Systemgraph εναντίον καταναλωτή

gademis

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. . Έχει γράψει 1,331 μηνύματα.
https://www.protothema.gr/technology/article/?aid=97429 (δείτε και τα εκεί links) και https://www.twitlonger.com/show/7pvb8f

Εν ολίγοις:
Τύπος πάει και παίρνει 27ιντζο iMac απο το public και του κάνει το κλασσικό απ ότι καταλαβαίνω πρόβλημα με τις σκιές. Στο public τον παραπέμπουν στη systemgraph ως εξουσιοδοτημένο service. Η systemgraph επισκευάζει αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Όταν βλέπει οτι δέ φτιάχνει το πρόβλημα δεν αλλάζει το μηχάνημα αλλά ξαναστέλνει τον τύπο στο public. Ο τύπος τα παίρνει, τους ξαναξεχέζει (έχει ξεχέσει διάφορους κατα τη διάρκεια της περιπέτιάς του ο καημένος) και παίρνει σβάρνα fora και Blogs και λέει τον πόνο του. Κλασσικά πράγματα μέχρι εδω.
Εδώ όμως στραβώνει το πράγμα, η systemgraph τον μηνύει (φήμες λένε για 200.000 euro) επειδή της έκανε δυσφήμηση.
Εκτός από το αν έχει δίκιο (που εξαρτάται αρκετά από το τι είπε ο τύπος ακριβώς) μου φαίνεται αδιανόητα κακή ιδέα αυτό που έκανε η systemgraph. Ακόμα και να κερδίσει, αν το "ήξερα ένα τύπο που πήρε mac, ήταν ελαττωματικό και δεν του το έφτιαχναν" είναι μία φορά κακό, το "ήξερα ένα τύπο που πήρε mac ήταν ελαττωματικό και του πήραν το σπίτι" που θα βγει θα είναι τρεις χειρότερο.
Πράγματι υπάρχει ένα θέμα γιατί δεν πούλησε το pc η systemgraph (το public που έφταιγε αρχικά τη γλύτωσε πολύ φτηνα) αλλά ήταν μάλλον λάθος η μήνυση IMO.
 

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,082 μηνύματα.
Η ιστορία αυτή μπορεί να λήξει πάρα πολύ απλά υπέρ του καταναλωτή.

  1. Συντάσσει e-mail στην ίδια την Apple.
  2. Παραλήπτης: τμήμα πωλήσεων (όχι στο service, αλλά στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ)
  3. Εξηγεί πρόβλημα και τι έκανε με το ελληνικό τμήμα. Επισυνάπτει την όποια αλληλογραφία.
  4. Αναφέρει πόσο είναι ήδη δυσαρεστημένος από το ελληνικό τμήμα και ότι δεν περίμενε τέτοια αντιμετώπιση - αντίθετα, περιμένει καλύτερη εξυπηρέτηση από τα κεντρικά.
  5. Δεν υπάρχει 5. Ως διά μαγείας η Systemgraph θα αποσύρει την μήνυση και θα τον εξυπηρετήσει. :D
 

gademis

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. . Έχει γράψει 1,331 μηνύματα.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις, έφτασε στο slashdot.
 

koum

New member

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 873 μηνύματα.
Ακόμα και να κερδίσει, αν το "ήξερα ένα τύπο που πήρε mac, ήταν ελαττωματικό και δεν του το έφτιαχναν" είναι μία φορά κακό, το "ήξερα ένα τύπο που πήρε mac ήταν ελαττωματικό και του πήραν το σπίτι" που θα βγει θα είναι τρεις χειρότερο.
Ακριβώς αυτό.


Μπορούμε να βρούμε τί κατηγορίες έχει επιρρίψει ο καταναλωτής στην Stemgraph;
Πραγματικά πολύ κακό για το τίποτε για την ίδια την εταιρία, όπως και να 'χει...
 

gademis

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. . Έχει γράψει 1,331 μηνύματα.
Ακριβώς δεν ξέρω, αλλά για συκοφαντική δυσφήμηση είναι. Κυρίως επειδή ανάρτησε και τα έγγραφα. Εδώ είναι το αρχικό post.
Έχει βουίξει το internet δε νομίζω να μας κυνηγήσουν κι εμάς :P
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top