Giovanna
Επιφανές μέλος


Παρ' όλ' αυτά κάποιοι υποστηρίζουν το ένα απο τα δύο με σθένος.
Ποια είναι η δική σας άποψη και γιατί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής



Θεωρητικά...
Σύμφωνα με την Οικονομία, οι ανάγκες έχουν τρεις ιδιότητες, την Εξέλιξη, τον Πολλαπλασιασμό και τον Κορεσμό.
- Ο όρος εξέλιξη αναφέρεται στη διαφοροποίηση των αγαθών που υπάρχουν για την ικανοποίηση μιας ανάγκης.
- Πολλαπλασιασμός των αναγκών σημαίνει δημιουργία νέων αναγκών.
Βασικοί λόγοι που συντελούν στον πολλαπλασιασμό και την εξέλιξη των αναγκών είναι η Τεχνολογία, η Μίμηση των ανθρώπων, η Συνήθεια και η Διαφήμιση.
- Κορεσμός μιας ανάγκης συνοπτικά σημαίνει ότι μετά την ικανοποίησή της, μια ανάγκη χάνει για ένα χρονικό διάστημα την ισχύ της όταν ικανοποιείται (προσωρινός κορεσμός).
Οι καταναλωτές επιδιώκουν τη μέγιστη χρησιμότητα που απολαμβάνουν από την κατανάλωση προϊόντων (δλδ την μέγιστη ικανοποίηση για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα).
Ορισμός του Marketing: Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, το marketing περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού οι οποίες αποβλέπουν στην αναγνώριση των αναγκών των καταναλωτών, στην ανάπτυξη των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών που τις ικανοποιούν και στη δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων ζήτησης οι οποίες θα οδηγήσουν σε επιτυχείς πωλήσεις.
Οι ενέργειες του marketing αποσκοπούν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών μέσω του σχεδιασμού, της παραγωγής και της διάθεσης των προϊόντων ή υπηρεσιών.
Μια από τις μεταβλητές του μίγματος Marketing (Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση) είναι και η Προώθηση των αγαθών που αποσκοπεί στην πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που διατίθεται και στην προσπάθεια να πειστούν οι καταναλωτές ότι αυτό το προϊόν ή αυτή η υπηρεσία είναι η καλύτερη εναλλακτική επιλογή για την ικανοποίηση των αναγκών τους, διαμορφώνοντας ευνοϊκή καταναλωτική συμπεριφορά.
Αυτά από την Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων και την Οικονομία Γ' Λυκείου.
Απ' ότι φαίνεται, κυρίως δημιουργεί νέες ανάγκες αλλά και ικανοποιεί.
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος


Απο όποια πλευρά και να το δω, σαφής απάντηση δεν υπάρχει. Το μαρκετινκ δεν ικανοποιεί μόνο ανάγκες, ούτε δημιουργεί μόνο ανάγκες.
Παρ' όλ' αυτά κάποιοι υποστηρίζουν το ένα απο τα δύο με σθένος.
Ποια είναι η δική σας άποψη και γιατί;
Ικανοποιεί τις ανάγκες του αφεντικού και δημιουργεί ανάγκες στον πελάτη

Αλλά πιστεύω ότι ως επί το πλείστον δημιουργεί κι όχι ικανοποιεί (αν και δεν έχω διαβάσει επί του θέματος πράγμα που μάλλον θα μου καταλογηστεί σε σχέση με την απάντηση μου

Το γιατί....
Γιατί αν δεν δημιουργούσε ανάγκες δεν θα μπορούσε να πληρωθεί η υπηρεσία του μάρκετινγκ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


[SIZE=-1]- Charles Revson
[/SIZE] Σαφως και δημιουργει περισσοτερες απο οσες καλυπτει. Το πολυ κακο ειναι οτι δημιουργει πολυ περισσοτερες απο οσες καλυπτει ! [SIZE=-1][/SIZE]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Μετα σιγα σιγα την καναμε πιο ευρεια την εννοια και αναφερομαστε σε πραγματα που μας κανουν την ζωη πιο ανετη.
Μετα πιο ομορφη.
Μετα πιο χλιδατη.
Καπου αναμεσα βγηκε κε η εκφραση "πλασματικες αναγκες" για να προσπαθησει να διαχωρησει πότε αρχιζουμε να το παρακανωουμε. Ομως κατι τετοιο ειναι υποκειμενικο και ο καθενας βαφτιζει "απαραιτητα" διάφορα πραγματα, γιατι απλά ετσι τον συμφερει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;
Εχει απαντησει ο πετρος..
και το εχει θεσει πολυ καλα

χαιρομαι που διαβαζω τοσες πολλες αποψεις, και μαλιστα αρκετα διαφορετικες η μια απο την αλλη

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


Ικανοποιεί τις ανάγκες του αφεντικού και δημιουργεί ανάγκες στον πελάτη
Αλλά πιστεύω ότι ως επί το πλείστον δημιουργεί κι όχι ικανοποιεί (αν και δεν έχω διαβάσει επί του θέματος πράγμα που μάλλον θα μου καταλογηστεί σε σχέση με την απάντηση μου)
Το γιατί....
Γιατί αν δεν δημιουργούσε ανάγκες δεν θα μπορούσε να πληρωθεί η υπηρεσία του μάρκετινγκ...
δε θα συμφωνησω απολυτα σε αυτο, αν και εχεις ενα δικιο: --> ξερετε τι ποσο απο την τιμη του προιοντος που αγοραζετε στη λιανικη, ειναι αυτο που παει στο Marketing? "μολις" το μισο! απιστευτο?

αν ελεγαν αποδεδειγμενα ψεμματα καλο μου, με αναλυσεις, μετρησεις και δε ξερω γω τι αλλο, θα τους ειχαν κατεδαφισει οι ανταγωνιστες. ειναι ηθικο ζητημα (και τα ηθικα στις μεγαλες εταιριες, τα οποια αφορουν διαφημιση και ταμπελες στο προιον) εξεταζονται πολυ προσεκτικα..Κι εγώ τείνω προς το ότι δημιουργεί. Δεν πιστεύω ότι όντως χρειαζόμαστε τα 20 διαφορετικά είδη σαμπουάν (για σούπερ έξτρα διαμαντένια λάμψη). Επίσης πιστεύω (χωρίς να μπορώ να το αποδείξω) ότι σε πολλές περιπτώσεις πχ αντιρυτιδικές κρέμες ή μαγικά προϊόντα αδυνατίσματος λένε ψέμματα
παρολαυτα συμφωνω μαζι σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


αλλα μην κολλας στη λεξη βρε, υπαρχουν πολλοι που πρεπει να ελεγχουν. δεν ειναι αυτο το θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σιγουρα οι εταιριες κανουν οτι μπορουν, εκτός ομως απο το να καψουν το βασικ "χαρτι" τους , πανω στο οποιο στηριζονται ολοι παρεα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


υπαρχουν κι αλλοι που ελεγχουν

αλλα οπως ειπα, σα να ξεφευγομεν ελαφρως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Ξεφευγομεν λες ; Θα το σκεφτω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος


Κάθε ανθρώπινη ανάγκη είναι και ένας περιορισμός( ή απουσία) της προσωπικής ή συλλογικής ελευθερίας των ανθρώπων. Εμπειρικά, η ανάγκη φυτρώνει εκεί όπου συχνάζουν οι ανικανοποίητες- προσωρινά ή παρατεταμένα- επιθυμίες. Το μόνο έδαφος, όπου με τίποτε δεν ευδοκιμεί η ανάγκη ως τέτοια, είναι η ευδαιμονία. Εκεί, δεν έχει πέραση ούτε και το Μάρκετινγκ!Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Έτσι όπως παρουσιάζεις τις ανάγκες είναι σαν να είναι κάτι αρνητικό. Όμως μην ξεχνάμε ότι οι ανάγκες είναι που οδηγούν τον άνθρωπο σε ένα καλύτερο επίπεδο ζωής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος


@Νωευς,
Έτσι όπως παρουσιάζεις τις ανάγκες είναι σαν να είναι κάτι αρνητικό. Όμως μην ξεχνάμε ότι οι ανάγκες είναι που οδηγούν τον άνθρωπο σε ένα καλύτερο επίπεδο ζωής.
περίπου....
γιατί τελικά κάποια στιγμή φτάνεις να δουλεύεις απ το πρωι ως το βραδυ για να καλύψεις τις "ανάγκες" που σου δημιουργήθηκαν επειδή ήθελες ενα καλύτερο επίπεδο ζωής
Και τελικά... μόνο καλύτερο επιπεδο ζωής δεν εχεις γιατί απλά δουλεύεις συνεχώς
Είναι ένας φαυλος κύκλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Niyia
Διάσημο μέλος


Τι ορίζουμε σαν ανάγκη; Μόνο αυτά που μας βοηθούν στην επιβίωση;
[FONT="]Δεν υπάρχει μία κ μόνο ανάγκη για να ορίσουμε. Ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες. Κ για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε αν το ΜΚΤ (=Marketing) μας ικανοποιεί ή μας δημιουργεί τις ανάγκες θα πρέπει να γνωρίζουμε καταρχήν ποιες είναι αυτές οι ανάγκες μας κ έως ποιο σημείο τις έχουμε ικανοποιήσει.
Μία από τις γνωστότερες θεωρίες σχετικές με την ιεράρχιση των αναγκών είναι αυτή του [/FONT]Abraham_Maslow (1908-1970), ευρύτερα γνωστή κ ως Πυραμίδα του Maslow ή αλλιώς Πυραμίδα των Αναγκών.
Σύμφωνα με τον A. Maslow, μόνο οι ανάγκες που δεν έχουν ικανοποιηθεί είναι παράγοντες υποκίνησης. Τις ανάγκες αυτές τις ιεράρχησε σε πέντε κατηγορίες:

Ξεκινώντας από κάτω προς τα πάνω :
- Οι φυσιολογικές ανάγκες οι οποίες είναι οι βασικές ανάγκες που έχει ο άνθρωπος, όπως για παράδειγμα την ανάγκη για αέρα, τροφή, ύπνο κ.λ.π.
- Οι ανάγκες ασφάλειας που αφορούν τις ανάγκες που έχουμε για ένα σπίτι, για να προστατεύουμε το σώμα μας από διάφορες επιθέσεις, να είμαστε υγιείς, να έχουμε μια ψυχολογική προστασία.
- [FONT="]Οι ανάγκες κοινωνικής αποδοχής οι οποίες έχουν σχέση με την ανάγκη να έχουμε ένα κύρος στην κοινωνία, έναν κύκλο που να μας αγαπά και να μας αποδέχεται, μέσα στον οποίο αισθανόμαστε καλά. [/FONT]
- [FONT="]Οι ανάγκες αυτό - εκτίμησης τις οποίες ο άνθρωπος έχει ανάγκη να παίρνει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή, να βασίζεται στα πόδια του και να έχει δικές του ιδέες και πιστεύω, κ[/FONT]
- [FONT="]Οι τελευταίες ανάγκες στην πυραμίδα είναι οι ανάγκες αυτοπραγμάτωσης. Οι ανάγκες αυτές περικλείουν την επιθυμία να εκπληρώσει ο άνθρωπος δυναμικά όλα αυτά που μπορεί να είναι, να γίνεται πιο ολοκληρωμένος, πιο «γεμάτος». Για να είναι κάποιος αυτοπραγματωμένος, χρειάζεται να έχει τις κάτω ανάγκες τακτοποιημένες. Υπολόγισε ότι το 2% του κόσμου είναι πραγματικά αυτό-πραγματωμένο.[/FONT]
Ο Maslow υποστήριξε ότι ο βαθμός παρακίνησης του ανθρώπου επηρεάζεται από τον βαθμό μη ικανοποίησης των αναγκών, και ότι παρακινητικές είναι οι ανάγκες όταν δεν ικανοποιούνται. Άρα, κριτήριο υποκίνησης είναι η ανικανοποίητη ανάγκη.
Σύμφωνα με τον Μaslow, η απόλυτη ικανοποίηση των αναγκών δεν υπάρχει και σε έναν μέσο άνθρωπο ικανοποιούνται κατά 85% οι φυσιολογικές του ανάγκες, 70% οι ανάγκες για ασφάλεια, 50% οι κοινωνικές ανάγκες, κατά 40% η ανάγκη για αυτοεκτίμηση και κατά 10% οι ανάγκες για αυτοολοκλήρωση. Στην ιεραρχική αυτή δομή δεν μπορείς να παρακινήσεις μια ανάγκη αν δεν έχει καλυφθεί σε μεγάλο ποσοστό η προηγούμενη.
Πηγή
Κάθε ανθρώπινη ανάγκη είναι και ένας περιορισμός( ή απουσία) της προσωπικής ή συλλογικής ελευθερίας των ανθρώπων. Εμπειρικά, η ανάγκη φυτρώνει εκεί όπου συχνάζουν οι ανικανοποίητες- προσωρινά ή παρατεταμένα- επιθυμίες. Το μόνο έδαφος, όπου με τίποτε δεν ευδοκιμεί η ανάγκη ως τέτοια, είναι η ευδαιμονία. Εκεί, δεν έχει πέραση ούτε και το Μάρκετινγκ!
Δεν κατάλαβα τίποτα.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.