suspiria
Διάσημο μέλος


Μου άρεσε πάρα πολύ η σκηνοθεσία, με ταξίδευε πραγματικά!
Και quote από την ταινία που θα το κρατήσω:
"Ο θάνατος είναι το ταξίδι προς το δέος"
https://suspiria-sankri.blogspot.com/2007/07/bridge-to-terabithia.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Poniro Ksotikouli
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πανέμορφες εικόνες, τέλειες ερμηνείες και χημεία μεταξύ του ζευγαριού, θεά Rachel και απίστευτα πλάνα με το άσπρο φως στο πρόσωπο της

Ψευτοδιανοουμενίστικο σενάριο, χωρίς ιδιαίτερο νόημα, βεβιασμένο τέλος. Μου τη σπάει η λογική "δενβγάζωνόημαοπότεείμαιψαγμένοφίλμ". Δεν θα το ξαναέβλεπα, μάλλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Θα μπορούσες να ζήσεις για πάντα;Από το Cine.gr

Το δέντρο της ζωής

Εβδομάδες πριν ξεκινήσει να γυρίζει την δεύτερη του ταινία, Requiem for a Dream, o Darren μαζί με τον πρωταγωνιστή του, Jared Leto πήγαν να δουν το The Matrix των αδερφών Wachowski. «Bγήκα έξω από την αίθουσα και σκεφτόμουν τι είδους ταινία επιστημονικής φαντασίας μπορούν να φτιάξουν οι άνθρωποι αυτές τις μέρες; Αυτό που έκαναν οι Wachowski είναι να χρησιμοποιήσουν τις καλύτερες ιδέες επιστημονικής φαντασίας του 20ου αιώνα και να δημιουργήσουν ένα πεντανόστιμο σάντουιτς ποπ κουλτούρας το οποίο ο καθένας στον πλανήτη θα θέλει να γευτεί. Ξαφνικά οι ιδέες του συγγραφέα Philip K Dick, δεν είναι πλέον φρέσκες. Κυβερνοπάνκ; Έχει χρησιμοποιηθεί ήδη».

Αναγέννηση
Η Πηγή της Ζωής είναι μια απλή ιστορία αγάπης για την απώλεια και τι αυτή σε διδάσκει» μας λέει ο Aronofsky. «O Thomas αγαπά την Ιzzi τόσο βαθιά που θα έκανε τα πάντα για να την κρατήσει στην ζωή». Ακριβώς την ίδια τακτική ακολούθησε για 6 ολόκληρα χρόνια και ο σκηνοθέτης της ταινίας για να κρατήσει το αγαπημένο του project ζωντανό και να το μεταφέρει τελικά στην μεγάλη οθόνη.

Η παραγωγή τελικά «πάγωσε» για αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι ο Aronofsky να την φέρει ξανά στη ζωή με μικρότερο budget και δύο νέους ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τον Hugh Jackman, και την τότε μέλλουσα γυναίκα του, Rachel Weisz. Σε μια από τις συνεντεύξεις του ο Darren δήλωσε πως το The Fountain αποτελεί το ερωτικό του γράμμα προς την Rachel.
«Άκουγα συνέχεια στα όνειρα μου μια φωνή να μου λέει να συνεχίσω, να βάλω τα δυνατά μου παρόλες τις δυσκολίες και να τελειώσω την ταινία» μας λέει ο Aronofsky. To ίδιο ακριβώς υπενθυμίζει και η Izzi στον Τhomas όταν αυτός βρίσκεται μέσα σε μια διαστημική φούσκα στο μέλλον. Να βάλει ένα τέλος στην ιστορία που έγραψε εκείνη.
«Τίποτα δεν χάθηκε. Είναι το ίδιο φιλμ με πριν. Απλά πηγάζει διαφορετική ενέργεια από αυτό. Είναι ενδιαφέρον γιατί το μεγάλο θέμα της ταινίας είναι η αναγέννηση. Έπρεπε και η ταινία να πεθάνει για να ξαναγεννηθεί».
Τι θα αλλάζατε στην ταινία αν την γυρίζατε με την πρώτη της εκδοχή; Τον Brad Pitt, μας απαντά ειρωνικά ο Aronofsky. Δεν έχει και άδικο. Τελικά η μοίρα έφερε τον Brad Pitt πλάι στην Cate Blanchett, στο φετινό Babel.
Ο τελευταίος άντρας

«Η Izzi είχε πει στον Tommy την ιστορία του αστεριού Xibalba – ότι όταν αυτό ανατιναχθεί, όλες οι ψυχές που βρίσκονται εκεί θα ξαναγεννηθούν. Ο Tom ελπίζει ότι ταξιδεύοντας προς τα εκεί με το Δέντρο, θα μπορέσει να ξαναβρεί την Izzi και να ζήσουν για πάντα μαζί. Ακόμα και στο διάστημα ο Tom προσπαθεί να ξεγελάσει τον θάνατο. Έχουν περάσει σχεδόν 1000 χρόνια και ακόμα δεν έχει καταλάβει το μάθημα που η γυναίκα του προσπαθεί να του μεταδώσει».
«Ο Hugh ήταν αποφασισμένος να μας δώσει ότι χρειαζόταν για να φέρουμε τον Tommy εν ζωή, αλλά για να μπορέσει η ιστορία πραγματικά να επιτύχει, πρέπει το κοινό να πιστέψει ότι ο Tommy και η Izzi αγαπιούνται ολοκληρωτικά» μας δηλώνει ο Aronofsky.
Μαζί, θα ζήσουμε για πάντα

«H Izzi θέλει ο Tommy να βιώσει μαζί της τον θάνατο της», προσθέτει ο Handel. «Θέλει να πεθάνει με τον Tommy παρόντα και όχι απόντα».
Aronofsky– Υπολογιστές: 1-0

Η ταινία χρησιμοποιεί μια αυστηρή παλέτα χρωμάτων όπως το λευκό και το χρυσό. Βλέπουμε χρώματα, αλλά είναι όλα σε πιο γήινους τόνους. «Το δέντρο ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση της ταινίας» μας δηλώνει ο σχεδιαστής James Chinlund. «Το ανθρώπινο μάτι μπορεί να εντοπίσει και την πιο μικρή διαφορά σε μια φυσική κατασκευή, για αυτό πρέπει να φτιαχτεί σωστά» Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα υβρίδιο από αληθινά κομμάτια δέντρων φερμένα από μια λίμνη στο βόρειο Quebec και άλλες τεχνητές γύψινες αναπαραστάσεις στερεωμένες σε ατσάλινο σκελετό.

Για την κατασκευή των οπτικών εφέ του μέλλοντος, η ομάδα των ειδικών εφέ δημιούργησε ένα μοναδικό, οργανικό και διαχρονικό look του διαστήματος χωρίς να χρειάζεται να βασιστεί βαριά στην χρήση εικόνων επεξεργασμένων σε υπολογιστές.Οι εικόνες του διαστήματος δεν είναι τίποτα άλλο από μεγεθυμένες micro-φωτογραφίες χημικών ενώσεων. Αυτό που είναι φανταστικό, είναι το γεγονός ότι οι ουσίες που φωτογραφίζει ο φωτογράφος Peter Parks περιορίζονται σε ένα χώρο ο οποίος δεν ξεπερνά το μέγεθος ενός γραμματόσημου! Κανένα από τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία του διαστήματος δεν προήλθαν από υπολογιστή. Είναι απλά κολάζ πραγματικών φωτογραφιών.
«Αποφασίσουμε να δημιουργήσουμε το look του φιλμ χρησιμοποιώντας περισσότερο την κάμερα ως εργαλείο παρά τους υπολογιστές». τονίζει ο σκηνοθέτης Darren Aronofsky. Σίγουρα χρησιμοποιήθηκαν και πράσινες οθόνες στα γυρίσματα, αλλά το υλικό που αντικατέστησε αυτές στο post production της ταινίας, το γύρισαν όλο οι ίδιοι.
O Darren πιστεύει ότι τα οπτικά εφέ είναι εκεί απλά για να υποστηρίξουν την ροή της ιστορίας, αλλά η ίδια η ταινία πρέπει να αγγίζει την καρδιά...


Για την μουσική επένδυση της ταινίας ο συνθέτης και μόνιμος συνεργάτης του Darren Aronofsky, Clint Mansell έγραψε 6 διαφορετικά θέματα τα οποία ονόμασε ως εξής: “Lonely Man”, “Snow”, “Tree of Life”, “Red Dress”, “Road to Awe” και “Romance”. Η σύνθεση του αποτελεί μια συμφωνία ήχων η οποία ξυπνά τα βασικά συναισθήματα της ιστορίας και κορυφώνεται όταν όλα τα στοιχεία της ζωής του Thomas συνευρεθούν.
Trivia
[*]O Hugh Jackman έπρεπε να ξυρίσει όλες τις τρίχες του κεφαλιού και του στήθους του για τα γυρίσματα του τρίτου μέρους της ταινίας.
[*]Η μουσική επένδυση της ταινίας είναι γραμμένη από τον Clint Mansell, ενώ η εκτέλεση της είναι των Kronos Quartet και του σκοτσέζικου συγκροτήματος Mogwai.
[*]Η πρώτη έκδοση του σεναρίου μετατράπηκε σε εικονογραφημένη νουβέλα με εικονογράφηση του Kent Williams.
[*]Τα πρώτα σκηνικά και αντικείμενα που φτιάχτηκαν στην Αυστραλία για την ταινία όταν ακόμα πρωταγωνιστές της ήταν ο Brad Pitt και η Cate Blanchett, πουλήθηκαν σε δημοπρασία.
[*]Η Warner Brothers είχε επενδύσει ήδη 20 εκ $ στην πρώτη ακυρωμένη έκδοση της ταινίας.
[*]Ο Darren Aronofsky δεν ξύρισε καθόλου τα γένια του κατά την διάρκεια των γυρισμάτων. Η παράδοση αυτή ξεκίνησε από τα γυρίσματα της πρώτης του ταινίας π.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος


Φυσικά δεν είναι παρά η δική μου ερμηνεία, η οποία κάλλιστα μπορεί να αλλάξει στην επόμενη θέαση... Το αντικείμενο πάντως της ταινίας Ο Έρωτας και ο Θάνατος, προσφέρεται για προσωπικές εκτιμήσεις και αναλύσεις.

ΚΑΡΑ-MAJOR SPOILERS AHEAD:
“The beast runs amok in my kingdom. He has isolated me, and now he is sharpening his talons for one more fateful push”.
Πόσο θυμίζει αυτή της η φράση τον καρκίνο στον εγκέφαλο που την πολιορκεί και περιορίζει σιγά-σιγά όλες τις καθημερινές της εκδηλώσεις. Αρκεί να αλλάξει κανείς τη λέξη kingdom με τη λέξη head και το νόημα προκύπτει από μόνο του.
Ο Τομ, όπως αναφέρει η Ισαμπέλ, είναι: “My conquistador! Always conquering…” Έτοιμος να τα βάλει ακόμα και με τον ίδιο το Θάνατο για την Αγαπημένη του, αναλώνει το λιγοστό χρόνο που τους απομένει, με την ελπίδα να της χαρίσει μια παράταση ζωής και ίσως και την Αθανασία.
Αμετανόητος αντιστέκεται στην ιδέα του Θανάτου πεπεισμένος πως ο Θάνατος δεν είναι παρά μια ασθένεια που μπορεί να “γιατρευτεί”.
Στο παραμύθι της Ιζι η εμμονή του αυτή εξιλεώνεται από την αγάπη που τρέφει για τη βασίλισσά του και τη χώρα του. Πως όμως θα τελειώσει αυτό το παραμύθι;
- “Finish it” ζητάει επιτακτικά η αγαπημένη του. Σχεδόν σαν να του ζητάει να τελειώσει την ίδια τη ζωή του... Αυτό που καλείται να κάνει τώρα ο Τομάς/Τομ, είναι να αναζητήσει ή καλύτερα να αναγνωρίσει το αληθινό μονοπάτι προς την Αθανασία....
Στο βιβλίο του The Silmarillion, o Tolkien αναφέρει πως ο Θεός που έπλασε τη Μέση Γη, ο Ιλουβάταρ, έδωσε στα ξωτικά Αθανασία και στους ανθρώπους, το πολυτιμότερο δώρο, αυτό του Θανάτου.
Στις Ταρώ η κάρτα του Θανάτου, σπάνια συμβολίζει πραγματικό θάνατο καθώς σχετίζεται περισσότερο με τη μεταστοιχείωση και την αέναη αλλαγή. Στη φύση ο θάνατος είναι μια συνεχής διαδικασία που αναγεννά τη Ζωή.
“What do you think of that idea?” Αναρωτιέται η Ιζι: “Death as an act of creation?”
Έτσι, σύμφωνα με την ταινία, η Αθανασία κερδίζεται μόνο μέσα από το Θάνατο και τη συνεχή μεταστοιχείωση της Ενέργειας.
Ο ίδιος ο Aronofsky λέει σε μια συνέντευξή του:
"It's about this endless cycle of energy and matter, tracing back to the Big Bang. We're all just borrowing this matter and energy for a little bit, until it goes back into everything else, and that connects us all."
Είναι αυτή η ένωση με το Όλον που ο Τομ δεν μπορεί να αντιληφθεί παρόλο που είναι ο πρωταρχικός στόχος του εξαρχής.
Ας θυμηθούμε τώρα, πως ο πρώτος τίτλος που είχε επιλεγεί για την ταινία ήταν “The Last Man”. Ο Τομ του μέλλοντος έχει πιθανότατα κατακτήσει την Αθανασία, αλλά παράλληλα έχει καταδικαστεί να ζει αέναα το μαρτύριο της δυαδικότητας καθώς έχει χωριστεί από την αγαπημένη του για πάντα. ("Together we shall live forever").
Ο Τομ του μέλλοντος λυτρώνεται όταν αφήνεται να γίνει ένα με το Δέντρο της Ζωής. Ίσως το ίδιο δέντρο που ο ίδιος έσπειρε πάνω από τον τάφο της λατρεμένης του Ιζι, ίσως το ίδιο δέντρο που βρίσκει ο Τομάς στην Ισπανία... και τότε μόνο ανακαλύπτει πως ο Θάνατος είναι ο δρόμος προς το Δέος και καταφέρνει να ολοκληρώσει το βιβλίο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος



Ειδικά αυτή η ταινία έχει σίγουρα περισσότερες από μια ερμηνείες που αξίζει να τις μοιραστούμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Great Chaos
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Πρεπει να το ξαναδω το εργο, το ειδα μια φορα μολις βγηκε, και εχω κενα. Παντως ηταν ενδιαφερον. Ο Αρονοφσκυ, μας ειπε τιποτα για τους συμβολισμους ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Spartacus
Νεοφερμένο μέλος


Για μένα δεν ήταν τόσο ταινία όσο εμπειρία. Τα μάτια μου αποτέλεσαν το μέσο που την έφτασαν "μέσα" μου για να την ερμηνεύσω. Κάθε άνθρωπος πιστεύω μπορεί να την "βιώσει" διαφορετικά αυτή την ταινία αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα την ερμηνεύσει είναι κοινό για όλους.
Πιάνοντας απλές έννοιες όπως αιώνια αγάπη, ο φόβος του θανάτου, η οδύνη της απώλειας, η μη αποδοχή αυτής και πηγαίνοντας σε πιο βαθιά φιλοσοφικά νοήματα που έχουν τις ρίζες τους στον μανιχαϊσμό, τα οποία είναι πως όλα είναι δρόμος και τα πάντα συμβαίνουν όπως επιλέγουμε να συμβούν, πως εμείς είμαστε αφεντικά της μοίρας μας και ο μόνος τρόπος για να ζήσουμε αιώνια δεν είναι ο φόβος του θανάτου αλλά η αποδοχή του... πιάνοντας λοιπόν όλα αυτά ο Αρρονόφσκυ παρέδωσε απλά μια ταινία που έχει ψυχή όσο καμμία άλλη μόνο και μόνο γιατί τόλμησε να περάσει μέσω της 7ης τέχνης έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών που τόσα χρόνια όλοι συζητάγαμε πως είναι κοινός τόπος μόνο των ανατολικών θρησκειών και εμάς δεν μας άγγιζαν. Και όμως ο Αρρονόφσκυ μας έκανε να μας αγγίξουν όλα αυτά.
Οχι όλους βέβαια. Εχω γνωρίσει κόσμο (λίγο είναι η αληθεια) που δεν του άρεσε η ταινία επειδή την βρήκε ακαταλαβίστικη (ειδικά το μέρος με τον "κοσμικό" ταξιδιώτη). Η πλειοψηφία όμως όσων συζήτησα μαζί τους για την ταινία ήταν που τους άρεσε και αυτό όχι γιατί την κατάλαβαν αλλά γιατί είχε "ωραίες εικόνες". Ναι, είχε ωραίες εικόνες αλλά εν προκειμένω η ουσία εδώ βρίσκεται αλλού. Η ταινία δεν είναι δύσκολη όμως σε καμμία περίπτωση. Απλά, όπως και πολλά άλλα ζητήματα, μπορεί να γίνει πλήρως αντιληπτή από λίγους μόνο και μόνο γιατί η θεματολογία στην οποία βασίζεται απαιτεί ενασχόληση μαζί της και πολλές προσωπικές εμπειρίες και βιώματα. Οχι, δεν υποστηρίζω (και σε καμμία περίπτωση υπεροπτικά) πως πρέπει να είσαι γιόγκι για να την καταλάβεις αλλά πως απλά πρέπει να έχεις ασχοληθεί εώς και εντρυφήσει σε αυτή τη "φιλοσοφία" και να ζεις με αυτήν για να μπορεί και η ταινία να είναι πιο εύληπτη για κάποιον. Δεν είναι θέμα νοημοσύνης αλλά εμπειριών καθαρά. Για τον λόγο αυτό και μόνο είναι ξεκάθαρο πως δεν υπάρχουν στην ταινία τόσο συμβολισμοί ή αλληγορίες που χρήζουν καποιας διεξοδικής έρευνας για να τις βρούμε και να τις ερμηνεύσουμε αλλά πολύ άμεσα μηνύματα που κάποιες φορές δεν είναι καν συμβολισμοί... αρκεί να ξέρεις τι βλέπεις!
Για να αναλύσουμε την ταινία νομίζω είναι λίγο δύσκολο να το κάνουμε έτσι απλά μέσα από ένα φόρουμ. Ίσως θα πρέπει να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι όσοι την έχουμε δει στα σημεία που μας προβλημάτισαν και σε άλλα που πιθανόν έχουμε "κενά".
Πάντως, όπως είπα και πριν, ΕΙΔΙΚΑ σε αυτή την ταινία δεν χωράνε πολύ μεγάλες συζητήσεις παρά προσωπικό φιλτράρισμα μέσα από τις εμπειρίες μας των όσων δείχνει η ταινία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος


Μια σκέψη που πέρασε σήμερα από το μυαλό μου λέει πως πρόκειται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Γενικά παρατήρησα ότι η δεύτερη ιστορία έχει λιγότερα στοιχεία από την πρώτη (το ίδιο και η τρίτη με την δεύτερη). Μάλλον θέλει να "οδηγήσει" κάπου συγκεκριμένα ή να μας δείξει πια θεωρεί "περιττά" σημεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kalypso
Περιβόητο μέλος


Ξέρω ότι πολλοί από εσάς θα διαφωνήσετε, μα εμένα αυτή η ταινία δεν με τρέλανε...


Ωστόσο υπήρχαν σημεία πολύ όμορφα και συγκινητικά


Ένα 6,5/10
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηρώ
Διακεκριμένο μέλος


Aronofsky yeah!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rascal_gd
Περιβόητο μέλος


Ειναι μια ταινια αφιερωμενη στην αποδοχη του θανατου. Ισως ειναι υπερβολικη σαν αποτελεσμα και ισως το σεναριο να ακροβατει σε παρα πολλα σημεια αλλα οπως και να 'χει σου αφηνει μια γλυκια αισθηση στο τελος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
WhiteDrum
Διάσημο μέλος


Περί 3 εποχών, τί κατάλαβε το φτωχό μου μυαλουδάκιον (αν κατάλαβε)
Ήταν εξαιρετικά έξυπνο και όμορφο ως παραλληλισμός , ο κληρικός-καρκίνος και η Ισπανία-Izzi , οι φράσεις, το άγραφο τελευταίο κεφάλαιο, μιας και η συγγραφέας του βρήκε τον δρόμο "the road to awe"
Τέρμα με τις αναλύσεις, ήταν το πιο όμορφο μήνυμα αγάπης και ζωής, η σκηνοθεσία ήταν εκαιρετική, εκτός του όλου mindfkuc που έκανε στο μυαλό μου ο Aronofsky, χάρηκα και για τις αληθινές ερμηνείες. Δεν έχω δει πιο όμορφες σκηνές θλίψης, ειλικρίνιας και έρωτα. Χωρίς πλαστικουριές, χωρίς να δημιουργεί ανούσια ερωτήματα, δεν είναι pasatempo ταινία και η υπερανάλυση την χαλάει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Estartu
Εκκολαπτόμενο μέλος


την είδα πριν από 2 χρόνια
στο ξεκίνημα της μου φάνηκε ενδιαφέρουσα (το πόστερ της ήταν πολύ καλό από εικαστικής μορφής και πολλά
υποσχόμενο) αλλά όσο προχωρούσε γινόταν αργή και απίστευτα ανιαρή
η τελική μου αίσθηση ήταν μόνο μια - δυο ωραίες σκηνές και τίποτα άλλο
ανούσιες φλυαρίες και ένα ενδιαφέρον θέμα που είχε περιθώριο ανάπτυξης δοσμένο πολύ επιφανειακά
δεν μου άρεσε και δεν θα την συνιστούσα σε κάποιον
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Estartu
Εκκολαπτόμενο μέλος


όπως είπα την είδα πριν από δυο χρόνια και δεν μου άρεσε - κράτησα μόνο την "αίσθηση" της ταινίας και
όχι τις λεπτομέρειες
το θέμα της ταινίας είναι η πηγή της ζωής, η αθανασία, η γνώση απ ότι θυμάμαι
αυτό που εγώ εισέπραξα ήταν μπερδεμένες ιστορίες που σε έτρεχαν από την μία χρονική στιγμή στην άλλη
και μετά πάλι πίσω, σε ένα περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας ... μια ανακατωσούρα ... μια υπερβολική
δραματοποίηση με βαρετούς διαλόγους που δεν έλεγαν τίποτα ... και ένα τέλος που μου άφησε μια αίσθηση
ανικανοποίητου - αυτό που λέμε συνήθως "αυτό ήταν ?? τελείωσε ?? "
σαν κάτι να έπρεπε να έχει ειπωθεί και δεν ειπώθηκε
(και αμέσως μετά η αντίδραση : τζάμπα έχασα τον χρόνο μου)
(σημ. ο Hugh Jackman είναι από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς και ο μοναδικός λόγος που πίεσα τον
εαυτό μου να την δει μέχρι το τέλος)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εμμα_τριντεντ
Πολύ δραστήριο μέλος


"Προσπαθείς όλη σου τη ζωή να τη περάσεις όμορφα έτσι ώστε στο τέλος να φύγεις ολοκληρωμένος. Τελικά φεύγουμε όπως ερχόμαστε, κλαίγοντας και κλωτσώντας."
Εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η ταινία.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.