Xiaomi

Guest 254537

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πως να μεταφέρω τις επαφές που είναι αποθηκευμένες στο λογαριασμό Google ,στη κάρτα σιμ??
 

finesse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η finesse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Ρυθμίσεις > Google > Ρύθμιση και επαναφορά > Επαναφορά επαφών
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Νευρολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15.204 μηνύματα.
Φιλικό πρόσωπο χάλασε το pocophone του και η ελληνική εγγυηση δε το καλύπτει γιατι δεν είναι αγορασμένο από τα μαγαζιά που συνεργάζεται.... λολ

το iphone μου και στη ταζμανια να το αγοράσω το καλύπτει η επίσημη εγγύηση κάθε χώρας...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Yπεύθυνος για την εγγύηση είναι το μαγαζί που το αγόρασε. Το φιλικό πρόσωπο να ζητήσει απόδειξη ότι η συσκευή επισκευάστηκε σε εξουσιοδοτημένο service.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Νευρολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15.204 μηνύματα.
Yπεύθυνος για την εγγύηση είναι το μαγαζί που το αγόρασε. Το φιλικό πρόσωπο να ζητήσει απόδειξη ότι η συσκευή επισκευάστηκε σε εξουσιοδοτημένο service.
ακικο υπαρχει επισημο service της xiaomi... το μαγαζί τι θα κανει θα παρει το κινητο να το στειλει κινα ενω υπαρχει επισημο σερβις;
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
ακικο υπαρχει επισημο service της xiaomi... το μαγαζί τι θα κανει θα παρει το κινητο να το στειλει κινα ενω υπαρχει επισημο σερβις;
Όποιος εμπρός εισάγει ένα προϊόν οφείλει να μεριμνήσει και για το service του. Για μένα πρέπει να πάει στον εμπρός να απαιτήσει service σε εξουσιοδοτημένο service και μετά να απειλήσει με συνήγορο του καταναλωτή.

Η Infoquest υποστηρίζει τα προϊόντα που εισάγει η ίδια. Δεν έχει σχέση με προϊόντα που είναι παραεισαγωγή.

Αυτό που πρέπει να κράζει είναι το skroutzoμάγαζο.
 

Guest 434210

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δυστυχώς η μόνη κινέζικη εταιρεία που στηρίζει προϊόντα από Skroutz είναι η Huawei
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Τα μηνύματα στη συζήτηση RCS για χρήστες xiaomi χρεώνονται ?
Όχι, δεν έχουν έξτρα χρέωση. Είναι πιο "πλούσια"...sms, να το πω απλά. Σαν τύπος μηνύματος...

Έχω τη μάρκα κινητού που ανέφερες και μόλις χθες έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης, σε μήνυμα. Και το μετέτρεψε σε RCS (αντί sms) και δεν είχα έξτρα χρέωση (αφαιρέθηκε από το πακέτο μηνυμάτων που ήδη έχω...).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 881237

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι, δεν έχουν έξτρα χρέωση. Είναι πιο "πλούσια"...sms, να το πω απλά. Σαν τύπος μηνύματος...

Έχω τη μάρκα κινητού που ανέφερες και μόλις χθες έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης ας μήνυμα. Και το μετέτρεψε σε RCS (αντί sms) και δεν είχα έξτρα χρέωση (αφαιρέθηκε από το πακέτο μηνυμάτων που ήδη έχω...).
Ναι ! Δεν εννοώ εξτρα χρέωση , ρωτάω μήπως είναι τελείως δωρεάν(συγγνώμη για τη λάθος διατύπωση)!!! Όπως το imessage που νομίζω είναι δωρεάν (?)
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.026 μηνύματα.
Ναι ! Δεν εννοώ εξτρα χρέωση , ρωτάω μήπως είναι τελείως δωρεάν(συγγνώμη για τη λάθος διατύπωση)!!! Όπως το imessage που νομίζω είναι δωρεάν (?)
Δεν το γνωρίζω αυτό, δεν το πρόσεξα να σου πω την αλήθεια. Μα έχω την αίσθηση...ότι αν έχεις πακέτο μηνυμάτων (what΄s up) θα αφαιρεθεί κανονικά από εκεί. Σαν ένα απλό sms...
 

Guest 881237

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.990 μηνύματα.
Το κινητό μου είναι λειτουργικότατο (αν εξαιρέσεις ότι έχω μπουκώσει τη μνήμη την έρμη) αλλά όταν πατάω το κουμπάκι για να ανοίξει η οθόνη, κάνει 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να ανοίξει. Από χθες το έπαθε αυτό😭
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Μήπως έβαλες κάποιο νέο wallpaper η screen saver; Γιατί κάποια έχουν conflict με το Xiaomi και δημιουργούν τέτοια θέματα.

Επίσης, have you tried turning it off and on again? 😋
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.990 μηνύματα.
Μήπως έβαλες κάποιο νέο wallpaper η screen saver; Γιατί κάποια έχουν conflict με το Xiaomi και δημιουργούν τέτοια θέματα.

Επίσης, have you tried turning it off and on again? 😋
Όχι την ίδια ταπετσαρία έχω από τότε που το πήρα. Το έκανα και επανεκκίνηση χθες και σήμερα το απενεργοποίησα και το ξανά άνοιξα.

Μου κάνει εντύπωση γιατί όταν ανοίγει δεν κολλάει καθόλου. Τίποτα, μια χαρά είναι. Απλά η οθόνη αργεί όταν πατάω το on🙄
 

finesse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η finesse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Πήρε ενημέρωση; Μπορεί να είναι κάποιο πρόβλημα με το MIUI, που ενδεχομένως το φτιάξουν σε επόμενη ενημέρωση. Το θετικό είναι ότι δεν σου καθυστερεί/κολλάει γενικότερα, οπότε μικρό το κακό το να μην ανταποκρίνεται ακαριαία στο άνοιγμα.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.990 μηνύματα.
Όσο το έχω στη φόρτιση, ανοίγει κατευθείαν όταν πατάω το κουμπί. Τώρα που το ξανά έβγαλα, πάλι έκανε κάποια δευτερόλεπτα μέχρι να ανοίξει η οθόνη.


🙄
 

finesse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η finesse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Με μια πρόχειρη ματιά, είδα πως όντως πρόκειται για bug. Δοκίμασε ν' αλλάξεις την τοποθεσία της συσκευής σε Αυστρία, ώστε να πάρεις την διαθέσιμη ενημέρωση.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top