Sport αυτοκίνητα

μαριακι

Νεοφερμένος

Η μαριακι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Κάνω μια εργασία για τη Mustang του 2009 και θέλω να ερμεινεύσω το ιδεολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσεται...βασίκα ότι και να μου πείτε είναι δεκτό με χαρά γιατί με βοηθάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Γιατί άραγε αυτή η φυγή προς τα εμπρός;
Δεν είναι φυγή φίλε Δεσμώτη, τουλάχιστον όχι για όλους! Κίνηση είναι, "βιασμός" του χώρου....;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
ε muscle car με ρετρο χροιες.

επιστροφη στις ριζες με συγχρωνη ασφαλια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Δεσμωτη, ...νταξει...μαλλον πηρες κι εσυ φόρα για να ξεφυγεις απο ...το θεμα :P

Σπορ αυτοκινητο δεν παιρνει καποιος για να παει πιο γρηγορα σε ενα προορισμο, αλλά για την απολαυση της οδηγησης.

Λοιπον η Mustang...



Eπισης το μοντελο μεχρι 2008 χρησημοποιειται στην νεα σειρα Knight Rider αν σε ενδιαφερει..

Tι ακριβως χρειαζεσαι για την εργασια ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
Tι ακριβως χρειαζεσαι για την εργασια ;

Θέλω να ακούσω τη γνώμη σας για τη σπορ οδήγιση και τα γρήγορα αυτοκίνητα! Είναι πολύ σιμαντικο για μένα διότι κάνω μία εργασία και θέλω να ακούσω πώς αισθάνεται ο κόσμος για τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα, τη χρησιμότητα τους και τα ψυχικά και συναισθηματικά αποτελέσματα όλων των παραπάνω στον οδηγο και το περιβάλλον του. Η βοήθεια σας θα μου είναι πολυτιμη!

Κάνω μια εργασία για τη Mustang του 2009 και θέλω να ερμεινεύσω το ιδεολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσεται...βασίκα ότι και να μου πείτε είναι δεκτό με χαρά γιατί με βοηθάει.

Μα ειπε η κοπελα...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
πώς αισθάνεται ο κόσμος για τα ακριβά σπορ αυτοκίνητα : αισθανομαι ερωτευμενος, αλλά επιλεκτικος. Δινουν μια απολαυση ηχητικη, οδηγικη, και πως εχεις στα χερια σου ενα μηχανημα που ειναι αποτελεσμα καποιων επιστημων, και εφαρμογη της ανθρωπινης γνωσης φαντασιας και τεχνης.

τη χρησιμότητα τους
:
το χαιδευεις, το πιανεις, μπαινεις μεσα του ... :P
Ε τα παραπανω βασικα : οδηγικη απολαυση, ταχυτητα, ομορφια.

τα ψυχικά και συναισθηματικά αποτελέσματα όλων των παραπάνω στον οδηγο και το περιβάλλον του : χμ...ευχαριστηση βασικα....και για οσους ασχολουνται και με την βελτιωση (καγκουρες εξαιρουνται ρητα), επιπλεον ευχαριστηση και χομπυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δεσμώτης

Περιβόητο μέλος

Ο Δεσμώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
Δεσμωτη, ...νταξει...μαλλον πηρες κι εσυ φόρα για να ξεφυγεις απο ...το θεμα :P

Λοοοοοοοοοολ

Ναι αλλά όχι καβάλα σε τζαπανίζ καρ. :D
Φόρα από φυσικού μου.
Το θέμα είναι να μην είναι φόρα σε κατηφόρα δίχως φρένα ελεγχμένα.
Έκανα τριπλοτσεκ στα υγρά και τα τακς είναι all new. Άφθαρτα σαν γόμες μεστο σελοφάν. :)

Δεν ξέφυγα καθόλου.

Τώρα θα ξεφύγω. Μα το τώρα, τώρα είναι. Όχι πριν. Ακόμη κι αν το πριν είναι τώρα που το έγραψα που έγινε πριν αυτομάτως. (η στιγμή που ποτέ δε πιάνεται, μάτια μου κατά Σπανουδάκη ;))

Μία εκ των ερωτήσεων του Μαρακίου ήταν και η ακόλουθη:
"πως αισθάνεται ο κόσμος για τα ακριβά σπορ cars".

Τι άλλο από το να αισθάνομαι μην έχοντας μαζντικό, μπορώ να γράψω;
Αν η οπτική μου γωνία διαφέρει από τη δική σου, σημαίνει εξ'ανάγκης ότι ξέφυγα, μωρό μου; Αν το σκεπτικό μου σου μοιάζει παράταιρο αυτό με καθιστά περιαλγή. :(

Έστω πάντως, ότι ισχύει η γωνία Gwvia01.JPG η ορισμένη από τις δύο ημιευθείες "σκεπτικά" L-Οχ, D-Οψ.

Έστω Ο, το Μαράκι.

Το γραμμοσκιασμένο υποσύνολο είναι ο κενός χώρος που χωρίζει τα σκεπτικά μας.
Το βλέπεις; :)

Σπορ αυτοκινητο δεν παιρνει καποιος για να παει πιο γρηγορα σε ενα προορισμο, αλλά για την απολαυση της οδηγησης.

Η οδήγηση απολαμβάνεται σαφώς καλύτερα από ένα ψηλό όσο κι αγέρωχο τέσσερις τέσσερις δεκάξι τζιπ.
Το ζητούμενο στο σπορ αμάξι (και αναλόγως στις supersport μηχανές) είναι η ταχύτητα.
Αν δεν είσαι λάτρης της ταχύτητας δε βλέπω γιατί να απολαύσεις περισσότερο την οδήγηση μέσα σε αυτό από ότι σ'ένα λάντα ή το κατσαριδάκι αγάπη μου.

Αν δε, το πήρες και πας σαν κυρία τότε μπορεί και να έχεις chinese-syndrom. :P

Αλλά ας αποφύγω τις γενικεύσεις (που ήδη έκανα, λολ):

Εγώ σπορ αυτοκίνητο θα αγόραζα αν:
1. ο παράς φυσούσε ή
2. αν οδηγούσα και σκεφτόμουν ότι στην ίδια ταχύτητα έτρεμε το σασί από το φιατάκι του πατερούλη ή
3. είχα good taste (:P) γιατί γεγονός είναι ότι μόνο σπορ αμάξι ταιριάζει στη μουράκλα μου. Τα άλλα όλα μου φαίνονται πολύ τετραγωνισμένα. Σαν ψυγεία με ρόδες. :worry:

Βέβαια είναι και το απαράμιλλο στυλ που βάζει φωτιά στη καρδιά. Αν εννοείς αυτό, απόλαυση.

Όχι μόνο οι τελικές. Αλλά ειναι τα πιο ασύμφορα αμάξια. Δυστυχώς το στυλ, η ποιότητα και το καλό γούστο τιμωρούνται με φοροσυντελεστές διάρροιας :redface: (ελλάς τα μεγαλεία σου τα έγραψες στα τρία σου :().

Λοιπον η Mustang...

Ωραίο να βλέπεις σε galleries αυτό που ποτέ δε θα'χεις. :redface:

Μοιάζει με τη "μανία" των ανθρώπων να πάνε άφραγκοι σε μαγαζιά και πανηγύρια για να χαζέψουν, λέει...

Σαν τους σκύλους που είναι δεμένοι στο πάσσαλο και γλύφονται κοιτώντας τα μπριζολίδια στο τραπέζι της βεράντας. (παρομοίωση της παρομοίωσης. Το ξεχείλωσα αλλά είναι ακόμα ζωντανό. Κουνιέται!)

Και μη μου πεις για πεντχάους και NG. :P
Έχουν άλλη λειτουργικότητα.
Το ένα σε απαλάσσει από στρες και τοξίνες :redface:
Το άλλο φέρνει τον γατόπαρδο στο οπτικό σου νεύρο.
Που να τρέχεις στη Κένυα; ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
εχεις στα χερια σου ενα μηχανημα που ειναι αποτελεσμα καποιων επιστημων, και εφαρμογη της ανθρωπινης γνωσης φαντασιας και τεχνης.

ολα αυτα ειναι το μαστανγκ?:P μια φεραρι παει στο διαολο, αλλα το μαστανγκ?

seriouslah? χωρις ανεξαρτητη πισω αναρτηση?:P fo real?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
epote : οχι βρε τα ειπα γενικα αυτα, οχι για τη mustang που δε στριβει :)

Η οδήγηση απολαμβάνεται σαφώς καλύτερα από ένα ψηλό όσο κι αγέρωχο τέσσερις τέσσερις δεκάξι τζιπ.
Μιλαγε για την σπορ οδηγηση, Η οποια ειναι ασυμβατη με ψηλο ογκωδες βαρυ τζιπ (αντε να δεχτω την cayenne επειδη ειναι καλη, οχι οτι μαρεσει).

Το ζητούμενο στο σπορ αμάξι (και αναλόγως στις supersport μηχανές) είναι η ταχύτητα.Αν δεν είσαι λάτρης της ταχύτητας δε βλέπω γιατί να απολαύσεις περισσότερο την οδήγηση μέσα σε αυτό από ότι σ'ένα λάντα ή το κατσαριδάκι αγάπη μου.
Δεν ειναι μονο η ταχυτητα. Ειναι και το handling, ο ηχος, η ενεργητικη ασφαλεια, τα παιχνιδια, η σταθεροτητα, η αισθηση σιγουριας που εχεις σε περισσοτερες περιπτωσεις..και γενικα η απολαυση που ανεφερες. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kalypso

Περιβόητο μέλος

Η lily allen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Μονακό (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.

τα ψυχικά και συναισθηματικά αποτελέσματα όλων των παραπάνω στον οδηγο και το περιβάλλον του : χμ...ευχαριστηση βασικα....και για οσους ασχολουνται και με την βελτιωση (καγκουρες εξαιρουνται ρητα), επιπλεον ευχαριστηση και χομπυ.

Όταν λες βελτίωση...;
Γιατί εγώ μόνο τους τύπους με τις αεροτομές και τα μπλε φώτα στο κάτω μέρος (JK...) έχω υπόψην
. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Idril

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Idril αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 1,435 μηνύματα.
Οι σοβαρές βελτιώσεις γίνονται στο εσωτερικό του αυτοκινητου για βελτίωση των επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς του, οι καγκούρικες γίνονται στο εξωτερικό για επιβεβαίωση του κάλου στον εγκέφαλο του κατόχου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

borat

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,323 μηνύματα.
Aίσθηση προς τα ακριβά (και σπορ) αυτοκίνητα: Προσωπικά, δε βάζω στην ίδια σακούλα το σπορ και το ακριβό, μπορείς να βρεις απίστευτα γρήγορα και σπορ οχήματα με τιμή κάτω των 50000 ευρώ (caterham, ariel, lotus και άλλα), αλλά λόγω της φύσης της ερώτησης και από την αρσενική οπτική μου θα απαντήσω για τα ακριβά και σπορ οχήματα (και μηχανές και αυτοκίνητα). Το να έχεις ένα state of the art όχημα με δυνατές επιταχύνσεις, σφιχτή και σπορτίφ οδική συμπεριφορά και "παιχνιδιάρικο" χαρακτήρα, πέραν από τη συγκλονιστική εμπειρία που σου δίνει, είναι και ένα status symbol της προσωπικότητας σου (όσο και αν δε μου πολυαρέσει σα λογική αυτό).

Με λίγα λόγια, πουκάμισα έχει και το glou, και μάλιστα καλά, αλλά σα τα lacoste δεν είναι, όσο και αν τα δύο κάνουν την ίδια δουλειά.


Χρησιμότητα: είναι απλά ένα ναρκωτικό ανδρεναλίνης, είναι ένα μέσο για να ξεσκάσεις (και ενίοτε να ξεσπάσεις).

Συναισθήματα: Ικανοποίηση, διασκέδαση.


πς: σοβαρά, mustang; Γιατί, οι αμερικάνοι ούτε σε αυτό δεν έχουν στυλ, υπερβολικοί όπως πάντα (ας το κάνουμε να πάει με 350 χλμ/ώρα, δε μας νοιάζει και αν δε στρίβει...).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Οι σοβαρές βελτιώσεις γίνονται στο εσωτερικό του αυτοκινητου για βελτίωση των επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς του, οι καγκούρικες γίνονται στο εξωτερικό για επιβεβαίωση του κάλου στον εγκέφαλο του κατόχου.

Αλληλένδετα είναι αυτά, αν αυξήσεις την ιπποδύναμη και την ροπή του κινητήρα χωρίς τις αντίστοιχες αλλαγές στους τροχούς, όχι μόνο δεν θα περάσει η δύναμη στο δρόμο αλλά θα κάνεις το όχημα άκρως επικίνδυνο!
Επίσης μια "φτερούγα" πίσω και αεροτομή μπροστά, δημιουργούν αρνητική άντωση, απαραίτητη
για την ευστάθεια, που με τις αντίστοιχες βελτιώσεις σε αμορτισέρ-ελατήρια και ίσως στην γενικότερη γεωμετρία του συστήματος, ανάλογα τι επιδιώκεις θα προσδώσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στο "πακέτο" οδική συμπεριφορά!
Κάποιοι...αεραγωγοί πιθανόν να μοιάζουν καγκούρικοι αλλά προσφέρουν καλύτερη ψύξη στο σύστημα πέδησης, που έχουμε βελτιώσει....
Η εξαγωγή, δεν είναι δυνατόν να καταλήγει σαν σωλήνα μισής ίντσας του δίκτυου της....ΕΥΔΑΠ αν έχει αλλαχτεί το όλο σύστημα της απο την πολλαπλή! Θα μοιάζει με μπουρί θες δεν θες....

Συμπερασματικά, οι εξωτερικές βελτιώσεις δεν γίνονται για τα μάτια του κόσμου αλλά επί της
ουσίας και πίστεψε με, κάποιοι γνωρίζουν στά πρώτα 10'' αν ισχύει αυτό! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Idril

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Idril αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 1,435 μηνύματα.
Σωστά. Aλλωστε ποιος θα μπορούσε να αμφισβητήσει το ποσο απαραίτητα είναι για τις αυξημένες επιδόσεις τα neon, οι καθρέφτες χρωμίου, τα vinyls στα πλαγια, τα φυμέ τζαμια και τα ηχοσυστήματα που ακούγονται πιο δυνατά έξω παρα μέσα στο αυτοκίνητο? Kι αυτά βελτιώσεις τα βαφτίζουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Σωστά. Aλλωστε ποιος θα μπορούσε να αμφισβητήσει το ποσο απαραίτητα είναι για τις αυξημένες επιδόσεις τα neon, οι καθρέφτες χρωμίου, οι μάσκες στα πλαγια και στα τζαμια και τα ηχοσυστήματα που ακούγονται πιο δυνατά έξω παρα μέσα στο αυτοκίνητο? Kι αυτά βελτιώσεις τα βαφτίζουν...

Τα "νεον" τα εργοστασιακά η έστω από καταξιωμένους κατασκευαστές βελτιώνουν το οπτικό πεδίο του οδηγού, γιατί όπως καταλαβαίνεις, όσο πιο...γρήγορα πας, τόσο καλύτερα πρέπει να βλέπεις!
Οι καθρέφτες με αεροδυναμικό σχήμα δεν είναι για....μόστρα (τους νίκελ του πουλάνε στα...βενζινάδικα)
Μάσκες (?) στα πλάγια, αν εννοείς τα φουσκωμένα φτερά, είναι αναγκαία για να μη μοιάζει με ...
τρακτέρ το αυτοκίνητο, αφού κάπως πρέπει να καλύπτονται τα...275/40/19 ...πχ :)

Το ηχοσύστημα, σαφώς και δεν έχει άμεση σχέση με επιδόσεις και οδική αλλά έχει με την ψυχολογία του....χειριστή!
Πολύ σημαντικό, αν με...εννοείς!

Μόλις πρόσεξα :P ότι έκανες εδιτ αλλά "αφήνω" τα περί....πλαινών μασκών, δεν είναι εκ των ουκ των άνευ...Φυσικά και οι δράκοι με τις φλόγες είναι κιτσαρία δεν το συζητάμε αυτό!

Τα φυμέ τζάμια, φροντίζουν για την ανάκλαση των ηλιακών ακτίνων, οι οποίες ως γνωστον αν εισχωρίσουν εγκλωβιζονται με αποτέλεσμα ν ανέβει η θερμοκρασία στην καμπίνα και ο οδηγός να....ιδρώνει και να γλυστράει το τιμόνι στα χέρια του! Ο κλιματισμός "κόβει" πολύ, δεν....ενδείκνυται! :P

Για να κλείσουμε την "παρένθεση" ουσιαστικά δεν διαφωνούμε, απλά είναι θέμα
ουσίας η βιτρίνας! Με λίγο....εξάσκηση το αντιλαμβάνεται κάποιος εύκολα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Μια και το πιασαμε (αν και δεν ειναι και ακριβως εκτος θεματος) :

Αεροτομες,προφυλακτηρες,ποδιές και λοιπα κλαμπατσίμπαλα : καγκουριά. διότι η αντωση που κερδιζεις ειναι ελαχιστη και μονο σε πολυ υψηλες ταχυτητες.

Αεραγωγοι για ψυξη φρενων : καγκουρια. Διοτι ενα σωρο αυτοκκινητα εχουν βελτιωμενα φρενα που αντεχουν σε υψηλες θερμοκρασιες....τις οποιες θα φτασεις μονο σε πιστα (αντε το πολυ πολυ και σε καμια καταβαση βουνου). Εχει νομημα για αγωνες ομως.

Αποληξη εξατμισης : απο ενα σημειο και μετα ==> καγκουριά. Το ιδιο και οι διπλες/τετραπλες. Διότι σημασια εχει η διαμετρος ολοκληρης της εξατμισης απο τον κινητηρα (downpipe). Ε στην συντριπτικη πλειοψηφια βελτιωμενων αυτοκινητων, η αποληξη της εξατμισης ειναι μεγαλύτερη (οσο μεγαλυτερη τοσο πιο καγκουρικο) απο την υπολοιπη εξατμιση. Πχ ενα συχνο νουμερο μια εξατμισης μεγαλης διαμετρου ειναι 70 ή 76 mm, και αυτοι βαζουν αποληξεις 100mm. Ενω υπαρχουν σε πολλα μεγεθη.

"νεον" : νομιζω daemon, η idril εννοει τα φωτα νεον που βαζουν για μοστρα, οχι τα φαναρια με ξένον (xenon) που υπαρχουν και εργοστασιακα και προσφερουν πολυ καλυτερο φως και ορατοτητα.

καθρεφτες νικελ : επειδη τους πουλανε στα βενζιναδικα, δεν ειναι για μοστρα ; :hmm:Ποια η χρησημοτητα τους ; Να κοβουν 0.0005% απο τον αεροδυναμικο συντελεστη ;

Μάσκες (?) στα πλάγια, αν εννοείς τα φουσκωμένα φτερά, είναι αναγκαία για να μη μοιάζει με ...τρακτέρ το αυτοκίνητο, αφού κάπως πρέπει να καλύπτονται τα...275/40/19 ...πχ :)
Εχεις ενα δικιο...Απο την αλλη 275 λαστιχο εχουν κατι supercars και αυτο πισω μονο.

Στα υπολοιπα συμφωνω. :)

Για τη μουσικη επισης συμφωνω σε μια αναβαθμιση αν μας αρεσει ο καλος ηχος, εκτος απο οταν το παρακανουν και βαζουν και αθλια μουσικη.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kalypso

Περιβόητο μέλος

Η lily allen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Μονακό (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.

Ξέρω ότι είμαι οφφτόπικ και σορρυζ :redface:
αλλά αναρωτιέμαι ποιος μηχανικός δέχτηκε να φτιάξει αυτό το έκτρωμα;! (και ποιος θα το κυκλοφορούσε;!)
Τα ηχεία είναι λες και φύτρωσαν, ιχ :X
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Ε εβαλα κατι ακραιο επιτηδες. Και πανω απο 1 ηχειο να εχει μια πορτα αυτοκινητου, για μενα ειναι υπερβολη. Να βαλεις ακριβό ηχειο, το δεχομαι. Κι ας ειναι και αρκετα ακριβο. Αλλα να το κανεις το αμαξι τσιρκο, οχι. Το ιδιο ισχυει και για το χωρο αποσκευων που τον γεμιζουν subwoofers και ενισχυτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_daemon_

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,537 μηνύματα.
Όταν η πίσω αεροτομή σηκώνεται αυτόματα πολύ πριν η ταχύτητα του οχήματος φτάσει τα 100 km/h, ρυθμισμένη έτσι από το εργοστάσιο κατασκευής και μετά από εξαντλητικές δοκιμές και προσομοιώσεις σε υπερσύγχρονες αεροδυναμικές σήραγγες, δεν είναι ούτε περιττή ενέργεια αλλά ούτε και η ταχύτητα μεγάλη!
Φαντάσου λοιπόν τι δυνάμεις αναπτύσονται, που βοηθάνε στο μη ελάφρωμα του πίσω μέρους, με τις απρόβλεπτες συνέπειες που θα είχε κάτι τέτοιο σε ταχύτητες γύρω στα 160 πχ σε μια απότομη αλλαγή πορείας, που είναι μια ταχύτητα που ακόμη και τα....atos πιάνουν εύκολα, για να μην αναφέρω τα 200+....που "έρχονται" αβίαστα στα φτιαγμένα και...συνεχίζουν ανάλογα το πως και το που!;)

Σχετικά με τα φρένα, σωστό αυτό που λες αλλά νομίζω κάποιος που μπαίνει στην όλη διαδικασία, το κάνει γιατί του....χρειάζεται και όχι για να φρενάρει στο σταμάτα-ξεκίνα της ...σταδίου σε ώρα αιχμής! Εκτός κι αν ανήκει στην κατηγορία... "βάφω τις δαγκάνες κίτρινες-το χρώμα που μισούσες" :P που θα ξεβάψουν στο μήνα πάνω!

Σαφώς και η απόληξη (μόνο) είναι καγκουριά, ήμουν σαφέστατος και αναφέρθηκα στό όλο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων!Η διάμετρος ειναι ανάλογη πολλών παραμέτρων και δεν νομίζω ότι είμαστε σε θέση να την καθορίσουμε στο φόρουμ! Πάντως σαν σωλήνα της μισής ίντσας σίγουρα δεν είναι!

Σχετικά με το neon έχεις δικιο, το παρερμήνευσα, δεν τίθεται καν θέμα!
Αλλά ποιός βάζει...neon από κάτω; Στην ταινία φαστ τοκιο, ίσως....:D

Όπως κάθε εξωτερικό εξάρτημα στο όχημα επιδρά αρνητικά στο θέμα αεροδυναμική, έτσι και οι καθρέφτες! Συνήθως οι....."νικελέ' όπως τους χαρακτήρισε κοροιδευτικά και δικαίως η idril είναι σχεδιασμένοι από ....εταιρίες ειδών υγιεινής!
Αναφέρθηκα σε σωστά σχεδιασμένους που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη η αντίσταση που μειώνουν!

Η βελτίωση, γενικά και ειδικά είναι πολύ εξιδεικευμένη υπόθεση και κοστίζει!
Θέλει τρέξιμο, ψάξιμο, μεράκι και εμπιστοσύνη στον βελτιωτή!
Προσωπικά δεν έχω μπεί ποτέ στην διαδικασία, γιατι με καλύπτει πάντα η "έτοιμη" λύση από τη...."μαμά" αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητο του είναι....κάγκουρας! Αρκεί να έχει επίγνωση του τι κάνει βασικά και ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!

α! σχετικά με τα λάστιχα, να μην το ξεχάσω, σου φαίνονται πολύ..φαρδια τα 275; Μα καθόμαστε και συζητάμε για ξεχωριστά αυτοκίνητα, να μην αποδίδουν πάνω απο 300 hp; Τι να φοράνε τα καημένα, σαν τα λάστιχα απο το καροτσάκι που βγάζει βόλτα το μωρό η μαμά!
Παρεμπιμπτόντως εγώ φοράω 245 μπροστά αλλά έτσι που αντέδρασες διστάζω να σου αναφέρω την διάσταση των πίσω τροχών, μην έχουμε....δράματα!:P

Καλυψώ, αυτά τα εκτρώματα συνήθως κατασκευάζονται για διαφημιστικούς λόγους!
Εκτός κι αν υπάρχει περίπτωση βαριάς....κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης με μη αναστρέψιμες
βλάβες! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.

Α εμένα μ αρέσει..
Για τους γύφτους που γυρνούν με την πραμάτια τους είναι ό,τι πρέπει
"Εδώ τα καλά καρπούζαααα" τώρα και stereo
:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top