίνει τελείως πανηγυράκι. Να βάλουμε και playback, να μην κουράζονται τα παιδιά.![]()
Μάλλον δεν κατάλαβες τι ειπα.Δεν μπορεί ο τηλεθεατής να δίνει τα χρήματα του και να μην νικά η επιλογή του αλλά ο εκλεκτός τις επιτροπής.Επισης μόνο και μόνο που οι επιτροπές δεν έβγαλαν πρώτη την Ιταλία το 2015 βλέπουμε ότι όχι μόνο μουσικό αυτό δεν έχουν αλλά μας κοροϊδεύουν από πάνω.
Επίσης το ειρωνικό σου σχόλιο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


1)Υπάρχει suspense μέχρι το τέλος. Με το παλιό ξέραμε πολλές φορές το νικητή πολύ πιο πρίν απο το τέλος της ψηφοφορίας( π.χ.Νορβηγία 2009,Γερμανία 2010,Σουηδία 2012).
2)Είναι ξεχωριστά το κοινό από την επιτροπή και δεν επικαλύπτει το ένα το άλλο, ώστε τραγούδι που πήρε 12 απο το κοινό, να πάρει 0 από την επιτροπή και έτσι overall να πάρει πολύ λίγους βαθμούς ή και τίποτα(π.χ.Πολωνία 2014) Τώρα υπάρχουν 2 βαθμολογίες και σε περίπτωση ισοψηφίας νικάει το τραγούδι που ψηφίστηκε περισσότερο από το κοινό(δηλαδή αν είναι 2 χώρες με ίδιο αριθμό βαθμών,νικάει ή παίρνει μεγαλύτερη θέση αυτή που δόθηκαν περρισότεροι ψήφοι από το televoting).
3) Αν ήταν μόνο televoting θα είχαμε συνέχεια χρονιές όπως το 2008 όπου ξέραμε ποιές χώρες θα έδιναν μεγάλη βαθμολογία σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες λόγω συνόρων,γλώσσας,διασποράς,μπλοκ.Επίσης έτσι θα βρίσκονταν στον πάτο ποιοτικές μπαλάντες καθώς το κοινό ψηφίζει συνήθως τα πιο πιασάρικα τραγούδια(με εξαίρεση το 2007 και το 2017) ή αυτά που κάνουν εντύπωση(π.χ 1998,2002,2006,2014,2018).
4) Αν ήταν μόνο επιτροπές θα βρίσκονταν στον πάτο τα πιασάρικα τραγούδια και θα έβγαιναν πρώτες χώρες όπως η Σουηδία,η Αυστραλία, παλαιότερα η Γαλλία,η Ιρλανδία,το Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον ο διαγωνισμός δε θα ήταν τόσο δημοφιλής και τόσο κερδοφόρος καθώς το κοινό δε θα μπορούσε να ψηφίσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Εμένα μου αρέσει το τωρινό σύστημα διότι:
1)Υπάρχει suspense μέχρι το τέλος. Με το παλιό ξέραμε πολλές φορές το νικητή πολύ πιο πρίν απο το τέλος της ψηφοφορίας( π.χ.Νορβηγία 2009,Γερμανία 2010,Σουηδία 2012).
2)Είναι ξεχωριστά το κοινό από την επιτροπή και δεν επικαλύπτει το ένα το άλλο, ώστε τραγούδι που πήρε 12 απο το κοινό, να πάρει 0 από την επιτροπή και έτσι overall να πάρει πολύ λίγους βαθμούς ή και τίποτα(π.χ.Πολωνία 2014) Τώρα υπάρχουν 2 βαθμολογίες και σε περίπτωση ισοψηφίας νικάει το τραγούδι που ψηφίστηκε περισσότερο από το κοινό(δηλαδή αν είναι 2 χώρες με ίδιο αριθμό βαθμών,νικάει ή παίρνει μεγαλύτερη θέση αυτή που δόθηκαν περρισότεροι ψήφοι από το televoting).
3) Αν ήταν μόνο televoting θα είχαμε συνέχεια χρονιές όπως το 2008 όπου ξέραμε ποιές χώρες θα έδιναν μεγάλη βαθμολογία σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες λόγω συνόρων,γλώσσας,διασποράς,μπλοκ.Επίσης έτσι θα βρίσκονταν στον πάτο ποιοτικές μπαλάντες καθώς το κοινό ψηφίζει συνήθως τα πιο πιασάρικα τραγούδια(με εξαίρεση το 2007 και το 2017) ή αυτά που κάνουν εντύπωση(π.χ 1998,2002,2006,2014,2018).
4) Αν ήταν μόνο επιτροπές θα βρίσκονταν στον πάτο τα πιασάρικα τραγούδια και θα έβγαιναν πρώτες χώρες όπως η Σουηδία,η Αυστραλία, παλαιότερα η Γαλλία,η Ιρλανδία,το Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον ο διαγωνισμός δε θα ήταν τόσο δημοφιλής και τόσο κερδοφόρος καθώς το κοινό δε θα μπορούσε να ψηφίσει.
Στους περισσότερους (και σε εμένα) αρέσει το παλιό.Κανονικα έπρεπε να γυρίσουμε στο παλιό σύστημα με μια διαφορά 60% Televoting 40% επιτροπές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


Στους περισσότερους (και σε εμένα) αρέσει το παλιό.Κανονικα έπρεπε να γυρίσουμε στο παλιό σύστημα με μια διαφορά 60% Televoting 40% επιτροπές.
Και πώς θα λειτουργούσε το 60-40;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Και πώς θα λειτουργούσε το 60-40;
Αρχικά θα γυρνούσαμε στο παλιό σύστημα και μετά με την χρήση αλγορίθμου θα ευνοούσαν το Televoting.πχ
Έστω ότι το κοινό της Γερμανίας δίνει στην Ελλάδα 10 και η επιτροπή 2 με το σύστημα 50-50 θα παίρναμε 6 βαθμούς ενώ με το 60-40 7 η 8 βαθμούς.Απο ότι είχα διαβάσει υπάρχει σκέψη να γυρίσουμε στο παλιό σύστημα και να μειωθεί η ισχύ των επιτροπών λόγω του φιάσκου της Σουηδίας πέρσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Ξεκίναω εγώ.
Ρωσία:12 βαθμοί
Ελλάδα:10 βαθμοί
Ολλανδία:8 βαθμοί
Σουηδία:7 βαθμοί
Κύπρος:6 βαθμοί
Ελβετία:5 βαθμοί
Μαλτα:4 βαθμοί
Γερμανία: 3 βαθμοί (συγνώμη Γερμανία)
Ιταλία:2 βαθμόι
Νορβηγία:1 βαθμός
Γράψτε και εσείς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δεν εμπιστεύομαι τα στοιχήματα γιατί έχει τύχει χώρες που ήταν φαβορί στον ημιτελικό να μην περάσουν καν και ακόμα και στον τελικό να πατώσουν. Μόνο για την πρώτη θέση εμπιστεύομαι οτι είναι ακριβή τα στοιχήματα, τις υπόλοιπες.. θα φανεί όταν έρθει η ώρα.8η η Κατερίνα ανάμεσα σε 41 χώρες στα στοιχήματα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
charmander
Δραστήριο μέλος


Ανυπομονώ να δω το νέο σύστημα!
Διάβασα σε ένα σαιτ ότι οι αλλαγές θα είναι στο τρόπο παρουσίασης της βαθμολογίας για να έχει πιο πολύ σασπένς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Διάβασα σε ένα σαιτ ότι οι αλλαγές θα είναι στο τρόπο παρουσίασης της βαθμολογίας για να έχει πιο πολύ σασπένς.
Ναι ανυπομονώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Δεν κατάλαβα τίποτα αλλά περιμένουμε ανακοίνωση της EBU.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.